Eve-Centrala

Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: Xarthias w Październik 23, 2006, 21:53:01

Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Październik 23, 2006, 21:53:01
Jak rozumiem, te zmiany maj? wej?? z najbli?szym patchem? Troch? nie na czasie jestem...
Cytuj
I've been replying to the forums today. I'm just gonna list some of the smaller tweaks and changes here.

Ships
# Powergrid of Sacrilege, Deimos and Muninn increased to 1100MW, 950MW and 1100MW respectively

# CPU of Sacrilege and Deimos increased to 350tf for both ships

# CPU of Anathema, Helios and Cheetah increased to 280tf, 290tf and 275tf respectively

# bonus of covert ops ships changed so it reduces cpu need of covert ops cloaking device from 98% to 100%

# Agility of battlecruisers and command ships boosted by 20%

# Nighthawk's explosion velocity changed to launcher rate of fire bonus

# Ship hitpoint increase, about 50% for tech 1 and about 25% on tech 2. A bit more on battlecruises/command ships and destroyers/interdictors

# I didn't really check it but I'll probably increase shield recharge rate by about 50% as well just to be on the safe side



Modules
# Inertia stabilizers give decrease in mass as well as agility and give a penalty to signature radius

# Warp Core Stabilizers now give penalty to targeting range and scan resolution, about 50% for tech 1

# Super weapon damage increased by 50% as well

# Shield extenders and plates increased by 50%

# ECM changes - I'm blogging about that one, hopefully comes later today



I think this all of the stuff that is not big enought to deserve its own post. Btw I did mess a bit with tech 2 ammo, I'll post a bit about that later.

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=413476
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: regis w Październik 24, 2006, 07:39:16
:idea:  :idea:  :idea:  rkk modified lightbulbs dla zwiekszenia PG deimosowi !

 :idea:  :idea:  :idea:  :idea:  :idea: rkk modified lightbulbs dla podniesienia agility BC/CS... wrreeeeszcie sie nie beda poruszac jak cegla w blocie
Tytuł: Re: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Rezerwowy_Pies w Październik 24, 2006, 08:49:20
Cytuj
Warp Core Stabilizers now give penalty to targeting range and scan resolution, about 50% for tech 1

Mo?e w ko?cu ludzie przestan? wcs'y zak?ada?
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: WolfSimon w Październik 24, 2006, 08:55:56
Ooo i teraz b?dzie mo?na co? jeszcze zrobi? nim si? zorientujesz ?e ju? p?k?e? :D Troch? d?u?ej b?d? si? rozgrywa? walki flot :)
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: marioosh w Październik 24, 2006, 09:16:43
producencie amunicji ju? si? ciesz?... bo b?dzie potrzeba jej wi?cej :) proponuj? ze zwi?kszeniem HP zwi?kszy?  cargo.... bo co jeden zestrzelony ship trzeba b?dzie l?dowa? po nowy karton amunicji :)
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Październik 24, 2006, 10:10:59
Cytat: "WolfSimon"
Ooo i teraz b?dzie mo?na co? jeszcze zrobi? nim si? zorientujesz ?e ju? p?k?e? :D Troch? d?u?ej b?d? si? rozgrywa? walki flot :)


B?d? wi?ksze lagi. :)

Cytat: "marioosh"
producencie amunicji ju? si? ciesz?... bo b?dzie potrzeba jej wi?cej :) proponuj? ze zwi?kszeniem HP zwi?kszy?  cargo.... bo co jeden zestrzelony ship trzeba b?dzie l?dowa? po nowy karton amunicji :)


Rozmiar amunicji ma by? zmniejszony.
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: regis w Październik 24, 2006, 20:24:52
a co do wcsow, ktos tam testowal.
Vagabond z 60km lock rangu, przy dwoch wcsach ma juz 14km lock rangu :P
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: pc5 w Październik 25, 2006, 09:44:16
Cytat: "regis"
a co do wcsow, ktos tam testowal.
Vagabond z 60km lock rangu, przy dwoch wcsach ma juz 14km lock rangu :P


Taki vaga powinien w ógole nie móc namierza? jak dla mnie :), ale i tak jest ok.
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Rezerwowy_Pies w Październik 25, 2006, 22:17:26
Cytat: "pc5"
Taki vaga powinien w ógole nie móc namierza? jak dla mnie :), ale i tak jest ok.

