Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Porzeczka

Strony: 1 2 [3] 4
71
Dyskusje ogólne / Odp: Eve a casual gameplay
« dnia: Grudzień 15, 2009, 01:44:51 »
Ty Sokole to nie masz -10 wiec sie nie odzywaj :P
chodowanie alta mi sie nie widzi - nie chce mi sie i szkoda czasu...
wole raz na ruski rok kupic plexy i je opchnac za iski ale wtedy t3 to sobie nie posmigam... na szczescie bcki sa dobre i tanie bo sa tanie i dobre wiec z pvp mozna czerpac duuuzo radochy... jak sie gra oczywiscie ;)

72
Dyskusje ogólne / Odp: Drama bomb... o bombach :)
« dnia: Grudzień 15, 2009, 01:42:07 »
fakt ze bomby sa teraz bardziej dostepne jest troche be bo jednak bomba to bomba... jest bardzo mocna w wiekszych gangach ale zeby teraz bujala sie z nimi masa mlaoych graczy... moze najpierw powinni sie nauczyc dobrze latac SB a [potem uzywac bomb...

73
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Grudzień 15, 2009, 01:39:44 »
gyro zamiast mag staby czy na odwrot bla bla bla...

To jest glupi fit i nalezalo sie zestrzelenie:
http://pabllo.webd.pl/kb_bsi/?a=kill_detail&kll_id=1763

quatro rep + hull :D

74
Gank Night PL / Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
« dnia: Grudzień 09, 2009, 00:58:40 »
ja 3  pewnie retri bo zasieg a jest szansa ze bede w stanie grac :) w swieta out jestem...

75
Dyskusje ogólne / Odp: unseen academy - czy warto?
« dnia: Grudzień 09, 2009, 00:46:31 »
zawsze warto :) poza samymi szkoleniami masz okazje poznac mase osob - teraz latam z wieloma osobami ktore wlasnie poznalem bedac w UA.

co do licencji to sa one po prostu unormowaniem tego czego ktos sie nauczyl, ja nie rekrutuje wiec nie powiem jak inni ale to sa przydatne informacje wiec raczej nie sa tylko symboliczne :)

76
NoobGarten / Odp: Dziwny problem z misją
« dnia: Listopad 19, 2009, 18:01:59 »
mozesz poszukac tego black boxa na kontraktach albo markecie :)
Co do samej misji to jest szansa ze juz jej nie bedziesz mogl zrobic... tj. wziac recznie blax boxa...

77
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Listopad 17, 2009, 13:12:32 »
Nooo laczek jakis dziwny jest...
ale 1100 scan resa mial...
zawsze mi sie wydawalo ze jak sie chce miec insta locka to sie ma kolegow z remote sebo... (zwlacza w null gdzie nie ma sentry...)
thorax nie taki zly... choc do tego chyba lepsze sa bcki no i trza ich wiecej niz 2
ale ze chlopcy sie nie mogli zdecydowac to lame :D
no i geddon rulez :)

u nas dziwne kille ma glownie Pab, poluje apociem na male rzeczy.
co moze zrobic bs takiemu malemu stateczkowi ze 100kmk?? niby nic, ale...

http://pabllo.webd.pl/kb_bsi/?a=kill_detail&kll_id=1487
http://pabllo.webd.pl/kb_bsi/?a=kill_detail&kll_id=1348
http://pabllo.webd.pl/kb_bsi/?a=kill_detail&kll_id=555

78
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Listopad 10, 2009, 00:37:09 »
No mogl miec tego pecha, ale tak czy siak lama jest bo w co najmniej nie przykul wystarczajacej uwagi to tego co sie dookola niego dzieje...
Ale fakt mozna trafic na ostra jatke na plexe choc i tak da sie ja przezyc (10bsow + 2 towery nuetujace + w ch.j smieci, czesc scramblujaca, i zealocik to jedzie, choc trzeba sie przylozyc zeby nie pufnac).
Mozna zalozyc ze mial pecha bo trafil na nuetujace wieze plus scramblujace fryty w ilosci wiecej niz 1 i juz po nim a chcial na raz zabic za duzo... a ze byly tam na pewno bsy to mogl wpasc i nie ogarnac sie w pore...
Kombat mnie bardziej chodzi o fakt ze nie fit dziwny i jak to on sie dal zabic tylko fakt ze dal sie zabic jest dziwny...
tak czy siak :2funny: :2funny: bo jest to zabawne :D

79
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Listopad 09, 2009, 20:21:07 »
Jest mega, bo to 0.3 a nasz elder corpum priest to... pam param cruz za 200k bounty
http://eveinfo.com/npcshipssearch/Elder%20Corpum%20Priest

80
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Listopad 09, 2009, 18:52:56 »
idiota :D, jak wdupil to loot dla zwyciezcy a nie taki podkradanie i tracenie fajnych modow...

