Autor Wątek: [pve] Noctis  (Przeczytany 28555 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 28, 2011, 17:12:09 »
Musze powiedziec że noktis to tylko zabawka do hi seca i 0.0.
W realiach WH Noctis jest najgorszym sprzetem do salvagowania.
Miekkie i potwornie dlugo sie zbiera.
Wyobrazcie sobie taką sytuacje:
Siedzicie sobie na takim Outpost frontier stronghold spokojnie salvagujac, nagle  z kloaka wychodzi 30 km od was bomberek...
Puszcza bombke i zanim sie zawiniece dokonczy was torpedami.
Zanim chlopaki robiacy lokacje w tym samym systemie doleca na pomoc noktis jest puffniety i zlootowany... a bomberek odwarpowuje w cloaku i  sie smieje :P
Pozdrawiam
Pier****** jak potłuczony. Szanowny pan słyszał o alignie?
Chłopaki z A4 łoją noctisami wrakowiska i jakos nie maja takich problemów...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Kara Mon

  • Gość
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 28, 2011, 19:05:57 »
Noctis jest najlepsza zabawka do salvagowania w WH , jesli ktos nie potrafi latac to bomber wychodzacy z cloaka jest problemem . Poza tym drobnym faktem noctis salvaguje caly sajt blyskawicznie. Nalezy tylko pamietac zeby nie robic glupiego zestawu 4x4 tylko 5 tractorow i 3 salvagery , przy ustawieniu 4x4 z salvage na 3 lvl i rigiami do salvagu 2 salvagery nie mialy co robic bo tractory nie nadazaja wrakow sciagac.

Zgudi

  • Gość
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 28, 2011, 22:05:03 »
Cytuj
Ej no tak. Jeśli serwer liczy dla każdego działa osobno prawdopodobieństwo criticala to masz 8 szans na trafienie criticala w salwie. Jak masz 1 działo (zgrupowane działa) to masz 1 szansę na criticala. Prawdopodobieństwo nie jest większe przy zgrupowanych działach. Różnica nie jest znaczna, ale zawsze. Im więcej masz parametrów wpływających na końcowy wynik tym częściej będziesz miał średnią 3,55, a nie jak przy 1 zgrupowanym 3,45.

Na logikę total damage przy rozgrupowanych działach jest takie samo jak przy zgrupowanych. Oczywiście przy rozgrupowanych masz 8 krotnie większą szansę na max damage, ale także masz 8 krotnie większą szansę na minimal damage. Mimo wszystko wrażenie, że rozgrupowane zadają więcej damage mam i ja. Więc proponuję test. Ze stoperem 20 razy powtórzyć próbę z rozgrupowanymi działami i zgrupowanymi, atakując identyczny typ jednostki.

Być może informatycy ze stajni ccp byli samoukami i zastosowali jakieś pokręcone na wskroś algorytmy :)
« Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2011, 22:15:11 wysłana przez Zgudi »

Zamyśl

  • Gość
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 28, 2011, 22:15:22 »
Pier****** jak potłuczony. Szanowny pan słyszał o alignie?
Chłopaki z A4 łoją noctisami wrakowiska i jakos nie maja takich problemów...

Piszę z wlasnego doswiadczenia....

Nie zebym nimi latał ale mielismy 5 corpowych noctisow zostal jeden....
Deski jednak niezastapione sa tansze i wogule...
a jak maja zdechnac to i tak zdechna...

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 28, 2011, 23:01:58 »
Piszę z wlasnego doswiadczenia....

Nie zebym nimi latał ale mielismy 5 corpowych noctisow zostal jeden....

Coś mi się tu nie zgadza :P

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 29, 2011, 00:12:59 »
W takim wypadku piloci noctisów powinni pogadać ze scoutami o reimburście

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 29, 2011, 09:55:52 »
ECM jest zero-jedynkowy, działo nie.
Chyba nie zrozumiałeś co napisałem. Nie chodzi o to czy zerojedynkowo działa zadają dmg tylko o wrecki które już zerojedynkowe są, a podnoszą ŚREDNIĄ. W przypadku dział zgrupowanych tych wrecków masz ewidentnie mniej bo masz mniej prób kiedy wreck może paść. Na chłopski rozum powinno być porównywalnie (wreck dla grupy dział vs wrecki dla wielu dział), ale w przypadku prawdopodobieństwa i chłopski rozum i babska intuicja zawodzą. Wg mnie prawdopodobieństwo dla zgrupowanych dział NIE jest zbalansowane vs prawdopodobieństwo pojedynczego działa.