Mówisz tak jakby? nie lubia? walczy?. A gdy ?ci?gniesz sobie dowolny trailer z gry to tam non stop sie t?uk?.
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Październik 25, 2006, 22:29:03
czeeesc
skont jestes? :D
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Rezerwowy_Pies w Październik 25, 2006, 22:30:48
Cytat: "Ellaine"
czeeesc
skont jestes? :D

Maciu? z Klanu 8)
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: pc5 w Październik 26, 2006, 00:22:45
Cytat: "Rezerwowy_Pies"
Cytat: "pc5"
Taki vaga powinien w ógole nie móc namierza? jak dla mnie :), ale i tak jest ok.

Mówisz tak jakby? nie lubia? walczy?. A gdy ?ci?gniesz sobie dowolny trailer z gry to tam non stop sie t?uk?.


No nie lubie. Zreszt? zobacz w moim bio w grze jaki skill teraz trenuje, wszystko b?dzie jasne ;) W ogóle nie wiem po co walczy?, tyle ciekawszych zaj?? w grze... :P

WCSy s? z?e w PVP i ju?. Itd itd... Zreszt? co ja gadam jak nie wiem :)
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Kamoris w Październik 26, 2006, 08:41:41
heh jak na goscia który ci?gle ska?ki orze to strasznie du?o gadasz o tym pvp PC5.   :twisted:  :twisted:  :twisted:
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Październik 26, 2006, 19:57:24
Cytat: "Rezerwowy_Pies"
Cytat: "pc5"
Taki vaga powinien w ógole nie móc namierza? jak dla mnie :), ale i tak jest ok.

Mówisz tak jakby? nie lubia? walczy?. A gdy ?ci?gniesz sobie dowolny trailer z gry to tam non stop sie t?uk?.


Po pierwsze to lubi? a nie lubia? :P
A po drugie to chyba wr?cz przeciwnie :P
Chocia? wszyscy wiedz?, ?e pc5 to zatwardzia?y 'roid lover :lol:
I nareszcie uda mi si? deimosa porz?dnie sfitowa? :D
I na heliosa nie trzeba b?dzie wsadza? cpu/robi? skilla na 5, ?eby si? do czego? nadawa? wi?cej ni? do podkradania si? :P
I bcki b?d? wreszcie lata? jak bcki a nie gorzej od bsa ;)
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Kamoris w Październik 26, 2006, 21:08:26
Niech jeszcze usuna bmki i zrobia te skoki 0-15 kmow i bedzie piknie :)
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Październik 26, 2006, 21:11:35
Cytat: "Kamoris"
Niech jeszcze usuna bmki i zrobia te skoki 0-15 kmow i bedzie piknie :)


I znerfuj? lokal :)
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Październik 26, 2006, 21:47:14
local mozna znerfowac jak juz wejdzie nowe super skanowanie i mozliwosc wykrycia niewidialniachow :)
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Październik 26, 2006, 22:34:36
Cytat: "Ellaine"
local mozna znerfowac jak juz wejdzie nowe super skanowanie i mozliwosc wykrycia niewidialniachow :)


Spadaj, w?a?nie sobie pierwszego kupi?em. :)
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Keruli w Listopad 01, 2006, 12:59:10
Cytuj
Warp Core Stabilizers now give penalty to targeting range and scan resolution, about 50% for tech 1


pomocna dlon dla noobow ...
moze scrambla by tez znerfowali??
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Listopad 01, 2006, 13:01:37
Cytat: "Keruli"
Cytuj
Warp Core Stabilizers now give penalty to targeting range and scan resolution, about 50% for tech 1


pomocna dlon dla noobow ...
moze scrambla by tez znerfowali??


Czemu? Wystarczy ?e zajmuje med slota i ?re capa...
Wcsy maj? s?u?yc do podró?y - wtedy nie odczuwasz zadnych minusów... A w walce... Có?... Trzeba walczy? :D
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 01, 2006, 13:05:47
Scrambla to trzeba koniecznie wprowadzic T2 a nie nerfowac :)

Co maja WCSy do noobow? Nerf dotyczy Ravenow z T2 cruisami i vagabondow niezlapywalnych zasuwajacych jak interceptor i pykajacych ludzi na fafdzieiat kilometrow.
Iteronowi zastabowanemu wolniejszy tracking i mniejszy jego zasieg juz raczej nie zaszkodzi.
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: pc5 w Listopad 01, 2006, 19:22:34
Cytat: "Ellaine"
Scrambla to trzeba koniecznie wprowadzic T2 a nie nerfowac :)

Co maja WCSy do noobow? Nerf dotyczy Ravenow z T2 cruisami i vagabondow niezlapywalnych zasuwajacych jak interceptor i pykajacych ludzi na fafdzieiat kilometrow.
Iteronowi zastabowanemu wolniejszy tracking i mniejszy jego zasieg juz raczej nie zaszkodzi.


