Autor Wątek: Incursion 1.6  (Przeczytany 12384 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Goomich

  • Gość
Incursion 1.6
« dnia: Maj 30, 2011, 15:45:30 »
Jutro od 10:00 do 16:00 ET (12-18PL).

Pacznoty: http://www.eveonline.com/updates/patchnotes.asp?patchlogID=227

Czyli nic nowego.

A do tego [urlhttp://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=916]devblog[/url].
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2011, 00:52:29 wysłana przez Mona X »

Ranshe

  • Gość
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 30, 2011, 15:50:59 »
O właśnie chciałem wklejać.

Jak nic nowego, ten framework który podobno chodzi szybciej, no i "a range of new possibilities for creating exciting user interfaces" brzmi zarąbiście groźnie aż człowiek ma ochotę się chować pod łóżko. ;)

Goomich

  • Gość
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 30, 2011, 15:52:23 »
Jak zrobią międzymordzie jak w W7, to będzie coś nowego, póki co "nic nowego".

Ranshe

  • Gość
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 30, 2011, 16:20:42 »
Ostatnio jak zrobili nowego neocoma to były straszne krzyki i w ogóle (po części słuszne, no ale) ;)

Sihorro

  • Gość
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 31, 2011, 16:21:45 »
O czym głosiły słuszne krzyki na zmianę NeoCom'a?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 31, 2011, 16:35:57 »
O tym że szlag trafia ustawienia UI co logowanie?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 31, 2011, 21:42:48 »
T3 lataja i warpuja tyłem


GJ CCP

mamy "zajebiscie" wygladajacy cap (ironia jakby ktos nie zauwazyl)
za to filtrow we flotach ofc nie naprawili

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 31, 2011, 23:20:07 »
T3 lataja i warpuja tyłem


GJ CCP

mamy "zajebiscie" wygladajacy cap (ironia jakby ktos nie zauwazyl)
za to filtrow we flotach ofc nie naprawili
Wyczyść cashe

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 31, 2011, 23:41:40 »
Wyczyść cashe
to nie tylko moj problem kupa ludzi to samo raportuje.

Ponadto jest nowy exploit odpowiednio spreparowane linki crashuja eve - kolejny patch kolejny fail sigh

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 31, 2011, 23:42:35 »
U nas czyszczenie cashe pomogło pilotomktórych t3 pomyliły wsteczny z jedynką :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jezol83

  • Gość
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 01, 2011, 00:41:48 »
właśnie ściągnąłem nowego patcha, włączam grę,a tu update patcha :)

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 01, 2011, 08:23:03 »
właśnie ściągnąłem nowego patcha, włączam grę,a tu update patcha :)

Skad go sciagales? Bo ja mam czas sciagania patcha od CCP 9h   >:(
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 01, 2011, 08:36:34 »
Na stronie mają jeszcze poprzedni bulid, więc albo klient, albo spruboj ponownie. Pach ma cirka 500-600 mb

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 01, 2011, 09:09:36 »
Taki czas mam wlasnie przy sciaganiu patcha
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Pabllo

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pabllo
  • Korporacja: Black Souls Industries
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 01, 2011, 09:26:00 »
Nareszcie Missile boty zostały znerfione i widać gdzie lecą rakietki dzięki czemu można skuteczniej przed nimi uciekać  ;D ;D ale latanie shipem t3 od dupy strony to już wogóle jest cukiereczek... mistrzostwo... przynajmniej tył protka jest ładniejszy od przodu  :P

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 01, 2011, 09:35:04 »
A u mnie po tym zajebiaszczym paczu, wszystkie obiekty łącznie ze statkami przeobraziły się w skupiska migających trójkącików... I diabli wiedzą dlaczego, wszedlkie pomysły jak się tego pozbyć, pokończyły mi się  >:(
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 01, 2011, 09:48:24 »
Jeszcze ponoć się POSy na moonach pochowały. Znaczy są, ale parę tys. km poza gridem. Żeby do takiego podlecieć bez combatów ani rusz  :o
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 01, 2011, 09:49:56 »
Do tego bugi na niektórych czatach. Nie wiem od czego to zależy, ale niektóre czaty które miały ustawiony opis nie działają - nic nie widać jak coś piszesz...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 01, 2011, 10:01:40 »
Nie da się na nie również wkleić asci artów typu:

.....................(\_(\
.....................( +.+)
.....................████▄▄▄︻︻︻═══┻一
▃▅███ bunny tank ██▅▄
▅███ ready to gank ███▅
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤

Skanowanie również spierd*** na razie odkrylem że uwstecznili centre na sondzienie, nawet nie zdawalem sobie sprawy jak tamta funkcja mnie rozpusciła...
Mam intel że również PA sie ... powiedzmy że nie dziala poprawnie
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 01, 2011, 10:10:46 wysłana przez Doom »

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Chupacabra

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 218
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blackchupacabra
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Frozen Synapse
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 01, 2011, 10:31:54 »
Ja wczoraj odpaliłem tylko na przełączenie skila. U mnie jak zwykle autopatchowanie wysypało evkę, naprawa nie pomogła, ściągnąłem patch ręcznie, na szczęście ktoś mi podał linka:) zainstalowałem, od razu zapytało mnie o patch do patcha :) znowu wywaliło wszystko, znowu repair, i w końcu jest działa :) po kilku godzinach, mogłem zmienić skila:)

zaskoczyła mnie ilość FPS, przed patchem, w stacji około 120 a po patchu ponad 400 :) no to wszystko na maksa i ze stacji, ciągle ponad 120fps, super sobie myślę i poleciałem na planetę zobaczyć jak się tam zmieniło :)....i już wiem skąd ta ilość fps:), planety u mnie wyglądają, jak modele bez nałożonych materiałów i tekstur z 3dMaxa :) takie duże kulki w różnych kolorach szarości :)

Chyba wpadli na pomysł żeby mnożyć wydajność karty razy 5:) a i oczywiście spieprzyli okienko FPS:( teraz już nie może być przeźroczyste w tle, tylko wygląda jak okno czatu:(

Ciekawe jak zachowa się karta graficzna jak odpalę dwóch klientów równocześnie, na razie jak klienta przeniosę z monitora na monitor, to na tym niededykowanym pod niego obraz ma perma stopklatkę :) a wcześniej tylko wydajność spadała, już się boję co się będzie działo :)


edit:
chyba trzeba wprowadzić nową specjalizację graczy, jest PVE, PVP a co patch mam wrażenie, że mamy PVC, Player vs CCP :P
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 01, 2011, 15:18:07 wysłana przez Chupacabra »
Dark Flonoe:
ludki z lolseca mowiace o tym ze tidi jest fajne na podstawie papierowych wyliczen i filmu na yt lol

Jonas

  • Gość
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 01, 2011, 12:11:19 »
CCP znowu pokazało, jak wprowadzając jedno spierdo*** dziesięć innych rzeczy. Dobrze, że mam Wiedźmina, bo aż bym się zirytował. :)

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 01, 2011, 17:17:53 »
Ten patch to chyba bezpośrednio z sisi przerzucili, mi napisało, że jest nowy patch, 580MB będzie ściągać, a po kliknięciu ok zaczęło od razu instalować, mam limitowany net i nie kasuję tego co się ściąga jako patche w razie gdyby przyszło mi instalować grę o d nowa, a sisi nie dawno uaktualniałem.

littleozzik

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 133
    • Zobacz profil
    • Blackwater Company
  • Korporacja: Retired
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 01, 2011, 17:26:40 »
Ja wczoraj odpaliłem tylko na przełączenie skila. U mnie jak zwykle autopatchowanie wysypało evkę, naprawa nie pomogła, ściągnąłem patch ręcznie, na szczęście ktoś mi podał linka:) zainstalowałem, od razu zapytało mnie o patch do patcha :) znowu wywaliło wszystko, znowu repair, i w końcu jest działa :) po kilku godzinach, mogłem zmienić skila:)

Ja zauważyłem że po wgraniu patch'a skrót uruchamiający EVE wskazywał na środowisko uruchomieniowe katalog SISI który miałem na tym samym poziomie katalogów. Też kazał naprawiać, pierdoły, itp... W moim przypadku wystarczyło zrobić skrót na nowo i zadziałało wszystko :)... Takie zabawy fundują :)

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 01, 2011, 19:00:32 »
Jest jeszcze na pewno taki błąd, że nie widać shipów na overview. Po przeskoczeniu do innego systemu należy ręcznie przemieścić się pomiędzy zakładkami, żeby było widać co się czai w przestrzeni.

