Eve-Centrala
Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Gaavrin w Kwiecień 20, 2016, 12:56:21
-
Jutro startuje fanfest, pewnie nie wszyscy się tym interesują, więc pomyślałem, że przypomnę.
https://www.twitch.tv/ccp/profile
Tu macie link do twicha, gdzie będzie transmisja na żywo. Najważniejszy punkt programu eve keynote zaplanowano na czwartek na godzinę 14 ET. Przyznam się, że bardzo jestem ciekaw co usłyszymy i czego dowiemy się na temat planów na przyszłość (od kiedy będzie można niszczyć stacje, kiedy będzie można budować własne gejty itp.)
-
Ile razy już obiecywali to o czym piszesz? Z 4 lata temu mówili o gejtach?
(https://web.ccpgamescdn.com/newssystem/media/70202/1/SCHEDULE_FULL.png)
Piątek 15.00 null & sov
Sobota 16.00 Alliance Panel
-
max 2 lata temu, imo zrobia. zauwaz, ze w ostatnich latach robia calkiem sporo. ehhh cccp probuje gonic takie superprodukcje jak starconflict.
-
Ile razy już obiecywali to o czym piszesz? Z 4 lata temu mówili o gejtach?
Cytadele to pierwsza część wizji, którą pokazali 2 lata temu, nie 4. Nawet jak jej nigdy nie wprowadzą w całości w życie, to na pewno na tym fanfeście usłyszymy jakie mają plany jej wprowadzenia. Z doświadczenia powiem, że plany na najbliższy rok, półtora, realizują. A przecież dzisiaj (rano, jak to pisze) nie mamy bladego pojęcia co będzie się działo po wprowadzeniu cytadel, nawet w bardzo bliskiej przyszłości.
-
Gejty to jest plan dziesięcioletni, zapowiedziany na 10 urodzinach EVE, więc jakby nie było maja jeszcze 7 lat na realizacje :P
-
https://youtu.be/0bjTrPutt4k
-
Project Nova(FPS):
https://www.youtube.com/watch?v=bZhOSQEcnEI
https://www.youtube.com/watch?v=3lUO0pB12kI
https://www.youtube.com/watch?v=Togcb1rNnko
edit 1: 00:01:57 https://www.twitch.tv/ccp/v/61918605
edit 2: Pierwsze artykuły/interview:
http://www.destructoid.com/ccp-s-new-first-person-shooter-on-pc-aims-to-get-right-what-dust-514-didn-t-356861.phtml
http://www.polygon.com/2016/4/21/11477884/ccp-project-nova-pc-eve-online
http://www.pcworld.com/article/3060034/software/hands-on-ccps-project-nova-melds-fast-action-gunplay-with-eve-onlines-universe.html
http://massivelyop.com/2016/04/23/eve-fanfest-2016-project-nova-will-include-territorial-warfare-link-with-eve/
-
Co to ma z EVE wspolnego? jpkw.
-
https://youtu.be/0bjTrPutt4k
Z filmu wynika, że będą dla naszych ludzików okulary-kujonki. Super! Najlepsza nowość ever! :P
-
Ten Project Nova to Lore EVE mam nadzieję.
To wygląda jak Dust 514 z texturami fhd. Przy tak wolnej rozgrywce jak na filmiku (tak wiem że to heavy armor) to albo postawią na zajebisty teamplay albo mało kto będzie w to grał. Poza tym qrwa mamy 2016 a nadal nie potrafią robić fpsow ze zniszczalnym otoczeniem (poza bf i czymś tam może jeszcze).
Poza tym rozgrywka w jakichś ujowych tunelach, skoro to stacje kosmiczne to powinny na otwarcie zrobić jakąś mapę w stoczni z ogromnymi Megathronami e tle itp albo chociaż jakieś okna z widokami na przestrzeń.
Tyle mojego marudzenia, pewnie i tak zagram.
-
https://youtu.be/0bjTrPutt4k
Qrwa, w końcu trailer z kawałkiem rocka :P Może nie jest to ACDC ale niech tam, potrafię się cieszyć z małych rzeczy.