Mnie by ju? nie zdziwi? nawet frach na WCSach...
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: WolfSimon w Listopad 01, 2006, 19:44:54
Cytat: "xarthias"
Cytat: "Kamoris"
Niech jeszcze usuna bmki i zrobia te skoki 0-15 kmow i bedzie piknie :)


I znerfuj? lokal :)


A co macie do locala? Czemó? to na nerf zas?uguje?
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: LosBekoczoS w Listopad 01, 2006, 19:56:13
Bo Xart ma manie przesladowcza niczym "monk"  i sie martwi ze inni go widza.... a  podpowiem ze istnieje sposob zrobnienia sie invisible na localu :D
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: regis w Listopad 01, 2006, 20:16:08
no generalnei chodzi o to zeby zamienic local chat na constelation chat ;)
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Listopad 01, 2006, 20:24:50
No w?a?nie...
A Ty mnie Wolfik tu ju? nie podpuszczaj ;)

Los - a jaki to sposób? Lecenie altem? :P
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Assari w Listopad 01, 2006, 20:42:45
Ech, "real fighters" p?acz?cy na WCSy. Ciekawie to wygl?da jak poczyta?. WCSy znerfowa? albo usun?? w ogóle ale Scramble i WEBy niech zostan? albo je jeszcze wzmocni?  :D
Nie ma to jak równowaga gry  8)
Usun?? WCSy, usun?? Scramble a mo?e i WEBy. I niech wygra lepszy. Jak bity kole? da rad? nawia? - jego szcz??cie - jak w ?yciu gdy cie dresiarze o drobne "poprosz?" w przewadze liczebnej 8) A nie zostawia? stuuf ?eby cel unieruchomic i spokojnie rozstrzela? bez ryzyka, ?e mo?e uciec  :P [/i]
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Dragy w Listopad 01, 2006, 21:11:19
Co do deimos'a ... da sie go troszke lepiej sfitowac, lecz po kali jedyny wlasciwy fit bedzie z 800 lub 1600 plate. dmg nie bedzie juz tak wazny jak przetrwanie. Ten piekny statek jeszcze potrzebuje : lower mass, better agility. Wtedy moge nim latac :)
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 01, 2006, 21:17:05
To nie jest gra o honorowych pojedynkach. W 80% przypadkow jedna ze stron nie ma szans i jej swietym prawem jest uciekac tak jak swietym prawem strony przeciwnej jest ustawic sie z 10-krotna przewaga na bramie.
Cale te pieprzenie o lamerstwie to zwykle jeki tych ktorym sie nie udalo kogos dorwac. Celem nie jest pokazac ze jest sie super pvperem o walecznym sercu, tylko zabic wroga i przezyc. Jesli jakis modul jest w grze, znaczy ze masz pelne moralne prawo go uzywac. Jesli jest przegiety, to zmartwienie CCP, nie graczy.

Cala kwestia to to, ze sa statki, w ktorych z WCSami to przezywanie jest zbyt latwe i nie ma odpowiedniej rownowagi ryzyka vs korzysci (ryzyko jest bardzo male a statek itak kopie mocno). Teraz bedzie ciezej sfitowac niesmiertelnego Ravena i chwala bogom.
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: regis w Listopad 01, 2006, 21:23:36
Cytat: "Dragy"
Co do deimos'a ... da sie go troszke lepiej sfitowac, lecz po kali jedyny wlasciwy fit bedzie z 800 lub 1600 plate. dmg nie bedzie juz tak wazny jak przetrwanie. Ten piekny statek jeszcze potrzebuje : lower mass, better agility. Wtedy moge nim latac :)


Deimos to bez plyty sie porosza jak mucha w gownie... a ty go jeszcze chcesz z plytek pociagnac :P zainwestuj chlopcze w tank... i gang :P
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Listopad 01, 2006, 21:33:45
Cytat: "Ellaine"
Cala kwestia to to, ze sa statki, w ktorych z WCSami to przezywanie jest zbyt latwe i nie ma odpowiedniej rownowagi ryzyka vs korzysci (ryzyko jest bardzo male a statek itak kopie mocno). Teraz bedzie ciezej sfitowac niesmiertelnego Ravena i chwala bogom.


Nieco chaotycznie i niegramatycznie, ale Ellaine trafi?a w sedno Mr. Assari.

