Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dziobak

Strony: 1 [2] 3 4
36
Dyskusje ogólne / CCP Loteria Event - The First Citadels
« dnia: Styczeń 27, 2016, 11:23:42 »
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/the-first-citadels-help-upwell-consortium-build-the-world-of-tomorrow/

w związku ze zbliżającym się kolejnym dodatkiem ccp zrobiło mini even w formie mini loteri, wydaje mi się że nie ma co się rzucać za bardzo na te blueprinty bo nie będą one jakoś super drogie przynajmniej tak mi się wydaje, a wdzianko za taki jeden kluczyk nie jest to chyba jakiś zły dil chociaż pewnie i tak będzie można je później kupić normalnie na bazarze, co do kluczy to jak by się komuś nie chciało latać po saitach to zawsze może kupić je na markecie.

37
Market / Odp: kupie postac
« dnia: Styczeń 06, 2016, 16:47:07 »
Za ile można sprzedać pilota frachta? a za ile jump-frachta?

ogólnie to chyba panuje ogólnie taki przelicznik, że mnoży się liczbe skill pointów danej postaci przez optymalny koszt otrzymania skill pointa, czyli podzielenie aktualnej ceny plexa  przez maksynalną ilość skill poinów które można uzyskać przez 30 dni czyli skilując na optymalnym remapie z +5 implantami (1944000<-chyba tyle to było :) można by to zaokrąglić do 2kk dla łatwiejszego liczenia, czyli podzielić cene plexa przez 2 kk razy ilość skilpointów ile ma postać), plus podatek za transfer postaci, jak ma jakieś implanty to pewnie plus wartość tych implantów, zależy pewnie też czy się komuś śpieszy, czy dużo, czy mało jest postaci z takimi skilami skilami, czy postać ma złe stendingi. Jakiś czas już tam nie zaglądałem więc może coś sie pozmieniało. można by poobserwować przez jakiś czas ceny postaci danego typu, da to pewnie jakiś lepsze rozeznanie.

38
Market / Odp: kupie postac
« dnia: Styczeń 04, 2016, 23:20:16 »
ale sec status moża kupić w kilka sekund za iski :) wiec to nie jest problem, a faction stending nie jest do kupienia, odrabiać go to katorga jeśli bedzie potrzeba posiadania go dodatniego w empire, bo tak nie można latać po połowie  empire, ale można go chyba mieć do -5 czy jakoś tak do misji chyba były jakieś większe restrykcje chyba, a do tego i tak przy odrabianiu go do połowy frakcji nie da sie go odrobic, kampania sisterek  jest ale to może trwać długie lata a nawet wtedy a i tak do niektórych frakcji sie nie da odrobić niektórych standów :P

chyba że to do faction warfare, to wtedy troche zmienia sprawe :)

39
Market / Odp: kupie postac
« dnia: Styczeń 04, 2016, 08:58:04 »
polecił bym jeszcze uważać na faction stendingi z wyjątkiem pirackich żeby się nie okazało że nie moża później latać po połowie empire space, co mogło by się okazać dość nie przyjemne

40
Market / Odp: kupie postac
« dnia: Styczeń 02, 2016, 15:09:15 »
kupujesz pexy za real cash nie readremujesz ich, nie sprzedajesz plexów tylko lecisz na jita i tam je readremujesz i szpredajesz żeby z nimi nie latać, na jita chyba tam najlepiej tak mi się wydaje,
kupujesz postać na oficjalnym forum lub przez to forum
wcześniej przeczytaj regulamin character bazar jeden z górnych postów tam tego forum co i jak
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=topics&f=277

41
Background / Odp: Nasze Filmy z EvE Online
« dnia: Grudzień 28, 2015, 17:09:07 »
no tak to właśnie do mnie dotarło :) tylko że, byłem pewien że to działa tak jak napisałem, dziex Glas za sprostowanie, może się komuś jeszcze to przyda

