Autor Wątek: Nasze nowe mordy  (Przeczytany 21769 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Nasze nowe mordy
« dnia: Grudzień 20, 2010, 16:10:14 »
Dobra "zainstalowałem klienta SiSi tylko po to, żeby bawić się nowym kreatorem avatarów" crew checkin-in.

Tak być może będzie wyglądał nowy SokoleOko:



Pochwalcie się Waszymi dokonaniami.

Przy okazji podyskutujmy czy będziecie chcieli maksymalnie odwzorować dotychczasowego avatara czy raczej skorzystacie z możliwości totalnej zmiany image'u (w ramach płci/bloodline'u/rasy - oczywiście) ?

[załącznik usunięty przez administratora]


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

horax

  • Gość
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 20, 2010, 16:13:34 »
George Michael?



Ranshe

  • Gość
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 20, 2010, 16:14:00 »
Brutory fajne całkiem wychodzą :) Mam nadzieję, że będą tatuaże i więcej akcesoriów, bo inaczej to słabo ;) Ja się póki co bawiłem, ale krótko, za słabo u mnie chodzi ten kreator.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 20, 2010, 16:18:47 »
George Michael?

Gratuluję idola :)

A teraz pokaż co zrobiłeś ze swojej Azjatki.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Kara Mon

  • Gość
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 20, 2010, 16:52:04 »
Mam nadzieję, że będą tatuaże i więcej akcesoriów, bo inaczej to słabo

Cytujac ceo CCP "maybe"  8)

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 20, 2010, 18:41:05 »
Cytujac ceo CCP "maybe"  8)

Raszej "SooN™"

Crux

  • Gość
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 20, 2010, 18:53:45 »
Robiony w październiku jeszcze. Nie wiem jak teraz to wygląda, ale nie mogłem zmienić koloru włosów, dodać tatuaży czy znaleźć tej "niedźwiedziej skóry", którą ma oryginalny awatar. Poza tym ramoneska przenika się z koszulką. Swoją drogą jaka to może być rasa? Ni to azjata ni to indianin?
http://img90.imageshack.us/f/20101007005118.jpg/

Edit- Ja to chciałbym zrobić taką facjatę ;D, ale pewnie na tej rasie nie dam rady (prędzej caldari- civire):
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcREl8P1hV_YsxctbLPpmn-uuJlW4TCfYsTSRs_BKtp_ibD7Ofkr
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2010, 19:21:29 wysłana przez Crux »

Raan Kern

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 863
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raan Kern
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 20, 2010, 19:02:01 »
Robiony w październiku jeszcze. Nie wiem jak teraz to wygląda, ale nie mogłem zmienić koloru włosów, dodać tatuaży czy znaleźć tej "niedźwiedziej skóry", którą ma oryginalny awatar. Poza tym ramoneska przenika się z koszulką. Swoją drogą jaki to może być etnos? Ni to azjata ni to indianin?
http://img90.imageshack.us/f/20101007005118.jpg/
Hehehe, wygląda jak Lazar w realu.

Ja jeszcze się na SISI nie bawiłem, ale jak mi się nie uda zrobić identiko z obecnym to będę dwa tygodnie płakał i pił.
Raan Kern - The Sleepkamper
[GBT] Gang Bang Team


Ellaine

  • Gość
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 20, 2010, 21:23:36 »
Nie ma. Bo ile można dyskutować o działku na Cynabala albo o wojnie na południu?

[NF] Masa Huku

  • NF
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 180
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Masa Huku
  • Korporacja: Native Freshfood
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 21, 2010, 11:39:00 »
Ja uważam że nowe facjatki to ciekawy pomysł (szczególnie że obecna ma graficznego buga), patrząc na efekty chyba ściągnę dziś sisi i się pobawię...wrzuce efekty :D.

Wybiegając do przodu i odbiegając od tematu. Ciekaw jestem czy którakolwiek ze stacji Jita będzie miała możliwość wyskoczenia z jajka i rozprostowania nóg...(pewnie nie, bo serwer doznałby zapaści ;))

PS. Nie mogę się powstrzymać...Kopara o ile się nie mylę forum jest poświęcone grze EVE Online, jak przedmówca wspomniał to nie tylko działka na Cynabalu :)

Starakopara

  • Gość
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 21, 2010, 11:42:00 »
(...)
PS. Nie mogę się powstrzymać...Kopara o ile się nie mylę forum jest poświęcone grze EVE Online, jak przedmówca wspomniał to nie tylko działka na Cynabalu :)

touche  ;)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 21, 2010, 11:46:02 »
jak dla mnie mocno słaby troll ....1/10

U mad? 0.o

To jest MMORPG i choć z RPG nie przesadzam na co dzień, to jak najbardziej jestem przywiązany do swojego chara i na przykład maina w życiu bym nie sprzedał. Jeśli kiedykolwiek przestanę grać, SokoleOko po prostu osiądzie na jednej z planet Minmatar Republic.

Zawsze cieszą mnie wszelkie update'y grafiki i dla mnie Eve może mieć takie same wymagania sprzętowe jak dzisiejsze gry. Na pohybel tłumowi, który gra na jakiś liczydłach i whine'uje, że cofnięto właśnie support dla kart graficznych starszych niż Nv 6xxxx.

Kreator postaci daje pojęcie jak za czas jakiś (niekoniecznie w tym roku) będzie wyglądała Incarna w tym roku i bardzo podoba mi się to co widzę. Zwłaszcza, że wciąż jest to work in progress, nie wszystkie opcje u mnie działały (np. nic nie mogłem zrobić oświetleniem podczas "snapshota"). 


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

[NF] Masa Huku

  • NF
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 180
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Masa Huku
  • Korporacja: Native Freshfood
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 21, 2010, 11:51:40 »
No cóż rozmowy będą mniej nudne niż dotychczas :), mam nadzieję że pójdą dalej z Incarną i dodadzą jakiś ciekawy content typu przestępczość  >:D itd. itp.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 21, 2010, 12:05:55 »
Na razie wszystko wskazuje na to, że Incarna w pierwotnej wersji będzie bardzo przypominać PI - niby jest, ale nie ma. Zostało tam mało czasu, że nie dadzą rady do wakacji wysmażyć sensownego gameplay'u.

Z drugiej strony, ostatnie dwa miesiące pokazują, że CCP wzięło się do roboty.

Poczekajmy na "CSM minutes", które będą opublikowane pod koniec grudnia - dowiemy się więcej na temat Incarny.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 21, 2010, 12:41:04 »
Ja czekam na coś w rodzaju eventów losowych z rodzaju: przelot dużych flot npc-y przez rożne tereny i np dziś są w teneryfie później gdzieś dalej się przenoszą (zahaczając czasem o hi sec) ale robiąc to w sposób dość losowy (np sleepersy wyłażą z dziur czasami i pustoszą system, w którym ta dziurka się otworzyła) lub np npc-e zaczną się napierdzielać między sobą próbując przejmować tereny. Może niosło by to jakieś zagrożenie dla hi-sec ale i sporo zabawy w wyszukiwanie miejsc takich potyczek i bezkarne walenie się z npc-ami lub po prostu zbieranie złomu po nich.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 21, 2010, 12:54:53 »
Właśnie opisałeś content, który będzie miał premierę 18 stycznia.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 21, 2010, 12:55:07 »
Właśnie opisałeś incursje :P
Przedwieczny.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 21, 2010, 14:41:53 »
Ja opisałem 2 sposoby urozmaicenia gry a w Inarnie pojawi się który z nich a może wszystkie ?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 21, 2010, 14:48:24 »
Czytamy ze zrozumieniem: to co napisałeś zostanie wprowadzone w 3 odsłonie Incursion, 18 stycznia 2011.

A teraz koniec tego "de-raila", czekam na słitaśne focie Waszych nowych avatarów :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Oxylan

  • Gość
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 21, 2010, 14:57:04 »
Mój owoc pracy z nowym kreatorem. >:D
 
http://img23.imageshack.us/img23/1461/20101221101630.jpg
A tak na serio to ciezko zrobic "normalnego" avatara  caldari male, wiekszosc bazowych schematów twarzy ma rysy seryjnych morderców, albo kryminalistów, co do Achurek kobietek to można całkiem fajne ślicznotki z nich zrobić, już gotowy produkt.
http://img149.imageshack.us/img149/549/20101221062519.jpg



« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2010, 15:15:58 wysłana przez Oxylan »

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 21, 2010, 15:14:08 »
Dobra (tak, wiem, wygląda jak nieco niedorozwinięty pedofil):
http://i52.tinypic.com/359mioi.jpg

zawsze chciałem mieć takie wąsy IRL, niestety w genach nie mam mocnego zarostu :(