Przyjmijmy, że prawdopodobieństwo wrecka wynosi 10% (1 strzał na 10), przy niezgrupowanych działach masz w pojedynczej salwie 8 prób ! Przy zgrupowanych masz tylko 1 próbę próbę na salwę (oczywiście jak trafisz to od razu wreck dla 8 jest naliczony) czyli musiałbyś częściej trafiać by wyrównać szanse. Jak widzisz ilość dmg w tym wypadku nie ma znaczenia, bo mówimy o prawdopodobieństwie wrecka, a nie o wartości (wysokości) wrecka dla działek niezgrupowanych vs zgrupowane.
Zapewne na próbie kilku tysięcy strzałów wartość total dmgu jest porównywalna (a może zgrupowane pokazują większą korzyść), ale do celów nie strzela się zazwyczaj kilkoma tysiącami strzałów.

To jak rzut 1 kostką i 8-ma. Nie wiem jak u Ciebie ze szczęściem, ale wg mnie przy 8 kostkach szanse, że wyrzucę co najmniej 1 raz 6 oczek jest większe (a możliwe, że będę miał więcej kostek z 6-ma oczkami). Wielkość kostki (zgrupowane działa to taka większa kostka) nie ma znaczenia względem tego czy wypadnie 1 czy 6 oczek.

W takim wypadku piloci noctisów powinni pogadać ze scoutami o reimburście
To chyba nie do końca błąd scoutów...
Siedzicie sobie na takim Outpost frontier stronghold spokojnie salvagujac, nagle  z kloaka wychodzi 30 km od was bomberek...
Puszcza bombke i zanim sie zawiniece dokonczy was torpedami.
Zanim chlopaki robiacy lokacje w tym samym systemie doleca na pomoc noktis jest puffniety i zlootowany... a bomberek odwarpowuje w cloaku i  sie smieje :P
Czyli piloci noctisów popełnili najprostszy z możliwych błędów = skupili się (i pewnie na dokładkę się nie poruszali) co umożliwiło objęcie ich 1 bombką (postawienie kolejnej pewnie nie dałoby efektu, bo zdążyliby uciec).

Edit: Post nr 3000 !
« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2011, 10:15:30 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 29, 2011, 10:16:29 »
Zakładając że w identycznych warunkach, prawdopodobieństwo trafienia wrecka jest identyczne to możemy to sprowadzić do tych waszych kostek, przy czym raz rzucamy 8 niezależnymi kostkami, a raz takimi połączonymi, które zawsze upadają na tą samą ściankę.

Mam nadzieję że każdy wie iż wartość oczekiwana liczby oczek dla kostki z 6 ściankami wynosi 3,5. Więc wartość oczekiwana sumy tego co nam wypadnie dla niezależnych kostek wynosi 8 * 3,5 (bo rzucamy 8 razy identycznymi kostkami i każda ma taką samą wartość oczekiwaną), a dla połączonych... 8 * 3,5, bo kostka którą rzucaliśmy ma taką właśnie wartość oczekiwaną, a pozostałe zachowują się identycznie.

Tyle jeśli chodzi o matematykę.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 29, 2011, 10:24:54 »
Tyle jeśli chodzi o matematykę.
I tyle jeśli chodzi o EVE, bo z analizy logów wynika zupełnie inny obraz...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 29, 2011, 10:36:24 »
A ile logów analizowałeś? 50? 1000? Kostki zaczynają być zbieżne do tego 3,5 po przynajmniej 100 rzutach, a masz tylko 6 możliwych wartości. Dormio mówimy o DOWOLNIE dużej ilości rzutów/strzałów.

