Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Orli1983

Strony: 1 2 [3] 4
71
dla mnie przydało by sie info jaka jest oplata od chara/ osoby per miesiąc

no i jakie sa podatki :P

i Jaki system wynajmujecie z jakimi upgredami  :P

ba no i jeszcze czy ktos tam kopie ;]


72
Dyskusje ogólne / Odp: Boty [Odp: [Polityka] Północny wschód czyli]
« dnia: Czerwiec 01, 2011, 15:05:21 »
hmmm pomylilem watki :P

73
jak dla mnie eve chyli sie ku upadkowi, wystarczy spojrzeć ile kont przypada na 1 gracza. ile macie osobnych kont?  Jak w każdej grze ludzie z czasem sie zaczynają nudzić, bociarstwo rosnie coraz szybciej, znudzeni gracze sprzedają/oddaja konta by mogli sie nimi zajac noby, bardziej uzależnieni albo boty.

CCP to widzi


MOze albo wyciągnąć więcej kasy z bootów albo zmienic eve. ale kto wtedy bedzie wnia gral?

na miejscu ccp dalej ciągnąłbym kase od botów w międzyczasie pracując nad ave 2 ;] z lepszymi zabezpieczeniami antyboterskimi . wypuszczając ja dopiero jak eve zaczna opuszczać boty bo nie beda mieli co robic z iskami farmionymi swoimi supercarierami ;]

74
Incarna / Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« dnia: Maj 26, 2011, 13:52:45 »
wejście do kajuty z oknem powinno coś kosztować :P :D

75
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Maj 24, 2011, 11:10:40 »
prawdziwe pvp :D    moze kolega sie przestraszyl schowal drony i wylogowal?  Wtedy NPCE zrobily swoje?

76
Jestem ciekaw jak jest u was rozwiązana sprawa podziału zysku z takich anomali? Jak sa pokrywane koszty utrzymania posa itp?

77
Incursions / Odp: Incursion 1.5
« dnia: Maj 17, 2011, 13:16:08 »
nie wiem czy to aktualne ale ...


http://www.ellatha.com/eve/LPSearch/slave&=Go/

78
Incursions / Odp: Incursion 1.5
« dnia: Maj 17, 2011, 10:35:05 »
ja obstawiam ze za pare mies raveny navy issue beda po 250mil najwyzej :P


no i pvp zobaczymy wiecej dramieli i cynabali

79
Incursions / Odp: Incursion 1.5
« dnia: Maj 17, 2011, 10:23:49 »
no to LPki potanieja ostro ;/  druga sprawa ze ludzie zaczna teraz wiecej misji robic w 0.5 i tam powstana teraz misyjne huby- zamiast motsu np. Choc to zalezy czy w takim 0.5 bedzie wystarczajaca liczba agentow by np wziac misje od kilku na raz... generalnie zmiana mi sie nie podoboa bo mam w uj LP. 


jedyny plus to ze odzyskam SP ze skili robionych pod misje ( connection itp) ktore bede mogl wsadzic gdzis indziej.



80
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Maj 16, 2011, 11:12:40 »
hmm z moich obserwacji wynika ze White Noise i Red Aliance maja zdecydowanie rzadszą siec :P .. nc poprostu mialo za duzo gotówki to ich bylo stac :P teraz nie dość ze będą mieć mniej gotówki to jeszcze trzeba by znacznie więcej zapłacić za tak gęstą siec :P

81
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Maj 13, 2011, 11:58:53 »
ciekawe czy nie rozwiazalo by to tez blobow w 0.0 ;] - podwyzka cen shipow, jedyny problem jaki by został to cena superow nawet jak by kosztowaly 5 razy tyle to przydal by sie nowy surowiec do ich produkcji jak juz ktos tu wspominal rownomiernie rozmieszczony w 0.0

82
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Maj 13, 2011, 11:43:32 »
fakt juz sie poprawilem .. generalnie chodzilo mi o to by nie bylo prostych zależności pomiędzy cena minsowa cena itemu- dochodzilby jeszcze koszt invencji


niestety takie zmiany to tylko wymysł i kazdy z nas może ich stworzyć setki


generalnie fix 0.0 powinien polecac na stworzeniu jakiejs bazy zasobow ktora nie występuje nigdzie indziej ( nowe minsy, koniecznosc produkcji czegos tam w 0.0, a takze skomplikowanie polaczen z empire ) dzieki temu bedzie koniecznosc latania i siedzenia w 0.0 polaczona z ryzykiem i niezlymi zyskami


niestety gracze latwo popadaja w utopie myslac ze ulatwienia w grze typu tansze statki, wiecej isk/h, szybsza produkcja, szybszy lot przez empire

poprawiaja jakosc gry, dla mnie tak nie jest


wole kiedy eve jest trudna i wymagająca a strzelanie to nie kolejny fps

83
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Maj 13, 2011, 11:32:14 »
A z ciekawości, jak chciałbyś produkować cokolwiek bez bpo t1? :)

oczywiscie z inwencji :P  na podstawie kupinych od np jakis czasci ;] tyle ze wtedy trzeba by zmienic  (utrudnic) farmienie datacorow


przerazajace jest to ze 1 zmiana pociaga za soba koniecznosc zrobienia x-zmian w grze ale tak musi byc ;)

84
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Maj 13, 2011, 11:18:33 »
pamiętajmy ze wzrost cen trytu pociągnął by sens kopania go przez zwykłych graczy i owszem statki by podrożały- wzrosło by death penaty. Jednyne co trzeba by jeszcze zmienić to reprocesing 100%, wydłużyć czas produkcji i będzie super ;) no i zlikwidować bpo t2 a nawet bpo t1.



a tak naprawde wystarczy jakos wywalic boty- obojętnie jakim sposobem

85
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Maj 13, 2011, 11:09:37 »
To jak znasz temat z praktyki to powiedz jakby wyglądał system z l5?

na lvl 5 masz w systemie chyba 5 gravi- w kazdym razie tyle ile jest ich rodzajów.  na kazdym z tych gravi masz arkonor itp tylko w roznych ilosciach. do tego gravi wisi 3-4 dni. a jesli jakies zostaje skopane do zera to automatycznie sie respwnuje ;0


zeby utrzymac lvl5 trzeba nakopać 12,000,000 m3 dziennie ore ;]

86
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Maj 13, 2011, 09:33:39 »

Podobnie z skakaniem na 15km - po to masz ceptory i inne shipy łapiące żeby kogoś złapać. To, że skoczy na 0 mu nie pomoże jeśli gang myśli. Skanując kierunkowym bramę i tak byś nie skoczył na 15km jak by wisiał tam gang. Więc to ficzer z dupy. Dobrze, że to poprawili.


a co z sytuacja gdy goni cie gang a ty lecisz w bcku? skakanie na 15 km na bank dawało więcej potyczek i o  to chodzi :P z tym ze najchętniej bym to widział tylko w 00 i low :)

gdzie do podrozowania mozna wykorzystac jf i cariery ;]

87
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Maj 13, 2011, 09:09:00 »
CO do nerfa JB nie jest on az tak mało znaczący jak sie niektorym wydaje ( pomijam kwestie możliwości latania jf, carierami itp) . Jesli chodzi o same jb to do tej pory często alians staWial sova w regionie innego aliansu by mieć przelotówkę. Teraz będzie musiał wziac 2 takie systemy placic sova , utrzymać posy itp.

Znalezienie 2 wolnych po sąsiedzku systemów na trasie tez nie będzie takie proste. Myślę ze wiele aliancow po prostu zrezygnuje z tworzenia sieci jb albo znacznie je ograniczy. przez co będą jeszcze łatwiejsze do kamienia.


Osobiście ostatni rok siedziałem w 0.0 w teneryfie :P i nie użyłem jb do latania do hi ani razu ( raz ze była słaba siec a jak już powstała lepsza to i tak bylo daleKO i wolałem znaleźć wh ).

dla mnie niewątpliwym fixem 0.0 bedzie nadchodzący nerf lvl 4 :P MOze nawet wiekszym niz zmiana w jb

88
NoobGarten / Odp: "JUMPCLONE"
« dnia: Marzec 11, 2011, 11:36:12 »


Opcja nr 3: macie plusa do kogoś, kto ma stację, lecisz do tej stacji i instalujesz jumpclona.

Wg mnie najłatwiejsza. Załóżmy ze jestes w 00 teraz. W najbliższej plusowej stacji robisz jump clona. POzniej ustawiasz sobie respawna gdzieś na jakiejś stacji w hi... robisz self destructa w 00 i respawnujesz sie w hi- lecisz sobie do jita :P i stad skaczesz do jumpclona w 00.

