Eve-Centrala

Eve Online => Starsze dodatki => Patche i dodatki => Incursions => Wątek zaczęty przez: Goomich w Maj 16, 2011, 13:37:04

Tytuł: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 16, 2011, 13:37:04
W czwartek.

Paczanoty: http://www.eveonline.com/updates/patchnotes.asp?patchlogID=226


Cytuj
Ships

    The capabilities of the onboard scanner have been substantially increased. The range is now 64 AU and the delay to return results is only 10 seconds.
    Ships with jumpdrives are now unable to use jump bridges with the exception of ships belonging to the Black Ops ship category.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Kira Korpii w Maj 16, 2011, 13:50:38
direct scanner czy cosmic anomaly scanner?;p
chyba ten drugi co? prooosze prosze prooosze!
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Belm Starr w Maj 16, 2011, 13:55:43
direct scanner czy cosmic anomaly scanner?;p
chyba ten drugi co? prooosze prosze prooosze!

IMHO cosmic anomaly scanner

Cytuj
Agent Quality has been removed meaning that all Agents are now +20 in terms of payout and -20 in terms of access. Go forth, Capsuleers, and explore the world outside of Motsu and Dodixie.

Ceny frakcji z LP shopów lecą na ryj w 3, 2, 1.....
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Siri Irme w Maj 16, 2011, 13:56:37
Raczej anomaly. Kierunkowy nie ma tak dużego "cooldowna". Ale z agentami to przesadzili!
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Maj 16, 2011, 14:03:29
Przecież pisze "onboard scanner" a nie directional scanner. To ten do anomalek. Poprawka dla kerbirków anomalkowych - koniec z koniecznością wożenia probe launchera na raciarkach, albo skanowania altem.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Kira Korpii w Maj 16, 2011, 14:06:12
od razu widac z ktorej strony kto patrzy
 - IDEA - nie trzeba skanera na raciarce
 - PBN  - nie trzeba skanera na cepie :D
                                               
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Maj 16, 2011, 14:13:10
Cytuj
* Unique icons have been created for Blueprint originals and Blueprint copies so you can visibly differentiate between them.

O Boże, po tylu latach...

Cytuj
* When holding down ‘alt’, your probes will scale around the center, making it easier to adjust them. A green line has added to make it more intuitive.

O tak, ułatwijmy skanowanie jeszcze bardziej. Bo teraz potrafi z niego nawet średnio inteligentny szympans korzystać. Brakuje już tylko guziczków "ustaw w diament", "ustaw w kwadrat" i "naprowadź na najnowszy odczyt".

A ty Kira przestań się już bryndzlować swoim pr0 pvp statusem, bo od dawna nie jest to już zabawne.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 16, 2011, 14:15:31
Zmiana skanera - koniec obligatoryjnego core probe launchera na shipach do łapania failbearów. Będzie nawet trochę lepiej, bo będziemy po prostu wskakiwać do systemu z anomalkami i po 10 sekundach mamy wynik. Cep jednak potrzebował te proby wypluć, jak system był duży to trzeba było je przesunąć (brak bonusu do szybkości sond w warpie!), więc relatywnie wynik mieliśmy po 10-15 sekundach, a jak system był paskudnie duży, to nie był to wynik całkowity. Ech, gdyby jeszcze te anomalki były oznaczane w przestrzeni jako beacony (po skanie), to byłby full wypas.

@Kira - rewelacyjne podsumowanie w pigułce. W sumie uwolnienie tego hislota bardziej liczy się na carrierze (kolejne DCU, yay!!!) niż na Stiletto.

Co do agentów - mam mieszane odczucia. Z jednej strony trudno uniknąć wrażenia, że coś bardzo albo to bardzo spłaszczono. Z drugiej, faktycznie NIKT nie korzystał z agentów gorszych niż Q20, chyba że nie mógł inaczej. Wszyscy agenci gorszych leveli i quality służyli tylko i wyłącznie jako "etap".

W Empire spowoduje to "rozgęszczenie" misjonarzy, co niekoniecznie musi być na plus (Dodixie, jako hub gallentyjski, opierał się przecież na koncentracji kerbiryzmu w tym miejscu!). W NPC 0.0 jest to de facto boost, bo kiepscy agenci staną się dobrymi agentami - ale też i tych kiepskich było mało, większość miała Q20 (przynajmniej w Curse).

Ceny faction stuffu raczej spadną, ale bez przesady - może 20%, na pewno nie "na ryj".

Cytuj
Combat Utility Drones – Kampfunterstützungsdrohnen

Zee Germanz! :D


 
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Maj 16, 2011, 14:16:29
Cytuj
    The capabilities of the onboard scanner have been substantially increased. The range is now 64 AU and the delay to return results is only 10 seconds.
nice zmiana - 10sec to tylko 2 razy wolniej od all5 przy pomocy probe'y
Cytuj
    Ships with jumpdrives are now unable to use jump bridges with the exception of ships belonging to the Black Ops ship category.
najbardziej uderzy w JFy i carriery. To teraz pytanie jak sie dostac capslem w cynojamowany system.

Cytuj
    Accompanying the changes to Agent Divisions, seven ‘Connection’ skills will be removed. The skill books of the old connection skills will be replaced with their new equivalents which are listed below. Players who have the old skills already trained will have those skills removed and receive replacement skillbooks in the hangar of their home station and have the skillpoints reimbursed.
    Bureaucratic Connections and Financial Connections will be replaced with Distribution Connections.
    High Tech Connections, Military Connections and Political Connections will be replaced with Security Connections.
    Labor and Trade Connections will be replaced with Mining Connections.
free SP yay :D

Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 16, 2011, 14:23:06
free SP yay :D

Nie do końca - trzeba będzie przecież "odrobić" ten nowy skill (dadzą booka do hangaru).

Jeśli nowy skill będzie miał ten sam mnożnik co stare (ja mam wbite bodaj trzy), to "odzyskam" 2/3 SP.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Siri Irme w Maj 16, 2011, 14:25:35
Zmiana skanera - koniec obligatoryjnego core probe launchera na shipach do łapania failbearów. Będzie nawet trochę lepiej, bo będziemy po prostu wskakiwać do systemu z anomalkami i po 10 sekundach mamy wynik.

