Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - [NOGRL] Asm Nihouyah

Strony: 1 ... 3 4 [5]
141
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 13, 2017, 13:10:18 »
EULA za czasów Mittaniego była inna, Mittens dostał 30 dni bana w wyniku arbitralnej decyzji CCP nie mającej żadnego podparcia w obowiązujących wtedy zasadach. Zaraz po tym wypadku CCP zmądrzało i poprawiło zasady. ;)

142
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 13, 2017, 12:25:00 »
Z jednej strony ban za groźby się należał się, z drugiej strony to w trakcie takich wydarzeń na gorąco nie dziwi mnie reakcja gigsa

Dałbym sobie rękę uciąć  ;D że gdyby nie był alliance leaderem, nikt by tego bana nie kwestionował.

143
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 13, 2017, 12:05:02 »
W skrócie: około 4:30 PL Judge stwierdził że ma dość cyrków, jakie mu (jako head diplo CO2) robi gigx od czasu kiedy Judge był w Islandii na CSM summit, zdecydował się to skończyć, przekazał Keepstara Goonom, pozostałe cytadele TESTom, zakosił cały wallet Balkan Mafia (korp gigxa) i hangary, po czym oznajmił że idzie do Goonów za namową Arytha (jeden z CSM z GSF). Gooni i TEST dogadali blue stand tymczasowo i zaczęli kampić Keepstara żeby uniemożliwić evac. Judge - znając to jak reaguje gigx - zaczął streamować live alliance chat, na którym gigx zapytał czy ktoś zna dane adresowe/personalne Judge, a kilkanaście minut później zaczął grozić że go znajdzie i pozbawi go rąk. Około 12:00 PL dostał za to permabana, drama na reddicie już trwała.

TL;DR: Judge zakosił grubo ponad 1T w ISK i assetach po czym zmienił stronę, gigx zaczął mu grozić za co dostał permabana.

Edit: jak chcecie tanio kupić supera i macie alta w Imperium/Legacy, polecam przejrzeć kontrakty, naprawdę ładne oferty są.

144
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 12, 2017, 15:10:33 »
Amek to ja czekam aż karma *****olnie w goonów  ;)
Nie miało to przypadkiem miejsca w 2016? :)

145
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Wrzesień 11, 2017, 11:25:53 »
Przy cenach superów w Delve, to pewnie już dwie zapasowe czekają na swoją kolej.  :D

146
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: OuterPass farma
« dnia: Sierpień 16, 2017, 11:05:20 »
Stara prawda: jak coś trzeba tacklować i utrzymać na gridzie, to Gooni na pewno to spieprzą. Wystarczy policzyć dredy PL, które skutecznie były ewakuowane po każdym dropie w Delve. :D

148
Patrzcie państwo tego Karasia, kolegów mu się zachciało. Ta dzisiejsza młodzież... Dinozaury mają się dobrze, siedzą dalej i grają (niektóre nawet aktywniej niż przeciętna).

A my tam w BWTF dalej latamy, dalej czekamy aż coś się złapie, czasem sami próbujemy łapać. W niedzielę łowiliśmy w jeziorku Delve achtungi pospolite, które połakomiły się na naszą paskową przynętę (dobra robota wszystkich zaangażowanych w nęcenie ofiar do czasu, aż zebraliśmy dość tacklerów, żeby nam nie pouciekali) - Roberto został nawet chwilową gwiazdą reddita. Czasem robimy też wypady do Catch - drobnica łapana sztuka po sztuce u źródła (metoda "na bańkę"), 9-osobowy zespół operacyjno-uderzeniowy na pożegnanie uwolnił tłusty kąsek zanim zebraliśmy się do domu.

PS. Wspominałem już, że na takie wypady rekreacyjne rozdajemy statki?

149
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Czerwiec 14, 2017, 16:45:13 »
+1 dla piwa w Warszawie.

