Eve-Centrala

Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: ireul w Marzec 11, 2008, 13:45:46

Tytuł: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: ireul w Marzec 11, 2008, 13:45:46
.
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: DaBlades w Marzec 11, 2008, 14:25:39
cóż albo 5x focused albo 4xheavy albo 5xheavy + rig do PG + zejście z (kolejnej) części tanka. Ja wybieram 5xheavy ponieważ mam starego Zelota z czasów jak NOSa woziłem także dalej mam na nim rig do PG. Jedyny problem to taki, że trzeba kolejny moduł T2 wymienić na true/dark blood. true sansha HS 22M shit.....  :tickedoff:
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Marzec 11, 2008, 14:35:38
Normalnie co za mapety - Amarzy zawsze narzekają.
Dostają turret slot to też źle. Nie rozumiem.


Ja dla odmiany powiem że się zajebiście ciesze że ten path wychodzi w takim kształcie .... bo deimosa zostawiają jak jest  8)


Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 11, 2008, 14:52:40
Taaa, cieszcie się, że nic przy okazji nie zabrali, tak jak raptorowi. :P
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Wolver w Marzec 11, 2008, 15:17:22
Mi osobiście szkoda, że Deimos nie dostał wieżyczki, bez grzebania przy capie, tanku czy slotach.

Epic fail to brak zmian w Navy Apocalypse.
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: DaBlades w Marzec 11, 2008, 15:17:48
Normalnie co za mapety - Amarzy zawsze narzekają.
Dostają turret slot to też źle. Nie rozumiem.


Wcale nie narzekamy, po prostu już dawno temu było komunikowane CCP że Zealot ma za mało CPU to pewnego pięknego dnia dodali...PG
A teraz dodali jeszcze jeden slot co pobudza apetyt do czasu gdy zaglądasz w EFT i... dupa  :tickedoff: :tickedoff:

Ja nie marudze ale na Zealocie przed boostem mam named MWD, best named disrupta, named DC, blood energized THR, blood adaptive wszystko przez brak CPU. A że wczoraj oneirosem leciałeś więc musiałeś zauważyć że kolo w harbim w UKYS miał całkiem spore szanse na pojechanie mnie gdyby nie ty mimo, ze waliło do niego 5 shipów. (nie ma to jak się dać złapać w WEBa  :embarassed: :embarassed: :embarassed: a kolegów namawiam na branie shipów które mają WIĘCEJ damage  :P ;))
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Skeer w Marzec 11, 2008, 18:26:51
Rebalanced the cost and number of skill points saved by each grade of clone. 6 new clone grades were also added; the highest grade clone capable of saving 450,000,000 skill points.

No to Doctor Caymus przestanie się bać o podkill  :)

Drones will now have 100% shields when undocking from a station.

Nareszcie.

Drones have been issued a memory upgrade, and will no longer forget what their 'engage' target was after 60 seconds.

YES! YES! YES! Koniec wysyłania 3 razy ogrów na cel 80km ode mnie  :P

Inne ciekawsze zmiany:

You may no longer select a resolution lower than 1024 x 768 px.

The directional scanner angle slider is no longer set to 5 degrees when opening the directional scanner window.

The Star map buttons do not overlap the overview anymore in cases where the overview is aligned to the top right.

You can now switch your fleet to open mode (Corporation or Alliance). That will allow people to self-invite themselves into your fleet.

You will now be shown who is warp scrambling or jamming you in the overview.
Ho ho, chyba koniec bezpiecznego tacklowania w blobie  ;)

There is no longer an error when copying a bookmark from your hangar to the People and Places window.

I na koniec:

To bring equality to the world, if your character is female then you will now have a female corpse when podkilled.

