Eve-Centrala

Eve Online => Starsze dodatki => Patche i dodatki => Incursions => Wątek zaczęty przez: SokoleOko w Wrzesień 19, 2010, 13:47:13

Tytuł: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 19, 2010, 13:47:13
Na SiSi pojawiła się opcja remapu atrybutów za PLEX-a

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1386245

Ktoś tu się chyba z (bip!) na łeb zamienił... może jeszcze SP za PLEX i Premium Shop?
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Wrzesień 19, 2010, 13:51:15
Ktoś tu się chyba z (bip!) na łeb zamienił...
QFT
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: mkxy w Wrzesień 19, 2010, 14:02:18
Bez przesady, skoro dali jeden remap, nowym dwa remapy to w sumie jak tam chca odciagnac troche plexow z rynku w sumie nie taki zly pomysl. Nie bardziej kontrowersyjne od samego remapu.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 19, 2010, 14:14:00
Właśnie że jest kontrowersyjny bo to nie tyle przetarcie szlaku co budowa 10 pasmowej autostrady w kierunku o którym pisze Sokole Oko. Wszelkie tego typu praktyki w większości gier powodują wysyp nerdów którzy myślą że jak mają hgw ile sp to mogą wszystko i generalnie rozpie [bi!] balans gry.

Przy okazji Sokole jak to wygląda na sisi? Aplikacja tej funkcji jest tuż pod / nad zużyciem plexa do przedłużenia konta?
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 19, 2010, 14:18:28
Czasy kiedy postac z bazylionem SP rozwalaly balans gry juz sa za nami. Teraz od starych postaci jest masa i kto chce miec postac z wypasionymi skillami ten se ja kupi.

E: a czasy 'premium shopa' mamy od lat - kto chce wydac 5000$ na Eve ten kupuje mase plexow/iskow/postaci/kont/statkow i sobie wybucha wesolo.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 19, 2010, 15:22:09
może jeszcze SP za PLEX i Premium Shop?

A kto ci teraz broni sprzedać PLEXy i kupić pilota tytana razem z tytanem?

W przypadku remapa i tak musisz czekać na skilla, tylko, że zamiast 30 dni, będzie ich 27 na przykład.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 19, 2010, 15:43:34
Właśnie że jest kontrowersyjny bo to nie tyle przetarcie szlaku co budowa 10 pasmowej autostrady w kierunku o którym pisze Sokole Oko. Wszelkie tego typu praktyki w większości gier powodują wysyp nerdów którzy myślą że jak mają hgw ile sp to mogą wszystko i generalnie rozpie [bi!] balans gry.

Dokładnie.

Remap raz do roku pozwalał na poprawienie tego, co kulało w skutek wyboru rasy/bloodline'u, którego dokonywało się praktycznie na ślepo (jak tu wybrać właściwie nie mając pojęcia o grze).

Ekstra remap dodano po zmianie zasad kreacji postaci, gdy zrobiono "wszystkim po równo".

No, ale remap na żądanie za 14,99 to już mniej więcej możliwość kupienia za kasę puli SP wartej miesiąc - bo tyle można zaoszczędzić robiąc kilka remapów w ciągu roku. I to już jest bardzo, bardzo "nie-Eve".

Przy okazji Sokole jak to wygląda na sisi? Aplikacja tej funkcji jest tuż pod / nad zużyciem plexa do przedłużenia konta?

Pojęcia nie ma, nigdy nie chce mi się logować na SiSi :)
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 19, 2010, 15:51:50

Remap raz do roku pozwalał na poprawienie tego, co kulało w skutek wyboru rasy/bloodline'u, którego dokonywało się praktycznie na ślepo (jak tu wybrać właściwie nie mając pojęcia o grze).

Ekstra remap dodano po zmianie zasad kreacji postaci, gdy zrobiono "wszystkim po równo".

Skąd ty bierzesz te informacje?
Remapy i zmiany w kreacji nowych postaci wyszły w Apokryfie i od tej pory nic w tym nie ruszano.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 19, 2010, 15:52:51
Jak zaczynałem grać (Quantum Rise) to był jeden remap na rok. Od Apocryphy jest - poza tym - dodatkowy remap dawany na start.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Jrkan w Wrzesień 19, 2010, 16:00:17
Jak zaczynałem grać (Quantum Rise) to był jeden remap na rok. Od Apocryphy jest - poza tym - dodatkowy remap dawany na start.