81
Dyskusje ogólne / Odp: dread czy carrier?
« dnia: Listopad 09, 2009, 18:52:00 »
hmmmm moros po dominion nie bedzie mial stalego tego bonusa do dron tylko w siege'u bedzie on aktywny, wiec mozna zapomnien o kampieniu morosem stacji razem z bsami... :P

Jak chcesz latac solo to dla mnie niewazne czy wezmiesz dreda czy carriera, daj znac gdzie go trzymasz i kiedy bedzie wydokowywac nim :D

82
Dyskusje ogólne / Odp: dominion - zmiany w sovie
« dnia: Listopad 09, 2009, 13:08:32 »
Tak to ja teraz mysle :P i bawei sie na rynku a jak potrzebuje nagle kasy to tez wole plexa kupic ;)
editnalem co napisal i tak tak pomylilem sie... :P
tak czy siak wychodzi ze dzienny obrot plexami to ok 200 -250 bil iskow w samym forge, czyli calkiem sporo.
To co mnie zastanawia to kwesita plynnosci na plexach...

Btw to chyba mozna wydzielic do jakiego watku typu ekonomia w eve bo sova to juz przestaje dotyczyc :)

83
Dyskusje ogólne / Odp: dominion - zmiany w sovie
« dnia: Listopad 09, 2009, 12:34:23 »
To jest jedna z najbardziej absurdalnych teorii spisku w Eve jakie słyszałem od czasów "Eve online is for BoB". Podsumujmy:
CCP kłamie twierdząc że rynek plexów to wolny rynek i że handlują nimi gracze z graczami.
CCP podstępnie zakłada konta w grze żeby udając zwykłych graczy sprzedawać PLEXy które sami sobie tworzą przez tajny panel administracyjny.
CCP ucieka się do tego haniebnego podstępu ponieważ wyciągnięcie ISKów z gospodarki jest dla nich ważniejsze niż zarabianie pieniędzy w prawdziwym świecie.

Dokladnie sprawdze po DT jak to wyglada. - Sprawdzilem.
No jednak wychodzi ze plexy raczej wprowadzaja iski na rynek a nie w druga strone... my bad...
W the forge rynak jest na tyle maly (i jest w miare stabilny od dlugiego czasu) ze rzeczywiscie CCP chyba nie musi go utrzymywac. Poza tym (pomijajac fakt jak bardzo sie pomylilem z pierwszej ocenie plexow) chyba bardziej w nim chodzi o ludzi kupujacych iski. Wychodzi ze oni sa tak na prawde glownym dostawca plexow na rynek (kuoujac je od CCP ale to juz real kasa). Co ciekawe nie jest ich az tak duzo - dzienne obroty to 700-1000 plexow.
Wychodzi na to ze jakolwiek plexy sa wole od CCP to jak chyba bylo widac w przeszlosci sa podatne na manipulacje (ale tak poza tym to na arbitrazu slabo sie da na nich zarobic)
Ogolnie pomylilem sie bardzo i plexy sa nudniejsze niz mi sie wydawalo :)

84
Total Noob Questions / Odp: TNQ - statki
« dnia: Listopad 09, 2009, 12:12:26 »
Nawet w opisie skryptu czy samego punktu HICa jest napisane jakiego ma powera (infinity :D ). Dlatego tez zadko w low widuje sie transport shipy (nie liczac blockade runnerow)

85
NoobGarten / Odp: Jaka kolejność skilowania ?
« dnia: Listopad 08, 2009, 20:35:36 »
non public znaczy nie ma ich :D
sa nie do dostania i sa tak jak to jest gdzies w evemonie napisane bardziej pomyslami...

86
Dyskusje ogólne / Odp: dominion - zmiany w sovie
« dnia: Listopad 08, 2009, 18:49:22 »
Kara, i ja takich typowych niereformowalnych kerbirow najchetniej bym sie pozbyl, bo nic do gry nie wnosza, czesto kasy za konto tez, poza tona tanich iskow, z ktorych tylko czesc z powrotem wraca do ccp poprzez plexy...
Ja bardzo nie chce robic bezpiecznego bezstresowego robienia iskow. To co sie ciagle przeciaga ciagly problem z rick/reward. wiadomo ze jest on zaburzony i wiadomo gdzie, tylko nikt nie chce otwarcie go zlikwidowac... i dlatego ten problem bedzie.
Ale tak patrzac sie na robienie L4 w low. Jak czesto sie traci takiego bombera czy cos na misji?? chyba i tak to sie bardzo oplaca. Widze jak u mnie smiga milicja caldari i klepei plexy, sa na prawde dobrze zorganizowani i wspolnie szybko klepia misje i zarabiaja sporo kasy (widze czym lataja), a ze uda sie od czasu do czasu cos ubic to taka strata chyba nie boli...
Nie da sie wszystkim dogodzic, trzeba odpowiedziec na pytanie na ktorej grupie najbardziej zalezy (nam, CCP), oraz kto tak na prawde tworzy ta gra (jaka grupa graczy). Z mysla o czym zostala stworzona ta gra, jak z mysla o biciu krzyzykow to L4 zostawiamy, jak z mysla ze krzyzyki sa przejsciowe a sama gra polega na duzej interakcji z innymi graczami to L4 do kosza. Krotka pilka. Zeby zmiany mialy sens i wprowadzaly rzeczywiscie duze zmiany to ktos bedzie musial ucierpiec...