 Teraz się wyda, kto fundnął silikonowe implanty swoim pilotkom :D
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Marzec 11, 2008, 19:13:41
Venec sie zalamie. Polowa corpsow do wywalenia.
(o ktorej polowie mowie to juz tajemnica ;p )
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Aeon Horax w Marzec 11, 2008, 19:36:29
Wcale nie narzekamy, po prostu już dawno temu było komunikowane CCP że Zealot ma za mało CPU to pewnego pięknego dnia dodali...PG
A teraz dodali jeszcze jeden slot co pobudza apetyt do czasu gdy zaglądasz w EFT i... dupa  :tickedoff: :tickedoff:

Ja nie marudze ale na Zealocie przed boostem mam named MWD, best named disrupta, named DC, blood energized THR, blood adaptive wszystko przez brak CPU. A że wczoraj oneirosem leciałeś więc musiałeś zauważyć że kolo w harbim w UKYS miał całkiem spore szanse na pojechanie mnie gdyby nie ty mimo, ze waliło do niego 5 shipów. (nie ma to jak się dać złapać w WEBa  :embarassed: :embarassed: :embarassed: a kolegów namawiam na branie shipów które mają WIĘCEJ damage  :P ;))

Na nanogeja-zealota wejdzie 5 heavy bez problemu ;)
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: MKoll w Marzec 11, 2008, 21:54:19
Na nanogeja-zealota wejdzie 5 heavy bez problemu ;)

Nanogej teoretycznie może latać z faction stuffem nawet, bo nie powinien nigdy dać się złapać, ale z drugiej strony 1 rapier i już płacz i zgrzytanie zębów :P.
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: korpusz w Marzec 12, 2008, 09:54:55
Ciekawe jak ferox, moa i eagle beda sie sprawdzac, obstawiam przy: nie beda kompletnie do dupy, beda poprostu do dupy.
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: kronos w Marzec 12, 2008, 10:20:17
Mam takie pytanko (jestem noob)tego pacza bedzie trzeba sciagac jak tak to z kad go wziasc i czy juz jest.
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Marzec 12, 2008, 10:26:54
Są dwie opcje - autoupdater (klient sam zaoferuje ściągnięcie patcha) lub ręcznie ze strony: http://www.eve-online.com/patches/patches.asp
Sam patch pojawia się zwykle tuż przed włączeniem serwera.

W pacznotach zauważyłem jeszcze, że wprowadzają rozrzut przy undocku (do 15 stopni). Koniec instaundock ssów :)
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Nerxes w Marzec 12, 2008, 10:27:10
Pobierze sie automagicznie jak odpalisz gre... Ty kolego masz sie tylko modlic by zadzialalo i dalo sie grac :)
( masz dlugiego skila wlaczonego? )
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: termos w Marzec 12, 2008, 10:39:23
Bez przesadyzmu z tymi długimi skillami, mineły czasy kiedy serwer wstawał po tygodniu i przez następne dwa miał małokontrolowane pady. Właściwie blisko od dwóch lat niemal pełen luzik z patchami wchodzą prawie gładko i prawie gładko się przyjmuja
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: kronos w Marzec 12, 2008, 10:43:15
oczywiscie server teraz lezy jak mam rosumiec i mam sciagnac patcha.?
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Marzec 12, 2008, 10:44:05
Właściwie blisko od dwóch lat niemal pełen luzik z patchami wchodzą prawie gładko i prawie gładko się przyjmuja
Ale o jakiej grze mówisz?  ;D
Albo o którym serwerze?  :2funny:
Bo chyba nie gramy w to samo ;)