Dla polujących lepiej, ale dla ofiar gorzej. Myślałem, że CCP będzie raczej wyrównywało szanse a tak, zrobiło spory ukłon w stronę pvperów. Pewno ujednolicili tych agentów dla otarcia łez  ;)
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 16, 2011, 14:25:49
Cytuj
najbardziej uderzy w JFy i carriery. To teraz pytanie jak sie dostac capslem w cynojamowany system.
Wyłaczyć jamer / przywieźć prefabrykowanego i poskładać?
Dla polujących lepiej, ale dla ofiar gorzej. Myślałem, że CCP będzie raczej wyrównywało szanse a tak, zrobiło spory ukłon w stronę pvperów. Pewno ujednolicili tych agentów dla otarcia łez  ;)
Moim zdaniem to pokazanie środkowego palca debilom którzy nie czytają intela i ignorują ze coś nie blue wskoczyło do systemu
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Maj 16, 2011, 14:27:22
Wyłaczyć jamer / przywieźć prefabrykowanego i poskładać?
Juz to widze ja morsus mihi czy razor wylaczaja cynojamma na koncu swiata bo ktos chce eskalacje zrobic ;) zejdz na ziemie.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 16, 2011, 14:29:16
Mam sie zniżyć do poziomu dasta? No fucking way :P
 A ty nie płacz tylko sobie przywieź do bazy eskalacyjnego tengu, albo zmień ally i dorób sie stanowiska które pozwoli Ci szachrować jamerami ;)
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 16, 2011, 14:32:18
Dla polujących lepiej, ale dla ofiar gorzej. Myślałem, że CCP będzie raczej wyrównywało szanse a tak, zrobiło spory ukłon w stronę pvperów. Pewno ujednolicili tych agentów dla otarcia łez  ;)

Nie przesadzaj.

Po pierwsze, jak masz w systemie 10+ Sanctumów i Heavenów łącznie, a nie masz możliwości określenia kierunku, to złapać coś naprawdę nie jest prosto. Niedawny nerf anomalek był też nerfem polowania na kerbirów.

Obecna zmiana z punktu widzenia PvPera oznacza tylko tyle, że znów da się latać solo - bo przykładowo obecnie możesz polecieć Vagabondem albo z cloakiem (do przebijania się przez kampy - ale wtedy nie masz jak skanować)), albo core probe launcherem (złapiesz kerbira, ale zginiesz na kampie), ale nie z oboma modułami na raz. Teraz wracamy z grubsza do takiego balansu, jak był, gdy raciło się na beltach. Zamiast "drake on scan, warping to lucky belt!", będzie "drake on scan, warping to lucky Sanctum" :)
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Siri Irme w Maj 16, 2011, 14:37:54
Nie przesadzaj.

W sumie, to i nawet Ci robiący anomalki mają łatwiej. Wpadają do systemu, skanują, i jeżeli jest mniej jak 5 anomalek lecą dalej  ;) Szybko i bezproblemowo.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 16, 2011, 15:00:08
Nie do końca - trzeba będzie przecież "odrobić" ten nowy skill (dadzą booka do hangaru).

Jeśli nowy skill będzie miał ten sam mnożnik co stare (ja mam wbite bodaj trzy), to "odzyskam" 2/3 SP.
Cytuj
Accompanying the changes to Agent Divisions, seven ‘Connection’ skills will be removed. The skill books of the old connection skills will be replaced with their new equivalents which are listed below. Players who have the old skills already trained will have those skills removed and receive replacement skillbooks in the hangar of their home station and have the skillpoints reimbursed.
Bureaucratic Connections and Financial Connections will be replaced with Distribution Connections.
High Tech Connections, Military Connections and Political Connections will be replaced with Security Connections.
Labor and Trade Connections will be replaced with Mining Connections.
Jedyna różnica to będzie jeśli nowe będą miały inny mnożnik. Ja miałem wbite 4 z czego z 1 nowego będę mógł zrezygnować (ciekawe ile nowe książki będą kosztować), ale ważniejsze jest jaki bonus dadzą nowe skille - każdy z działów podlegał wpływom 2 skilli, teraz będzie jednego.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Venzon 2003 w Maj 16, 2011, 15:00:41
Ceny frakcji z LP shopów lecą na ryj w 3, 2, 1.....

Zalezy jakich frakcji
Np w venal (frakcja guristas) ta zmiana nie wnosi duzo poniewaz tam 90% agentow lv4 jest w 2 systemach K3 i N5, ktore sa w pelni kontrolowane przez 2 sojusze.
W takim curse natomiast usuniecie quality z agentow na pewno jeszcze bardziej zbije ceny dramieli i cynabali.
Generalnie wszystko zalezy od rozkladu agentow danej frakcji i konfiguracji stacji w regionie.
Powyzszy wywod dotyczy tylko npc 0.0
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 16, 2011, 15:12:32
ważniejsze jest jaki bonus dadzą nowe skille - każdy z działów podlegał wpływom 2 skilli, teraz będzie jednego.

Nowy skill ma dawać tyle samo co dwa poprzednie - przynajmniej tak mówili ludzie, którzy bawili się tym na SiSi.

W takim curse natomiast usuniecie quality z agentow na pewno jeszcze bardziej zbije ceny dramieli i cynabali.

W Curse miałeś dotąd 12 agentów L4Q20 oraz po jednym Q18, Q16 i Q-18. Zatem, po patchu przybędzie jeden dobry agent (w Litom), zmiana z Q16/18 na Q20 szału nie robi (co testowaliśmy podczas przeprowadzki z D87 do GJ0)
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 16, 2011, 15:19:13
Ceny frakcji z LP shopów lecą na ryj w 3, 2, 1.....

(http://dl.dropbox.com/u/4381984/newpony.gif)
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Venzon 2003 w Maj 16, 2011, 15:23:56
W Curse miałeś dotąd 12 agentów L4Q20 oraz po jednym Q18, Q16 i Q-18. Zatem, po patchu przybędzie jeden dobry agent (w Litom), zmiana z Q16/18 na Q20 szału nie robi (co testowaliśmy podczas przeprowadzki z D87 do GJ0)

mylisz sie, zobacz ilu encounterowych agentow w curse ma quality nizsze niz 20:
http://eve-agents.com/index.dxd?AgentName=&System=&Region=10000012&Corporation=-&Faction=500011&Division=-&Level=4&Skill=-&Locator=-&Storyline=-&FWAgent=-&Sort=7&Direction=0 (http://eve-agents.com/index.dxd?AgentName=&System=&Region=10000012&Corporation=-&Faction=500011&Division=-&Level=4&Skill=-&Locator=-&Storyline=-&FWAgent=-&Sort=7&Direction=0)
w chuj :)

dla porownania venal:
http://eve-agents.com/index.dxd?AgentName=&System=&Region=10000015&Corporation=-&Faction=500010&Division=-&Level=4&Skill=-&Locator=-&Storyline=-&FWAgent=-&Sort=7&Direction=0 (http://eve-agents.com/index.dxd?AgentName=&System=&Region=10000015&Corporation=-&Faction=500010&Division=-&Level=4&Skill=-&Locator=-&Storyline=-&FWAgent=-&Sort=7&Direction=0)
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 16, 2011, 15:51:45
No fakt... patrzyłem tylko na Guardian Angels, my bad.

