Eve-Centrala

Eve Online => NoobGarten => Wątek zaczęty przez: Gainax w Lipiec 19, 2010, 16:24:40

Tytuł: Ammarski rozwój
Wiadomość wysłana przez: Gainax w Lipiec 19, 2010, 16:24:40
Tak więc za mniej więcej `miech zaczynam w końcu swoją grę na opłacanym koncisku ;]

oczywiście rasa ammar, kierunek zabijanie PVE oraz PVP i wstąpienie jak najszybciej do UA

dla tego mam do was pytanie co w pierwszych dniach/tygodniach/miesiącach szkolić u postaci i do jakich okrętów jak najszybciej dojść a na których przez jakiś czas zostać aby jak najszybciej się wyszkolić ale także żeby nie żyć w biedzie podczas szkolenia SP...
Tytuł: Odp: Ammarski rozwój
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Lipiec 19, 2010, 16:33:57
Witaj na Centrali!

W pierwszej kolejności, korzystając ze skill-boosta proponowałbym skille z działu learning (przyspieszą znacząco dalsze skillowanie).
Tytuł: Odp: Ammarski rozwój
Wiadomość wysłana przez: eX w Lipiec 19, 2010, 17:24:06
Learningi na poczatek podstawowe 4, adv (te po 5mil ksiazka) na 3.

W miedzy czasie Fregata na 4, skille do Twojego fitu na fregate
Potem Cruz na 3/4, skille do cruza
Potem Battlecruiser 3/4 polepszenie skilli supportowych do medium shipow
Upewnienie sie ze learningi sa 4/3, byc moze puszczenie ktoregos z adv na 4 lub podstawowego na 5
I w koncu Battleshipy lub zeby bylo bardziej pvp to jakiegos interceptora

Jako amarr bardzo istotne beda dla Ciebie wszelkie skille do capacitora (z engineering) rowniez bardzo pomocne bedzie w miare szybkie wytrenowanie electronics i engineering na 5
Tytuł: Odp: Ammarski rozwój
Wiadomość wysłana przez: Gainax w Lipiec 19, 2010, 17:43:54
Jeszcze tylko dodam najważniejsze:

Jak stworzyć postać tzw tam gdzie mamy do wyboru ścieżki drogi oraz w grze jakie pierwsze przyjąć rozłożenie atrybutów czy np władować na inta i memory aby jak najszybciej learna etc wyskilować czy jak z góry dziękuje ;]
Tytuł: Odp: Ammarski rozwój
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 19, 2010, 18:00:53
W tej chwili już nie ma to znaczenia, kreacje postaci ograniczono do wyboru avatara (wbrew pozorom ważne), na zabawę z remapami przyjdzie pora, najpierw ogarnij trochę grę, dowiedz się co nieco o współczynnikach i skilach, niby na początku masz dwa remapy ale głupio jest to marnować bo pierwszy zrobiłeś byle jak i drugim musisz to naprawić
Tytuł: Odp: Ammarski rozwój
Wiadomość wysłana przez: eX w Lipiec 19, 2010, 18:34:38
IMO na początek najlepiej rozłożyć wszystko oprócz charyzmy (to zostawić na minimum) w miarę po równo. Percepcję można podbić o 1-2 punkty wyżej niż reszte, ew. Willpower 1-2 niżej niż resztę (czyli np perc - x+1, int, mem - x, will - x-1, ale to tylko moja opinia). A remapy zostawić na późniejsze etapy gry jak będziesz chciał trochę bardziej się specjalizować w jakiejś dziedzinie, będziesz wiedział jakie skille/atrybuty itd.
Tytuł: Odp: Ammarski rozwój
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 19, 2010, 18:36:44
IMO na początek najlepiej rozłożyć wszystko oprócz charyzmy (to zostawić na minimum) w miarę po równo. A remapy zostawić na późniejsze etapy gry jak będziesz chciał trochę bardziej się specjalizować w jakiejś dziedzinie, będziesz wiedział jakie skille/atrybuty itd.
Nowe postacie o ile mi wiadomo mają właśnie tak rozłożone atrybuty, 5 w charyzmie (mniej nie można) i po równo w pozostałych
Tytuł: Odp: Ammarski rozwój
Wiadomość wysłana przez: Gainax w Lipiec 19, 2010, 18:52:02
wiem że już tylko jest kreacja postaci i o to mi chodzi teraz już atrybutów nie wybierasz tylko możesz 2 razy podczas grania zmieniać i o to mi chodzi czy na starcie zmienić pod jakieś specjalne skille czy zostawić na razie po równo..