Kronos - odpal grę około 17. Teraz jeszcze patcha nie ma.
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: kronos w Marzec 12, 2008, 10:58:56
OK wielkie dzieki wszyskim za pomoc pozdrawiam
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: termos w Marzec 12, 2008, 11:01:15
No nie powiesz Xarthias że wszystko jest do dupy i kiedyś było dużo lepiej
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Marzec 12, 2008, 11:03:39
Było.
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Marzec 12, 2008, 11:06:26
To jeszcze nie moje czasy byly ale... ile tygodni sie sypal serw po Castorze? Ile dni po RMR (to juz bardziej moje)?
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: termos w Marzec 12, 2008, 11:07:08
kiedy? gdy server leżał tydzień? gdy padał po pół godzinie od postawienia?
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Marzec 12, 2008, 11:09:05
Ech, nie no. Bywało lepiej i gorzej. Największa wtopa była przy Cold War, potem się trochę poprawili, ale niestety dalej sporadycznie zdarza się, żeby większy patch wszedł bezboleśnie.
Z drugiej strony, porównując do niektórych innych "wiodących" tytułów mmo i wprowadzania dodatków do nich, Evka wybija się zdecydowanie na plus.
Ale tak różowo, jak to Termos przedstawił to niestety nie ma.
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: DaBlades w Marzec 12, 2008, 11:16:59
Dodatkowy hint dla "mniej uzależnionych" poczekać z godzinkę od wstania serwera i wtedy dopiero pobrzć patch. Zdaża się że na początku jest zrypany, albo boot.ini kasuje i takie tam  :uglystupid2:
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: termos w Marzec 12, 2008, 11:21:18
Nie pisałem że jest różowo, tylko że jest różowiej niż kiedyś i to dużo bardziej różowiej. No ostatnie patche raczej weszły w miarę bezpoleśnie, choć potknięcia oczywiście się zdarzały ale nie uniemożliwiały one granie przez x dni

Wtopa z boot.ini wyskoczyła tylko raz więc nie "zdarza się" tak często
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Marzec 12, 2008, 11:38:41
Dziwna dyskusja...

CCP rozróżnia kilka typów patchy:
1. serwer side - nic o nich nie wiemy, klient nie jest modyfikowany
2. client side - tu jest kilka wariantów oczywiście, ale 2 największe to:
a) content patch - CCP zawsze twierdziło, że przygotowuje dla swoich klientów 2 content patche rocznie, zwyczajowo były publikowane na koniec 2 i 4 kwartału, zawsze wymaga przedłużonego DT
b) fix patch - zmiany klienta mające naprawiać lub udoskonalać obecny content, są zawsze publikowane we wtorki, czasem tylko w czasie DT (nie ma przedłużonego), CCP twierdzi, że stara się o co najmniej 1 na miesiąc.

Od czasu związania się z EVE "przeżyłem" 6 content patchy (pojawiłem się kilka tygodni po exodusie) i sam nawet nie wiem ile fix patchy. Z mojego doświadczenia najwięcej problemów przysparzają fix patche. I wcale nie dlatego, że są znacznie częściej, ale dlatego, że w ramach zmian przez nich wprowadzanych zmieniane jest sporo różnych rzeczy (popatrzcie na to co wprowadza obecny Boost Patch).
Z mojego punktu widzenia nie ma znaczenia po którym patchu serwer pada (bywały akcje, że padał po tym aplikowanym serwerom), bo i tak nie można grać. Był taki okres, że serwer miał czkawkę po każdym DT przez 2-3h (albo dłużej) i taka sytuacja utrzymywała się ponad miesiąc (tak ja to pamiętam)... obecnie IMHO jest gorzej, bo już zaczynają nazywać fix patche (np. Boost Patch), a co oznacza, że albo są na tyle ważne, że wymagają nazwy (znaczy się należy czytać - klient jest tak spieprzony, że trzeba w nim dużo zmienić), albo po prostu chcą "odwlec" moment wystawienia kolejnego content patcha. W każdym razie pamiętam chyba jedynie 2 akcje z patchami po których serwer pracował bez problemu i dodatkowych restartów. Oby taka sytuacja miała miejsce i dzisiaj.

P.S.
Ktoś pamięta, że Kali miało być podzielone na 3 części ? Ktoś pamięta, że potem część 2 podzielili na dwie z czego drugą nazwali Trinity (wydane wersje Kali to Revelations I i II) ?

