Eve-Centrala

Eve Online => NoobGarten => Total Noob Questions => Wątek zaczęty przez: Xarthias w Styczeń 22, 2009, 20:45:32

Tytuł: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Styczeń 22, 2009, 20:45:32
Problemy z budowaniem, researchem i tego typu duperelami? Pytaj tutaj.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: bartoon w Luty 11, 2009, 00:41:17
Witam mam  pytanko odnosnie kupna bluprintow 2 generacji Czy mozna je akos zrobic czy tylko mozna kupic ?
I drugie pytanie czy moze mi ktos wyjasnic co nam daja wszystkie pozycje bez manufacturing, czyli np copy czy invention o co chodzi w pozostalych opcach produkcji
Po co mamy kopiowac bluprinta
Jesli sie temat powtaza to sorki ale szukam o tym ifo i nie moge znalezc
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 11, 2009, 01:59:09
Witam mam  pytanko odnosnie kupna bluprintow 2 generacji Czy mozna je akos zrobic czy tylko mozna kupic ?

Możesz sobie "zrobić" za pomocą inwencji.

I drugie pytanie czy moze mi ktos wyjasnic co nam daja wszystkie pozycje bez manufacturing, czyli np copy czy invention o co chodzi w pozostalych opcach produkcji

Material research - standardowo blueprint prosto z marketu (z ME-0 (ME-Mineral Efficiency)) ma o 10% większe zapotrzebowanie na minerały. Te badania pozwalają zmniejszyć koszty produkcji (czyli zwiekszyć twój zysk). Blueprinty z inwencji mają ME ujemne (co znaczy, że do standardowych 10% dodają jeszcze 10xME, np. do zbudowania przedmiotu z BPC ME -3, potrzeba 40% minerałów).
Production Efficiency - w sumie to samo, tylko z czasem produkcji.
Copy - pozwala skopiować BPO (oryginał) i zrobić z niego BPC (kopię). Kopię możesz sprzedać, coś z niej zbudować, zrobić inwencję zawieźć do 0.0 nie bojąc się, że w razie czego stracisz drogie BPO, dać młodszemu graczowi, bez obawy, że zwieje z twoim drogim BPO itd, itp.
Te trzyrzeczy można zrobic tylko na BPO.

Na kopii możes zrobić inwencję. Polega, to na tym, że bierzesz BPC, kilka droższych, lub tańszych przedmiotów (interface, datacory, decryptory, czasem jakiś przedmiot named T1), wrzucasz do laba klikasz inwencję, czekasz, czekasz, i po jakimś czasie wypada ci BPC na przedmiot T2. Albo nie wypada i zaczynasz wszystko od nowa.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: bartoon w Luty 11, 2009, 09:26:27
ok wiec esli dalem copy pare blueprintow , to jak owinna wygladac sama operacja? bo daje get job i wyskakuje mi dwie pozycje do skopiowania i pisze pending. Wiec nie wiem czy te BPrinty sie kopiuja czy musze jeszcze cos zrobic zeby sie zaczely kopiowac ?

2 Dalej  kto produkuje klony ?sa na to jakies bluprinty ?
3 Labolatorium przeosne - jest sens w to inwestowac?
4 Jest tam pozycja RUN ktora mowi ile razy dany proces ma rzebiegac ? Nie wystarczy ze dam ilosc sztuk do produkcji ?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 11, 2009, 10:04:54
ok wiec esli dalem copy pare blueprintow , to jak owinna wygladac sama operacja? bo daje get job i wyskakuje mi dwie pozycje do skopiowania i pisze pending. Wiec nie wiem czy te BPrinty sie kopiuja czy musze jeszcze cos zrobic zeby sie zaczely kopiowac ?
Żeby skopiować bp musisz jeszcze chyba jakiś składnik procesu wrzucić do kopiarki (ikona wygląda jak dla tych rzeczy które pozwalają trzymać posa w empire), ale nie jestem pewien czy do każdego bpo wystarczy tylko to
Cytuj
2 Dalej  kto produkuje klony ?sa na to jakieś bluprinty ?
Nie ma bpo ani bpc, klona robisz w dowolnej stacji medycznej której właściciele nie mają na ciebie agresora, jesli pytasz o JUMP clona, to zeby go wyhodować musisz mieć stand na minimum 8,0 do właściciela stacji (i tu wydaje m i się ze potrzebny jest bazowy bez modyfikatorów za skile z socjal podobnie jak do niektórych cosmosów (ale powtarzam wydaje mi sie, niedawno sam razem jeszcze z kilkoma innymi młodzikami chodowałem takiego klona i cześć z nas miała problem ze zrobieniem go bo podobno stand był nieteges)
Cytuj
3 Labolatorium przeosne - jest sens w to inwestowac?
Jest wydajniejsze od stacyjnego (przynajmniej tych npc) no i jesli jest komunikat że nie masz slotów to jest to tylko twoja wina a nie jakiego poraba który w krótkim czasie chce zbódować flotę capitali i na gwałt robi bpc komponentów ;)
Cytuj
4 Jest tam pozycja RUN która mówi ile razy dany proces ma rzebiegac ? Nie wystarczy ze dam ilosc sztuk do produkcji ?
W przypadku bpo jest to ilość odpaleń maksymalna dla kopi uzyskiwanych z tego bpo, w przypadku bpc jest to ilość użyć jaka pozostała zanim bpc się nie zużyje
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 11, 2009, 11:47:29
ok wiec esli dalem copy pare blueprintow , to jak owinna wygladac sama operacja? bo daje get job i wyskakuje mi dwie pozycje do skopiowania i pisze pending. Wiec nie wiem czy te BPrinty sie kopiuja czy musze jeszcze cos zrobic zeby sie zaczely kopiowac?

Too znaczy, ze użyłeś zajętego laboratorium. Jak skończą wcześnijesze zamówienie, to wezmą sie za twoje.

3 Labolatorium przeosne - jest sens w to inwestowac?

Jasne, jest szybsze od tych na stacji NPC i (póki jesteś sam) nikt ci nie zajmuje slotów. Ale do niego potrzebujesz POSa (można postawić w systemach 0.0 do 0.3 bez niczego, a w sytemach od 0.4, do 0.7, trzeba mieć odpowiedni standing do frakcji, która ma sovereignity w danym systemie) i korporację.

