Posy na wiosnę.wiosne 2013, czy jakas blizej nieokreslona w tym stuleciu? ;)
Tam nie było co już zjebać . No chyba ze do czekania aż ci się załadują itemy/shipy w corporate dodaliby miłą uspokajającą muzyczkę .To ktos gra w EVE z wlaczonym dzwiekiem? :o
Fajnie, bo nowi gracze szybko będą mogli pełnić jakąś funkcję w gangach.Dawno nowym/mlodym graczem nie bylem, ale czy im przypadkiem nie mowi sie - bierz fryte i warp disruptora, bedziesz tacklerem. Bo jezeli dalej tak jest to znaczy ze osoby z mala iloscia SP maja swoja role w gangu. IMO to sie tez nie zmieni, bo pewnie kazdy FC bedzie wolal nooba obsadzic w roli lapacza niz powierzyc mu utrzymanie przy zyciu gangu zakladajac, ze mlody nie ogarnia gry na tyle zeby sobie z tym poradzic.
To ktos gra w EVE z wlaczonym dzwiekiem? :o
To ktos gra w EVE z wlaczonym dzwiekiem?Chyba każdy co mieszka w WH, żeby słyszeć aktywację dziury na koncie alta który siedzi w cloku nad nią w ramach systemu ostrzegania :P
Ale na dłuższą metę i tak nikt nie będzie tym raczej latał :P.Czasem ludzie mają fazę na gangi frejek. W takim gangu logistyk może być przydatny :P
To ktos gra w EVE z wlaczonym dzwiekiem? :o
Czasem ludzie mają fazę na gangi frejek. W takim gangu logistyk może być przydatny :PCytujac klasyka to oczywista oczywistosc :P
...i stawiaj nam Panie na drodze gangi
w których n00by są "tacklerami" 8)
(cytując Tloluvin)
Grasz 3 miesiące i chcesz się przydać w gangu? Przyleć cholernym drejem, choćby na meta 4 ficie i z meta 2 launcherami.
QFT
Suicide (noob) tackler to jakiś mit. W najlepszym razie funkcjonuje w najbardziej gównianych aliansach chłopów pańszczyźnianych.
Takie shipy w walce są albo ignorowane (bo nie mają znaczenia), albo rozwalane na 1-2 strzały na zasadzie "free fire".
Grasz 3 miesiące i chcesz się przydać w gangu? Przyleć cholernym drejem, choćby na meta 4 ficie i z meta 2 launcherami.
Goonswarm i Reddit
Nie pitol kompletnie bo tego sie nie da czytac, Twoje elyte pvp wypalilo Ci mozg i kompletnie nie masz pojecia o czym mowisz. Goonswarm i Reddit jest przykladem, ze day 1 noobki sie przydaja. Sam pamietam kolesi w rifeterach tacklujacych capsy po 3 dniach od dolaczenia do sojuszu.A tobie co wypaliło mózg ? Ktoś pamięta czasy jak chinole byli na serwerze ? Czy to nie dzięki amerykańskim jękom i rozpaczy wyjebali ich z serwera na krajowy ? A teraz robią ich taktyki i jeszcze się tym chwalą , bo amerykański blob jest ok ale chiński nie .
A tobie co wypaliło mózg ? Ktoś pamięta czasy jak chinole byli na serwerze ? Czy to nie dzięki amerykańskim jękom i rozpaczy wyjebali ich z serwera na krajowy ?
T O N I E J E S T F W ! ! !No nie jest ale poziom wypowiedzi już się zrównał ...
Chińczycy muszą grać na chińskim serwerze, bo takie jest chińskie prawo, a nie z powodu amerykańskich jęków.
Oczywiście mówię o 0.0, w jakimś FW czy RvB to można się bić i na ośle szczęki ;)
Bo tak Ci CCP powiedziało?
Nie, on (http://www.youtube.com/watch?v=yrcaHGqTqHk).A mnie się przypomniał film " Obywatel Piszczyk " [chyba tak ] i scena jak Minister składa rezygnacje z powodu słabego zdrowia i takie tam a Piszczyk do żony [ córki ministra ]
Tu Zenek ma racje. Sam byłem na chińskim kanale i razem z Lacco rekrutowałem Chińczyków do żydo-corpa, gdy byliśmy w TEST. Mieliśmy kolesia, co nie znał ani jednego słowa po angielsku, ale anomalki klepał że ho-ho.
Ale jak to dowodzi, ze Serenity powstalo z powodu whine'owania Amerykanow?Nie to miałem na myśli. Odniosłem się do 'gloryfikacji goonsów' i nieobecności Chińczyków na TQ. Powinienem był doprecyzować.
Raczej burta w burtę z TQ w Londynie ;)Nie widzę więc, dlaczego rząd Chiński miałby naciskać na swoich graczy, żeby nie grali na TQ skoro i tak nie mają dostępu do danych w Londynie. No chyba, że CCP im na bieżąco wszystko przekazuje.
Dawno nowym/mlodym graczem nie bylem, ale czy im przypadkiem nie mowi sie - bierz fryte i warp disruptora, bedziesz tacklerem. Bo jezeli dalej tak jest to znaczy ze osoby z mala iloscia SP maja swoja role w gangu. IMO to sie tez nie zmieni, bo pewnie kazdy FC bedzie wolal nooba obsadzic w roli lapacza niz powierzyc mu utrzymanie przy zyciu gangu zakladajac, ze mlody nie ogarnia gry na tyle zeby sobie z tym poradzic.
Też prawda. Myślę, że takie frytki jednak będą swoistym "tutorialem" do prawdziwych logów, żeby młodzi wiedzieli czym to się je. Lepiej stracić frytkę T1 niż loga. Nie spadniesz = nie nauczysz się.
Heh, specjaliści od n00bspawnów, których miodnie się farmi - doskonały wzór do naśladowania. Oczywiście, 250 rifterów zarżnie wszystko, ale właśnie: nic poza "kupą" to nie wnosi.
Tak więc Soul, jak wrócisz do grania i będziesz na bieżąco, to pogadamy, a jak nie wracaj do circlejerkowania na Goonfleet czy gdzie tam siedzisz ;)
Specjalisci od noobspawnu, ktorzy trzesa serwerem. Masz tak male pojecie o strukturze GS tudziez PL, ze sie w glowie nie miesci. W BlackOps czy tudziez w ElitistOps jest jedna zasada. Lataj czym chcesz bylebys nie tracil stakow. Widzialem tygodniowych graczy, ktorzy uczyli sie bardzo szybko na wlasnych bledach i niszczyli propvperow z zacnych aliansow jak BoB czy tez MC i inne "elyte" wydmuszki. I to bylo w rifterkach.
Oni są tak "elyte", że najwyraźniej blackopsują Riftery :D
A że mimo tego trzesą serwerem? Bo jest ich dużo i jeszcze siedzą na technetium. Nic więcej. I nie mów mi, że sobie to wywalczyliście, bo Deklein dostaliście na otarcie łez po failu w Delve od starego NC, które potem z wdzięczności opuściliście. BTW, "I was there", w przeciwieństwie do Ciebie :P
Nie pitol kompletnie bo tego sie nie da czytac, Twoje elyte pvp wypalilo Ci mozg i kompletnie nie masz pojecia o czym mowisz. Goonswarm i Reddit jest przykladem, ze day 1 noobki sie przydaja. Sam pamietam kolesi w rifeterach tacklujacych capsy po 3 dniach od dolaczenia do sojuszu.
@Rataxas - nie podlizuj się Goonowi, bo sam jesteś przykładem jaki jest "pożytek" z newbie - karma dla autocannonów :)
Czy w ramach zimowego dodatku czeka nas też nerf shipów T3 ? Czy to dalsza przyszłość czy może w ogóle kaczka dziennikarska?Mam nadzieję że to kompletna bzdura i kaczka... bo jak tak dalej pójdzie (sezon na nerfy) to latanie statkami t3 i t2 będzie tylko i wyłacznie czystym snobizmem, bo przestaną odstawać w czymkolwiek od t1 :-X
CCP Ytterbium: " Tech3 ships need to be put down, like a rabid dog drooling everywhere in the house, they are out of line."
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=1948741#post1948741
niech mi tylko osiągi draka albo tengacza obniżą gryy - to wyrażę się do CCPAkurat z tymi statkami dla retardów powinni coś zrobić ;)
Akurat z tymi statkami dla retardów powinni coś zrobić ;)
władza ludu żąda do obniżenia wartości plexa do 300 milionów isk i wpuszczenia carieró do high seca przynajmniej 0,6
Przynajmniej nazwa jest fajna :D nie tak jak CRUCIBLE :-)
EVE Online: Retribution , Winter is coming http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151153178004394.460773.17614129393&type=1
Ja się i tak ciesze z tego Vagabonda (tak wiem, powtarzam się)
ale on będzie taki piękny :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Mnie tam nowy vagas się nie podoba
Za bardzo się robi podobny do dildopodobnego thoraxa :P
Mnie tam nowy vagas się nie podobagłodnemu chlebek na myśli :-D
Za bardzo się robi podobny do dildopodobnego thoraxa :P
I te kanciaste kształty sugerujące że spawany jest ze złomu?Doom, złom także ewoluuje ;D
Tak, w redzę, a potem w rdzawy proszekMinmatarscy inżynierowie mają coś z polskich mechaników, więc potrafią zdziałać cuda :P
Czyli znowu zamiast kogoś kto to faktycznie przemysli i zbalansuje dali jakiegoś pedała który potrafi tylko z dupy zmiany wprowadzić. Tak samo jak ten zjeb który przerobił statki gueristasów na gej boaty(http://farm5.staticflickr.com/4149/5046091402_029de93f24.jpg)
Tia? I gdzie zgubił kolce? I te kanciaste kształty sugerujące że spawany jest ze złomu?
Caracal dostanie buffa a drake cały czas będzie dobry bo HAMów nie ruszają.Jaki będzie zasięg HAMów ? 15km ? No to Draki na nano-Draki trzeba będzie przerobić, żeby na close dały radę wchodzić.
Polataj sobie staberem uzbrojonym w 280mm artylerię i powiedz jak było bo z grubsza to proponujesz właśnie w odniesieniu do caracalaNo prawie Doom bo jednak Caracal na light missilach potrafi być dokuczliwy dla shipów wielkości frejki
No prawie Doom bo jednak Caracal na light missilach potrafi być dokuczliwy dla shipów wielkości frejki
Przepraszam a ten buff to gdzie? Jest jeszcze poza drejem cerberus, nighthawk i tengulec które fituje się głównie na hml
Nie wiem na jakich caraluch Ty latałeś ale moje mialy HML, raz poleciałem takim na HAM i stwierdziłem ze nietCaracal na lightach to kontra na wszystko rozmiaru fregaty, nie wiem o co ci z tym stabberem chodzi :)
Polataj sobie staberem uzbrojonym w 280mm artylerię i powiedz jak było bo z grubsza to proponujesz właśnie w odniesieniu do caracala
Tak a teraz pokaż mi kile cruzerów zrobione tym caraluchem
Widzę że uparłeś się pkazać jaki to ze mnie nie mający pojęcia o graniu kerbir.Doom na litość Boską..
