Eve-Centrala

Forum Gry => Inne gry => Wątek zaczęty przez: Dormio w Luty 07, 2014, 15:22:30

Tytuł: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Luty 07, 2014, 15:22:30
Oczywiście o Valkyrie słyszeli wszyscy grający w EVE, zapewne część z nich oglądała filmiki. Nikt teraz nie musi wątpić, że pokazane demko będzie grą :)
Engadget (http://www.engadget.com/2014/02/05/eve-valkyrie-launch-exclusive-oculus-rift-vr-headset/?ncid=rss_truncated)
Cytuj
Today, Oculus announced that it'd be entering into a co-publishing agreement with developer CCP Games to make its space dogfighter one of the Rift's first AAA "made-for-VR" games.

Oculus (http://www.oculusvr.com/blog/eve-valkyrie-open-source-hardware-and-the-best-practices-guide/)
Cytuj
First, we’re thrilled to announce that the first Oculus co-publishing project is none other than EVE: Valkyrie, making Valkyrie an exclusive Oculus Rift launch title.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Luty 07, 2014, 15:26:52
Shut up and take my money o_O
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Szubrawiec w Luty 07, 2014, 15:45:50
Nie ma co sie podniecac tym Oculusem, to nie ma realnego zastosowania w większosci gier...
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Luty 07, 2014, 15:47:23
Nie ma co sie podniecac tym Oculusem, to nie ma realnego zastosowania w większosci gier...

Ponieważ gry nie były robione pod tą technologię, a teraz już pewne gry są robione i inne dostosowywane (Warthunder, Skyrim). Typowe polskie marudzenie.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Szubrawiec w Luty 07, 2014, 15:58:14
Przekazywanie obrazu na inne urzadzenie i sledzenie ruchu glowy - twoim zdaniem wymaga technologii i dostosowanej gry? To bylo mozliwe juz na dlugo przed prototypem Oculusa.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Luty 07, 2014, 16:07:59
Nie ma co sie podniecac tym Oculusem, to nie ma realnego zastosowania w wiekszosci gier...
Przekazywanie obrazu na inne urzadzenie i sledzenie ruchu glowy - twoim zdaniem wymaga technologii i dostosowanej gry? To bylo mozliwe juz na dlugo przed prototypem Oculusa.
Było i dlatego wcześniejsze Twoje stwierdzenie nie jest prawdziwe. Około 1996 w sprzedaży były tzw. hełmy VR. Oculus wg mnie nie jest niczym specjalnie nowym porównując z tamtymi hełmami, a mam porównanie bezpośrednio z pierwszej ręki.
Jeśli za większość gier uznasz strategiczne i platformówki, czy też handlówki, ewentualnie flashowe, to rzeczywiście Oculus nie ma realnego zastosowania (lub w niewielkim stopniu w zakresie wprowadzenia widoku/poczucia widoku 3D), lecz wówczas wszelkiej maści symulatory, FPSy, izomeryki, etc. przestają istnieć wg Ciebie.
Oczywiście najwięcej Oculus zyskuje w tych grach gdzie poruszasz się w przestrzeni trójwymiarowej (np. symulator lotniczy), ale nawet plansza w World of Tanks nie jest przestrzenią dwuwymiarową, gdzie przemieszczają się obiekty dwuwymiarowe.

Uważasz Oculus za zbędny i beznadziejny gadżet - Twoje prawo, ale proponuję byś przestał komentować to co Ciebie nie interesuje, bo najwyraźniej masz słabe pojęcie o tym co ludzie robią by zwiększyć/ułatwić sobie realizm w grach (dla chętnych proponuję na YT poszukać filmików jak zrobić system śledzenia głowy DIY z wykorzystaniem kamerki internetowej montowanej na monitorze  ;) 8)).
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Szubrawiec w Luty 07, 2014, 16:42:50
Było i dlatego wcześniejsze Twoje stwierdzenie nie jest prawdziwe.
Ktore moje stwierdzenie jest nieprawdziwe? Chyba sie pogubiles...

Jeśli za większość gier uznasz strategiczne i platformówki, czy też handlówki, ewentualnie flashowe, to rzeczywiście Oculus nie ma realnego zastosowania
Tu nie chodzi o ilosc dostepnych wymiarow w grze ale o rozbudowane sterowanie, przekraczajace mozliwosci standardowego pada, ktorego uklad i funkcje klawiszy zapamieta kazdy niedzielny gracz.

Uważasz Oculus za zbędny i beznadziejny gadżet
Nie powiedzialem ze to beznadziejny gadzet, po prostu nie sprawdzi sie w wiekszosci gier i trafi na konsole. Reszty twojej wypowiedzi nawet nie wypada komentowac.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Luty 07, 2014, 17:23:04
Ktore moje stwierdzenie jest nieprawdziwe? Chyba sie pogubiles...
Tu nie chodzi o ilosc dostepnych wymiarow w grze ale o rozbudowane sterowanie, przekraczajace mozliwosci standardowego pada, ktorego uklad i funkcje klawiszy zapamieta kazdy niedzielny gracz.
Nie powiedzialem ze to beznadziejny gadzet, po prostu nie sprawdzi sie w wiekszosci gier i trafi na konsole. Reszty twojej wypowiedzi nawet nie wypada komentowac.

Do dobrej zabawy w symulatorze wszelakich maszyn latających wystarczy Joystick z dwoma przyciskami, o jakież to "rozbudowane sterowanie" Ci chodzi ?  ;D
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Szubrawiec w Luty 07, 2014, 17:28:41
Do dobrej zabawy w symulatorze wszelakich maszyn latających wystarczy Joystick z dwoma przyciskami, o jakież to "rozbudowane sterowanie" Ci chodzi ?
To zapraszam na Falcon BMS z tymi dwoma przyciskami, szybko ci wytlumacze. ;)
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 07, 2014, 17:39:28
Do dobrej zabawy w symulatorze wszelakich maszyn latających wystarczy Joystick z dwoma przyciskami,

(http://www.pcaviator.com.au/store/images/D/3-97.JPG)
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Luty 07, 2014, 17:45:28
(http://www.allfordmustangs.com/forums/attachments/5-0l-tech/70880d1243631167-got-dumb-question-smartass.jpg)

Naucz się czytać ze zrozumieniem.

Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: [WILD5] Sheridan Philips w Luty 07, 2014, 17:59:32
Cała magia z Oculusem polega na tym, że zrobiło się o nim głośno. System nie jest jakiś specjalnie innowacyjny, ale taki wcale nie musi być. Jeżeli Valkyrie okaże się sukcesem pod względem grywalności, to branża na pewno podchwyci temat i problem dostosowywania gier pod to po zniknie, bo większość tytułów w standardzie będzie miała obsługę tej zabawki. A sama konstrukcja jest prosta jak budowa cepa, wystarcza prosty układ akcelerometrów żeby umożliwić śledzenie, nie trzeba mieć żadnej kamerki ani punktu odniesienia.
Większym problemem niż sam hełmofon będzie układ sterowania w grach. Miałem na uczelni symulator spawania, który był praktycznie identyczny jak to - hełm, słuchawki - full 3D. Operowanie elektrodą wcale nie było takie proste jakby mogło się wydawać. A tutaj trzeba dodać do tego klawiaturę / dżojstik których nie będziemy widzieć (no, chyba że będą wchodziły w skład zestawu, i będą wyświetlane w grze).
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Szubrawiec w Luty 07, 2014, 18:35:21
Szczerze watpie w sukces Valkyrie, malo pokazali a kilka bardzo obiecujacych gier jest juz w zaawansowanej fazie rozwoju. Oculus wysyla sygnal z markera, ktory odbija swiatlo do kamery pozbawionej filtra podczerwieni, wiec operuje na tej samej zasadzie co TrackIR czy FreeTrack. Nie musisz miec specjalnie dostosowanej gry zeby to wykorzystac, wystarczy odpowiednia aplikacja od producenta, ktora przelozy obliczenia na dowolne urzadzenie wejscia, oczywiscie w tym wypadku (bez API) nie ma mowy o 6 stopniach swobody kamery.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Luty 07, 2014, 20:42:59
Gadanie o tym że nie sprawdzi/przyjmie się oculus jest tak samo sensowne jak kiedyś o tym że nie sprawdzi się myszka (była projektowana przede wszystkim z myślą o graczach), joystick, laptopy, tablety itd. okulary rozszerzające rzeczywistość są stosowane w przemyśle od dawna, oculus stanieje i stanie się chociażby w symulatorach tak samo must have jak joy.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Szubrawiec w Luty 07, 2014, 20:55:10
W symulatorach Oculus nigdy sie nie sprawdzi, bo nigdy nie zastapi TrackIR. Symulatory to nie tylko TrackIR i Joystick ale rowniez zewnetrzne panele a nawet kokpity, masa papierow typu checklisty, rozpiski lotnisk i czestotliwosci radiowych. Ponad rok juz latam na tym samym joysticku i nadal czasami musze sprawdzac czy naciskam odpowiedni klawisz, do tego dochodzi tez klawiatura bez ktorej nie mozna sie obejsc, nawet majac HOTAS, jak wiec sobie wyobrazasz obsluge tego wszystkiego z "monitorem" na oczach? TrackIR ktory na ten czas byl dosc rewolucyjny - nie zrobil furory poza symulatorami, Oculus rowniez nie zrobi furory poza konsolami i grami arcade, wypelni jedynie jakas waska luke.

myszka była projektowana przede wszystkim z myślą o graczach
Tym cytatem powinienes wygrac jakas nagrode imienia Engelbarta. ;)
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Maciek w Luty 07, 2014, 21:08:02
Klawiatyre czy Joistick mozna bez problemu wyswietlic na ekranie z uwzglednieniem naniesienia jej w odpowiednie miejsce wzgledem fizycznej klawiatury. Zapewne jesli pomysl przejdzie to mozliwe ze producenci peryferiow beda dodawali taka mozliwosc podobnie jak dodaje sie sterowniki. Nie widze tu wiekszego problemu.

myszka (była projektowana przede wszystkim z myślą o graczach),

cytat dnia hehe
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Szubrawiec w Luty 07, 2014, 21:30:00
Klawiatyre czy Joistick mozna bez problemu wyswietlic na ekranie z uwzglednieniem naniesienia jej w odpowiednie miejsce wzgledem fizycznej klawiatury. Nie widze tu wiekszego problemu.
Ja tu jednak widze problem. Co mi z wyswietlania obrazka klawiatury w Oculusie, skoro nie widze wlasnych rak i klawisza ktory naciskam? Co mi z tego ze wyswietle obrazek w odpowiednim miejscu, wzgledem fizycznej klawiatury, skoro stale ruszam glowa obracajac kamere?
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Luty 07, 2014, 22:15:42
Tym cytatem powinienes wygrac jakas nagrode imienia Engelbarta. ;)

Czytasz wikipedie, to dobrze :)
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Maciek w Luty 07, 2014, 23:24:04
Ja tu jednak widze problem. Co mi z wyswietlania obrazka klawiatury w Oculusie, skoro nie widze wlasnych rak i klawisza ktory naciskam? Co mi z tego ze wyswietle obrazek w odpowiednim miejscu, wzgledem fizycznej klawiatury, skoro stale ruszam glowa obracajac kamere?

Rzeczywiscie zbyt mocno uproscilem, potrzebne by byly proste rekawiczki, podobne do tych jakich uzywa sie przy pracy z blue-boxem. Choc mysle ze za pomoca samej kamery tez mozna to zrobic, przeciez wszelkie kinecty itp. urzadzenia wlasnie tym sie zajmuja.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Luty 10, 2014, 14:06:17
Ktore moje stwierdzenie jest nieprawdziwe? Chyba sie pogubiles...

Aby na pewno ja się pogubiłem ?
Było i dlatego wcześniejsze Twoje stwierdzenie nie jest prawdziwe.

Tu nie chodzi o ilosc dostepnych wymiarow w grze ale o rozbudowane sterowanie, przekraczajace mozliwosci standardowego pada, ktorego uklad i funkcje klawiszy zapamieta kazdy niedzielny gracz.
A co ma moja wypowiedź względem dostępności wymiarów w grze ? EVE teoretycznie ma 3 wymiary, klawiatura i myszka wystarczają do poruszania się, a nawet do obracania kamery (niewyobrażalne, że nic ponadto nie jest potrzebne !). Tu nie jest kwestia pamięci, lub jej braku, a wygody.

Nie powiedzialem ze to beznadziejny gadzet, po prostu nie sprawdzi sie w wiekszosci gier i trafi na konsole. Reszty twojej wypowiedzi nawet nie wypada komentowac.
No to nie komentuj, szkoda Twojego czasu... ale... czekaj...
(...) proponuję byś przestał komentować to co Ciebie nie interesuje (...)
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Szubrawiec w Luty 10, 2014, 14:33:25
Aby na pewno ja się pogubiłem ? A co ma moja wypowiedź względem dostępności wymiarów w grze ? EVE teoretycznie ma 3 wymiary, klawiatura i myszka wystarczają do poruszania się, a nawet do obracania kamery (niewyobrażalne, że nic ponadto nie jest potrzebne !). Tu nie jest kwestia pamięci, lub jej braku, a wygody.
Proponuje zebys jeszcze raz, powoli i ze zrozumieniem, przeczytal moje wczesniejsze wypowiedzi, ewidentnie masz jakis problem z czytaniem.

(...) proponuję byś przestał komentować to co Ciebie nie interesuje (...)
Bede komentowac co chce i jak chce, jesli masz z tym problem to usun konto...
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Luty 10, 2014, 14:34:28
Bede komentowac co chce i jak chce, jesli masz z tym problem to usun konto...

Komuś się reaktor właśnie spala.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Luty 10, 2014, 14:44:12
Proponuje zebys jeszcze raz, powoli i ze zrozumieniem, przeczytal moje wczesniejsze wypowiedzi, ewidentnie masz jakis problem z czytaniem.
A dlaczego sam się nie zastosujesz do swojej "porady" ?
Bede komentowac co chce i jak chce, jesli masz z tym problem to usun konto...
Buhahaha
[troll mode on ?]
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Khurghan w Luty 10, 2014, 15:04:36
Bede komentowac co chce i jak chce, jesli masz z tym problem to usun konto...

Hahah, chyba ktoś za dużo przebywa na wykopie.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Czerwiec 13, 2014, 20:49:18
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FXx_gbdIUKg[/youtube]
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Marzec 19, 2015, 14:33:32
Nowy trailer:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DZ4gpjwJa08[/youtube]
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Marzec 19, 2015, 14:44:49
Najs, ale to nic jak się ma szansę wbić się na prealfę... :D
http://evevalkyrie.com/prealpha

EDIT: Wymagany jest Oculus Rift DK2 :(
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 19, 2015, 16:16:37
EVE: Shut_up_and_take_my_moneyrie
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 19, 2015, 17:14:13
Marynarka gallente z fpp epicka :)
Fajnie to wygląda , choć miałem wrażenie że wieksza perspektywa by się jeszcze przydala.
Ekhem... ale co robi ship z karabinkami w marynarce gallente? ;P
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Xeovar w Marzec 19, 2015, 17:16:34
Marynarka gallente z fpp epicka :)
Fajnie to wygląda , choć miałem wrażenie że wieksza perspektywa by się jeszcze przydala.
Ekhem... ale co robi ship z karabinkami w marynarce gallente? ;P

Przyleciał z matarowa w ramach wymiany kulturalnej wojskowej ;)
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Marzec 19, 2015, 17:57:46
Będę zrzędził, ale jakoś mi się ten zeszłoroczny model lotu wydawał bardziej czytelny. No ale może z Czapeczką 3D będzie faktycznie lepiej.

Ciekawe czy Fightery będą mogły jakoś zagrozić "normalnym" shipom w EVE, bo na filmiku to tak wyglądało, jakby miały je głęboko w nosie. No i ciekawe czy FB też będą dostępne (np. właśnie do atakowania shipów, a Fightery do eskorty). W tym kontekście zmiany polegające na usunięciu asysty fighterów stają się jasne... :)
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Marzec 19, 2015, 18:45:31
No to teraz wypadałoby zrobić dedykowane szipy dla kapsularzy:
- Carriery do wożenia pilotów fighterów (prawdziwy lotniskowiec a nie przerośnięty drone carrier);
- Desantowce dla przewożenia żołnierzyków z EVE: Legion ;);
- I te nieszczęsne T3 BS'y do kasacji Capitali... Monitory? ???
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 19, 2015, 19:54:22
monitory pasowałby bardziej jako t2 dredy
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Marzec 19, 2015, 22:19:52
No to teraz wypadałoby zrobić dedykowane szipy dla kapsularzy:
- Carriery do wożenia pilotów fighterów (prawdziwy lotniskowiec a nie przerośnięty drone carrier);
Supery po buffie? :D

- I te nieszczęsne T3 BS'y do kasacji Capitali... Monitory? ???

Już są, nazywają się maelstormy w liczbie 200+
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Marzec 20, 2015, 11:30:38
Już są, nazywają się maelstormy w liczbie 200+

Chciałbyś. :(
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: @lililiari w Marzec 23, 2015, 02:40:53
Będę zrzędził, ale jakoś mi się ten zeszłoroczny model lotu wydawał bardziej czytelny. No ale może z Czapeczką 3D będzie faktycznie lepiej.

Ciekawe czy Fightery będą mogły jakoś zagrozić "normalnym" shipom w EVE, bo na filmiku to tak wyglądało, jakby miały je głęboko w nosie. No i ciekawe czy FB też będą dostępne (np. właśnie do atakowania shipów, a Fightery do eskorty). W tym kontekście zmiany polegające na usunięciu asysty fighterów stają się jasne... :)
Lata się przyjemnie i intuicyjnie, po chwili można nawet pokusić się o zarzucanie ogonem czy inne przyjemne manewry.
Co do shipów w EVE - to dekoracja, przynajmniej na razie. Nawet nie NPC. Tło dla misji. Jeśli oglądaliście Valkyrie tournament, to ta mapa, na której się odbywał, jest po tej solowej misji z trailera i nazywa się bodaj Necropolis. Są statki z EVE, owszem. W częściach jako przeszkody. ;)

Na Legiona bym nie liczyła póki Dust jest rentowny. (To tak na marginesie.)

Ciekawy jest Project Nemesis, prototyp w powijakach, ale to ma spore szanse zeżreć jako solowa gra w VR. Tym bardziej, że ekipa z Newcastle na każdym panelu podkreślała, że gra solo to tylko tutorial, nie będzie kampanii.

A cały VR lab było chyba najbardziej wyje*anym punktem FanFestu - puścili durnowate prototypiki, nie gry, ale fragmenty do zabawy. Można się było napieprzać fireballami np. Obracać modelem statków do momentu przybliżenia do załogi (był nawet easter egg w tym). To pokazuje jak głęboko CCP siedzi w VR i jak bardzo chcą robić fajne rzeczy.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Nosum Hseebnrido w Marzec 23, 2015, 19:29:13
(...)jak bardzo chcą robić fajne rzeczy.
Na przykładzie DUSTa można śmiało powiedzieć że CCP baaardzo chciało zrobić coś fajnego, ale niestety na samych chęciach się skończyło. Trochę taki słomiany zapał ma ta firma do(kompletnych) realizacji przez siebie wyznaczonych celów.

CCP od zawsze pakowało kupę kasy w samo researchowanie produktu, badanie rynku, jakieś durne statysty - nie zapominajmy jak skończyło World of Darkness.