Sokole, L4 wychodzi ale to raczej pokazuje ze jednak jest z nim cos zle...
Bardzo mi odpowiada opcja ze zarabiajac w high stac Cie na latanie praktycznie tylko cruzami i bckami (takimi bez szlenstw rigowych), bo z L3 na to mozna zarobic bez wiekszego problemu. I to dla mnie jest super. Bsami nie beda sie bujac ludzie bez skilli bo ich nie bedzie stac zazwyczaj (co jest dobre bo bsa trzeba miec jednak wyskilowanego a to zajmuje czas, nawet pomijajac dziala t2). Jak ktos bedzie chcial bujac sie shipami t2 typu hace w gore (bo na cepy i afy tez z l3 mozna zarobic). to bedzie musial poszukac bardziej ryzykownych form zarobku, ktore dadza wiecej kasy.
Oczywiscie beda narzekania ze zycie w high nie jest juz takie kolorowe i high to nie jest juz kraina miodem i mlekiem plynaca. Chodzi mi o to zeby pokazac i troche narzucic (ale w taki dobry sposob ;) ) sciezke rozwoju w eve. Przeciez wlasnie zycie w null i wojny miedzy ally sa nazywane eng gamem a nie kerbirzenie w high.
Sokole, ja uwazam ze L4 to cos co pozwala calkowicie uniezaleznic sie od reszty graczy, jest sie wtedy samowystarczalnym. Tu pytanie czy to na prawde jest takie dobre i rozwija gre??

Cytuj
Dla porównania, znajomy z innej gry wylądował w Eve, przeszedł jak burza szkolenia UA po czym ruszył do true 0.0, bo "tylko tam warto grać". Mimo, że gra parę miesięcy, ze skillami jest w d... (pod, pod, pod), a jego korp zyskał "taklera w Rifterze". No wypass, po prostu.
A kogo mial pozyskac jak char jest mlody?? uwazasz ze jakby wydal 600zl na plexy i mial z nich 2,4bil iskow to bylby kims lepszym??

czy na prawde brak L4 bedzie az takie zle jak sie Wam wydaje??
jako mlody gracz klepalem razem z phoenixem na zmiane l4 i skalki, zbierajac kase na posa, potem rozwoj korpa, bpo i inne smieci a potem przeprowadzka do null i tam juz tylko raty byly i kasy z nich tyle co z misji (no wlasnie tyle samo a ile wysilku trzeba bylo wlozyc zeby sie tam przeniesc). tak samo stac mnie bylo na latanie bsami i innym badziewiem na opyi pobujac sie troche po okolicach, ale wlasnie tak powinno byc null a nie w high.
Narzekania sa bo bedzie trudniej i na pewno ludzie zaczna rezygnowac. Czy aby na pewno?? Maja misje L3 wiec moga prowadzic w miare wygodna egzystencje ale nie bedzie ich stac na fajne zabawki. Beda mieli tak na prawde dostep do ograniczonej bazy towarow (bo ich nie bedzie stac). Jak bardzo beda chcieli wiecej iskow bez wyprowadzki do low czy null?? To mozna od CCP kupowac plexy i je opychac w jita :)

Von to super to takie troche dla nie popadniecia w dziwny ton rozmowy :) Nad altami duzo sie nie zastanawialem ale na pewno wplywaja na ilosc klepiacych L4. Ale jak wywale alta to bede skakal raz na jakis czas do empire zeby klepac misje i zarobic, wiec duzej zmiany nie bedzie...

Albi plexy na markecie nie pochadza tylko od graczy. Sa zapewniane z sporej mierzez przez CCP. Sa dobrym sposobem na kupowanie iskow legalnie, dalej wyciagaja nadmiar iskow z gry.
Sprzedarz plexow wrzocilem jako taki bardziej zart bo na dluzsza mete spowodowaloby to zalamanie sie tego rynku i duzy spdek cen plexow ogolnie be. Wole sie skupiac na uwadze ze high potrzebuje przemeblowania... i ze to co forsuje teraz nie musi byc wcale takie straszne jak sie wydaje :)

87
Dyskusje ogólne / Odp: dominion - zmiany w sovie
« dnia: Listopad 08, 2009, 16:00:14 »
W low juz sa misje L4 wiec tych z high nie ma co przenosic. Nie wiem czemu to sie tak przewija i nikt nie czyta topicu i nie wie czemu wiekszosc zgodnie uznala to za glupi pomysl...

Poza tym jak chcesz zwiekszyc Raiha trudnosc misji?? mocniejsze raty?? no to pwwnie tez wieksze bounty za nie bo wtedy mlodzi gracze nagle przestana cokolwiek zarabiac na slabszych misjach. I masz w kolko macieju. Tak jak XIII napisal uber cearebearzy i tak to zrobia solo.

Problemem w L4 sa zarobki czyli isk/h.
L5 sie sa prawie martwe i sa dla chetnych bo isk/h jest mniejszy niz w l4 a trzeba juz do nich kilku graczy i sa to misje w low wiec juz w ogole kijowo.