Coś Ci się chyba przewidziało, remap wprowadzono w Apocryphie razem z ujednoliceniem wszystkich ras i bloodlinów.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Wrzesień 19, 2010, 16:00:54
Jak zaczynałem grać (Quantum Rise) to był jeden remap na rok. Od Apocryphy jest - poza tym - dodatkowy remap dawany na start.
nie. Było tak, jak mówi Mona.
http://www.eveonline.com/updates/patchnotes.asp?patchlogID=183 - dopiero w pacznotach do Apo jest info o remapie


edit: a w QR (http://www.eveonline.com/updates/patchnotes.asp?patchlogID=175) w sekcji skills nie ma mowy o niczym podobnym.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Oxylan w Wrzesień 19, 2010, 16:01:12
Jeśli to prawda z tym remapem za iski (plexy) to równie dobrze mogą wprowadzić impy  +6-7 dostępne tylko za plexy albo od razu przez karte kredytową, po co owijać w bawełne ... Czy EvE idzie w kierunku mikropłatności ? CCP samo stwierdziło że EvE jest grą hardkorową, nie lubią stylu afk itp chodzi o to żeby być częścią jak oni to nazywają sandtboxu i grać bez ułatwień itp, już sama możliwość kupowania postaci wyklucza idee grania bez ułatwień, oczywiście taka mechanika to ukłon w strone nowych graczy, znów w przypadku starszych wiele to nie zmieni, osobiscie po prawie czterech latach mam już za sobą maniakalne pilnowanie skili i dbanie o atrybuty, zapewne wielu starszych graczy też to olewa +- 2-3 mil sp kto się tym martwi , ktoś kto ma 60-100mil sp...

Widocznie mało zarabiają i planują jak zarobić więcej, w sumie mi to nie przeszkadza , zarabianie to część rozwoju ich firmy, jakoś trzeba sobie radzić, a jeśli jestem w błędzie i nie chodzi o zarabianie to dlaczego tylko za plex?
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Qreg w Wrzesień 19, 2010, 16:35:44
Ogolnie mam wrazenie ze CCP stosuje coraz bardziej agresywna polityke sciagania kasy. Kiedy były to tylko reklamy na roznych stronach. Teraz prawie na co drugiej stronie ktora ma jakies reklamy jest Eve ;) a ostatnio zaczeli przysyłac maile z przypomnieniem o przedluzeniu konta... albo maja problemy finansowe... albo probują teraz znaczaco zwiekszyc rentowność tej gry...

Ciekawe co wymysla dalej ;) moze zaczna dzwonic przypominajac o reaktywacji konta :D do starych graczy :D
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Gaavrin w Wrzesień 19, 2010, 16:38:19
A ja się zastanawiam jak to wpłynie na ceny plexów, bo według mnie te ceny skoczą. Ludzie którzy mieli kasę i wydawali ją na eve zamiast sprzedawać pleksy za iski innym graczom, będą teraz je ładowali w remapy raz na dwa miesiące.

Ale poza ceną pleksów nie wydaje mi się, żeby to miało aż taki wpływ na sandbox eve. To że ktoś będzie trochę szybciej skillował nie ma jakiegoś większego znaczenia, skoro wpływ atrybutów na tempo skillowania nie jest jakiś ogromny (nie da sie dzięki remapom w dwa tygodnie wyskillować capitala), gorsze byłoby kupowanie za pleksa puli skillpointów, co niestety pewnie też wprowadzą, patrząc po kierunku zmian i tym, że technicznie jest to już in game zaimplemetowane, co ccp testowało ostatnio po dwu dniowym dt.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 19, 2010, 16:59:43
Nie mówiłem, że remapy wprowadzono w QR tylko że wtedy już były.

Natomiast dzień, w którym będzie można kupić SP za kasę, będzie moim ostatnim dniem w Eve.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Jrkan w Wrzesień 19, 2010, 17:05:51
Nie mówiłem, że remapy wprowadzono w QR tylko że wtedy już były.

