Autor Wątek: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja  (Przeczytany 80222 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« dnia: Wrzesień 02, 2010, 23:54:24 »
Na Ten Ton Hammer:

http://www.tentonhammer.com/eve/interviews/gylfason-at-gamescom2010

Cytuj
Ten Ton Hammer: Can you tell us about invasions? There was a recent developer post that mentioned them and was then moderated.

Arnar Gylfason: I’m going a bit off the reservation here. I want the team to say this themselves, but the Invasion feature is something that would lend itself very well to other gameplay aspects of EVE.

Invasion, or Incursion, we haven’t decided upon a name, is encouraging group gameplay through a mutual NPC enemy, but it can also attract other player elements. You can get a group of people together that you’ve never met in a social environment to attack a sort of rampaging horde of NPCs, and that is one part of the gameplay.

Another part of the gameplay is that the pirates will win and kill you all, and this is to the heart of EVE, which is to not mandate or dictate the content on the players, but rather provide interesting scenarios and see where they take it, and usually they take it to the extreme. That’s something we’re very happy with. The mechanic of this is something that will lend itself well to factional warfare, where you have a problem of not obtaining critical mass for a fleet fight in the right locations, so we can use similar mechanics for this. I’m not a programmer, but it feels like copy-paste programming to me. To apply this to factional warfare or other parts of EVE, so this is something we would be iterating in the future, and then with twists and turns, turning it from being a new feature to being an expansion to older features.

TL;DR - moar PvE... czy tego potrzebujemy?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 17, 2010, 09:30:54 wysłana przez SokoleOko »


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Gregorius

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 03, 2010, 00:02:08 »
ccp potrzebuje (hajs generator ? :>)




albo to jakaś próba zrobienia podkładu pod dusta. hgw..

Ellaine

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 03, 2010, 00:22:39 »
Niejasne sugestie że to lowsec oznaczają raczej: moar targets ;)

Skan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Skandranon Black
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 03, 2010, 00:38:11 »
jesli mnie pamiec nie myli to wspominali podczas ostatniego AT ze maja zrobic jakies grupowe pve w low secu zeby wiecej ludzie tam zaciagnac i to pewnie o tym mowa.
Niejasne sugestie że to lowsec oznaczają raczej: moar targets ;)
dokładnie, nie ma to jak za pomoca pve zwiekszyc pule potencjalnych celi do pvp  :)

mnie bardziej interesuje strona 3 wywiadu:
Cytuj
we want to iterate and update the tactical UI for fleet fights. You can always fix live for this particular set of problems, but having to render hundreds or thousands of ships onscreen, or we can take it down a notch and say, when you’re in a fleet fight this big, perhaps you need a different view. You just need to render it different. So that’s something we want to move into and have a certain level of detail loading of combat views based upon the magnitude of the battle you’re in.
czyli zamiast normalnego widoku pewno jakaś mapka symboli czy coś...

Platfusek

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 03, 2010, 08:21:27 »
Niestety słabo znam angielski, a czy piszą tam coś o górnictwie, o nowych statkach albo o zmianach w obecnych (np większa orka albo orka do kopania). PVE to są misje a misji mamy w eve chyba dostatek, w dodatku już teraz są lepiej płatne aniżeli górnictwo (pomijam że kopanie samemu nawet mając hulka i tech 2 fit jest denerwujące bo ludzie mają tendencję do kradnięcia innym z puszek, natomiast jak najbardziej można robić misje samemu i bez problemów). Paradoksem jest to że aby kopać w miarę bezpiecznie trzeba mieć obstawę, a jak się później podzieli zarobek na wszystkich to interes się nie opłaca (kopać dla niespełna 8-10 milionów isków na godzinę to trochę kiepski interes). A z nowymi misjami będzie jak ze starymi - ludzie nauczą się robić je samemu i wyciagać w godzinę tyle górnik w 6 godzin.

Nie wydaje mi się aby gra potrzebowała umocnienia w misjach i npc'ach, to raczej inne dziedziny takie jak kopanie albo produkowanie powinno dostać jakiś bonus (na przykład większe ładownie w hulkach albo orka tech 2 która może kopać).

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2010, 08:27:50 wysłana przez Platfusek »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 03, 2010, 09:23:21 »
Opłacalność (bądź nie) górnictwa wynika z makroekonomii gry - póki to samo co Ty wydłubujesz z asteroidów można uzyskać z mielenia tego co wypadnie z ratów (szczególnie - z dron), póty nie będzie się opłacało kopać (przynajmniej w hisecu).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 03, 2010, 09:28:01 »
moze kiedyś ktos wpadnie na pomysł by w hi na paskach byly tylko malutkie asteroidy veldu dla kopiacych fretkami a wszystko inne trzeba by wyskanowac- a dodatkowo po wyleceniu z takiego wyskandowanego gravi - znikałby tak jak magneto radary itp--- koniec z macro miningiem  ;]  a przynajmniej spore utrudnienie

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 03, 2010, 09:38:41 »
A mi sie marzy dynamicznie zmieniany security status systemów w empire. To byłby boost lowseca gdyby takie motsu co jakiś czas traciło opiekę concordu.
wiem wiem że można to miedzy bajki włożyc i ccp nigdy by nie poszło na takie zmiany ale mogłoby byc zdecydowanie ciekawiej.

Morbius

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 03, 2010, 09:40:45 »
Cytuj
we want to iterate and update the tactical UI for fleet fights. You can always fix live for this particular set of problems, but having to render hundreds or thousands of ships onscreen, or we can take it down a notch and say, when you’re in a fleet fight this big, perhaps you need a different view. You just need to render it different. So that’s something we want to move into and have a certain level of detail loading of combat views based upon the magnitude of the battle you’re in.


a mnie to pachnie jakaś pokrętną przymiarką do fixowania lagów przy dużych flotach
to miło by sens w sumie bo i tak we flotach każdy walczy na max oddaleniu i raczej ma w pupie ładną grafikę

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 03, 2010, 10:50:25 »
A mi sie marzy dynamicznie zmieniany security status systemów w empire. To byłby boost lowseca gdyby takie motsu co jakiś czas traciło opiekę concordu.
wiem wiem że można to miedzy bajki włożyc i ccp nigdy by nie poszło na takie zmiany ale mogłoby byc zdecydowanie ciekawiej.

W sumie nie taki zły pomysł ale ... wystarczy aby istniało coś takiego jak:
1. Wojny frakcyjne npc-ów w hi sec (można było by wyszukiwać wraki w systemie (oczywiście skanowanie wraków musieli by poprawić) --- pozwoliło by to młodym postaciom na inną formę zarobkowania i ... nauczyło ich skanowania celi co się przydaje w 0,0)
2. Modyfikacja motywu milicji (coś ala korsarze na morzu, którzy są pod kuratelą strony przeciwnej i walczą w hi sec z frakcją przeciwną - w sensie początkowego wyboru postaci)

W tym momencie mam tylko te dwa pomysły.

A co do zmian potencjalnych statków to ... Assault Frigate powinna dostać bonus nie do walki przeciw super capitalom ale przeciw ich głównej broni czyli fighterom (z lotnisk i matek) i bomberom (z matek). Taka matka pozbawiona bomberów by miała wyrwane zęby a afki by operowały w zasięgu własnych logistyków.

Platfusek

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 03, 2010, 12:19:58 »
moze kiedyś ktos wpadnie na pomysł by w hi na paskach byly tylko malutkie asteroidy veldu dla kopiacych fretkami a wszystko inne trzeba by wyskanowac- a dodatkowo po wyleceniu z takiego wyskandowanego gravi - znikałby tak jak magneto radary itp--- koniec z macro miningiem  ;]  a przynajmniej spore utrudnienie

Spore utrudnienie ale nie dla macro programów a dla zwykłych uczciwych graczy którzy nie mają paru kont do wożenia albo nie używają programów, które i tak sobie poradzą, więc nie tędy droga. Jakieś rozwiązania powinny być, ale nie kosztem innych.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 03, 2010, 12:49:29 »
Widzisz, z makroekonomicznego punktu widzenia tańsze minsy, to mniejsze zyski GARSTKI (statystycznie) górników i tańsze statki/moduły dla wszystkich.

Można wykonać zabieg, który spowoduje skok cen minsów o 30% do góry, ale nawet górnicy nie odczują tego wzrostu dochodów w sposób bezpośredni, jeśli będą musieli też więcej wydać.

IMHO, jeszcze w styczniu - lutym było nieźle, bo ceny highendów były droższe. Umówmy się: kopanie velda w hisecu to dziecinada. Kopanie ABC+M na gravi site'ach w 0.0 to pr0 górnictwo. Nawet wtedy przynosiło to mniejsze przychody niż anomalki, ale z drugiej strony było bezpieczniejsze - do złapania rattera na anomalce nie potrzeba prob, a gravi trzeba wyskanować core probe'ami (względnie skanować same koparki). Nie każdy przelatujący roam był do tego wyposażony.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 03, 2010, 12:57:20 »
No i nie zapominajmy o tym ze gornicy (szczegolnie hi secowi) dostali ogromnego boosta w Dominion - Browser oparty na chrome ;)
Zaden Raciarz/mission runner nie moze sobie otworzyc na caly ekran przegladarki i czytac w necie jednoczesnie rownie efektywnie zarabiajac.

Egnos

  • Emerytowany Pirat
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 322
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Egnostos
  • Korporacja: Association of Veldspar Mining Enthusiasts
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 03, 2010, 13:01:30 »
"A co do zmian potencjalnych statków to ... Assault Frigate powinna dostać bonus nie do walki przeciw super capitalom..."

Huh? a co to za bonus? Jakos nie wyobrazam sobie floty iszkurow piaracej jakiegos tytana :P

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 03, 2010, 13:02:17 »
To był 100% troll, czytajcie ze zrozumieniem  ::)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Skan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Skandranon Black
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 03, 2010, 16:17:12 »
a mnie to pachnie jakaś pokrętną przymiarką do fixowania lagów przy dużych flotach
to miło by sens w sumie bo i tak we flotach każdy walczy na max oddaleniu i raczej ma w pupie ładną grafikę
to laga nie powinno zauważalnie zmniejszyć - co najwyżej nie będzie się ludziom grafika przycinać i tyle.

Ellaine

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 03, 2010, 18:00:15 »
CCP zapewne chcialoby zeby ludzie w czasie wielkich bitew ogladali cos co ma sens a nie kilka pseudolosowych bracketow i jakies oddalone banki.
Dla CCP wielkie bitwy powinny fajnie wygladac bo ludzie je nagrywaja i wrzucaja na youtube. Potem potencjalny klient CCP czyta artykul 'eve online - gra z epickimi bitwami' i mysli - super, zobaczmy jak to wyglada. Wchodzi na tube, szuka 'eve epic battle' i stwierdza ze w eve grafika to jest w filmach promocyjnych, bo sama gra polega na walce kwadratow. Po tym nasz potencjalny klient idzie grac w wowa bo tam epickie bitwy 50 na 50 troli szamanow wygladaja bardziej zachecajaco.

Straszny

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 03, 2010, 19:24:52 »
CCP zapewne chcialoby zeby ludzie w czasie wielkich bitew ogladali cos co ma sens a nie kilka pseudolosowych bracketow i jakies oddalone banki.
Dla CCP wielkie bitwy powinny fajnie wygladac bo ludzie je nagrywaja i wrzucaja na youtube. Potem potencjalny klient CCP czyta artykul 'eve online - gra z epickimi bitwami' i mysli - super, zobaczmy jak to wyglada. Wchodzi na tube, szuka 'eve epic battle' i stwierdza ze w eve grafika to jest w filmach promocyjnych, bo sama gra polega na walce kwadratow. Po tym nasz potencjalny klient idzie grac w wowa bo tam epickie bitwy 50 na 50 troli szamanow wygladaja bardziej zachecajaco.

teraz pójdzie grać w WoT  ;)

imo gra po komercyjnej premierze bardzo mocno zamiesza na rynku MMO, już troche skostniałym...

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 03, 2010, 22:39:57 »
teraz pójdzie grać w WoT  ;)

imo gra po komercyjnej premierze bardzo mocno zamiesza na rynku MMO, już troche skostniałym...

Gra juz miesza, kradnie graczy EVE co jest najlepsze. Nie ma tak zwanego endgame'u w stylu supercapsow, ktore psują cala gre w eve. Mimo, ze to jest beta to komunikacja devow i modow z community jest na niespotykana skale. Bardzo sie ciesze z tego obrotu - eve powinno zdechnac albo co najmniej dostac konkretnego kopa w tyłek za olewanie graczy i niewłaściwy damage control.

[mod]Uważaj na swój język. — Soth[/mod]
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2010, 14:21:09 wysłana przez Sotharr »

sc0rp

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 03, 2010, 23:09:13 »
Ile to juz gier mialo namieszac na rynku mmo, namieszalo na kwartal a pozniej ludzie wracali do swoich gier ;)

silvia

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 03, 2010, 23:26:43 »
Imho, ccp powinno ruszyc brackground story i zrobic, tak iz concord zaczyna sie wpieprzac do lowsecu... przejebac kilka bitew przeciwko sanshom itp czy inne gowna i powtem by concord otworzyl rekrutacje... cos na zasadzie milicji.
Ludziki ida do concordu, dostaja czesc technologii (a mianowicie modul high/med/low) ktory pozwala im wyskanowac osobe z GCC / -5.0 w kilka sekund za jednym kliknieciem. Wtedy taki concordowiec moze warpnac na delikwenta i go rozszarpac.