88
Dyskusje ogólne / Odp: dominion - zmiany w sovie
« dnia: Listopad 08, 2009, 15:47:25 »
To ja wiem cze wtedy czesc graczy odejdzie. Kwestia jest wlasnie tak ze milicja moza zapobiec zanczacemu odplywowi typowych cearebearow.
Co do zarabiania iskow to chyba bylo intencja CCP zeby nie byly glownym celem gry....
Ja sie patrze tutaj nad zrobieniem eve bardziej atrakcyjna gra. CCP chce zeby Eve bylo teraz glownie gra pvp a raczej rvr rozszerzona o gospodarke (co jest uber). Moim zdaniem zeby powaznie cos zmienic w eve zeby stosunek ludzi w high do reszty ulegl zmianie to trzeba podjac drastyczne kroki bo juz jest troche za pozno zeby zmieniac to polsrodkami.
CCP zrobilo duzy blad dajac w high za duzo pieniedzy bez ryzyka i bez usuwania tego nic na dobra sprawe nie zmieni. Faction warfare, wh to rzeczywiscie troche zmienilo ale nie na tyle zeby przekonac L4rowiczow do porzucenia ich kury znoszacej zlote jaja.
teraz bedzie zarabianie na planetach jeszcze. To co robi CCP to probuje dac bardzo duzo nowych soosobow zarobku zeby odciagnac od tego przekletego L4. Czyli chce miec sytego wilka i cala owce, ale tego sie nie da zrobic.
Albo utrzymuje swoje zarobki na obecnym poziomie nie zmieniajac status qou i godzac sie ze wiele graczy nie gra tak jakie byly zalozenia gry albo zmienia gre i godzi sie ze czesc graczy odejdzie. Pytanie jest tylko takie czy ten odplyw graczy jest az taki zly. Co jesli taka zmiana spowoduje tylko chwilowy spdek przychodow a nastepnie naplyw nowych graczy bo eve stanie jeszcze bardzije atrakcyjne??
Uwazam ze ludzie ktorzy tylko klepia L4 sa troche be bo wprowadzaja tak zla stagnacje do gry. Moze lepiej sie ich rzeczywiscie pozbyc?? Poza tym nie mozna powiedziec ze nagle wszyscy carebearzy odejda bo mimo wszystko sa zwiazani z gra. Tak jak byl nerf nano czy inne nerfy przez lata. Ilosc ludzi ktora rezygnowala z tego powodu byla stosunkowo niewielka a zyski z ilosci nowych graczy to z nadwyzka rekompensowaly.
Z L4 na pewno byloby trudniej, ale wydaje mi sie ze tak czy siak to by sie oplacalo. Z prozaicznego powodu. Wiekszosc carebearow nie placi za gre realna kasa tylko oplaca ja z iskow... to co by sie stalo to mniej ludzi zalogowanych na raz. Ale czy to takie zle?? Nie bardzo bo to i tak byly martwe dusze dla ktorych mozna by osobny serwer zalozyc i nikt by sie nie zorientowal ze ich nie ma (byleby ich loot i iski plynely na glowny market).
Moim zdaniem mowienie ze zabranie L4 spowoduje ze eve padnie jest niczym innym jak demonizowaniem. Alty zarabiajace znajda inne zajecie czesc cearbearow znajdzie inny soposb zarobku a Ci co odejda i tak sa bezproduktywni dla samej gry i daja mala relnej kasy CCP, wiec sa mimo wszystko troche niewazni jezeli chodzi o rozwoj, bo dla nich moze go nie byc, czyli tak na prawde troche go stopuja...

89
Dyskusje ogólne / Odp: dominion - zmiany w sovie
« dnia: Listopad 08, 2009, 15:08:00 »
Troche sie offtop robi...

Prosze dokladnie przeczytac co napisalem o zwiekszaniu przychodow w low i null zanim bedzie strasznie mnie komentowac :)

Nie chodzi o to ze jak sie jest piratem to nie ma sie prawa czepiec ze low jest dosc puste i ciezko o fajna bitke... wlasnie jest ten problem ze ludzie wychowani tylko na high secu boja sie tracic statki (co jest dziwne bo w eve wlasnie o to chodzi...).
dla mnie troche sie zaburzyly priorytety w eve przez ostatnie lata. Mam wrazenie ze iski powinno zarabiac sie po to zeby potem je wydawac na zabawe a nie zeby moc zarabiac wiecej iskow i trzymac je w skarpecie...

VonBeerpuszken no to jestes tym super graczem ktory nie musi/nie chce utrzymywac sie w high. Nie zmienia to niestety faktu ze jakkolwiek zecie bez high jest mozliwe to zarabianie altem na L4 jest wygodne i bezstresowe i to jest be...