Nie było. Zaczynaliśmy niemal w tym samym czasie i dobrze pamiętam, że remapu wtedy nie było, oraz płacze achur po apocryphie, że żeby zrobić remap to muszą zwiększyć charisme z 3 do obowiązkowych 5. Khobba już ci linkną pachnotes do apocyphy, ja jeszcze zacytuję.

Cytat: Patch notes for Apocrypha, released 10 March 2009
Character attribute distribution can now be rearranged in order to diversify or specialize skill training. This means that you can now reallocate attribute points once per year.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Gizmo79 w Wrzesień 19, 2010, 17:15:29
Nie mówiłem, że remapy wprowadzono w QR tylko że wtedy już były.
Źle pamiętasz Sokole, nie było.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 19, 2010, 17:17:34
Natomiast dzień, w którym będzie można kupić SP za kasę, będzie moim ostatnim dniem w Eve.

Can I have ur stuff? (http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=channel&channelID=734105)
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Platfusek w Wrzesień 19, 2010, 17:19:49
Nie mówiłem, że remapy wprowadzono w QR tylko że wtedy już były.

Natomiast dzień, w którym będzie można kupić SP za kasę, będzie moim ostatnim dniem w Eve.

to do widzenia, bo można tak co najmniej od momentu kiedy wprowadzono PLEXy na markecie
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Wrzesień 19, 2010, 17:28:23
Nie mówiłem, że remapy wprowadzono w QR tylko że wtedy już były.

Sokole, czas w okolicach QR był okresem mojej największej aktywności w EVE i zaręczam Ci, że nie było takiej możliwości.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Wrzesień 19, 2010, 17:37:18
Nie mówiłem, że remapy wprowadzono w QR tylko że wtedy już były.

Natomiast dzień, w którym będzie można kupić SP za kasę, będzie moim ostatnim dniem w Eve.

Reality check:
Juz jak zaczynalem grac w ta gre ponad piec lat temu, istnialy duze hodowle charow na sell. Jakos nie mysle ze cos sie zmienilo. I jakos nie podejzewam ze przed moim graniem bylo inaczej.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Stary Pierdola w Wrzesień 19, 2010, 17:46:18
Reality check:
Juz jak zaczynalem grac w ta gre ponad piec lat temu, istnialy duze hodowle charow na sell. Jakos nie mysle ze cos sie zmienilo. I jakos nie podejzewam ze przed moim graniem bylo inaczej.

Wtedy działało jeszcze skill learning on inactive account teraz nie tak ze hodowla na pewno się zmniejszyła.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Wrzesień 19, 2010, 17:50:22
Na pewno to tylko zdrozala.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Wrzesień 19, 2010, 18:09:42
Wiecie, jak chcecie hardkor i sandboxa, to najlepiej uwalić od razu alty (na pojedyńczym koncie), multikonta, kupowanie postaci i plexy w ogóle. Wtedy każdy będzie miał jedną postać, płacił kasą i pozamiatane - hardkor, specjalizowanie postaci, współpraca, mmo i sandbox. Nie?

A sam remap za plexa... Ja bym się może i nawet skusił, ale to bardziej w bardziej zaawansowanej fazie gry, że tak powiem.

Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 19, 2010, 20:20:56
Jeżeli nie ma się darmowego remapa, to przycisk "save changes" zmienia się w "perform plex remap".

http://dl.eve-files.com/media/1009/remap1.png

Po kliknięciu go otwiera się już normalne okno do remapa, w którym po zrobieniu czego trzeba i kliknięciu save changes otwiera się nowe okno z prośbą o potwierdzenie.

http://dl.eve-files.com/media/1009/remap2.png

Po zayesowaniu, plex znika z hangaru.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Wrzesień 19, 2010, 22:29:37
A timer remapa jak wtedy wygląda? To jest poza timerem tym rocznym?
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: mkxy w Wrzesień 20, 2010, 10:11:17
A timer remapa jak wtedy wygląda? To jest poza timerem tym rocznym?

Wlasnie, ciekawe czy jak moge zrobic remap za pol roku, uzycie plexa od nowa wyzeruj, ze rok trzeba bedzie czekac>?