To teraz panie mondry sadzaj dupsko w ten wypas fit i sprubuj powalczyć zobaczymy jaki zrobisz wyniki.Vaga na 30km robi max 200-250dps (220 + imple) więc w czym rzecz?
Na HML caracal i cerber świetnie sobie radzą z daleka z przeciwnikiem. Jak nie muszą nie schodzą w zasięg tacla teraz tago komfortu nie będzie. Ciekaw jestem jak zareagujecie jeśli w nastepnej kolejności vagas / cyna dostaną nerf -50 do faloffa żeby przecież nie było ze walczą z zasięgów artek.
Spodoba się wam takie coś? Jak z karabinu nie strzelicie dalej jak z blastera / ham'a?
podobnie jak przez bardzo długi czas eagle (a po tym że w zasadzie się ich nie widuje mimo zmian w hybrydach wnoszę że pewnie dalej jest bezużyteczny)
Śmiem twierdzić że to blasterowo-shieldowa wersja sakriego tyle że z 50% wyższym dps'em.smiem twierdzic ze sacri to scierw przy nim
Brak rekacji sentry za strzelanie do statków w low-secu 8)
Hmm... mógłbyś łaskawie wkleić fragment w którym to jest napisane?
http://cdn1.eveonline.com/www/newssystem/media/63443/1/logo2_actions2flags.png
Drugi wiersz, kolumna low-sec. Daje flage suspect.
http://cdn1.eveonline.com/www/newssystem/media/63443/1/logo2_flags2consequences.png
Flaga suspect w low-secu umożliwia tylko agresję graczy w low-secu, flaga criminal uaktywnia sentry (agresja na poda)
Dzięki.
Hmm... niby devblog o czymś innym, ale tak naprawdę to wywala do góry nogami lowsec, prawda?
+ 15minut timer po NPC agro!! W KOŃCU!
Jedynie pozostanie cloak (może to ograniczy w jakimś stopniu boty?).
- "Can not eject from current ship" - any sec, byebye skille na subsystemy jesli w ogóle zaagrowałeś.
+ 15minut timer po NPC agro!! W KOŃCU!
Ludzie gadają, że boty po wskoczeniu neuta na local biegną zaraz na posa lub ssa w cloak. Jeśli tak, to nie zmieni to wiele w tym kierunku ;)
NPC agro w hiseku,low czy npc agro wogule. Bo jak masz wisiec 15m w null za strzelenie do rata to jest to kompletny debilizm by ccp.
...teraz outlaw'y beda atakowac pod bramami w interceptorach
A przyszlo ci do glowy ze w eve graja tez ludzie ktorzy maja np. dzieci(jakies 50% mojego korpa np.), opiekuja sie chora osoba etc. i moga musiec na chwile w ciagu 10-20s odejsc od kompa. Wprowadzajac cos takiego ci ludzie sa ograniczeni do systemow ze stacja, miejsc gdzie korp/sojusz ma dostepnego dla nich posa. Nie wspominajac juz nawet o takich elementarnych sprawach jak bio, dzwonek do drzwi czy telefon.
Scenariusze sprintu do kibla wszyscy znamy, ale - jak pisał Rabbit - są inne "RL emergiencies", których nie da się załatwić w 30 sekund (bez mycia rąk :P)Takie same RL emergiencies obowiązują pvpera.
Takie same RL emergiencies obowiązują pvpera.
Śmierć cyno-frytkom, nie? :P
Jak to wpłynie na fryty?
Nie dość, że latają w cloaku to jeszcze z full shield tankiem są nie do zabicia pod stacją, gdy naprawia je carrier ;)Polemizowałbym :P
Polemizowałbym :P
A, a, a
Torna-da dwa
Zar-dze-wia-łe oby-dwa
:P
Wskakuje tytan, robi kuku carierowi, a potem jedzony jest falcon? :P
Mój Falcon ma 19k shielda z najniższym resem 65%, jest neut-proof, a a carrier ma 306 sensor strenght (bo raz wdupiłem Falcona przez neuty i jamma na carrierze).
Nagle się ten lolsek tak zaludnił? Bo jak grałem, to na autopilocie latałem.
Może dwa razy mi zestrzelili i to kestrela.
Utrzymałem BB na ficie meta 0 z charem 900k SP vs. 3 arty-maele ;)
Oczywiście, jak przyleci 50 osób to dupa, ale vs. "normalni" lowsecowi piraci - bez problemu.
Mój Falcon ma 19k shielda z najniższym resem 65%, jest neut-proof, a a carrier ma 306 sensor strenght (bo raz wdupiłem Falcona przez neuty i jamma na carrierze).
Lol, Col :D
Jest już videoblog o Retribution: In development: Introducing EVE Online: Retribution (http://www.youtube.com/watch?v=7FPA2Bh6g0g&feature=player_embedded)
Chowajcie swoje batony! >:D
http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=73448
Durna ta zmiana że aż zęby bolą >:( Bicie piany dla bicia piany.
mogliby lagi na modułach zlikwidować żeby nie było takich sytuacji gdy punkt mam na gorącym, cel zalockowany i po pół sekundzie koles odwarpowuje,bo punkt nie wszedł przez ten czas..
Mam nadzieje ze będę mógł pozostać przy kwadratach.. Gdzie tam jest shield, gdzie armor, gdzie struktura? Po cholere zmieniać wyglądJak już muszą dłubac w tym co może zostać to ty koleś ma akceptowalny pomysł jak to mogłoby wyglądać. tylko po co zmieniać to co się sprawdza....
Kiedy mają zamiar wprowadzić ten dodatek? Grudzień czy listopad?4 czy może 8 Grudzień, tak mi się coś kołacze po głowie.
Kiedy mają zamiar wprowadzić ten dodatek? Grudzień czy listopad?
Miałem nadzieję, że rzeczywiście naprawią system bounty, a tak na dobrą sprawę nic z nim nie zrobili. Może to nieco nie fair, ale póki bounty będą publiczne to nie będą spełniać swojej roli.
Bardzo dobrze, że bounty są i będą publiczne. Tyle, że po wprowadzonych zmianach bounty nabierze znaczenia i skończy się podowanie altami. A na pewno znajdą się wystarczająco kreatywni gracze, żeby zdobyć każde większe bounty w high-secu.
http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=73448
Durna ta zmiana że aż zęby bolą >:( Bicie piany dla bicia piany.
Koleś który zarżnął frakcyjne statki gueristów przerabiając je na shildowe wersje dronkowców
"- Drake -> 63k EHP i 693 DPS. Byłoby WOW, gdyby nie 1470 m/s (z overheatem) i zasięg 15 km. Obrazowo mówiąc - dziś gównianie sfitowany drake na HML jest w stanie przepędzić HAC'a/faction cruisera/tier3 (no, poza Ishtarem czy Gilą), bo trafia go boleśnie na każdym dystansie. Jednak HAM Drake zdechnie od czegokolwiek co jest szybsze, nie da się złapać na scrambla/weba i utrzyma zasięg 15-20 km. Jakoś nie widzę FN webów (18 km) na Drejach." - to dotyczy kazdego szipa close range wiec jaki problem?Zwłaszcza tych brudasów. Proszę bardzo niech wprowadzają zmianę, ale niech przy okazji zdejmą 50% faloff z karabnów brudasów. Przecież to close shipy tylko jakoś dawno nie widziałem takiego co to walczy na dystansie mniejszym niz zasięg nie palonego punkta
Obrazowo mówiąc - dziś gównianie sfitowany drake na HML jest w stanie przepędzić HAC'a/faction cruisera/tier3 (no, poza Ishtarem czy Gilą), bo trafia go boleśnie na każdym dystansie.
A teraz zamiast drejków wsadzmy tam lr hurki lub harbingery. Z politowaniem bym się uśmiechnął i je rozszarpał. Nawet gdyby, o zgrozo, załadowały Quake/Gleam.
I co się zmieni po nerfie HML?
Dalej 2 dreje rozwalą Twojego Talosa (który nie ma tanka za grosz)
Pozatym taka krowa jak BS czy tym bardziej lotnisko będzie łatwiejsza do dorwania dla bothunterow..
...
Zamiast nerfić Heavy Missile wystarczyłoby, żeby więcej ratów miało scramble i wtedy można byłoby polować na boty.
Jeszcze zrozumiałbym jakiś nerf zasięgu ale zasięg + dps to żal.
Ciekawe jak fitować się będzie dało HAMy na 100mn tengu. :-\
Ciekawe jak HAM-ami odgonisz najgroźniejszego wroga 100MN Tengu, czyli Rapiera albo Huginna.Nie odgonię, chyba że Javelinami (lol), ale i nie latałbym tym solo. Za bardzo przejmowałbym się fregatami, bo to z nimi HAMy problemy mają.
68km zasięgu Javelinów bez penalty do speeda (jak mi się wydaje). Starczy na recona sfitowanego na T2 i bez linków. Ale tylko na tyle.Raczej z Tangu jako takim. 100mn nie zakładam przeciw Reconom :D
Cały "myk" ze 100MN Tengu polegał na tym, że HML miały ciut większy zasięg niż maksymalny możliwy Huginn/Rapier.
Za bardzo przejmowałbym się fregatami, bo to z nimi HAMy problemy mają.A czy aby w ramach nadchodzących zmian w missile'ach HAMy i torpedy nie mają teraz korzystać ze skilla Guided missile...cośtam - tego zmniejszającego explosion radius czy jak to się tam zwało...
Wzrost cen plexów jest skorelowany z nowymi źródłami dochodów w grze, a nie z liczbą botów.
To jest kompletna bzdura - na localu pojawiasz się 10 sekund ZANIM załadujesz grid po skoku przez bramę. Bot jest w warpie na POS-a (bo każdy bot w 0.0 ma POS-a) zanim jeszcze skończysz scan systemu.
Zamiast nerfić Heavy Missile wystarczyłoby, żeby więcej ratów miało scramble i wtedy można byłoby polować na boty.
Jak myślisz ze bota łapie sie jak retarda na pasku to musisz jeszcze wiele zobaczyć :)
SokoleOko to dlaczego nie polecisz farmic class3 w protku, lokowce lub legionie tylko lecisz tengulcem? Uber pro no skill raciarka stanie sie zwykla raciarka i OMG bede musial uzywac modow do zasiegu aby trafiac cos dalej...Pokaż mi moduł moduł wplywający na zasięg lub celność rakiet (nie mówię o TP)
To fitujcie najthołka na aktywnym, czy nie mieści się to w głowie? Płacz jak na forum wota normalnie.
