Eve-Centrala

Eve Online => Starsze dodatki => Patche i dodatki => Incursions => Wątek zaczęty przez: Goomich w Maj 30, 2011, 15:45:30

Tytuł: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 30, 2011, 15:45:30
Jutro od 10:00 do 16:00 ET (12-18PL). (http://www.eveonline.com/news.asp?a=single&nid=4588&tid=1)

Pacznoty: http://www.eveonline.com/updates/patchnotes.asp?patchlogID=227

Czyli nic nowego.

A do tego [urlhttp://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=916]devblog[/url].
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Maj 30, 2011, 15:50:59
O właśnie chciałem wklejać.

Jak nic nowego, ten framework który podobno chodzi szybciej, no i "a range of new possibilities for creating exciting user interfaces" brzmi zarąbiście groźnie aż człowiek ma ochotę się chować pod łóżko. ;)
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 30, 2011, 15:52:23
Jak zrobią międzymordzie jak w W7, to będzie coś nowego, póki co "nic nowego".
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Maj 30, 2011, 16:20:42
Ostatnio jak zrobili nowego neocoma to były straszne krzyki i w ogóle (po części słuszne, no ale) ;)
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Sihorro w Maj 31, 2011, 16:21:45
O czym głosiły słuszne krzyki na zmianę NeoCom'a?
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 31, 2011, 16:35:57
O tym że szlag trafia ustawienia UI co logowanie?
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Maj 31, 2011, 21:42:48
T3 lataja i warpuja tyłem
(http://i28.photobucket.com/albums/c209/fabian_wow/ccp-fail.jpg)

GJ CCP

mamy "zajebiscie" wygladajacy cap (ironia jakby ktos nie zauwazyl)
za to filtrow we flotach ofc nie naprawili
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 31, 2011, 23:20:07
T3 lataja i warpuja tyłem
(http://i28.photobucket.com/albums/c209/fabian_wow/ccp-fail.jpg)

GJ CCP

mamy "zajebiscie" wygladajacy cap (ironia jakby ktos nie zauwazyl)
za to filtrow we flotach ofc nie naprawili
Wyczyść cashe
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Maj 31, 2011, 23:41:40
Wyczyść cashe
to nie tylko moj problem kupa ludzi to samo raportuje.

Ponadto jest nowy exploit odpowiednio spreparowane linki crashuja eve - kolejny patch kolejny fail sigh
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 31, 2011, 23:42:35
U nas czyszczenie cashe pomogło pilotomktórych t3 pomyliły wsteczny z jedynką :P
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Jezol83 w Czerwiec 01, 2011, 00:41:48
właśnie ściągnąłem nowego patcha, włączam grę,a tu update patcha :)
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Czerwiec 01, 2011, 08:23:03
właśnie ściągnąłem nowego patcha, włączam grę,a tu update patcha :)

Skad go sciagales? Bo ja mam czas sciagania patcha od CCP 9h   >:(
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 01, 2011, 08:36:34
Na stronie mają jeszcze poprzedni bulid, więc albo klient, albo spruboj ponownie. Pach ma cirka 500-600 mb
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Czerwiec 01, 2011, 09:09:36
Taki czas mam wlasnie przy sciaganiu patcha
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Pabllo w Czerwiec 01, 2011, 09:26:00
Nareszcie Missile boty zostały znerfione i widać gdzie lecą rakietki dzięki czemu można skuteczniej przed nimi uciekać  ;D ;D ale latanie shipem t3 od dupy strony to już wogóle jest cukiereczek... mistrzostwo... przynajmniej tył protka jest ładniejszy od przodu  :P
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Czerwiec 01, 2011, 09:35:04
A u mnie po tym zajebiaszczym paczu, wszystkie obiekty łącznie ze statkami przeobraziły się w skupiska migających trójkącików... I diabli wiedzą dlaczego, wszedlkie pomysły jak się tego pozbyć, pokończyły mi się  >:(
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Dux w Czerwiec 01, 2011, 09:48:24
Jeszcze ponoć się POSy na moonach pochowały. Znaczy są, ale parę tys. km poza gridem. Żeby do takiego podlecieć bez combatów ani rusz  :o
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Xeovar w Czerwiec 01, 2011, 09:49:56
Do tego bugi na niektórych czatach. Nie wiem od czego to zależy, ale niektóre czaty które miały ustawiony opis nie działają - nic nie widać jak coś piszesz...
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 01, 2011, 10:01:40
Nie da się na nie również wkleić asci artów typu:

.....................(\_(\
.....................( +.+)
.....................████▄▄▄︻︻︻═══┻一
▃▅███ bunny tank ██▅▄
▅███ ready to gank ███▅
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤

Skanowanie również spierd*** na razie odkrylem że uwstecznili centre na sondzienie, nawet nie zdawalem sobie sprawy jak tamta funkcja mnie rozpusciła...
Mam intel że również PA sie ... powiedzmy że nie dziala poprawnie
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Chupacabra w Czerwiec 01, 2011, 10:31:54
Ja wczoraj odpaliłem tylko na przełączenie skila. U mnie jak zwykle autopatchowanie wysypało evkę, naprawa nie pomogła, ściągnąłem patch ręcznie, na szczęście ktoś mi podał linka:) zainstalowałem, od razu zapytało mnie o patch do patcha :) znowu wywaliło wszystko, znowu repair, i w końcu jest działa :) po kilku godzinach, mogłem zmienić skila:)

zaskoczyła mnie ilość FPS, przed patchem, w stacji około 120 a po patchu ponad 400 :) no to wszystko na maksa i ze stacji, ciągle ponad 120fps, super sobie myślę i poleciałem na planetę zobaczyć jak się tam zmieniło :)....i już wiem skąd ta ilość fps:), planety u mnie wyglądają, jak modele bez nałożonych materiałów i tekstur z 3dMaxa :) takie duże kulki w różnych kolorach szarości :)

Chyba wpadli na pomysł żeby mnożyć wydajność karty razy 5:) a i oczywiście spieprzyli okienko FPS:( teraz już nie może być przeźroczyste w tle, tylko wygląda jak okno czatu:(

Ciekawe jak zachowa się karta graficzna jak odpalę dwóch klientów równocześnie, na razie jak klienta przeniosę z monitora na monitor, to na tym niededykowanym pod niego obraz ma perma stopklatkę :) a wcześniej tylko wydajność spadała, już się boję co się będzie działo :)


edit:
chyba trzeba wprowadzić nową specjalizację graczy, jest PVE, PVP a co patch mam wrażenie, że mamy PVC, Player vs CCP :P
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Czerwiec 01, 2011, 12:11:19
CCP znowu pokazało, jak wprowadzając jedno spierdo*** dziesięć innych rzeczy. Dobrze, że mam Wiedźmina, bo aż bym się zirytował. :)
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: observer w Czerwiec 01, 2011, 17:17:53
Ten patch to chyba bezpośrednio z sisi przerzucili, mi napisało, że jest nowy patch, 580MB będzie ściągać, a po kliknięciu ok zaczęło od razu instalować, mam limitowany net i nie kasuję tego co się ściąga jako patche w razie gdyby przyszło mi instalować grę o d nowa, a sisi nie dawno uaktualniałem.
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: littleozzik w Czerwiec 01, 2011, 17:26:40
Ja wczoraj odpaliłem tylko na przełączenie skila. U mnie jak zwykle autopatchowanie wysypało evkę, naprawa nie pomogła, ściągnąłem patch ręcznie, na szczęście ktoś mi podał linka:) zainstalowałem, od razu zapytało mnie o patch do patcha :) znowu wywaliło wszystko, znowu repair, i w końcu jest działa :) po kilku godzinach, mogłem zmienić skila:)

Ja zauważyłem że po wgraniu patch'a skrót uruchamiający EVE wskazywał na środowisko uruchomieniowe katalog SISI który miałem na tym samym poziomie katalogów. Też kazał naprawiać, pierdoły, itp... W moim przypadku wystarczyło zrobić skrót na nowo i zadziałało wszystko :)... Takie zabawy fundują :)
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Nitefish w Czerwiec 01, 2011, 19:00:32
Jest jeszcze na pewno taki błąd, że nie widać shipów na overview. Po przeskoczeniu do innego systemu należy ręcznie przemieścić się pomiędzy zakładkami, żeby było widać co się czai w przestrzeni.
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: CMHQ_Widget w Czerwiec 01, 2011, 21:43:07
To o czym mowa w wersji PL: http://lfn-online.pl/wiesci/96/
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Czerwiec 02, 2011, 00:19:10
MI za to znikaja brackety przy kazdej zmianie sesji (klikniecie na okno OV razem ze sporym lagiem przywraca brackety) i drugi klient jesli juz dziala to z 1-2 fps ,pierwszy zapiernicza jak maly parowozik na 60-100 fps   >:D