P.S. II
Fix patche często zmieniają balans w grze. Z mojego punktu widzenia oznacza to konieczność uczenia się pewnych rzeczy od nowa  ::)
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Marzec 12, 2008, 13:34:31
Ja nawet pamietam nawet ze o wejsciu Kali ( w calosci) mowilo sie ze nastapi w czerwcu roku w ktorym moj char powstal. :D A tak na serio najwieksze cyrki byly chyba w okolicy bloodlines (moge sie mylic co do tego czy to akurat ten konkretny patch byl) gdzie server byl wylaczony 2 dni zamiast 12h a potem 2 tyg patchowanie patcha byly i nie dawalo sie sensownie podgrac. Co do wczesniejszych to nie wiem bo ich nie przezylem
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Marzec 12, 2008, 13:49:16
Fleet Invitations
Waging war in deep space is dangerous enough without logistical hurdles getting in the way. Trinity Patch 1.1 will remove the need for direct fleet invites by offering an "open fleet" option. Pilots will be able to join open fleets within their alliance or corporation at the push of a button.  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:



Exiting Stations on a Velocity
In an effort to reduce congestion outside of busy stations, ships will now exit stations with their velocity set to max. Ships will now start off at 700 m/s and fire out of stations in a 0 � 15 % angle to end vessel entanglement.

END OF JITA UNDOCK HELL  >:D >:D  :uglystupid2:
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 12, 2008, 13:51:10
No more "X".  :'(
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Marzec 12, 2008, 13:52:36
Kto ma fleet BSa niech postawi X!
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Marzec 12, 2008, 13:56:15
Kto ma fleet BSa niech postawi X!
Poza tym to wciąż...
Cytuj
"open fleet" option
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Marzec 12, 2008, 13:59:32
Exiting Stations on a Velocity
In an effort to reduce congestion outside of busy stations, ships will now exit stations with their velocity set to max. Ships will now start off at 700 m/s and fire out of stations in a 0 � 15 % angle to end vessel entanglement.

Czy to oznacza ze nawet bsa altomatycznie wyrzuci poza docking range stacji? :o
Edit: Albo carriera? >:D
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: termos w Marzec 12, 2008, 14:08:14
Z mojego widzenia też nie jest istotne po jakim patchu ani kiedy server pada istotne jest że pada dużo rzadziej niż dwa lata temu. Co do nazywania patchy to gadasz bzdury jedyne o czym to świadczy to to że chłopaki od pewnego czasu bardziej starają się zadowolić swoich klientów ( nieważne jak skutecznie ;) ) i dlatego gdy wszystko, wszędzie i wszystkich laguje  wypuszczają serię "need for speed" patchy czy teraz boost patch. Jest dokładnie odwrotnie bo EVE jest na tyle rozbudowaną gierkę że takich patchy wymagać będzie coraz więcej więc dużo lepiej je nazywać niż wypuszczać wszystkie te 1.01, 1,2342 1,3432 numerki. Szara masa kliencka widzi sens w nazwach nie w liczbach.

Jednym słowem to trochę wyssane z palca dywagacje
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Marzec 12, 2008, 14:26:27
Z mojego widzenia też nie jest istotne po jakim patchu ani kiedy server pada istotne jest że pada dużo rzadziej niż dwa lata temu. Co do nazywania patchy to gadasz bzdury jedyne o czym to świadczy to to że chłopaki od pewnego czasu bardziej starają się zadowolić swoich klientów ( nieważne jak skutecznie ;) ) i dlatego gdy wszystko, wszędzie i wszystkich laguje  wypuszczają serię "need for speed" patchy czy teraz boost patch. Jest dokładnie odwrotnie bo EVE jest na tyle rozbudowaną gierkę że takich patchy wymagać będzie coraz więcej więc dużo lepiej je nazywać niż wypuszczać wszystkie te 1.01, 1,2342 1,3432 numerki. Szara masa kliencka widzi sens w nazwach nie w liczbach.

Jednym słowem to trochę wyssane z palca dywagacje
Pewnie masz rację i gadam bzdury...