Co do dyskusji ten pomysl bardziej sie przysluzy osoba ktore nie maja takich srodkow jak nerdzi z kasa ktorzy zanim wprowadzono remapy mogly kupowac wkoncu wyskilowane postacie. To wkoncu tylko nieznaczny boost ktory nijak sie nie umywac do tego co juz jest.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 20, 2010, 11:02:24
Tu nie chodzi o to, jak ta konkretnie zmiana "zaburzy" balans gry. Raczej chodzi o łamanie pewnych zasad, które Eve wyróżniają na tle innych gier. Jest to uchylenie drzwi do wprowadzenia rozwiązań, które tą szczególność zabiją.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Stary Pierdola w Wrzesień 20, 2010, 11:15:48
Przepraszam za offtopic , ale zęby zrozumieć lepiej dykusje czy ktoś byłby łaskaw wyjaśnić jak to jest z tym graniem na SISI :
czy gra się swoją postacią z Tranquility czy tez trzeba zrobić nową postać tylko dla test serwera?
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 20, 2010, 11:21:53
Postacią z TQ, tylko nieco opóźnioną w rozwoju.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 20, 2010, 11:22:52
Co jakiś czas jest mirror bazy TQ -> SiSi.

Aktualne informacje na temat dat mirrorów - na forum Eve-O w "Test Server Feedback".
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Platfusek w Wrzesień 20, 2010, 11:26:43
Przepraszam za offtopic , ale zęby zrozumieć lepiej dykusje czy ktoś byłby łaskaw wyjaśnić jak to jest z tym graniem na SISI :
czy gra się swoją postacią z Tranquility czy tez trzeba zrobić nową postać tylko dla test serwera?

Z tego co wiem, na sisi jest co jakiś czas kopiowana zawartość z głównego serwera, postacie, itemy itd więc rozwijając postać na sisi nic nie zyskasz bo zostanie ona za jakiś czas nadpisana postacią z tranquility.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Kareem w Wrzesień 20, 2010, 12:12:53
A wg mnie CCP popełnia poważny błąd. Nie chodzi tu o zrażanie do siebie graczy. Skille za $ zawsze były. Można przecież kupić plexa, sprzedać in-game a za zarobione iski kupić postać. Rynek jest płynny więc można praktycznie kupić dowolną postać z dowolnymi skillami i ilością SP

Błąd polega na tym, że CCP drive’uje nie ten popyt co trzeba. A popyty są 2. Popyt na plexy w grze (In Game Demand – IGD) i popyt poza grą – czyli popyt na GTC opłacany za $ (Out Of Game Demand – OOGD). Zwiększanie IGD nie zwiększając OOGD jedynie podnosi ceny plexów na markecie. Widać to teraz. Skończyły się wakacje, ludzie wrócili do gry w statki, reaktywując często konta, pojawili się też nowi i wzrosło zapotrzebowanie na plexy, ale nie wzrosła ich liczba na rynku, więc ceny w isk rosną.

Jedyne co przyniesie remap za plex to wzrost ceny plexów.

Wydaje mi się, że liczba ludzi płacących za konta jest stała. Ciekaw jestem statystyk. CCP pewnie je ma. Osobiście zakładam (niepotwierdzone żadnymi danymi), że na zachodzie ludzie częściej przedłużają konta za $, w końcu tam miesiąc gry to jakaś 1h pracy za średnie wynagrodzenie. Podczas gdy u nas czy u ruskich trochę trzeba popracować na te $, więc pewnie brać słowiańska częściej kupuje plexy. Skoro są osoby chętne do kupowania plexów w grze, to muszą być też dostawcy, którzy kupując za kasę GTC i odsprzedają je za isk. Zwiększając IGD na plexy nie zwiększą OOGD bo ilość ludzi płacących za konta wg mnie jest stała, a sezonowe fluktuacje dotyczą raczej osób kupujących plexy za isk

Zwiększając IGD nic nie zyskają, bo nie przyciągną nowych ludzi, którzy kupią GTC… chyba że osoby kupujące GTC za $ to zdecydowana większość i zakładają, że będzie to dla nich wystarczająca pokusa do wydania więcej kasy. Ale wciąż zakładam, że kasa, która wpada do CCP jest zależna przede wszystkim od ilości kont. I tu paradoksalnie mogą się przejechać. Jeżeli IGD zwiększy się tak, że ceny poszybują w górę może się okazać, że grindować na plexa nie wystarczy już średnio 10h w miesiącu, a np. potrzebne będzie 20h czy 30h. Część graczy, stwierdzi, że to bez sensu i zrezygnuje z gry. Ilość kont opłacanych za plexy spadnie, ceny plexów spadną, ale ich wolumen na rynku i przychody CCP będą dużo niższe.