4 Jest tam pozycja RUN ktora mowi ile razy dany proces ma przebiegac ? Nie wystarczy ze dam ilosc sztuk do produkcji ?

Mówi ile runów będą mieć BPC, które z tego wyjdą. Czyli ile razy będziesz mógł zapuścić produkcję z BPC, zanim zniknie.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: bartoon w Luty 12, 2009, 09:35:52
1czyli jak mi sie uda zrobic bpc II to moge jakos proces powtorzyc zeby go zrobic jeszcze raz czy lepiej (nie wiem czy da rady ) zrobic Z kopi koie.
2Pos czyli stacje ktore utzymanie kosztuje maja tek (paliwo  ito itd)?
3 Gdzie sie sprawdza sovereignity?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 12, 2009, 12:46:14
1czyli jak mi sie uda zrobic bpc II to moge jakos proces powtorzyc zeby go zrobic jeszcze raz

Jasne, potrzebujesz tylko nowych BPC, decryptorów i datacorów.

czy lepiej (nie wiem czy da rady ) zrobic Z kopi koie.

Nie da się kopiować kopii. Tylko oryginały.

2Pos czyli stacje ktore utzymanie kosztuje maja tek (paliwo  ito itd)?

Stacja, to stacja, mkożesz w nich dokować. POS to starbase, taka szpilka, otoczona polem siłowym, nie da się dokować. Tak, kosztuje paliwo.

3 Gdzie sie sprawdza sovereignity?

W lewym górnym rogu.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: bartoon w Luty 12, 2009, 13:29:51
ona masz cierpliwosc i za to uklony
ale jeszcze jedno pytanko
Co to sa te decryptory i datacory?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: LordDide w Luty 12, 2009, 14:03:46
ona masz cierpliwosc i za to uklony
ale jeszcze jedno pytanko
Co to sa te decryptory i datacory?

http://wiki.eveonline.com/wiki/Item_Database:Manufacture_&_Research:Components:Research_&_Invention:Datacores (http://wiki.eveonline.com/wiki/Item_Database:Manufacture_&_Research:Components:Research_&_Invention:Datacores)

http://wiki.eveonline.com/wiki/Item_Database:Manufacture_&_Research:Components:Research_&_Invention:Data_Interfaces (http://wiki.eveonline.com/wiki/Item_Database:Manufacture_&_Research:Components:Research_&_Invention:Data_Interfaces)
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 12, 2009, 14:36:01
A decryptory to te okrągłe.
http://wiki.eveonline.com/wiki/Item_Database:Manufacture_&_Research:Components:Research_&_Invention:Prototypes_and_Datafiles:Angel
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: bartoon w Luty 14, 2009, 17:21:57
spoko tylko jaka szkole przyjac kupowac kazdego po troche ? poza tym rozumiem ze decryptory i datacory to podstawowy  skladnik BP T2?
Czy jakies rozne urzadzenia zdobyte na misjach i podbojach musze przerabiac(refine) czy dodawac w calosci i komputer wyprodukuje z nich  np miner 2 BP ?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 15, 2009, 18:25:55
http://www.eve-guides.com/ittey/index.php
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: ArchenTheGreat w Luty 15, 2009, 21:19:39
To ja jeszcze dodam, że w grze występują oryginały BPO tech 2(nie kopie). Były kiedyś rozdawane w ramach loterii choć w ograniczonej liczbie. CCP loterię zamknęło i wprowadziło mechanizm wynajdywania kopii tech 2. Teoretycznie można odkupić od graczy takie oryginalne BPO ale po pierwsze mało kto je sprzedaje a po drugie nawet najprostsze moduły osiągają kosmiczne ceny (paru miliardów ISK).
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: bartoon w Luty 19, 2009, 08:43:22
Nie wiem czy dobrze rozumiem BPO ma ograniczona liczbe produkcji np 300 szt tak ?
Natomiast bpc z 1 kopii mozna wyprodukowac 1 przedmiot ? jesli tak jest to jak mozna wyprodukowac z BPC wiecej niz jeden przedmiot za jednym procesem produkcji
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 19, 2009, 09:03:31
BPO t1 NIE mają ograniczonej liczby runów* (w sensie zużyjesz i bpo znika)
BPO t2 mają
BPC ma ograniczoną liczbę runów, ale niekoniecznie jest o 1, maksymalne ilości na bpc jakie widziałem szły setkami w bpc na amunicję i inne tego typu hurtowo zużywane przedmioty. Jedno runowe bpc stosuje się najczęściej do statków - frakcyjnych każdego, t2 chyba też, do t1 od bc w górę, chociaż tu to nie jest reguła, bywają kopie na więcej odpaleń

*run = jeden proces produkcyjny, liczba przedmiotów uzyskiwanych jest rożna, większe moduły i statki po jednym, ale już np amo to 1 run = 1000 sztuk
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Luty 19, 2009, 10:21:29
Serio BPO T2 mają teraz skończone runy?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Luty 19, 2009, 11:05:46
BPO - Blueprint Original (zarowno T1 jak i T2) - nigdy nie znikna - mozna z nich wyprodukowac dowolna liczbe przedmiotow. Maja wskaznik ograniczenie ilosci cykli produkcyjnych ktore mozna uruchomic za jednym razem (Max Runs) na kopii (BPC) ktore z tego oryginalu mozna zrobic - to bedzie maksymalna ilosc cykli ktora moze miec ta kopia.

BPC - Blueprint Copy (zarowno T1 jak i T2) - maja ograniczona ilosc cykli produkcyjnych (Runs remaining). Uruchomienie kazdego procesu produkcyjnego zmniejsza ten wskaznik (o tyle na ile cykli uruchomiles produkcje), a po osiagnieciu zera, BPC znika. Zwroc uwage, ze zaleznie od BPC ilosc otrzymanych przedmiotow moze sie roznic (np. statki daja 1 statek na cykl, ammo T1 daje 100szt. amunicji na cykl, ammo T2 daje 1000 szt. ammo na cykl).