150
Są alternatywy rozwiązania tego problemu w szybki i sprawny sposób np. wprowadzając nowy przedmiot który kosztuje 1000 Plex i służy wyłącznie do transferu postaci, albo zwyczajnie zmieniając cyfre '2' na '1000'. CCP tego nie robi, najwyraźniej to było celowe, a nie przypadkowe.
To nie jest takie proste. Z wprowadzeniem nowych plexów zniknęła opcja redeem/move to redeem dla PLEXów - a na potrzeby transferu postaci PLEXy musiały znajdować się w "Redeem items" store. Obecnie PLEXy przechowywane są w innym miejscu, CCP zapomniało/nie miało czasu na przepisanie kawałka systemu związanego z transferami postaci na zdejmowanie PLEXów z nowego systemu. Dlatego prawdopodobnie ta metoda jest zablokowana.

151
Poradniki / Odp: FitFu by TM
« dnia: Maj 15, 2017, 10:48:39 »
Świetny tekst, korzystać i przepalać z głową, nie ma nic gorszego niż spalić kluczowy moduł o jeden cykl za wcześnie.

Istotnym faktem jest też zasada nie przepływania ciepła z przepalanego racka na pozostałe racki. tzn przepalanie MWD nie może nam spalić dział i na odwrót, ale to mam nadzieje, każdy wiedział :]. Nie do końca jasne są dla mnie 2 parametry związane z przepalaniem, Heatdamage i Heatemission. niby wydawałoby się, ze im więcej tym gorzej, Ale EFT jakoś tego nie potwierdza. porównywałem sobie moduły z dużym heatdamage i czasami te z mniejszym szybciej się pala i oddają ciepło na inne, niż np te z małym heatemission. Należy też zwrócić uwagę, ze samo przepalanie modułów i konsekwencje z tym związane maja charakter losowy i zależą od wielu czynników.

Na przepalanie wpływa więcej parametrów niż heatDamage i heatDissipationRate. Dokładniej: na szybkość wzrostu temperatury racka ma wpływ suma parametrów heatDissipationRate w danym racku - dlatego fitowanie modułów, które nawet nie są przepalane, przyspiesza nagrzewanie się racka, czyli skutkuje szybszym paleniem modułów. Temperatura zależy (wg. danych od CCP na temat overheat) wyłącznie od tego, czy cokolwiek w danym racku przepalamy - co można łatwo sprawdzić przepalając albo jeden moduł, albo cały rack i obserwując temperaturę w czasie.

Wspomniane "na destroyerach można dłużej palić niż na fregatach" to parametry statku związane z overheat. Odpowiednio: heatAttenuation[Hi/Med/Low], heatCapacity[Hi/Med/Low], heatDissipationRate, heatGenerationMultiplier i heatDissipationRate[Hi/Med/Low]. Te wartości modyfikują: szybkość zbierania ciepła, szybkość oddawania ciepła, współczynnik rozchodzenia się ciepła na sąsiednie moduły. W efekcie dwa statki o identycznym układzie slotów i ficie mogą zachowywać się zupełnie inaczej w trakcie przepalania - dotyczy to zarówno czasu do przepalenia modułów, jak i szansy na spalenie modułów sąsiednich.

Warto też pamiętać, że długość cyklu modułu nie ma żadnego wpływu na generowanie ciepła - jedyne co jest brane pod uwagę to czas, przez jaki moduł jest przepalany. Czas cyklu ma za to wpływ na częstotliwość heat damage z danego modułu (damage sprawdzany jest w momencie zakończenia cyklu IIRC) - stąd wydłużenie cyklu modułu (np. AB z Zor's Navigation Link) może spowodować większe szkody przy przepalaniu przez jeden-dwa cykle, gdy skrócenie cyklu (np. dla shield/armor repek za pomocą rigów/shield boost amplifiera) może pozwolić przepalać przez więcej cykli bez spalenia modułu.

152
Cytuj
Ludziom trzeba dać zarobic.
Co nie musi oznaczać "trzeba dać zarobić w naszej organizacji". Przypominam, że w EVE multiaccount jest w pełni dozwolony, a zarabiać ISK na latanie można w miejscu zupełnie innym niż miejsce, gdzie się lata - nikt w sumie nawet nie broni ci farmić swoich (o ile się nie zorientują oczywiście). Nie wiem jak dokładnie wyglądało to w Cartel., acz wydaje mi się, że przy przedstawionym tu podejściu - nacisk na high-skill pvp - ten kierunek mógłby być dobry. Powiem nawet - jeśli podobna inicjatywa będzie startować ponownie - zróbcie renter corp, wrzucić go gdzieś gdzie jest cisza i spokój, tam ludzie wsadzają swoje alty do zarabiania (carriery, rorquale), a mainami (czy innymi altami) latają na floty.