Druga strona medalu byla by taka, iz piraci mogli by sie opowiadac po stronie sanshy i innych nacji i za kazdy kill dostawali by LP-ki. (ci od concordu dostawali by isk?). Piraci mogli by takze sprawic iz system highsecowy stanie sie low. Grali by na specjalnych zasadach vs. concord + police, gdzie z tymi mieli by szanse walczyc. Spowodowanie jakichstam strat u concordu powodowalo by spacek ss systemu.

Nastpenie napisac nowy system security ktory by ustawial ss systemu wzgledem systemu pobocznego do niego (eg. aby system mial 0.1 musi byc 4j od highsecu, system system graniczacy z lowseciem ma ss 0.5, i po +0.1 do ss im bardziej w glad highseca).

Concord naturalnie klepal by sie virtualnie (nie bylo by tego widac) z npcami w lowsecu i jesli nie mial by strat przez jakis czas (ze strony graczy) to jego ss szedl by w gore.

Gracze nie zapisani do concordu, ktory by do niego strzelili otrzymali by concordonken.
Concord w lowsecu przeciwko graczom nie zapisanym do frakcji pirackiej, ktorzy podjeli sie aktu przestepcznego nie otrzymali by zadnych konsekwencji (czyli pozostalo by tak jak teraz).


@WOT - problem z wot jest taki iz ta beta jest za dluga... ludzie osiagnal max exp w danym czolgach / gra im sie przegra i kto bedzie za to placil, jesli mozna miec bf:bc2 / cod:mw2 / cs za jednorazowa oplate? :D

@Dark: Wracaja bo im szkoda zostawiac to gdzie sie juz nie musza meczyc o expa itp, gdzie juz maja swoje odpracowane.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 03, 2010, 23:37:02 »
Ile to juz gier mialo namieszac na rynku mmo, namieszalo na kwartal a pozniej ludzie wracali do swoich gier ;)

Eve ma monopol i z tego korzysta. WoT ten pomysl rozwinal w bardzo przystepny sposob.

Straszny

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 03, 2010, 23:40:17 »
Ile to juz gier mialo namieszac na rynku mmo, namieszalo na kwartal a pozniej ludzie wracali do swoich gier ;)

w sensie ze namieszało przeciwko EVE?
Nie przypominam sobie, poza Black Prophecy, która dopiero ma wyjść, gry jaka miała być zagrożeniem dla EVE wczesniej.

Zapowiadano pare killerów WoW, ale one de facto wyglądały na zaawansowane mody do WoW a nie na inne gry.

Wot jest inne bo nowatorskie.. coś czego mi w grach pecetowych coraz bardziej brakuje - ono ma nowe  pomysły na zabawe, nie kopiuje tego co jest.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 03, 2010, 23:46:36 »
w sensie ze namieszało przeciwko EVE?
Nie przypominam sobie, poza Black Prophecy, która dopiero ma wyjść, gry jaka miała być zagrożeniem dla EVE wczesniej.

Zapowiadano pare killerów WoW, ale one de facto wyglądały na zaawansowane mody do WoW a nie na inne gry.

Wot jest inne bo nowatorskie.. coś czego mi w grach pecetowych coraz bardziej brakuje - ono ma nowe  pomysły na zabawe, nie kopiuje tego co jest.

Zadna gra, ktora wyjdzie nie jest WoW killerem. WoW ma rzesze oddana graczy i nikt z tym nic nie zrobi. Duzo moze namieszac na rynku Guild Wars 2, ale to wciaz nie jest WoW killer. Smieszy mnie troche jak ktos uzywa tego terminu.

vilhelm

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 04, 2010, 00:01:35 »
WoW ma rzesze oddana graczy i nikt z tym nic nie zrobi.

Napisał prawie Hellscream  ;D

Platfusek

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 04, 2010, 00:28:24 »
WoW ma rzesze oddana graczy i nikt z tym nic nie zrobi.

WoW to nie gra, to choroba.