Proces produkcyjny - jest to operacja w fabryce, ktorej celem jest zbudowanie/zmontowanie okreslonego przedniotu (lub kilku identycznych przedmiotow - jesli poda sie ilosc cykli (Runs) wieksza od 1). Wymaga wlozenia BPO lub BPC, oraz materialow (mineraly, podzespoly, etc.). Przerwanie procesu produkcyjnego powoduje utrate wlozonych materialow (lub ich czesci), a odzyskuje sie BPO (lub BPC jesli ilosc Run'ow jest niezerowa), i nie otrzymuje sie zadnych zbudowanych przedmiotow (czyli jesli np. uruchomiles produkcje 10 Rifterow i po 90% czasu produkcji kliknales Cancel, to nie dostaniesz zadnego riftera!!)

Procesy produkcyjne (Manufacturing), lub badawcze (Material Efficiency, Production Efficiency, Invention, Copying) maja dodatkowo ograniczenie na czas zajetosci slota w fabryce/laboratorium. O ile sie nie myle to jest to maksimum 30 dni zajetosci slota.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 19, 2009, 11:28:34
BPO - Blueprint Original (zarowno T1 jak i T2) - nigdy nie znikna

Chyba, że wydokujesz w z nimi w shuttlu. Wtedy (szczególnie T2) znikają bardzo szybko.

- mozna z nich wyprodukowac dowolna liczbe przedmiotow, maja natomiast ograniczenie ilosci cykli produkcyjnych ktore mozna uruchomic za jednym razem (Max Runs)

Nie.

Procesy produkcyjne (Manufacturing), lub badawcze (Material Efficiency, Production Efficiency, Invention, Copying) maja dodatkowo ograniczenie na czas zajetosci slota w fabryce/laboratorium. O ile sie nie myle to jest to maksimum 30 dni zajetosci slota.

Lub 1 run (jeśli trwa dłużej niż 30 dni).
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Luty 19, 2009, 11:38:05
- mozna z nich wyprodukowac dowolna liczbe przedmiotow, maja natomiast ograniczenie ilosci cykli produkcyjnych ktore mozna uruchomic za jednym razem (Max Runs)
Nie.


Nie .... ale co?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 19, 2009, 11:56:13
BPO nie mają ograniczenia liczby cykli, poza standardowym 30 dni, albo 1 run.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Luty 19, 2009, 12:05:29
Max runs na BPO oznacza największą ilość runów na BPC zrobionym z tego BPO.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: bartoon w Luty 19, 2009, 12:23:46
Max runs na BPO oznacza największą ilość runów na BPC zrobionym z tego BPO.


No ale przydzielane sa runy z BPO do BPC automatycznie czy sie je ustala recznie podczas kopiowania
Np skopiowalem  BPC Salvager w 20 kopiach i z jedej kopi moge wyprodukowac 1 szt czemu ?


"Chyba, że wydokujesz w z nimi w shuttlu. Wtedy (szczególnie T2) znikają bardzo szybko." 

Nie rozumiem tego stwierdzenia  co to jest shuttl?



Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Luty 19, 2009, 12:34:38
Robiąc BPC możesz zrobić na 1 do maxRuns, wybierasz to przy odpalaniu joba "copy".
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 19, 2009, 12:55:55

Nie rozumiem tego stwierdzenia  co to jest shuttl?

http://wiki.eveonline.com/wiki/Item_Database:Ships:Shuttles
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Luty 19, 2009, 16:45:56
BPO nie mają ograniczenia liczby cykli, poza standardowym 30 dni, albo 1 run.
hmm... no OK - nigdy w zasadzie na to nie zwrocilem uwagi, ale to pewnie dlatego, ze zwykle nie produkuje duuuzo, tylko male porcje na wlasne potrzeby :)

poprawilem w tekscie powyzej.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: bartoon w Luty 19, 2009, 20:55:20
A decryptory to te okrągłe.
http://wiki.eveonline.com/wiki/Item_Database:Manufacture_&_Research:Components:Research_&_Invention:Prototypes_and_Datafiles:Angel

Wracajac jeszcze do datacory i decryptory. Jakie np dla wynalezienia miner 2  potrzebuje ? gdzie to moge sprawdzic ? Bo chyba nie kupowac po kolei na chybil trafil ?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 20, 2009, 00:04:48
BPC jest zakładka główna i ta w której są szczegółowe dane produkcji (ile czego potrzeba dla ciebie na jeden run + jakis sadysta dodał pokazywanie minerałów na perfekcie) jeśli z danym printem można jeszcze coś robić to obok tej z materiałami sa kolejne z wyszczególnionymi skilami i materiałami itp
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Luty 20, 2009, 10:39:32
Potrzebne datacore'y (jak i skille i ew. materialy) znajdziesz w zakladce "Invention" na BPC.

Dekryptory natomiast sa opcjonalne i sluza do zmiany wskaznikow ME/PE, oraz ilosci Run'ow ktore uzyskasz. Zmieniaja rowniez szanse na powodzenie inwencji.
Opis dekryptorow masz tutaj (http://wiki.eveonline.com/wiki/Invention#Decryptors_and_Tech_I_Items).
Zastanow sie nad uzywaniem dekryptorow, bo moze to byc nieoplacalne - szczegolnie ze niektore kosztuja po 50+m.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: ArchenTheGreat w Luty 24, 2009, 09:30:14
http://wiki.eveonline.com/wiki/Item_Database:Ships:Shuttles (http://wiki.eveonline.com/wiki/Item_Database:Ships:Shuttles)

To zdaje się miał być żart. Wydokowanie z tech2 BPO w ładowni może się skończyć odstrzeleniem statku. Ludzie raczej unikają przewożenia drogich BPO.

Na przyszłość radzę powstrzymać się od takich komentarzy w wątkach dla noobów bo wprowadzają one dużo zamieszania. Coś co jest jasne i oczywiste dla starszych graczy będzie mylące dla nowych. Wątki w Noobgarten powinny mieć moim zdaniem wartość czysto informacyjną.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: bartoon w Luty 26, 2009, 13:53:16
decryptory i data cory dzielone sa tez na rase  np inny jest na cladari a i nny dla ammar?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Luty 26, 2009, 14:04:58
tak - wkleilem Ci link do opisu dekryptorow 2 posty wyzej - czytaj uwaznie.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Luty 26, 2009, 14:05:23
decryptory są przypisane do ras.

Każdy moduł i statek jest przypisany do jakiejś rasy, np moduły do rakiet i shieldów to caldari, moduły do prędkości i zwrotności to zwykle minmatar etc.

