Eve-Centrala
Forum Gry => Inne gry => Wątek zaczęty przez: Yavax Zavro w Maj 14, 2013, 18:31:15
-
Rift od czerwca przechodzi na F2P. Naprawdę nie mogę się doczekać. Gra troszkę przypomina mix GW2 i GW1, plus standardowe cechy WoW'o podbnych gier.
Ktoś poza mną już się napalił ^^?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TdLha0tAB0c
-
i brak miniplatnosci? :P
-
i brak miniplatnosci? :P
Aż tak pięknie to nie ma. Ale za to, to co nabędziemy za pieniążki ma nam nie przynosić przewagi nad niepłacącymi.
-
Byle by nie obcieli tego tak jak w SWTOR to będzie fajnie :)
-
Z ciekawości pytam. Yavax Zavro biorąc pod uwagę, że negatywnie komentowałeś Neverwinter Online to może podasz nam czym Rift się wyróżnia spośród morza gier f2p? Pozwala na jakieś customizacje, rozbudowany housing czy coś w ten deseń?
-
Rift daje ci bardzo dużą różnorodność buildów, w NWN masz 4 skile na krzyż ;)
-
Ciekawe. Z moich obserwacji wynika, że biuldów jest bardzo wiele. Głównie modyfikujesz je perkami a konkretnie punktami jakie wybierasz na 30 lev. Grałem klerykiem i kolega był ustawiony pod heal czysty a ja jako debuf-er. W efekcie na pvp aż czterech ludzi musiało nas bić aby rozwalić.
-
Jest kilka rzeczy w Rifcie, które naprawdę mi się podobają.
Pierwsza to dynamiczne questy, coś podobnego do GW2. W GW2 jest to o wiele lepiej zrobione, ale w Rifcie też jest niezła zabawa. Ogólnie to wygląda tak, że nagle gdzieś w rejonie otwiera się portal z innego wymiaru i trzeba odpierać fale nadciągających NPCów. Grałem trochę w triala i pomimo strasznej wtórności, całość sprawdza się świetnie jako odskocznia od questowania.
Druga rzecz to mieszanie klas, to czego mi brakuje w Neverwinter Online (chodź właśnie czegoś takiego bym się spodziewał po grze z Neverwinter w tytule). Nie można co prawda wymieszać klas np. wojownika z magiem, całość jest trochę ograniczona. Mamy na przykład klasę wojownika, a wojownik składa się na kilka podklas i możemy spośród 9 podklas wybrać trzy i dowolnie rozbudowywać. Całość przypomina skilltree z WoWa, ale konkretne drzewka można zmieniać na dowolne inne. Niemniej jednak całość daje masę radochy. Pograłem niedługo a już byłem zaskoczony możliwościami dostosowania postaci to własnego stylu gry.
Trzecim atutem jest ogólna przyjemność płynąca z rozgrywki. Ładna grafika, dźwięk itd. Gra się bardzo przyjemnie.
@Edit: wyszperałem nawet to http://www.rifthead.com/stc
-
Gwoli wyjaśnienia. Takie fale wrogów występują i w Neverze nazywają się skirmiszami (fonetycznie piszę). Klasy już teraz pozwalają na spore zróżnicowanie postaci ale weź pod uwagę, że gra dopiero co wyszła i jest w fazie open beta. W przyszłości także będziesz mógł wybierać ogólne ścieżki (o ile mnie pamięć nie myli każda klasa będzie miała 3 główne ścieżki).
Z ciekawości ostatni podpunkt jest jednak względny. Bo zakładam, że grafika Nevera Ci nie przypadła do gustu ale o gustach się nie dyskutuje czyż nie?
-
Z ciekawości ostatni podpunkt jest jednak względny. Bo zakładam, że grafika Nevera Ci nie przypadła do gustu ale o gustach się nie dyskutuje czyż nie?
Oj starasz się mnie nakłonić do tego Nevera, oj starasz się :P. Nie grałem w niego, ale na filmikach prezentował się nieźle. Jeśli to ma Ci sprawić przyjemność to go przetestuje :P.
-
Grałem w tego NWN o czym pisałem. I nawet grałem przez dwa miechy od poczatku w RIFT'a. Rifta jest ogólnie lepszą grą. Ale to moje zdanie.
Rift ma jednak o wiele więcej swobody, do skirmish'a w NWN trzeba stać w kolejce. A rifty w rifcie się po prostu dzieją, da się nawet zespawnować samemu te rifty. Do tego inwazje które przeradzają się w rajdy po nawet i 40 graczy na mapie. PVE content jest naprawdę fajnie przygotowany. Crafting trochę mniej ciekawy, ale z drugiej strony w mało której gierce był ciekawy (ja żadnej nie pamiętam).
-
Zapomniałem dodać, że w lipcu jest zapowiadane pełne spolszczenie Nevera.
-
Rift ma jednak o wiele więcej swobody, do skirmish'a w NWN trzeba stać w kolejce. A rifty w rifcie się po prostu dzieją, da się nawet zespawnować samemu te rifty. Do tego inwazje które przeradzają się w rajdy po nawet i 40 graczy na mapie. PVE content jest naprawdę fajnie przygotowany. Crafting trochę mniej ciekawy, ale z drugiej strony w mało której gierce był ciekawy (ja żadnej nie pamiętam).
a content pvp?
-
a content pvp?
Nic specjalnego w sumie. Jest coś w stylu WoWowskich battlegroundów, ale nie pamiętam na ilu graczy. Tryb conquest z podziałami na trzy frakcje.
Ale ogólnie PVP pomimo skromności jest ok, ze względu na mnogość buildów.
-
Popykałem kilka dobrych dni w RIFT-a i jestem mile zaskoczony.
Gram oczywiście na serwerze PVP.