Samo EVE nie ma żadnej konkurencji.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 04, 2010, 01:35:55 »
Sam gralem w WoW'a prawie 2 lata. Jak masz dobra ekipe to i gra jest przednia. No ale wsrod goonow to ja nie musze sie martwic o dobra zabawe. Pitolenie, ze to choroba to troche nie namiejscu. Gra jak kazda inna, sam decydujesz czy przyrastasz do krzesla czy tez nie.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 04, 2010, 08:16:28 »
No i nie moge sie nie zgodzic z Soulem - to czy ktoś wpada w "nałóg" czy nie zależy tylko od jego odporności psychicznej, to że jeden gra non-stop i zmienia się w no-life to już jego sprawa.
Fajne w EVE jest to ze sa ludzie ktorzy naprawde sa ok, mozna pogadac, posmiac sie, na kampie czy roamie jak jest nuda to nie ma "morda w kubel" tylko mozna cos powiedziec (rzecz jasna zmienia sie jak sie jakis obcy pojawi) - to pierwsza gra ktora utrzymala mnie tak dluga - kazda inna szybko mi sie nudzi lacznie z WOW (pare mies max, co w skali no-life z tej gry jest niczym), cala grupa wyjechalismy tez na kajaki co w grach raczej nie jest spotykane (nie licze wypadu typu "piwo" gdzie sie pieprzy o grze generalnie)
Inna gra ktora mi sie spodobala byl LOL - ciagle nia gram od czasu do czasu - ale doszlo juz do tego ze wybieram postaci naprawde trudne do grania i jeszcze buildy zakladam co najmniej dziwne - wazne ze dzialaja :)
To ze WOW przyciagnal taki a nie inny typ ludzi - to tylko im pogratulowac.

Racjel

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 04, 2010, 09:53:04 »
Odbiegacie trochę od tematu.  :P

Apropo co to znaczy "kradnie graczy" jakby nie można było grac w obie gry, jedno nie wyklucza drugiego. Chyba że nie którzy tak mają że muszą zrezygnować z jednej gry i koncentrują się całkowicie na tej drugiej.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 04, 2010, 10:05:19 »
[mod] Proszę trzymać się tematu nowego dodatku. Jest cały wątek poświęcony WoT i tam można bić pianę na temat Eve vs. WoT czy inny WoW. SokoleOko EDIT: Star P'ergish, chcesz trollować, idź do flamewaru. [/mod]
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2010, 14:32:19 wysłana przez SokoleOko »


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ellaine

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 04, 2010, 14:21:22 »
Nie, to pvp :) Jeden gracz wrogiego sojuszu przekonany ze eve jest do bani to rownowaznik srednio kilku miliardow, kilku capitali i kilkudziesieciu statkow zniszczonych na wojnie :)

Najfajniejsze jest to ze najnowszy filmik promocyjny CCP promuje rozwalanie sojuszow od srodka i okradanie ich jako odpowiedni sposob zemsty za zniszczenie Merlina (no moze to harpy) :D

naye666

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 04, 2010, 18:05:49 »
Ale filmik epicki... Chcialbym kiedys zobaczyc pelnometrazowke od ccp...

Kara Mon

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 04, 2010, 18:10:00 »
Ale oni tego nie promuja, tylko od dlugiego juz czasu chwala sie ze w Eve mozesz robic co tylko ci sie podoba, mozesz krasc mordowac , oszukiwac, scamowac obijac mordy, kopac veldspar rpgowac , podbijac terytoria niszczyc alliance itp. A ze w ostatnich miesiacach  juz niejedna duza afera szpiegowska byla ( w sumie to Goonsi, U'K i teraz Hydra padly ofiarami jakiejs akcji szpiegowskiej lub emorage Ceo) to CCP automatycznie uzylo tego do promocji.

Naye masz racje, w sumie od czasu Butterfly effect robia coraz lepsze.

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 04, 2010, 19:20:46 »
Tak sie zastanawiam czy sa jakies szanse, ze zniknie zbedne klikanie w przemysle (np koniecznosc wybierania zrodla), albo pojawi sie kolejka w produkcji/inwencji/kopiowaniu czegos na posie, albo mozliwosc ustawiania kolejki skili z uwzglednieniem wszystkich postaci na koncie, czy w koncu personalizacja po postaci a nie po koncie.
Albo chociaz moze zniknelaby koniecznosc przelogowywania sie do zmiany postaci
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

NeX

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 04, 2010, 19:56:34 »
Chyba jedynym opłacalnym dla CCP sposobem na równoczesne skilowanie i logowanie postaci z jednego konta byłoby wprowadzenie potrójnej opłaty abonamentowej. No może z jakąś zniżką promocyjną  ;)