Sammani, wezmy sobie takie 2 scenariusze: 1 mega boost null i low zeby lezaly tam gory iskow i innego badziewia i nie zmieniamy high. Daje nam to bardzo duzy przyrost iskow, co przeklada sie na wzrost inflacji (czyli wszystkie ceny ida do gory, zwlaszcza drogich modow i tych bardzo popularnych, np t2). Problem pojawia sie tutaj dla mlodych graczy ktorzy jeszcze sie nie rozpedzili i nie trzepia L4. Maja malo kasy, malo skilli i doswiadczenia zeby utrzymac sie w low czy null oraz zeby ich bez problemu znalezli corpa z null czy low ktory ich przyjmie.
Brak kasy powoduje ze wolniej sie rozwijaja i low i null sa dla nich jakims marzeniem, ale nadal mozna zarobic kokosy w high i bez stresu strzelac do czerw krzyzykow i miec kase na faction shipy i faction mody (bo ich cena jest stala w lp store) oraz na plexy (ich cena tez pewnie wzrosnie bo kazdego bedzie stac). co dalej jako ze faction mody sa glownie pozyskiwane z lp store a ludzie w low i null nagle beda mieli duzo wiecej kasy, czyt bedzie ich stac na czestsze zakupy faction modow to ich cena tez wzrosnie co przelozy sie na widoczny wzrost zarobkow w high z L4 i nasze status quo zostanie na praktycznie niezminionym poziomie. Jedyna roznica bedzie taka ze wszystko bedzie drozsze i powiekszy to roznice pomiedzy mlodymi graczami a tymi co juz jakies miejsce w eve maja.
Co wiecej ci mlodzi gracze wcale nie beda tacy chetni do oposzczenia high bo zarobki beda tam lepsze niz teraz i ta roznica w kasie nie bedzie tak odczuwalna.
Chodzi o to ze mozesz zarabiac duuuuzo kasy albo bardzo duuuuzo kasy. Co wybrac?? Problem jest taki ze to duuuzo kasy w zupelnosci Ci wystarczy na wszystkie potrzeby i zachcianki i nie potrzebujesz wiecej i masz ja bez ryzyka straty czegokolwiek. Zatem nie ma sensu przenosic sie do low czy null skoro i tak nie bedziesz mial co zrobic z nadwyzka kasy...
Dlatego uwazam ze pompowanie kasy w low i null zeby nia zachecic graczy z high jest co najmniej niemadre.

2gi scenariusz: likwidujemy wysokie zarobki w high a null i low zostawiamy na poziomie takim jaki jest (tak zle w koncu nie jest z ta kasa w low i null). Jest to zabieg ktory mozna nazwac zwolnieniem calej grupy pracownikow o nazwie misjonarze L4.
Duza grupa graczy zostanie nagle bez pracy i na pewno czesc z nich zrezygnuje z eve ale reszta (ciezko mi powiedziec jak duza) przekwalifikuje sie i zacznie zarabiac w inny sposob. Tutaj z pomoca przyjdzie milicja. Jako jedyne miejsce oferujace misje L4 i wysoki zarobek bedzie bardzo atrakcyjna. Dodatkowo nie wymusza wyprowadzki z high.
To co sie bedzie dzialo to poczatkowe robienie glownie misji L3 jako pierwszej reakcji na kryzys, dalej spadek ilosci iskow na markecie i wzrost cen stuffu glownie pozyskiwanego z lp store, nawet duzy bo w krotkim czasie w drastycznym stopniu spadnie podaz tych rzeczy.
Na szczescie to sa tylko krotko terminowe wydarzenia i efekty.
W dluzszym czasie, kiedy sytuacja zacznie sie stabilizowac ceny powinny zaczac spadac. Tutaj bardzo skupiam sie na faction warfare i misjach milicji. Uwazam ze tez fragment eve moze praktycznie w pelni przejac rynek dostawcow faction modow impow i innego stuffu z lp store.
To co tez jest ciekawe w tym scenariuszu to wlasnie zabranie pieniedzy z rynku. Osobiecie uwazam ze jezeli bardzo duzo osob stac na oplacanie gry iskami grajac glownie afk to znaczy ze tych pieniedzy jest za duzo i zaczynaja one psuc gospodarke w eve (co przeklada sie na cala reszte gry niestety). Chodzi o to ze to sa iski ktore wlatuja do gry od CCP za pomoca misji a potem od razu wylatuja z gry do CCP za pomoca plexow. Wbrew pozorom to jest bardzo duzo kasy ktore sie troche marnuja bo nie pracuja. Bardzo mozliwe ze CCP tak to wspiera bo wlasnie probuje odessac z eve jak najwiecej iskow bo jest ich za duzo.
Eve jest jak mieszanka kraju rozwinietego i rozwijajacego sie. Z jednej strony mamy niskie koszty uzyskania przychodu (high sec i L4) z druzgiej strony te przychody sa nieproporcjonalnie wysokie. To nie jest dobre. Stad tez taka dysproporcja w zaludnieniu.
Dlatego moim zdaniem koniecznie trzeba obnizyc przychod w high a w low i null juz niekoniecznie zwiekszac. Choc tutaj dominion i rozwijanie systemow moze byc fajne bo dzieki temu zarobki beda rosnac dzieki rozwojowi a nie same z siebie :)
Dla rownowagi w high powinno sie zarabiac adekwatnie do ryzyka czyli malo bo i ryzyko jest male. Mozna tez nie zmieniac zarobkow tylko podniesc ryzyko straty ale to raczej jest likwidacja high co jest glupie.
Obnizenie zarobkow w high da nam dodatkowo taki bonos ze high bedzie mniej zroznicowane jezeli chodzi o typy graczy tam siedzacych. Powinno to czesciowo zrownowazyc ceny modulow.
Co wiecej jako ze high bedzie miejsce glownie dla mlodych graczy, rynek czesciowo przeniesie sie do low i null, bo tam bedzie wiekszy popyt na wiele modolow i innego sprzetu. Takie rozciagniecie hubow handlowych na rozne typy przestrzeni (teraz sa one praktycznie tylko w high) zwiekszy atrakcyjnosc low i null. Przy nowym sovie oplacalne bedzie tworzenie zakatkow bezpieczenstwa dla handlarzy bo to glownie dzieki nim wszyscy mamy iski na statki :)

Czyli tak podsumowujac. CCP powinno postawic bardzije na rozwoj handlu poprzez takie "przesuwanie" graczy zeby handlowalo sie wszedzie a nie tylko w high...