Oczywiście model nie ma zastosowania w przypadku gdy zgrupowane działa zachowują się inaczej niż jedno z odpowiednio przemnożonym dmg modem..
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 29, 2011, 10:46:55 »
Dla "latajacych inaczej" podaje ciekawostke: ZGRUPOWANIE DZIAL NIE POWODUJE ZADNEJ ZMIANY DMG, kazdy strzal jest w tej kupce po prostu sumowany i "ukrywaja" sie w tej sumie wrecki, lighty, heavy hity itp itd. Caly ten temat jest o kant dupy rozbic.
Zreszta to samo z salvagem i jakims mitycznym hit points wraku, czy innym "krytycznym" dmg w ostatnim momencie. Ostatnio juz slyszalem przeboj ze lepszy loot z wraku jest jesli salvagniesz go shipem wyzszego tech.... Tak idzcie salvagowac Tengu, OMG.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 29, 2011, 10:55:27 »
Dla "latajacych inaczej" podaje ciekawostke: ZGRUPOWANIE DZIAL NIE POWODUJE ZADNEJ ZMIANY DMG, kazdy strzal jest w tej kupce po prostu sumowany i "ukrywaja" sie w tej sumie wrecki, lighty, heavy hity itp itd. Caly ten temat jest o kant dupy rozbic.

W takim razie jaki jest zysk po stronie serwera z grupowania broni? CCP podkreśla że ten zysk jest.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 29, 2011, 10:55:58 »
Dla "latajacych inaczej" podaje ciekawostke: ZGRUPOWANIE DZIAL NIE POWODUJE ZADNEJ ZMIANY DMG, kazdy strzal jest w tej kupce po prostu sumowany i "ukrywaja" sie w tej sumie wrecki, lighty, heavy hity itp itd. Caly ten temat jest o kant dupy rozbic.
Jakieś dowody ? Czy to tym razem Twoje wywody równie wiarygodne jak rozważania w tym topicu.

Zreszta to samo z salvagem i jakims mitycznym hit points wraku, czy innym "krytycznym" dmg w ostatnim momencie. Ostatnio juz slyszalem przeboj ze lepszy loot z wraku jest jesli salvagniesz go shipem wyzszego tech.... Tak idzcie salvagowac Tengu, OMG.
No i na pewno coś z tym jest wbrew Twojej nieudolnej złośliwości. Skoro zawodowcy tak salvagują.
http://kb.bu-fu.org/?a=kill_detail&kll_id=61341

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 29, 2011, 11:00:45 »
W takim razie jaki jest zysk po stronie serwera z grupowania broni? CCP podkreśla że ten zysk jest.
Na prosty programistyczny rozum powinno być tak jak pisałem wcześniej, że zgrupowane działa zachowują się jak jedno z odpowiednio przemnożonym dmg modem. Jest to matematycznie poprawne i zmniejsza ilość obliczeń o te 6, 8 razy. Po prostu raz walniesz wrecka z 8 dział jednocześnie a innym razem chybisz całym zestawem, koniec końców zadasz identyczny dmg.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 29, 2011, 11:04:39 »
Na prosty programistyczny rozum powinno być tak jak pisałem wcześniej, że zgrupowane działa zachowują się jak jedno z odpowiednio przemnożonym dmg modem. Jest to matematycznie poprawne i zmniejsza ilość obliczeń o te 6, 8 razy. Po prostu raz walniesz wrecka z 8 dział jednocześnie a innym razem chybisz całym zestawem, koniec końców zadasz identyczny dmg.
Na prosty nieprogramistyczny rozum wydaje się, ze taka właśnie idea im przyświecała. Tyle, że na ten sam nieprogramistyczny rozum jest to bezdyskusyjny  nerf damagu w wypadku grupowania dział w szczególnych przypadkach ich użycia.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 29, 2011, 11:07:44 »
Właśnie dlatego wydaje mi się, że Kira nie ma racji, bo gdyby miał, to jedyną korzyścią z grupowania dział byłaby wygoda.

