Autor Wątek: PLANETARY INTERACTION  (Przeczytany 51252 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Racjel

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #70 dnia: Lipiec 02, 2010, 16:34:31 »
wiosek - pi to jest upierdliwe gówno które się kompletnie nie opłaca siedząc na 0.0.  :)

No i nikt cie nie zmusza byś śię tym zajmował.

eX

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #71 dnia: Lipiec 02, 2010, 16:40:45 »
Co to za issue dzisiaj, że TQ robi emergency DT?

Myziot

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #72 dnia: Lipiec 02, 2010, 16:48:08 »
400 baniek / 30 dni = 13.333 banki.
13,33 baki / 1.55 banki (srednia cena rata w covenowie) = 8.6 rata ~ 9.
9 ratow to 3 do 8 paskow w zaleznosci od szczecia co dobrym shipem omiata się 5-6 minut.
(+szansa na true sanshe itd)

zmarnowany czas =  30*6minut = 180 minut w miesiacu
p.i = 20*30dni = 600 minut + logistyka (jita itd)

wiosek - pi to jest upierdliwe gówno które się kompletnie nie opłaca siedząc na 0.0.  :)

Licząc średnią moich bounty na 20 minut gdy race albo robie anomalki to 5-10kk. I to jest system sanshy, security -1.00 i 27 beltów.

Z planet robię aktywów za 15-20kk w 20 minut dziennie z perspektywami na podwyżkę, gdy NPC przestaną to sprzedawać. A logistyka? Nie gram solo, gram z korpem i transport jita-null jest ogarnięty przez ludzi, którzy się tym zajmują. Biorę oczywiście pod uwagę czas upłynnienia aktywów, ale to i tak tylko kwestia czasu.

Nie wiem, jak robiłeś wyliczenia, ale na moje warunki (podkreślam moje warunki: skille, shipy itp), to optymalne wykorzystanie 20 minut mojej gry dziennie to pi. Resztę czasu z kerbirki przeznaczam tez na racenie :). Poza tym lubie miec swiadomosc, ze jak lece w gangu, to gdzies tam ISKi mi sie same mnożą.

ps. Trzeba wziac pod uwage, ze ja po prostu lubię pi i wolę poświęcić 20 minut na planetki, niż strzelanie do krzyżyków. I jeszcze lepiej na tym wyjść.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 02, 2010, 17:01:10 wysłana przez Myzis »

Kara Mon

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #73 dnia: Lipiec 02, 2010, 17:17:35 »
dokladnie liczycie ile zarobi sie na ratach ale trzeba tez doliczyc czas spedzony na tych ratach :p , PI nie daje jakichs ogromnych pieniedzy jak na razie ale tez nie wymaga poswiecania temu duzo czasu.

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #74 dnia: Lipiec 02, 2010, 17:35:21 »
Zrobienie jednego sanctum (z kręgami) zajmuje razem z wyskanowaniem, mojemu abaddonowi między 25 a 30min, z czego z samego bounty mam ok. 21m (ach te podatki).  Wylatuje na kerbirke kiedy chce i siedzę tam ile chce, a plenety dobrze jest doglądać z zegarkiem w ręku. Mam trzy planety samowystarczalne i zdaża mi sie zapomnieć wystartować ekstraktory, a co dopiero jak bym miał przewozić jakieś półprodukty między planetami. Gdybym miał to robić, to prędzej bym postawił posy, bo mniej trzeba o nich pamiętać.

Myziot

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #75 dnia: Lipiec 02, 2010, 18:22:33 »
Tak na dobrą sprawę nikogo nie chcę przekonywać do PI, bo wówczas robiłbym to przeciwko mojemu interesowi :P.

Nie! PI jest beeeee - nie ładujcie się w to :). Stawiajcie POSy!

*W odbiciu jego okularów widać powiększające się sumy ISKów na koncie*

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #76 dnia: Lipiec 03, 2010, 12:01:17 »
Dobra, to teraz powiem coś niepopularnego:

Planetary Interaction to coś, co CCP się udało.