Tak bo Bartek napisal w miedzyczasie odplyw graczy wcale nie musi byc taki duzy, drastyczne zmiany nie musza miec az takich skutkow. Napisalem jakie moga byc sktuki i wg mnie nie jest tak zle ;)

90
Dyskusje ogólne / Odp: dominion - zmiany w sovie
« dnia: Listopad 08, 2009, 13:53:39 »
Nooooo a o czym ja pisze ostatnio ciagle?? wlasnie o wywaleniu L4 w ogole :)
Tutaj sie tylko wypowiedzialem ze jak juz ktos chce przerzucac L4 do low to nie ma po co bo juz sa milicyjne odpowiedniki :)

Polecam przeczytac caly post i moze jeszcze moj poprzedni ;)

91
Dyskusje ogólne / Odp: dominion - zmiany w sovie
« dnia: Listopad 08, 2009, 13:45:56 »
Kara Mon dobrze pisze o L4 tylko to sa wlasnie misje milicji i tak jest dobrze i nie watro zwyklych L4 przerzucac do low.

tak jak sobie teraz mysle to nie da sie tak zmienic low i null zeby bylo bardziej atrakcyjne dla carebearow niz high. Zerowe ryzyko to zerowe ryzyko i nawet bardzo duze zarobki tego nie zmienia bo ilosc kasy ktora mozna w high zarobic jest wystarczajaca zeby latac uber faction shipami z fitem za fafnascie pierdzilionow iskow.

Dla mnie high (powtorze sie) powinno byc tylko i wylacznie wylegarnia i miejsce gdzie mozna nauczyc sie podstaw gry w eve - to dla nowych graczy. Dla starszych produkcja, i miejsce gdzie mozna miec magazyn ktory bedzie bezpieczny. Dodatkowo miejsce handlu (choc szczerze wolalbym zeby bardziej sie to rozrzucilo po galatyce a nie tylko jita, ale do tego trzebeby wprowadzic zaawansowane metody obrotem towarow) czyli nasze wspaniale jita.
High powinno byc milym cichym miejsce ktore sluzy tylko jako wsparcie dla zycia w low a dla null jako kontakt z reszta swiata (czyli po prostu market).

Wg. mnie dopoki CCP drastycznie nie zmini high to nie ma co liczyc na tlumy w low i null. Masa osob mimo ze ma od groma kasy boi sie stracic statek (bo oficjalnie ich nie stac ), wiec nawet jak beda mogli zarobic wiecej nawet wliczajac statysczne straty statkow to beda woleli latac w high i zarabiac mniej bo beda mogli latac wypasionymi statkami (co na pewno jest +100 do samopoczucia) bez ryzyka ich straty.
Gdyby w high nie dalo sie tak skutecznie zarabiac kasy to byliby sila rzeczy wypychani do innych systemow gdzie lezy po prostu mozliwosc rozwoju.

Postuluje High to trial i wylegarnia oraz market i magazyn a prawdziwe EvE to low i null i tam powinna lezec konkretna kasa. Zabrac kase z misji w High :D
Ktos z polskiego community jest w CSM??

P.S. Tak sobie tez mysle w ogole o misjach... moze rzeczywiscie dobrym pomyslem byloby zmienienie ich tak zeby byly podobne do kopania :) czyli zeby zarobek z misji byl ograniczony z DT do DT a nie tak jak teraz ze jest ich policzalnie wiele... choc nie jestem do konca przekonany jakie proporcje ustawic i czy na pewno bylby to dobry pomyls....

92
Dyskusje ogólne / Odp: dominion - zmiany w sovie
« dnia: Listopad 07, 2009, 22:42:51 »
ja uwazam ze l4 w ogole powinny byc wywalone. CCP chyba nie chodzi o to zeby miec bande ludzi ktorzy graja w eve zeby zarabiac iski w high robiac misje i nic poza tym, zeby potem za te iski kupowac plexy zeby moc wiecej robic misji...
Wiadomo L4 byly/sa sporym zrodlem frakcyjnych modolow, ale teraz jest tez faction warfare i ichniejsze misje.