Na początku była Kali... potem się zrobiła Kali 1-2-3, potem się zrobiło Kali 1 i Kali 2 (i pochodne)... z Kali 2.x powstało Trinity. Kali 3 miało wprowadzić Faction Wars. Teraz mamy Trinity 1.1 i patch do niego nazywający się Boost Patch.
Pewnie gadam bzdury... a o Faction Wars to pamiętają tylko najstarsi Minmatarzy.

Czy to sa wyssane dywagacje... nie wiem, palca nie ssałem jak pisałem, bo używałem go/ich do klikania w klawiaturę (wszystkich 10 - żaden nie był w buzi). A co do numeracji patchy, to zanim napiszesz o numeracji sprawdź jakie nr obecnie ma Twój klient i sprawdź jaki będzie miał po Boost Patchu.

Jakbyś napisał, że ten fix patch ma unikalną nazwę (nie przypominam sobie żadnego fix patcha który miał nadaną nazwę), bo wprowadza tak dużo zmian to byłbym skłonny uznać Twoją argumentację, a tak... a tak pewnie gadam, bzdury, ssię palce i pewnie po dupie się drapię zastanawiając co tu jeszcze napisać.

PS
NFS to nie seria patchy. Zmiany EVE wprowadzane w ramach NFSu są dodawane w kolejnych patchach. Nie było dotąd patcha, który nazywałby się Need For Speed.
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Marzec 12, 2008, 14:36:40
Ależ drogi Dormio przecież jest wprowadzaony Faction Wars...

BOB  vs RSF
Smashkill vs Triumvirate
etc. :D

Sytuacja zmienia się bardzo szybko na wielu frontach a mapa geopolityczna eve nigdy nie jest stabilna.
Imperia wzlatują i upadają a ty to przegapiasz ...  :'(
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Marzec 12, 2008, 16:40:53
Tak w temacie gładko wchodzących patchy:
Cytuj
Patch Deployment May Be Delayed
While monitoring the progress of the patch deployment, a database issue came to light that we felt was important to address as quickly as possible. In order to ensure the best quality patch possible for our players, the estimated time for the downtime has been potentially extended as we correct that issue. Restoration of service could happen as late as tomorrow afternoon but may be as soon as this evening. Please watch the MOTD and our website for more information as it becomes available.
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Erk_NOEXC w Marzec 12, 2008, 16:46:39
Tak w temacie gładko wchodzących patchy:

Czyli w skrocie mowiac... znowu cos spier....li... ?? :grr:
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Qreg w Marzec 12, 2008, 16:56:31
przeciez to normalne, zawsze jak jest patch to trzeba ustawic skila na minimum 2 dni ;)
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: seventhblade w Marzec 12, 2008, 17:02:55
Znaczy dobrze zrobiłem ustawiając naukę jakiejś V  ;)
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: termos w Marzec 12, 2008, 20:39:24
Patchowanie się przeciąga czyżby powrót do staaaarej tradycji:(
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: suzan w Marzec 12, 2008, 20:46:36
Po prostu szlaczek trafia... :(
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Marzec 12, 2008, 20:48:41
Patchowanie się przeciąga czyżby powrót do staaaarej tradycji:(
Nie można wrócić do czegoś, od czego się tak naprawdę nie odeszło.  :2funny:
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Erk_NOEXC w Marzec 12, 2008, 20:58:11
Sa jakie kolwiek przecieki kiedy ten  :grr: z CCP maja zamiar puscic server w ruch?? Co do tradycji to raczej "tradycji stala sie zadosc" Nie dosc ze ch..owy dzien w rpacy to jeszcze odpoczac przy eve sie nie da....
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 12, 2008, 21:06:23
Odpocząć przy Eve? Erk odstaw lepiej ten Veldspar na trochę. :)
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Marzec 12, 2008, 21:08:30
Gosh, wyjdź z kumplami na piwo, albo zabierz pannę na spacer, albo jeszcze co innego... Nie samą Eve człowiek żyje  :2funny:
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: seventhblade w Marzec 12, 2008, 21:09:08
Patch jak patch ale porównując z WoW-em w którego też gram to kpina. Tam patch miesiąc wcześniej trafia na test serwery i jest szlifowany do bólu. Po tym jak już są pewni że bugi wychwycone przez graczy są wyprostowane patch wchodzi na normalne serwery a przerwa trwa od 3 w nocy do 11 rano, jak jest wielki poślizg to do 12 i wszystko działa jak należy. ostatnio jak się patchowanie przeciągnęło o 3 godziny to wszyscy gracze dostali 1 dzień przedłużenia konta w ramach rekompensaty ( a to tak licząc skromnie jakieś 250-300k euro w plecy dla Blizzarda). Co do przerw konserwacyjnych serwerów (tylko w środę) to są 3 opcje: w locie z serwami online, serw off na 5 min i offline 3am-11pm (ale to w zasadzie tylko przy patchach).
Sorki za wylewanie żali na forum ale EVE mi się bardzo spodobało i mnie szlag jasny trafia jak sie dowiaduję o patchowaniu przez x godzin z możliwością przedłużenia na bliżej nieokreślony okres.  :grr:
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Marzec 12, 2008, 21:13:52
Tak, ale ile osob naraz moze byc na serwerze WOW-a a ile bywa na Tranq? I jak duza  jest roznica w mocy i konstrukcji tych serwerow i w wielkosci baz danych?
Pozatym naprawde wyluzujcie. To jeszcze nic w porownaniu do tego co CCP udawalo sie zrobic kiedys.
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: suzan w Marzec 12, 2008, 21:14:41
A najgorsze jest to, że spoglądam od czasu do czasu na EVE-Monitor i widzę: Server Online (18 Pilots)....  18 właśnie gra, a ja nie... :grr:
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Marzec 12, 2008, 21:15:35
A najgorsze jest to, że spoglądam od czasu do czasu na EVE-Monitor i widzę: Server Online (18 Pilots)....  18 właśnie gra, a ja nie... :grr:
To devowie .....chilll.....  :)
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: suzan w Marzec 12, 2008, 21:20:55
Dev, nie Dev....  ale na serwerze. A ja chciałem dzisiaj pokazać Panu Prezydentowi, że co prawda popijam piwko... ale nie oglądam "filmików", tylko rozwalam CZERWONYCH (czytaj: obcych). A tak... przyjdzie mi oglądać "filmiki"...  >:D
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Marzec 12, 2008, 21:21:49
Dziwne. Rok (z okładem) temu, jak wprowadzali patcha do WoWa to serwery leżały cały dzień, a potem jeszcze przez kilka dni miały czkawkę... Więc tak różowo to tam nie jest. Poza tym patrz post Kalressina. Zresztą...
Na forach WoWa narzekają na patchowanie WoWa i zachwycają się Evką, tu jest odwrotnie... :D
Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma? :)

Suzan - to najpewniej devsi/gmowie testujący serwer. To dobry znak, pewnie jeszcze ze 3 - 4 godzinki i wstanie  :2funny:


A poza tym ludzie - coś takiego trzeba leczyć  :2funny:
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: suzan w Marzec 12, 2008, 21:26:08
Xar... :) ...dawno mnie nie było w EVE i odrabiam zaległości.... ale w sumie, chyba zadzwonię do lekarza.