-
Ten Project Nova to Lore EVE mam nadzieję.
To wygląda jak Dust 514 z texturami fhd. Przy tak wolnej rozgrywce jak na filmiku (tak wiem że to heavy armor) to albo postawią na zajebisty teamplay albo mało kto będzie w to grał. Poza tym qrwa mamy 2016 a nadal nie potrafią robić fpsow ze zniszczalnym otoczeniem (poza bf i czymś tam może jeszcze).
Poza tym rozgrywka w jakichś ujowych tunelach, skoro to stacje kosmiczne to powinny na otwarcie zrobić jakąś mapę w stoczni z ogromnymi Megathronami e tle itp albo chociaż jakieś okna z widokami na przestrzeń.
Tyle mojego marudzenia, pewnie i tak zagram.
Widziałeś jak postać rzuca granat, dalej uparcie trzymają się schematu że trzeba celować w sufit żeby rzucić granat prosto.. to jest Gunjack 2.0 a nie Dust 2.0.
PS
Mapka to jakiś statek z EVE.
edit: http://imgur.com/a/Vxgk7 scrin na samym dole to ta mapa. To portfolio ma już 4 miechy, więc nie wykluczone że pozostałe scriny to inne mapy..
-
https://youtu.be/CFH4tAh16Ek
to jest Gunjack 2.0 a nie Dust 2.0.
Gunjack to zupełnie inna gra.
Podsumowanie pierwszego dnia:
http://sandciderandspaceships.blogspot.com/2016/04/fanfest-2016-day-1-highlights.html?m=1
-
W końcu jakoś fajna nuta w filmikach od ccp.
Wysłane z mojego MX_Base przy użyciu Tapatalka
-
Czy mogli byśmy na następne CSM zgłosić jako polskie komunity Vurionka ?
-
Czy mogli byśmy na następne CSM zgłosić jako polskie komunity Vurionka ?
Anthara
-
https://youtu.be/CFH4tAh16Ek
Gunjack to zupełnie inna gra.
Podsumowanie pierwszego dnia:
http://sandciderandspaceships.blogspot.com/2016/04/fanfest-2016-day-1-highlights.html?m=1
To była metafora uproszczenia, EVE to skomplikowana, Dust nie jest aż tak złożoną grą ale ma pewne cechy EVE. Każdy oczekiwał że nowy FPS na PC będzie kontynuacją Dusta, fitting, przejmowanie planet, strategia ataku, struktura korporacji itd. lub nawet że będzie odrobinę lepszy. Gunjack natomiast to shooting-duck-game(http://pressthebuttons.typepad.com/photos/uncategorized/duckhunt.png), dominująca prostota.
-
W takim kontekście zgoda ;)
-
Warfare link changes - Summer and beyond
This Summer and beyond we will change Warfare Links so that they are actually fun and engaging to play (instead of just sitting around). We plan to introduce Area of Effect Links that are applied for a fixed duration. You do not need to be in a specific fleet position to make use of them.
Pirate faction capitals and supercapitals
We are planning to introduce rare, but powerful pirate capital and supercapital ships based on the various pirate factions. A first preview shows that they are indeed very powerful. Stay tuned for further information on this!
Rorqual changes - Summer and beyond
The Rorqual will be rebalanced later this year. It will receive AoE links, a defensive superweapon, and brand new, powerful excavator superdrones. Details and further information can be expected later this year.
Ship bumping - at maximum for 3 minutes
A small, but important change is coming. A ship will get into warp no later than 3 minutes after the warp was initiated, regardless of any bumping, as long as the warp engines aren’t disabled (warp scrambled, bubble etc.).
-
Oczywiście kolejny nóż w plecy dla small gangów i solo pilotow. Po heavy dyktach teraz jeszcze zabiorą nam linki. Bo mieszkańcy danego nula, gdy mają kilka razy więcej ludzi, raczej nie będą mieli problemu żeby postawić je pod stacja albo gejtem, czy gdziekolwiek gdzie będzie ich dużo więcej. Skonczy to latanie statkami typu koszmar, tengu itd. Bo bez linków będą one działały tylko na anomkach.