Mamy devbloga -> http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=909

Cytuj
We had to change a few other things to suit the division overhaul, all having to do with the seven "Connections" skills from the Social skill set (i.e., Financial Connections, Political Connections, etc.). These skills each granted a +5% yield per skill level to Loyalty Point payout for each of 5 or 6 divisions; in total, it was possible, with all seven skills maxed out, to gain a 10% LP boost for every division.

We have removed those seven skills from the game and will refund those skill points to you, just as we did with the old Learning skills a little while back.


So now we have three new skills in place of the former seven, these ones aptly named "Distribution Connections," "Mining Connections," and "Security Connections"; each grants a 10% bonus to LP gain per level for its namesake division. These new skills are all rank 2, as opposed to the old rank 1 skills (meaning these new ones take twice as long to train), since there are roughly half as many to train now.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Maj 16, 2011, 16:42:45
Cytuj
When holding down ‘alt’, your probes will scale around the center, making it easier to adjust them. A green line has added to make it more intuitive.

No w końcu. Bonus points dla ccp za płacze i jęki bittervetów, dla których kolejny upierdliwy element UI to jest uhuhu wielka trudność i fun. ;P

Cytuj
Agent Quality has been removed meaning that all Agents are now +20 in terms of payout and -20 in terms of access.

Ciekawe czy to będzie też dotyczyło agentów cosmosowych.

Anyway, tańsze cynabale~
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 16, 2011, 17:03:54
A to agenci Cosmos dawali lp? Bo jakoś nie zauważyłem...
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Maj 16, 2011, 17:55:29
A to agenci Cosmos dawali lp? Bo jakoś nie zauważyłem...

O access mi chodzi.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: CMHQ_Widget w Maj 16, 2011, 18:14:59
A dla niegramotnych wersja PL:

http://lfn-online.pl/wiesci/94/
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Belm Starr w Maj 16, 2011, 18:29:09
Te zmiany spowodują wpompowanie obłędnych ilości LPków w ludzi robiących misje dla FW.

Weźmy na przykład Amarrską milicję.

Zrobienie misji typu "kill the commander" zajmuje zaledwie kilka minut, o wiele więcej czasu spędza się na dolocie i zbieraniu misji od agentów. Dlatego większość ludzi bierze misje od kilku agentów, nawet jeśli ci mają kijowe quality.
I tak, Amarrzy mają 17 agentów FW  misji LVL4. 8 z nich ma quality > 0. Agent quality 20 daje misje za 28K LP, quality 2 to ok 14K LP. W sumie obskoczenie 8 agentów da ok 130K-150K LP.

Po zmianach, każdy z 17 agentów da maksymalną ilość LP, zrobienie misji dla każdego to ok 470K LP.

Itemy  z LP shopu, które kupuje się za LP i iski, czyli: statki, imple, ammo, cap boostery, skile IMHO polecą mocno w dół. Inne do wzięcia których potrzebne będą tagi ( neuty, smartbomby, weby, scramblery) potanieją raczej niewiele.
Generalnie zarobek na FW LVL4 pewnie się nie zmieni, ceny spadną, ale łatwiej będzie nabić LPki, ergo -  wszyscy będą szczęśliwi.

Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: HammerSnake w Maj 16, 2011, 18:35:00
Te zmiany jednym słowem brzmią póki co świetnie.

Tanie cynabale, dramiele i wszystko z faction warfare shopów.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Maj 16, 2011, 18:46:00
Ktoś zwrócił uwagę na zmianę ikon Blueprintów co być może zaowocuje prawidłowymi cenami tychże dupereli i zgodnymi z faktami wyliczeniami na killboardach.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 16, 2011, 18:54:27
Herezja ja zwruciłem. Ale pod kątem uzyteczności w bajzlu jaki szumnie nazywam moją stocznią :P

Obawiam się ze problem z KB nie zniknie. Aktualnie i BPO i BPC są w KM traktowane tak samo, ikona tego nie zmieni, wymagana jest wyraźna zmiana traktowania w mechanice gry tak zeby dla baz danych na nieco głebszym poziomie niż opakowanie czyli w tym wypadku ikona.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Maj 16, 2011, 19:01:03
Te zmiany spowodują wpompowanie obłędnych ilości LPków w ludzi robiących misje dla FW.

Weźmy na przykład Amarrską milicję.

Zrobienie misji typu "kill the commander" zajmuje zaledwie kilka minut, o wiele więcej czasu spędza się na dolocie i zbieraniu misji od agentów. Dlatego większość ludzi bierze misje od kilku agentów, nawet jeśli ci mają kijowe quality.
I tak, Amarrzy mają 17 agentów FW  misji LVL4. 8 z nich ma quality > 0. Agent quality 20 daje misje za 28K LP, quality 2 to ok 14K LP. W sumie obskoczenie 8 agentów da ok 130K-150K LP.

Po zmianach, każdy z 17 agentów da maksymalną ilość LP, zrobienie misji dla każdego to ok 470K LP.

Itemy  z LP shopu, które kupuje się za LP i iski, czyli: statki, imple, ammo, cap boostery, skile IMHO polecą mocno w dół. Inne do wzięcia których potrzebne będą tagi ( neuty, smartbomby, weby, scramblery) potanieją raczej niewiele.
Generalnie zarobek na FW LVL4 pewnie się nie zmieni, ceny spadną, ale łatwiej będzie nabić LPki, ergo -  wszyscy będą szczęśliwi.

Szczerze, to boję się, że teraz nastąpi ogromna inflacja lp. Z drugiej strony... Czy koniecznie? I tak wszyscy ci, którzy latają misje dla milicji maja już od dawna standy do l4.