Cytuj
Tu tez wspanialy przyklad daja goowniaki, hehe. Insta cyno i stado capsow na ryj, ot takie l33t pvp...
Jako że bardzo często jestem częścią tego stada capsów (i/lub cyno HICem), czuję się w obowiązku wyjaśnić o co w tym chodzi. Otóż - jako flota reakcyjna - nasze priorytety (w kolejności):
1. Zepsuć dzień tym, którzy przylecieli do Delve/Querious (tears&rage). :)
2. Nałapać kilka darmowych, łatwych killi (KB padding, killmarki).
3. Uratować złapanego nieszczęśnika zanim spadnie.
4. Dokuczyć tym Goonom, którzy byli za wolni w baiceniu/łapaniu roama i nie załapali się na killa. :)
5. Rorquale kopią, od trzech godzin nic się nie dzieje, nudzimy się.

Jak wiadomo - różni piloci, różne preferencje.

Edit: i wielkie dzięki za odgrzebanie tego tematu, to kawałek historii PL community, który znałem bardzo słabo i tylko z opowieści z drugiej-trzeciej ręki.

153
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Kwiecień 26, 2017, 17:03:48 »
towarzystwo 30+
Wypraszam sobie! Proszę mnie nie wyzywać od starych ludzi! :D

154
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Kwiecień 21, 2017, 20:45:48 »
No niestety my wpadliśmy w maszynkę corporacyjną, tyjemy i nic nie robimy  :P
Mów za siebie, lata się dużo, strzela się dużo, kille zbiera ten kto ma najwyższy scanres. :D

Cytuj
Akademia stricte PvP ma raczej marne szanse, ale szczerze życzę sukcesu.
Akademia może chwycić albo nie, natomiast wszelkiego rodzaju opy szkoleniowe dostępne dla wszystkich mogą cieszyć się trochę większym powodzeniem. Jak rozumiem, inicjatywa środowych flot dla nowych jest już martwa?

155
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Kwiecień 14, 2017, 00:12:34 »
O ile będzie bardzo pogodna noc (szansa pewnie ze 30%) to wszyscy będą chcieli chodź przez chwilę popatrzeć, tylko pytanie kto będzie odkupywał jak 20 dryblasów o "delikatnych" dłoniach popatrzy :P :P
"Don't bring something you can't afford to lose"? :D

156
Tez lubimy zabawy (z) kapitalami na gridzie : P
Czyli my i wasze capsy maja wspolne cele do osiagniecia. bezstresowe i lagodne ladowanie na KB: ]
Dotychczas moment pojawienia się naszych capitali na gridzie oznaczał, że wszystko co nie było blue/purple z tego grida szybko znikało. W pełni popieram bezstresowe i łagodne lądowanie przypadkowych ofiar na KB. ;]

PS. BWTF rekrutuje, Delve HD bardzo doceni doświadczonych tacklerów, którzy upewnią się, że cel nie ucieknie zanim zapalą cyno. :D

158
o sytuacji w c0venie i jego rozpadzie.
http://evemaps.dotlan.net/alliance/C0VEN C0VEN nadal istnieje, info o rozpadzie to tylko plotki, nie ma żadnego kryzysu, zaszła jedynie restrukturyzacja.

159
Z tego co zauważyłem na sisi (nie wiem jak na TQ): w momencie najbliższego session change zrobi ci offline wszystkich niewspieranych przez alpha skillset modułów + stracisz wszystkie bonusy ze skilli omega. Dodatkowo sprawdzenie skillsetu dla statków posiadających jumpdrive jest robione przed skokiem - nie da się skoczyć mając status alpha.