Jeśli chodzi o datacory, to poza statkami (gdzie używa się datacorów <rasa> ship engineering), datacory są raczej uniwersalne, aczkolwiek różne rasy używają ich w różnych proporcjach.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Luisa w Luty 26, 2009, 16:28:04
Dobra.. to niech ktoś się jeszcze wypowie kto w tym siedzi... Czy taka produkcja (kupno bpc t2 + materiałów) może być opłacalna ? Na ile bardziej opłacalna jest inwencja + produkcja ? Czy może w ogóle nie opłaca się produkować tylko zająć inwencja i sprzedażą BPC ?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: bartoon w Luty 26, 2009, 19:37:07
Dobra.. to niech ktoś się jeszcze wypowie kto w tym siedzi... Czy taka produkcja (kupno bpc t2 + materiałów) może być opłacalna ? Na ile bardziej opłacalna jest inwencja + produkcja ? Czy może w ogóle nie opłaca się produkować tylko zająć inwencja i sprzedażą BPC ?
mozna stworzyc BPC T2 (co moze potrwac wieki i nie koniecznie musi sie udac) a kupic ? Staram sie kupic kilka BPO T2 i latam w rozne rejony i niema ich w sprzedazy.
Pytanie z kad je wziac  ???
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Luty 26, 2009, 20:20:46
BPO T2 można łatwo kupić od graczy. Teraz jest na to dobry moment bo przy ciężkich wojnach właściciele BPO T2 sprzedają je żeby kupić sobie na szybko kilkadziesiąt dodatkowych dreadów.
Sprawdź sobie tutajl
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=channel&channelID=109595 (http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=channel&channelID=109595)
Szukaj w tytułach słów BPO i T2
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: bartoon w Luty 27, 2009, 09:04:48
A jak mam rozumiec w contractach  na blue printach pisze Runs - wiadomo liczba cyklow produkcji
Material level ?
productiviti level ?
ktora opcja odpowiada za liczbe jaka mozna wyprodukwac 
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Luty 27, 2009, 09:48:01
To są BPC.
runs wyznacza ilość produktów.
material level oznacza koszt produkcji (ujemny - duże straty, 0 - 10% strat, dodatni - straty są zbieżne do zera).
productivity level - prędkość produkcji, przy BPC ma marginalne znaczenie.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: bartoon w Luty 27, 2009, 10:11:14
To są BPC.
runs wyznacza ilość produktów.
material level oznacza koszt produkcji (ujemny - duże straty, 0 - 10% strat, dodatni - straty są zbieżne do zera).
productivity level - prędkość produkcji, przy BPC ma marginalne znaczenie.
a Znasz moze warosci maxymalne ? Czyli jakie mozna osiagnac najlepsze jesli chodzi  czas i material?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Luty 27, 2009, 10:19:31
To zależy od produktu.
Bardzo dobre informacje na ten temat znajdziesz tu (http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=348689)
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Luty 27, 2009, 10:22:34
Jezeli chcesz kupic BPC o "dobrym" ME, to podaje przykladowe wartosci, ktore sa ogolnie uwazane jako "dobre":

1) dla statkow Tech-1: ME 30 lub wiecej
2) dla modulow Tech-1: ME 50 lub wiecej
3) dla statkow i modulow Tech-2 z inwencji, ME -1 jest najlepszym ME jakie mozna osiagnac (kazdy punkt ME ponizej, dodaje Ci kolejne 10% do kosztow produkcji), jesli bedziesz mial BPC o ME 0 lub wyzszym, oznacza to, ze jest to kopia z BPO, i oczywiscie jest bardziej oplacalna w produkcji (choc czasami ceny takich BPC sa przesadnie wysokie i trzeba sprawdzic jaki bedzie koszt produkcji wliczajac cene tego BPC), ale nie na wszystkie statki Tech-2 sa BPO.

Jezeli natomiast chodzi o oplacalnosc kupowania BPO na Tech-2, to trzeba byc bardzo uwaznym co sie kupuje, gdyz sa one bardzo drogie. Zwykle kupno takiego BPO zwraca sie po roku do dwoch, zakladajac ciagla (nieprzerwana) produkcje tego modulu (no i oczywiscie jego zbyt). Trzeba pamietac, ze nie kazdy modul, statek czy amunicja sie dobrze sprzedaje, wiec zakup nieciekawego BPO T-2, moze spowodowac jedynie to, ze pozbedziesz sie kilku (do kilkudziesieciu) miliardow ISK, a w zamian bedziesz mial w hangarze bezuzyteczny przedmiot. Na pewno nie radze kupowac BPO T2, dopoki nie zdobedziesz dobrego rozeznania, co warto kupowac a czego nie, oraz nie zapewnisz sobie ciaglosci produkcji.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Morbius w Luty 27, 2009, 10:34:40
a czy BPC które otrzymałem z inwencji można jeszcze researchować żeby polepszyć ME czy to już kapiszon ?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Luty 27, 2009, 10:47:19
researchować to tylko w Erze ... tzn tylko BPO.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Luty 27, 2009, 10:50:17
a czy BPC które otrzymałem z inwencji można jeszcze researchować żeby polepszyć ME czy to już kapiszon ?
Żadnego bpc nie można researchować :)
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: bartoon w Luty 27, 2009, 13:10:13
dobre pytanie czy ponowne przepuszczenie BPO pomniejszy zapotrzebowanie na materialy? czy nie ma sensu tego robic ponownie?

Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 27, 2009, 13:15:32
Z tego co wiem jeden cykl resercha nie da ci zadowalającego efektu... Wyżej masz ME i PE które są uznawane za bezstratne (uwzględniając skile produkcyjne oczywiście)
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Luty 27, 2009, 14:17:31
Z tego co wiem jeden cykl resercha nie da ci zadowalającego efektu... Wyżej masz ME i PE które są uznawane za bezstratne (uwzględniając skile produkcyjne oczywiście)
Nie są bezstratne, tylko uzasadnione ekonomicznie.  ;D
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 27, 2009, 14:30:36
dobre pytanie czy ponowne przepuszczenie BPO pomniejszy zapotrzebowanie na materialy? czy nie ma sensu tego robic ponownie?

