Autor Wątek: Jump fatigue  (Przeczytany 41139 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Jump fatigue
« dnia: Październik 01, 2014, 20:01:05 »

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 01, 2014, 20:14:13 »
Już widzę te kolejki podczas przelotów z jednego huba do drugiego z powodu tego całego zmęczenia... Kutang Klan zapewne już się cieszy  >:D ;D


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 01, 2014, 20:38:01 »
Kutang Klan w ogóle żyje?

@OP: Wiesz że zmiany są dobre, gdy w godzinę po wypuszczeniu devbloga masz 75 stron płaczu od CFC, n3 i PL.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 01, 2014, 21:10:17 »
widać światełko w tunelu
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Qlko1

  • Troll
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 01, 2014, 21:52:20 »
A mnie się ta propozycja średnio podoba, głównie ze względu na to:
Cytuj
Almost all jump-capable ships will have their range reduced to 5 LY after skills

Czyli będę miał bezużytecznego thannego. Carrier zamiast służyć za narzędzie do transportowania mniejszych jednostek będzie robił za pomnik przyrody. Fajnie, że kombinują nad zmniejszeniem roli capsów w bitwach, tylko czemu redukują do 1/3 zasięg wszystkiego co lata skokami.

xanowron

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 98
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xanowron
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 01, 2014, 22:01:25 »
A mnie się ta propozycja średnio podoba, głównie ze względu na to:
Czyli będę miał bezużytecznego thannego. Carrier zamiast służyć za narzędzie do transportowania mniejszych jednostek będzie robił za pomnik przyrody. Fajnie, że kombinują nad zmniejszeniem roli capsów w bitwach, tylko czemu redukują do 1/3 zasięg wszystkiego co lata skokami.

Przecież zmniejszenie zasięgu skoku carriera to bardzo ważny element zmniejszania roli capsów w bitkach. Carrier nadal będzie służył jako taksówka tylko nie będzie tak wygodny jak kiedyś. Dla mnie mała cena za 50 stron płaczu CFC/NC/PL na forum eve :)

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 01, 2014, 22:03:46 »
niech ktoś sprawdzi czy przypadkiem cała mapa low/null EVE nie zapłoneła od cyno po tym poście CCP...
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 01, 2014, 22:05:52 »
Kutang Klan w ogóle żyje?

Niet. Z końcem czerwca poszedł w pizdu, ciul wie czemu. Kasa na walecie na opłaty za sojusz była , ale i tak dziada skasowało.  :-*
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 01, 2014, 22:22:31 »
Ja bym te kary jeszcze podkręcił żeby dało się zrobić 2, góra 3 skoki dziennie. Ogólnie bardzo ładne i eleganckie rozwiązanie wymyślili.

Cytuj
Can supers use gates after this change?
Yes.

A to dobre :o
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Qlko1

  • Troll
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 01, 2014, 22:32:36 »
Przecież zmniejszenie zasięgu skoku carriera to bardzo ważny element zmniejszania roli capsów w bitkach. Carrier nadal będzie służył jako taksówka tylko nie będzie tak wygodny jak kiedyś. Dla mnie mała cena za 50 stron płaczu CFC/NC/PL na forum eve :)

IMO to w ogóle jest błędny kierunek. W zasadzie nie rozwiązuje to problemu.

CCP na początku, jak w każdym innym MMO stworzyło system pvp na zasadzie papier-nożyce-kamień (upraszczając oczywiście mocno temat). Tak więc, flotę fregat zabijesz flotą desek, flotę desek zabijesz cruzami, flotę cruzów.... i tak dalej. Problem się robi przy flocie capsów, którą da się zwalczyć w zasadzie tylko większą flotą capsów. To może by tak zamknąć koło i dać np. bomberom bonusy do strzelania do capitali?

To tylko sugestia, równie dobrze może to być każdy inny statek. Chodzi tylko o to, by dużo tanich i delikatnych jednostek było w stanie zestrzelić szybko duży i drogi statek. Z jednej strony angażujesz dużo pilotów, z drugiej dużo isków, sprawiedliwie.

