Eve-Centrala
Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Goomich w Sierpień 02, 2007, 00:03:31
-
I mamy już proszę państwa pierwsze przecieki na temat nowego industriala.
http://img522.imageshack.us/img522/7264/caporeshipuz3.jpg
http://img514.imageshack.us/img514/986/slaveposmodsyf2.jpg
http://dl.eve-files.com/media/0708/misc.jpg
http://dl.eve-files.com/media/0708/ore.jpg
http://dl.eve-files.com/media/0708/ice.jpg
-
My tez wchodzimy na scraphead :P
Bedzie na co polowac ^^
-
ceny ice spadna, taki zwykly indyk wezmie wiecej paliwa, nie mowiac o frachtowacach - zajebiscie
-
co za szit
nie wystarczyloby np samo kompresowanie dodac?
Nie, potrzebny będzie jakiś dobry statek industrialny, po tym jak nerfną Ospreye.
-
Mineraly za "koszyk" (7 mineralow w proporcjach przecietnego BSa) nie stanieja juz za bardzo.
Nie zacznie sie oplacac wysadzac BSow. Kiedy cena BSa zbliza sie do tego poziomu, wysadza go sam producent zamiast sprzedawac :)
Bedzie wiecej capitali i wiecej capital pilotow bedzie beztrosko ryzykowalo ich strate.
Bedzie wiecej suicide gankow w BSach w high sec i w ogole wszedzie.
Macrominerzy straca.
Sojusze zyskaja.
BoB bedzie mial po 4 zapasowe dredy dla kazdego membera a nowym rekrutom beda dawali dwa w prezencie :)
-
Ech kurwa, n/c.
Ale pytanko, WTF: http://img514.imageshack.us/img514/986/slaveposmodsyf2.jpg ?
-
To dla CVA i UK, teraz w ramach RPG beda mogli sie scigac kto wiecej uwolnil niewolnikow / zniewolil ludzi :)
Swoja droga, to raczej dobry kierunek zmian.
Aktualnie, jesli ktos chce zainwestowac pare miliardow w kopanie, kupuje pare postaci z hulkami i kopie na 6 kont. Teraz zamiast kopac na 6 kontach, bedzie kopal na jednym/dwóch, w lowsec/0.0, statkiem ktory jest celem doskonalym marzeń dla roaming gangów.
Kopacze w 0.0 beda wreszcie mieli szanse konkurowac z calodobowymi kopaczami imperialnymi. Setki beltow pelnych krokieta ktorego nikt dzisiaj nie rusza bo bardzie oplaca sie poleciec na raty, zostana wreszcie zjedzone. Bedzie fajnie :)
-
Tak czytam i czytam i nadal nie wiem o co chodzi... Nie dzialaja mi linki do scrennshotow, bo mam zablokowane :/ Mozecie opisac w skrocie? Ciekawosc mnie zjada :)
-
Capital industry ship.
Ma właściwości przewozowe i zasięg podobny do carrierow.
Ma coś w rodzaju siege mode pod nazwa industry core, co nie wiadomo co robi oprócz żarcia stronta i zatrzymywania statku na 10 minut.
Ma 6 high slotów ale nie wiadomo czy na minery / stripy tam wpasują czy nie.
Ma prawdodpobnie fighter sized mining drony.
Opiera sie o mining barge V zamiast BS V w skillach.
Kompresuje rude. Zwykla 20 razy, lód 5 razy. BPO na kazdy typ rudy (duzo ich bo kazda w 3 odmianach).
Do tego dochodza testowe barki do chmurek.
Do tego dochodza moduły do POSów które sluza do przetwarzania niewolnikow w wolnych i wolnych w niewolnikow.
-
Capital industry ship.
Ma właściwości przewozowe i zasięg podobny do carrierow.
Z tymi właściwościamui, to bym nie szalał tak, to na razie tylko przerobiony Nyx.
Do tego dochodza moduły do POSów które sluza do przetwarzania niewolnikow w wolnych i wolnych w niewolnikow.
CVA i UK będą sobie co tydzień tłuc POSy, przewozić ich do swoich, i niewolić/uwalniać. ;)
-
Eh, po topicu myslałem że tu fity do rokha będa omawiane :P
-
Absolutnie rewelacyjnie by bylo, gdyby za tak przetworzonych niewolnikow / wolniakow mozna bylo sobie nabić standingi do Amarr, Amarrskich korpów, Minmatar i ich korpów. CVA i UK mogliby sobie nabijać standingi bez klepania durnych misji, robiąc to co lubią :)
-
UK na ta chwile to niewolnikow moze pozyskiwac jedynie na markecie
-
UK na ta chwile to niewolnikow moze pozyskiwac jedynie na markecie
A mnie zawsze zastanawiało po cholere mi niewolnicy/wolnicy (wolni, jak kto woli) do szczęścia potrzebni, poza budowaniem stacji. Po co to komu?
