Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - [NOGRL] Asm Nihouyah

Strony: 1 2 3 [4] 5
106
https://zkillboard.com/corporation/98527575/
To wy tak?
https://zkillboard.com/corporation/98527575/ship/28352/ - nie ma się czego czepiać, rurek nie tracą. ;)

A tak bardziej poważnie - w porównaniu do reszty krabiarni w Vale próbują podejmować i łapać to, co lata po okolicy; skutki są różne, ale wielki plus za starania.

107
Dyskusje ogólne / Odp: Nadchodzące zmiany - Marczec 2018
« dnia: Luty 26, 2018, 06:37:25 »
Tak, worstplayer = lussy = ibeast.

Dodatkowo, HACe rzadko pojawiają się na KB, bo rzadko strzelają do innych shipów - Sacri, Ishtary i Muninny są używane od czasu do czasu przez małe grupy, głównie jako straszak przy refowaniu struktur: są dość twarde żeby ograniczyć straty do zera w przypadku np. orania uzbrojonego Azbela/Astrahusa i jakimś małym randomowym kitchensinku, a jednocześnie nie są na tyle kuszącym celem, żeby ktoś połakomił się na 3rd party, jak w przypadku np. kosztujących 1.1bil każda lokówek. Mniejsze lowsekowe grupy często używają HACy do orania randomów, którzy próbują się wprowadzić w ich okolicę (głównie Ishtary/Sacri + Guardy) jeśli nie chcą użyć carrierów - fightery są droższe niż mediumowe ammo. ;)

108
Dyskusje ogólne / Odp: Nadchodzące zmiany - Marczec 2018
« dnia: Luty 22, 2018, 20:04:54 »
Sacrilege i Muninn nie są złymi statkami, kwestia jest tylko taka że niewiele drożej możesz mieć Lokówki/Legiony/Damnation/Sleipniry które dokładnie to samo zrobią znacznie lepiej.

Co do używania Muninna solo: https://www.youtube.com/watch?v=ObyY3BGn1iI

109
Dyskusje ogólne / Odp: Nadchodzące zmiany - Marczec 2018
« dnia: Luty 22, 2018, 14:04:16 »
plus większe cargo na cap boosterki

Najważniejsza część tej zmiany: jesteś w stanie teraz wsadzić do cargo large standard container bez używania lowslotu/riga na cargo expander, co jest gigantycznym buffem dla solo battleshipów.

110
Dyskusje ogólne / Odp: Nadchodzące zmiany - Marczec 2018
« dnia: Luty 22, 2018, 09:25:32 »
Wystarczy zwiekszyc ciezar paliwa i cala logistyka "bloba superow" idzie w pizdu :-D super ktory co 2 skoki musi sie zatankowac to koszmar logistyczny.
Dopiero co (listopad) zwiększyli ilość skoków, które możesz zrobić na jednym baku, a przy długich trasach i tak będziesz po 3 cynach skakać co 30 minut z uwagi na fatigue (nieco szybciej niż obecne skok/godzina). Nie będzie za to starej sytuacji typu palisz 3-4 cyna dalej, a potem nie masz po co logować przez tydzień.

@Karaś: Capri na reddicie im wytknął, że dla balansu wystarczy pozmieniać kilka liczb, więc jest nadzieja na więcej takich małych zmian balansu. Może RLML lekko znerfią.

A, dla nullblobów - sov warfare będzie mniej rakogenny: mniej node'ów do kręcenia, początkowe node'y są istotniejsze, subcap entosera da się repić, zasięg T2 entosisa spada.

111
Dyskusje ogólne / Odp: Nadchodzące zmiany - Marczec 2018
« dnia: Luty 21, 2018, 23:13:51 »
Najważniejsze: 30s delay w tetherze po skoku na cyno. Węszę dużo martwych superów.

Z wartych uwagi quality of life: ship scanner sortuje i grupuje moduły po slotach.

112
Chcę skupić się na przemyśle w bardziej pasywny sposób, aktywnie bawiąc się w PvP/PvE.
Shocky Industries/Blackwater Task Forces/CBC Interstellar (kolejność przypadkowa) w Goonswarm Federation - w każdym z tych corpów są osoby zajmujące się industrialką na większą skalę, a ilość dostępnych opcji PvP i PvE jest całkiem spora. Nie jest to opcja dla każdego, ale tobie powinno być tam całkiem dobrze, wnioskując po tym czego oczekujesz.