Na Duality jest już build w którym jest m.in. nowy model Vagi. O ile Stabber i SFi wyglądają IMO Ok! O Tyle Vaga wygląda żałośnie :'( Ten pożal się Boże kamuflaż jest beznadziejny. >:(
Na Duality jest już build w którym jest m.in. nowy model Vagi. O ile Stabber i SFi wyglądają IMO Ok! O Tyle Vaga wygląda żałośnie :'( Ten pożal się Boże kamuflaż jest beznadziejny. >:(
Fleet hangars will now behave like normal cargo hold when it comes to ship scanners and loot drops (ie, will be scannable, and loot will drop from them)
Sprzedawać Orki.... oh wait... w sumie to... reprocesować Orki!!!!! :);D ;D ;D A może tylko ceny spadną o połowę ? ;D
;D ;D ;D A może tylko ceny spadną o połowę ? ;D
Zapomnij o tym newsie, patrz na to -> https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=168820&find=unreadAha, czyli ceny Falconów i Rook'ów padną o połowę ;D
Nerf ECM... ALLAH AKBAR!
Tylko ja mam wrażenie że ten konkretny dev ma coś co Caldari sprzętów i godzinami może pokazywać na lalce gdzie go te sprzęty źle dotykały?
nerf TD'ów żeby piloci Curse'ów tak się nie ślinili :P
Czy tylko ja mam wrażenie, że jesteś o krok od wyznaczenia nagrody za jego głowę?Koleś już dawno by je miał gdyby nie to ze jest to bezsensowne bo dorwać go poza jove pewno sie nie da
Zapomnij o tym newsie, patrz na to -> https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=168820&find=unread
Nerf ECM... ALLAH AKBAR!
Damps
*Increase Optimal Range of all Remote Sensor Dampeners by 20%
*Set the Damp strength bonus on Damp bonused ships to 7.5% per level
Może pomoże na te cholerne dronki ec.Dronki ec działają masą nie siłą. Więc na nie akurat nie pomoże imo
Przecież ec hornetów nie używasz dlatego że maja jakiś jebitny jam, tylko dlatego że jest ich pięć i liczbą generują szansę na jam'a. Niby jak podbicie procentowe siły sensorów ma skasować tą właściwość dronek?
Pany, ja ostatnio tymi ecmkami nawet głupich drejków nie umiem zjammować... :PTrzeba mieć wtyki. ;-)
No, ale przecież nadal opiera się to na kalkulacji "jamm strenght vs. sensor strength".
Gdyby było tak jak mówisz, to EC-300 jammowałyby carriera równie łatwo jak frytkę T1. No bo przecież jest ich 5!
W dodatku już tam chyba nie pracuje :PNie chyba, a na pewno. W CCP nie pracuje już prawie nikt, kto pracował dwa lata temu. Ci co zostali w większości zostali przeniesieni do Szanghaju i tam usiłują chińską evkę utrzymać.
Kiedyś podobno padł pomysł, że długość jama ma być zależna od siły sensorów, może to by było niezłe rozwiązanie na dronki.
Wreszcie command Gallente bedzie sie nadawal do czegos.Tak jakby teraz się do niczego nie nadawał.
Drake: once again, blame the modules, not the hull – while missiles are being looked into by CCP Fozzie, shield tanking is the root of the problem here.Ich chyba ze szczętem (http://craiis.org.pl/Smileys/default/Wrrr.gif) (http://craiis.org.pl/Smileys/default/Wrrr.gif) (http://craiis.org.pl/Smileys/default/Wrrr.gif)
Przeczytałem wreszcie ten artykuł
ciekwostka:Ich chyba ze szczętem (http://craiis.org.pl/Smileys/default/Wrrr.gif) (http://craiis.org.pl/Smileys/default/Wrrr.gif) (http://craiis.org.pl/Smileys/default/Wrrr.gif)
(...) i dolaczy do eagle ( ostanio mozna powiedziec dostal bossta) ale kto widuje te statki ? (...)
gorzej z innymi statkami np nighawkiem- na ktorego nie wiele osob ma skila a rola po zmianach w mislach moze sie ograniczyc do stania na posiePod sam koniec tekstu jest wzmianka że chcą właśnie wykurzyć comandy z posów na grid gdzie jest walka, to to stanie na posie może być takie troche problematyczne
Pod sam koniec tekstu jest wzmianka że chcą właśnie wykurzyć comandy z posów na grid gdzie jest walka, to to stanie na posie może być takie troche problematyczneTo znaczy że skończą się boostujące t3 stojące sobie na ss'ie?
To znaczy że skończą się boostujące t3 stojące sobie na ss'ie?Tak, kiedy znajdą skuteczny sposób na działanie boosta tylko na gridzie. Póki co z tego co zrozumiałem narzekają że nie jest to takie proste do zrobienia i raczej booster T3 na SSie nadal będzie mógł sobie stać, poza tym ze zamiast +5% na lvl będzie miał +2% więc co nieco słabiej.
Bonusów używa prawie każdy większy gang/flota.No właśnie, obecnie jest tak że jak nie masz lokiego i tengu na offgridzie to możesz właściwie nie wydokowywać. Dodatkowo retardy kampiące bramy zawsze trzymają linki na posach. Widziałeś może klejmora albo wilczura we flocie? Ja sobie zrobiłem ganglinki, kupiłem oba statki i do tej pory leżą w 2x- na stacji użyte raz bo na siłę chciałem się dokleić do jakiegoś killa :)
Loki ze skirmish linkami na SS-ie to coś, co zwiększa szanse małego gangu przeciwko blobowi.No niby jest to argument, ale cartel. chyba latał z normalnymi commandami i dawał radę. A nawet na 100% latał bo osobiście trzymałem Mikkera na scramblu :)
Najpierw zmiany w bonusach (bo to łatwe = przerzucanie liczb w excelu), a dopiero w dalszej perspektywie koniec z offgridowymi bonusami.Albo pozwala wygrać każde solo, nawet najgorszemu nerdowi który używa przycisku 'orbit'. Z tego co wiem jedynym powodem dla nas Sokół dla którego używamy Lokiego, to niemożność zfitowania Claymore na armorze i łatwość z jaką dualboxuje się takiego T3. Osobiście bardzo byłbym zadowolony z wypierniczenia boostów na grid, bo w obecnym momencie psują mi solo nie gorzej niż Falcon, a na tyle ebin nie jestem żeby targać swoje linki ze sobą za każdym razem gdy wylatuję Taranisem, tylko po to żeby skontrować potencjalnego Lokiego przeciwnika.
Na te ostatnie bym jednak nie narzekał. Bonusów używa prawie każdy większy gang/flota. Loki ze skirmish linkami na SS-ie to coś, co zwiększa szanse małego gangu przeciwko blobowi.
Z tego co wiem jedynym powodem dla nas Sokół dla którego używamy Lokiego, to niemożność zfitowania Claymore na armorze i łatwość z jaką dualboxuje się takiego T3.
a jak jest z booster z tytków ? offgrid, ongrid? Bo jeśli offgrid to i tu mogliby zmienić na ongrid. A booster na POSie działa z force fielda czy musi być na zewnątrz?Mówisz o tych typu 50% armora z erebusa? Wydaje mi się że akurat te bonusy nie są na tapecie, bo mowa jest o linkach a to jest bonus poprostu za bycie w gangu o ciągłej strukturze dowodzenia na linii tytan - gang booster -> pilot który boosta pobiera
Ja bym raczej stawiał na różnice w wartościach bonusów uzyskiwanych z claymora i lokiegoLatamy z Damnation, pomimo tego że Legion daje większy boost. Zaryzykuję stwierdzenie, że Damnation jest o wiele pożyteczniejsze, bo oprócz linków znacznie pomaga flocie smartbombami.
Latamy z Damnation, pomimo tego że Legion daje większy boost. Zaryzykuję stwierdzenie, że Damnation jest o wiele pożyteczniejsze, bo oprócz linków znacznie pomaga flocie smartbombami.
Cartel latał w gangach bcków, w których commandy (bo mieliśmy i Claymore, i Vulture) były jednymi z najszybszych i najlepiej stankowanych statków.
Jesteś pewien, że to damnation ma linki? :DShip scannerem nie skanowałem, ale widziałem DJ na wing command :D
W takim razie na Twojej twarzy powinien być już od dawna obleśny banan uśmiechu, bo damnation nie dość ze dostanie boosta do anten scirmishowych to jeszcze lepszego niż będzie miał loki po zmianieMój alt nie ma jeszcze bcr na V ani commandów na V, więc niestety narazie bez bananów :(
Mój alt nie ma jeszcze bcr na V ani commandów na V, więc niestety narazie bez bananów :(A te skille to niby do czego są potrzebne ? Do kopania ? :P
To weź pan sprawdź :)Glass, nie wiem czy wyłapałeś żarcik. Wiem że BCK i CMD są potrzebne. Chodziło mi o to, że bonusy do linków ze skilli leadership dają konkretniejszego boosta, jakieś tam +100% do efektywności a nie 2% czy 3% jak za commanda.
100% do tych 2%, więc na lvl 5 masz aż 10, z mindlinkiem 15.
A jak to podeprzesz 15 z commanda, to ci się robi 32,25.
Jak masz latać commandem to "All V or GTFO" ;)Z boostami floty jak z capitalami- każdy procent się liczy.
Z boostami floty jak z capitalami- każdy procent się liczy.
Nie wiem czy wszyscy widzieli ,ale wklejam linka ( zebrane w kupe wiadomosci o Retribution )
http://pozniak.pl/wp/?p=5650
- możliwość włączenia starego inwentory
The new Inventory UI has been iterated upon. For example, to switch between the new and old (pre-Inferno) hangar view, just click this small button. Compact mode is the "old" style window. But that's not all:
New “Inventory” group has been added to the top left EVE menu containing Inventory, Item Hangar, Ship Hangar, Corporate Hangar, Deliveries and Active Ship. You can then drag any or all of those buttons to the Neocom "task bar"
Primary (the one opened up through ALT+C or Neocom shortcut) and secondary (the ones opened up through SHIFT+click and such) inventory window pattern has been cleared up so that it makes more sense. As a result, primary and secondary windows will behave exactly the same in almost all aspects, with only one major exception:
The primary window will always show the entire tree view (all available inventory locations at a given time) but secondary windows will only show parts of it. So, for example, if you open up the Station Corp Hangar in a new window (you can now, you can in fact open up anything in a separate window) the tree view will only show the Corp hangar and its descendants.
All windows will now persist all of their settings, based on what they represent. If you want to use the tree view for Corp Hangars but nothing else, you can configure it so.
The Active Ship Cargo inventory window will now follow the active ship around when switching.
The cargo button in the Ship HUD will now open said window instead of the primary inventory window.
New “Compact mode” for inventory windows, which hides EVERYTHING except for the items. That’s of course persisted as well per window type and is toggled through a button in the top-right corner.