<Po przeczekaniu wybuchów śmiechu/oburzenia/zdziwienia>

Daję rady zarobić dziennie na 8 planetach (jadę na 2 altach) ~100kk dziennie, raz jest oczywiście trochę lepiej innym razem gorzej. I na pewno nie poświęcam na to 20 minut na dzień :). Myślę, że jakąś godzinę, o ile nie muszę zmieniać produkcji (produkuję zmiennie), wtedy mam jakieś 1,5-2h zabawy z excelem i wożeniem.

Generalnie nie jest to chyba wynik zły, choć w porównaniu do L4, ratów i anomalii na pewno nie rewelacyjny, a już na pewno gorszy od plexów, czy handlu/produkcji na dużą skalę. Nie mniej, nie jest źle, wystarcza mi na pokrycie moich wydatków. Co mnie bardziej odpowiada w PI w stosunku do ratów czy misji, to potrzeba myślenia przy całym procesie. Nie jest to tak odmóżdżające zajęcie jak zaliczanie tej samej misji po raz kwadrylionowy.

Wydaje mi się, że sceptycyzm odnośnie PI bierze się głownie z tego, że wielu ludzi stara się od razu kompletować cały łańcuch produkcyjny od wydobycia, po elementy do konstrukcji posów, ale robi to na małą skalę licząc na te parę groszy dziennie na kwadrans roboty. Takie same obroty można miec i w high zadowalając się produkcją niższą niż P4. Tymczasem lepszym rozwiązaniem (przynajmniej tak było w moim przypadku) jest produkcja masowa, czy czy to P0 (w 0.0), czy kolejnych P(x). Na pewno da się bardzo dobrze zarabiać na wydobyciu w 0.0 pod warunkiem, że jest zapewniona bardzo sprawna logistyka do huba.

Pozdrawiam i zachęcam do eskperymentowania ;).
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

eX

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #77 dnia: Lipiec 03, 2010, 12:41:51 »
Znaczy ptysiu robisz taką ilość isk w null secu? Bo coś tak myślę, liczę i nijak mi to wychodzi :D Złoża w hi są okropnie mizerne, takie ochłapy rzekłbym.

Mi też to całe PI się nawet podoba, ale jak obiektywnie spojrzeć, to jest tyle niedoróbek i spraw, które aż proszą się o dodanie do funkcjonalności, że szkoda się robi. Z resztą assembly hall na eveo aż kipi od różnych propozycji poprawek i usprawnień.

Generalnie fajne jest to kombinowanie, żeby jak najlepiej zoptymalizować produkcję, na cykle wydobycia odpowiednia ilość procesorów itp.

Powtarzalność? Jak masz kilka planet to niestety jest, bo trzeba dorobek wozić, a w przypadku całych łańcuchów rozwozić.

Czy opłaca się babrać w hi tech, typu P3 i P4? Nie wiem, ja sobie produkuję powoli P3 i wszelkie nadwyżki P1, P2 na market.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #78 dnia: Lipiec 03, 2010, 12:56:30 »
Nie robię w null. Nawet mam możliwość, ale logistyka wysiada. Po prostu wydawało mi się, że skoro wydobycie jest kilkakrotnie wyższe niż w high, da rady całkiem nieźle wyżyć na samym kopaniu i, powiedzmy wstępnej rafinacji na p1 celem łatwiejszego transportu. Zysk w takim wypadku jest proporcjonalny do ilości ekstraktorów i cierpliwości w nastawianiu wszystkich po kolei.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

NeX

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #79 dnia: Lipiec 03, 2010, 14:22:04 »
  Szczerze mówiąc, to nie trafiłem ekstraktora w nullsecu z wydobyciem 5 - 10 tysięcy na cykl, a taki by musiał być aby generować rozsądny zysk jak dla mnie. Nie zauważam też pięciokrotnie większego wydobycia w nullsecu. No chyba, że ktoś kopie obok Jita i ma urobek typu 200 na cykl, ale to już wybór miejsca przez gracza, a nie kwestia hiseca. Zauważyłem różnice na poziomie 20% wynikające zazwyczaj z tego, że nikt poza mną na planetę nie zajrzał.