IMO na Valkyrie można póki co patrzeć jedynie z przymrużeniem oka. To trochę zaskakujące żeby PRE-ALFA( :) ) gameplay footage wyglądało tak znakomicie - czyt. to kolejna ściema, reklamówka reprezentująca 100% możliwości 'gry' na obecnym etapie i nic poza tym.

edit, thx Filip.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 23, 2015, 19:55:48
Cytuj
Na przykładzie DUSTa można śmiało powiedzieć że CCP baaardzo chciało zrobić coś fajnego, ale niestety na samych chęciach się skończyło. Trochę taki słomiany zapał ma ta firma do(kompletnych) realizacji przez siebie wyznaczonych celów.
Albo walking in station, albo WoD Online
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 23, 2015, 19:55:58
"Póki co" a puki i stuki to można słuchać ;)
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: @lililiari w Marzec 23, 2015, 20:39:12
Na przykładzie DUSTa można śmiało powiedzieć że CCP baaardzo chciało zrobić coś fajnego, ale niestety na samych chęciach się skończyło. Trochę taki słomiany zapał ma ta firma do(kompletnych) realizacji przez siebie wyznaczonych celów.

CCP od zawsze pakowało kupę kasy w samo researchowanie produktu, badanie rynku, jakieś durne statysty - nie zapominajmy jak skończyło World of Darkness.

IMO na Valkyrie można póki co patrzeć jedynie z przymrużeniem oka. To trochę zaskakujące żeby PRE-ALFA( :) ) gameplay footage wyglądało tak znakomicie - czyt. to kolejna ściema, reklamówka reprezentująca 100% możliwości 'gry' na obecnym etapie i nic poza tym.

edit, thx Filip.
No trochę się mylisz. Różne są priorytety przed alfą a alfa alfie nierówna. Oni akurat silnik mają ograny, bawią się tweakowaniem efektów (np smugi po przelocie fajterów były mega istotnym tematem na panelu), audio, mają ograną storylinię, teraz siedzą w systemie. Planują i testują kolejne statki w głównych trzech kategoriach i potem ich podkategoriach. Z tego, co dało się wyczytać między wierszami, ten support fighter jest jeszcze mocno w fazie projektowania. Strasznie żałuję, że nie nagrałam ostatniego panelu, podali chyba najwięcej szczegółów...

Gra na samym okulusie wygląda jak kupa, ale to nie do końca jest wina ekipy Valkyrie. Nie podano jeszcze finalnej rozdzielczości sprzętu, więc nie do końca im się opyla szlifować grafikę pod coś niepewnego. Wiem, że wersja dla prasy wygląda o niebo lepiej, ale tamto to jest dopiero alfa... Strach dotykać. Logiczne, że filmik to teaser. Do alfy trzeba mieć własny sprzęt, trzeba jakoś zachęcić, żeby miał kto testować. Mogę tylko powiedzieć, że już na tym etapie, przy dwóch statkach i jednej mapie, wsiąkłabym w to na długie godziny i niekoniecznie bym piszczała, że mało contentu...

Albo walking in station, albo WoD Online
2 słowa: ship spinner. Mieszacie decyzje polityczne firmy z decyzjami technologicznymi. Ekipa jest naprawdę zajarana, żeby robić zajebiste rzeczy, mają kwalifikacje, wizje. Ale czasami przegrywają z księgowością i polityką.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 23, 2015, 21:00:47
Dokładnie, też mam takie wrażenie, że wszystko rozbija się o kasę.
Pomysły mają dobre a z wykonaniem gorzej bo brak budżetu.
SC zapier*** z pracą bo mają 75$, szkoda, że z Valkirie nie wystartowali na KickStarterze... <ból_dupy>
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Nosum Hseebnrido w Marzec 23, 2015, 22:35:13
No trochę się mylisz.
Okej, zapamiętaj mnie, wykaż cierpliwość, uczestnicz aktywnie w rozwijaniu tej gry przez co najmniej dwa-trzy lata(wliczając alfe, bete, o bete, premke) i po tym czasie jeżeli nadal będziesz uważać że się myliłem: znajdź mnie i napisz mi z satysfakcją lub nie że się myliłem, a ja Ci z pełną radością odpisze że miałaś racje, a ja się myliłem ;).

EVE Online Fanfest 2015: Meet The Valkyries Q&A
https://www.youtube.com/watch?v=unmwxfGVxzY

EVE Valkyrie Keynote - Fanfest 2015
https://www.youtube.com/watch?v=Oxuo4zZiTIo
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 24, 2015, 00:16:27
Cytuj
2 słowa: ship spinner. Mieszacie decyzje polityczne firmy z decyzjami technologicznymi. Ekipa jest naprawdę zajarana, żeby robić zajebiste rzeczy, mają kwalifikacje, wizje. Ale czasami przegrywają z księgowością i polityką.
Z mojego punktu widzenia te zasrane stacje są o kant dupy rozbić. I spora część Eve myśli podobnie biorąc pod uwagę że ship spining jednak wrócił. Może jakb bawili sie tym gównem na sisi, bez katowania TQ kawałkami które jedyne co dobrze robiły to utrudniały ludziom granie to moze bym inaczej na to patrzył, ale jest jak jest i dla mnie te kabiny, dust i podobne pomysły powinny trafić do niszczarki jeszcze na etapie zebrań w stylu "a może byśmy" zanim poszła na to kasa i zasoby ludzkie i techniczne. Dust'a mogłoby jeszcze moim zdaniem mocno zmienić wpuszczenie go na PC z interfejesm dla PC shooterów a nie tym kalekim gównem z konsoli. Sporo ludzi by odpaliło choćby po to aby zobaczyć jak działa czesć by na dłużej została. Ale nie. Trzeba to było wydać na konsolę w czasie w której za sceną już jej następca poprawiał przed lustrem krawat bo mu machali że zaraz na tą scenę wchodzi
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: @lililiari w Marzec 24, 2015, 01:23:29
Okej, zapamiętaj mnie, wykaż cierpliwość, uczestnicz aktywnie w rozwijaniu tej gry przez co najmniej dwa-trzy lata(wliczając alfe, bete, o bete, premke) i po tym czasie jeżeli nadal będziesz uważać że się myliłem: znajdź mnie i napisz mi z satysfakcją lub nie że się myliłem, a ja Ci z pełną radością odpisze że miałaś racje, a ja się myliłem ;).
Nah, zamierzam w to po prostu grać. Za stara jestem na rozstrzyganie internetowych sporów po dwóch latach np. ;)

Doom, no właśnie wyjście Dusta na PC z nową etykietką i interfejsem ubije Dusta na PS. Po prostu. Bo ludzie, którzy grają na PC i konsoli nie zostaną przy shooterze na konsole i gra przestanie być w jakikolwiek sposób rentowna.
A tak poza tym to nie jest takie proste. :) Już naprawdę pomijam fakt, że Dust jest już dawno za brzydki na nowy tytuł na PC.