Cieszy natomiast to, że rorqale chyba będą jednak też musiały być na gridzie. W to jednak nie chce mi się wierzyc. Przynajmniej dopóki tego nie zobaczę. Bo płacz górników skonczy się pewnie jak u nas w kraju. Gdy ktoś chce im zabrać 20 pensje, wcześniejszą emeryturę itd
-
solo pilotow
Po heavy dyktach teraz jeszcze zabiorą nam linki.
Płacz bardziej. "Solo" capsulerze
-
ja akurat solo latam rzadko, głównie latam na dualboxie. Niemniej jeśli te linki będą miały jakąś wartość bojową oprócz dawania linków to jeszcze pół biedy
-
Linki od dawna miały spore możliwości bojowe o ile nie robiło się ich pod tylko i wyłącznie boostowanie. Na commandach tych BCkowych czy deskowych oraz na BCkach możesz ich używać przecież. To z tych mniejszych i mobilnych :D Nie bardzo rozumiem też co CCP zrobiło złego z heavy dyktami bo z mojego doświadczenia HICe z dużym zasięgiem do wyłączania MWD zyskały na znaczeniu. Swoją drogą to coś dającego tak olbrzymią przewagę jak linki powinno być jak najbardziej dowiązane do gridu, gdzie toczy się walka. To zbyt mocne, nawet po zmianach, aby po prostu mogło toto stać sobie na deep SSie lub pod stacją/na bramie. Różnica jest taka, że zamiast na jednym wąsko wyspecjalizowanym charze teraz przydałoby się mieć skille do linków na róznych postaciach. Niestety jeśli idzie o linki to chyba nadal w HSie będzie można używać neut linków bezkarnie. Ogólnie ciekawe zmiany, łącznie z bumpowaniem. Suicide nie jest zły ale bumpowanie osiąga chore rozmiary łącznie z bumpowaniem pustych szipów dla griefu. Zresztą nawet jeśli idzie o odbumpowanie jako przygotowanie pod suicide to mechanika była chora. Czasem to trwało godzinę-dwie zanim nastąpiło "skonsumowanie związku". To chore.
-
https://i.imgur.com/dPL5twP.jpg
-
Linki od dawna miały spore możliwości bojowe o ile nie robiło się ich pod tylko i wyłącznie boostowanie. Na commandach tych BCkowych czy deskowych oraz na BCkach możesz ich używać przecież. To z tych mniejszych i mobilnych :D Nie bardzo rozumiem też co CCP zrobiło złego z heavy dyktami bo z mojego doświadczenia HICe z dużym zasięgiem do wyłączania MWD zyskały na znaczeniu. Swoją drogą to coś dającego tak olbrzymią przewagę jak linki powinno być jak najbardziej dowiązane do gridu, gdzie toczy się walka. To zbyt mocne, nawet po zmianach, aby po prostu mogło toto stać sobie na deep SSie lub pod stacją/na bramie. Różnica jest taka, że zamiast na jednym wąsko wyspecjalizowanym charze teraz przydałoby się mieć skille do linków na róznych postaciach. Niestety jeśli idzie o linki to chyba nadal w HSie będzie można używać neut linków bezkarnie. Ogólnie ciekawe zmiany, łącznie z bumpowaniem. Suicide nie jest zły ale bumpowanie osiąga chore rozmiary łącznie z bumpowaniem pustych szipów dla griefu. Zresztą nawet jeśli idzie o odbumpowanie jako przygotowanie pod suicide to mechanika była chora. Czasem to trwało godzinę-dwie zanim nastąpiło "skonsumowanie związku". To chore.