Do czego to prowadzi? FC nie wystawi tak lekko do bitwy X00 carrierów, jeśli zmiecie mu to z łatwością flota fregat, nawet przy stosunku zestrzeleń 20 do 1. Zaczyna się kombinowanie. Potrzebna będzie bardziej zróżnicowana kompozycja floty, osłona cruzów, desek itp. Flota zaczyna się rozdrabniać z powodu ograniczonego zasobu pilotów, więcej skilla mniej omg call friends WIN button

To co proponuje ccp nie sprawia, że capsy będą robić mniejszą rzeźnię, tylko że nieco trudniej będzie je zgromadzić w konkretnym miejscu na czas. Alty do skoków i zapasowe capsy rozlokowane w odpowiednich miejscach rozwiążą i ten problem. W końcu pokusa użycia jest zbyt duża, żeby się tak po prostu poddać.
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2014, 22:38:50 wysłana przez qlko1 »

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 01, 2014, 22:41:22 »
IMO to w ogóle jest błędny kierunek. W zasadzie nie rozwiązuje to problemu.

Pamiętaj że to jest pierwsza propozycja i będą kolejne. Problemem jest łatwość przerzucania ścier.. pilotów z jednego końca mapy na drugą. To prowadzi do cholernego zmniejszenia tej gry i wyrzucenia każdego małego ally z mapy sova.

W tym momencie to się w zasadzie kończy. Potrzeba będzie jeszcze cudu w postaci kilku ogarniętych gruch chcących zająć jakieś tereny dla siebie. Kilka timerów w kilku regionach powoduje że to zwyczajnie nie jest do obronienia. Supery? Będą stacjonować w deklein jebiąc sanctumy, z całą pewnością nie będą tak często dropowane na bitwy jak to ma miejsce dziś.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 782
  • Meow
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 01, 2014, 23:12:34 »
Cytuj
We are going to allow capital ships to use gates in lowsec/nullsec

Skończy się na tym, że floty kapsli będą skakać w obrębie regionu, a dalsze skoki między regionami będą po bramach.

No i nie będzie już takich "geograficznych" przeszkód w inwazjach
http://evemaps.dotlan.net/jump/Thanatos,555/TCAG-3:G-M4GK
http://evemaps.dotlan.net/jump/Thanatos,555/SF-XJS:HB-5L3

Tylko do tego potrzeba sensowego rozwiązania jeżeli chodzi o null i kwestie podbijania sova, bo małe grupy nadal będą mięć problem z połową, albo nawet ćwiartką siły kapitalowej dużego bloku broniącego kilku timerów naraz. Do tego dochodzi jeszcze możliwość posiadania kapsli w kilku miejscach i szybkiego skakania między nimi dzięki JC (do skilowania czego będzie zapewne przywiązywana teraz większa waga)
PvPerzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż sztachet

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 02, 2014, 00:21:14 »
jeśli to przejdzie to zabili nullsec całkiem,
zgoda że to jedna ze zmian które wprowadzą,
ale teraz floty capsli będą stacjonowały wg. skutecznej granicy zasięgu skoku przeciwnika z lowseca który jest w zasięgu,
żeby pokryć wszystkie trzeba być może flotę podzielić, super, ale PO CO?
po co bronić timerów jeśli można 5 dni później wskoczyć tam całą siłą i wszystko wyprostować?

R.I.P. Nullsec EVE

problemem nie jest mobilność capsli/superów tylko ich ilość albo jak kto woli balans subcaps vs caps, jeśli carrier może zabrać (nie pamiętam ile, 7?) bsów na pokład to ta ilość powinna być w stanie go zabić, i to dość szybko szybko, jeśli super bierze na pokład 70 bsów to niech te 70 bsów zabija go tak samo szybko, itd... proste jak budowa cepa.
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2014, 00:30:00 wysłana przez Lt Rook »
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 02, 2014, 01:08:53 »
Turówke robią z tej evki, no chyba że ludzie będą używać altów żeby oszukać timery na jump.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 02, 2014, 02:49:27 »
Cytuj
problemem nie jest mobilność capsli/superów tylko ich ilość albo jak kto woli balans subcaps vs caps, jeśli carrier może zabrać (nie pamiętam ile, 7?) bsów na pokład to ta ilość powinna być w stanie go zabić, i to dość szybko szybko, jeśli super bierze na pokład 70 bsów to niech te 70 bsów zabija go tak samo szybko, itd... proste jak budowa cepa.
Nie wiem jak supery, ale zwykłe lotnisko bierze na pokład 2 bs (jeśli bierze macha to jednego bs i jakąś drobnicę)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 02, 2014, 03:15:47 »
Panowie, wiadomo, że to nie daje wam od razu fixa gry oraz nullseca.

To są początki :small steps:, od czegoś trzeba zacząć, swoją drogą ile razy wałkowaliśmy ograniczenie jumpa superom i capslom, nawet na centrali
pewpew

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 02, 2014, 07:25:48 »
Cytuj
50 stron płaczu CFC/NC/PL na forum eve

Ta zmiana musi być dobra ;D

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 02, 2014, 07:42:57 »
po co bronić timerów jeśli można 5 dni później wskoczyć tam całą siłą i wszystko wyprostować?

I jak będziesz prostował sprawy gdzieś tam to w domku będziesz miał kolejne timery :P
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 02, 2014, 08:40:50 »
przyznam że az jestem ciekaw zmian
i jestem zdania ze to ten etap ze trzeba aplikowac lekarstwa i nieprzetestowane i i drastyczne i niekoniecznie łagodne
jest duza szansa ze im wieksza organizacja tym wieksza szansa na niedopilnowanie czesci terenu i prawdopodobienstwo rozpadu organizacji
a to akurat dobre by było
Sneer Quen

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 02, 2014, 09:13:17 »
Biorąc pod uwagę, że aktualny stan uważam za etap "gorzej być nie może", to te zmiany są naprawdę krokiem w dobrym kierunku. Jasne, że wymagają dopracowania i niektóre z nich są z dupy (patrz nerf BO), ale myślę, że CCP już dało znać, że cześć z nich jest w stanie przemyśleć (właśnie BO na przykład). I tak, dla tego posta warto:
Cytuj
Makalu Zarya
Habitual Euthanasia
Pandemic Legion

o7 eve and thanks for all the fish, it's been fun.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 02, 2014, 09:43:04 »
Biorąc pod uwagę, że aktualny stan uważam za etap "gorzej być nie może", to te zmiany są naprawdę krokiem w dobrym kierunku. Jasne, że wymagają dopracowania i niektóre z nich są z dupy (patrz nerf BO), ale myślę, że CCP już dało znać, że cześć z nich jest w stanie przemyśleć (właśnie BO na przykład). I tak, dla tego posta warto:

Aż mi się ten utwór przypomniał :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-4VtiSdpAqI[/youtube]
A tak poza tym: cieszę się, że coś się w końcu dzieje jeśli chodzi o skucie tego całego null-betonu. :)
Czemu tak nie może być w polskiej polityce?...


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 02, 2014, 10:18:14 »
Rozwiązanie problemu fatigue do transportu pilotów są dwa: proste i skomplikowane:
Proste - jak Ciebie stać to kupujesz capsa/capsy i trzymasz w interesujących Ciebie regionach, a pomiędzy nimi przemieszczasz się tradycyjnie (lecąc subcapsem albo JC). Capsy są obecnie relatywnie tanie.
Skomplikowane - jak Ciebie nie stać na posiadanie własnej floty kilku-kilkunastu capsów - bierzesz pilota (albo 2-3) capsów, który służy TYLKO do podróżowania po mapie i rozmieszczasz je w strategicznych miejscach na mapie. Twój main czeka aż sprzęt dotrze na miejsce po czym robi JC i odbiera sprzęt.

CCP wymyśliło sposób na zwiększenie ilości subskrypcji jednocześnie dając to o co prosili gracze od dłuższego czasu - zmniejszenia mobilności flot capsów i supercapsów. Możecie zacząć odliczanie do kolejnego wzrostu cen PLEXów.  8)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 02, 2014, 12:01:43 »
Jak capsy będą skakać przez bramy to ich mobilność zostanie delikatnie z nerfiona, ale ma szanse generować killmejle.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 02, 2014, 12:03:46 »
Rozwiązanie problemu fatigue do transportu pilotów są dwa: proste i skomplikowane:
Proste - jak Ciebie stać to kupujesz capsa/capsy i trzymasz w interesujących Ciebie regionach, a pomiędzy nimi przemieszczasz się tradycyjnie (lecąc subcapsem albo JC). Capsy są obecnie relatywnie tanie.
Skomplikowane - jak Ciebie nie stać na posiadanie własnej floty kilku-kilkunastu capsów - bierzesz pilota (albo 2-3) capsów, który służy TYLKO do podróżowania po mapie i rozmieszczasz je w strategicznych miejscach na mapie. Twój main czeka aż sprzęt dotrze na miejsce po czym robi JC i odbiera sprzęt.