@Gagat: mały corp aktywny w twoim TZ + mentor > szkoleniówka > mały corp (15-30 ludzi) w dużym blobie > dalej jak piszesz. Problemem jest znalezienie dobrego aktywnego corpa, do takich zwykle trafia się po znajomościach/przez kontakty/robiąc coś głupiego i będąc zagadniętym przez osobę takiej grupie. To najlepsza opcja, ale raczej dla ambitnych graczy planujących dużą aktywność i szybkie przyswojenie gry. W blobcorpach typu Horde/Karmafleet/Brave jesteś numerem i nikt się tobą nie przejmuje, robisz co chcesz i nikt się nie zainteresuje czy w ogóle wiesz co się dzieje dookoła.

113
Okazjonalne PVP jak spadasz w raciarce, ew. koparce. Dobre :)
Pytanie filozoficzne: czy strzelanie do struktur to pve czy pvp? I czy umownie uznajemy Rorquale/Excavatory za struktury? ;D

@Natall: ciągle masz chyba kilka statków do wtopienia. Próbowałeś coś eksploracji/pvp? ;) Jak chodzi o corpy, w których szybko opanujesz podstawy, będą osoby chętne uczyć cię gry i nie będą wymagać wielkiej aktywności - Aideron Robotics w sojuszu FEDUP jeśli czujesz się dobrze z angielskim (lowsec/nullsec, gallente factional warfare), jeśli corp polskojęzyczny - jest jakiś polski corp w aktywnym fw/npcspace który jest w stanie zająć się nowymi?

Ktoś na pewno doradzi dołączenie do Pandemic Horde lub Goonswarm Federation - możesz, ale sugeruję nie od razu; wejście w infrastrukturę wielkiego nullsecowego sojuszu ma sporo plusów, ale wyrabia też pewne złe nawyki, które poza tak wielką grupą po prostu nie działają.

114
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Luty 19, 2018, 19:41:05 »
https://zkillboard.com/related/30001681/201802180700/
Fleetwarp to death.

https://zkillboard.com/kill/68135019/ - wydokuj, kliknij cyno, skocz JFem, co może pójść nie tak? Najwyżej wylądujesz 2km od undocku, to nie tragedia, prawda? Non-FW low jest pełne takich przypadków.

115
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Luty 19, 2018, 11:00:51 »
AVRSE to dobre ludzie, po prostu dla nich fun się zaczyna jak ktoś inny przestaje mieć fun i zapomina, że to tylko gra. ;)

116
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Luty 18, 2018, 19:29:53 »
https://www.reddit.com/r/Eve/comments/7yev47/aar_tfw_you_fuck_up_let_yourself_get_blobbed_and/ - tym razem reddit, a nie kb; Useless Idea zdołała wygrać bitwę, a potem oddać Fortizara TISHU.

117
Flamewar / Odp: Czy Goony to patologia - odcinek któryś tam
« dnia: Luty 17, 2018, 02:10:33 »
Ostatnio kolega od nas skorzystal z gosciny na freeporcie w low. Tubylcy byli na tyle uprzejmi ze ugoscili jego supera po dlugiej podrozy :-)
Heimatar jest urocze o tej porze roku. Zapraszamy częściej. :^)

118
Flamewar / Odp: Czy Goony to patologia - odcinek któryś tam
« dnia: Luty 14, 2018, 20:00:12 »
+1 za topic, ewidentne pytanie retoryczne. :^)

119
Flamewar / Odp: Czy Goony to patologia - odcinek któryś tam
« dnia: Luty 13, 2018, 14:42:54 »
"Jestem przekonany, że jeżeli ktoś zachowa procedurę sugerowaną przez ccp i zaraportuje bota to nikt mu złego słowa w goonach nie powie. " O ile nie ogłosi tego właśnie wszem i obec w aliansie że zaraportował go bo wg niego on boci :D
Będzie jak z zeszłorocznym CSM ballot - jak zaraportujesz i nic o tym nie powiesz, to nikt ci nic nie zrobi, bo nawet nie mają jak sprawdzić. Jak zaczniesz się chwalić, że raportujesz boty bezpośrednio to CCP to polecisz za otwarte sprzeciwianie się regułom Imperium. Nic nowego.