Z mojego punktu widzenia te zasrane stacje są o kant dupy rozbić. I spora część Eve myśli podobnie biorąc pod uwagę że ship spining jednak wrócił. Może jakb bawili sie tym gównem na sisi, bez katowania TQ kawałkami które jedyne co dobrze robiły to utrudniały ludziom granie to moze bym inaczej na to patrzył, ale jest jak jest i dla mnie te kabiny, dust i podobne pomysły powinny trafić do niszczarki jeszcze na etapie zebrań w stylu "a może byśmy" zanim poszła na to kasa i zasoby ludzkie i techniczne.
No tak, niech zostaną Ubisoftem. Siad na dupie i nic nowego, trzepmy asasyna dopóki żre choć trochę. ;)
I tak do końca nie wiem co ma wspólnego ship spinner do TQ. :)
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Chrzestny w Marzec 24, 2015, 01:34:18
Ja sam nie wiem co o tym myśleć.
Moim zdaniem jako fana Eve cieszy fakt, że pracują nad czymś nowym. Z drugiej strony znając ich tempo to pewnie dłużej to potrwa niż SC. Chciałbym zagrać w Dusta ale nie kupie dla jednej gry konsoli. Mogliby zaktualizować silnik i wypuścić na inne platformy. Miało to miejsce w Eve przy przejściach np do nowych DX'ów.
Valkyrie sądząc po filmikach zapowiada się wyśmienicie. Zakupiłem dla symulacji statków kosmicznych Elite ale jakoś mnie nie przekonało, ze względu na praktycznie jeden najszybszy sposób zarobienia na inne statki, a mianowicie handel. Nie to, żebym go nie lubił ale pamiętając początki Eve rajcowało mnie to jak zarobiłem na pierwszą deskę potem cruza i bcka robiąc różne rzeczy. Tam różnica w cenach shipów jest tak ogromna, że poza handlem nie opłaca się niczego robić. A valkirie przygarnąłbym nawet jeśli wiązałoby się to z zakupem Oculusa bo sam się nad tym zastanawiałem, ale poczekam na oficjalny wyjście które ma być ponoć w tym roku.
A symulatorów space shipów nigdy za wiele szczególnie tych dobrych.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 24, 2015, 08:08:19
Cytuj
No tak, niech zostaną Ubisoftem. Siad na dupie i nic nowego, trzepmy asasyna dopóki żre choć trochę. ;)
I tak do końca nie wiem co ma wspólnego ship spinner do TQ.
Problem w tym że gdyby gracze nie zrobili buntu to byśmy mieli styl failsoftu. Nie dokończony produkt, ale wydany mimo tego że połowie ludzi przestaje działać gra (i niekoniecznie dlatego że grali na kalkulatorach do tej pory, co już samo w sobie jest drażniące że tylko przez te łażenie po stacjach które nieoficjalnie już poszło chyba do kosza zmieniali silnik na taki który wpieprza ze trzy razy więcej zasobów przez co granie na mojej uwczesnej maszynie na więcej niż dwóch klientach przestało być możliwe w formie innej niż kopanie, czego nie robię :P ), do którego mieli zamiar wrzucić w chuj mikrotransakcji, a w ich obrębie np dostępną tylko za kasę amunicję. Kojarzy waćpanna (pani?) dokumencik o kodowej lub faktcznej nazwie "greed is good" który im wyciekł i doprowadził do rozróby większej niż dowolna wojna jaką eve widziało?
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 24, 2015, 08:54:25
Wszystko rozbija się o kasę, też mogli KickStartera zapuścić "Walking in Stations in EVE" :P
Poprawianie EVE swoją drogą ale jakby mieli więcej funduszy to zatrudnili by dodatkowy zespół i byłby i wilk syty i owca cała.
Oczywiście wszyscy twierdzą, że jest to bzdurne i nie potrzebne ale jak SC pokazało możliwość chodzenia po stacjach i walk na stacjach to na każdym forum był orgazm...
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 24, 2015, 09:52:02
Widzisz Filip nie poszli na Kicstartera podejrzewam z jednego powodu. Bali się informacji ilu graczy realnie jest tym zainteresowanych, a jak duzy procent ma to w dupie totalnie, albo nie czeka na to na tyle aby cokolwiek za to płacić.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Marzec 24, 2015, 10:02:57
Jak widać wystarczyło wygenerować odpowiedni hype jak w przypadku Star Citizena, i zielone dolarki śliczne popłynęły szerokim strumieniem.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 24, 2015, 10:15:17
Rozumiem z tonu Twojej wypowiedzi ,że uważasz iż mało kto jest tym zainteresowany.
Ja nie mówię o Bittervetach ani o ludziach którzy nie chcą więcej modułów bo nie otworzą dziesięciu klientów żeby farmić.
Ja mówią o ludziach którzy grają w EVE i o ludziach którzy mają PC i szukają ciekawej gry.

Zastanawiałeś się nad fenomenem SC?
Przecież Elite Dangerous to też space ship simulator z widokiem z kokpitu ale na KickStarterze zebrał "raptem" kilka milionów dolarów a nie 75m jak SC, dlaczego?
EliteDangerous jest już wydane i wielu ludzi uważa że ta gra ma perspektywy na ciekawy rozwój ale nie widać jakoś tłumów walących żeby grać ED. Ludzie chcą czegoś więcej od MMO i tu wchodzi na scenę SC.
SC odnosi sukces nie dlatego, że nazywa się StarCitizen (lol) ani nie dlatego że stoi za nią Chris Roberts.
Ta gra zebrała tyle kasy bo ma pomysły i dobry marketing ale sam marketing bez tych pomysłów nie zebrałby 75m$ !!
Gracze chcą gry w której w której będą mogli polatać statkami, potem wyskoczyć do baru na stacji, potem wskoczyć w skafander szturmowca żeby postrzelać a na koniec dnia skoczyć do swojej kajuty i pobawić się w jej urządzanie. To dlatego SC to taki sukces crowdfundingowy, bo Roberts obiecuje ludziom to co chcieli usłyszeć, coś nowego przełomowego. Taki next-gen mmo. To czy SC wyjdzie taki jak obiecali to się okaże, narazie zbiórka odniosła sukces bo spełnia oczekiwania graczy.