  Generalnie znudziło mnie samo klikanie w kółka i dałem sobie spokój. Wolałbym już sprzedać plexa z braku isków. Nie mogliby tego badziewia uruchamiać jednym poleceniem? Jeżeli CCP nie uatrakcyjni jakoś całej zabawy, to nie podniosę skili powyżej 4. Kompletnie mnie produkcja poprzez dziesiątki bezmyślnych kliknięć nie bawi (co tu liczyć exellem?). Poczekam, aż da się to jakoś zbombardować, albo jakieś stado Dustów wysłać po ryż.

Platfusek

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #80 dnia: Lipiec 09, 2010, 20:02:21 »
Tak na dobrą sprawę nikogo nie chcę przekonywać do PI, bo wówczas robiłbym to przeciwko mojemu interesowi :P.

Nie! PI jest beeeee - nie ładujcie się w to :). Stawiajcie POSy!

Niektórym opłaca się kopać Veldspar ew podstawowy lód, więc PI z czasem pewnie będzie równie popularne co sprawi że zyski nawet z tych najlepszych planet w 0.0 będą mniejsze, bo empire nadrobi ilością osób którzy się tym będą zajmować.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #81 dnia: Lipiec 10, 2010, 00:17:24 »
Jak bedzie z PI dowiemy sie tak na dobra sprawe po tym jak sie ceny ustabilizuja za kilka miesiecy.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #82 dnia: Lipiec 10, 2010, 00:45:10 »
i znikną npc ordery

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Platfusek

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #83 dnia: Lipiec 10, 2010, 08:41:03 »
Jak bedzie z PI dowiemy sie tak na dobra sprawe po tym jak sie ceny ustabilizuja za kilka miesiecy.

Moim zdaniem ceny będą ciut niższe niż od npc podobnie było z shuttlami z tego co czytałem (kiedyś były za 9k isk a teraz są niżej gdzieniegdzie).

Raiha

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #84 dnia: Lipiec 10, 2010, 10:56:11 »
i znikną npc ordery

Jak się popatrzy na rynek to część już chyba zniknęła po cichu z rynku npc.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #85 dnia: Lipiec 10, 2010, 11:36:09 »
IMO jeśli nie były to ordery takie jak na podstawowe booki to te ordery nie tyle znikły co zostały ściągnięte przez handlarzy spekulantów. Znajomy niedawno sprzedał dużą partię chyba construktion bloków kupionych przed pachem z trzykrotną przebitką i to w jita

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #86 dnia: Lipiec 10, 2010, 13:22:19 »
Jak bedzie z PI dowiemy sie tak na dobra sprawe po tym jak sie ceny ustabilizuja za kilka miesiecy.

Ja produkuję P2 z tego co sam wykopię (koszt zerowy, wymaga jakieś 3 minuty pracy dziennie, wożenie 2 razy w miesiącu kilka jumpów) - uber kasy z tego nie będzie, ale w sumie - czemu nie.

Próbowałem się bawić w produkcję P4 z zakupionych P3... porażka. W ciągu 5 dni cena tego, co produkowałem, spadła poniżej ceny zakupionych P3, mimo że 5 dni wcześniej miałbym 50% przebicie... Wrócę do tematu za 6 miesięcy.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #87 dnia: Lipiec 10, 2010, 13:28:09 »
Ordery npc poznikaly jakis czas temu, wiekosc npc stuffu poszybowala w gore, nawet do 30x wyzszych cen niz u npc sprzed miesiaca. Z tego co sie samemu ukopie wielkiej kasy nie bedzie, chyba ze ktos przed patchem zakupil co trzeba, wtedy wyprodukowanie P4 wymaga tylko kilku komponentow ktore trzeba samemu ukopac/wyprodukowac, a i zysk mozna liczyc w takim przypadku w bilionach  :)