@Filip Bonn: nie wydaje mi się, żeby weryfikowali na 100%, patrzą tylko czy to może być bot (czyli: czy jest ryzyko, że dostanie bana) i jeśli tak, robią co mogą żeby za tym banem nie poszły problemy dla innych goonów - np. dając mu shadowban na jabberze (wiadomości od/do są moderowane), w tematach na forum (loan subforum, cap/super selling z zaliczką) itd. Jak to będzie wyjaśnione, to bezpieczniej dla goonów kicknąć takiego, zawoxować i zaraportować do CCP (w tej kolejności, nawet jeśli okaże się niewinny) niż trzymać i ryzykować CCP przyglądające się uważnie goonom - nikt nie chce dochodzenia i banów do których Imperium nie będzie przygotowane wcześniej.

Cytuj
I teraz weż 3000 gości z karmafleet, którzy po tygodniu grania w eve widzą 6 rorquali
Chyba 26. :^)

120
Flamewar / Odp: Czy Goony to patologia - odcinek któryś tam
« dnia: Luty 13, 2018, 09:41:10 »
Co kurwa?
Ty to na serio piszesz?
Za niewinność nie banują ale widzę w goonach rączka rączkę myje.
Te tłumaczenie jest tak pokrętne, że to jest masakra jakaś.
"Procedura weryfikacyjna"?!? Jaka?
-hej stary, chodzą plotki że bocisz czy to prawda?
-nie no co Ty, multiboxuje sobie na lajcie
-hehe

Zacznijmy od tego, że w goonach nie jestem. Procedura raportowania ma za zadanie upewnić się, że jak bociarz dostanie bana, to 1) w chwili bana nie będzie w Goonswarm (czyli jakby CCP robiło statystyki gdzie bocą, to gooni nie bocą) 2) będzie zaraportowany przez leadership GSF (patrzcie CCP jak bardzo pilnujemy, żeby bocenia nie było) 3) jest rozliczony z resztą goonów jeśli chodzi o pożyczki, powierzone rzeczy itd. (coby osoba postronna, która nie boci nie straciła na tym, że np. bociarz wziął 30bil pożyczki na zainjectowanie bot rorquali). Dodatkowo CCP ma w swojej historii sytuacje, gdzie (temp) bany rozdawali tylko na podstawie podejrzeń, bez żadnego sprawdzenia. Teraz pomyśl co się stanie, jak seria raportów i tempban trafi np. na supercapitalowego FC w momencie gdy flota jest wylogowana 3 regiony dalej na deployu. Chodzi tylko o to, żeby bany za makra/boty nie zaszkodziły pozostałym w Imperium.

121
Flamewar / Odp: Czy Goony to patologia - odcinek któryś tam
« dnia: Luty 12, 2018, 17:15:31 »
https://www.reddit.com/r/Eve/comments/7wwpqx/im_a_bot_developer_ask_me_anything/

Większość botów to nie są klikery (OCR + direct command jest najpopularniejsze obecnie w tanich/darmowych botach), polecam lekturę całego wątku zalinkowanego powyżej jak ktoś ma więcej czasu. CCP po prostu brakuje ludzi, żeby wyłapywać boty, automatyzacja "na bezczela" jest bezkarna.

PS. wracając do tematu - nikt nie zalinkował https://zkillboard.com/related/30003125/201802101900/ ? TEST feed, please ignore.

122
Flamewar / Odp: Czy Goony to patologia - odcinek któryś tam
« dnia: Luty 12, 2018, 16:51:52 »
Pobijcie to :D
https://zkillboard.com/kill/67938773/
https://zkillboard.com/kill/67938727/

#niemójcorp

Przecież to nie zgłaszający banuje konto, co ten Mittani wymyśla. Zgłaszający zwraca CCP uwagę, że być może ten statek lata na bocie.
Dla mnie przesłanie tego Pana jest następujące:
"Widzisz coś niezgodnego z EULA w NASZYM aliansie to morda w kubeł!"
I jakiś taki niesmak powstaje, ale nie żeby to zachowanie liderszipu jakoś mnie dziwiło, jest takie EvEkowe.