Zrobienie High jako takiego inkubatora jest moim zdaniem bardzo fajnym pomyslem, ale trzeba high tak zmienic zeby ludziom sie tam na dluzsza mete NIE OPLACALO zostawac. W low jak sie jest w milicji mozna robic ichniejsze misje i sa one dosc, a nawet bardzo dochodowe - tansze faction shipy, tagi... W low lezy teraz sporo kasy. I co z tego ze glownie te misje robi sie bomberami i afami, wazne ze Ci ludzie sa w low i mozna sie od czasu do czasu pobic z nimi, a 2 bobmery kontra vaga to nie jest tak do konca ze vaga je zmiecie...
Potem jest null gdzie misji raczej byc nie powinno tylko plexy (nawet w low teraz misje robi sie przez plexy), oczywiscie bardziej dochodowe bo corp/ally musi zbudowac wlasna infastruktore i ja utrzymac.
Wtedy mozna powiedziec o podziale - jestes nowy i chcesz zarobic pierwsze iski klepiesz misje l3, chcesz wiecej kasy na nowe zabawki to dolaczasz do milicji i jedziesz do low gdzie mozesz nauczyc sie latania w zespole (a o to chyba chodzi zeby gralo sie wspolnie a nie samemu glownie). Majac dodatni ss i latajac w statkach wielkosci fregaty jest stosunkowo bezpiecznie.
Jak juz sie zycie w low znudzi albo bedzie sie chcialo wiecej bo sentry przeszkadza to otwarta droga do null bo juz sie cos umie i corpy chetnie przyjma gracza ktory ogarnia.
To taka moja mala uwaga.
Oczywiscie beda glosy wsrod carebearow ze jest be, ale na dobra sprawe oni robia w eve glownie za tlo ktore dostarcza faction modow i napedza rynek plexow.
Takie cos powinno tez ukrocic sprawe altow klepiacych kase na mainy pvp (osobiscie zygam misjami wiec robi nawet nie na alcie handelek w jita i jakos zarabiam na statki).

Dla mnie L4 tak jak czytam forum, to wszyscy narzekaja ze sa be i w ogole straszne, ale moge sie zalozyc ze tak z polowa narzekajacych sama ma alty klepiace misje. wiec skoro sa takie zle to zamist jest zmieniac i gdzies przenosic to lapiej je skasowac, zwlaszcza ze w low juz jest dobry odpowiednik misji l4 z high gdzie mozna zarabiac przyzwoita kase (tylko trzeba byc w milicji ale chyba zagrozenia wardeckiem nie jest az tak straszne...)

93
Dyskusje ogólne / Odp: EVE CENTRALA NA SPRZEDAZ - CZYZBY? NIEEEE :)
« dnia: Listopad 07, 2009, 19:39:13 »
+1 bo cantrala ma juz swoja historie i reputacje... :)

Choc za kontent to musieliby jak za zboze pewnie zaplacic...
Ale to co mogliby zrobic to raczej na pewno nie wyrzuciliby dotychczasowych adminow, tylko odciazyli od wydatkow na utrzymanie serwisu, daliby miejsce na serwerach na trzymanie filmow. Ale to co bardziej (choc nie wiem czy slusznie) mnie by martwilo ze przerobiliby centrale na bardziej typowa strone, czyt.  duzo newsow z roznych zrodel, od groma reklam...
Moj brat zajmuje sie prowadzeniem oficjalnej stronki dot King's Bounty i jest calkiem zadowolony, bo mu cenega nie przeszkadza a miejsce na serwerze ma, wiec tym bardziej dobra odpowiedz bo nie napisale na czym mialby polegac rozwoj centrali poza tym ze przejeli by prawa do jego zawartosci...

94
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: [IT] aka bob mk II
« dnia: Listopad 07, 2009, 19:28:58 »
DR kiedys siedzialo w placid  esesier. Skad teraz w bobie mk2?? Pewnie dlatego ze DR zostal zalozony przez ex boba (juz nicka nie pamietam ale pare razy sie tluklismy z nimi). Ogolnie dobry nauczyciel bo corp na poczatku skladal sie z mlodych, niedoswiadczonych graczy, ale pod jego przewodnictwem dobrze latali, ciekawe taktyki pomyly na flote itp.
Dodatwoko w DR teraz siedzi Crovan (ex mc, komentuje ally tournament).
Wiec mnie tam nie dziwi czemu siedza teraz w tym ally... Od marca na pewno sie rozwineli, wiekszosc pilotow porobila skille, mieli dobrego nauczyciela i FC...

95
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Listopad 05, 2009, 10:57:36 »
Bylo, to najpewniej jest zachowanie po tym jak mu matka skasowala konto w wowie (przynajmniej tak twierdzi koles ktory zamontowal ta kamerke i jest na nagraniu).
btw chyba jest wczesniej w tym watku :)

96
Total Noob Questions / Odp: TNQ - statki
« dnia: Listopad 01, 2009, 14:42:01 »
kazdy, mieli zmienic cykle np ecma zeby od razu sie wylaczal po cloaku, bo falcony go zarzucaly a potem kloczyly a cykl szedl.

97
niom, raczej tak juz sie pojawil taki glos - ally zostaj az zostana 2 corpy i sie tez rozejda... wtedy kazdy moze wyjsc bez bolu. Dodatkowo prawa do ally moze miec corp ktory je zalozyl, chyba ze wczesniej sami odejda z ally to wtedy straca prawa do nazwy jako takiej - zeby nie mogli rozpirzyc gromadki pozostalych...