Frankie

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #88 dnia: Sierpień 02, 2010, 17:14:39 »
To, że ludzie pokupowali to raczej pewne. Pytanie nasuwa się inne ile tego nakupili:). Bo rynek nie przestanie szaleć do czasu, aż przeważająca wiekszość zakupionych z NPC rzeczy nie zejdzie z rynku, a jak rozmawiam z różnymi poważniejszymi producentami to nie wyglada to zbyt różowo dla ludzi, którzy chcą produkować rzeczy z obecnego wydobycia.  Zapasy towaru NPC sa ogromne.
Inna sprawa to nerwy handlarzy kto jest w stanie wytrzymać wystarczająco dlugo z zamrożoną gotówka. I tu przykład z kilka postów wyżej:
IMO jeśli nie były to ordery takie jak na podstawowe booki to te ordery nie tyle znikły co zostały ściągnięte przez handlarzy spekulantów. Znajomy niedawno sprzedał dużą partię chyba construktion bloków kupionych przed pachem z trzykrotną przebitką i to w jita
Dziś już miałby 5x cenę sprzed patcha.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 02, 2010, 17:21:28 wysłana przez Frankie »

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #89 dnia: Sierpień 02, 2010, 18:50:43 »
a ja właśnie otworzyłem oczy po ile w Jita poszły zrobione przed PI zakupy
przebitki od x2 do x4
bez żadne 0.01 wojny
wrzuciłem i zeszło
sam miód
Sneer Quen

Shanda la

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #90 dnia: Listopad 01, 2010, 07:49:05 »
Przepraszam jeśli coś pominąłem ale szukałem i nic nie znalazłem. Czy ktoś mógłby podlinkować jakiś site gdzie jest łopatologicznie opisane na jakich planetach co można wydobywać a potem jak można to przetwarzać w produkty wyższego rzędu?

Kara Mon

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #91 dnia: Listopad 01, 2010, 08:32:41 »
http://go-dl1.eve-files.com/media/1004/PIM_in_progress.pdf - nie jest to wszystko, tzn ostatniego stadium produkcji nie ma tutaj ale na poczatek powinno wystarczyc.

Mesaj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Korporacja: BSI
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #92 dnia: Listopad 02, 2010, 11:28:49 »
ciekawe ilu graczom znudzilo sie juz nudne klikanie na planetach po tym czasie..

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #93 dnia: Listopad 02, 2010, 12:12:26 »
Mi się znudziło.

Robiłem P2 (Coolant i Enriched Uranium) na czterech planetach w 0.0, w cyklach 23 godziny, czyli raz dziennie przeklikać ekstraktory, raz na 10 dni zebrać indykiem produkty, przerzucić do Empire i sprzedać na markecie.

10 dni przynosiło mniej 50-80 mil. Teoretycznie "robi się samo", ale w praktyce było to tak nudne i upierdliwe (przypomnienie o ekstraktorach ustawione w komórce, takie "weź pigułkę, weź pigułkę!"), że dałem sobie spokój. To jest naprawdę gorsze od misji czy kopania, bo tam jest jakiś element losowości (choćby można coś spieprzyć), a tu po prostu się klikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklik aklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikakli kaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikakl ikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikak likaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklika klikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklik aklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikakli kaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikakl ika.

Porażka.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jonas

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #94 dnia: Listopad 02, 2010, 12:29:14 »
Pociesz się SokoleOko, już niedługo koniec z klikfestem. Będziesz mógł wrócić do tych 50-80m za 10 dni. ;)

Ellaine

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #95 dnia: Listopad 02, 2010, 12:34:28 »
Robię jak SokoleOko ale już mnie to w ogóle nie drażni bo klikam po prostu ot tak od czasu do czasu kiedy akurat flota ma 10 minut kampienia na ten przykład. Fajne jest to że można kliknąć ekstraktory z drugiego końca kosmosu. Moje ekstraktory kopią tak mniej więcej 50% czasu bo jak akurat nie mam przestojów w innych działaniach w Eve to tego nie robię :)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #96 dnia: Listopad 02, 2010, 12:45:02 »
Pociesz się SokoleOko, już niedługo koniec z klikfestem. Będziesz mógł wrócić do tych 50-80m za 10 dni. ;)

Wiem, czytałem devbloga. I może spróbuję, ale obawiam się, że będzie to na samym dole liście priorytetów, chyba że ceny tych produktów skoczą go góry, bo coraz mniejszej liczbie ludzi będzie się chciało w to bawić (na razie ceny spadły do połowy tego, co było gdy zaczynałem).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jonas