Dlatego, uwzględniając powyższy przykład gry która ma mieć to co po części miało kiedyś mieć EVE, uważam że taki pomysł mógłby zainteresować mnóstwo osób, nie tylko graczy EVE, ale i zwykłych graczy jak widać na przykładzie SC.
Tylko że ten pomysł na KS mógłby wypalić jedynie kilka lat temu kiedy CCP chciało to wprowadzić. Teraz taka inicjatywa na KS ma małe szanse bo wszyscy powiedzą że 'zerżneli' pomysł na chodzenie po stacjach od SC i nie będą się na to składać skoro ma to już być w SC.
Niemniej uważam że, rozwinięcie modułu chodzenia po stacjach w EVE a w przyszłości połączenie go z EVE Legion które już robią było by strzałem w dziesiątkę i przyciągneło by mnóstwo graczy do EVE (nie mam na myśli bittervetów).

@ Insegrim a na czym SC wygenerowało taki hype? Co? Może właśnie na tym o czym pisze ? :)
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 24, 2015, 10:24:55
Cytuj
Rozumiem z tonu Twojej wypowiedzi ,że uważasz iż mało kto jest tym zainteresowany.
Bo tak jest. Eve to internet spaceshipz a nie łażenie po stacjach. Jak bede chciał połazić po stacji sięgnę po coś co to daje
Cytuj
Ja nie mówię o Bittervetach ani o ludziach którzy nie chcą więcej modułów bo nie otworzą dziesięciu klientów żeby farmić.
Tacy mają albo sprzet który to dzwiga, albo są bociarzami którzy i tak jadą na niegraficznym kliencie i mają na to wyjebane.
Cytuj
Ja mówią o ludziach którzy grają w EVE i o ludziach którzy mają PC i szukają ciekawej gry.
Więc tą grę mają. Pod warunkiem że wydokują. naprawde jak ktoś woli gapić się w silikonowy tyłek i cycki swojego awatara to raczej pomylił gry
Cytuj
stuff o SC
Dwa słowa: Chriss Roberts. Tyle w temacie. Bez niego cały projekt mógłby mieć wynik podobny do Elite. Bez niego sporo ludzi dostając to co dostali do tej pory zarządało by zwrotu kasy osobiście lub przez prawnika
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 24, 2015, 10:56:55
Każdy ma swoje przemyślenia. Ja przedstawiłem swoje. :)
Tylko tak trochę ciekaw jestem ilu z tych co protestowali i protestują przeciw wchodzeniu po stacjach w Eve ściągnie i zainstaluje SC żeby zobaczyć jak to wygląda spaceship sim z chłodzeniem po stacjach.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Marzec 24, 2015, 10:58:41
Cytuj
Gracze chcą gry w której w której będą mogli polatać statkami, potem wyskoczyć do baru na stacji, potem wskoczyć w skafander szturmowca żeby postrzelać a na koniec dnia skoczyć do swojej kajuty i pobawić się w jej urządzanie. (...) Niemniej uważam że, rozwinięcie modułu chodzenia po stacjach w EVE a w przyszłości połączenie go z EVE
Już próbowano to wprowadzać w EVE i skończyło się na tym, że musieli wycofywać się ze wszystkich planów i przepraszać community.

Moim zdaniem są 2 tego powody:
1. Za dużo starych graczy, którzy przez długie lata mocno zakrzepli w tym, czym obecnie jest EVE. Przykład: patrz post Dooma :D
2. CCP rozpoczęło od wprowadzenie kajut kapitańskich z masą irytujących bugów i gwałtownym wzrostem wymagań sprzętowych, co tylko utwierdziło starych graczy, że to zły pomysł.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 24, 2015, 11:02:42
Już próbowano to wprowadzać w EVE i skończyło się na tym, że musieli wycofywać się ze wszystkich planów i przepraszać community.

Moim zdaniem są 2 tego powody:
1. Za dużo starych graczy, którzy przez długie lata mocno zakrzepli w tym, czym obecnie jest EVE. Przykład: patrz post Dooma :D
2. CCP rozpoczęło od wprowadzenie kajut kapitańskich z masą irytujących bugów i gwałtownym wzrostem wymagań sprzętowych.
Ja żem jest stary gracz? lol Zapomniałeś jeszcze o:
3. po wprowadzeniu zabugowanego gówna, nie dali opcji innego widoku mówiąc wprost community "pierdolcie sie" bedzie jak chcemy (długo na tej pozycji nie wytrwali jak communnity zweryfikowało to głosowaniem portfelem >:D )
Każdy ma swoje przemyślenia. Ja przedstawiłem swoje. :)
Tylko tak trochę ciekaw jestem ilu z tych co protestowali i protestują przeciw wchodzeniu po stacjach w Eve ściągnie i zainstaluje SC żeby zobaczyć jak to wygląda spaceship sim z chłodzeniem po stacjach.
Ja pobiorę i zainstaluję SC jak wreszcie go wydadzą, i zapewniam Cię jeśli bedzie opcja nie instalowania tego modułu to na pewno z niej skorzystam
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 24, 2015, 11:08:47
Widzisz Filip nie poszli na Kicstartera podejrzewam z jednego powodu. Bali się informacji ilu graczy realnie jest tym zainteresowanych, a jak duzy procent ma to w dupie totalnie, albo nie czeka na to na tyle aby cokolwiek za to płacić.
Myślę, że CCP doskonale zdawało sobie sprawę z tego ilu graczy jest tym zainteresowanych. Targetem dla tego debilizmu mieli raczej być ludzie którzy jeszcze w EvE nie grają i nie wiedzą co jest istotą EvE.

CCP stoi przed perspektywą nieuchronnego systematycznego spadku liczby graczy, próbuje więc wykroić ludzi z innych gier mmo, gdzie się chodzi "swojom postaciom z fajersłordem". Hajs się musi zgadzać :)

Edit:
Teraz przynajmniej ruszyli dupska i faktycznie naprawiają babole z przeszłości. Ktoś się w końcu zorientował, że lepiej trzymać przy swoich specyficznych abonentach niż szukać poklasku w szerszym gronie pokemonów.
Edit2:
Roberts mówi ludziom to co chcą słyszeć, ale to czy da ludziom to co usłyszeli to zupełnie inna para kaloszy.