Gooni mają praktykę rozwiązywania problemu botów od lat. Chodzi o: zgłosisz kogoś kto po prostu multiboxuje bez używania botów (dla nowych/noobów w multiboxingu ogarnianie 15 kont naraz wydaje się niemożliwe, kiedyś chcieli mnie raportować za używanie mark/botów z uwagi na regroup na kilku gilach które multiboxowałem broniąc POSa) albo kogoś kto jest ludziom z ally coś winny i/lub jeszcze tego nie oddał (obsługuje SRP, pożyczka od innego gracza, owner istotnej cytadeli itd.), ta osoba dostaje bana po twoim raporcie i uczciwy goon dostał po łbie za twoją nadgorliwość. Zgłaszasz do CEO corpa, w którym ta osoba jest (lub do Innominate) do weryfikacji, leci procedura upewnienia się że kick/ban tego pana nikomu krzywdy nie robi, leci kick/purge, awox i raport do CCP - a potem w papierach koleś który dostał bana za bocenie nie dostał go będąc w goonach, więc GSF dla CCP wygląda krystalicznie czysto. Proste. :^)

123
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Luty 07, 2018, 22:17:05 »
https://zkillboard.com/kill/67441470/ - czyli dlaczego dykta/covops zawsze powinien mieć ship scanner i sprawdzić czy ktoś przypadkiem nie ma covert cyna (system inkursyjny, więc bez szans na drop capsów/FAXa). Mój błąd, proszę śmiać się z fitu i wykonania.

https://zkillboard.com/kill/67858560/ - a to dlaczego superami nie latamy przez lolsek po trasie z dotlana. Skoczył przy fatydze na 10 minut, jak w zegarku.

Edit: jest szansa na poznanie toku rozumowania autora fitu tego Redeemera?

124
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2018 Wawrzkowizna v3.0
« dnia: Styczeń 30, 2018, 21:43:50 »
+1, formularz wypełniony, poproszę numer konta na mail/Discord do zaliczki - cobym nie zapomniał.

125
Dyskusje ogólne / Odp: Nowa wojna!!!
« dnia: Styczeń 25, 2018, 13:02:27 »
Imperium wykorzystało najbardziej lagogenną i podatną na problemy wynikające z tidi (sprawdzone wcześniej przez NCPL w M-OEE8) metodę ataku na keepstara, która jednocześnie miała ograniczyć straty w shipach do minimum (wysyłanie fighterów 1000km z własnego fortka zamiast wrzucenia dreadów/tytanów jako main dps) i nagle wszyscy się dziwią, że przy 6k ludzi łącznie i ponad tysiącu carrierów/superów w systemie serwer prawie się złożył. :) Kolejnym razem proponuję do tego dorzucić firewall BSy i Domifleet, to może chociaż node zginie. ;D

126
Dyskusje ogólne / Odp: Nowa wojna!!!
« dnia: Styczeń 22, 2018, 14:18:05 »
Tak tylko przypomnę: jutro ostatni timer. Delve safari ogłasza otwarty sezon polowań.

127
NoobGarten / Odp: Pytanka.
« dnia: Styczeń 08, 2018, 16:59:43 »
100 mln to w dzisiejszych czasach dobrze wyskilowana postać.
No dzięki, injectowanie do 100kk kosztuje fortunę. :P Wszystko zależy od rozłożenia skilli, prawie idealny skillset pod latanie Kestrelem/Hookbillem to zaledwie 18kk SP, prawie idealny phantasm to 31kk SP, wszystko zależy od rozłożenia skilli. Jako że w grze dostępne są skill injectory - wybierz postać którą wolisz (character name, historia itd.) i miej na uwadze, że do 50kk SP jesteś w stanie dobić injectorami bardzo szybko i łatwo.

128
Wsparcie techniczne / Odp: Problem
« dnia: Styczeń 06, 2018, 14:49:12 »
@Gaavrin: blisko, ale nie do końca. Skacząc na jump clone z X do Y, w systemie X będzie zostawiony jump clone z twoimi obecnymi implantami. Jeśli próbujesz użyć JC będąc zadokowanym w dowolnej stacji (niezależnie czy ma klonownię) - nie ma z tym problemu. W cytadelach, EC i rafineriach, aby użyć jump clone będącego w innym miejscu - struktura w której jesteś zadokowany też musi posiadać aktywny clone bay. Jeśli chcesz skoczyć z Yria - zadokuj w stacji; powinno wystarczyć.