42
Background / Odp: Nasze Filmy z EvE Online
« dnia: Grudzień 28, 2015, 15:23:10 »
rozciągneli na 8000k to ma coś tam wspólnego z cytadelami, dokładnie nie powiem bo się w to nie zagłębiałem, poniżej link do artykułu, może też do linków jak by bonusy miał obowiązywać tylko na gridzie, ale to moje takie spekulowanie

http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/grid-sizes-you/

Czego nie rozumiesz?

wracając do mojego pytania, proszę się nie denerwować za moją ewentualną nie wiedzę :) tak "trochę" ta materia jest mi obca i staram się ją po prostu zrozumieć, no bo bomba ma 30k zasięgu więc jeśli się gdzieś wyląduje to mój grid ma 250k(czy 320k?mniejsza o to) więc coś co wywala bomby powinno być widoczne bo musi być 30k ode mnie a ja lądując mam 250k widoczności? identycznie jak bańka która nie ma większego zasięgu niż 250k więc ja lądując chyba powinienem ją widzieć, nawet jak jest postawiona na granicy jakiegoś innego grida to ja nie widzę części tej której nie łapie moje 250k, chodzi mi np o to że jak ląduje na spot 251k przy gejcie to nie widzę hejta ale widzę prawie wszystko co jest między geitem a spotem? czy po prostu jak ląduję tu na bańke postawioną na granicy grida to nagle mój grid ma w jedną stronę zamiast 250k to xk tyle ile wystaje ta nierenderowalna bańka? i nagle mój grid jest zmniejszony w stronę do bańki o te 250k - xk wystającej bańki, czyli ponad 200k?

43
Background / Odp: Nasze Filmy z EvE Online
« dnia: Grudzień 28, 2015, 08:20:38 »

rnk w końcu po dość długiej przerzie cosik dodali,

Rooks and Kings: Gridline Bombing (One Night Only)

https://www.youtube.com/watch?v=N8K18S_RNEQ

mógł by napisać ktoś bardziej pro z tej tematyki o co so tam chosi, bo nie dokońsa rosumiem a raczej nie jestem pewien?

44
Background / Odp: Nasze Filmy z EvE Online
« dnia: Grudzień 22, 2015, 22:23:34 »
trafiłem przez przypadek podróżując po  jutubie, może ktoś się skusi jak ktoś nie widział

EVE Online - Museum of Modern Art Exhibit (2013-2014)

https://www.youtube.com/watch?v=EGuDUbZIo_o

46
Dyskusje ogólne / All Skillpoint Event
« dnia: Grudzień 16, 2015, 20:28:57 »
Jakiś czas temu ccp dostało nowy sprzęt na którym ma być w przyszłości tq,
http://community.eveonline.com/news/news-channels/eve-online-news/testing-the-new-tq-hardware-with-solace/
został im dostarczony do islandi, gdzie przez dwa dni był udostępniony w formie testów dla wszystkich, każda postać miała wszystkie skille, a na markecie można było kupić wszystko po 100isk łącznie z suerkapitalami, oficerskimi modułami i statkami ogólnie nie dostępnymi, w styczniu ma być przeniesiony do serwerowni gdzie ponoć ponownie ma być udostępniony do testów, więc warto będzie śledzić info na ten temat, co warto dodać to że każda postać dostaje wszystkie skile (ale jesli postać będzie miała jakiś skill trenowany podczas robienia obrazu tq to skill ten będzie na poziomie który jest trenowany na Solace test serwerze więc np. warto mieć do końca stycznia jedną postać która nie skiluje na przykład na pustym slocie jak ktoś ma wolny) , jak ktos jest bardziej zainteresowany możę pszukać czegoś na youtubie "sloace test server" warto też dodać z intrygujących rzeczy że ponoć była możliwość przeniesienia się poleceniem"/moveme" do systemu 6-CZ49  gdzie wszyscy strzelali się cały czas tytanami pod stacją. z tego co wiem to takie coś miało chyba tylko raz miejsce od początku iwki więc chyba warte polecenia.