160
NoobGarten / Odp: Energy Vampires vs NPC
« dnia: Marzec 20, 2017, 10:27:57 »
Mechanicznie: wszystkie NPC mają dokładnie 1 punkt capacitora i regenerację capa 1s - co oznacza, że w każdym ticku będą miały cap na 100%. Nosferatu po zmianie przed kilkoma laty daje ci cap tylko, jeśli poziom capacitora przeciwnika (liczbowo, nie procentowo) jest wyższy od twojego. Wyjątkiem są frakcyjne statki Blood Raidersowe, które capa z nosferatu dostają zawsze. Efekt: tylko Cruor, Ashimmu i Baalghorn mogą ssać cap z NPC.

161
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Marzec 16, 2017, 12:53:05 »
Tak sobie patrzę po KB ex-c0veniaków i chyba muszę przeprosić IDEĘ - chłopaki mają wchuj kontentu (co prawda głównie zbierają łomot od bloba carrierów PL, ale kontent to kontent), za to BWTF głównie gankuje frachty w hisecu i traci Ishtary od ratów w Delve. :D
Ej, robię co mogę! Niestety większość contentu w okolicy lata w USTZ, a jak coś leci w EUTZ to zanim mi się grid załaduje, wszystko już spadło/uciekło albo skakałem FAXem i nie ma mnie na KM. :(

Anyway, IDEA dobrze trafiła, gratuluję trafnego wyboru.

162
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Marzec 14, 2017, 16:29:53 »
Bo teraz nastała era małych bitek z tytanami. https://zkillboard.com/related/30004046/201702251400/o/%7B%22A%22%3A%5B%221727758877%5C%2F%22%5D%2C%22B%22%3A%5B%5D%7D/ - tu przykład pięknego eskalowania stopień po stopniu, do momentu aż na tytany INIT. zareagowali i zebrali się NC., obowiązkowo psując wszystkim zabawę. :P SH1 z zeszłego roku jest największą bitką z użyciem tytanów po B-R. Teraz nie trzeba czekać 3-4 lata żeby użyć bojowo tytana, okazji jest znacznie więcej, po prostu bitki nie eskalują już do blobfestu, gdzie jedyne co się robi to DDkuje albo zbiera DDki. Posiadanie tytana ma coraz więcej sensu. ;)

163
Dyskusje ogólne / Odp: CSM 12
« dnia: Marzec 14, 2017, 16:23:11 »
Nastepnie o ilosci kont. Jesli gracz w FW wrzuca kilka kont to tylko po to by wystawic oczy badz pullowac misje. To Panowie z nulla czy hi np na incursions graja na kilka/kilkanascie kont bo maja taka mozliwosc ze wzgledu na dosc duzy spokoj. Nie wyobrazam sobie pilowac w low FW 4 maszyn jednoczesnie nawet majac X monitorow i masazystke za plecami.
Akurat 4 konta (przy dwóch monitorach) powinno się dać użyć bez większego problemu - Huginn i Lachesis na widocznych klientach, plus 2x Curse z asystą dron na Lachesisa. Siedzisz na mediumie i czekasz na biedną ofiarę, która wleci bez sprawdzenia combatami co siedzi za bramką. Jak widzisz combaty/za dużo ludzi na scanie, warp squad na spota i/lub friendly cytadelę. Jak w miarę szybko klikasz (czytaj: jesteś w stanie ogarnąć micro w carrierze) to możesz do tego dołożyć piąte konto - Rook, coby nic ci nie spadło. ;-)