IMO zmiana, która albo nic nie zmieni, albo ceny obniży w marginalnym stopniu. Jedyne co jest w tym ciekawe to to, czy faktycznie motsu, emol itp. huby się wyludnią. Może jakaś decentralizacja? A jeśli tak, to czy powstaną nowe mniejsze huby, czy teraz już tylko 4 wielkie się utrzymają.

Cytat: CCP
The capabilities of the onboard scanner have been substantially increased. The range is now 64 AU
Tak! TAK! TAAAAK!!!

Cytat: CCP
and the delay to return results is only 10 seconds.
Nie! NIE! NIEEE!!!
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 16, 2011, 19:15:12
Ptysiu ale wiesz że chodzi o to co szuka anomalek a nie statków w przestrzeni?
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Maj 16, 2011, 19:19:47
Ptysiu ale wiesz że chodzi o to co szuka anomalek a nie statków w przestrzeni?

Chłopie, nawet nie wiesz z jak wielkiego dołka mnie wyciągnąłeś :D
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Maj 16, 2011, 20:19:39
Herezja ja zwruciłem. Ale pod kątem uzyteczności w bajzlu jaki szumnie nazywam moją stocznią :P

Obawiam się ze problem z KB nie zniknie. Aktualnie i BPO i BPC są w KM traktowane tak samo, ikona tego nie zmieni, wymagana jest wyraźna zmiana traktowania w mechanice gry tak zeby dla baz danych na nieco głebszym poziomie niż opakowanie czyli w tym wypadku ikona.

A jak ostatnio było z ikonami MWD i AB? Jakoś je na KB widać więc kto wie jak teraz będą to obsługiwały programy odpowiadające za KB
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 16, 2011, 20:29:23
W przypadku MWD i AB to była tylko i wyłącznie podmienić ikonę w plikach KB. Od początku były to rurzne moduły tyle że miały tą samą ikonę, ale w bazie danych miały więcej różnic. Z BP jest inaczej.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 16, 2011, 20:41:33
rurzne

Zrobiłeś to specjalnie, prawda?

(http://www.oddfilms.com/blog/media/cruise-nazi.jpg)
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 16, 2011, 20:48:36
Tym razem było z pełną [premedytacją ale jak widze trafiłem nie tego nazistę w którego celowałem ;D ;P
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Maj 16, 2011, 21:14:27
AAA trafiony zatopiony ];)






I nawet nie będę wskazywał kto kogo w co trafił ];p
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Maj 17, 2011, 08:21:41
A dla niegramotnych wersja PL:

http://lfn-online.pl/wiesci/94/
Szkoda tylko, że data wydania niewłaściwa.  :P

A google translator to czasami powala.  ;D

O, a ile błędów merytorycznych do tego... nowi agenci w Motsu? LOL
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: CMHQ_Widget w Maj 17, 2011, 09:49:05
Szkoda tylko, że data wydania niewłaściwa.  :P

Patch Notes for Incursion 1.5

Released Tuesday, May 17, 2011


Widzę, że zmienili datę. Poprawiłem na nową.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Maj 17, 2011, 09:57:01
A podpowiem Ci Widget, jest znacznie więcej błędów merytorycznych niż tylko ten z nowymi agentami w Motsu, który tak ekspresowo poprawiłeś. Przestudiuj to jednak dokładniej.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Syntion w Maj 17, 2011, 10:06:41
A podpowiem Ci Widget, jest znacznie więcej błędów merytorycznych niż tylko ten z nowymi agentami w Motsu, który tak ekspresowo poprawiłeś. Przestudiuj to jednak dokładniej.

Jonas a nie chciales juz pisac swoich nowych artykulow o "patchnotsach"? Po co wprowadzac naszych polskich kolegow ze spolecznosci eve w blad a propos nadchodzacych zmian skoro mozna tego uniknac? Chyba, ze nie zaproponowali Ci kontynuacji pisania artykulow tam na stronie?  :(
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 17, 2011, 10:15:59
Centrala też jest zawsze otwarta na współpracę. 8) ;)
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Orli1983 w Maj 17, 2011, 10:23:49
no to LPki potanieja ostro ;/  druga sprawa ze ludzie zaczna teraz wiecej misji robic w 0.5 i tam powstana teraz misyjne huby- zamiast motsu np. Choc to zalezy czy w takim 0.5 bedzie wystarczajaca liczba agentow by np wziac misje od kilku na raz... generalnie zmiana mi sie nie podoboa bo mam w uj LP. 


jedyny plus to ze odzyskam SP ze skili robionych pod misje ( connection itp) ktore bede mogl wsadzic gdzis indziej.


Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Maj 17, 2011, 10:29:00
generalnie zmiana mi sie nie podoboa bo mam w uj LP. 

buuu ciekawe na ile potanieja LP, bo ja mialem "skitrane" 2 mln LP do galente - tak na czarna godzine jak by wszystkie wallety wyschy :/
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 17, 2011, 10:34:00
Huby będą tam, gdzie jest kilku agentów danej dywizji. Przyczyna jest chyba oczywista. Kompletnie zaś wyschną systemy z pojedynczymi agentami takie jak np. http://evemaps.dotlan.net/map/Kador/Zorrabed#npc24 , gdzie był sobie jeden agent L4 Q20.

Chomikowanie czegoś co jest FOTM jest kompletnie bez sensu. W tej grze nie ma inflacji w rozumieniu stałego spadku siły nabywczej pieniądza, wobec czego jeśli masz ISK "w skarpecie", jesteś nerfproof.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Orli1983 w Maj 17, 2011, 10:35:05
ja obstawiam ze za pare mies raveny navy issue beda po 250mil najwyzej :P


no i pvp zobaczymy wiecej dramieli i cynabali
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 17, 2011, 10:49:45
ja obstawiam ze za pare mies raveny navy issue beda po 250mil najwyzej :P

Tyle kosztowały, jak zaczynałem grę - czyli na przełomie 2008/2009.