98
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Październik 12, 2009, 23:37:53 »
Suche i bardzo slabe. Nie umywa sie do Elektronik-Supersonik :)

No to masz :coolsmiley:
tylko nie wiem czy nie lepiej byloby to wsadzic to topicu o Dominion hehe

http://www.youtube.com/watch?v=O-xTNq0FmOM&feature=related#

99
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Październik 09, 2009, 23:02:55 »
Bo inni maja duzo czasu w pracy :P

http://www.youtube.com/watch?v=GGBHfXPqbgI#

100
Zloty i zlociki / Odp: zlot - 10.10/godz 19 wawka
« dnia: Październik 07, 2009, 20:23:12 »
To moze niech teraz jeszcze raz Ci co beda na 100% potwierdza... :)

Ja na pewno bede na paintballu, potem spadam na impr wiec na piwie nie zostane... :/
ale paintball +1 bede

101
Prosze, kulawo ale po polskiemu :)

Cytuj
"Butterfly Effect" w akcji:

   
Istnieje wiele różnych gier MMO, ale tylko cos co nie jest na szczescie istotne ;P

Sojusz Noob Fleet Corporation i Drang Ganges, przy wsparciu społeczności IV-RU i ccP zapraszna/organizuje
"Drugie mistrzostwa T1 Cruiser Open"

Zapraszamy wszystkich chętnych do sprawdzenia swoich umiejętności PvP [cos o korporacjach i alliansach], wzięcia udziału w mistrzostwach,na arenie turniejowej!

   
Miejsce: Raussinen
Data imprezy: 03.10.09
Rozpoczęcie: 17.00 EVE Time

PS - ПС - отборочные туры БЕЗ зрителей начинаются в 13.00 EVE Time [nie wiem o co chodzi, co z widzami]

Pula nagród: ponad 8 miliardów!

Regulamin dla widzów:

1) Widzowie mogą w ostatecznej bitwy (1 / 8)
2) widzowie muszą być w odległości 200 km od centrum areny
3) widzowie nie mogą pomagać lub przeszkadzać uczestnikom turnieju (w przypadku wykrycia naruszeń dyskwalifikacja uczestnika, w przypadku powtarzających sie naruszeń tego pktu, walka moze zostać zamknięta dla widzów)
4) [smack lub podpowiadanie], również może prowadzić do dyskwalifikacji jednej ze stron.

Zasady turnieju:

1. Cruzy T1 (nie frakcyjne)
2. Fit T1 lub T2 (nie frakcyjne)
3. Rigi T1 dozwolone (obecnie nie są one tak drogie), T2 zabronione
4. Clony bez implantów
5. Boostery są zakazane
6. Frakcyjne ammo jest dozwolone
7. Ship musi byc wyposazony w disruptor lub scrambl
8. Drony ECM są zabronione
9. Fit jest staly i nie mozna go zmieniać między bitwami (ammo i drony mozna uzupełniać)
10.Walka trwa 15 minut, jeśli nie ma zwycięzcy, czas na perefit (chodzi pewnie o uzupelnienie dron/ammo) i kolejne 5 min, jeśli zwycięzca nadal nie          będzie wyłoniony, o zwycięstwie decyduje sędzia.
11.Zakres bitwy 100 km
12.Fair Play

Regulamin:

Wszystkie rundy kwalifikacyjne od 1/64 odbędą się 8 arenach. Cztery w jednym systemie, a cztery w następnym.
Wszystkich 64 członków zostanie podzielonych na 8 grup, każda grupa dostanie sędziego, który wybiera 8 zawodnikow i przenosi się z nimi na jedną z aren.
Pod koniec w każdej grupie powinien zostac tylko 1 osoba, która przechodzi do 1/8 finału, gdzie rozpocznią sie już walki finalowe, już z publicznością, Pierwsze mecze będą rozgrywać sie jednocześnie, bez publiczności.

Dalej jest lista uczestnikow i cos jeszcze ale nie mam juz czasu na dalsze tlumaczenie :)

102
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Wrzesień 28, 2009, 20:38:34 »

103
Dyskusje ogólne / Odp: W czym najlepsi sa gallente
« dnia: Wrzesień 28, 2009, 19:02:08 »
zedycowanie transort rulezzz :)

co carrierow to hyba thanatos jest najlepszy... bonus do dmg fighterow jest niedoscigniony :)
wlasnie uniwersalnosc domiego czyni go tak dobrym i wiele osob nim lata bo jest bardzo dobry... i mozna go skutecznie zlozyc na shieldzie :D

104
Zloty i zlociki / Odp: zlot 17.10 lub 24.10 kraków
« dnia: Wrzesień 28, 2009, 10:21:26 »
jak sie to nie zlozy z ur kumpla to chetnie wpadne do krk tez :)

105
Zloty i zlociki / Odp: zlot - 10.10/godz 19 wawka
« dnia: Wrzesień 28, 2009, 10:19:34 »
Potwierdzam, da sie :) ja dojechalem kiedys nawet daleko za warszawe, jakas miescina za otwockiem ^_^

no i zawsze jakies studentki tez znajdziesz wieczorna pora... a raczej wczesno ranna ;)

Strony: 1 2 [3] 4