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 21, 2010, 15:17:52 »
Mój owoc pracy z nowym kreatorem. >:D
 
http://img23.imageshack.us/img23/1461/20101221101630.jpg
A tak na serio to ciezko zrobic "normalnego" avatara  caldari male, wiekszosc bazowych schematów twarzy ma rysy seryjnych morderców, albo kryminalistów, co do Achurek kobietek to można całkiem fajne ślicznotki z nich zrobić, już gotowy produkt.
http://img149.imageshack.us/img149/549/20101221062519.jpg

Co mu zrobiłeś biedakowi. Nie dość, że go wysuszyłeś to jeszcze kości szczęki chyba poprzestawiałeś a co do achurki to ... mamy różne pojęcie piękna u kobiet najwyraźniej (dla mnie ta podobizna ze zdjęcia jest co najwyżej zwyczajna)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 21, 2010, 15:25:14 »
Dobra (tak, wiem, wygląda jak nieco niedorozwinięty pedofil):
http://i52.tinypic.com/359mioi.jpg

zawsze chciałem mieć takie wąsy IRL, niestety w genach nie mam mocnego zarostu :(

Wygląda całkiem ludzko, taki kumpel do browara ;)

Przykład Achury pokazuje pewnie niedopracowanie systemu - stare avatary mały zafiksowaną wielkość głowy na zdjęciu. Tutaj można robić zoomy i unzoomy, w rezultacie na każdym czasie będą małe i duże twarze.

Biorąc pod uwagę, że wszystkie chary w Incarnie mają być identycznego wzrostu, to może to jakaś rekompensata :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Oxylan

  • Gość
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 21, 2010, 15:51:21 »
Co mu zrobiłeś biedakowi. Nie dość, że go wysuszyłeś to jeszcze kości szczęki chyba poprzestawiałeś a co do achurki to ... mamy różne pojęcie piękna u kobiet najwyraźniej (dla mnie ta podobizna ze zdjęcia jest co najwyżej zwyczajna)

Racja, gusta sa różne np mi podobają się kobiety o delikatynych i drobnych rysach, innym bardziej (dobrze odrzywione z b tlustą cerą czy też kościste rysy), zreszta nie ma o czym pisać jak pisałes gusta są różne. A z tym biedakiem to przyklad jak można skrzywdzić postać hehe.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 21, 2010, 15:54:13 »
Część ludzi traktuje avatary jako "serious business", część robi sobie jaja.

W analogicznym wątku na SHC ktoś czas temu wkleił zdjęcie starego avatara z podpisem "you can't outgay the master" - facjata była taka, że następne trzy strony wątku trwały salwy śmiechu.

Fajne jest natomiast to, że CCP naprawdę czyta to, co ludzie piszą w feedbacku na Eve-Online. Wyleciały z interfejsu "kółeczka", wprowadzono "ślepe" avatary... Niech dorzucą tatuaże, to będzie git :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Shiro

  • Gość
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 21, 2010, 15:57:51 »
"Panie, daj pan spokój"

Zrobiłem niedawno klienta SiSi specjalnie, żeby pobawić się nowym edytorem. Najpierw okazało się, że chrome z test serwera wycofali. Następnego dnia stwierdził, że się zupdate'uje i po ściągnieciu paru GB tak się zapdejtował, że razem z normalnym klientem. Chrome dalej nie było, a na Tranquility już się nie mogłem zalogować. Do tego jakieś zakichane 5 milionów SP do rozdysponowania, które nie starczyło nawet żeby polatać tengu.

Musiałem wywalić wszystko, zainstalować na nowo EVE i pół dnia je konfigurowałem. Teraz się okazuje, że edytor jest. A idźcie w cholere:) Moja Vherokior i tak będzie miss highsec'u:)

Oxylan

  • Gość
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 21, 2010, 16:13:06 »
"Panie, daj pan spokój"


Ostatnie łaty faktycznie powodowały problemy jakiś czas temu miałem identyczne zonki o jakich wspominałeś, natomiast teraz sisi działa na bazie aktualnego klienta, nie osobnego bulid, teraz chyba wszystko powinno normalnie działać, klineta skopiowałem wczoraj na inny dysk, pobrałem patch, następnie po wgraniu się łatki automatycznie odpalił się repair toll który zrobił weryfikacje klieneta i brakujących plików, pózniej pobrał brakujące pliki nakładając je na aktualnego klienta tq "zamieniając" go na klineta ktory od razu łączy się z serwerem testowym.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 21, 2010, 16:47:29 »

Gregorius

  • Gość
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 21, 2010, 17:10:49 »
LOOOL, a teraz zadanie :

z tego, co stworzył Oxylan:

http://img23.imageshack.us/img23/1461/20101221101630.jpg

obetnijmy policzki, dodajmy trochę siwizny i co mamy ?

http://liberalvalues.wordpress.com/files/2009/12/jean-luc-picard.gif

Padłem!

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 21, 2010, 17:16:40 »
Część ludzi traktuje avatary jako "serious business", część robi sobie jaja.

W analogicznym wątku na SHC ktoś czas temu wkleił zdjęcie starego avatara z podpisem "you can't outgay the master" - facjata była taka, że następne trzy strony wątku trwały salwy śmiechu.

Fajne jest natomiast to, że CCP naprawdę czyta to, co ludzie piszą w feedbacku na Eve-Online. Wyleciały z interfejsu "kółeczka", wprowadzono "ślepe" avatary... Niech dorzucą tatuaże, to będzie git :)

Co to "kuleczka" i "ślepe" avatary

Gregorius

  • Gość
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 21, 2010, 17:30:31 »
Co to "kuleczka" i "ślepe" avatary

kółeczka = suwaczki ;)

ślepe avatary = ??? (teraz też da się zrobić ślepaka :D)

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 21, 2010, 17:52:25 »
Papug nie wyjaśniłeś a zakręciłeś ];)

Gregorius

  • Gość
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 21, 2010, 17:59:35 »
Hehe, no ok.

Jak masz teraz edytor pyszczków, to morphing facjaty polega na przesuwaniu suwaczkiem/rzeczonym kółeczkiem w daną część kwadratowego pola - powodowało to np. marszczenie brwi, albo podwyższenie kącików ust etc.
- czyli miałeś dość ubogie narzędzie do rzeźbienia ryłka.

Teraz zrezygnowano z suwaczków, które były znacznym ograniczeniem. (Przyznaję, nie wiem, jak działa ten morphing na SISI [nie probowalem jeszcze] - ale bez suwaczków może być cacy ;))

A ślepak ? Zapewne teraz (mam na myśli to, co jest na sisi) możesz wybrać opcję braku tęczówek i chyba w ogóle źrenicy u swojego avatara. W starym trybie taki trick robiło się poprzez wywijanie oczu (suwaczkiem a'la żyroskop) oczęta np. na maxa do góry i obracało całą sylwetkę bądź głowę w dół = w ten sposób otrzymywało się twór straszący pełnobiałkowymi kulkami w oczodołach ;)

TADAM!

Edytka:
A od siebie dodam, że oprócz tatuaży chciałbym powrót "blach" i metalowych wstawek ;))) Jak będę wyglądać bez żelaza na facjacie ?!

Ranshe

  • Gość
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 21, 2010, 18:11:45 »
Teraz zrezygnowano z suwaczków, które były znacznym ograniczeniem. (Przyznaję, nie wiem, jak działa ten morphing na SISI [nie probowalem jeszcze] - ale bez suwaczków może być cacy ;))

Teraz łapiesz myszą za kości/mięśnie i ciągniesz. Zdecydowanie fajniejsze rozwiązanie, bo można za sporo rzeczy złapać, chociaż trochę mało to intuicyjne - jak nie wiesz, że możesz, to się możesz nie domyślić.

Cytuj
A ślepak ? Zapewne teraz (mam na myśli to, co jest na sisi) możesz wybrać opcję braku tęczówek i chyba w ogóle źrenicy u swojego avatara.

Yep, jest opcja w oczach taka sama z siebie, nie trzeba kombinować.

Cytuj
A od siebie dodam, że oprócz tatuaży chciałbym powrót "blach" i metalowych wstawek ;))) Jak będę wyglądać bez żelaza na facjacie ?!

W ogóle póki co są tylko brutorskie patrzałki dla każdego, ja liczę na więcej takich akcesoriów jak blachy itp. Hełmów i kapturów też nie ma na razie.

Gregorius

  • Gość
Odp: Nasze nowe mordy
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 21, 2010, 18:16:18 »
W ogóle póki co są tylko brutorskie patrzałki dla każdego, ja liczę na więcej takich akcesoriów jak blachy itp. Hełmów i kapturów też nie ma na razie.

Łeee to chyba nawet nie chce mi się tego instalować :P Ciekawe, czy się wyrobią ze wszystkim do 18. Już totalne faux pas pieprzną, jak zrobią te bajerki "dodatkowo płatne" plexem czy ISKami...