Pamiętam, że jako dyrektor w UA miałem wtedy wgląd do statystyk korporacyjnych i był taki tydzień wiosną 2009, gdy kadeci wdupili chyba 4-5 Ravenów Navy ma misjach.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Maj 17, 2011, 11:03:14
Jonas a nie chciales juz pisac swoich nowych artykulow o "patchnotsach"? Po co wprowadzac naszych polskich kolegow ze spolecznosci eve w blad a propos nadchodzacych zmian skoro mozna tego uniknac? Chyba, ze nie zaproponowali Ci kontynuacji pisania artykulow tam na stronie?  :(
Artykuły będą nadal pisane i publikowane, ale na innej stronie. Niedługo zresztą zostanie otwarta, więc chętni będą sobie mogli poczytać tłumaczenia "google translate free". Jeżeli nowi redaktorzy strony LFN podjęli się tłumaczenia to na nich ciąży odpowiedzialność za błędy jakie zostaną tam zrobione i odbije się to jedynie na popularności tejże strony. Ale to już nie mój problem. Moje konto zostało tam zawieszone bez pytania. Nie sądzę ponadto, aby aktualne dowództwo LFN miało ochotę ze mną współpracować (w sumie to z wzajemnością).
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: F-YU w Maj 17, 2011, 12:32:16
czyżby nadchodził czas tanich dostępnych na każdą okazję slavów?  :)
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 17, 2011, 13:03:31
Żartujesz sobie? Slave i snake sa tak drogie bo IMO wiecej ich na rynku jest z dropu niż z LP stora...
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Kira Korpii w Maj 17, 2011, 13:13:35
Mylisz sie co do slavow(sanshe wydaja ich duuzo ;p), drogie sa bo cene dodatkowo szlifuje ilosc supercapsli, low secowe bezpieczne dla jajek latanie itp.
Snake - maly dostep do agentow to prawda, a poza tym sa przereklamowane po nerfie ;f
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Orli1983 w Maj 17, 2011, 13:16:08
nie wiem czy to aktualne ale ...


http://www.ellatha.com/eve/LPSearch/slave&=Go/
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 17, 2011, 13:29:17
Ja wiem że to w LP store jest. Problem z tym ze zazwyczaj agenci piraccy jeśli są warci zachodu kontrolowani są przez że tak powiem kartele ktore tępią obcych misjonarzy, oraz dozują dobro z lp stora żeby uzyskać wysoką wartość isk / lp. Tak jest u Gueristów, sanshe sa kontrolowane przez SW i może -A-, bloody... nie jestem pewien, serpentisy są chyba w środku roju goonow i testów, podobnie ORE, na mordusach siedzi nc (ale oni chyba nie ciekawi sa) tak naprawde tylko w curse jest tak ze agentow kontroluje wiecej niz jedena / dwie siły
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Maj 17, 2011, 16:54:43
Mordusi mają tylko zestaw implantów do zasięgu ewara (a może tylko ecmów nawet), powodzenia w kupowaniu (i sprzedawaniu) takowego ;)
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 17, 2011, 17:04:39
Bierzesz Protka, 20 Rooków i masz teh ultimate fleet of OMGWTFBBQ (której nikt, nigdy, sam z własnej woli nie zaatakuje (chyba, że matkami)).
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Maj 17, 2011, 21:01:09
ale zajebiste te dodatki...kto tym zarzadza? jakas geriatryk czy jego stara ?  >:D
w przestrzeni hajseka coraz łatwiej ustrzelic kogokolwiek a w przestrzeni gdzie mozna strzelac coraz trudniej zapolowac :/

do pelni szczescia wystarczylyby mi osobiste zakladki w hangarach posow
i nie linkowanie na lokalu pilotow wpadajacych do systemu droga inna niz bramy,
jestem w gridzie stacji czy bramy zostaje odnotowany...

a tu co dodatek to nic tylko adapt or die...tzn w czolgi graj
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 17, 2011, 23:54:50
Jest devblog do tego: http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=910

Cytuj
Bookmarks can now be added to overview. Hopefully this should allow you to get to your safespots quicker so you can mock people in local from relative safety. Edit that will make everyone including myself very sad: We're going to have to move this back to the patch after this one. It won't be in a good enough state to release Thursday. The good news is that we're fixing it right now and it will go in the first release after this one.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Maj 18, 2011, 00:05:46
do pelni szczescia wystarczylyby mi osobiste zakladki w hangarach posow
i nie linkowanie na lokalu pilotow wpadajacych do systemu droga inna niz bramy,
jestem w gridzie stacji czy bramy zostaje odnotowany...
O, i to by było i dobre i logiczne rozwiązanie. Wlot z WH powinien być takimi tylnymi drzwiami do systemu, w końcu co lub kto identyfikuje wtedy pilota?
Podobna sprawa z wskakiwaniem na cyno.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Maj 18, 2011, 00:28:41
O, i to by było i dobre i logiczne rozwiązanie. Wlot z WH powinien być takimi tylnymi drzwiami do systemu, w końcu co lub kto identyfikuje wtedy pilota?
twoj wlasny ship cie identyfikuje logujac sie do wezla komunikacyjnego w systemie automatycznie ;) to tak rpgowsko, a na powaznie brak (lub ograniczenie) locala w 0.0 fajny pomysl tylko kerbiry uciekly by do hi szczegolnie po nerfach zarabiania - wielokrotnych od nerfu lootu dawno temu (ech gdzie te czasy ze tlusty bs na pasku potrafil zostawic 200m3+ lootu) po ostatni nerf anomalii. W chwili obecnej jest mocno zachwiany risk vs reward - zeby nie frakcyjne spawny i plexy to w hi na misjach mozna by wiecej zarobic.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Maj 18, 2011, 00:46:51
Ale tu nie ma mowy o likwidacji lokala tylko o ograniczeniu go do pilotów poruszających się via bramy. Ale idąc dalej w kombinatorce, mógły być moduł posowy lub hubowy który by na bieżąco "namierzał" ruch w systemie i na lokalu podawał delikwenta tak jak dotychczas. Moim zdaniem rozszerzenie możliwości kontrolowania przestrzeni z własnym sovem byłoby jak najbradziej na miejscu. Bo tak po prawdzie do czego na dzień dzisiejszy jest ten sov? Ładnie na mapie wygląda i nic więcej  ;) Daje jeszcze możliwość upgradów... ale to troszkę mało.
Właściciel sova powinien mieć możliwośc np. ustawienia dział lub nawet posa w okolicach bramy, a przede wszystkim zbudowania systemu obronnego stacji, bo to jak w tej chwili jest rozwiązane jest wybitnie nienaturalne.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Maj 18, 2011, 01:13:04
Mi się takie ograniczenie by podobało całkiem, ale pod warunkiem, że taki wskakujący przez wormhola też będzie miał u siebie delayed local - w końcu jak nie logujesz się do systemu concordu, to skąd masz wiedzieć kto jest do niego zalogowany. :)

Polującemu, który z wh wleciał specjalnie by to imho nie przeszkadzało, a bonus w postaci bycia niewidocznym na lokalu dopóki nie znajdziesz się w gridzie stacji/bramy masz.