Nie chodzi mi o to, że to są ogólnie złe zmiany. Bo napewno będą to zmiany na lepsze dla większości ludzi. Chodzi mi o to, że coraz trudniej ukręcić coś w małej liczbie osób. Bo oprócz dużej przewagi liczebnej masz też coraz więcej narzędzi do zapewnienia sobie nietykalności. Chociażby heavy dykta. Mnie osobiście średnio interesują KMy, ja się lubię bić. W tej chwili wskakujesz dwoma cruzami na powiedzmy 15 osobowy gang i masz rapiera, heavy dykte, brak linków vs posiadanie linków, mniej depsa, mniej tanka. Kiedyś dało się z tym bić jak wiedziałeś co robisz, a ktoś popełniał błędy. Teraz te błędy mają coraz mniejszy margines. Szukanie pół dnia gangu który zechce się bić w podobnych liczbach i sensownym setupie nie napawa mnie optymizmem. To co dawło ludziom odwagę żeby się bić to była duża przewaga liczebna i to, że my chcemy podjąć tą flote. Bo jak niby mieliby dostać manto od 5 razy mniejszego gangu u siebie w domu, a jednak. Powoli to zaczyna być słabe, jak dla mnie. Oczywiście, że dalej będzie się robić swoje i dalej będzie się podejmować mieszkańca na jego warunkach (w końcu jestśmy w gościach), z tym, że te warunki są coraz trudniejsze tylko dla jednej ze stron. Może to i dobrze. Mi się to nie podoba, bo czyjaś gra robi się łatwiejsza i fajniejsza, a moja gra staje się trudniejsza i męcząca (szukanie celi przez pół dnia na czyimś terenie) ;].
-
https://i.imgur.com/dPL5twP.jpg
Czyli co, jedna z niewielu pozostałych korzyści z posiadania sova zostanie wywalona? :D
-
Śmierć land lordom :p
-
Kluczowe info:
YOU CAN SPIN YOUR SHIP IN A CITADEL!
-
Czyli co, jedna z niewielu pozostałych korzyści z posiadania sova zostanie wywalona? :D
Koniec z monopolem na moongo. Moim zdanie na przestrzeni czasu moze to spowodowac obnizenie kosztow statkow. I to znaczny.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
Albo wręcz przeciwnie jeżeli będzie to tak upierdliwe, że nikomu nie będzie chciało się tym zajmować :P
-
Zależy jak to rozwiążą, bo jeżeli zmienią to na zasadzie 'masz barkę, leć kop księżyc', a ilość wydobywanego surowca nie będzie większa od aktualnie wydobywanej pasywnie to ceny znacząco wzrosną.
A co monopolu to musieliby zmienić dystrybucję moongoo, bo raczej cieżko będzie kopać we wrogim sovie, a właściciel też nie będzie miał łatwego życia (zakampić r64 i zbierać płacz :D)
-
jeżeli ludzie będą musieli wydokować żeby bronić tej koparki to stworzy to bardzo dużo kontentu. Oczywiście jeśli znajdą kompromis między otankowaniem i obroną tego. Tak żeby nie mógł zabić tego byle trol bomber, ale zarazem żeby dało się to ubić kilkuosobowym gangiem ze scimkiem np.
-
Jak ktoś nie będzie w stanie obronić moona przed zakampieniem to znaczy, że nigdy nie powinien go posiadać (czy jakoś tak...)
-
Qrwa, w końcu trailer z kawałkiem rocka :P Może nie jest to ACDC ale niech tam, potrafię się cieszyć z małych rzeczy.
Dziś umiescili w sieci w końcu ten kawałek.
https://youtu.be/V117Ycxb6a0
-
Ja jebie...
-
Ja jebie...
Bardzo głęboki komentarz, zapewne poprzedzony długim rozmyślaniem nad sensem istnienia :D
Kolesie robią sobie jaja, zresztą nie pierwszy raz ;)
-
Why am ca ... jak nic.. czy tylko dla mnie ten kawalek lepiej brzmi bez teledysku hehe
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
Liczę, że po prostu nie wyrobili się na 1 kwietnia...
Wysłane z mojego GT-I9001 przy użyciu Tapatalka
-
A tam się znacie...
Piosenka lepsza od trailera, jeśli chodzi o zachęcanie mnie do grania.
-
Osobiscie uwazam ze jesli chodzi o zwiastuny to i ccp i blizard nigdy w tym temacie mnie nie zawiodly ;)
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
Ja jebie...
Eighties! ;D
A teraz w wykonaniu Queen 8)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5LLRb3h9d5I[/youtube]