Chodzenie po stacjach w EvE spotkałoby się z większym zrozumieniem gdyby nie to, że CCP głośno obiecywało wiele rzeczy (i poinformowało, że wyda na to kupę kasy) podczas gdy wiele kwestii związanych z mechaniką wymagało poprawy. A kiedy odtrąbili wielki sukces i ukazał się patch... okazało się, że to jest jakaś wersja wczesnazdupyalfa.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 24, 2015, 11:15:09
I w efekcie tylko przyśpieszyli anulowanie subskrybji przez ileś tam tysięcy osób
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Marzec 24, 2015, 11:21:13
I w efekcie tylko przyśpieszyli anulowanie subskrybji przez ileś tam tysięcy osób

Rozpamiętywanie wtopy sprzed 3 lat, na którą zresztą CCP zareagowało (po chwili typowego korporacyjnego pierdu-pierdu damage control) bardzo sprawnie i IMHO na koniec dnia ruszyło grę w dobrą stronę (czego efekty widzimy także po aktualnych zmianach, widmo Jita Riots ciągle wisi nad siedzibą CCP), jest chyba trochę bezcelowe... Kibicowałem DUSTowi, bo chciałem móc strzelać do Bunniesów na planecie z Drednota, nie wyszło, trudno, ale Valkirie to jednak trochę inna skala i inny rodzaj, liczę że tu się uda - no i że jednak będzie jakaś interakcja ze statkami w EVE, bo bez niej projekt ma szansę stać się niszową zabawą dla paruset osób (czyli w końcu zdechnie).
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Marzec 24, 2015, 11:21:24
Targetem dla tego debilizmu mieli raczej być ludzie którzy jeszcze w EvE nie grają i nie wiedzą co jest istotą EvE.
Ale mogli to zrobić tak, żeby nie wkurzyć wieloletnich graczy i przyciagnąć nowych za jednym zamachem. Zamiast zmusić wszystkich do korzystania z zabugowanego gówna, to mogli wypuścić porządnie dopracowany dodatek jako opcję. Szansa zmarnowana.

Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 24, 2015, 11:23:09
i zapewniam Cię jeśli bedzie opcja nie instalowania tego modułu to na pewno z niej skorzystam

Hangar to podstawa, na której budowana jest reszta.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Marzec 24, 2015, 11:28:44
Hangar to podstawa, na której budowana jest reszta.
Racja. Gra celuje w nieco inny target graczy. Zanim wydokujesz to będziesz zmuszony pobiegać po stacji w poszukiwaniu sklepu z częściami, dowieźć je wózeczkiem i zafitować.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 24, 2015, 11:30:04
Rozpamiętywanie wtopy sprzed 3 lat, na którą zresztą CCP zareagowało (po chwili typowego korporacyjnego pierdu-pierdu damage control) bardzo sprawnie i IMHO na koniec dnia ruszyło grę w dobrą stronę (czego efekty widzimy także po aktualnych zmianach, widmo Jita Riots ciągle wisi nad siedzibą CCP), jest chyba trochę bezcelowe... Kibicowałem DUSTowi, bo chciałem móc strzelać do Bunniesów na planecie z Drednota, nie wyszło, trudno, ale Valkirie to jednak trochę inna skala i inny rodzaj, liczę że tu się uda - no i że jednak będzie jakaś interakcja ze statkami w EVE, bo bez niej projekt ma szansę stać się niszową zabawą dla paruset osób (czyli w końcu zdechnie).
Dla mnie valkiria pewnie nie będzie dostępna (wymiary mojej czacy i fakt że noszę pingle), ale uważam pomysł za fajny. Z drugiej strony wupbrażasz sobie "fun" jaki mieliby valkiriowcy podczas meat grindera z typu tych gdzie nawet devsowe polarisy spadają? ;D
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 24, 2015, 11:40:00
CCP stoi przed perspektywą nieuchronnego systematycznego spadku liczby graczy, próbuje więc wykroić ludzi z innych gier mmo, gdzie się chodzi "swojom postaciom z fajersłordem". Hajs się musi zgadzać :)

Ja też kiedyś biegałem z fajer-słordem, fajer-spire, ajs-hamerem itp :) zanim trafiłem na EVE a raczej zanim zmotywowałem się aby spróbować EVE bo o grze słyszałem już kilka lat wcześniej.
Podejrzewam, że większość graczy EVE także miała momenty w swojej 'karierze' że 'szczelała fajerbolem i biegała z fajer-słordem'.

Dlatego nie lubię dzielenia graczy na tych co się urodzili graczami EVE i resztę pokemonów, bo czegoś  takiego nie ma.
Wszystko to kwestia zareklamowania produktu i zawsze znajdą się ludzie którzy się wkręcą.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Marzec 24, 2015, 12:03:48
...
Podejrzewam, że większość graczy EVE także miała momenty w swojej 'karierze' że 'szczelała fajerbolem i biegała z fajer-słordem'.
chyba TY... ja napierdaczalem salwami burtwymi najpierw NF1 potem POTBS. probowalem biegac w GW2 ale to jest pedalska rozrywka.
https://www.youtube.com/watch?v=HJHxU_QPD5c
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 24, 2015, 12:12:44
Ja też kiedyś biegałem z fajer-słordem, fajer-spire, ajs-hamerem itp :) zanim trafiłem na EVE a raczej zanim zmotywowałem się aby spróbować EVE bo o grze słyszałem już kilka lat wcześniej.
Podejrzewam, że większość graczy EVE także miała momenty w swojej 'karierze' że 'szczelała fajerbolem i biegała z fajer-słordem'.

Dlatego nie lubię dzielenia graczy na tych co się urodzili graczami EVE i resztę pokemonów, bo czegoś  takiego nie ma.
Wszystko to kwestia zareklamowania produktu i zawsze znajdą się ludzie którzy się wkręcą.
Ja także biegałem z fajersłordem, mam za sobą kilka mniej lub bardziej znanych tytułów. I niestety w każdym z nich przeważała populacja pokemonów. Mongoł liczący sobie 10-15 wiosen, IQ między 40 a 60 - myślę, że wiesz o czym mówię. Po 4 czy 5 tytułach niosących zawód i rozgoryczenie, zniesmaczony znalazłem EvE.

Czy lubisz czy nie, graczy trzeba podzielić na cywilizowanych i troglodytów. Nie mówię, że jest to zawsze EVE vs reszta świata, jednak przyznasz, że EVE wiekszość umysłowych nielotów odrzuca. CCP miało zakusy by trochę tych graczy zgarnąć (grę się uprości, zrobi chodzenie po stacjach, picie razem w barze i inne pedalstwo).