Nalezy pamietac takze, ze low czesto okreslany jest jako end game dlatego, ze bardzo duzo graczy idzie tam na emeryture a nie tylko zaczyna gre. Ostatnio nawet takie stwierdzenie znalazlem na forum w postach odnosnie naszych filmikow z gry.
Low ma zupelnie inna mechanike, jest o wiele wieksza wolnosc i niezaleznosc jak w WH czy nullu. To wszystko ma ogromne plusy jak i ogromne minusy. Eve natomiast opiera sie na tym, ze mozna wszystko czego nie zabrania EULA badz prawo stanowione w Wielkiej Brytanii.
Z określeniem "endgame" bym polemizował, natomiast to jest zdecydowanie najlepsze miejsce na emeryturę czy low-effort grę. Mieszkanie w low wymaga minimalnego (jeśli nie zerowego) utrzymania miejsca, w którym się żyje - żadnego trzymania/bronienia sova, podbijania ADM (co jest konieczne w sov null), czy codziennego skanowania dziur i szukania przelotu do contentu/farmienia (co jest potrzebne w WH). Podobnie działa też NPC null (choć mniej ruchliwy i często zdominowany przez większe grupy trzymające sov po sąsiedzku) i hisec (specyficzna, zupełnie inna mechanika). Jednym taki sposób życia będzie odpowiadać, innym już niekoniecznie - pięknem EVE jest to, że różne preferencje istnieją w tym samym świecie gry i mają ze sobą kontakt - często wychodzą z tego zabawne sytuacje i ciekawe interakcje (patrz: progod zamknął pół floty w WH, ludzie z low wpadający w bańki ściągające, osoby zaskoczone gate sentry w low).

Cytuj
tacy ludzie co swoje zycie w eve definiują tylko poprzez bicie noobów w hiseku - tak naprawdę nie są tej grze potrzebni, gra na dobre zaczyna się na 0.0, wszystko inne to ośla łączka a  przynajmniej powinno nią być. Ludzie latający solo na 4 konta na low,którzy nie widzą nic poza swoim jedynym słusznym solo stylem gry to patologia w takiej grze jak eve. Im więcej zasad pętających graczy tym jest gorzej i tym większe pole do nadużyć i brudnej gry. Jak dla mnie to wszędzie powinni 0.0 zrobić i tyle człowiek był by zmuszony gdzieś dołączyć i się socjalizować i bardzo dobrze.
Akurat gankowanie jest (obok inkursji) chyba jedynym hisekowym zajęciem, które wymaga współpracy pomiędzy graczami i socjalizacji - reszta jest możliwa całkowicie solo. Dodatkowo takie ganki napędzają ekonomię, większość ofiar ganków to osoby (semi)afk albo takie, które nie zwracają uwagi na otoczenie i nie są świadome zagrożeń ze strony innych graczy w hi. Polowanie na misjonarzy, którzy nie zwracają uwagi na to co się dzieje i odpalają smartbombę to czysta przyjemność - CONCORD ma killa, ja mam loot. :D Hisec to specyficzna mechanika, której trzeba się nauczyć jeśli chce się tam żyć.

164
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Marzec 09, 2017, 19:47:53 »
Poland Drunk!
Oczywistości można pominąć.

165
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Marzec 08, 2017, 00:13:58 »
WSTYD panowie isc do Gówswarmu  ;D

Ej, co jest nie tak z goonami? Tam przynajmniej nie będę miał awantur, że do ubicia caracala dropię supera, pszczółki i tak to już robią na większą skalę. :D

166
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Marzec 07, 2017, 13:35:51 »
P.S. A do kogo właściwie CO2 "chce strzelać"? Bo na razie to są kawałkiem konkretnego blue donuta na południu, i strzelają tylko do Goonów w jakichś skirmishach na granicy.
Aktualne cele dla CO2:
1. PL i NC. zrobiło deployment do Curse/Catch, żeby farmić brave. CO2 pomaga Brave.
2. Tri regularnie organizuje floty/kampy na linii HED<->36N w Catch.
3. Provibloc jest zaraz obok.
4. Około 40% flot NPSI kierujących się w stronę null wybiera Catch jako region docelowy (więcej lata tylko do Pandemic Horde) - minimum kilka razy w tygodniu pojawia się flota, która będzie chciała podjąć walkę.
5. Wspomniani Gooni.
6. Querios i Curse jest relatywnie niedaleko - dobre kierunki dłuższych roamów.

Nie spodziewałbym się wielkich walk o sov/struktury (bo wspomniany blue donut), a raczej dużej ilości niezobowiązującego pvp, w którym jedynym celem są kille i dobra zabawa. Ostatnie 2-3 tygodnie dość sporo latałem po Catch i okolicach, teren prezentuje się bardzo przyjemnie patrząc na zakres od solo do średnich (30-70 pilotów) flot, przynajmniej w czasie od 17:00 do 02:00.