Edit: moduł do ihuba też całkiem by był.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: F-YU w Maj 18, 2011, 01:23:20
Cytuj
i nie linkowanie na lokalu pilotow wpadajacych do systemu droga inna niz bramy,
wtedy mógłbyś napaść zawsze i wszędzie i tylko twoje warunki gry wchdziły by w grę - gdzie tu niby skill...
za taką zmianą musiała by iść jakaś kontra np. zmiana w covert cloaku - np.  overhit cloaka - powinien opieprniczać capacitor w niezłym tempie, zato
po wskoczeniu na local mógłby być delay 2 sekundy (jeśli w ciagu tych 2 sekund od decloaka po przeskoku nie przypaliłeś covert cloaka i nie zacloakowałęś pojawiasz się na localu,
jeśli zacloakowałeś nie ma cię na localu ale capacitor na tym cierpi oj strasznie cierpi no i zniszczenia od przegrzewania - dawało by to cenne sekundy na lokalizację przeciwnika i atak - prawdziwy  recon.

ale przecież ccp nie zależy na tyma byśmy się dobrze bawili...

Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 18, 2011, 01:24:03
Właściciel sova powinien mieć możliwośc np. ustawienia dział lub nawet posa w okolicach bramy, a przede wszystkim zbudowania systemu obronnego stacji, bo to jak w tej chwili jest rozwiązane jest wybitnie nienaturalne.

Ale, panie kochany, co się będziemy pieprzyć z półśrodkami - po prostu, stawiasz odpowiedni moduł na posie i wylatuje z niego chmara dron, która farmi sanctumy. A jak wyjdzie "pełna" Incarna, to będziesz sobie mógł w kajucie zamontować taki mały generator wormholi, żebyś mógł bezpośrednio przez sedes przeskoczyć do Jita i tam sobie pohandlować.

Wtedy "wannabe PvP" będą Cię mogli w d... pocałować, bo wygrasz tę grę nawet bez potrzeby wydokowania, prawda?
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Maj 18, 2011, 01:43:13
Sokole, ja rozumiem że dla takiego zajebiaszczego pefaupera jak Ty najlepiej gdyby po wlocie do systemu wszelkie kerbiry ustawiały się w kolejce pod Twoje lufy i wręcz błagały o zestrzelenie... ale i dla Ciebie miałbym świetne rozwiązanie tego problemu, wielki elektromagnes ciągniony na przyczepce na dwóch kólkach ściągający wszystkie kerbiry z systemu. Fajne nie?
To taka mało sensowna odpowiedź na Twoj jeszcze mnuiej sensowny post.
Zauważ że nigdzie nie pisałem o sanktumach czy innych pieprzotach...ale fakt, zapomniałem, wszyscy oprócz Ciebie, prawdziwego pefaupera, to kerbiry  ;)
wtedy mógłbyś napaść zawsze i wszędzie i tylko twoje warunki gry wchdziły by w grę - gdzie tu niby skill...
za taką zmianą musiała by iść jakaś kontra np. zmiana w covert cloaku - np.  overhit cloaka - powinien opieprniczać capacitor w niezłym tempie, zato
po wskoczeniu na local mógłby być delay 2 sekundy (jeśli w ciagu tych 2 sekund od decloaka po przeskoku nie przypaliłeś covert cloaka i nie zacloakowałęś pojawiasz się na localu,
jeśli zacloakowałeś nie ma cię na localu ale capacitor na tym cierpi oj strasznie cierpi no i zniszczenia od przegrzewania - dawało by to cenne sekundy na lokalizację przeciwnika i atak - prawdziwy  recon.

ale przecież ccp nie zależy na tyma byśmy się dobrze bawili...



Covert cloak powinien zżerać paliwo, wtedy piloci musieliby troszkę kombinować kiedy i gdzie go użyć. Gwoli informacji, recony i wsio covertowe to moje ulubione statki i styl latania  :)
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Maj 18, 2011, 06:34:37
Sokoleoko posadzanie puszka oto ze bije krzyzyki jest rownie sprytne co stanie na krakowskim przedmiesciu z transparentem "gdzie jest krzyz" o co jak o co mozna puszka podejrzewac ale nie o ekstermiacje krzyzykow.

A on topic to hmmm pomysl z overheatem cloaka mi sie podoba skonczyly by sie czasy afk cloakerow 23/7/365
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Maj 18, 2011, 06:56:12
lokal zawsze widzialem tak:

hajsek - jestesmy na lokalu
lowsek - jestesmy na kanale konstelacji
null - jestesmy na kanale regionu [ dziki zachod w npc null ]

bo takowe istnieja [ lub istanialy] tylko minely sie ze swoim przeznaczeniem...a szkoda

odpowiedni poziom sova moglby zezwalac na instalacje modulu
zbierajacego na kanal pilotow w konstelacji
i wyzej pilotow na lokalu...

i to bylby jakis boost bandytyzmu i isk sink jakiego sie szuka ..
czasem odnosze wrazenie,
ze ich zajebiaszcze poprawki wyplakane sa przez tych co dopiero
zaczeli grac i stworzone przez tych co chyba nie graja...

...
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Jabolex w Maj 18, 2011, 07:48:00
O, i to by było i dobre i logiczne rozwiązanie. Wlot z WH powinien być takimi tylnymi drzwiami do systemu, w końcu co lub kto identyfikuje wtedy pilota?
Podobna sprawa z wskakiwaniem na cyno.

Ja jestem za, ALE skoro system Cie nie widzi to nie powinien działać transfer osobowości jak stracisz jajko.   >:D
Aby nie być do końca tym złym niech zadziała, ale na podobnej zasadzie jak przy stracie statku T3, tutaj strata dowolnego losowego skilla.

JM
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: sneer w Maj 18, 2011, 08:15:41
lokal zawsze widzialem tak:

hajsek - jestesmy na lokalu
lowsek - jestesmy na kanale konstelacji
null - jestesmy na kanale regionu [ dziki zachod w npc null ]

bo takowe istnieja [ lub istanialy] tylko minely sie ze swoim przeznaczeniem...a szkoda

odpowiedni poziom sova moglby zezwalac na instalacje modulu
zbierajacego na kanal pilotow w konstelacji
i wyzej pilotow na lokalu...

i to bylby jakis boost bandytyzmu i isk sink jakiego sie szuka ..
czasem odnosze wrazenie,
ze ich zajebiaszcze poprawki wyplakane sa przez tych co dopiero
zaczeli grac i stworzone przez tych co chyba nie graja...