-
Niewolnikow mozna sprzedac NPCom na markecie.
-
W dawnych czasach agenci r&d niekiedy mieli zapotrzebowanie na niewolnikow do testow,
a teraz zapewne dalekosiezne plany CCP co do zejscia z infrastruktora na planety
-
btw : Macie jakieś problemy z połączeniem? Mi od rana widnieje napis 14,449 players i jak sie loguje to ping outa mam... tez tak macie?
-
Nie, normalnie sobie rno ratowalem, teraz zas jest dt :P
btw. mozna to (moj i post wyzej) przerzucic do jakiegos odpowiedniego tematu?
-
Jest już devblog
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=490
Khyhyhy, mothership dla ubogich. >:D
-
Jak to wyglada logistycznie? Bo ja sie nie znam na tych cyferkach? Lata dalej czy krocej niz carriery? Jak z pojemnoscia docelowa (bo czytalem, ze to ma ship maintaince bay)? Ile indykow wejdzie? :P
-
Staty na screenie to 2.5m ship maintenance i 50k corp hangar, czyli 5 razy wiecej niz carrier w obu przypadkach. 9 Iteonow V, czyli 348k ladownosci :(
4 lata swietlne skoku.
Trenowanie BS 5, carrierow, fighterow i calej reszty tego syfu to zmarnowany czas i pieniadze, bo nagle wprowadzaja statek ktory jest 9 razy lepszy a kosztuje tyle samo :'(
Zaraz sprzedam swojego beznadziejnego Thanatosa i kupie sobie BPO nowego super uber wymiatajacego nad-haulera.
-
Staty na screenie to 2.5m ship maintenance i 50k corp hangar, czyli 5 razy wiecej niz carrier w obu przypadkach. 9 Iteonow V, czyli 348k ladownosci :(
4 lata swietlne skoku.
Khem, to są ciągle atrybuty Nyksa. :P
Ale jak ciągle się upierasz, to mogę odkupić twojego przestarzałego Thanatosa, za powiedzmy 200M. :P
-
Nie no dobra, pohandluje w Thanatosie do poki mi sie nie zrobia skille na prawdziwą ciężarówę :)
-
Witam.
Hmm. Posiadanie Thanatosa czy Nyxa powinno obligowac do czegoś innego niż latanie z głębokiego 0.0 do imperium i z powrotem i robienie na tym ogromnej kaski. Dla tego Albi wreszcie będziemy mieli to o co chodziło od początku: Carrier, matka wrócą na pole bitwy a na empire runy będzie kapital dedykowany w tym własnie celu. Czyli wszystko jak najbardziej ok.
p.s. Co niektórzy pewnie będą musieli jakoś gęściej poustawiać swoje cynoposy ale jak zawsze to tylko kwestia organizacji.
Pozdrawiam
-
Pojawienie się tego stateczku w grze zmieni sporo.
Kopanie to jedno ale on znakomicie ułatwi i obniży koszty logistyki 0.0 -> empire.
Konsekwencje ?
Wg mnie np. możliwy spadek cen t2 bo łatwiej i taniej będzie komponenty z moonow z 0.0 przywieźć.
Czy makrominerzy stracą ?
Byłbym z tym ostrożny. Jeżeli ten ship będzie mógł przenieść 350k m3 cargo to jest to 35 mln trytu np.
A to najczęściej kluczowy materiał który boli w produkcji w 0.0. W dronkowie jest w ogóle kaplica z tym. U guristasów loot tak pfujowy że płakać się chce ...
Sanshe to było coś :)
Zatem może się zdażyć że ludzie będą skupować lowendowe minsy w empire i wozić je do 0.0 bo nawet z kosztem transportu się bedzie opłacać... I wtedy ceny w empire do góry pójdą. A jeżeli tego behemota nie będzie można w hi secu produkować to już wogóle.
Czy dobrze że wyszedł ? Ja myślę że tak, bo da dużo funu grupując ludzi różnej profesji.
Węsze duże operacje wydobywcze w których stado ludzi w barach czyści całe paski a taki capital kompresuje minsy i wrzuca je do cargo swojego po czym skokiem pokonuje 10-15 jumpów na mapie do stacji z rafinerią ;)
A z boku osłona żeby ktoś przypadkiem nie pozamiatał takiego bydlaka.
