Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Dyskusje ogólne / Odp: Polski sov alliance w EVE - hipoteza badawcza
« Ostatnia wiadomość wysłana przez [A] PC5 dnia Dzisiaj o 16:56:32 »
jak waszym zdaniem miałby wyglądać i czym miałby się charakteryzować polski sov sojusz w którym WY chcielibyście grać?

Mam tylko wieczorami parę godzin dziennie na EvE. Wszystkie zabawy w sov, struktury, supery/capsy, cta, politykę, logistykę, politykę i robienie z EvE drugiej pracy - mam głęboko w dupie bo to dla mnie żaden fun. Ilu jest tu takich co się na tym już wypalili? Zmądrzeli w końcu?

Funem dla mnie są walki małe i duże, akcje korpowe/alliansowe, szybkie pingi bo leci jakaś flota i można powalczyć, a może my gdzieś polecimy.

W skrócie
1. Taki sojusz powinien tworzyć content PvP (MUSIMY MIEĆ DO CZEGO STRZELAĆ!), a ja się odwdzięczę tym samym.
2. Taki sojusz powinien kreować swoją markę, tworzyć własną historię, którą pomogę mu pisać.
3. Bez minimum 1 dyktatora i paru dobrych FC można to wszystko włożyć między bajki. Tak przecież działają wszystkie grupy od lat.
4. Max 50 aktywnych osób z altami (capitale, scouty, szpiedzy, logistyka itd itp).
5. Polityka powinna ograniczać się do paru znajomych grup (sojuszy?) do których można zwrócić się o pomoc a w razie potrzeby lecieć im pomóc (dodatkowy content). Reszta wszyscy na - i strzelać do wszystkich.

Otwieram wieczorem piwo i chce mieć fun. Proste. Póki co udaje mi się to tam gdzie jestem. Niestety w sojuszu w którym jestem brakło punktu 5 i posypał się punkt 3 - dlatego sojusz się rozpada. Gdyby nie to - było tu bardzo fajnie i przyjemnie.

2
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [PROHN] Project HAVEN - piracka korporacja PVP
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jakub Trokowski dnia Wczoraj o 13:52:28 »
Zastanawiałem się czy co coś to dacie znać.
Na r/eve jest tyle: https://old.reddit.com/r/Eve/comments/9gd80a/no_handlebars_to_disband/
ale z editem "EDIT1: Not closing alliance, just no longer gonna be active."
3
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [PROHN] Project HAVEN - piracka korporacja PVP
« Ostatnia wiadomość wysłana przez steven0ise dnia Wczoraj o 13:01:33 »
Fajnie było ale się skończyło. CEO naszego ALLY ogłosił disband. My na chwilę obecną rozglądamy się za nowym sojuszem mieszkając jednocześnie w FDZ Geminate strzelając do hordy.

Co będzie dalej, dam znać niebawem.
4
Dyskusje ogólne / Odp: Polski sov alliance w EVE - hipoteza badawcza
« Ostatnia wiadomość wysłana przez [BU FU] Karas dnia Wrzesień 16, 2018, 19:29:19 »
cccp chyba samo do konca nie wie czego chce. najpierw nerfneli jump range i wprowadzili fatigue, aby nie dalo sie talac przez cala mape. Potem obcieli wartosc capsow o polowe albo i lepiej wprowadzajac bufa rurce: ], teraz zamiast skakac superem przez cala eve, kerbiry maja po prostu po kilka superow tytkow i tyle.
5
Dyskusje ogólne / Odp: Polski sov alliance w EVE - hipoteza badawcza
« Ostatnia wiadomość wysłana przez [WILD5] Gagat dnia Wrzesień 16, 2018, 12:46:16 »
Ale wh też się zblobizowalo przez pedalskich hk i lazerow. Low wydaje się, że po zmianach w r64 itd też ma się kiepsko. Zblobizowanie było chyba zawsze, ale dewaluacja iska, łatwość w budowie superow itd spotęgowała to bardzo mocno. Teraz już zupełnie nie liczą się małe grupy. Te ktore są, ledwie utrzymują się na powierzchni. Ludzie sami zabijają sobie późniejszy kontent. Chociaż pewnie i tak większość gra dla gromadzenia iskow, wiec im to pewnie pasuje :). Ta gra szybko nie umrze, ale będzie poprostu coraz nudniejsza

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

6
Inne gry / Odp: Jakie MMO z bardzo otwartym światem, dobrą grafiką i bez czary mary?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zlorf dnia Wrzesień 16, 2018, 12:36:32 »
Nope, nie  Survarium, a Contract Wars. devsi dawniej znani jako Absolutsoft.
https://forum.escapefromtarkov.com/topic/30312-contract-wars-hired-ops-and-eft/
p.s. Tez gram w EFT
7
Dyskusje ogólne / Odp: Polski sov alliance w EVE - hipoteza badawcza
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Qlko1 dnia Wrzesień 16, 2018, 11:37:09 »
Ta gra się bardzo zmieniła w ostatnich dwóch latach.

Gra się blobizuje od lat. Po trosze dlatego, że ludzie lubią łatwą stadną grę, trochę dlatego, że CCP mechaniką ich do tego bardzo zachęca.   

Dla mnie światełkiem w tunelu było najpierw FW (przed tierami i drukowaniem LP), a później wormhole.

WH to było rewelacyjne miejsce gdzie wąska specjalizacja i strategia pozwalały niepozornym siłom spuścić totalny łomot stadu nullowców (ojej, nie da się sprowadzić 50 carrierów do pomocy). Najlepsze wspomnienia z bitek mam właśnie z latania z Unseen Nomads po WH.

BTW jak wygląda WH teraz?

Ciekawe czy CCP nie mogłoby stworzyć jakiegoś regionu gdzie te relatywnie nowe udogodnienia byłyby wyłączone i gdzie na gridzie przy 100 osobach byłby lag, gdzie lotnisko w ally to deficytowy produkt itd?
Pamiętaj, że lagowanie systemu może być jednej stronie na rękę i często jest/był(?) to element strategii.

Jestem fanem opcji znaczącego zwiększenia kosztu eksploatacji wszystkiego powyżej BSa.
Amunicja w dreadzie na max godzinę strzelania, paliwo na 2-3 skoki, tankowanie fighterów paliwem. Capsy jako potężne narzędzie, jednak o ograniczonym czasie działania, wysokim koszcie użycia i powodujące wyzwanie logistyczne.
8
Inne gry / Odp: Jakie MMO z bardzo otwartym światem, dobrą grafiką i bez czary mary?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez [VIDE] Herezja dnia Wrzesień 16, 2018, 10:22:43 »
O ile pamiętam o tych zależnościach czytałem na www.stalker.pl
9
Dyskusje ogólne / Odp: Polski sov alliance w EVE - hipoteza badawcza
« Ostatnia wiadomość wysłana przez [VIDE] Herezja dnia Wrzesień 16, 2018, 10:17:41 »
Tak sobie czytam i mam wrażenie, że spora część tu obecnych tęski za czasami sprzed jump frachtów, cyn, skakania na 0 na brame itd.

Ciekawe czy CCP nie mogłoby stworzyć jakiegoś regionu gdzie te relatywnie nowe udogodnienia byłyby wyłączone i gdzie na gridzie przy 100 osobach byłby lag, gdzie lotnisko w ally to deficytowy produkt itd?
10
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Soulscream dnia Wrzesień 16, 2018, 10:10:32 »
Excel w kosmosie jest po prostu nudny niestety.
Strony: [1] 2 3 ... 10

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal