Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Azotox

Strony: 1 [2]
36
Strat opy ostatnio polegają na 2 bridgach, chwili czekania na timer, postrzelaniu do struktury i powrocie. Czasem po drodze zostanie się zbombardowanym.

37
Odyssey / Odp: Patch Notes dla dodatku Odyssey
« dnia: Czerwiec 25, 2013, 14:03:29 »
Industriale będą przerobione - każda rasa będzie miała industriala "pakownego" i "szybkiego", ci którzy mieli więcej niż 2 - Winmatar i Gallente, dostaną dodatkowo "pośrednie".

Poza tym wampirki mają brać pod uwagę liczbową różnicę GJ w capacitorze, a nie procentowe napełnienie.

Nie wiem co poza tym.

38
Wygląda na to, że teraz to CFC obrywa, ze wsparciem sojuszników powoli odbijamy tereny i moony (http://evemaps.dotlan.net/region/Fountain/changes) okupowane przez Goonswarm Federation. Reimbursement, wbrew propagandzie Goonów, działa. I nie jest prawdą, że za straconego Battelszipa dostaje się Talwara :)

39
Wsparcie techniczne / Odp: Eve się nie uruchamia
« dnia: Czerwiec 23, 2013, 10:15:13 »
Masz może jakiś program w stylu LucidVirtu? Jak tak, to można dodać EVE do listy gier, które zawsze będą uruchamiane na grafice AMD. Ja mam coś takiego w stacjonarnym, nie wiem jak to działa na notebookach.

40
Spoko, najwyżej wprowadzimy podatek od rafinacji, zakaz racenia na strat opach i podatek od liczby ludzi w sojuszu.

41
Dyskusje ogólne / Odp: Formy rewardu w eve
« dnia: Czerwiec 12, 2013, 01:23:13 »
Niektóre strony (np. gamazavr.ru, store.origin.com) oferują specjalne promocyjne pakiety na przedłużenie konta trialowego, które nie zaliczają się do buddy invite, bo mają własne bonusy - np. specjalną wersję destroyera albo jakiś booster do atrybutów.

Pewnie, że można dać sobie buddy keya, tylko trzeba konto przedłużyć "normalnie" - PLEXem, albo normalną subskrypcją.

42
TEST rzuca na pole bitwy wszystko, co ma. WSZYSTKOOO!!! http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=18180103
Venture to niezły zwiadowca, dzięk odporności na punkt.

43
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Czerwiec 12, 2013, 01:01:17 »
2 zalety Talwarów:

- Do Talwara może wsiąść prawie każdy, nawet bardzo młody pilot, powiedzmy z TEST, nawet jak będzie miał zasięg missili 30 km, to może polatać i zobaczyć "jak to jest",
- Strata Talwara nie boli, więc nawet wyjadacz (PL) może sobie nim polatać polując na młodych pilotów nie zmuszając ich do ucieczki na sam widok swojej super wypas floty.

Dla obu stron została w ten sposób wygenerowana zabawa. Jak się zamiast drugiej floty Talwarów trafi jakiś mini roam w cruiserach - Talwary go zjadają. Jak się trafi coś co bije Talwary na głowę - można uciec, statki są w miarę żwawe.

Nawet jak 15 F1 pusherów straciło statek, to jest duża szansa, że wcześniej coś zabili - OP Success, Kb green.

44
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Czerwiec 11, 2013, 09:48:47 »
Talwary są całkiem szybkie i nieźle tłuką na 40-60 km i przede wszystkim są tanie (około 15-19 mln ISK).

45
To może ja dorzucę pszczółkę.



Niestety w weekend mnie nie było i nie jestem na bieżąco, ale zmiana frontu NC. bardzo mnie zdziwiła. Nie wiem jak się mają sprawy na szczeblu dyplomatycznym, ale nie nazwałbym koalicji atakowanej przez CFC "HBC".

46
Wsparcie techniczne / Odp: Nowy launcher nie działa
« dnia: Czerwiec 04, 2013, 12:35:59 »
Mi czasami też PLAY zostawało szare. Po restarcie launchera jednak zawsze działało.

47
Odyssey / Odp: Letni dodatek 2013
« dnia: Maj 31, 2013, 23:45:40 »
Na fanfeście generowano losowy rozrzut dodatkowego R64 w całym New Eden, który wejdzie w Odyssey.

http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/resource-shakeup-blog/:
Cytuj
Since this change will be bringing the usage of the four R64 minerals into much closer balance, we will also be adding new supplies of certain R64 minerals to existing moons all over New Eden, to even out the supply levels. To remove bias from the process, these new mineral locations will be selected programmatically and randomly. We will be sourcing the random seed for this script directly from you the players, at the Fanfest 2013 Resource Rebalance roundtable tomorrow.