Implemented scroll-on-drag-hover for the tree view.
Removed switch-between-inventories-on-drag-hover feature for tree view, so no more accidental switches. (Lukas: this was actually the only thing really getting on my nerves, thanks for removing that CCP )
Scrolling with a mouse wheel will now apply to the window under the mouse instead of the window with focus.
Szacun dla autora, bardzo dobrze zrobione i po screenach widać, że włożył w to dużo pracy.
Dwie rzeczy
- możliwość włączenia starego inwentory
- 23% przyrost dmg z dron na Gili (717 -> 867 DPS na Ogre II z moimi skillami). Do tego jeszcze boost light missili i mamy 900 DPS-owy solo-pwnmobile z tankiem drejka i agility cynabala :D
Brb, fapping :D
A to to biega.
No to odemnie też duży plus za to. Sporo bluzgania ubędzie przy przeciąganiu cargo :)
Sokół, a te ogry doganiają jakikolwiek statek poniżej besa jak ma włączone mwd?
Przeoczyłem coś? Gdzie tam są zmiany w dronach?
Drone Damage Amplifier I
CPU increased from 27 to 30, drone damage increased from 15 to 16%
Drone Damage Amplifier II
CPU reduced from 32 to 30, drone damage increased from 19 to 23%
A jak policzyłeś to 21%? :) Wzrost dmg 4% na module, do tego sztakin penalty. Do 800 może dobije, ale pogłoski o 21% wzroście dps są mocno przesadzone ;)
Policzę to później, na oko wydaje mi się że ten mnożnik 1,21 nie uwzględnia penalty. Z każdym kolejnym modułem będzie mniej. Myślę że będzie trochę ponad 10%, ale to trzeba sprawdzić. Teraz nie mam czasu szukać tabelek i liczyć tego na papierze.
Micro Jump Drive is finally making it's way to New Eden. It will allow a roughly 100km jump straight ahead, but requires a 12 second spoll-up and once used, has to cool down for 5 minutes. It grants +1 warp strength when activated.I nie złapiesz już maraudera na anomalce bez scrambla. :(
Obejrzałem filmik na YT z tym i wygląda na to, że po aktywacji 10s trzeba odczekać na skok. Dobry pvper zacznie kombinować przynajmniej na 2 sposoby:Trzeba będzie zobaczyć na test serwerze, czy jak się przerwie cykl to wciąż będzie skakać czy nie i czy te bumpy zadziałają.
- bumpując (ciekawe, co się będzie dziać)
- paląc 100km w tamtym kierunku, póki ofiara skoczy
Policzyłeś dobrze i wszystko było ok do czasu aż dałeś się ponieść emocjom i zacząłeś interpretować wyniki ;)
A tymczasem, screen z EFT Retribution:
(http://i.imgur.com/FoZlu.jpg)
Sokole a ten fit to nie za dużo offline modułów ma żeby był Ok ?
Hmm apropo MJD... zastanawiam się czy użyszkodniki tego tematu słyszały o czymś takim jak dictor? Heeloooo?
Ja tylko załuję że będzie go można zafitować tylko na BSa. Powinni dać takowy i na mniejsze latadła.
Combat Recony mogą. Ale i tak nie mają grida :D
Skąd ta informacja?
MJD możesz zatrzymać tylko scramblem. Bańką nie.Hmm...a nie miało być aby nowego modelu bańki właśnie na MJD ?
Jeśli pytasz o pierwsze stwierdzenie, tak jest teraz na serwerze testowym.
Hmm...a nie miało być aby nowego modelu bańki właśnie na MJD ?
MJD możesz zatrzymać tylko scramblem.
Scramblerem takim zwykłym czy będzie jakiś dedykowany do MJD? Pytam, bo latam BS-em i nie wiem czy się na to napalać czy dać sobie spokój.
Jeżeli zwykłym, mam na myśli np. Warp Scrambler I, to MJD praktycznie nic nie zmienia. Jak przeciwnik złapie cel to po zawodach, a w przypadku gdy na celowniku jest BS, to nie trwa to zbyt długo, prawda? Jeżeli będzie dedykowany scrambler do MJD, to będzie szansa, że wróg nie będzie miał takowego na pokładzie, bo wydaje mnie się, że większość i tak lata mniejszymi okrętami to i gangi są ustawione pod mniejsze jednostki. Wówczas może taki BS ucieknie.
Inaczej - aktywowanie MJD daje Ci +1 do warp strength. Potrzebuejsz zwykłego scrama, żeby taki ship zatrzymać.W takim razie niewiele to zmieni, nawet dla kerbira :P może jedynie to że disrupt już nie wystarczy i trzeba będzie użyć scrama na close.... co i tak w większości przypadków ma miejsce.
W takim razie niewiele to zmieni, nawet dla kerbira :P może jedynie to że disrupt już nie wystarczy i trzeba będzie użyć scrama na close.... co i tak w większości przypadków ma miejsce.
Jeszcze jedno, Sokole, pisałeś że na sisi można go montować na combat recony, na force recony też?
Chyba w inne gry gramy. Lata się z długimi punktami, scramble to można montować na aktywnym Vagasie czy frytkach.Możliwe że inne, u mnie "sie lata" z tym co w danej chwili zda lepiej egzamin.
Gdyby tak było to bym napisał "na recony".
Eeee... MJD? Będzie można śmielej wystawiać kerbirzące "bajty". Klik i można bez strachu posłać bomby we wrogą nano flotkę. ;) (przykład)
Bez sensu jest fakt tego +1 do warp strength, nie czaje po co to wogóle? W sensie jaki był cel takiej mechaniki?
Niech robi jumpa o te 100km ale jak ktoś ma punkt na sobie to nie może skoczyć tak jak jest ze zwykłym jump drivem.
Ale BS-ami chcesz bombardować? Czy Combat Reconami?
Ale BS-ami chcesz bombardować? Czy Combat Reconami?Kiedyś ( :) ) w erze sniper BSów flotowych walczenie BSami w bańce to była głupota lub błąd FC. Bez tego +1 do warpa taktyczne zastosowanie takiego modułu pozostałoby (może nieco mniejsze ale jednak).
Gdyby było inaczej, to cały moduł byłby na plaster - floty BS-ów walczą zwykle w bańkach, więc po cholerę Ci moduł, który działa tylko poza bańkami?
Analogicznie - wyobraź sobie, że wprowadzamy nową kategorię dział do BS-a - "WpizduPulsy". 2xdmg i 2x range normalnych MegaPulsów. Niestety, nie działają w bańkach.... :)
Podpowiem, pomyśl. To działa :-*
Kiedyś ( :) ) w erze sniper BSów flotowych walczenie BSami w bańce to była głupota lub błąd FC. Bez tego +1 do warpa taktyczne zastosowanie takiego modułu pozostałoby (może nieco mniejsze ale jednak).
Poza tym co ma bycie w bańce do +1 warp strength :P
Że BS daje warpin bomberom. Nanogangi nie giną od bomb. Praktycznie jedynym sposobem jest zmuszenie nano gangu do aggro na gate, po czym zabańkowanie go i bomb run.To że teraz nie istnieją nie znaczy że nie wrócą po jakiś zmianach, gra się zmienia to i taktyki, może właśnie MJD było by taką zmianą która pozwoliła by na sens zastosowania fleet BSów.
Z drugiej strony - Cynabalem robię w 10 sekund jakieś 35-40 km ze startu zatrzymanego ;)
Dzisiaj nie istnieją sniper BS-y. Nawet jesli navpoci sięgają 120 km, a Rokhi 150 km to nadal są to BS-y short range, które walczą w baniach i nie robią taktycznych rewarpów.
Jest jeszcze immune to bubbles :D
W grze istnieje tez przestrzeń WH. Tam panują inne warunki walki, niż w 0.0
To te wasze WH bs'y mają naprawde tęgą elektronikę skoro nie dość ze przeciwnik widzi na over t3 i capsle to nawet generator KB daje sie oszukać :PUżywają tajnych modułów na hislotach pod tytułem Mimikra ;D
Używają tajnych modułów na hislotach pod tytułem Mimikra ;D
No i nerf asb stał się prawdaNiewielki na cale szczęście, mniejsza pojemność na bateryjki i x-large o sekunde dłuższy cykl.
Wysyłane z mojego SHOGUN za pomocą Tapatalk 2
Niewielki na cale szczęście, mniejsza pojemność na bateryjki i x-large o sekunde dłuższy cykl.
Zastanawiam się czy Ty w ogóle masz opłacone konto?Zaskoczę cię, mam opłacone konto.
To jest totalny nerf, zdaje się o 30% (piszę na szybko z pamięci, bez sprawdzania). W dodatku CCP zabrało się do tego od dupy strony, bo zamiast nerfić moduł wystarczyło ustawić parametr "max 1 online per ship" i to byłoby rozwiązanie problemu przegiętych tanków.
Zaskoczę cię, mam opłacone konto.
Z tego co gdzieś wyczytałem (chyba któryś devblog) o 30% ma się zmniejszyć pojemnośc na baterie, pewnie tak żeby frakcyjnych bateryjek weszło 10 a nie 13.
Ancillary Shield Boosters – we’re reducing the capacity by 30%, increasing the capacitor need by 40% and increased the duration of the X-Large ASB to 5 seconds from 4. We’ve tested several other changes, but feel this is enough at this stage. We want to be cautious in not nerfing them too much, but if further changes are needed we have another batch ready (this would make the ASBs use a small amount of cap even when fueled by a cap booster). But we don’t want to do that unless it is obviously needed.
http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=73578Dzięki że mi pokazałeś to co już czytałem ;D i o czym właśnie mówiłem ;D
Dziś: (13x980HP)/4 s = 245 HP/s przez 52 sekundy (razem 12740 HP przed reloadem)
Po nerfie: (9x980HP)/5 s = 196 HP/s przez 45 sekund (razem 8820 HP rzed reloadem)
"Niewielki nerf"?
Pewnie że niewielki, znając CCP oczekiwałem ucięcia o połowę boosta.
No tak, zapomniałem że "opłacone konto" != granie.Chłopie, masz nerwicę natręctw czy jakąś fobię? Wyobraź sobie że GRAM a do tego nawet używam na codzień tych modułów, x-l i large w zależności od potrzeby, wiem że dla ciebie jest to wręcz niedorzeczne że inni też w to grają a do tego używają tego co i ty, ale musisz się z tym po prostu pogodzić. Wbij se wreszcie do zakutego łba że nie jesteś tu alfą i omegą a u większości twoje mądrości wywołują pusty śmiech. Skoro masz taki problem z dobrym wykorzystywaniem słabszych modułów idź grać tam gdzie kupisz se za real kase superduper wypasiony item i będziesz wreszcie ownował szaraczków grających za free.