47
Centrum Rekrutacyjne / Odp: Samotny szuka korpa - masz ten problem? Pisz tutaj
« dnia: Październik 01, 2015, 21:46:14 »
ja sobie to tak z ciekawości to robię, zakładałem że postawie dwa duże posy na start, tylko że jakoś mało ostatnio gram i kupowanie jf i robienie cyno altów jakoś mi się nie kalkuluje, dodając do tego czas potrzebny na transport to mi wychodzi tak że znam bardziej opłacalne sposoby pozyskiwania isk, trzeba dodać robienie reakcji więc dochodzi zakup dodatkowych materiałów i wożenie ich, kopiąc i robiąc reakcje jednocześnie, dodając jakąś obronę jest prawie niemożliwym żeby się zmieścić w cpu i tak będzie problem z pojemnością silosów żeby nie latać co chwila na trade hub, co daje mi r.i.p. jak narazie :) to by się chyba tylko opłacało w przypadku ja by się miało dostęp do moonów z r64, jak byś mógł jeżeli nie był by to problemem zobacz w tej rozpisce czy są jakieś wolne moony z "Cadmium" (r16) albo "Techentium" lub "Hafnium" (r32) i jak daleko jest to od Ammar lub Jita, możesz też popatrzeć na wyższe tak z ciekawości Thulium, Promethium, Neodymium, Dysprosium

48
no widzę właśnie że jest to zajęcie wymagające dużej organizacji  :), lub też odpowiednich koneksji, co tak czy inaczej przekłada się na dużą ilość roboczo godzin, za bardzo optymistycznie się na to nastawiłem, z cichą nadzieją liczyłem na "witaj mamy masę wolnych moonów i nikomu nie chce się ich orać" X)  :)

49
Tak sądzę że po części coś w tym jest, ale w sumie wydaje mi się że trafienie na jakiejś średniej klasy moon nie będzie jakimś problemem, nie jest to jakieś mege dochodowe a zajęcie to nie jest jakieś ekscytujące, biorąc pod uwagę że dostarczenie gratów, możliwość utraty POSa, to że te bardziej dochodowe mooony są w jakiś lokacjach mniej sprzyjających lub ważnych lokacjach dla innych czynności posowych, do tego trzeba graty pewnie w jakiś null dotaszczyć może w low ale to by było fajnie i jeszcze trzeba się męczyć z dostarczeniem produktu do hi-seca by go spieniężyć, zapowiada się na dużo pierdzielenia, ciekawi mnie tylko jak bardzo jest to męczące i czy jest to warte tego.

50
cześć
ostatnio zaintrygował mnie pomysł kopania moon-ów, tak się zastanawiam czy jest tu może jakaś organizacja z którą mogło by to być możliwe ?

52
NoobGarten / Odp: Jak grać panie premierze? [Moje pytania jako nooba]
« dnia: Czerwiec 10, 2015, 16:38:06 »
Cytuj
@Dziobak - co to pi i r&d?

pi - to zadania na planetach inaczej -> planetary interaction inaczej -> pi

r&d - punkty które się generują od agentów typu reaserch and development po rospoczęciu racy   u nich obie z tych rzeczy raczej są mało wartościowe i raczej robi sie je chyba bardziej dla fanu lub konieczności

53
NoobGarten / Odp: Jak grać panie premierze? [Moje pytania jako nooba]
« dnia: Czerwiec 09, 2015, 22:37:39 »
ja próbowałem jakiś miesiąc dwa temu czy się coś skiluje jak ustawisz skila i przestanieść subskrybować konto, nic ci sie nie wyskiluje nawet jak miałeś skill w połowie po wygaśnieciu konta, ale pi i r&d pointy działają normalnie

54
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Czerwiec 07, 2015, 02:55:09 »
chciałem dopisać tu coś głupiego ale w sumie to się boje