CCP wymyśliło sposób na zwiększenie ilości subskrypcji jednocześnie dając to o co prosili gracze od dłuższego czasu - zmniejszenia mobilności flot capsów i supercapsów. Możecie zacząć odliczanie do kolejnego wzrostu cen PLEXów.  8)

A jak dokładnie zamierzasz trzymać capsy w regionach z hostile sovem? Oczywiście zakładamy że nie wprowadzą jeszcze wkrótce tego pomysłu w z NPC systemami w każdym null regionie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 02, 2014, 12:22:12 »
A jak dokładnie zamierzasz trzymać capsy w regionach z hostile sovem? Oczywiście zakładamy że nie wprowadzą jeszcze wkrótce tego pomysłu w z NPC systemami w każdym null regionie.
Logoffsky ? Nie wiem jak teraz ale kiedyś podróżowało się głównie używając systemów ze stacjami i raczej przelot z jednego krańca EVE na drugi nie odbywał się z wykorzystaniem null, a raczej low, gdzie stacji NPC jest zatrzęsienie. Zauważ, że problem dokowania w najgorszym razie wydłuża trasę (i potencjalnie fatigue), ale nie powoduje, że nie jest to możliwe do przeprowadzenia.
Ponadto trzymając capsa w pobliskim low jedynie niewielka ilość systemów pozostaje poza zasięgiem sensowego timera fatigue, a od atakującego w zasadzie wymaga tylko zaplanowania akcji z odpowiednim wyprzedzeniem.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 02, 2014, 13:04:34 »
Dormio niby to proste ale im więcej zmiennych tym większe pole do popisu ma prawo Murphiego.
Poza tym, w teorii wszystko jest proste, 3/4 eve to świetni stratedzy i pvperzy... na papierze ;)
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 02, 2014, 13:36:25 »
Tyle lat potrzebowali żeby dojść do tego, że taki system skakania capitali jest do zadka ...
Gdzie te czasy gdzie nie było cyno, jb i latało się 200j dziennie bez warpa na 0 :)




WANT PIE NOW!!!!!

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 02, 2014, 15:26:18 »
Tyle lat potrzebowali żeby dojść do tego, że taki system skakania capitali jest do zadka ...
Gdzie te czasy gdzie nie było cyno, jb i latało się 200j dziennie bez warpa na 0 :)

I było to zajebiście emocjonujące prawda? (nie bardzo).

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 03, 2014, 08:04:17 »
I było to zajebiście emocjonujące prawda? (nie bardzo).

A emocjonująco jest jak Ci w ciągu godziny na łeb zwala się każdy caps po tej stronie galaktyki? Brałeś Ty kiedyś udział w bitkach bez hotdropowania blobów i capsów? Zapomniałeś już jak fajnie się walczy na bramach?

Btw 250 stron płaczu.. Najlepszy dev blog ever.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 03, 2014, 08:24:58 »
Btw 250 stron płaczu.. Najlepszy dev blog ever.

+1. Pure awesomeness, 5k postów i leci. Zdecydowanie dobry ruch :)

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 03, 2014, 08:33:02 »
No wątek już ma przeszło 5 tys. postów. Pewnie nawet Onet im zazdrości ;D
Szkoda, że przy okazji nie uwalili tych capsów dodatkowo w sposób, którego rezultat wskazał Lt Rook, plus dżampklony. Toć byłby totalny emo rage już  8)

BTW. Czy te zmiany, które przecież uderzą w logistykę, nie są wreszcie jakąś realną szansą na "odjitowanie" rynku EVE? Skoro teraz trzeba będzie sobie dobrze liczyć, czy opłaca się skakać aż tak daleko, to czy ludziska nie zaczną częściej szukać drogi do najbliższego huba, a nie koniecznie Jita? Skoro skakać będzie trudno, ale JFem łatwiej, to czy nie znajdą się tacy, którzy spróbują w ten sposób tworzyć (lub też bardziej rozwinąć) rynek na miejscu, bo więcej ludzików będzie wolało zapłacić trochę więcej (sprzedać za trochę mniej) niż wyrabiać kilometry do hajseka?
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 03, 2014, 08:35:01 »
Miejmy nadzieję, że nie wymiękną pod wpływem hejtu na forum i się nie wycofają ze zmian.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 03, 2014, 10:19:54 »
Wracasz Centurion, bo robię miejsce dla nowych i nie wiem co z Tobą począć  :-*

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 03, 2014, 10:39:44 »
Być może, weź mi wyślij PM gdzie cię mogę złapać na tsie jakimś ogólnodostępnym to pagadi jak sytuacja wygląda ;)

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Jump fatigue
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 03, 2014, 10:55:44 »
Być może, weź mi wyślij PM gdzie cię mogę złapać na tsie jakimś ogólnodostępnym to pagadi jak sytuacja wygląda ;)

* Xeovar przeciera oczy ze zdumienia...