Skąd te praktyki u CCP? Ano graczy-troglodytów jest po prostu dużo więcej. Więc i abonentów byłoby więcej. Okazało się jednak, że mimo kilku wykonanych kroków lojalni gracze odeszli, a troglodyci nie zostali wystarczająco zachęceni.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Nosum Hseebnrido w Marzec 24, 2015, 12:58:56
Czy w SC będzie można używać Oculusa?
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 24, 2015, 13:17:18
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Htoj7qNJRwg[/youtube]
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Marzec 24, 2015, 13:51:49
(...) picie razem w barze i inne pedalstwo

Nie wiem z kim Ty w barze piłeś :P Wystarczy zastosować się do kilku prostych zasad:
[youtube]http://youtu.be/loewtvw8i4Q[/youtube]
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Marzec 24, 2015, 14:04:33
hehe, he he he +1
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 24, 2015, 14:15:46
Szczególnie to o babach. Powinni to wieszać zamiast tabliczek o nie sprzedawaniu alkoholu nieletnim
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: CATfrcomCheshire w Marzec 24, 2015, 14:33:35

Czy lubisz czy nie, graczy trzeba podzielić na cywilizowanych i troglodytów.
Pamietam, ze mnie tez nazywales na mumblu troglodyta, jak farmilem Twojego korpa w Paragon Soul . Do tej pory jest mi przykro, nawet po tylu latach.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 24, 2015, 14:41:49
Pamietam, ze mnie tez nazywales na mumblu troglodyta, jak farmilem Twojego korpa w Paragon Soul . Do tej pory jest mi przykro, nawet po tylu latach.
Przebacz mi Brunhildo.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Nosum Hseebnrido w Marzec 24, 2015, 15:14:37
Prawda w oczy kole. 8)
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Xeovar w Marzec 24, 2015, 15:36:17
Chyba:

Prawda w oczy kulko. 8)
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 24, 2015, 15:43:54
Nie wiem z kim Ty w barze piłeś :P Wystarczy zastosować się do kilku prostych zasad:
Wirtualne picie w wirtualnym barze z wirtualnymi kumplami... pedalstwo
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 24, 2015, 15:48:17
Kogo nazywasz wirtualnym ?
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 24, 2015, 15:49:07
każdego z kim nie piłeś in real
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Marzec 24, 2015, 15:51:33
Skoro już nie rozmawiamy o VR, a dyskusja zeszła na tematy osobiste - qlko, żyje ten Thanatos jeszcze czy już wjebałeś go na ratach? :D
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 24, 2015, 16:07:49
Skoro już nie rozmawiamy o VR, a dyskusja zeszła na tematy osobiste - qlko, żyje ten Thanatos jeszcze czy już wjebałeś go na ratach? :D
Przy sprzedaży obiecałem Ci, że go wpierdolę w pvp. Stoi na cumie w Aset wypełniony shipami z WH, czeka aż Azbuga będzie grał w normalnych godzinach.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: @lililiari w Marzec 24, 2015, 16:43:55
Właśnie sobie nagle przypomniałam dlaczego przestałam tu zaglądać... :P
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Marzec 24, 2015, 16:55:36
Wirtualne picie w wirtualnym barze z wirtualnymi kumplami... pedalstwo
W freelancerze cała kampania opierała się o wirtualne picie w wirtualnym barze z wirtualnymi NPC-kami. Nie myśl, że bez picia w barze cokolwiek zdziałasz w SC :D Do tej pory widziałem już z 10 koncept-artów baru które intensywnie wdrażają.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 24, 2015, 17:42:28
W freelancerze cała kampania opierała się o wirtualne picie w wirtualnym barze z wirtualnymi NPC-kami. Nie myśl, że bez picia w barze cokolwiek zdziałasz w SC :D Do tej pory widziałem już z 10 koncept-artów baru które intensywnie wdrażają.

Weź...
Tydzień temu qlko się wykłócał, że to niehumanitarne nazywać rentierów sub-humans,
dzisiaj wyzywa od troglodytów i pedałów tych co nie grają w EVE i siedzą po wirtualnych barach  ;D
To forum jest zajebiste  ;)

Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Marzec 24, 2015, 18:26:08
Ktoś ma jakiś problem że zamiast w EVE gram w FreeLancera? :P
Wysłane strzałą na twoje drzewo :)
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 24, 2015, 19:50:06
Weź...
Tydzień temu qlko się wykłócał, że to niehumanitarne nazywać rentierów sub-humans,
dzisiaj wyzywa od troglodytów i pedałów tych co nie grają w EVE i siedzą po wirtualnych barach  ;D
To forum jest zajebiste  ;)
Nie wykłócałem się, a wyraziłem szczere zdziwienie, nie wyzywam od troglodytów i pedałów tych którzy nie grają w eve. Masz albo bujną wyobraźnię albo problem z interpretowaniem słowa pisanego.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 24, 2015, 20:03:57
Wolę to pierwsze ;)
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Czerwiec 17, 2015, 22:29:36
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-XzMLg-yA6Q[/youtube]
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Czerwiec 18, 2015, 06:58:28
hehe, serio? takie wielkie zapowiedzi mialo byc tak wspaniale, a tu mamy gowniana arcadowke z pewnie powietrznym modelem lotu.
skonczy sie to jak z dustem co mnie sie wydaje.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Czerwiec 18, 2015, 08:29:33
Mam podobne odczucia, strzelanka jak z automatu. Niemniej prawdopodobnie 90% graczy sie tym zajara, tak jak jara sie CoD
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Czerwiec 18, 2015, 09:20:21
Przecież to zapowiadali od samego początku :D. Mnie to jara. Wy możecie się kręcić w bazie i udawać elitarnych wojowników kosmicznych statków którzy latają na pseudogridzie :). Ja chce sieczki i dogfightów.
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Czerwiec 18, 2015, 10:09:53
To będzie gra dla osób mających mało czasu, którzy po tygodniu nudnej roboty chcą godzinkę pograć w prostą kosmiczną rozwałkę. :D
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Czerwiec 18, 2015, 11:01:54
To będzie gra dla osób mających mało czasu, którzy po tygodniu nudnej roboty chcą godzinkę pograć w prostą kosmiczną rozwałkę. :D
Wpisuję się w tą definicję, ale do tej pory nie pokazali tam nic, co mogłoby przyciągnąć moją uwagę. Strasznie prosta rozgrywka się zapowiada.

Porównując:
(https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/20/SpaceInvaders-Gameplay.gif)

Poza zmianami graficznymi nie widzę specjalnie różnicy  >:D
Tytuł: Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Czerwiec 18, 2015, 11:16:31
w takim ukladzie wole juz WThundera, przynajmniej jest ladny.
bo bynajmniej nie chodzilo o skomplikowanieczy zlozonosc gry, tylko jakas tam synergie z swiatem eve... no ale.