Jako grający mówię Ci, że ta zmiana oznacza różnicę między "ASB anything" a "Czy naprawdę warto fitować tego Sleipa z ASB, czy może jednak raczej tradycyjnie SB+injector".
Klasyczna napinka na zasadzie "powiedziałem bzdurę, ale w życiu się do tego nie przyznam". Zatem niech Ci będzie....Bzdura? Wyraziłem tylko swoje zdanie że wedle mnie to niewielki nerf w porównaniu z tym co CCP potrafi zrobić.
Bzdura? Wyraziłem tylko swoje zdanie że wedle mnie to niewielki nerf w porównaniu z tym co CCP potrafi zrobić.
No, ale jak mogłem głośno wyrazić inną opinię niż gwiazda Centrali?
A jak właściwie działa ten ASB?
Generalnie ASB daje tank na poziomie klasycznego dead-space'owego shield boostera.
nie prawda, 980 z ASB X-L bez bonusów > 840 z Pith X-Type X-L bez bonusów, różnica w cenie, chyba nie trzeba przywoływać, poza tym X-L ASB fituje się lepiej niż najlepszy deadspace.
To miałem na myśli - za ułamek ceny masz tank jak z modułem za 1B+Tyle tylko że na slepka pakujesz takie 2 :)
A w skrócie?No to właśnie link do "w skrócie" :P
Given that ships in particular are clearly not the same thing as stations, it should not be surprising that there is a lot of horrible special-casing in the code to make this work. The end result, in this case, is a chunk of code that's broken in lots of different interesting ways; the fixes for which are generally mutually exclusive; many of which are effectively unfixable; and for which any potential changes are a QA nightmare to validate.
Blockade Runners are being updated to be immune to cargo scanners, and as such will always show up as empty on scans
Blockade Runners are being updated to be immune to cargo scanners, and as such will always show up as empty on scansBez sensu. Klołka mają..
Ciekawe czy będą też odporne na skanery celników npc...Ehh...nie dość ze Evil Admin to jeszcze lazy :P
No to mamy już oficjalne patch notes do RetributionI mamy w nim nazwy nowych destro :)
http://community.eveonline.com/updates/patchnotes.asp
Skoro oficjalnie pokazano nadchodzące zmiany...
Mogę prosić o wyjaśnienie jak teraz będzie wyglądać pilotowanie Tengu (misje, anomalki) oraz ogólne korzystanie z Missile ? Bowiem zastanawiam się, czy nie pozbyć się Tengu i zmienić kierunek skillowania...
Skoro oficjalnie pokazano nadchodzące zmiany...
Mogę prosić o wyjaśnienie jak teraz będzie wyglądać pilotowanie Tengu (misje, anomalki) oraz ogólne korzystanie z Missile ? Bowiem zastanawiam się, czy nie pozbyć się Tengu i zmienić kierunek skillowania...
Christmas Gifts:
Really? You expected us to just tell you what you are getting for Christmas in the patch notes? … Carbon. That is what you get.
Będzie sie dalej dało spokojnie robić misje, będziesz strzelał na te 70km-80km. 10% mniejszy dps to kupisz droższy implant i zrobisz z tego prawie niezauważalną różnice, i latwiej będziesz trafial we fryteczki, co możesz też jakoś podkręcić kablem w głowie.Ty patrz, a mi wychodzi że nawet na 50km nie dostrzelę bez zadrutowania czaszki na zasięg rakiet, w dodatku z dużo gorszą skutecznością przeciwko celom klasy cruserów
Dalej ten patch nie zmieni tengu do pve wydaje mi się oprocz WH i Inkursji gdzie takie rzeczy sie liczą.
Ty patrz, a mi wychodzi że nawet na 50km nie dostrzelę bez zadrutowania czaszki na zasięg rakiet, w dodatku z dużo gorszą skutecznością przeciwko celom klasy cruserówI dobrze Ci wychodzi. Gaunt pisze jakieś farmazony. :P Mniejszy zasieg, większy explo radius. Robić misję itp nadal się da ale będzie ci nieco trudniej zwłaszcza na małe elite ścierwa.
Ty patrz, a mi wychodzi że nawet na 50km nie dostrzelę bez zadrutowania czaszki na zasięg rakiet, w dodatku z dużo gorszą skutecznością przeciwko celom klasy cruserów
Gaunt pisze o T1, a Ty o Fury.Tak ? To jaki Twoim zdaniem jest "po nowemu" zasięg T1 HM ? Bo z tego co pisze Gaunt wynika że taki sam. A to nie prawda. T1 HM bez żadnych drutów i rigów będzie miał przy skillach do szybkości i czasu lotu lvl 5zasięg coś ok. 55km jeśli dobrze pamiętam.
ale będzie ci nieco trudniej zwłaszcza na małe elite ścierwa.Na te małe elitarne ścierwa to ja mam 4 argumenty 800mm t2 na alcie jak są na dolocie, a jeśli dolecą to t1 pociski wsparte painterem.
Tak ? To jaki Twoim zdaniem jest "po nowemu" zasięg T1 HM ? Bo z tego co pisze Gaunt wynika że taki sam. A to nie prawda. T1 HM bez żadnych drutów i rigów będzie miał przy skillach do szybkości i czasu lotu lvl 5zasięg coś ok. 55km jeśli dobrze pamiętam.Mowa jest o Tengu. Aktualnie na moim profilu skili (w przypadku support skili rakiet = all 5) t1 fruwają na 126km z hakiem, fury na niecałe 114, a precysiony 63 z hakiem, po patczu t1 mniej więcej jak Gaunt pisze, fury 47 z hakiem, precysiony ścięte do zasięgu fury, czyli najmniejszy naerf zasięgu z klasy HM
Płacz o rakiety.
Bo szkoda low slota na TE które będzie działać z rakietami, prawda?Specjalnie dla Ciebie napiszę to drukowanymi.
za to strzelając z precisionów uzyska się identyczny dps, jak z odpowiedników t1, tj. jakies 500dps w wersji scourge. Na fregaty będzie aż naddto, a i do cruzów da się w koncu postrzelać. Nie wiem czy coś było zmieniane w międzyczasie, ale po ostatnim upgrade do eft HM na tengu mają zasięg: (all V bez drutów) t1/faction/auto-targeting: 94 km, t2 fury: 70,7 km, t2 precision 47,2 km. Nie wiem tylko czy zwiększenie prędkości lotu rakiet wpłynie na zasięg skuteczny, do tej pory lecąc szybko na dużej orbicie musiałem brać poprawke 5-10km na minus.Kesmond weź wreszcie ściągnij normalnego EFT.
Heavy missile changes:t1 już tak ładnie nie będzie trafiać, jedyną wadą precisionów jest ich wyższa cena i mniejszy zasięg, obecnie występujące wady zostaną zlikwidowane.
Explosion radius increased by 12%
Tech 2 missile changes:
Ship velocity and signature radius have been removed from all tech2 missiles
Precision missiles: increased bonus to explosion velocity, damage has been increased to match tech1 missiles
Ruszę rigi to tank idzie się jebaćChyba latałem innymi Tengu :)
Chyba latałem innymi Tengu :)Chyba próbujesz niezgrabnie wycofać się babola jaki palnąłeś.
t1 już tak ładnie nie będzie trafiać, jedyną wadą precisionów jest ich wyższa cena i mniejszy zasięg, obecnie występujące wady zostaną zlikwidowane.Obecnie do większości frejek za wyjątkiem tych najtwardszych, strzelam z fury wspartych painterem bo jest to szybsze niż przeładowanie na t1, a potem powrót na fury, jeśli nerf celności t1 nie sprawi ze nagle zaczną zachowywać się w tym temacie jak torpedy to dalej nie widzę powodu żeby cackać się na pve z precysionami, na pvp to już może być inna bajka, ale za mało latam na taki imprezy zeby sobie tym głowę zawracać
Będzie wybór: t1+painter lub precisiony.
Pokaż mi drugi działko medowe które wali na 120km z ponad 500dps, niezależnie od odległości.
The Afterburner skill has been changed to now reduce duration by 5% (as opposed to increase by 10%) and reduces capacitor usage by 10% per level.
Dlaczego rzeczy tak różne mają działać tak samo?
Pokaż mi drugi działko medowe które wali na 120km z ponad 500dps, niezależnie od odległości. Teraz wreszcie to zmienią, no i cóż się stanie?
To samo co przeszkadza drejkowi fitować ham'y, czyli... Nic ;)To lataj waść z dupą obciążoną ołowiem. Od dreja i tak jesteś zwiniejszy i szybszy. A dopiero potem pieprz pierdoły o tym jaki to proste jest podbijanie zasięgu broni rigami które dzięki łaskawości gejów z obecnego dev teamu są jedyną opcją regulacji zasięgu. Przez ich niedopatrzenie pewnie zresztą...
Najbardziej w tej zmianie boli aż tak chamskie ścięcie zasięgu Furry które to w przypadku tengu, daje efekt irytującego tuż poza zasięgiem potrzebnym do odstrzelanie najdalej orbitujących npc (50-55km), jeśli by dziady jedne chociaż dali obiecane działanie tracking modów na rakiety to bym to skompensował dodając enchancer / TC a tak?Myślałem, że prop mod na tengu to standard?
przeciez ten drej z rigami do zasiegu nadal bedzie mial tank co najmniej tak dobry a pewnie lepszy niz cala konkurencja z med broniami dalekiego zasiegu .....
[Drake, draketrain]
Ballistic Control System II
Nanofiber Internal Structure II
Ballistic Control System II
Nanofiber Internal Structure II
Adaptive Invulnerability Field II
Adaptive Invulnerability Field II
Large F-S9 Regolith Shield Induction
Large F-S9 Regolith Shield Induction
Experimental 10MN MicroWarpdrive I
J5 Prototype Warp Disruptor I
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
[empty high slot]
Medium Hydraulic Bay Thrusters I
Medium Rocket Fuel Cache Partition I
Medium Core Defense Field Extender I
Warrior II x5
390 DPS 64km[Harbinger, betashit]
Tracking Enhancer II
Nanofiber Internal Structure II
Tracking Enhancer II
Nanofiber Internal Structure II
Heat Sink II
Heat Sink II
Experimental 10MN MicroWarpdrive I
Large Shield Extender II
Adaptive Invulnerability Field II
Adaptive Invulnerability Field II
Heavy Beam Laser II, Aurora M
Heavy Beam Laser II, Aurora M
Heavy Beam Laser II, Aurora M
Heavy Beam Laser II, Aurora M
Heavy Beam Laser II, Aurora M
Heavy Beam Laser II, Aurora M
Heavy Beam Laser II, Aurora M
[empty high slot]
Medium Core Defense Field Extender I
Medium Core Defense Field Extender I
Medium Core Defense Field Extender I
271 dps 70km 44k ehp.To lataj waść z dupą obciążoną ołowiem. Od dreja i tak jesteś zwiniejszy i szybszy. A dopiero potem pieprz pierdoły o tym jaki to proste jest podbijanie zasięgu broni rigami które dzięki łaskawości gejów z obecnego dev teamu są jedyną opcją regulacji zasięgu. Przez ich niedopatrzenie pewnie zresztą...http://www.youtube.com/watch?v=-pUP_PtZkXc (http://www.youtube.com/watch?v=-pUP_PtZkXc)
^up Działo ze zdjęcia strzela na mniejszy zasięg, tak szybko jak tylko obsługa daje rade ładować, choćby ciężarówkę amunicji stojącą obok. Wyrzutnia rakiet po ich wystrzeleniu w ilości 12 szt na dużą odległość będzie prawdopodobnie musiała wrócić na załadunek, bo bez ciężkiego sprzętu obok się nie obejdzie, a nawet jeśli będzie, to i tak pomiędzy kolejnymi salwami sporo czasu upłynie.Z tym że w EVE działa posiadają magazynki, tak jak zresztą dzisiejsze czołgi z automatyczną armatą.