48
NoobGarten / Odp: T-3...
« dnia: Maj 31, 2013, 23:39:49 »
Drobną zaletą Strategic Cruiserów w PVP jest też mniejsza sygnatura od Battlecruiserów.

49
PVP / Odp: [PvP] Drake
« dnia: Maj 31, 2013, 22:37:08 »
Głupie pytanie, bo nie latam dużo PVP, ale jak utrzymasz wroga w zasięgu? Dronami?

50
Haracze były i będą pobierane, choćby przez POCO i podatek korporacyjny. Li3 z tego co można przeczytać, próbuje wprowadzić podatek sojuszowy, coś czego CCP nie zaimplementowało.

Co mnie dziwi, to wyliczenie i egzekucja tego podatku - ktoś uznał że potrzebuje 50b na miesiąc i przerzucił całe kombinowanie jak to zrobić na korporacje. Jak jakaś korporacja zarabia krocie na podatku, to podniesie go o kilka procent i sprawa załatwiona.

Zresztą te 50b to przykład, pewnie faktyczna kwota jest inna, bo jakoś lawiny odejść z Li3 nie widać.

51
NoobGarten / Odp: Problem z rodzajem płatności
« dnia: Maj 29, 2013, 12:58:57 »
Wydaje mi się, że Origin nie liczy się do nagrody za buddy trial - ma dodatkowe bonusy. Na pewno nie liczył się kod z gamazavr.ru, a tam bonusy były podobne.

52
Na rzecz Li3. Każdy korp wg tego płaciłby stawkę ustaloną wg liczby pilotów w corpie (52m od głowy).

53
Podatek od głowy na rzecz CFC to plotki czy prawda?

54
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Maj 05, 2013, 00:57:36 »
(...)  No i najważniejsze, kiedy uderzyć :P
Wczoraj?

55
Odyssey / Odp: Odyssey- jakie skile?
« dnia: Kwiecień 30, 2013, 16:38:19 »
Czy? Skoro nie będziesz potrzebował tej postaci do września, to chyba warto. Zakładam, że w przyszłości będziesz chciał latać destroyerami czy bc-kami, albo będziesz sprzedawał postać.

Które? Zależy co masz wyskilowane do tej pory.

A. Jeśli do wyjścia Odyssey jesteś w stanie upchnąć: wszystkie 4 rasowe fregaty na 4, cruisery na 3 i Battlecruisers na V - to skillujesz te skille, olewając Destroyers.

B. Jeśli nie, to plan minimum - to spróbuj upchnąć wszystkie fregaty na 3, Destroyers na 5, olewając Cruisery i Battlecruisers.

Jeśli pomiędzy - to wszystko zależy od tego jakimi statkami będziesz latał, jeśli na przykład wiesz, że w najbliższych latach raczej nie wsiądziesz w statki Caldari, to z punktu A wycinasz Caldari Cruisers i Caldari Frigate. Jeśli chcesz mieć wszystkie rasy, to już sam sobie musisz skalkulować, czy bardziej wolisz mieć Battleruisers 4 (i jakiś procent 5 poziomu - wtedy nowe skille będą także na 4 plus ten sam procent 5 poziomu), czy ominąć jakąś rasę, czy może skupić się na Destroyers.

56
Odyssey / Odp: Odyssey- jakie skile?
« dnia: Kwiecień 30, 2013, 12:21:39 »
Dokładnie tak jak napisałeś - wszystkie Cruiser na 3, Destroyers i Battlecruisers na 5 - dzięki temu w Odyssey będziesz miał wszystkie 4 rasowe Destroyers i Battlecruisers na 5. Jeśli wyskilujesz tylko niektóre Cruisers na 3 (np. tylko Minmatar), to tylko ten rasowy skill Battlecruisers będzie na 5 (Minmatar Battlecruisers). Jeśli wyskilujesz Battlecruisers na 4, to rasowe skille w dodatku też będziesz miał na 4.

Co do Command Ships 1 - to warto jedynie w przypadku, gdy zamierzasz w najbliższym czasie latać Command Szipem - nie dostaniesz tutaj "gratisowych" skillpoints, a chodzi o to, że teraz wymagania skilla Command Ships mają Battlecruisers V, Warfare Link Specialist IV, Spaceship Command V, a po patchu będą miały dłuższą listę wymagań (zamiast Battlecruisers będzie Armored Warfare, Information Warfare, Siege Warfare i Skirmish Warfare, wszystkie na V, bez zmian zostają Battlecruisers V i Spaceship Command V).

Zresztą na obrazku to lepiej widać:


Podobny myk jest dla frachtowców - nie będzie trzeba trenować rasowego Industrials na 5 (wystarczy na 3), ale będzie trzeba mieć Advanced Spaceship Command na 5 (teraz tylko na 1) - więc jak ktoś już wytrenował Industrials wysoko i planuje latać frachtem - to lepiej teraz go skillnąć, zamiast potem się męczyć z Adv. Spaceship.