129
NoobGarten / Odp: Skanowanie bonusy
« dnia: Styczeń 03, 2018, 13:25:37 »
Skille masz przyzwoite, kolejne rzeczy, które możesz zrobić to przede wszystkim (kolejno, do momentu aż uznasz że wystarczy):

1) Używać statku z bonusem do skanowania. Jeśli bonus zależy od skilla (np. Covert ops, Strategic cruiser) - podciągnać ten skill. Przykładowe statki: fregata eksploracyjna (Heron/Magnate/Probe/Imicus), Astero, Strategic Cruiser (Tengu/Legion/Loki/Proteus) z subsystemem covert ops.
2) Sisters core scanner probe (są dość tanie a dają niezły efekt), ewentualnie sisters probe launcher (bonus jest zauważalny).
3) Jeśli skanujesz bojowo (combat probes itd.) - virtue set. Nawet low grade, dość tani, daje potężny bonus. W przypadku eksploracji ryzyko utraty setu i koszt z tym związany zwykle sprawia, że nie warto w to inwestować.
4) Podciągaj skille do skanowania dalej, zaczynając od tych, których trening będzie najkrótszy. Astrometrics Acquisition możesz zostawić na koniec - przyspiesza skanowanie, ale nie wpływa na trudność.

Ogólnie: w Astero, korzystając z sister probes przy tych skillach nie powinieneś mieć większego problemu z wyskanowaniem praktycznie dowolnej sygnatury jaką znajdziesz - najtrudniejsze (sleeper cache itd.) mogą nie dać wyniku 100%, jednak wszystko pozostałe powinno dać się łatwo wyskanować. Jeśli tak nie jest - prawdopodobnie możesz robić coś lepiej, przejrzyj Youtube w poszukiwaniu poradników dotyczących skanowania i zobacz, jak inni używają skanera.

130
NoobGarten / Odp: Pytanka.
« dnia: Styczeń 03, 2018, 13:16:10 »
Szybko zerkasz na historię korpów do jakich należał. Jeśli gra w to już ładne parę lat i ostatnio miał przyjemność (dla niego) i nieprzyjemność (dla ciebie) należeć do takich zajmujących się mordowaniem innych graczy, to jeśli sam nie jesteś pewien swoich umiejętności, omijasz gościa szerokim łukiem. Albo się bijesz, jeśli stać cię na stratę i ten trening :)
https://localthreat.xyz/ - klikasz na listę postaci w oknie Local, Ctrl+A, Ctrl+C, potem Ctrl+V do tej aplikacji - dostaniesz orientacyjne info jak bardzo (nie)ogarnięci są (na podstawie statystyk z zkillboard) prawdopodobnie pozostali w systemie. Wygodne do szybkiego sprawdzania, czy nieszczęsna ofiara nie jest przypadkiem baitem. W kwestii ilości skillpointów - nie przewidzisz tego, od kiedy są skill injectory, dwugodzinna postać może siedzieć w dowolnym statku.

@skill: w przypadku EVE to głównie zrozumienie gry i mechaniki (a ta potrafi być dość złożona w niektórych przypadkach) połączone z umiejętnością przewidywania i trafnego, dość szybkiego podejmowania decyzji na podstawie często mnóstwa informacji. Zdarza się, że mała różnica w zachowaniu innego gracza między tym czego się spodziewasz a tym co się dzieje może dać jasne info że to ktoś nieogarnięty, ktoś w miarę ogarnięty lub it's a trap. Taki rodzaj skilla nabywa się z doświadczeniem, często po drodze tracąc statki (nawet liczone w setkach) - najszybciej uczy się na błędach. Przykład - kompetentny pilot w statku, który jest uważany za kompletny crap, wykorzystujący własną wiedzę i nadmierną pewność siebie przeciwników: https://www.youtube.com/watch?v=ObyY3BGn1iI Odnośnie porównania pilotów (który jest lepszy/gorszy) - to bardzo trudne, ponieważ często mogą specjalizować się w zupełnie różnych niszach i - zależnie od sytuacji - sprawdziliby się różnie.