W ten sposób będziesz mial 2 clony pomiędzy którymi możesz przeskakiwać, pamiętaj by zmienić później respawn na 00 by po spodowaniu nie lądować za każdym razem w jita :P

89
Teneryfa :   Podzielona na pol pomiędzy AAA i WN. Którzy osadzili tam swoich rentiersow. Jest kilka aliansów które działają pod własnym szyldem, przez co jest trochę zamieszania ze standingami. Ale generalnie nadal to kerbirland. WN i Raiden. stronią od walki, natomiast EN garde, AAA robia sobie regularnie wycieczki po regionie szukając tłustych carrierow i innych raciarek. Region niestety mało ważny w polityce ;(

90
Off Topic / Odp: Ile płacisz za chleb?
« dnia: Luty 23, 2011, 13:02:27 »
od 1,79 do 2,5 za biały 500g   Przemysl :P  choc pamietam ze jakies 2 lata temu 2,2 to bylo minimum



do tego ciekawa rzecz ze  te "małe" cheleby sa coraz mniejsze ;]   cena zostaje a kupujesz coraz mniej chleba w chlebie :P

91
Wsparcie techniczne / Odp: Problemy z kartą graficzną
« dnia: Luty 14, 2011, 14:09:47 »
a ja wlasnie uporalem sie ze swoim problemem z  bluescreenami, miganiem obrazu przy podlaczaniu usb i wywalaniem evki przy dwoch klientach- zmienilem starego geforca na nowego radka ;]

o dziwo wystarczyło wyczyszczenie sterowników od grafy bez reinstalowania win 7 i po raz kolejny ra u mnie potwierdzilo sie ze sprzet amd nie lubi nvidi :P

92
pierwsze corpy juz zmieniaja fełdała na AAA

http://evemaps.dotlan.net/corp/White_Nova_Industries/alliances


tylko nie wiem czy sie z tamtad wyprowadzili czy przeczekaja chwile by osiasc w tych samych systemach pod inna banderą ?

93
Wsparcie techniczne / Odp: Ban po uzyciu VPNa
« dnia: Styczeń 19, 2011, 09:18:42 »
tak jak napisali - ip wg nich miało powiązania z RMT i jest na czarnej liscie- dlatego ban byl tak szybko. A udowodnienie ze to nie kolejne konto handlarza wcale nie jest takie proste- dlatego wola stracić jednego klienta i tyle :P



94
Incursions / Odp: Zmiany w wymaganiach od Incursion 1.1
« dnia: Styczeń 17, 2011, 10:36:43 »
ufff wyglada na to ze moj sempron 2600+ s.754 zostaje ;]

95
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: AAA pod ostrzałem
« dnia: Październik 18, 2010, 09:20:54 »
hmm tak sobie patrze na AAA citizens i wygląda na to ze prawie polowa corpow przeszła na strone INItiative :D Nie sadzilem ze to będzie aż na taka skale- ale w sumie my tylko rentiersi ;]   Jestem Ciekaw jak to wpłynie na poziom nafaszerowania szpiegami AAA w INIT i co z tego wyniknie w przyszłości

96
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Mass ban PL
« dnia: Październik 14, 2010, 13:39:11 »
co do sphere to oni sie nawet z tym nie kryja - chyba ze to jakis inny sphere :D


https://www.pandemic-legion.com/sphere/

97
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Mass ban PL
« dnia: Październik 14, 2010, 12:35:34 »
Mysle ze obie te rzeczy. Swego czasu bylem w paru elitarnych "gildiach" w mmo i na tym poziomie rozmaite dlubanie przy kodzie gry jest norma, podobnie jak wszelkiego rodzaju wspomagacze. Makra, bindy, custom skrypty itd. itp. W archspace swego czasu caly council ktory trzasl serwerem dostal bana po tym jak admini sobie napisali skrypt do lapania account sharing.

w sumie przychodzi taki czas w grze ze wyczyszczenie jakiejs tam grupy charow, dobrze wyskilowanych itp przynosi wiele swiezosci grze :D

98
Incursions / Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« dnia: Październik 14, 2010, 12:17:52 »
hmm chyba juz wiecej napisalismy o tym nerfie niz reszta na forum eve

statnowisko jednego z devow:

"relax folks, it's a test server and like we reported previously with other issues, there is lots of funky stuff going on right now due to us switching static branches and the updates to that static are messed up. Stuff that was previously deleted has been re-added all over the place so you will no doubt see lots of strange things for a while before the fix is applied.