Wyrzutnie w tengu mają wszystkie zalety obu tych broni, bez ich wad i wypadało by to zmienić.
Jeszcze tylko 2 dni do Retribution i około tygodnia do wydania patcha patchującego patcha do patcha, po którym będzie się dało normalnie logować, a może i nawet pograć \o/.Ameryki nie odkryłeś :-X
Jeszcze tylko 2 dni do Retribution i około tygodnia do wydania patcha patchującego patcha do patcha, po którym będzie się dało normalnie logować, a może i nawet pograć \o/.
haubice strzelają do celu na 40+ km, podejrzewam że niekierowane pociski rakietowe ziemia ziemia (nie mówimy o balistycznych, ale o typie np. katiusza) sięgają niewiele dalej.Obecne 120km, to nie 40-60 (katiusza w zależności od wersji wyrzutni i pocisku strzela od 4km do 11,8km, ale wg. kalibru z eve to raczej light missile). Ze statków t3 każda rasa ma po 1 modelu, 3 z nich są mniej więcej porównywalne, każdy ma swoje mocniejsze i słabsze strony, tylko tengu w praktycznie każdej dziedzinie odstawał od reszty na +. To samo z BC i drake. Co z tego że mam tank armorowy i lasery do legiona wyskilowane lepiej niż shield i missile do tengu, jak w porównaniu praktycznym ten legion nie dorównuje tengu praktycznie w niczym (no dobra, fregaty bierze na salwe zanim dolecą). Jedyny minus tengu dotyczy pve, czyli bonus wyłącznie do kinetic dmg.
A tak a propos Retribution, dziwię się, że nikt nie wpadł na pomysł, żeby na EVE-bet uruchomić zakład, czy instalacja nowego rozszerzenia obejdzie się bez zgrzytów. Czy kurs byłby aż tak oczywisty :D?
Według oficjalnego planu, DT skończy się o 12.30 PL time. I raczej obstawiam, że obędzie się bez fuck-upów.A ja stawiam że w ciągu max 48godzin będzie Retribution 1.01 :)
U mnie Patch ma 1,54GB
Panowie, dzwonił do Was XXI wiek i pytał co słychać ;)
catalystowi zabieraja dronke :( a cormorantowi med slota zmieniaja w low... to jest dopiero dramat...
Ja próbowałem rok temu przekonać się do Thrashera, ale nie wyszło - wciąż za duża sygnatura do możliwości.
W dodatku, umówmy się, deską (starą czy nową) to można tłuc frytki (T1/T2), inne deski czy od biedy cruisery T1. Roamując deep null spotykam głównie BC-ki lub med T2/T3.
Patch ściągnięty, instaluje się ;) Zajęło chyba kwadrans od kliknięcia.
BTW. Gdzie ten patch?
Odpal launcher i poczekaj - "samo się robi".
Nerf głupiego drejka nie jest aż taką mega-rewolucją w grze, co by było duże pole do zepsucia czegoś :P Więc bym sie tu jakiejś wielkiej katastrofy nie spodziewał.
82 km na frakcyjnych?przy skilach na 4, czyli wygląda na to, że ludzie od EFT dobrze policzyli przy V 94/70/42
Bardzo fajna muzyka początkowa :)Taa, mix Jean Michelle Jarre'a i Mass Effect 3, aż raczyłem sobie pobrać z SoundClouda :P
Nowe deski są cool, szkoda że Talwar jest tak brzydki, że aż pałam do niego nienawiścią.Nie jest aż tak żle, sobie wlazłem na
No i to nieszczęsne wprowadzanie nas w nastrój muzyką. Ok, ale naprawdę nie mogli zostawić jukeboxa w spokoju?
Mangan, czy ty grasz w Eve lub zamierzasz w ogóle w nią grać? Nie to że się czepiam ale widzę z boku info o Tobie i zastanawia mnie fakt, że ktoś może tyle czasu walczyć na forum gry w którą nie gra.... :P
ktos zaobserwowal spadek wydajnosci ? - wyczyszczenie cache pomoglo ,ale tak w 10% ... ogolnie mam wydajnosc ok 40-50% tego co mialem przed dodatkiem ...Nie aż tak tragicznie jak u Ciebie ale też płynność gry mi spadła. winię za to zabawy z UI i dodawanie jakichś z dupy pierdolników graficznych bez należytej optymalizacji.
MUZYCZKA UKOŃCZENIA TRENOWANIA SKILLA!!!!! JAK JA MOGŁEM BEZ TEGO ŻYĆ/GRAĆ TYLE LAT!!!!!
ktos zaobserwowal spadek wydajnosci ? - wyczyszczenie cache pomoglo ,ale tak w 10% ... ogolnie mam wydajnosc ok 40-50% tego co mialem przed dodatkiem ...
Patch zresetowal ustawienia graficzne, wiec jezeli przed patchem miales post-processing, cienie lub inne ustawione inaczej niz na hi, musisz ustawic je ponownie.
Wydajność jest taka jakbym wyjął połowę ramu z kompa.
Ciekawostka...jeden char w Jita 4-4 loguje się bez problemu, niby jakieś TiDi się pokazuje ale jak to w Jita, norma.
Drugi w jakimś zapadłym low-secu wygląda jakby się logował ale....ekran pozostaje kompletnie czarny i tak nawet z minute dłużej nie czekałem bo nic ni widać a szlag wie czy jakiś prober się akurat nie nudzi.
Różnica taka że char w Jita jest ba stacji a ten w low-secu in space.
Czyli jednak katastrofa jest? >:D :PKlient zżera większe zasoby, ui ładuje się 10 minut, wiesza i odwiesza co 2 minuty, tech1 logistyki mają wyjebane w kosmos staty, noobshipy zyskały rangę fregat, nowe dźwięki ssają... koniec świata dopiero za 2 tygodnie, pospieszyli sie...
U mnie działa tak samo jak przed patchem. Jedynie przy pierwszym zalogowaniu po aktualizacji trochę się przymulało, np. czarny ekran po undocku ale po kilku minutach wszystko wróciło do normy.Moduły przy DC pozostają włączone, dopóki cap nie padnie, albo ktoś ratom nie pomoże. Jeśli chodzi o wydajność, dualboxowałem dziś bez problemu.
Natomiast strasznie mnie wnerwia fakt, że okręt pozostaje przez 5 minut w przestrzeni po wylogowaniu, jeżeli walczyło się z NPC. Niestety EVE ma to do siebie, że czasami się u mnie wywala. Obawiam się, że po ponownym zalogowaniu, czy np. awarii netu z mojej strony, mogę stracić okręt jeżeli tank nie wytrzyma. I to chyba jedyne "usprawnienie", na które mogę narzekać. Pozostałe to kwestia przyzwyczajenia.
A to niby przy logoffie statek przestał wylatywać z grida?no, ale na większości plexów cos Ciebie punktuje więc wiesz..
oraz funkcję pomagającą w przypadku obstrukcji.
W Polsce są już dostępne bidety elektroniczne montowane bezpośrednio na misce WC. Rozwiązanie powszechnie stosowane np. w Japonii, Korei i innych krajach Dalekiego Wschodu, gdzie znane jest pod nazwą washlet. Jest to urządzenie, w którym dysza wysuwa się z panelu głównego myjąc wodą intymne części ciała. Bidety elektroniczne posiadają między innymi funkcje mycia oscylacyjnego, masażu oraz suszenia, program mycia dla kobiet, program rodzinny, oraz funkcję pomagającą w przypadku obstrukcji.
bug nie mogę przerzucać się miedzy klientelami bo mi statek w warpie znika:) jak by miał cloakaTo samo co w high, będzie chciało blokować pewne akcje w zależności od ustawionego poziomu 'safety'. Na zielonym nie pozwoli Ci na zyskanie flagi suspect i criminal, a na zółtym tylko criminal. Osobiście uważam, że JP na 100% i mam zawsze czerwone.
i drugie jak to jest z tym zielonym żółtym i czerwonym bo się nie mogę połapać ? co daje zmiana statusu np w lov?
To samo co w high, będzie chciało blokować pewne akcje w zależności od ustawionego poziomu 'safety'. Na zielonym nie pozwoli Ci na zyskanie flagi suspect i criminal, a na zółtym tylko criminal. Osobiście uważam, że JP na 100% i mam zawsze czerwone.
tzn ze w high mogę być czerwony ale jak zaatakuje kogoś to konkord mi się zwali czy będę zielony czy czerwony to tak samo?
tzn ze w high mogę być czerwony ale jak zaatakuje kogoś to konkord mi się zwali czy będę zielony czy czerwony to tak samo?Wydaje mi się, że na zielono/żółto wyskoczy pop-up czy aby na pewno chcesz to zrobić. Jeśli potwierdzisz to suka już w drodze :D
E chyba używasz całe życie papieru i nagle ccp kupuje ci bidet :DFITTIpati skąd te informacje, we wszystkich tych krajach króluje duł w zmiemi i załatwainie potezeb do niego, a nie wynalazki opisane przez ciebie. Tam 90% populacji dalej nie wie, że na deske się siada a nie włazi butami i sra nastojąca. :D
W Polsce są już dostępne bidety elektroniczne montowane bezpośrednio na misce WC. Rozwiązanie powszechnie stosowane np. w Japonii, Korei i innych krajach Dalekiego Wschodu, gdzie znane jest pod nazwą washlet. Jest to urządzenie, w którym dysza wysuwa się z panelu głównego myjąc wodą intymne części ciała. Bidety elektroniczne posiadają między innymi funkcje mycia oscylacyjnego, masażu oraz suszenia, program mycia dla kobiet, program rodzinny, oraz funkcję pomagającą w przypadku obstrukcji.
Po dokładnym jednym dniu testowania jestem bardzo zadowolony.