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=398536 (http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=398536)

MLCalc obliczy ci jakie jest perfect ME, jakie masz straty przy określonym ME, ile to kosztuje i parę innych rzeczy.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: bartoon w Marzec 05, 2009, 08:46:27
jaki skill jest odpowiedzialny z zarzadzanie produkcja na odleglosc ?
Jak chce uruchomic produkcje o mi pisze ze jestem np 1 skok i nie mam odpowiedniego skila
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 05, 2009, 09:35:33
Supply Chain Management od levelu 2+ jeśli mowa uruchomieniu produkcji spoza systemu (level jeden pozwala nie przebywać na stacji / posie żeby odpalić produkcję w systemie) wyjąć produkcję i tak musisz "ręcznie"
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 05, 2009, 12:06:40
Oczywiście "wyjmowanie produkcji" też korzysta z tego skilla.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Marzec 05, 2009, 12:41:28
Supply Chain Management od levelu 2+ jeśli mowa uruchomieniu produkcji spoza systemu (level jeden pozwala nie przebywać na stacji / posie żeby odpalić produkcję w systemie) wyjąć produkcję i tak musisz "ręcznie"
W POSie nie można przebywać w takim sensie w jakim można na stacji.

Odpowiednikiem tegoż skilla dla research jest Scientific Networking.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: bartoon w Marzec 07, 2009, 12:17:48
Co to znaczy  wchodzisz w produkcje  jakiego przedmioty i pisze np veldspar you 231 best czy perfect 312 .
1 Komputer mowi ze potrzeba mi 312 velda do produkcji 1 urzadzenia? 
2 ilosc velda szacuje po sumowaniu surowca ze wszystkich moich  magazynow w ktorych mam velda?

Ijeszcze jedno pytanko jak moza obnizyc koszty produkcji , jezeli po zakupie BPC plus zakup materialow na statek moje koszty wynosza 19 mln isk  a statek mozna kupic bez problemu za 15 mln  manufakturing jest zrobiony . Jak mozna jeszcze obnizyc koszty ?
Jezeli mam wydac wiecej na wyprodukowanie 1 szt.statku  niz go mozna kupic to gdzie tu sens  nawet jak kopie to wole sprzedac surowiec niz przeznaczyc go na produkcje
 
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 07, 2009, 13:04:04
Co to znaczy  wchodzisz w produkcje  jakiego przedmioty i pisze np veldspar you 231 best czy perfect 312.

Raczej odwrotnie, You 312, perfect 231.

Znaczy to tyle, że nie masz zrobionego na 5 skilla production efficiency. Gdybyś miał, to zużywałbyś tylko 231 tryta, a tak potrzebujesz 312.

Ijeszcze jedno pytanko jak moza obnizyc koszty produkcji , jezeli po zakupie BPC plus zakup materialow na statek moje koszty wynosza 19 mln isk  a statek mozna kupic bez problemu za 15 mln  manufakturing jest zrobiony . Jak mozna jeszcze obnizyc koszty?

1. Skill production efficiency, wyjaśniony wyżej.
2. Skill Industry. Skraca czas produkcji, a więc koszt wynajęcia fabryki.To jednak groszowe sprawy.
3. Kupuj dobre blueprinty. Im większe ME tym lepiej. w drugiej kolejności patrz na PE.
Ściagnij sobie jeden z programów, albo arkuszy do produkcji (jak zwykle polecam MLCalca) i sprawdzaj, czy cena BP nie przerasta zysku z lepszych atrybutów.
4. KUPUJ TANIE MINERAŁY!

Jezeli mam wydac wiecej na wyprodukowanie 1 szt.statku  niz go mozna kupic to gdzie tu sens

Te statki mogą być sprzedawane poniżej kosztów. Niektórzy ludzie uważają, że jak sami coś nakopią, to jest to za darmo. Idioci, ale przynajmniej mogę kupować tanie statki. :)

nawet jak kopie to wole sprzedac surowiec niz przeznaczyc go na produkcje

I to jest prawidłowe myślenie.  O0
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: DragLord w Marzec 10, 2009, 22:12:11
Dobra.. to niech ktoś się jeszcze wypowie kto w tym siedzi... Czy taka produkcja (kupno bpc t2 + materiałów) może być opłacalna ? Na ile bardziej opłacalna jest inwencja + produkcja ? Czy może w ogóle nie opłaca się produkować tylko zająć inwencja i sprzedażą BPC ?
Od początku 2008roku do września/pażdziernika regularnie kupowałem BPC t2 i materiał na markecie i produkowałem z tego statki (95% to były hace/recony) i całkiem nieźle na tym wychodziłem (ale dopiero jak produkowałem około 40 statków tygodniowo).

Obecnie jedna osoba od nas się tak bawi i jakoś na tym wychodzi  :coolsmiley:
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: DaBlades w Marzec 10, 2009, 22:28:06
Od początku 2008roku do września/pażdziernika regularnie kupowałem BPC t2 i materiał na markecie i produkowałem z tego statki (95% to były hace/recony) i całkiem nieźle na tym wychodziłem (ale dopiero jak produkowałem około 40 statków tygodniowo).

Obecnie jedna osoba od nas się tak bawi i jakoś na tym wychodzi  :coolsmiley:

Podobnie jak Drag (czysty zysk z 1 haca to było jakieś 10-20M zależy od cen). Choć z powodu braków dobrych BPC zająłem się również inwencją. Ogólnie jak ma się szczęście to się bardzo dobrze wychodzi na inwencji (mój rekord to 7/10 3run -3ME -3PE) ale jak się tego szczęścia nie ma to można utopić sporo kasy nie mając nic w zamian.
Czy się opłaca sprzedaż BPC... na marudera udało mi się za drugą próbą (koszt próby to chyba było jakieś 25M) i sprzedałem za 125M także się opłaca. Ale pewnie można by więcej zarobić produkując jeszcze shipa i sprzedając gotowy produkt.
Ogólnie polecam excela i liczenie ile zarobisz przy obecnych warunkach (cenach).
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: killav w Marzec 13, 2009, 19:21:43
No więc witajcie.

Mam pewien problem dotyczący produkowania rzeczy za pomocą blueprintów. Wykonuje aktualnie misję, w której muszę wytworzyć Basic Robotics. Więc wykopałem surowiec, zrafinowałem go, wyskillowałem industrial i "zmanufakturowałem" blueprinta - lecz do mojego cargo holda, ani do itemsów na stacji nie wskoczyła owa rzecz - i co teraz?