...

też bym tak chciał
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 18, 2011, 09:07:35
lokal zawsze widzialem tak:
(cut)

Ograniczenie locala to prawdopodobnie przełożenie jednej wajchy w konfiguracji UI. Natomiast zrównoważenie tego w taki sposób, żeby dało się w sensowny sposób znajdywać bitki to wymyślenie sporej części mechaniki gry od nowa.

To co proponujesz ma zastosowanie wyłącznie dla solo (ew. paru gości) w Vagabondach, którzy mają ochotę zapolować. Jak chcesz polecieć 20-osobowym roamem, to już byłaby masakra (miliony shipów wiszących na posach tylko po to, żeby zaśmiecać skaner).

Covert cloak na paliwo - czemu nie, jestem na tak. Ale w zamian cloaki powinny mieć "rozmiary", bo idiotyzmem jest to, że ten sam moduł chowa frytkę i tytana (rozmiary = zasoby)

A co do Puszka - po prostu kpiłem z prób delegowania na NPC (działa = NPC) obrony systemu. Kiedyś Aralis (wódz CVA) wyskoczył z pomysłem, że poprzedni sov był OK (z Posami claimującymi), tylko to NPC powinny haulować do nich paliwo (:facepalm:)
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Maj 18, 2011, 10:00:29
Jak juz tak sobie teoretyzujemy to opisze zarys tego jak taki kerbir jak ja widzialby local w 0.0

Wlasciciel sova moze ustawic reguly zachowania sie locala dla blue/neutow/redow.
Wsrod regul byloby jak zachowuje sie local w przypadku pojawienia sie na gridzie (bo tak to sie chyba nazywa) stacji/bramy/POSa/itp (czy ogolnie jakiejkolwiek infrastruktury monotowanej w systemie) jakiegos statku oraz zachowanie w przypadku pojawienia sie na gidzie blue statkow.
Mozna by tez ustawic reguly dla statkow typu carrier/matka/tytan itp oraz skaczacych na cyno.
Do wyboru byloby albo rozglaszanie, albo ukrycie obecnosci.
Odezwanie sie na localu automatycznie wlaczaloby rozglaszanie dla danego statku.
Osoby ktorych obecnosc bylaby rozglaszana bylyby widziane na localu w czasie rzeczywistym. Te ktorych obecnosc nie bylaby rozglaszana nie bylyby widoczne.
Wtedy wlasciciel mialby np dylemat czy statki blue powinny byc rozglaszane. Z jednej strony dobrze jakby byly bo wiadomo ilu sojusznikow jest w systemie. No ale wtedy jak pojawi sie jakis red od razu bedzie wiedzial ile ma wrogow w danym systemie. Wiec moze lepiej zeby jednostki blue nie byly rozglaszane  ;)
Tam gdzie jest NBSI pewnie obecnosc redow bylaby rozglaszana na local, ale zawsze pozostawaloby WH i covert cyno (chociaz nie jestem pewien czy wtedy covert cyno nie powinno byc widoczne w systemie tak samo jak zwykle)
Tam gdzie nie ma sova automatycznie bylyby przez infrastrukture/cyno rozglaszane wszystkie statki
Dodatkowo kazdy corp mialby mozliwosc ustawienia jak reaguja ich statki na spotkanie z statkiem wspolcorpowicza/blue/neuta/reda.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Gaunt w Maj 18, 2011, 13:14:55

jump, scaner, set 64au, click scan
\o/
warp sansha heaven- 0 km
-"punkt golem"
fok jeah
 8)

ja sie cieszę, że nie bede musiał już probek wyrzucać hihi
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Maj 18, 2011, 13:21:53
A co do Puszka - po prostu kpiłem z prób delegowania na NPC (działa = NPC) obrony systemu. Kiedyś Aralis (wódz CVA) wyskoczył z pomysłem, że poprzedni sov był OK (z Posami claimującymi), tylko to NPC powinny haulować do nich paliwo (:facepalm:)
A możesz mi pokazać gdzie jest choć słowo o NPC i zatrudnianiu ich do obrony? Wedle Twoich słów obrona POSa, odpowienio ustawiona jest obroną NPC? No weź... ;)
Od kiedy struktury budowane, konfigurowane i obsługiwane przez graczy są strukturami NPC?
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 18, 2011, 13:35:19
"Ustawienie dział koło bramy".

Sorry - chcesz bronić bramy to "get in fleet, warp to gate, bubble up!", a nie że jakieś działo będzie za Ciebie strzelać (nawet sterowane pilotem).
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 18, 2011, 13:40:27
Idżmy na całość. NPC mają na bramach i stacjach działa w liczbie 6 tak ustawione że parząc z boku, przodu, tyłu, góry i dołu widzi się krzyż z działkami na końcu ramion (mniej więcej). Ponieważ biedni capsulerzy nie mają stada npc na załogi tych dział to trzeba je zastąpić np w kazdy takie miejsce wstawić 6 deth starów.... :P
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Maj 18, 2011, 13:51:08
Idżmy na całość. NPC mają na bramach i stacjach działa w liczbie 6 tak ustawione że parząc z boku, przodu, tyłu, góry i dołu widzi się krzyż z działkami na końcu ramion (mniej więcej). Ponieważ biedni capsulerzy nie mają stada npc na załogi tych dział to trzeba je zastąpić np w kazdy takie miejsce wstawić 6 deth starów.... :P

Pfff....w NPC 0.0 to NPCe mają władze nad gateami. Zamykają dolotówki do regionu i mają święty spokój  ;D Żadnych PvPerów, żadnych kerbirów, sami sobie skałki kopią i haulują do low-seców. A wskoczyć do NPC regionów można np. 2-3 razy dziennie w ciągu 3minut otwarcia gate kiedy to eskortowane konwoje NPCów wylatują z home-regionu wywożąc produkowane przez NPC dobra aby je sprzedać graczom hehehehe  >:D >:D >:D
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Maj 18, 2011, 14:00:28
"Ustawienie dział koło bramy".