Co do DEVów, to serwer wstał około 15:30 i DEVowie są ON-LINE od tego czasu. W między czasie go nie kładli, więc pewnie wszystko opiera się o synchronizację macierzy... no cóż... wielkość robi swoje.
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Erk_NOEXC w Marzec 12, 2008, 21:35:06
Hmm spacer byl dziewczyna tez byla.... poprostu troszke czlowiek sie wscieka, ze zawsze czegos nie dopracuja... a co devovie robia?? Poluja teraz w Jove na tamtejszych oficerow :P
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: seventhblade w Marzec 12, 2008, 21:40:10
Haha, pamiętam ten patch w WoW-ie, Naxxramas wtedy postawili a przy okazji inwazje dodali z których każda słała dla serwów więcej danych niż kilka krain, serwy czkały bo im się łącza zapchały nupom :)
Warcraftowcy narzekają bo są rozpuszczeni (ja też).
Ależ ja jestem akurat w WoW-ie, właśnie ArchiMundka za chwilę będziemy bić :)
Spadam bo mnie z rajdu wywalą jak się RL skapnie że afkuję  ::)
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: MKoll w Marzec 12, 2008, 23:00:24
Gdyby nie to, że od czasu Trinity WoW mnie graficznie obrzydza :( to też bym skoczył pograć z nudów..
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Marzec 12, 2008, 23:21:17
kto mi powie skad sciagnac patcha? (tylko nie pisac ze gra sama sciagnie - nauczony wowem wole sciagnac standalone i samemu zasadzic niz liczyc na loadery)
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: seventhblade w Marzec 12, 2008, 23:25:47
Fakt, grafika ssie, ale ten fun :)
W poniedziałek np zaprowadziliśmy anachronosa do ogri i tam rzezał niskie lvle przez półl godziny dopóki się elita hordy nie pojawiła, a nawet wtedy sporo ludzi padło :D
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: seventhblade w Marzec 12, 2008, 23:26:55
Ale to wszystko pikuś, evka sie podnosi właśnie :D
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 12, 2008, 23:29:11
kto mi powie skad sciagnac patcha? (tylko nie pisac ze gra sama sciagnie - nauczony wowem wole sciagnac standalone i samemu zasadzic niz liczyc na loadery)

Jak ruszy serwer, to patch powinien być do ściąnięcia ze strany, z dzialu (surprise!) "EVE Patches".
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Marzec 12, 2008, 23:32:04
Jak ruszy serwer, to patch powinien być do ściąnięcia ze strany, z dzialu (surprise!) "EVE Patches".

 :o to nie daja wczesniej?
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Erk_NOEXC w Marzec 12, 2008, 23:37:07
Dadza jak beda pewni, ze wszytsko na TQ jest okej i w tedy tez po wlaczeniu klijenta zacznie sciagac sie patch.
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: karol66 w Marzec 13, 2008, 00:06:09
Pisza ze ok 3 naszego czasu powinni wlaczyc serwer - ja juz sobie chyba odpuszcze czekanie.
Szkoda tylko ze skila za krotkiego ustawilem - dawalem im 2-3 godz poslizgu ale widac sie lekko przeliczylem :)

Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 13, 2008, 00:51:16
Cytuj
As reported earlier, database issues were discovered during an early point in the Trinity 1.1: Bost Patch deployment process. Those issues required us to go into our backups for data and this restoration and data integrity check have taken longer than originally anticipated. We regret any inconvenience these delays may cause. Our most recent assessment indicates that service may be restored at 02:00 GMT, and we will provide additional updates as often as possible.

ZOMG, z kiedy mają backupa i ile cofają?
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: korpusz w Marzec 13, 2008, 00:56:06
Backup pewnie maja zrobionego zaraz po wylaczeniu serwera, mam nadzieje \.
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: MMoroz w Marzec 13, 2008, 01:47:31
Tak, ale ile osob naraz moze byc na serwerze WOW-a a ile bywa na Tranq? I jak duza  jest roznica w mocy i konstrukcji tych serwerow i w wielkosci baz danych?
Pozatym naprawde wyluzujcie. To jeszcze nic w porownaniu do tego co CCP udawalo sie zrobic kiedys.