Generalnie zalogowanie się u mnie jest o wiele szybsze i pojawienie się w stacji np. Muzyka, którą dodali jest o wiele ciekawsza i nawet mialem ja włączoną cały dzień. Jedyne co najbardziej rzucało mi się w oczy to nie nawet te kółeczka od lockowania bo sa nawet miłe dla oka, natomiast co to jest dziwne to dźwięki wchodzenia w warp i przeskakiwania przez bramę. Dzwięki te są dla mnie po prostu dziwne o.o
Teraz to już sobie jaja robisz.Ambient
Chwila, zaraz, moment, stop.Coś ty, nie ma, a prawdziwi tffardziele.... znaczy hardcorowi gracze graja w trybie tekstowym.
Eve ma dźwięk?
A po tym paczu nawet nową muzykę z tego co się orientuję :P
A wlasnie pytanie - jakos da sie ta nowa muzyke ustawiac tak jak stary Jukebox? I czy te stare kawalki gdzies sa ciagle? Bo niektore byly zajebiste.Miksowane są na bieżąco w zależnosci od security statusu systemu w którym przebywasz i kilku innych czynników, jak np: ile statków zginęło w tym systemie w przeciągu 24h. W Tama to chyba non stop jakieś Emo leci :P
Patch notes for EVE Online: Retribution 1.0.2BB dostał lepszą zwrotność i szybkość, znaczący boost zasięgu locka (kosztem scan res'a), mocniejsze sensory i nieco większą sygnaturę
To be released on Thursday, December 6, 2012
Fixes
User Interfacing
Fixed an issue where geometry would be invisible on mobile graphics hardware.
Resolved an issue with the Character Sheet and their tabs (Skills, Certificates...) showing as empty.
Kill Reports will now open correctly if they detail loyalty points gained.
The 'Track Selected Item' camera mode now always engages on first press of the key binding. It also now handles enabling/disabling of the mode more gracefully.
An issue has been fixed that caused locked targets to display the 'Locked' label blinking after the lock process had been completed.
Orca boost and Mining Frequency Crystals are now shown in the tooltips for Strip Miners.
Fixed some backend errors associated with quickly moving bookmarks.
Ships
Blackbird:
Caldari Cruiser bonuses: +12.5% ECM optimal, falloff and +15% ECM strength per level
Slot layout: 4 H, 6 M, 3 L, 3 turrets, 3 launchers
Fittings: 525 PWG, 425 CPU
Defense (shields / armor / hull): 1400 / 1200 / 1400
Capacitor (amount / recharge rate / cap per second): 1250 / 445 s / 2.8
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 190 / 0.48 / 13190000 / 5.9 s
Drones (bandwidth / bay): 10 / 10
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 85km / 230 / 8
Sensor strength: 20 Gravimetric
Signature radius: 150
Caracal
Caldari Cruiser bonuses: 5% bonus Rapid Light, Heavy Assault and Heavy Missile Launcher rate of fire and 10% bonus to Light, Heavy Assault and Heavy Missile Velocity per level
Crimewatch
Fixed issue where safety warnings where activating for targeted modules with no target selected.
Bounties
Bounties on inactive users were sometimes being reimbursed too early.
Market
The scroll for an input field will now work when the mouse cursor is within the boundaries of the window as opposed to the boundaries of the input field.
Inventory
Fixed instances of where the “My filter” section of Inventory window would not stay minimized.
Fixed an issue where dropping bookmarks via the Index tree would not work.
Clones
In some cases skills were not being applied directly after clone jumping. This has now been fixed.
Player-owned structures
Fixed an issue that prevented being able to store Oxygen or Water in silos in space.
Graphics
An issue with the pod and cloaking after a star gate jump has been resolved.
A gap in one of the Proteus subsystems has been corrected.
Part of the Loki engine had fallen off during its V3 upgrade and has been duck taped back on.
A normal map error on the Tengu hull has been corrected.
The gas cloud harvester effect has been fixed.
Some of the locator hard points have been corrected on the Loki hull
BB dostał lepszą zwrotność i szybkość, znaczący boost zasięgu locka (kosztem scan res'a), mocniejsze sensory i nieco większą sygnaturę
Caracal dostał 10 zamiast 5 do max velocity rakiet za level
Nie żeby te zmiany były z dupy, ale wprowadzanie ich 48h po patchu, który zawierał nowe parametry tych shipów, które były testowane przez graczy...
Jakoś mam mieszane uczucia na temat takich arbitralnych decyzji.
Sokole, wszystkie decyzje CCP można nazwać arbitralnymi. A te 48h..może miało być wcześniej ale im umknęło z głównego patcha :D
No to byłby niezły burdel w archeo ;)
Promocja steamowa 30 dni EVE za około 20 zł: http://store.steampowered.com/app/8500 (http://store.steampowered.com/app/8500). Niestety tylko dla nowych kont. I jakby ktoś się zastanawiał czy da się doładować istniejące konto przez buddy program tą promocją odpowiedź brzmi - nie.
CCP naprawdę stara się i wprowadza to EVE coraz to nowe bardzo potrzebne :-\ ficzery.Mi to pachnie fake'iem, bo na grzyba coś takiego. I tak bardziej rozgarnięci gracze wiedzą, że to będą losowo ze sobą połączone punkty tła. Komu by się chciało kurna odwzorowywać gwiazdy z mapy na tle systemów :P?
Przykład poniżej
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=2483750#post2483750
Nie wiem co powiedzieć...fake ? mam nadzieję. Prawda...? Pojeb**ło ich ? :(
A tutaj pierwsze propozycje zmian w armor tanku.Niby ok, ale od jakiegoś czasu mam wrażenie, że CCP stara się dokonywać zmian tak, by można było wciskać nowe skille do gry. CCP chce "wymusić" utrzymanie liczby graczy poprzez wydłużanie ścieżki skilli typu must have?
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=196273&find=unread
Mi to pachnie fake'iem, bo na grzyba coś takiego. I tak bardziej rozgarnięci gracze wiedzą, że to będą losowo ze sobą połączone punkty tła. Komu by się chciało kurna odwzorowywać gwiazdy z mapy na tle systemów :P?Nie fake, potwierdzone przynajmniej w tej chwili na SiSi. Jak sobie walniesz drogę taką na XX jumpów to masz pajęczynkę in space. Masakra. :(
To jest troll z tą zmianą działania kompensacji? Na ch... to ruszać? Ile razy pasywny bonus do invula mi dupę uratował jak byłem zneutowany do sucha!Trzeba będzię więcej DC zakładać.
Trzeba będzię więcej DC zakładać.
To jest troll z tą zmianą działania kompensacji? Na ch... to ruszać? Ile razy pasywny bonus do invula mi dupę uratował jak byłem zneutowany do sucha!W tej chwili na SiSi jest tak jak napisane - +5%/lvl do pasywnego i koniec.
Nie fake, potwierdzone przynajmniej w tej chwili na SiSi. Jak sobie walniesz drogę taką na XX jumpów to masz pajęczynkę in space. Masakra. :(Przeca na zdjęciu jest wyraźnie opcja ukrywania tego...więc w czym tragedia?
Przeca na zdjęciu jest wyraźnie opcja ukrywania tego...więc w czym tragedia?W czym tragedia ?? W tym, ze w ogóle CCP poświęca siły i środki na takie *#&^$@*& coś. >:D 99 na 100 graczy włączy to sobie, popatrzy 10minut, może godzinę, może 2 dni i wyłączy. I nigdy do tego nie wróci. Założysz się ?
W czym tragedia ?? W tym, ze w ogóle CCP poświęca siły i środki na takie *#&^$@*& coś. >:D 99 na 100 graczy włączy to sobie, popatrzy 10minut, może godzinę, może 2 dni i wyłączy. I nigdy do tego nie wróci. Założysz się ?Nooby będą z tym latać, za kilka lat połowa screenów z gry będzie z pajęczyną ;o
99% graczy zanim włączy to sobie w pizdu, klnąc na ccp za gówna i ponowny reset wszystkich ustawień klienta podczas patchowania, popatrzy może 10minut i wyłączy, mrucząc pod nosem groźby karalne na okoliczność w której kolejne patche będą to ponownie aktywować wbrew stawieniom. I nigdy do tego nie wróci.fix
W czym tragedia ?? W tym, ze w ogóle CCP poświęca siły i środki na takie *#&^$@*& coś. >:D 99 na 100 graczy włączy to sobie, popatrzy 10minut, może godzinę, może 2 dni i wyłączy. I nigdy do tego nie wróci. Założysz się ?A mnie to zwisa :P I na pewno nie będę bił tego powodu piany, będzie to będzie, używany czy nie, mnie to ani ziębi ani grzeje bo w niczym nie przeszkadza.
Ej no dobra, trackuje od gwiazdki do gwiazdki.. Niby spoko, ale czy to znaczy że rozkład gwiazd w poszczególnych systemach się różni? No bo gdy skaczemy z systemu A do B to przynajmniej jedna gwiazda powinna zniknąć i przynajmniej jedna powinna się pojawić. Nie wierzę że nikt z community tego jeszcze nie sprawdzał
Ej no dobra, trackuje od gwiazdki do gwiazdki.. Niby spoko, ale czy to znaczy że rozkład gwiazd w poszczególnych systemach się różni? No bo gdy skaczemy z systemu A do B to przynajmniej jedna gwiazda powinna zniknąć i przynajmniej jedna powinna się pojawić. Nie wierzę że nikt z community tego jeszcze nie sprawdzał ???
Czasem efekt widać, czasem nie, wczoraj myślałem że jakiś bug mam bo niby miałem zaznaczone a trasy nie było, po 3j pojawiła się na 2 skoki, potem znów wcieło. Ogólnie to taka pierdoła, którą zauważasz dopiero jak Ci powiedzą, szału nie robi, ale też nie przeszkadza. Lepiej żeby nie przyznawali się publicznie ile nad tym pracowali, bo ile by to nie było, to za długo.Pewnie odkąd poprzekręcali gate'y na gwiazdy, czyli... od roku :o
Wcześniej jak grałem to było jak mówiłeś, wystarczyło wyśledzić dokąd 'strzela' gejt :)Yep, sprawdziłem, znikają :)
Czasem efekt widać, czasem nie, wczoraj myślałem że jakiś bug mam bo niby miałem zaznaczone a trasy nie było, po 3j pojawiła się na 2 skoki, potem znów wcieło. Ogólnie to taka pierdoła, którą zauważasz dopiero jak Ci powiedzą, szału nie robi, ale też nie przeszkadza. Lepiej żeby nie przyznawali się publicznie ile nad tym pracowali, bo ile by to nie było, to za długo.To może dlatego że to pulsuje, raz jest ciemniejsze, raz jaśniejsze. Tylko po cholerę to trzymać włączone? No chyba że ktoś się lubi wkurzać, mnie osobiście to irytuje :)
Black ops:To jest bardzo fajne
Black Ops ships and Covert Jump Portals have been adjusted to make this gameplay area more effective and enjoyable.