Je?eli ma by? równowaga to skoro jeden modu? zajmuje med slota i ?re capa, do tego ma ograniczony zasi?g, to drugi modu? nie mo?e zajmowa? tylko low slota i nic poza tym (no dobra, cpu jeszcze, ale scr te?), zawsze dzia?a? i na dowoln? odleg?o??. W sensie WCS=wzgl?dne bezpiecze?stwo i praktycznie zero minusów.
Kiedy? by?o planowane, ?e scramble b?d? dzia?ac jak jammery (zwróc uwag? ?e ka?da rasa ma inny typ nap?du) a wscy jak backup sensory... Ale jest jak jest, to rozwi?zanie te? mi si? w sumie podoba. Wreszcie jest tak, ?e albo fitujesz si? do walki (wtedy zapomnij o wcsach - szkoda slotów to raz, a teraz jeszcze minusy), albo do podró?y - wtedy pr?dko?? czy odleg?o?? lockowania ma dla Ciebie marginalne znaczenie. Imo wreszcie zosta?a przywrócona równowaga (o ile cccp znowu czego? nie zjeba?o tym razem w drug? stron?).
I nie chodzi o to, ?eby ?atwiej by?o jakiego? haula schwyta? i rozstrzela?.
Chodzi o to, ?eby pseudoPvP gracze w vagasach/ravenach na 4 wcsach przestali kozaczy? jacy to oni nie s? tylko pokazali jak si? naprawd? walczy :)  Bo ta zmiana to ich tak najbardziej dotknie.
?e o Herculetz'ie (taki chyba mia? nick) "gankuj?cym" bram? w navy megasie z 8 wcsami nie wspomn? :lol:  :lol:  :lol:

Poza tym jest to okazja do tego, ?eby named wcsy czym? si? wreszcie ró?ni?y od zwyk?ych...
No i mo?e ten scrambl t2 wejdzie?  :roll:
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: regis w Listopad 01, 2006, 21:48:42
Z tym ze ich bardziej dotknie to nie powiem... przezyja szok i zaczna fitowac te swoje statki jak pan bog przykazal, znaczy raven sobie dorzuci ze 2 bcu, vagas ze 2 dmg mody i beda siac zniszczenie jeszcze wieksze niz obecnie. Ale to oczywiscie tylko ci piloci ktorzy beda w stanie przekroczyc bariere myslowa i wydokowac w bojowym statku bez wcsow
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Listopad 01, 2006, 21:53:56
Cytat: "regis"
Ale to oczywiscie tylko ci piloci ktorzy beda w stanie przekroczyc bariere myslowa i wydokowac w bojowym statku bez wcsow

O to w?a?nie chodzi :D


10...
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Assari w Listopad 01, 2006, 22:00:03
Cytat: "xarthias"
Cytat: "Ellaine"
Cala kwestia to to, ze sa statki, w ktorych z WCSami to przezywanie jest zbyt latwe i nie ma odpowiedniej rownowagi ryzyka vs korzysci (ryzyko jest bardzo male a statek itak kopie mocno). Teraz bedzie ciezej sfitowac niesmiertelnego Ravena i chwala bogom.


Nieco chaotycznie i niegramatycznie, ale Ellaine trafi?a w sedno Mr. Assari.

Je?eli ma by? równowaga to skoro jeden modu? zajmuje med slota i ?re capa, do tego ma ograniczony zasi?g, to drugi modu? nie mo?e zajmowa? tylko low slota i nic poza tym (no dobra, cpu jeszcze, ale scr te?), zawsze dzia?a? i na dowoln? odleg?o??. W sensie WCS=wzgl?dne bezpiecze?stwo i praktycznie zero minusów.


Ale? ja si? te? zgadzam z Ellaine. To nie ja mówi?, ze powinni ca?kiem WSCy usun?? z gry. A co do tego, ze nie ?r? prawie CPU i grida, có? to modu? defensywny i do tego pasywny nic ci nie robi, nie oddzia?uje na ciebie w przeciwie?stwie do Scrambli czy WEBów wi?c mo?e mie? niskie zapotrzebowanie na energi?, cho? czy zerowe to mo?na podyskutowa?.

Prawd? jest te? ?e WCSy named i zwyk?e mog?yby mie? wi?ksze ró?nice w parametrach.
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Listopad 01, 2006, 22:07:55
Cytat: "Assari"
Ale? ja si? te? zgadzam z Ellaine. To nie ja mówi?, ze powinni ca?kiem WSCy usun?? z gry.
A czy kto? tu mówi, ?eby je ca?kiem wywali??
Cytuj
A co do tego, ze nie ?r? prawie CPU i grida, có? to modu? defensywny i do tego pasywny nic ci nie robi, nie oddzia?uje na ciebie w przeciwie?stwie do Scrambli czy WEBów wi?c mo?e mie? niskie zapotrzebowanie na energi?, cho? czy zerowe to mo?na podyskutowa?.