Ciekawy temat do dyskusji - chodzi mi o ta czesc ilosc ludzi na serwerze. Wydaje mi sie ze nadal sporo osob wierzy ze CCP ma jakies swietne rozwiazanie technologiczne, a ustalmy w ta gra to gra naraz 30k na zasadzie ze moga sobie pogadac. Tak naprawde to kod sieciowy Eve jest delikatnie mowiac slabiutki tu jak masz ze soba od kilkudziesieciu osob na gridzie( a to zwykle bedzie taki rzeczywisty pojedynczy serwer ) to zaczynaja sie lagi, gdzie np taki lineage 2 potrafil stac na zwyklej dwuprocesorowej maszynie ( mowie o takich z przed 2lat ) i obslugiwac lacznie kilkaset osob bez lagow ;).
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Marzec 13, 2008, 02:11:31
Bo te kilkaset osob nie siedzi na jednym gridzie, kazda z dronami, a kazda drona z collision detection ;)
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: misao w Marzec 13, 2008, 04:53:03
a takbtw, zauwazylisice ze ship sie po undocku nie zarzymuje i undockujesz na full speedzie?
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 13, 2008, 07:20:23
Czytamy pacznoty, to zauważyliśwa. :)
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: misao w Marzec 13, 2008, 13:28:20
http://en.wikipedia.org/wiki/Wasp_class_amphibious_assault_ship (http://en.wikipedia.org/wiki/Wasp_class_amphibious_assault_ship)  >_>  a to jak nazwiesz ( pomijam amerykanska klasyfikacje jako amphibious asault ship, czyli desantowiec:P ma helikoptery, ma harriery, ma 3 poduszkowce ( LCAC). ale wracajac do eve w weve drn,i sa jak obecnie smiglowce, wiekszoszc niszczycieli. krozownikow i fregat ma conajmniej 1 smiglopwca na pokladzie (Bunker hill ma 2 SH 60, Arleigh burke 2, perry max 2 Sh3 albo sh60) ich rola to wspomaganie glownego okretu. Gallente droneshipy sa inne, imo wlasnie bardziel podopadaja pod shipy jak iwo jima,  Joanne d'Arc (http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Iwo_Jima_%28LPH-2%29) HMS OCean (http://en.wikipedia.org/wiki/HMS_Ocean_%28L12%29) czy wymieniony wczesniej wasp i Tarawa (http://en.wikipedia.org/wiki/Tarawa_class_amphibious_assault_ship).
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Marzec 14, 2008, 12:02:29
Kurde, wczoraj dwa razy i dzisiaj miałem taką sytuację.
Lecę sobie spokojnie na autopilocie czytając gazetkę i wchodzi mi jakiś kolo na convo, pytając czy mam do niego jakiś interes, czy lockuje go tak tylko dla jaj... WTF? Jakiś bug po patchu?
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Marzec 16, 2008, 13:10:26
Server will be down until 12.30, while we investigate current server problems..


jedna osoba od nas nie moze sie zalogowac....jest taki objaw jakby byl ban na IP
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: MKoll w Marzec 16, 2008, 14:13:26
API też wciąż leży, przynajmniej u mnie :(
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: Skeer w Marzec 16, 2008, 14:35:00
API u mnie działa. Za to nie mogę lognąć do gry, bo nod nie wyrabia  :(
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: MKoll w Marzec 16, 2008, 15:12:38
API u mnie działa. Za to nie mogę lognąć do gry, bo nod nie wyrabia  :(

Hmm.. faktycznie. To EvEMon sobie ni z tego ni z owego "zapomniał" kluczy API i nic nie mówił.
Tytuł: Odp: Patch Notes: Boost Patch
Wiadomość wysłana przez: majama w Kwiecień 06, 2008, 13:18:22
Po cichu z każdym patchem sa wprowadzane poprawki w salvage'ach. Dawniej tylko kilka salvagów mialo wartosc a reszta wypadala w takich ilosciach ze na markecie byly praktycznie za darmo. Teraz widac że to uregulowali i wiekszosc salvagów juz nabiera jakiejs realnej wartości.
Inna sprawa która zauważylem to zmiany w wartościach coprocesorów. Od listopada nie używałem BS kopiącego i teraz wsiadam na niego a tu brak CPU. Okazuje sie że named cooprocesory zostaly pozbawione czesci swojej sily. Caldari Navy i Dread Guristas coprocesory znerfowano z 15,5% na 14%. Inne tez zostaly proporcjonalnie znerfione.