Sorry - chcesz bronić bramy to "get in fleet, warp to gate, bubble up!", a nie że jakieś działo będzie za Ciebie strzelać (nawet sterowane pilotem).
Czyli - chcesz bronić posa to"get...." itp itd? Słusznie, obstawienie POSa działami jest czystym lamerstwem godnym jedynie kerbirów. Pefauper poleci go bronić własną piersią  ;)
Idżmy na całość. NPC mają na bramach i stacjach działa w liczbie 6 tak ustawione że parząc z boku, przodu, tyłu, góry i dołu widzi się krzyż z działkami na końcu ramion (mniej więcej). Ponieważ biedni capsulerzy nie mają stada npc na załogi tych dział to trzeba je zastąpić np w kazdy takie miejsce wstawić 6 deth starów.... :P
Nic z tego, ktoś mi zapitoli i będę musiał krzyczeć "gdzie jest krzyż"
Panowie, czy Wy jak moja mamusia, słyszycie/czytacie to co chcecie słyszeć/czytać i nic poza tym? Gdzie jest choćby jedno słowo o wykorzystaniu NPC do obrony? Ubzduraliście se niedokładnie czytając o tych NPC i trzymacie się tej idei niczym ruski niklowanego rowera z uporem godnym maniaka.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 18, 2011, 14:07:34
Czyli - chcesz bronić posa to"get...." itp itd? Słusznie, obstawienie POSa działami jest czystym lamerstwem godnym jedynie kerbirów. Pefauper poleci go bronić własną piersią  ;)

Przepraszam, a jak inaczej?

POS działami to może postraszyć jakiś gang roamujący. Skoro nawet small działka nie stanowią gwarancji bezpieczeństwa JB (bombery wykańczające indyki), to jeśli masz 50+ osób, jesteś w stanie zamordować każdego POS (z gunnerem czy bez) - pozostaje tylko kwestia "ile czasu to zajmie".

Oczywiście, pomijamy jakieś wynalazki w rodzaju Large Death Stara w C1, gdzie ciężko wrzucić odpowiednią flotę.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Maj 18, 2011, 14:25:11
Dajcie spokój nie wiecie że Sokole jest najmądrzejszym człowiekiem na świecie ?
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: FN w Maj 18, 2011, 14:26:40
czasem odnosze wrazenie,
ze ich zajebiaszcze poprawki wyplakane sa przez tych co dopiero
zaczeli grac i stworzone przez tych co chyba nie graja...
...

model skillowania w eve to kij z dwoma końcami,  ccp od dawna szuka rozwiązań aby pogodzic "paromiesiecznych" z "paroletnimi" , czasem im coś wyjdzie zgodnie z zasadą wilk syty i owca cała jak to miało miejsce po wprowadzeniu statków t3 ktore sa banalne do wyskilowania względem haca/recona/commanda a czasem czlowiek czuje sie wyruchany w dupe przez przez te ich "ukłony" do nooba

[gmod]kolejne ostrzezenie misiek[/gmod]
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 18, 2011, 14:39:19
Przepraszam, a jak inaczej?

POS działami to może postraszyć jakiś gang roamujący. Skoro nawet small działka nie stanowią gwarancji bezpieczeństwa JB (bombery wykańczające indyki), to jeśli masz 50+ osób, jesteś w stanie zamordować każdego POS (z gunnerem czy bez) - pozostaje tylko kwestia "ile czasu to zajmie".

Oczywiście, pomijamy jakieś wynalazki w rodzaju Large Death Stara w C1, gdzie ciężko wrzucić odpowiednią flotę.
Akurat wedle moich informacji na starym sov systemie żeby zepsuć deth stara na którym wisiał jamer, działa i ganerzy potrzebne było tak ze dwa - trzy razy więcej ludków we flocie tylko w bs'ach
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Maj 18, 2011, 14:40:17
Przepraszam, a jak inaczej?
I na potwiwerdzenie Twoich slow przypomina mi sie wasz stagging pos w pb (w czasie poprzedniego wreczania eksmisji) ktory skladal sie uwaga uwaga ze szpilki, kilku hardenerow i zyliona modulow ecm ;)

Cytuj
Oczywiście, pomijamy jakieś wynalazki w rodzaju Large Death Stara w C1, gdzie ciężko wrzucić odpowiednią flotę.
hmmm a w c3 juz sie da wrzucic taka flote?  >:D (ofc przez jedna dziure a nie na raty bo na raty to i sie da wrzucic do c1.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 18, 2011, 14:50:48
I na potwiwerdzenie Twoich slow przypomina mi sie wasz stagging pos w pb (w czasie poprzedniego wreczania eksmisji) ktory skladal sie uwaga uwaga ze szpilki, kilku hardenerow i zyliona modulow ecm ;)

No i jak szansę ma taki POS, jak na grid wrzuci się parę superów, które te modułki mu rozwalą (nie "incap") tylko zdejmą?
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Maj 18, 2011, 14:55:52
No dobra, ale GDZIE TU NPC BRONIĄCE TEGO POSA?
Prosze o konkretną odpowiedź a nie znów wymądrzanie się na temat pefaupowania.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 18, 2011, 14:58:10
No dobra, ale GDZIE TU NPC BRONIĄCE TEGO POSA?

POS bez gunnera = NPC.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Maj 18, 2011, 15:23:44
POS bez gunnera = NPC.
POS z jammerami = NPC
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 18, 2011, 15:37:18
POS z jammerami = NPC

Też.

Bicie POS-a to nie PvP, co najwyżej PvPOS.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Maj 18, 2011, 16:09:32
POS bez gunnera = NPC.
No i proszę, już od wieków (EVE'owych  ;)) masz NPCową obronę struktur ludzkich... więc o co ten krzyk?  :D
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Maj 18, 2011, 19:54:20
Juz scigaja strasznych przestepcow ktorzy osmielili sie nazwac premiera matolem  ;D


Wracajac do tematu , czy juz z jutrzejszym patchem bm-ki beda widoczne na OV ?
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Siri Irme w Maj 18, 2011, 20:48:30
Wracajac do tematu , czy juz z jutrzejszym patchem bm-ki beda widoczne na OV ?

Niet.

http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=910 (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=910)

Cytuj
Edit that will make everyone including myself very sad: We're going to have to move this back to the patch after this one. It won't be in a good enough state to release Thursday. The good news is that we're fixing it right now and it will go in the first release after this one.
Tytuł: Odp: Incursion 1.5
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 21, 2011, 20:43:42
[admin]Dobra pożartowali, pośmiali się, a teraz wracamy do tematu albo STFU[/admin]