Przy okazji: w EVE nie ma czegoś takiego jak "najlepszy statek" - każdy spadnie jeśli wystarczająco intensywnie się go ostrzela. Każda klasa statku ma jakieś zastosowanie, w którym sprawdza się najlepiej, a na dłuższą metę wielkość statku to bardziej kwestia preferencji i wybranego stylu gry lub bieżących potrzeb.

@lowsec: nie jest tak źle, jak się żyje w jednym miejscu dłużej niż 2-3 tygodnie, można szybko się nauczyć kto jest w okolicy, czego się spodziewać i na ile można sobie pozwolić. Low jest o tyle ciekawszy od null, że nie mając porządnych pleców, można sobie pozwolić na szaleństwa do czasu, aż ktoś się zirytuje i postanowi popsuć ci zabawę.

@większa ilość kont: EVE nie ma mechanizmu łatwej teleportacji tam, gdzie potrzebujesz (trzeba fizycznie dolecieć), multiboxing jest dozwolony, a dodatkowo jedna postać może trenować jeden skill naraz - posiadanie wielu postaci/kont jest łatwym obejściem ograniczenia w rodzaju "dana postać siedzi w jednym statku naraz". Są sytuacje, gdy potrzeba dosłownie być w kilku miejscach naraz (zwiad, przygotowana droga ucieczki itd.), potrzeba więcej siły ognia, trafiasz na ograniczenie w mechanice dotyczące tego ile jedna postać może zrobić (industry itd.) lub po prostu to co robisz jest na tyle mało wymagające manualnie, że możesz jednocześnie obsłużyć kilka kont (pve, czasem pvp). Wiele kont nie jest niezbędne, żeby dobrze bawić się w EVE, ale warto mieć to na uwadze jako opcję jeśli trafisz na któreś z ograniczeń lub po prostu chcesz zacząć wykorzystywać kilka postaci/kont naraz.

131
NoobGarten / Odp: DODATKOWA BROŃ DLA AMARRA
« dnia: Styczeń 02, 2018, 01:44:54 »
Niektore misje wymagaja zabicia czegos 100km od beacona i bzdura byloby latanie.
Misje z frytkami nazywają się "burnery" - robi się je w garmurze, AF/pirackich frytach lub HAC/pirackich cruzach, zależy która misja (Garmur pozwala robić wszystkie team burnery i jest dobrym punktem startowym). Zanim ruszysz burnery - poczytaj o nich i obejrzyj na Youtube jak się tą konkretną misję robi, jak nie znasz dobrej metody to na 99% spadniesz.

Aktualnie do robienia misji efektywna meta to Barghest/Machariel jeśli blitzujesz (robisz misję jak najszybciej żeby dostać LP za oddanie misji i lecisz na kolejną, odrzucasz te, których nie jesteś w stanie zrobić szybko) - czyli albo missile albo autocannony, lub Rattlesnake jak robisz misje jak leci (czyli drony + rakiety). Ishtar/Tengu wyszły z mody jakieś 3-4 lata temu.

Gagat +1 - nawet jeśli docelowo chcesz latać sam, spędź jakiś czas w corpie, gdzie opanujesz większość elementów gry, uczenie się od innych jest znacznie bardziej efektywne niż odkrywanie gry samemu, a pewnych rzeczy samemu się nigdy nie nauczysz.

Co do drugiego rodzaju uzbrojenia dla Amarr - statki Amarr mają bonusy do rakiet i/lub dron, zależnie od statku - jako secondary weapon system. Jedno i drugie dobrze sprawdza się w wielu zastosowaniach.

132
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Grudzień 06, 2017, 21:07:59 »
https://zkillboard.com/kill/66281234/
juz po samym rozstawieniu fitu i tego co zalozyl widac, ze nie ma pojecia co robi. jesli dla niego smarta t2 jest wazniejsza niz dobry neut, to gg.
Bo generalnie chyba średnio miał pojęcie. Na reddicie była wzmianka (nie mogę teraz znaleźć linku do komentarza, zrobię edit jak w końcu zlokalizuję) że Marshala dostał za bycie na Fanfeście i Vegas od CCP i chciał być pierwszym, który ten ship wtopi - liczył że coś ubije zanim spadnie i... cóż, przeliczył się.