55
NoobGarten / Odp: Combat Site w HS - Czym i jak?
« dnia: Czerwiec 06, 2015, 19:25:37 »
widziałem kiedyś navy weksorka, robił guristasowy 4na10, na pasiv tanku, więc w sumie chyba by może się dało zajeło by to chwilke ewentualnie dłużej, trzeba by spróbować,  będę zgadywał że powinien to być pasiv tank z ab albo mwd do uciekania z zasięgu npctów z ewentualnym warp outem, do tego jakieś skile do skanowania by były potrzebe, ewentualnie przy skanowaniu można by się przefitować by wspomóc się modułkami; scan rangefinding array I, tak na szybko w eft to coś takiego; w miare możliwości lepsze modułki a w puste sloty to co by się jeszcze przydało, resisty w zależności od npctów w regionie, trzeba by było pewnie jeszcze uważać na saity z punktami czasem chyba są się trafiają z eskalacji, więc to trzeba by w jakiejś solucji sprawdzić no i chyba na pewno wach-ów to nie zrobi ale to są mało wartościowe saity więc można je pominąć, nie jestem pewien ale zgaduje że powinno być to coś takiego, a w low to nie mam pojęcia

[Vexor, New Setup 1]
Drone Damage Amplifier I
Damage Control I
[empty low slot]
[empty low slot]
[empty low slot]

Limited Kinetic Deflection Field I
Limited Kinetic Deflection Field I
Large F-S9 Regolith Compact Shield Extender
50MN Quad LiF Restrained Microwarpdrive

Core Probe Launcher I, Sisters Core Scanner Probe
[empty high slot]
[empty high slot]
[empty high slot]

Medium Core Defense Field Extender I
Medium Core Defense Field Extender I
Medium Core Defense Field Extender I


56
Off Topic / Odp: O muzyce rozmowy rozne:
« dnia: Czerwiec 06, 2015, 16:15:17 »
fajny klimacik :) ma w sobie to cuś

57
Off Topic / Odp: O muzyce rozmowy rozne:
« dnia: Czerwiec 06, 2015, 02:12:51 »
24 lutego bijatyka - nutka szanta

https://www.youtube.com/watch?v=2kTefRMx73g

58
Dyskusje ogólne / Odp: AT XIII
« dnia: Czerwiec 05, 2015, 19:21:20 »
    1st place: 25 Cruisers and 25 Frigates
    2nd place: 15 Cruisers and 15 Frigates
    3rd place: 7 Cruisers and 7 Frigates
    4th place: 3 Cruisers and 3 Frigates

IMP

Amarr Frigate Bonuses:
7.5% bonus to Small Energy Turret tracking speed per level
Caldari Frigate Bonuses:
20% bonus to Afterburner velocity bonus per level
Interceptors Bonus:
5% bonus to Warp Scrambler and Disruptor range per level
15% reduction in Microwarpdrive signature radius penalty per level
Role Bonus:
150% bonus to Small Energy Turret damage
80% reduction in propulsion jamming systems activation cost
Immunity to non-targeted interdiction

Slot layout: 3H, 4M, 4L; 2 turrets
3 Rig Slots, 400 Calibration
Fittings: 50 PWG, 180 CPU
Defense (shields / armor / hull) : 700 / 500 / 500
Base shield resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 0 / 30 / 40 / 50
Base armor resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 50 / 55 / 25 / 10
Capacitor (amount / recharge rate / average cap per second) : 450 / 210 / 2.14
Mobility (max velocity / agility / mass / warp speed / align time): 450 / 3.5 / 1,000,000 / 8 / 4.85s
Drones (bandwidth / bay): 0 / 0
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 40km / 800 / 6
Sensor strength: 15 Radar
Signature radius: 35
Cargo capacity: 150



FIEND

Amarr Cruiser Bonuses:
7.5% bonus to Medium Energy Turret tracking speed per level
Caldari Cruiser Bonuses:
20% bonus to Afterburner velocity bonus per level
Heavy Interdiction Cruiser Bonuses:
5% bonus to Warp Disruption Field Generator scramble range per level
Role Bonus:
150% bonus to Medium Energy Turret damage
Can fit Warp Disruption Field Generator
20% bonus to all shield resistances
Unaffected by Warp Disruption Field Generator mass & speed effects