The base jump range of all Black Ops ships increased to 3.5 light years (equal to that of Titans).
The mass multipler used for Covert Jump Portal fuel costs reduced from 0.00000018 to 0.000000135 (Reduces the fuel cost of covert bridges by 25%).Tu może niech wypowie się ktoś z tych co robią dropy z brigy. Zwiększenie cargo i zmniejszenie zużycia daje dużo dodatkowych shipów do przerzucenia na raz?
The fuel bay on all Black Ops increased to 1250m3 (25% increase).
Covert Cynosural Field Generators may now be fitted on any Strategic Cruiser that has the Covert Reconfiguration subsystem fitted, as well as on Blockade Runners.A to jest naprawdę bardzo bardzo zabawna zmiana. Black Op cyno teraz robi się naprawdę ciężkie do zdjęcia :P
Zwiększenie cargo i zmniejszenie zużycia daje dużo dodatkowych shipów do przerzucenia na raz?Tak
The Log no longer clears after session changes such as jumping/docking etc
Allah akbar!!!!! :)+1
+1Że nagle się zrobia się ich tłumy?
Co do blekopów to mam obawy czy z pozoru fajna zmiana nie przerodzi się w coś co stało się po wprowadzeniu bustu na krążki t1..
Dla mnie hotdropowanie 2, 3 statków to gejowizna (bo do tego są wykorzystywane), no ale jak kto tam się lubi bawić.Heh, jeden dwa statki bywają dropowane i z tytana a nawet przez kilka superów :P Dokładnie pamietam jak Raiden w Provi potrafił na jednego BSa zrzucić naście superów :D
No chyba że w jakiś kerbiland na tyłach to ok ; )
Full patch notes z Retribution 1.1
http://community.eveonline.com/updates/patchnotes.asp
skill Armor Honeycombing.Zmiany i nowośći w armor tanku cieszą mnie najbardziej.
W końcu coś zrobię z tymi 50mm reinforced steel plate'ami zalegającymi w hangarze :))
Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
P.S.2: poza tym chyba więcej znajdziesz pilotów tytana niż BO na te chwilę.Czy ja wiem? Sporo pilotów flotowych którzy latają bs ma chociaż jeden na 5, skil bo chwile sie robi ale już od 4 jest niezły, a w przeciwieństwie do bs, BO każdej rasy coś sobą prezentują. No i sfitowany BO to raptem jedna duża bańka, sporo t3 fitów jest droższych :P
Czy ja wiem? Sporo pilotów flotowych którzy latają bs ma chociaż jeden na 5, skil bo chwile sie robi ale już od 4 jest niezły, a w przeciwieństwie do bs, BO każdej rasy coś sobą prezentują. No i sfitowany BO to raptem jedna duża bańka, sporo t3 fitów jest droższych :PAle ilu z nich ma skille do stawiania portalu ? :)
The Tempest, Vargur, Stabber and Vagabond now use extra glow areas for engine effect.
Znaczy co, znowu inne wypierdy za statkiem im dali?
A kiedy wrócą zielone hugginy?
The Tempest, Vargur, Stabber and Vagabond now use extra glow areas for engine effect.
Znaczy co, znowu inne wypierdy za statkiem im dali?
A kiedy wrócą zielone hugginy?
W końcu coś zrobię z tymi 50mm reinforced steel plate'ami zalegającymi w hangarze :))
Ale ilu z nich ma skille do stawiania portalu ?Pisałem o skakaniu BO na łeb oponentom a nie o pedalskim brigowaniu :P
Może ta zmiana zwiększy ilość BO w użyciu, ale mysle że to nie będzie nagły boom.
Jeszcze jedna sprawa, covert cyno... na 10 stawiaczy zwykłego znajduje sie jednego z covert Przynajmniej ja tak sie spotykałem.
Pisałem o skakaniu BO na łeb oponentom a nie o pedalskim brigowaniu :PEeeee, panie, to chyba nie widziałeś że wielu bridguje a po chwili sam skacze :P
Na palcach jednej ręki można policzyć cruisery nie fitujące się z 1600mm, które mogą dodatkowo skorzystać z "odchudzenia" 800mm. Na przykład mam już gotowego Navy Exequrora ;)1600 też sie da odchudzić skillem, na lvl 5 będzie już sporo lżejszy.
Tia, tyle że portal to mniej dps, wole uczciwie przysmażyć przeciwnika z lazorów i zuzyć slota na rr / nuta niż skakać w sumie tylko po to aby sie wchorować na kila robionego przez stado leszczy w bomberach strzelających w bezbronny i nie ruchomy cel (bo recony...)Co kto lubi, dla mnie posiadanie BO bez portalu to jak cep bez MWD bo tank będzie większy :P
Tia, tyle że portal to mniej dps, wole uczciwie przysmażyć przeciwnika z lazorów i zuzyć slota na rr / nuta niż skakać w sumie tylko po to aby sie wchorować na kila robionego przez stado leszczy w bomberach strzelających w bezbronny i nie ruchomy cel (bo recony...)Przyznaj się że żydzisz slota na portal bo po prostu chcesz być top dmg. Cel przecież i tak bezbronny i nieruchomy (bo recony...) :P
Przyznaj się że żydzisz slota na portal bo po prostu chcesz być top dmg.W rywalizacji z dobrym bomberem i tak nie ma szans na top damage :P Nawet ze wszystkimi zadziałkowanymi hislotami.
W rywalizacji z dobrym bomberem i tak nie ma szans na top damage :P Nawet ze wszystkimi zadziałkowanymi hislotami.To widzieliśmy inne BO :P
Dobra, jak fitujecie te bobki (na przykładzie Redeemera)?Tak jak balerona.
W rywalizacji z dobrym bomberem i tak nie ma szans na top damage :P Nawet ze wszystkimi zadziałkowanymi hislotami.
Co kto lubi, dla mnie posiadanie BO bez portalu to jak cep bez MWD bo tank będzie większy :P
BO i tak ma DPS raczej kiepawy, jedno działko więcej tego raczej nie zmieni.
No wiesz, wystarczy "only falcons in fleet pliss morons!" :PKurde...genialne, że też nigdy na to nie wpadłem.... :-X
To widzieliśmy inne BO :PDlatego wspomniałem o DOBRYM bomberze, a nie dziadostwie na jakich ludzie w 95% lataja :P
I tak więcej działek nie wejdzie, bo taki Redeemer ma 8 hislotów. 6 hardpointów na działka + cloak + portal.Tysz prawda, swego sprzedałem jakiś rok temu, zapomniało mnie się ;)
Dobra, jak fitujecie te bobki (na przykładzie Redeemera)?Latałem czyms takim tylko za boga nie pamietam co fitowałem w te dwa medsloty :P ale chyba SEBO i tracking komputer...chyba :-X
Po ile nowy BCek ? :)
I co ruszyło ?Jeśli nowy to znaczy po zmianach, to np Prophecy w Amarr dochodzi do 75 mln, Drake chyba coś kole 52, reszty nie patrzyłem.
Po ile pasta ? :)
Po ile nowy BCek ? :)
Pasta już przed paczem poszła z 300%
bo teraz jej alterneatywne użyce to amunicja do nowych reperek armorowychAno...tylko sprzedawcy chyba podeszli do sprawy zbyt optymistycznie, nie dość że każdy przyzwoity pilot wozi ze sobą mały zapas, to jeszcze skok zużycia nie będzie jakiś gwałtowny, aż tak pastożerne te reperki nie są. Daje tydzień i cena spadnie do przedpaczowej.
Mnie do pasji doprowadził tracking kamery który się włączył i wyłączyć się już nie chciał. Okazało się że skrót klawiszowy całkowicie przykrywa tą opcje w skanerze.. Potem jeszcze zaginęła opcja z pokazywaniem nazwy gracza i statku gdy najeżdżało się myszką na statek.To chyba jakiś bug w Twoim kliencie, ja np. nie zauważyłem żadnych błędów, wszystko działa jak działało przed paczem.
To chyba jakiś bug w Twoim kliencie, ja np. nie zauważyłem żadnych błędów, wszystko działa jak działało przed paczem.To nie bugi, każdy tak miał, dodatkowo na sisi też tak miałem, ale wtedy myślałem że to bug na sisi..
To nie bugi, każdy tak miał, dodatkowo na sisi też tak miałem, ale wtedy myślałem że to bug na sisi..Kłócić sie nie mam zamiaru :P Po prostu nie zauważyłem tych błędów. A co do kamery, to przeca od samego początku wskakiwał tracking jak się wcisnęło C, potem trzeba było odklikać tę opcję.... nauczyło mnie to patrzenia gdzie mam kursor jak chcę coś napisać :P
Co do tracku kamery to wciśnij 'c' i się przekonasz jaki to ból w dupie gdy opcja w skanerze jest dla gry obojętna :)
Najazd myszką na kwadracik na gridzie (bez klikania!) nikomu nie działał wczoraj więc to tez nie jest wina mojego klienta.
Jeśli chodzi o zjebane OV to czasem pomaga tylko ustawienie wszystkiego, zapis profilu i ponowne wczytanie.
Wczoraj wydokowałem Legionem. Jedyne co było widać, to Propulsion Subsystem, reszta była niewidzialna.To jeszcze nic, kiedyś tengu latał tyłem :P wyczyść cache i powinno pomóc, jak nie pomoże to załatają na dniach
ktos testowal te nowe repki armorowe na paste?Wczoraj była dostępna tylko jedna medium w Jita za 110 mln, więc chyba nie było takiego desperata ;D
To jeszcze nic, kiedyś tengu latał tyłem :P wyczyść cache i powinno pomóc, jak nie pomoże to załatają na dniachWszystkiie T3 latały tyłem, nawet jednego protka odwarpowaliśmy ze stacji w 6vdt bo myślał, że leci w stacje.
Wszystkiie T3 latały tyłem, nawet jednego protka odwarpowaliśmy ze stacji w 6vdt bo myślał, że leci w stacje.Aj tam... nikt nie zrozumiał po prostu intencji konstruktorów. Jako statek pochodzący od tajemniczych Sleeperów z założenia miał mylić przeciwnika kierunkiem lotu :P
Launcher do EVE dzisiaj coś zgłupiał, pokazuje mi że serwer jest offline, za pierwszym razem dałem się nabrać i wyłączyłem, drugie uruchomienie pare godzin później było ok, z zielonym napisem online, przed chwilą włanczam grę i znów czerwony napis offline, jednak zanim się pojawił kliknołem "Play" i okazało się że wcale offline nie jest. :P Mimo, że jestem zalogowany do gry po kilku kolejnych uruchomieniach nadal pokazuje status Tranquility: offline i 0 playersBo to takie ukryte badanie psychologiczne na uzależnienie od gry, uzależnieni klikną nawet gdy jest offline :P