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 13, 2009, 19:32:38
Musisz wyjąć tą produkcję
czyli odpalić panel produkcji i tam powinna być opcja typu finish job czy jakoś tak
A tak na marginesie w dziale TNQ masz cały temat o blueprintach itp, jakbyś miał wątpliwości popatrz najpierw tam, chyba niewiele aspektów związanych z produkcją z bpo i bpc jeszcze nie było tam poruszonych
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Yakrum w Marzec 13, 2009, 19:33:57
W zakładce indrustry przycisk get job.

Ach nie zdażyłem
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: killav w Marzec 13, 2009, 19:39:19
Dzięki, dzięki - misja skończona. :)

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Marzec 18, 2009, 11:21:07
To ja mam pytanko;
Jak to jest z rafinacją w POSach?
Te 75% na intensive array to maksymalna efektwność po skillach, minimalna efektywność przed skillami czy stała efektywność niezależna od skilli?
Czy implanty do rafinacji działają w tym przypadku?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 18, 2009, 11:26:33
To ja mam pytanko;
Jak to jest z rafinacją w POSach?
Te 75% na intensive array to maksymalna efektwność po skillach,

Tak.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: tomassz w Czerwiec 06, 2009, 00:40:15
Mam pytanie apropo obróbki bpo, na jakie poziomy podnieść me i pe? Ponoć jak są za wysokie to coś się psuje w nich.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Czerwiec 06, 2009, 00:43:51
Nic się nie psuje, po prostu od pewnego poziomu nie ma to sensu bo nic się nie poprawia.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 06, 2009, 01:27:17
Jeśli dostanę zgodę szefa  mogę ci na PM wysłać jakie standardy tych wartości mamy w SHCK. Wartości ME jeśli się nie mylę są w stanie dać wartość perfekt bez wysmakowanych skili, a  tylko z dobrymi
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: tomassz w Czerwiec 06, 2009, 01:29:40
Da się jakoś ustalić na którym poziomie nic się zmieniać nie będzie?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Frugos w Czerwiec 06, 2009, 01:45:51
Na eve-guides jest podawane mniej więcej dla różnych BPO, np:
http://www.eve-guides.com/datadump/item.php?typeID=24693 (http://www.eve-guides.com/datadump/item.php?typeID=24693)

Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: YaAaR.is w Czerwiec 06, 2009, 04:25:53
Da się jakoś ustalić na którym poziomie nic się zmieniać nie będzie?
Ściągnij sobie programy MLCalc lub EVEMEEP.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Czerwiec 07, 2009, 22:42:00
Zacznij od MLCalca, MEEP to potężne narzędzie, ale jest z deka za skomplikowany i niedorobiony.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Listopad 05, 2009, 23:23:41
Czy istnieje jakaś baza danych na temat komponentów do budowy rigów, z której dowiem się co mogę zrobić z konkretnego salvage'u?

Chodzi mi o to, żebym na przykład mógł zobaczyć listę wszystkich rigów, do produkcji których potrzebne są - dajmy na to "armor plates".
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Listopad 06, 2009, 00:25:25
http://eveinfo.com/salvagedmaterials/ (http://eveinfo.com/salvagedmaterials/)
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Listopad 06, 2009, 03:07:14
Dzięki :)

A jest tabela co dropi z ratów na beltach?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Listopad 06, 2009, 08:09:54
http://eve.podzone.net/wsdb/?op=faction (http://eve.podzone.net/wsdb/?op=faction)
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Listopad 06, 2009, 09:24:01
Muchas gracias  o7
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Katamaran w Lipiec 29, 2010, 02:36:54
Mam drobny problem. Przyznam się bez bicia, że gram dopiero od dwóch dni. Nastawiłem się na klasę Gallante miner, zdobyłem booka ze skillem rafinacja, ale do jego nauczenia wymagany jest skill "industry", do którego booka chyba nigdzie nie dostałem. I teraz nasuwa się pytanie: czy zostawiłem go gdzieś w stacji, w ktorej otrzymywałem pierwsze dwie misje treningowe (albo go gdzieś zgubiłem), czy też skill będzie zdobyty gdzieś w nadchodzących misjach? Z góry dzięki.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: naye666 w Lipiec 29, 2010, 06:26:57
2 opcje sprawdz w assets po lewej stronie tak szary 6scioscian :p lub po prostu kup na markecie
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Katamaran w Lipiec 29, 2010, 10:10:55
Już mam swój egzemplarz, dzięki wielkie naye666 :) Gra jest rewelacyjna, aż dziwię się sobie że dopiero teraz zainteresowałem się tym tytułem. Masa rzeczy do ogarnięcia przede mną ale już zauważyłem, że gra jest warta swojej ceny.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Dagorian w Czerwiec 10, 2011, 17:38:22
Na jakich stacjach opłaca się przerabiać śmieci z ratów , wiem że potrzeba mieć dobry standing który już mam bo robię misje dla jednej frakcji i nie place podatku przy mieleniu. Ale podobno jest jeszcze jakichś współczynnik który sprawia że na niektórych stacjach nie opłaca się przerabiać przedmiotów na surowce.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Czerwiec 10, 2011, 18:17:58
Stacje mają bazową mielarkę. najwięcej jest takich, które mają 50%, ale jest trochę takich, które mają tylko 30, czy 35%. Na tych też da się wyciągnąć perfekta, ale trzeba więcej skillować/zainwestować w implanta H60.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Czerwiec 10, 2011, 18:31:22
Na jakich stacjach opłaca się przerabiać śmieci z ratów , wiem że potrzeba mieć dobry standing który już mam bo robię misje dla jednej frakcji i nie place podatku przy mieleniu. Ale podobno jest jeszcze jakichś współczynnik który sprawia że na niektórych stacjach nie opłaca się przerabiać przedmiotów na surowce.