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 01, 2011, 21:43:07 »
To o czym mowa w wersji PL: http://lfn-online.pl/wiesci/96/

Kara Mon

  • Gość
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 02, 2011, 00:19:10 »
MI za to znikaja brackety przy kazdej zmianie sesji (klikniecie na okno OV razem ze sporym lagiem przywraca brackety) i drugi klient jesli juz dziala to z 1-2 fps ,pierwszy zapiernicza jak maly parowozik na 60-100 fps   >:D

do tego okna nowych chatow jakos tak jak na zlosc pojawiaja sie w losowych miejscach na ekranie , nic nowego poczekamy pare dni na patch do patcha poprawiajacy patcha i powinno w miare dzialac  ;D

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 04, 2011, 23:33:32 »
Jeśli chodzi o bug z samoczynnym targetowaniem , to przypadkiem wpadłem na to, że to chyba nie jest bug, dłuższe przytrzymanie ctrl powoduje pojawienie się napisu lock target, wtedy mozna puscic ctrl, a kazde kliknięcie na cokolwiek targetuje to. No chyba że to nie miało tak działać i jednak jest bug :P

Vidar Snipes

  • Gość
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 05, 2011, 01:30:28 »
To jest bug potwierdzony przez deva, podobno ma być naprawiony w przyszłym tygodniu. Powinno pomóc krótkie naciśnięcie ctrl'a.

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 05, 2011, 10:32:51 »
Cytuj
Powinno pomóc krótkie naciśnięcie ctrl'a.
Zapomniałem napisać o tym, że ctrl również wyłancza. Wczoraj jak już opanowałem obsługę tego błędu, to bardzo mi się spodobało zbieranie śmieci noctisem z jego użyciem. Mogli by to zostawić, ale dać pod inny klawisz i opcje w menu wyłanczającą definitywnie.

Ciupek

  • Gość
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 05, 2011, 11:26:57 »
Jasne ale pomysl sobie ze wydokujesz przed stacje na ktorej jest kamp i chcesz sobbie kliknac na stcje zeby doknoc po sesji i tu zonk .... lock stacja i kill murowany ..;/ wiec nie jest to fajne  ???

Jonas

  • Gość
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 06, 2011, 07:59:00 »
Zapomniałem napisać o tym, że ctrl również wyłancza. Wczoraj jak już opanowałem obsługę tego błędu, to bardzo mi się spodobało zbieranie śmieci noctisem z jego użyciem. Mogli by to zostawić, ale dać pod inny klawisz i opcje w menu wyłanczającą definitywnie.
Co mieliby zostawić? Przecież bug jest taki, że lockujesz wszystko na co klikniesz, bo gdzieś tam wcześniej nacisnąłeś ctrl. Normalnie skrót klawiszowy działa tak, że naciskasz ctrl i klikasz cel do zalockowania, puszczasz ctrl i wszystko gra. Przy defaultowym ustawieniu klawiszy ponowne naciśnięcia ctrl i kliknięcie zalockowanego celu zdejmuje locka. Ja sobie ten default zmieniłem na Shift+Ctrl i klik i wszystko działa(ło) świetnie.

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 06, 2011, 16:14:22 »
Defaultowe ustawienie na unlock target to Shift+Ctrl i kliknięcie, nic nie potrzeba zmieniać. Napiszę inaczej o co mi chodzi z tym bugiem: Na klawiaturze są klawisze Shift i Caps Lock, do tego patcha targetowanie działało tak jak pisanie dużych liter ze Shiftem, bug sprawia, że działa jak przy użyciu Caps Lock, a ja bym chciał, żeby były obie opcje do wyboru :)

Ginandel

  • Gość
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 06, 2011, 22:09:15 »
W skrótach są obie opcje, tylko nie wiedzieć czemu działają tak samo  >:D

Jonas

  • Gość
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 07, 2011, 10:07:22 »
Defaultowe ustawienie na unlock target to Shift+Ctrl i kliknięcie, nic nie potrzeba zmieniać. Napiszę inaczej o co mi chodzi z tym bugiem: Na klawiaturze są klawisze Shift i Caps Lock, do tego patcha targetowanie działało tak jak pisanie dużych liter ze Shiftem, bug sprawia, że działa jak przy użyciu Caps Lock, a ja bym chciał, żeby były obie opcje do wyboru :)
Jednym słowem przytrzymanie shifta czy ctrl i kilkakrotne kliknięcie jest problematyczne dla kolegi?  ;D

Ale mniejsza z tym, grunt, że dzisiejszy patch Incursion 1.6.1 ten problem ma rozwiązać.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.6
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 07, 2011, 10:54:58 »
Ale mniejsza z tym, grunt, że dzisiejszy patch Incursion 1.6.1 ten problem ma rozwiązać.
\o/ wreszcie.
Już myślałem ze będę musiał jednemu mojemu altowi dać ostrzegawczy strzzał w glowę za notoryczne szczucie dron na tengulca maina, zamiast rozkazu orbity :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.