Może rozwiązaniem byłoby nieznaczne obniżenie ceny GTC przy jakimś podniesieniu ceny w isk, tak aby nie opłacało się kupować ich w grze. Może część graczy stwierdzi, że nie opłaca się grindować wiele godzin za przedłużenie konta, skoro można za odpowiednik 1h pracy kupić GTC. Kiedyś to liczyłem i cena każdej rzeczy kupowanej/sprzedawanej w grach online da się wyrazić w czasie potrzebnym na jej zdobycie pomnożonym przez najniższą stawkę godzinową za pracę w Realu. Tzn. 100mln isk na allegro kosztuje 13 PLN. Jeżeli przeciętnie da się zarobić 50mln isk w 1h to wychodzi około 6,5 PLN za godzinę pracy na ich zdobycie, czyli tyle ile zarabia studenciak w jakimś Macu, czy Tesco. Patrząc na jakiegoś Golda, czy Adenę wychodzi podobnie.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 20, 2010, 12:29:09
Wyższe ceny pleksów, to więcej ludzi, którzy nie kupią ISK od sellerów, tylko GTC. Poza tym, nikt chyba nie będzie remapował się co tydzień, więc nie wiem skąd ci się weźmie trzykrotny wzrost cen.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Kareem w Wrzesień 20, 2010, 12:45:04
Wyższe ceny pleksów, to więcej ludzi, którzy nie kupią ISK od sellerów, tylko GTC. Poza tym, nikt chyba nie będzie remapował się co tydzień, więc nie wiem skąd ci się weźmie trzykrotny wzrost cen.

To taki przyład z czapy. Chodzi o zasadę, a nie o dokładne wyliczenia.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: naye666 w Wrzesień 20, 2010, 13:13:04
Karem @ z czapy to najwyzej sa Twoje domniemania... Cena gtc rosnie ze wzgledu na kursy walut. Rozejrzyj sie w tym temacie i poobserwuj ;)
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Kira Korpii w Wrzesień 20, 2010, 13:16:31
Odkladajac kwestie ekonomii ingame na bok uwazam to za bardzo mile posuniecie z perspektywy starszych postaci.

Remap teraz raz na rok wymusza na mnie ustawienie kolejki skillowania troszke na sile i robienia wielu niepotrzebnych skilli, ot zeby efektywnie wykorzystac czas. Jesli to sie zmieni nie bede uwieziony na danych drzewkach sp na tak dlugo i bede mogl praktycznie w dowolnej chwili zaczac skillowac cos innego czy tez zbalansowac postac. Rozsadek mowi ze i tak nie zmienialbym tego czesciej niz 5-6 miesiecy. I jeszcze jedno - nie kupujesz w ten sposob skilli gotowych, bo i tak trzeba wycierpiec czas na ich zrobienie.

Jesli zas chodzi ze to jest swojego rodzaju system miniplatnosci, to juz paru kolegow przypomnialo tutaj, ze w eve istnieje system MEGAplatnosci -  poprzez plexy ktore mozesz ziskowac i kupic dowolna rzecz/postac. Nic nowego tutaj.

A no i plexa kupisz za iski takze wiec potraktujcie to jak, powiedzmy, bardzo drogi implant (one takze przyspieszaja skillowanie i sa za iski, czyz nie?)
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 20, 2010, 13:29:02
Remap teraz raz na rok wymusza na mnie ustawienie kolejki skillowania troszke na sile i robienia wielu niepotrzebnych skilli, ot zeby efektywnie wykorzystac czas. Jesli to sie zmieni nie bede uwieziony na danych drzewkach sp na tak dlugo i bede mogl praktycznie w dowolnej chwili zaczac skillowac cos innego czy tez zbalansowac postac.