Standing to podatek
Scrapmetal i bazowa efektywnosc stacji odpowiadaja za straty przy mieleniu

Tu - http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Reprocessing - jest to ladnie opisane
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: aggroholic w Czerwiec 29, 2011, 10:10:55
W jaki sposób mogę sprawdzić, które przedmioty na markecie nie są produkowane przez graczy ? Chodzi mi tutaj o to co można dostać tylko z dropu. Ktoś mi napisał, że to są itemy tech 3, ale z tego co mi wiadomo tech 3 nie można chyba na markecie sprzedawać tylko na kontraktach. Czy wszystko co ma np 'arbalest' w nazwie (czyli tzw. named items) to są itemy, które tylko dropują ?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 29, 2011, 10:29:50
Gracze moga wytwarzać w zasadzie w nieograniczonym przez nic stopniu:
- podstawowe przedmioty i statki t1 (meta 1 lub 0)
- przedmioty i statki t2
- statki i suby t3

W ograniczonym zakresie mogą wytwarzać niektóre przedmioty frakcyjne i statki, ale granicą tu  jest dostępność bpc na ten sprzet które musi dropnąć lub zostac wyjęte z lp store
Nie mogą w żaden sposób wytwarzać itemów namedowych (czyli np wspomniane arbalesty), przedmiotów oficerskich, części przedmiotów frakcyjnych, przedmiotów Complex (czasami nazywane DED)
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Czerwiec 29, 2011, 11:18:18
Gracze moga wytwarzać w zasadzie w nieograniczonym przez nic stopniu:
- podstawowe przedmioty i statki t1 (meta 0)

fyp
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 29, 2011, 11:26:11
CCP ma w bazie burdel, część corowych itemów t1 wcioąż potrafi występować jako meta 1
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Czerwiec 29, 2011, 11:41:40
Będę potrzebował przykładu.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 29, 2011, 11:46:10
Myslisz że chce mi sie tego szukać teraz? W skrzynce z lotem? Poj***** Cię?!?!? :P
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: aggroholic w Czerwiec 29, 2011, 12:08:46
A jak wygląda sprawa handlu itemami t3/frakcyjnymi ? Które z nich można wystawiać na markecie, a które tylko na kontraktach ? Jest na to jakaś reguła ?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Dux w Czerwiec 29, 2011, 12:15:31
Itemy frakcyjne, z komplexów i oficerskie (chyba tez jakieś z misji typu cosmos czy jakoś tak) nabyć/zbyć można wyłącznie przez kontrakty. Reszta dostępna jest tez na markecie.
Z dwoma wyjątkami: frakcyjna amunicja i frakcyjne statki także dostępne są przez market.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Czerwiec 29, 2011, 12:19:21
Myslisz że chce mi sie tego szukać teraz? W skrzynce z lotem? Poj***** Cię?!?!? :P

Póki co mój fyp pozostaje w mocy. :P
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Dagorian w Lipiec 07, 2011, 12:03:47
Dlaczego podczas reprocesingu itemków które pozbierałem z ratów cześć nich nie jest od razu mielona tylko pisze "item is busy" nie mogę z tym itemkiem/itemkami nic zrobić i potem zaśmiecają mi hangar (muszę je ponownie  reprocesowac). Około połowa itemków nie jest reprocesowana.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 07, 2011, 12:12:26
Jakiś bug. Czasem tez tak mam tyle ze dotyczyło to pojedynczych egzemplarzy z parti po kilkadziesiąt stocków różnych gratów. Nie reprocesowałem jeszcze nic od Incarny a możliwe że coś tam zrypali w tym temacie. U mnie taki item żeby sie odbazić wymagał reloga :/
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Lipiec 07, 2011, 13:20:23
To możesz poszukać tych itemków meta 0, które nie są meta 0. :)
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: DECKARD CAIN w Grudzień 14, 2012, 09:48:01
Witam mam kłopot z 6 misja na Indrustry
Mianowicie chodzi o to ze dostalem jakiąś kopie czegoś i mam tego zrobic 20 a jak rozumiem z tej jednej kopi moge wykonać tylko dwie sztuki... Co mam zrobić zeby wykonać ich 20? Mój angielski jest na takim poziomie ze nie wiem co robić. Domyślam się ze da sie jakoś tego nauczyć na pamieć ale jakiej opcji bym nie prubował zawsze pisze ze nie można copiowac, badać itp kopi

I przepraszam ze to tu wklepałem, teraz juz wiem ze to powinno być w TNQ
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Grudzień 14, 2012, 10:42:46
Masz wyprodukować 20x Cap Booster, a nie kopiowiać czy inventować blueprinta. Wbijasz do Science & Industry, szukasz zakładki z liniami produkcyjnymi. Bierzesz ten z Now, płacisz trochę ponad 1000 ISK, podajesz blueprinta, upewniasz się że masz wymagane materiały i potwierdzasz. Czekasz parę minut na zakładce Jobs i jak będzie Ready to bierzesz Deliver i jedziesz z towarem do Agenta. Wiem bo w tej chwili mam 10 misję z produkcją Bantama :P

PS: Jeszcze to przerobię, bo zapomniałem nazw paru buttonów ;)

Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Grudzień 14, 2012, 10:58:56
Znasz niemiecki albo rosyjski? Są dostępne wersje klienta w tych językach. Polskiej lokalizacji nie będzie jeszcze przez lata.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: DECKARD CAIN w Grudzień 14, 2012, 11:01:26
Ale jak wpisuje runs 20 to mi pisze ze na tej koopi moge zrobiC tylko 2 Runs. zrobie te 2 i mi zniknie ten papierek jak zrobie pozostałe 18?

No chyba ze on automatycznie zrobi 20 a ta opcja Runs to nie jest ilosc produkowanych przedmiotów.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: papugoz w Grudzień 14, 2012, 11:04:46
Runs to jest ilość cykli które możesz zrobić z danego BPC. Przy cap boosterach i innych aminicjopodobnych zazwyczaj robisz tego z jednego runa x sztuk (masz napisane w opisie BPC).

CCP na pewno nie dałoby Ci BPC z którego byś nie mógł zrobić misji tutorialowej więc na pewno robisz z jednego runa 10 albo 20 sztuk naraz.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: DECKARD CAIN w Grudzień 14, 2012, 11:06:55
Dziękuje teraz juz wszystko wiem
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Grudzień 14, 2012, 11:10:56
Proszę bardzo.

Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2

Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Kharim w Grudzień 14, 2012, 11:30:40
Mangan piszesz ze produkujesz bantama, czyżbyś w końcu zaczął grać?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Grudzień 14, 2012, 11:40:51
Jak widać... 8)
Ale długo nie posiedzę. >:(

Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2

Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Kharim w Grudzień 14, 2012, 12:48:57
A co trialka tylko robisz?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Grudzień 14, 2012, 13:35:10
Tak, i jak będą właściwe warunki to będę kontynuował.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Grudzień 14, 2012, 13:54:00
Ciśnienie atmosferyczne faktycznie leci na ryj i jeszcze w nocy śnieg ma padać ;)
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Kharim w Grudzień 14, 2012, 14:29:03
Carriery często padają, może więc Mangan zacznie.