Jakieś dowody ? Czy to tym razem Twoje wywody równie wiarygodne jak rozważania w tym topicu.
No i na pewno coś z tym jest wbrew Twojej nieudolnej złośliwości. Skoro zawodowcy tak salvagują.
http://kb.bu-fu.org/?a=kill_detail&kll_id=61341

To nie jest dedykowany salvager, tylko alt-scout Loki na travel ficie. Chwila nieuwagi, lądując bumpnął o gate'a i był w dupie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 29, 2011, 11:07:45 »
Moze Sokol jest taki zysk ze wysyla do klienta jeden pakiet z wartoscia sumy strzalu zamiast 8 osobnych? Zreszta, umowmy sie wylosowanie i zsumowanie osmiu liczb, nawet w walce 1000 ludzi chyba nie przerasta mozliwosci wspolczesnych komputerow ;p Bardziej pewnie chodzi o przesylanie tego, chociaz moge sie tu mylic.

Poza tym nie slyszalem zeby to mialo poprawiac prace serwera, moze cos przegapilem, ja to od zawsze uwazalem za wygode uzytkownika.

Dlugo dosc z ta funkcja za to latalem czy to na macharielu, czy nightmerze(arty i tachy), gdzie widac EWIDENTNIE zasade dzialania w praktyce. Bo jesli mialbym przyjac za pewnik jakies wyzej podane zdanie ze mam tylko 1 szanse na wreck hit majac zgrupowane dziala, a ta szansa z wzorow(poszukajcie w googlach) jest okolo 1%, to prawie nigdy bym ich nie widzial, tymczasem mam caly czas 7 osobnych szans na wrecka, bo sa ZNACZNIE czesciej niz 1/100 razy...

Jak zreszta wyjasnic "teorie jednego strzalu" jesli na przyklad ewidentnie z tempesta z arty trafiasz cos za 700 zamiast za 6000 dmg? OZNACZA TO EWIDENTNIE CHYBIENIE 5 dzialami i TRAFIENIE szostym.


http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=596

Zmusiliscie mnie do szukania

How are the grouped weapons attributes calculated?
The system was designed to retain balance between grouped and individual weapons. For example, damage multiplier and capacitor consumption will be properly multiplied depending on the number of grouped weapons, while falloff, tracking, range will remain the same. Hit dice is rolled separately for each module that is grouped while taking into account wrecking hits, so you won’t have a wrecking hit taking the summed up damage of all weapons (which would just be insane).
« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2011, 11:18:47 wysłana przez Kira Korpii »

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 29, 2011, 11:24:52 »
To nie jest dedykowany salvager, tylko alt-scout Loki na travel ficie. Chwila nieuwagi, lądując bumpnął o gate'a i był w dupie.
Hmm....ja wiem, że jest tendencja do maskowania każdej "nieprofesjonalnej wtopy"  ;D i nie żebym był ekspertem od travel-fitów alt-scoutów ale.... ten tzw. alt-scout nie ma ani AB, ani MWD. Czy to aby na pewno standardowy fit na alt-scouta....?

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #53 dnia: Marzec 29, 2011, 11:27:06 »
Ok to juz widac rownie ewidentnie jak zgrupowane dzialka, ze temu panu nie chodzi o wyjasnienia tylko o flame, juz od pierwszej odpowiedzi na moj post. BAN HIM!

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #54 dnia: Marzec 29, 2011, 11:37:34 »
Ok to juz widac rownie ewidentnie jak zgrupowane dzialka, ze temu panu nie chodzi o wyjasnienia tylko o flame, juz od pierwszej odpowiedzi na moj post. BAN HIM!

Może Ban You, to Ci pomoże ochłonąć... :P
A Dev Blog wyjaśnia sprawę.

Ranshe

  • Gość
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 29, 2011, 11:39:50 »
Hit dice is rolled separately for each module that is grouped while taking into account wrecking hits, so you won’t have a wrecking hit taking the summed up damage of all weapons (which would just be insane).

Mhm. No to generalnie nie mieliśmy racji. :)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 29, 2011, 11:55:08 »
Hmm....ja wiem, że jest tendencja do maskowania każdej "nieprofesjonalnej wtopy"  ;D i nie żebym był ekspertem od travel-fitów alt-scoutów ale.... ten tzw. alt-scout nie ma ani AB, ani MWD. Czy to aby na pewno standardowy fit na alt-scouta....?

Powinien mieć MWD, ale szczerze mówiąc - skoro ma covert-cloaka i nullfier (oraz wariackie agility) to niby co ma go zatrzymać podczas 40j gate-to-gate?