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #97 dnia: Listopad 02, 2010, 13:01:44 »
Ceny się po prostu ustabilizowały. Popyt i podaż zrobiły swoje. Ceny początkowe to były spekulacje i wynik małych zasobów rynkowych a dużego zapotrzebowania. Dokładnie ta sama sytuacja jest przy każdej nowej rzeczy wprowadzanej na rynek przez CCP. Aż jestem ciekaw ile będzie początkowo kosztował Noctis jeśli faktycznie BPO dostępne będzie tylko na stacjach Outer Ring Ex.
A przeklikiwanie ekstraktorów to bardzo odstresowujące zajęcie, można sobie poklikać jak char na drugim koncie wchodzi w 74 cykl zawieszonego w lagu działka. :)

Kara Mon

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #98 dnia: Listopad 02, 2010, 15:11:23 »
Clikfest jest ale jak sie nie lubi misji a te pare minut (naprawde kilka minut dziennie wystarczy razemz  przewiezieniem z planety na planete) to mozna poklikac i przyzwyczaic sie.

Sokole strasznie cos kiepsko zbudowales te swoje kopalnie, ja zakonczylem pazdziernik na okolo 800m zysku kopiac w 0.0 (dokladniej w WH) i nie raz zdazylo mi sie ze moje instalacje nie chodzily dzien lub dwa do tego z comand centerami lvl 4. Za 5 minut klikania i drugie 5 na rundke indykiem po 5 planetach to jak dla mnie eleganckie dochody w sam raz na jakis lansmobil.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #99 dnia: Listopad 02, 2010, 15:18:45 »
Sokole strasznie cos kiepsko zbudowales te swoje kopalnie, ja zakonczylem pazdziernik na okolo 800m zysku kopiac w 0.0 (dokladniej w WH) i nie raz zdazylo mi sie ze moje instalacje nie chodzily dzien lub dwa do tego z comand centerami lvl 4. Za 5 minut klikania i drugie 5 na rundke indykiem po 5 planetach to jak dla mnie eleganckie dochody w sam raz na jakis lansmobil.

Ja świadomie wybrałem easy mode: kopię -> przerabiam na P1 -> łączę w P2 (wszystko w ramach jednej planety).

Oczywiście, że to jest nieefektywne, ale wymaga minimum zaangażowania i oto chodziło.

Mam możliwość zarabiania na czym innym, więc to traktowałem tylko jako dodatek... aż do czasu, gdy uznałem, że 5-8 mln dziennie nie jest warte 5 minut klikania ekstraktorów. 


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

KilerZorg

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #100 dnia: Listopad 09, 2010, 00:41:24 »
Witam
Szukam linka do stronki na której znajdę strukturę wydobycia i produkcji na planetach.

Jak bylem na szkoleniu UA z Planetary Interaction ktoś podał świetny link do tego zagadnienia ale po formacie wszystkie linki zniknęło :'( .

Jak ktoś dysponuje takimi w miarę przejrzystymi materiałami to niech się podzieli.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #101 dnia: Listopad 09, 2010, 07:56:26 »

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

KilerZorg

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #102 dnia: Listopad 09, 2010, 16:02:56 »
nie to nie ten link.

ten o który mi chodzi to strona w fesh'u gdzie było po zaznaczaniu planety pokazuje co na niej jest wydobywane i co z tych materiałów da się zrobić.

nie wiem kto wstawił tam link ale chyba nie był to instruktor

Kara Mon

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #103 dnia: Listopad 09, 2010, 16:07:12 »
http://go-dl1.eve-files.com/media/1004/PIM_in_progress.pdf - nie jest to wszystko, tzn ostatniego stadium produkcji nie ma tutaj ale na poczatek powinno wystarczyc.


czy o to chodzilo? strona wczesniej  :P

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #104 dnia: Listopad 09, 2010, 16:36:47 »
Produkt Adobe wykorzystany do stworzenia materiału, ale nie ten produkt więc pewnie to też nie

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.