As ever, remember the crystal ball before jumping to conclusions. None of the actual rocket changes are on sisi yet and as soon as they are, we'll post a new thread about it describing the changes in detail so you will know what to expect and what would be bugged."

crystal bal  http://4.bp.blogspot.com/_14L8x3vQuvc/S55VDJlj_7I/AAAAAAAAABQ/ng9YX9YRFGY/s400/crystalball.JPG :D

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1388048




99
Incursions / Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« dnia: Październik 14, 2010, 10:42:04 »
Zgodnie z linkiem od naye666 to do rakiet t2 ma zostać dodana kara do rechargu capacitora (na sisi jest teoretycznie juz) biorąc pod uwagę jak sie stakują dotychczasowe kary to można zapomnieć o stabilnym capacitorze na drejku czy nighthawku z choćby dwoma spr w ficie, wersja z dwoma lub czterema to tak na oko 5 minut działania hardenerów i 20 minut rechargu capa...

to sie nazywa nerf drake- to czym teraz solowac wh c3 jak nie drakiem- i znow wzrosna koszty uzyskania przychodu ( koniecznosc uzycia drozszych shipow ) wrrr;/

100
Dyskusje ogólne / Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« dnia: Październik 14, 2010, 10:07:17 »
to rownie dobrze mozna by wprowadzić rozdawnictwo isk - prezent od ccp na konto każdego gracza 200mil  co miesiąc by mogli się zając tym co lubią - porostu ktoś musi  klikać by coś działo się w grze :D - by ubic kogos w 00 tez musisz umieć sprawnie klikac f1 itp- a przecież gdzieś to szybkie klikanie trzeba wyćwiczyć- np na PI ;)

101
Dyskusje ogólne / Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« dnia: Październik 12, 2010, 13:03:25 »
Mi się zawsze śniła możliwość stworzenia własnej sieci logistycznej z botów na wzór "X". W grze tej można było stworzyć sieć fabryk/kopalń, między któreymi krązyły zakupione przez gracza statki transportowe. te oczywiście nie były całkowicie bezpieczne idobym pomysłem było oddelegowanie do ich obrony kilkunastu myśliwców. To byłfajny patent, szkoda, że w EVE pewnie nigdy nie przejdzie :(.


zakladasz korporacje logistyczno- produkcyjna i po sprawie - nawet bedziesz mogl sobie pogadac ze swoimi botami :D

102
Dyskusje ogólne / Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« dnia: Październik 12, 2010, 08:31:26 »
bez macro plexy byly by tansze- mniejsza ilosc isk na rynku i mniejszy popyt generowany przez bandy macrominerow- zysk ccp bylby nizszy- mniej plexow sprzedanych


minsy byly by drozsze i byly by większe różnice w ich cenach w poszczególnych regionach


w sumie nie wiele by sie zmienilo dla przecietnego gracza - drozsze statki ale  nizsze ceny plexow- stracili by ci co sprzedają plexy by pozyskać isk.


ale bylby fun dla gornikow- moze bylo by to wkoncu oplacalne- niech sobie kopia afk ale nie przez makro

ceny pI tez poszly by wgore bo tez bazuja na macro


oczywiscie po zmiany byly by chwilowe bo ekonomia po jakims czasie znalazla by swoj balans w cenach


zreszta wystaczy spojrzec na konsekwencjie ostatniego banowania kilka k kont

103
Patche i dodatki / Odp: Podwyższenie wymagań sprzętowych Eve od Incarny
« dnia: Październik 08, 2010, 12:55:20 »
good - oby tylko nie bylo wiekszych wymagan co do lacza- teraz grAM NA laczu gprs ;]

104
Off Topic / Odp: Druga ziemia - wielki krok w badaniach kosmosu
« dnia: Wrzesień 30, 2010, 14:53:53 »
Czytałem o tym ze 2 dni temu. Ktoś wyliczał, że przy zastosowaniu najnowszych technologii (nawet tych dopiero testowanych) czas lotu wynosiłby coś około 100... tysięcy lat :P
W końcu, było nie było, to 190 bilionów km (naszych bilionów, czyli 190 000 000 000 000km :P

trzeba czekac na shipy t4 ;/

105
Off Topic / Odp: Druga ziemia - wielki krok w badaniach kosmosu
« dnia: Wrzesień 30, 2010, 14:42:51 »
"Just as Mercury is locked facing the sun, the planet is tidally locked to its star, so that one side basks in perpetual daylight, while the other side remains in darkness. This locked configuration helps to stabilize the planet's surface climate, Vogt said. "


poł planety ma nons stop dzien- druga strona zimna i ciemna - tylko nie moge sobie wyobrazic jak to ma popoc stabilizacji klimatu- ze niby nie bedzie za goraco po tej jednej stronie ?;d hmmm

Strony: 1 2 [3] 4