167
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Marzec 07, 2017, 12:16:36 »
Ciekawe są osoby, które wymieniasz jako potencjalnych CEO - chyba żadna z nich nie należała do c0venu w czasie, kiedy stamtąd odchodziliśmy z Minionkami (a przynajmniej nie była znana) - to dobrze, że są nowi liderzy, pytanie czy faktycznie są to osoby z doświadczeniem i znajomością realiów EVE na tyle dużym, żeby dowodzić bądź co bądź do niedawna średniej wielkości sojuszem?
Jako że zostałem w komentowanym wideo wywołany z nicka, pora odnieść się do tego pomysłu. Nie nadaję się na kierowanie jakąkolwiek grupą osób większą niż zero. Po prostu. :)

Natomiast nie rozumiem, jestem zdziwiony i zaskoczony tym, że pojawiła się w c0venie grupa osób (jak rozumiem, jeden z dwóch głównych corpów), rozważająca dołączenie do CO2, sojuszu należącego do koalicji, która właśnie wyrugowala Stainwagon z Esoterii i okolic. To szczerze mówiąc wyraźnie wskazuje, że chodzi o anomalki w Esoterii, a nie o "content". Jest to trochę smutne.
Akurat CO2 ma całkiem pasujący profil dla osób, które po prostu chcą strzelać do innych - nie ma tu żadnego zaskoczenia, dobry wybór. Gdyby chodziło tylko o anomalki, TEST są znacznie lepszym wyborem.

168
NoobGarten / Odp: Cytadele
« dnia: Marzec 02, 2017, 17:04:13 »
Dzięki. A te tygodniowe timery dalej obowiązują? Czy da się zaorać Astrahusa "za jednym powiedzeniem" jakoś, jak np. offline POSa?
W bardzo specyficznych sytuacjach: tak. Zazwyczaj: nie.

Krótko: cytadela ma 3 timery - shield, armor i struktura, które trzeba zbić żeby spadła. Zaraz po anchorze cytadela ma tylko strukturę (jest na ostatnim timerze) i w ciągu 15 minut - jeśli nie zostanie zaatakowana - naprawi się w pełni. Cytadela zaraz po wyjściu z anchorowania może być zabita "na raz", bez kolejnych timerów.

Zbicie shielda wywołuje 24h timer, po którym wrażliwy robi się armor. Zbicie armora - odpowiednio 24h (w WH) lub 6 dni (reszta systemów) timer, po krótym wrażliwa jest struktura. Zbicie struktury = boom. W momencie, gdy timer mija i dana warstwa robi się wrażliwa, pojawia się dodatkowy timer - 15 minut - po krórym cytadela naprawi się do 100% (ten sam timer co po anchor) - timer ten jest pauzowany przez odpowiedni DPS w cytadelę.

169
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Luty 14, 2017, 12:13:07 »
Wszystkich nas nie zamknieciezbanujecie!

170
Cytuj
Nazwijmy to jak jest: to tylko zmiana zasad jak działa traialowe konto. Gra z takim zestawem skilli, jakie się da tam wbić, to dokładnie tyle, żeby sprawdzić grę. Bo żeby kontynuować zabawę będzie trzeba płacić.
Nic dodać, nic ująć. Zestaw skilli dla F2P pozwala na spokojne poznanie gry, ale nie daje dostępu do większości przyjemnych/zabawnych opcji, które EVE oferuje - bez BC/BS, cloaka, cyno, jump drive, shipów T2 i T3.

Cytuj
Banki powinni organiczyc do kilku na system. Najgorzej w tej materii wygląda ezo, feyta, omist z czego do ezo i tak nie ma sensu latać. Tam nikt nie wydokowuje, chyba, że mallerami na higsach do przewalania dziury
Trzy niezawodne sposoby na bańki:
1. Micro Jump Drive.
2. Interdiction nullifier na T3.
3. Jump drive/Jump portal.

Zabaniowane systemy są świetne do polowań - 100km baniek daje poczucie bezpieczeństwa, byłoby smutno gdyby okazały się bezużyteczne. ;-)

Strony: 1 ... 3 4 [5]