Slot layout: 5 H, 6 M, 4 L, 3 turrets
3 Rig Slots, 400 Calibration
Fittings: 900 PWG, 450 CPU
Defense (shields / armor / hull) : 2800 / 1600 / 1600
Base shield resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 0 / 80 / 70 / 50
Base armor resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 50 / 86.2 / 62.5 / 10
Capacitor (amount / recharge rate / average cap per second): 1800 / 450s / 4
Mobility (max velocity / agility / mass / warp speed / align time): 240 / 6.0 / 10,000,000 / 3.3 / 8.32s
Drones (bandwidth / bay): 0 / 0
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 80km / 250 / 7
Sensor strength: 24 Radar
Signature radius: 120
Cargo capacity: 450

59
Off Topic / Odp: O muzyce rozmowy rozne:
« dnia: Maj 29, 2015, 04:26:05 »
https://www.youtube.com/watch?v=m7dR4JCFEWQ

Lodka Bols - KRZYSZTOF DAUKSZEWICZ

:) jakoś tak tematycznie troche pod iwke mi pochodzi

60
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Maj 10, 2015, 23:03:13 »

http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=28814479

brak mi słów co ludzie potrafią XD

61
Patche i dodatki / Odp: Mosaic - Patch Notes'y etc.
« dnia: Maj 02, 2015, 20:18:12 »
Przez przypadek zaistniała możliwość zamontowania dowolnego skina na dowolny statek, co dziwne dla mnie że nie jest to w standardzie, ale pewnie ccp ma jakiś wyśmienity powód ku temu

ale jak narazie tutaj jak to zrobić
http://www.reddit.com/r/Eve/comments/34hvr9/psa_you_can_skin_any_ship_with_any_skin_blood/

reakcja ccp na ów stan rzeczy poniżej, chyba bez przyznawanie banów za użycie tego ale latanie tym na własne ryzyko bez reimbursta za losy z tym, bo powoduje w niektórych przypadkach zamulanie gry
http://www.reddit.com/r/Eve/comments/34j4wv/eve_news_bug_discovered_with_skin_system_ccp/

na sisi chyba już usuneli ale na tq można jeszcze chyba się pobawić

64
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Kwiecień 11, 2015, 18:02:41 »
^_^

http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=28386996

chociaż według mnie to bardziej smutne niż śmieszne, bo przypomina że są takie istoty co tak robią i są im podobni

65
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Kwiecień 10, 2015, 17:55:43 »
ale wstyd, jak można latać tak biednym fitem, ja bym nawet nie wydokował czymś co ma chociaż jeden nie oficerski moduł, ^_^ to jakiś nie czełowiek

66
Dyskusje ogólne / Odp: [FANFEST 2015] Worlds Collide
« dnia: Marzec 17, 2015, 15:32:25 »
daaa, ^_^ maj mistejk, zapomniałem że oni wygrali ostatniego alajensa

67
Dyskusje ogólne / Odp: [FANFEST 2015] Worlds Collide
« dnia: Marzec 15, 2015, 15:04:31 »
ja sie troche chinoli boje, szkoda że camele nie robią profilaktycznej  zrzutki tak na wszelki wypadek na wystawienie czegoś takiego jak; 1x etana 3x chameleon 3x whiptail + jakaś maruda czy cuś

69
Patche i dodatki / Odp: Tiamat - Patch Notes'y etc.
« dnia: Luty 25, 2015, 11:45:30 »
no fak tycznie da sie cerberem w jedengo to udziabać
https://www.youtube.com/watch?v=8Wh-S_4i8Gg

70
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Górnictwo II
« dnia: Luty 25, 2015, 10:55:26 »
to było tak, byłem sobie pod jitą i nagle obok mnie pojawił się żółty trójkącik to go zlotowałem ^_^ wydaje mi się że to był chyba jeden cykl 1400 artek, bo tam takie rzeczy czasem się dzieją, ja osobiście nie zajmuje się tą profesją, ale tak to wyglądało

Strony: 1 [2] 3 4