Ale jak ju? mówi?em - równowaga mi?dzy  broni? a ?rodkiem zaradczym powinna by? zachowana.
Web vs AB/MWD na ten przyk?ad...
A przy scr vs wcs tej równowagi nie by?o.
Bo by?o tak jakby? wsadzaj?c nanofibera niwelowa? dzia?anie weba... Raczej niefajnie co?
I nie chodzi o to, ?e "real fighters" p?akali :) Bo przecie? maczo nie p?acz? 8)
Chodzi o to, ?e teraz misie p?acz? :P Ale tylko to im na dobre wyjdzie :D Jeszcze wspomnisz moje s?owa 8)
Ale to tak ot 8)


9...
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Dragy w Listopad 01, 2006, 23:10:34
Cytat: "regis"
Cytat: "Dragy"
Co do deimos'a ... da sie go troszke lepiej sfitowac, lecz po kali jedyny wlasciwy fit bedzie z 800 lub 1600 plate. dmg nie bedzie juz tak wazny jak przetrwanie. Ten piekny statek jeszcze potrzebuje : lower mass, better agility. Wtedy moge nim latac :)


Deimos to bez plyty sie porosza jak mucha w gownie... a ty go jeszcze chcesz z plytek pociagnac :P zainwestuj chlopcze w tank... i gang :P


po hp boost deimos nie bedzie mogl rozwalic innych statkow tak szybko jak kiedys mogl. dlatego plate'y beda jedynym rozwiazaniem, niestety. chcialbym latac deimos'em solo i nie tracic tego pieknego statku.

rigs moga byc bardzo dobrym rozwiazaniem.
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 01, 2006, 23:16:15
Ishtar ftw :)
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: vulor w Listopad 02, 2006, 00:08:14
Cytat: "xarthias"

10...

Cytat: "xarthias"

9...

Spamer! :P

To nie spam, tylko odliczanie... Prosz? si? wypowiada? w temacie :P
X.
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: WolfSimon w Listopad 02, 2006, 17:40:34
Dob?e ?e nerfi? WCSy, tak powinno by?. A ?e przy okazji modyfikuj? EW to nadal b?dzie si? da?o lata? Scorpem bez WCSów :D
Nadal jednak uwa?am, ?e scramble s? niezbalansowane. G?upot? dla mnie jest mo?liwo?? zescramblowania pojedy?czym Cepem Carriera... Tak by? nie powinno. Powinno by? tak, ?e scramble równie? powinny mie? rozmiary (small, med, large) i pozwala? ?apa? tylko statki tego samego rozmiaru co ?api?cy i o typ wi?kszy. Tak wi?c do z?apania BSa potrzeba by by?o jakiego? cruza lub wy?ej. Wymusza?oby to wi?ksz? ró?norodno?? gangów, a nie tak jak teraz kilka sniping BSów i 2 cepy...
Nie wyobra?am sobie jak pojedy?czy cepik mo?e rozwali? stabilizacj? warp core'a lotniskowca... Na to trzeba w ch... energii...
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Dragy w Listopad 02, 2006, 18:16:02
No dobra. A co powiecie o rigs'ach i vagabond ? 3 sloty na nie, 15% velocity ... 1,15^3=(w przyblizeniu)= 50% wieksza velocity ... to co teraz bedzie ? vagabond bedzie kosztowal 500mil ?!
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: przemas w Listopad 02, 2006, 18:19:15
o ile mi wiadomo to tech 2 szipy bed? mia?y 2 rig slots :D
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Dragy w Listopad 02, 2006, 18:36:54
no to co ? 35% velocity. i tutaj nie wiem co robic. za jakies 50 dni bede mogl uzywac Naglfar'a i teraz nie wiem co skillowac. Moze t2 large blasters i rokh ? A moze deimos, vagabond ... za duzo tych statkow :P Nigdy nie potrafilem sie wyspecjalizowac.
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 02, 2006, 19:12:45
Zeby nafalgarem poslugiwac sie porzadnie, czeka Cie jeszcze pol roku szlifowania :)
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Dragy w Listopad 02, 2006, 19:38:05
a jak myslisz, co robie od paru ladnych miechow ;) ?
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Kamoris w Listopad 02, 2006, 19:54:47
Nie ma rozy bez kolcow i tak rigi oprocz bonusow beda meic tez minusy. Np. wieksze velocity ale tez wiekszy radius albo cos takiego.
Tytuł: Zmiany w shipach i modu?ach
Wiadomość wysłana przez: Dragy w Listopad 02, 2006, 20:02:31
haha. najpierw sie dowiedz. Drawback : 10% less armor. Ale co to robi dla vagabonda, ktory "tankuje" przez shield ?