Po angielsku wszystko jest wyjaśnione w http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/74234
Na tym forum jest wątek: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10981.0

all kruzy na 4. all frytni na 4, niszczycielie i beceki na 5.
Dlaczego cruzy na 4? 3 nie wystarczy?

57
Dyskusje ogólne / Odp: Origin - tanie kody
« dnia: Kwiecień 25, 2013, 23:00:09 »
Odpowiedź od czapy.  :(
Kolega gimbus z innego topicu ? :(
Origin to nie firma. A EA jest dostatecznie duże żeby nie bawić się w bycie na liście resellerów.
To jakim cudem jest na tej liście?

edit:
Jako że mogłem nie zostać zrozumiany we wcześniejszym poście, to chciałem powiedzieć, że: Skoro Origin jest na liście oficjalnych resellerów, to sprzedaje legalne kody.

58
NoobGarten / Odp: Misje l3 - jamming
« dnia: Kwiecień 25, 2013, 22:37:21 »
Drake fit T1 bez afterburnera i low slotów - z 6x HML I, 2x LSE I, 2 aktywne hardenery tarczy i 1x adaptive invu I można zafitować mając tylko skille startowe i potrzebne dla konkretnych modułów, więc nie ma potrzeby wrzucania tam co-proca i innych bzdur pomagających w fitowaniu niewiadomo czego.


59
Dyskusje ogólne / Odp: Origin - tanie kody
« dnia: Kwiecień 25, 2013, 22:09:50 »
1. Wejdźmy na stronę-listę oficjalnych sprzedawców kodów do EVE: https://secure.eveonline.com/etc.aspx
2. Zobaczmy, że Origin jest na tej liście.
3. Żaden wątek nie jest nam potrzebny.

60
NoobGarten / Odp: Misje l3 - jamming
« dnia: Kwiecień 25, 2013, 22:07:20 »
Kpisz czy o drogę pytasz?
Ani jedno ani drugie. Moim zdaniem, na misji L3, o którą autor wątku pytał, wrzucenie na jednorazowo 1 modułu zwiększającego siłę sensorów o 40% jest o wiele lepsze niż wielogodzinne skillowanie skilla, który w najlepszym razie zwiększy tą siłę o 25%. Nawet kosztem DPS. ECCM faktycznie może być lepszy, jeśli mamy dość tanka.

Poza tym założyłem, że w low slotach, jak wiele początkujących misjonarzy L3, nie ma samych BCU, ale mogą też być moduły tankowe.

Nie robiłem misji L4 w ogóle, ale uznałem, że mogę coś napisać, bo to dział noobgarten. :) Zaawansowane maksymalizowanie dpsu i minimalizowanie czasu robienia misji moim zdaniem wykracza poza noobgarten.

61
NoobGarten / Odp: Misje l3 - jamming
« dnia: Kwiecień 25, 2013, 16:27:31 »
Skillnij sobie "gravimetric sensor compensation" - zwiększa siłę (gravimetrycznych) sensorów Twojego statku, sprawiając że drażniąca Cię na tej misji elektronika (ECMy, zwane "jammerami") powinna rzadziej zadziałać - to jest - nie pozwolić namierzać Ci celów.

Z fitowanych modułów:
low slot - backup array (pasywne) - dla Ciebie: Wardered Gravimetric Backup Cluster I,
med slot - ECCM (aktywne) - dla Ciebie: Conjuctive Gravimetric ECCM Scanning Array.

Gravimetric (i inne) Sensor Compensation dają tak niewiele, że szkoda zachodu. Można wbić na 1-2 level bo zajmuje to niewiele czasu, ale na jammy niewiele pomoże - bez skilli Drake ma siłę sensorów 19, z level II - 20 i pół.

Najlepsze wyjście to założenie na tą jedną misję jednego lub dwóch (zależy ile tanka/dpsa możesz poświęcić) najtańszego w twojej okolicy Gravimetric Backup Array (najsłabsze dają +40%, czyli zwiększą ci siłę sensorów do 26,6, najlepszy t1 meta 4 - wspomniany przez Jakuba Wardered Gravimetric Backup Cluster I - do 28,1).

ECCM na misji moim zdaniem nie jest warte poświecania medium slota - piraci nie jammują aż tak mocno. Ważne żeby zabić jak najszybciej (póki nie ma zasięgu) co najmniej jeden jammujący statek.

62
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Kwiecień 21, 2013, 22:13:02 »
C0ven ma u mnie plus. W prawdziwie szlacheckim stylu wjechał JFem w Burn Jita - przynajmniej tak na kb to widać. Raz się zabija frachty w Palas, raz się je traci :)

kb: http://hq.c0ven.pl/kb/?a=kill_detail&kll_id=210328

Strony: 1 [2]