druga sprawa to początek postaci tam gdzie ustawiasz wygląd to chwile wcześniej ustawiasz drogę postaci i to gdzie zaczniesz ;p

co do grania już mam za sobą dość sporo triali i dla tego wkońcu się decyduję na opłacanie chodź szkoda że dopiero teraz gdy tak drogo chodzą TC ;p
Tytuł: Odp: Ammarski rozwój
Wiadomość wysłana przez: CATfrcomCheshire w Lipiec 19, 2010, 19:37:28
Najlepiej najpierw dac full int/mem, i zrobic learningi i cybernetyke na bonusie z pelna szybkoscia. Potem robisz skille typu mechanika, elektronika enginering itd, czyli to co ci sie przyda do latania statkiem pvp/pve (w zaleznosci od rasy, ktora zdecydujesz sie latac, shieldtank albo armortank - przy czym nalezy pamietac, ze rasa jaka wybierzesz na poczatku nie musi miec nic wspolnego z rasa statkow, w ktorych sie specjalizujesz). Ciagniesz na tym remapie jak najdluzej, tzn ile ci starczy cierpliwosci. Wtedy masz 2 mozliwosci: albo bardziej hardcorowo full perc/willpower i przez rok ciagniesz skille do gunnery spaceship command, a po roku robisz kolejny remap, rownomiernie rozplanowany. Albo ostrozniej, odrazu robisz remap zrownowazony, i skillujesz sobie powolutku i bez stresu ze srednia szybkoscia wszystko co ci potrzebne. Ja bym tak zrobil gdybym teraz zaczynal gre.
Tytuł: Odp: Ammarski rozwój
Wiadomość wysłana przez: eX w Lipiec 19, 2010, 20:26:36
CAT, ale spójrz z punktu widzenia noobka, dobre (dla nowego chara - dobre) wyskillowanie tych tanków i skilli supportowych to są tak naprawde z 1-2 miesiące. IMO tracenie remapa nie ma sensu po to żeby zrobić np. armor repair systems na 4 i kilka skilli na 3. Noobek  chciałby jak najszybciej wszystkim latać i przygniata ta ilosc "potrzebnych" skilli z przeróżnych "drzewek". I wszystko jest potrzebne, bo jeden mówi, nie możesz używać tego to potrzebujesz skill A, nie masz tamtego potrzebujesz skill B, żeby coś tam przyśpieszyć/polepszyć potrzebujesz skill C, a w skill queue zmieści się tylko jedno.
Jeśli masz już pewną wiedzę co i jak dobrze jest skillować, aby zaoszczędzić jak najwięcej i masz tą cierpliwość to w porządku, wczesne wykorzystanie remapów później zaprocentuje, ale jeśli skill plan zmienia Ci się co 2 dzień to imo szkoda tych remapów. Jak już będziesz mieć te 5m sp, to potem można dużo czasu zaoszczędzić dzięki remapom bo np. postanawiasz że przez najbliższe 3-4 miechy robisz skille z electronics, egineering i mechanic na 5, a potem remapik i jedziesz przez 5 miesięcy skille do swojego wymarzonego HAC'a z gunnery i spaceship command.

Ale oczywiście każdy ma swoje zdanie. Nie chcę pisać, że metoda CATa jest zła, po prostu wydaje mi się, że dla świeżych graczy nie najskuteczniejsza.
Tytuł: Odp: Ammarski rozwój
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Lipiec 20, 2010, 16:29:19
Popieram to co mowi Exeege , nowy gracz nie bedzie w zyciu skilowal jednej grupy skili 2 miesiace zeby potem trenowac kolejna i robic remap po prostu zglupieje i rzuci ta gre w kat :p .  Tez jestem zwolennikiem czekania z remapem z 2 miesiace az w glowie zaswita jakas mysl czym w tej grze sie chce latac bo wczesniej to mozna zglupiec od tego co inni mowia i jeszcze skonczy sie jak ja skilujac vagasa remapem pod ishtara  ???