Edit: a co do SLYCE - raciarki/koparki to albo boty albo cynobaity, blobią prawie tak szybko jak Horda, rzadko tam latam bo szkoda czasu i ozonu na zabawę.

133
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Grudzień 05, 2017, 04:51:06 »
https://www.reddit.com/r/Eve/comments/7hezbd/hi_im_koral123_i_just_lost_the_first_ever/dqqhpta/

Są znajomymi, zawahał się, zareagował później, spadł. Zaufanie zabija. :^)

134
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: The minions - dyskusja
« dnia: Grudzień 01, 2017, 13:11:31 »
Gratulacje z zostania pełnoprawnym ally. CCP na szczęście nie robi automatycznego skalowania - logo trafia do grafika, który je przeskaluje w dół (nasze logo wygląda całkiem przyzwoicie w mniejszej postaci mimo drobnych detali).

135
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Szkolenia
« dnia: Październik 22, 2017, 01:22:11 »
Koncepcja corpów szkoleniowych jako takich praktycznie umarła kilka lat temu, w momencie pojawienia się masowych korpów nastawionych na nowych - teraz standardem stało się dołączenie do jakiejś grupy i przyswajanie nowej wiedzy, gdy szkolenia dotyczące poszczególnych tematów prowadzone są na poziomie sojuszu/koalicji. Goonswarm Federation ma szkolenia na poziomie koalicji (po angielsku), Pandemic Horde ma własny system szkoleń, informacje na bieżąco możesz zbierać od osób w korporacji, w której jesteś. Znajdź sobie jakiś corp, który - po rozmowie z CEO/ludźmi - będzie ci odpowiadał i dołącz; doświadczeni gracze pomogą w opanowaniu podstaw, a resztę opanujesz korzystając z dostępnych dla ciebie materiałów i szkoleń.

136
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: The minions - dyskusja
« dnia: Wrzesień 29, 2017, 12:42:43 »
Istnieje jeszcze inna opcja, czyli NIE dolaczanie do nas. ALE latanie z nami. raczej nie powinno sie to wiazac z wiekszymi komplikacjami.

Zainteresowałeś mnie, aktualnie w obecnym ally stanowię jakieś 80-100% naszego EUTZ, a latanie samemu trochę się nudzi po czasie. Coś więcej na ten temat? Do kogo i kiedy się odzywać + jakie shipy ogarnąć w pierwszej kolejności (byle nie Hecate  ;D )?

137
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 15, 2017, 17:17:38 »
Wzajemne pocieranie sie blue balls przez testy i goonswarm nazywasz kontentem ? a moze kupowanie kontraktów za 50 % w celu odspzedazy to kontent ?:) ja bym wolal strzelac w tym czasie do co2 :) to nazywalbym kontentem
Reddit. To, co się działo (i dalej dzieje) dostarczyło mi więcej funu niż jakakolwiek wojna w EVE. Nic tylko czytać, śmiać się i śledzić którędy pozostałości CO2 będą się ewakuować - zabawa się nie skończyła, asset safety nadal wędruje a nie wszyscy z CO2 dołączą do GSF/TEST.

Poza tym poprawcie mnie jeśli się mylę (nie znam do końca case Band of Brothers), ale to chyba największe straty w grze, jakie spowodował pojedynczy gracz. Rok temu, jak w INFAMOUS był przeprowadzany pucz, czy jak był pucz (wybierzcie sobie dowolny) w Brave, nie było negatywnych reakcji - a robiły to grupy, efekt był mniej udany (INFAMOUS stracili łącznie może 300B i zreformowali się w nowy sojusz) i całość przebiegała o wiele bardziej kulawo. CO2 walczyło z dyplomacją i zostało wykończone przez dyplomatę, którego miesiące pracy (budowanie Legacy, układanie relacji w regionie) po prostu zlali.

I, jeśli dobrze pamiętam, jednym z selling pointów EVE jest to, że gra nie jest "fair", "uczciwa" i pozwala na przekręty oraz wykorzystywanie sojuszników - bardzo mnie cieszy, że ktoś w końcu przypomniał, że nie chodzi tylko o "gfgf" na localu i strzelanie do siebie, a sporo zabawy można też mieć próbując popsuć zabawę innym. To nie jest MOBA, gdzie ma być równo, uczciwie i z "gg" na koniec walki.