A kto Ci kazał robić radykalnego remapa, z powodu którego musisz rok tłuc jakieś drony?

Mam duuuuuużo młodszego chara niż Ty, zrobiłem dotąd JEDNEGO remapa (po wbiciu leadershipa zdjąłem charyzmę), mam atrybuty ustawione z przechyłem +2 na korzyść Perc/Wil vs. Int/Mem i nie zamierzam długo niczego ruszać.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Kira Korpii w Wrzesień 20, 2010, 13:32:13
Oj nie czepiaj sie tutaj czy ktos mi kazal czy nie, wymyslilem sobie ze oplacalo sie i opracowalem taka tez dluga kolejke, chociaz czesciowo niepotrzebna. A ze lubie robic cos z maksymalna wydajnoscia to zrobilem jak zrobilem :)

Zaproponowane rozwiazanie przez ccp jest mi na reke, a pewnie wielu innym osobom takze, jesli lubia sobie skillowac szybko ;p co w przypadku eve jest najczesciej i tak wolno :D
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Kareem w Wrzesień 20, 2010, 14:25:02
Karem @ z czapy to najwyzej sa Twoje domniemania... Cena gtc rosnie ze wzgledu na kursy walut. Rozejrzyj sie w tym temacie i poobserwuj ;)

Ale ja nie mówię tylko o cenie GTC za PLN. Podejrzewam, że polski rynek to jakiś nędzny promil przychodów CCP. Pewnie większość kasy robią na tłustych amerykańcach albo ludziach z UE, a ci już kupują za twardą walutę i kurs nie ma tu nic do rzeczy.

Ale masz rację. Moje domniemania nie są popartę żadnymi danymi, jednakże dalej uważam, że CCP zabiera się do tematu od d... strony i nie powinni zwiększać popytu na plexy, a popyt na wykupywanie kont za realną kasę. Bo popyt na plexy podniesie ceny ingame, a nie zwiekszy przychodów CCP.

Z drugiej strony Mona podsunął dobrą myśl z tymi handlarzami isków. Przy cenie około 400m za plexa, cena na allegro zrówna się z ceną za GTC. Może w tym jest ich cel: zwiększamy popyt na plexy -> rosną ceny -> wycinamy handlarzy ?????

A sam pomysł częstszego remapu IMO dobry. Ciekawe tylko jak często można by to robić?
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Stary Pierdola w Wrzesień 20, 2010, 14:31:06
A sam pomysł częstszego remapu IMO dobry. Ciekawe tylko jak często można by to robić?

Mnie sie pomysl podoba , chcialbym kupic Nightmare ale nie mam skilli na shield tanka no wiec albo bede skillowal kilka miesiecy 1980 punktow/godzine albo sobie zrobie chwilowy remap i bedzie szlo 2772 punktow/godzine czyli 70% szybciej i to wszystko za marne 700 mil (wliczam i powtorny remap).
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 20, 2010, 14:36:00
A timer remapa jak wtedy wygląda? To jest poza timerem tym rocznym?

Tak, okupowanie remapów za pleksy nie ma wpływu na ten licznik.

BTW w character sheecie pojawiło się coś nowego.

http://dl.eve-files.com/media/1009/plex.png

Kliknięcie prawym na pleksie otwiera menu jak widać, a kliknięcie na przycisku buy plex otwiera IGB ze stroną do kupowania pleksów.

Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: naye666 w Wrzesień 20, 2010, 15:10:59
Kar @ troche zle opisalem temat ale w pracy jestem. Ogolem wyglada to tak: roscie cena plexow za isk maleje za kase, a uzaleznione jest to od a.chca sprzedac kase co utulali w grze b.kursy walut
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: F-YU w Wrzesień 20, 2010, 15:57:54
Kareem
"Ale masz rację. Moje domniemania nie są popartę żadnymi danymi, jednakże dalej uważam, że CCP zabiera
się do tematu od d... strony i nie powinni zwiększać popytu na plexy, a popyt na wykupywanie kont za realną kasę.
 Bo popyt na plexy podniesie ceny ingame, a nie zwiekszy przychodów CCP."