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 29, 2011, 11:57:26 »
How are the grouped weapons attributes calculated?
The system was designed to retain balance between grouped and individual weapons. For example, damage multiplier and capacitor consumption will be properly multiplied depending on the number of grouped weapons, while falloff, tracking, range will remain the same. Hit dice is rolled separately for each module that is grouped while taking into account wrecking hits, so you won’t have a wrecking hit taking the summed up damage of all weapons (which would just be insane).
No to mam szczęście i powinienem grać w totka, bo te kilka logów które sprawdzałem, a w których miałem po kilkaset strzałów twierdzi, że w działach rozgrupowanych mam więcej wrecków niż kiedy są zgrupowane.
No ale to może jak GlassCutter napisał powinienem sprawdzić kilkaset logów, a nie bazować na tych kilku które chciało mi się przeglądać. Z tym, że wówczas zaczyna nabierać znaczenia efekt skali, bo przy kilkuset tysiącach strzałów uśrednianie zaciera różnice. Tylko ile strzałów masz na pojedynczym targecie ? Kilkaset ? Nic to... po prostu mam szczęście do wrecków 8)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 29, 2011, 14:49:50 »
Model (mocno) uproszczony.
Działa (8 szt) zgrupowane wysyłają informację:
AA BB C D E F G H I J (12 pakiecików, bajtów, whatewer).
Gdzie AA - rodzaj działa, BB - rodzaj ammo, C-J wyniki trafień poszczególnych dział (0-pudło, 1-glancing hit, 2-light itp...).

Działa rozgrupowane:
Działo nr 1: AA BB C (5 pakietów),
Działo nr 2: AA BB D (5 pakietów),
.
.
Działo nr 8: AA BB J (5 pakietów).
Łącznie 8 dział przesyła więc 40 pakietów, czyli 3 i 1/3 raza więcej niż po zgrupowaniu. Stąd zysk przy stosunkowo małej ingerencji w mechanikę.
Oczywiście, gdyby rodzaj hita był określany łącznie dla wszystkich dział, spowodowałoby to jeszcze większą różnicę w ilości danych, ale jednocześnie mogłoby nieco zachwiać ogólnym balansem dpsu.
Przedwieczny.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 29, 2011, 16:04:00 »
Ostatnio sprawdzałem dla rakiet = w przypadku wyrzutni zgrupowanych jest sumą wartości (średniej) dla poszczególnych rakiet, w przypadku rozgrupowanych różnica pomiędzy poszczególnymi rakietkami nie jest duża, ale występuje, a suma jest inna niż dla wartości zgrupowanej (znów różnica nie jest wielka)...

Zagadnienie akademickie, ale skoro niektórym 2% robi wielką różnicę...  ;) :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

AreQ

  • Gość
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #60 dnia: Marzec 29, 2011, 18:06:06 »
No to mam szczęście i powinienem grać w totka, bo te kilka logów które sprawdzałem, a w których miałem po kilkaset strzałów twierdzi, że w działach rozgrupowanych mam więcej wrecków niż kiedy są zgrupowane.
No ale to może jak GlassCutter napisał powinienem sprawdzić kilkaset logów, a nie bazować na tych kilku które chciało mi się przeglądać. Z tym, że wówczas zaczyna nabierać znaczenia efekt skali, bo przy kilkuset tysiącach strzałów uśrednianie zaciera różnice. Tylko ile strzałów masz na pojedynczym targecie ? Kilkaset ? Nic to... po prostu mam szczęście do wrecków 8)
Jakiś czas temu usłyszałem coś co pamiętam że zrozumiałem(pamięć jest zawodna a zrozumienie mogło być złe), że masz większą szanse na wrecka przy skilu na 5 od danej broni, czy tam specce (nie pamiętam dokładnie, może oba miały znaczenie). Jeśli to prawda, a nie wiem na ile w tym prawdy, i proszę o weryfikacje, to może po prostu to zasługa Twoich skili.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: [pve] Noctis
« Odpowiedź #61 dnia: Marzec 29, 2011, 19:29:33 »
Specy nie mam na 5, a rakietki są póki co sporo w tyle za działami.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...