Cytuj
Asm, ja cię czytam, to się cieszę i troche dziwie przy okazji, że odszedłeś od nas w taki sposób w jaki to zrobiłeś. No chyba że nasza biurokracja korpowa jeszcze nie trafiła na puste hangary :p
Jak odchodziłem, nie miałem (i nie mam) żadnej urazy do corpa, więc nie miałem powodu żeby coś takiego zrobić. Utrzymanie kontaktu z BWTF jest zdecydowanie warte więcej niż może 40B gdybym wywoził wszystko co nieprzyspawane przez tydzień :D Gdybym jednak odchodził z CO2, FCON czy Tri (do całej trójki mam bardzo wrogie podejście) mając jakieś role/uprawnienia to zrobiłbym podobnie jak Judge - zalał benzyną, rzucił zapałkę i patrzył czy ładnie świeci. :P

138
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 14, 2017, 15:27:01 »
Rozsądne to by było gdyby wyszedł z korpa jak człowiek, nie zgodzę się z nazywaniem rozsądnym kogoś kto zdradził i okradł mnóstwo ludzi z którymi się kolegowal bo nie zgadzał się z polityką ceo.
Przechodził do największych wrogów grupy, z którą latał; miał znacznie większe uprawnienia niż potrzebne do wykonywania powierzonej mu roli - z czysto pragmatycznego punktu widzenia byłby kretynem, gdyby nie wykorzystał sytuacji, żeby ubić CO2 i przywłaszczyć sobie 1.5T ISK. Poza tym ostatnimi laty EVE za bardzo stało się "postrzelajmy się dla zabawy, chodźmy wyfarmić nowe statki i obyśmy nie zrobili sobie poważnej krzywdy", co trafiło nawet goonów - brakowało takich akcji i przypomnienia, że w EVE na zaufaniu prędzej czy później można się tylko poważnie przejechać. Jaka była ostatnia akcja tego typu - Kratton i stary Goonswarm? Band of Brothers?

139
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 14, 2017, 13:14:54 »
Gdyby taki gościu o którym wiadomo, że lubi się tak "ciekawie" bawić był w moim korpie (obojętnie w jakiej grze) to albo bym wyszedł stamtąd, albo chciał go wywalić, albo trzymał wszystko co mam zdala poza jego zasięgiem. Też się dziwię goonom.
Nie ma w tym absolutnie nic dziwnego - TheJudge patrzy na swój interes, więc dopóki w jego interesie będzie pozostać w danej grupie i nie wynosić się z wszystkim, co nie jest przyspawane do innych postaci, nie zrobi tego. Zaufanie to jedna sprawa, ale bezgraniczne zaufanie, niezależnie od jakichkolwiek innych czynników, jest głupie - szczególnie w EVE. Judge dostał pełne możliwości i praktycznie pełne dostępy do wszystkiego w CO2, więc - jak zorientował się, że gigx pcha sojusz w coraz to kolejne wojny bez zastanowienia się przedyskutowania szans czy możliwych konsekwencji - stwierdził że lepiej wyjdzie pakując wszystko i przenosząc się do Goonów, niż zostając w CO2, które wkrótce i tak pewnie byłoby (znowu) zaorane. To co zrobił może i było podłe czy niemoralne, ale jednocześnie też rozsądne.

140
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 14, 2017, 11:24:26 »
Krótko podsumowując skok na kasę: solokill całkiem sporego ally, około 1.5T ISK w assetach wywiezione, relatywnie do ceny subskrypcji największa taka akcja od czasu Guiding Hand Social Club. TheJudge rozegrał to perfekcyjnie biorąc pod uwagę chyba wszystkie czynniki - timezone, to że kilka godzin wcześniej było mnóstwo flot po których reszta leadershipu CO2 była wykończona, przekazanie cytadel właściwym osobom (TEST by pewnie nie zabrał praw dokowania CO2), evac, pojawienie się permakampy na czas, przygotowanie na reakcję gigxa itd. Wzorowo rozegrane, teraz pewnie pojawi się trochę wannabe Judge próbujących ukraść swoje corpy/allianse - dobry target do scamów. ;-)

Strony: 1 2 3 [4] 5