do tego okna nowych chatow jakos tak jak na zlosc pojawiaja sie w losowych miejscach na ekranie , nic nowego poczekamy pare dni na patch do patcha poprawiajacy patcha i powinno w miare dzialac  ;D
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: observer w Czerwiec 04, 2011, 23:33:32
Jeśli chodzi o bug z samoczynnym targetowaniem , to przypadkiem wpadłem na to, że to chyba nie jest bug, dłuższe przytrzymanie ctrl powoduje pojawienie się napisu lock target, wtedy mozna puscic ctrl, a kazde kliknięcie na cokolwiek targetuje to. No chyba że to nie miało tak działać i jednak jest bug :P
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Vidar Snipes w Czerwiec 05, 2011, 01:30:28
To jest bug potwierdzony przez deva, podobno ma być naprawiony w przyszłym tygodniu. Powinno pomóc krótkie naciśnięcie ctrl'a.
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: observer w Czerwiec 05, 2011, 10:32:51
Cytuj
Powinno pomóc krótkie naciśnięcie ctrl'a.
Zapomniałem napisać o tym, że ctrl również wyłancza. Wczoraj jak już opanowałem obsługę tego błędu, to bardzo mi się spodobało zbieranie śmieci noctisem z jego użyciem. Mogli by to zostawić, ale dać pod inny klawisz i opcje w menu wyłanczającą definitywnie.
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Ciupek w Czerwiec 05, 2011, 11:26:57
Jasne ale pomysl sobie ze wydokujesz przed stacje na ktorej jest kamp i chcesz sobbie kliknac na stcje zeby doknoc po sesji i tu zonk .... lock stacja i kill murowany ..;/ wiec nie jest to fajne  ???
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Czerwiec 06, 2011, 07:59:00
Zapomniałem napisać o tym, że ctrl również wyłancza. Wczoraj jak już opanowałem obsługę tego błędu, to bardzo mi się spodobało zbieranie śmieci noctisem z jego użyciem. Mogli by to zostawić, ale dać pod inny klawisz i opcje w menu wyłanczającą definitywnie.
Co mieliby zostawić? Przecież bug jest taki, że lockujesz wszystko na co klikniesz, bo gdzieś tam wcześniej nacisnąłeś ctrl. Normalnie skrót klawiszowy działa tak, że naciskasz ctrl i klikasz cel do zalockowania, puszczasz ctrl i wszystko gra. Przy defaultowym ustawieniu klawiszy ponowne naciśnięcia ctrl i kliknięcie zalockowanego celu zdejmuje locka. Ja sobie ten default zmieniłem na Shift+Ctrl i klik i wszystko działa(ło) świetnie.
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: observer w Czerwiec 06, 2011, 16:14:22
Defaultowe ustawienie na unlock target to Shift+Ctrl i kliknięcie, nic nie potrzeba zmieniać. Napiszę inaczej o co mi chodzi z tym bugiem: Na klawiaturze są klawisze Shift i Caps Lock, do tego patcha targetowanie działało tak jak pisanie dużych liter ze Shiftem, bug sprawia, że działa jak przy użyciu Caps Lock, a ja bym chciał, żeby były obie opcje do wyboru :)
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Ginandel w Czerwiec 06, 2011, 22:09:15
W skrótach są obie opcje, tylko nie wiedzieć czemu działają tak samo  >:D
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Czerwiec 07, 2011, 10:07:22
Defaultowe ustawienie na unlock target to Shift+Ctrl i kliknięcie, nic nie potrzeba zmieniać. Napiszę inaczej o co mi chodzi z tym bugiem: Na klawiaturze są klawisze Shift i Caps Lock, do tego patcha targetowanie działało tak jak pisanie dużych liter ze Shiftem, bug sprawia, że działa jak przy użyciu Caps Lock, a ja bym chciał, żeby były obie opcje do wyboru :)
Jednym słowem przytrzymanie shifta czy ctrl i kilkakrotne kliknięcie jest problematyczne dla kolegi?  ;D

Ale mniejsza z tym, grunt, że dzisiejszy patch Incursion 1.6.1 ten problem ma rozwiązać.
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 07, 2011, 10:54:58
Ale mniejsza z tym, grunt, że dzisiejszy patch Incursion 1.6.1 ten problem ma rozwiązać.
\o/ wreszcie.
Już myślałem ze będę musiał jednemu mojemu altowi dać ostrzegawczy strzzał w glowę za notoryczne szczucie dron na tengulca maina, zamiast rozkazu orbity :P
Tytuł: Odp: Incursion 1.6
Wiadomość wysłana przez: observer w Czerwiec 07, 2011, 15:40:45
Cytuj
Jednym słowem przytrzymanie shifta czy ctrl i kilkakrotne kliknięcie jest problematyczne dla kolegi? 

Ale mniejsza z tym, grunt, że dzisiejszy patch Incursion 1.6.1 ten problem ma rozwiązać.
Problematyczne nie jest, ten bug po prostu usprawniał mi zbieranie śmieci Noctisem, mogłem zająć się tylko klawiszami F1-F8 bez potrzeby sięgania Ctrl i to była jedyna jego zaleta, poza śmieciarką się nie przydawał.