Wysłane z mojego ZAX 1.2

Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Grudzień 14, 2012, 14:49:56
Może jak wyjdę na swoje to będę kontynuował.

Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2

Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Dinozauriusz II Urwiryj w Styczeń 21, 2013, 07:59:37
Jak wyprodukować itemy meta 2-4?

Jak się produkuje "construction blocks"? Są potrzebne do produkcji statków T2 a nigdzie nie ma blueprintów do nich...
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: observer w Styczeń 21, 2013, 08:21:46
Itemy meta 2-4 "produkuje" się na misjach, anomalkach i wszędzie gdzie da się odstrzelić czerwony krzyżyk oznaczający statek npc. Należy to jeszcze oczywiście zebrać. Inna możliwość - dać buy ordery na markecie gdzie dużo ludzi misji robi z ceną 2x niższą niż kosztują w skupie w amarr czy jita, może się ktoś trafi.
Construction block to produkt z planet, całkiem prosty do zrobienia. Potrzebujesz planetę z heavy metals i tę samą albo inną z base metals, heavy przerabiasz na toxic, base na reactive, a z tego składasz już na gotowo construction blocks
http://eve.stratics.com/neocom/planetary-interaction/
http://eveplanets.com/eve/components/index/show/Construction+Blocks
http://www.hst-soft.de/korai/Eve_PI_Diagrams_v1_4.pdf
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Dinozauriusz II Urwiryj w Styczeń 21, 2013, 10:58:25
A czego potrzebuję żeby wykonać takie "złożenie", bo blueprintów do tego nie ma?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Doom w Styczeń 21, 2013, 11:15:47
plany na takie rzeczy wbudowane są w fabryke na planecie. Wybierasz po prostu co ma być robione, na tej podstawie fabryka generuje zapotrzebowanie i tyle. Poczekaj w UA do szkolenia z PI tam jest to dokładnie omawiane, lub poczytaj eve wiki
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Lagu w Czerwiec 15, 2013, 22:31:27
Jesli uzyje blueprint do wyprodukowania np statku to czy juz zawsze bede mogl produkowac identyczny i bede potrzebowal tylko materialow??? Cos w stylu L2;p czy system jest inny?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Czerwiec 15, 2013, 22:33:56
System jest taki, że zawsze potrzebujesz bluprinta.
Kopie się zużywają, a oryginały nie, do tego możesz je ulepszać.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: huzarius w Grudzień 01, 2013, 22:05:32
 ???

  Czy można produkować rzeczy z Trade Goods? Np. Carbon czy Spirits?
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Grudzień 01, 2013, 22:22:07
Raczej nie, bo i po co.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: huzarius w Grudzień 01, 2013, 23:32:40
Dla kasy, dla kasy...

  W sumie to było też pytanie kontrolne jak bardzo złożona jest ta gra.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Grudzień 01, 2013, 23:44:20
To sprzedają i kupują NPC. Generalnie są to śmiecie bez znaczenia dla gameplay.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Grudzień 02, 2013, 11:43:48
Są dragi i nawet działanie mają ok, szkoda że spirytu nie da sie pic  8) Dawał by +3 do nieśmiertelności i +2 do niewidzialności ale wydzenie było by nieostre a ship latał zygzakiem  >:D
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Grudzień 02, 2013, 11:56:35
Są dragi i nawet działanie mają ok

Brałeś? ;)

Bo mi się wydaje, że te NPC dragi mają tylko takie działanie, że są kontrabandą. Fazy na tym nie zbudujesz.
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Grudzień 02, 2013, 12:01:10
Brałeś? ;)

Bo mi się wydaje, że te NPC dragi mają tylko takie działanie, że są kontrabandą. Fazy na tym nie zbudujesz.

Ja raz brałem syntetyka. Są one legalne w Hi&Low.
Faktycznie dają kopa (słabego w przeciwieństwie do Improved i pozostałych wariantów), ale jednak...  8)
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Grudzień 02, 2013, 14:08:34
sirous pFauper nawet nie wydokuje bez dragow w cargo. nie musi ich nawet uzywac, natomiast wazne jest aby je mial gdy spadnie... dobrze sie to prezentuje na KM : ]
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Grudzień 02, 2013, 14:44:11
sirous pFauper nawet nie wydokuje bez dragow w cargo. nie musi ich nawet uzywac, natomiast wazne jest aby je mial gdy spadnie... dobrze sie to prezentuje na KM : ]

Ja tam wożę sobie pieski jako maskotki (slavers). Widocznie nie jestem "sirius enufff" :P
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Grudzień 02, 2013, 15:03:56
Najlepsze jest Quafe Zero: bonus do namierzania pomaga w zawhorowaniu się na jak największą liczbę maili, a bonus do speeda zmniejsza szansę spadnięcia. :D
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Zderzomir Shepherd w Czerwiec 11, 2014, 08:40:51
Czasami zapuścisz 10 inwencji i wyjdzie ci tylko jedna a czasami zapuścisz 10 i wyjdzie ci 9 odpowiednie skile zwiększają szanse na powodzenie tej operacji.
Na każdym BP masz opisane jakies skile sa wymagane i najlepiej mieć to na 5 dla przykładu dla Caldarskiego statku to będzie
-Mechanical Enginiering
-Caldari Encyption metod
-Caldari Starship Enginiering

BP ubgradowane i Kopie można zakupić tylko z kontraktów i tam należy ich szukać. Gdy kupujesz BP jest on spakowany jak statki i jakiekolwiek użycie (produkcja ,zrobienie material lub production eficency) powoduje jego rozpakowanie i w tym momencie możemy go sprzedać tylko przez kontrakty
Tytuł: Odp: TNQ - Przemysł
Wiadomość wysłana przez: Norbi Wroclawianin w Październik 28, 2014, 09:21:38
Witam
Jak już jesteśmy przy produkcji to może ktoś mi powie jak wynająć robotników(team) męczę się już jakiś czas -widzę licytację ale za nic mi nie wychodzi -podaję info o systemie , podaje kwotę i nie mogę zatwierdzić coś robię źle ale co?