popatrz na temat od strony CCP. Dla polskich graczy grających przeważnie za iski,
zmiany proponowane przez ccp są fatalne, tak samo jak i dla isk selerów, bo spadnie rynkowa wartość iska
za real-cashe.
Dla graczy grających za pieniądze to są dobre zmiany, bo za 1 plexę sprzedaną na rynku będą mogli "pobawić"
się w virtualne stateczki więcj (kupić ich więcej i stracić ich więcej). - hazard już w czystej postaci... (kurwa... gdzie ta ekonomia i rynek osławiona... w tym eve -_- co się znią stało... przez ostatnie 3 lata...)

cieki mnie jedno - ile musiały by kosztować plexy aby polaka grającego za iski suma ta juz odstraszyła,
znaczy ile jesteście gotowi zapłacić za plexę iskami... bo prawda jest taka że jest zbyt dużo ludzi gotowych
dać każdą sumę, aby tylko za iski grać. Stawiam że gdzieś w okolicach 2-3b za miesiąc - to by dopiero mogło
wykończyć ten biznes...
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 20, 2010, 16:03:12
Przy beczce quafe w kantynie z bukanierami rozprawialismy  na temat ostatnich posuniec kompanii wschodnio-indyjskiej (CCP) i naszym zdaniem sami sobie strzelaja w stope, bo:
- im wiecej łupów (iski) trzeba przeznaczyc na list kaperski (plex) tym trzeba wydac na nie mniej dublonów (RL cash) aby nabyc nową fregate - wiec spadnie popyt wymiany dukatów na listy kaperskie
- ludzie korzystajacy z listów kaperskich nadal będa to robic, najwyzej czesc swoich oblicz (alty) zostawia na ladzie (frozen) - wiec spadnie popyt wymiany łupów na listy kaperskie

Stratni będą kamraci którzy lubią swoje inne oblicza i wlasnie kompania wschodnio-indyjska.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Kareem w Wrzesień 20, 2010, 16:25:40
cieki mnie jedno - ile musiały by kosztować plexy aby polaka grającego za iski suma ta juz odstraszyła,
znaczy ile jesteście gotowi zapłacić za plexę iskami... bo prawda jest taka że jest zbyt dużo ludzi gotowych
dać każdą sumę, aby tylko za iski grać. Stawiam że gdzieś w okolicach 2-3b za miesiąc - to by dopiero mogło
wykończyć ten biznes...

Odpowiedź na to pytanie jest prosta. Każdy racjonalny człowiek powinien policzyć ile zajmuje mu uzbieranie na plexa grindując, a ile musi na niego pracować. Ja na przykład pracuję około 2h, a npcować musiałbym 10h, więc gram za PLN, a isk wydaje na statki kosmiczne.
Ale ktoś, kto potrafi wycągnąć 100m isk/h, a jest uczniem i mógłby co najwyżej dostać pracę w Macu za 5PLN/h będzie grał za isk (czas racenia na plexa - 3h, czas pracy na plexa - 6h). Myślę, że już przy około 600m zaczęłyby się problemy i ludzie teoretycznie zaczęliby kupować plexy za PLN, a w praktyce poszliby grać w czołgi.  :-\
Dlatego ta zmiana będzie faworyzować kraje rozwinięte, w których się przyzwoicie zarabia. Dla nastolatka w Stanach pracującego za 10-15$ za godzinę (strzelam, nie wiem ile sie zarabia w Stanach) mniejszym problemem będzie poświęcenie godziny pracy na remap niż dla Polaka czy Ruska farmiącego kilka godzin na plexa.
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: F-YU w Wrzesień 20, 2010, 16:59:15
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1387053

tu za 700 mil kupują i idzie jak świeże bułeczki - za 2 dni za 800 będzie? obstawiamy?  ;D
Tytuł: Odp: Remap za PLEX
Wiadomość wysłana przez: Stary Pierdola w Wrzesień 20, 2010, 17:55:56
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1387053

tu za 700 mil kupują i idzie jak świeże bułeczki - za 2 dni za 800 będzie? obstawiamy?  ;D

Bez przesady w piatek kupiłem za 600 , jak człowiek czeka zawsze znajdzie po normalnej cenie.

(http://img826.imageshack.us/img826/5389/jurnal.png)