Wreszcze coś dla górników bo zaczynałem uważać że minerzy to dopiero są znerfowani i mają przejebane do kwadratu :P
-
Posiadanie Thanatosa nie obliguje mnie do niczego. Teraz bede musial kupic sobie nowy statek do handlu a Thanatosem bede sobie pvpowac.
Ogolnie, to nie podoba mi sie w ogole idea latwego transportu. Jak jest to oczywiscie zeby byc konkurencyjny go uzywam, ale gra bylaby lepsza gdyby transport w glebokie 0.0 oznaczal dlugie i ryzykowne opy transportow, indorów i frachtów a odlegle od imperium regiony az skwerczaly od problemow zaopatrzeniowych.
Taki uklad sprawilby, ze POS wars w duzym stopniu oznaczalyby walki malych i srednich gangow o linie zaopatrzeniowe, przechwytywanie frachtów, kompienie i rozbijanie kampów na waznych trasach. Kiedys tak bylo i bylo to fajne, byl uklad - albo pelne pieratow i wojen bliskie 0.0, albo spokojne ale trudne do zaopatrzenia dalekie 0.0. A jesli chcesz kontrolowac duze obszary, to ryzykujesz strate transportow z paliwem po drodze.
Teraz cala galaktyka jest przedsionkiem imperium o max 3 skoki carriera od lowsecowych portów, co jest do dupy.
-
Posiadanie Thanatosa nie obliguje mnie do niczego. Teraz bede musial kupic sobie nowy statek do handlu a Thanatosem bede sobie pvpowac.
SMA na nim max 200k.
-
Co to SMA?
Small Magic Array?
-
Co to SMA?
Small Magic Array?
Szyp majteknans araj.
-
No cóż i tak ten świat się rozwija. Rok temu w 0.0 grało się inaczej w odległych 0.0 bo świat ten nie był skolonizowany dzisiaj nawet w krańcowych systemach EVE pojawiają się setki osób. Nie ma już "dzikiego zachodu", świat sia zmienił a przy okazji i ludzie ( tak na marginesie taka ewolucja świata to ogromny problem dla devów i na ten rozwój muszą reagować i administrować nim jak na razie idzie im to całkiem nieźle, choć z pewnymi opóźnieniami ). Dlatego nie widze powodu aby zbytnio utrudniać to co samo prawie bez pomocy wyewulowało z pierwszych lat EVE. Fakt bodabałyby się i mi nowe regiony które znacznie trudniej byłoby skolonizować, znacznie trudniej utrzymać i administrować ale na to pewni jeszcze poczekamy :) .
Yogos z doświadczenia wiem że wszystko idzie w drugą stronę tzn. cena t2 nie jest regulowana przez reakcje z moonów ani przez ostatecznie wyprodukowane itemki ( które btw. robi się głównie w imperium a nie w 0.0 ) ale przez popyt i raczej nie oczekiwałbym spadku cen na tym rynku. Ale masz rację ( co i mi się podoba ) na znaczeniu zyskają systemy bez stacji odległe nawet o kilka skoków od rafinerii teraz będzie można kopac prawie wszędzie i o każdej porze bez obawy że ten 1 000 000 m^3 rudy trzeba będzie przewieźć :'(
Pozdrawiam
-
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=577184
Świeże info n/t ORE capitala... już nie wygląda jak Nyx, i został ochrzczony - powitajcie Rorquala. :)
Paskudne toto strasznie, krzyżówka matarskich złomowisk i outposta :P Ale całkiem fajnie się "rozkłada".
-
A tu trochę konktretów znajdziecie, na temat tego bydlaka.
http://dl.eve-files.com/media/0708/Rorqual_Cap_Ship1.JPG (http://dl.eve-files.com/media/0708/Rorqual_Cap_Ship1.JPG)
-
Hm powinny wejsc 2 itki V i jakiś transport ship.
Pewnie cargo sie zacznie ocierać o 120k m3
Tyle że lata krócej niż carier.
-
sa tez nowe skile do inwencji - reverse eng i duplication
-
Te skille sa chyba od kilku lat :)
-
Tia, z mojego punktu widzenia sa od zawsze - tak jak salvage drone operation :)
Zwloki chca nerfnac? Venec sie wkurzy, mial zapewne misterny plan skampienia bramy przy pomocy 3k trupow ;)
-
Te skille sa chyba od kilku lat :)
nie ma ich na markecie...jak wpisuje w search wychodzi blad
-
Od kilku lat są, od zawsze nie ma ich na markecie, a w przyszłości zapewne dalej będą i dalej nie będzie ich na markecie.
-
Zwloki chca nerfnac? Venec sie wkurzy, mial zapewne misterny plan skampienia bramy przy pomocy 3k trupow ;)
Człowiekuuuu, prawie się popłakałem jak przeczytałem patch notes ;D