Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Gank Night PL => Wątek zaczęty przez: Colonel w Grudzień 07, 2009, 20:47:03

Tytuł: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Grudzień 07, 2009, 20:47:03
Nie Faction i nie T1...tylko T2, wiec szykowac sprzet
1 zasada bez zmian, zasieg strzalu...
2 wazna to mobilnosc / szybkosc...

mysle ze to pole do popisu dla AFow

wstepny termin - niedziela 27.12...
zbiorka gdzies w regionie Placid, dokladniejszy termin i lokalizacja w miare zblizania sie terminu GN

wiec mamy 3 tygodnie czasu na medytacje, co, jak, z czym...

zapraszam!
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Ziku w Grudzień 07, 2009, 21:01:40
A może inny termin ??  :D  W niedziele po nowym roku, będzie tak noworocznie.
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 07, 2009, 23:21:51
Moje urodziny. Dobry termin :)
Na pierwszej fali eufori wymyśliłem taki fit na tą okazję
[Jaguar, New Setup 1]
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Damage Control II

1MN MicroWarpdrive II
Warp Disruptor II
F-90 Positional Sensor Subroutines, Scan Resolution
F-90 Positional Sensor Subroutines, Scan Resolution

250mm Light 'Scout' Artillery I, Republic Fleet EMP S
250mm Light 'Scout' Artillery I, Republic Fleet EMP S
250mm Light 'Scout' Artillery I, Republic Fleet EMP S
[empty high slot]

Small Projectile Ambit Extension I
Small Projectile Ambit Extension I

Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Grudzień 08, 2009, 00:06:08
sign me in. (już nie mogłem się doczekać ;D )

najprawdopodobniej af'a matari.
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Malag Maradan w Grudzień 08, 2009, 00:53:55
Silverrobert leci, oj leci   :)

____
EDIT:

+1 Hound (I lov'em  ;D )
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Alto Saotomeo w Grudzień 08, 2009, 07:48:15
+1 Jaguar ;]
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: sneer w Grudzień 08, 2009, 08:41:58
okres miedzyświąteczny więc ciągle nie wiem czy będę w domu tego dnai ale pewnie się uda i +1 matar af :) - pewnie też jaguar skoro ma nas sporo byc
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Auenarel w Grudzień 08, 2009, 08:56:41
+1 Harpy
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Jarazziah w Grudzień 08, 2009, 10:14:59
+1 Retribution
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: magni w Grudzień 08, 2009, 11:38:16
27.12 to zly termin, ja raczej wtedy jestem u rodziny... gdyby bylo to w nastepna niedziele to chetnie
co shipa to ciezki mam wybor bo fregatami t2 moge latac juz wszystkimi :) a moze bede oryginalny i wezme kitsune :D
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Aenyeweddien w Grudzień 08, 2009, 13:16:57
No okres okolo swiateczny to dla mnie szansa na granie < niz 0... Bede kilka dni w domu to nie dadza mi po prostu spokojnie poszalec...
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Marlon Zaipher w Grudzień 08, 2009, 15:05:27
Do 27 pewnie zdaze wyskilowac afke wiec albo Wolf albo Vengance +1
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Weeth w Grudzień 08, 2009, 19:56:20
+1 Retribution
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Grudzień 08, 2009, 21:43:22
dodalem ankiete, patrzec na poczatek postu  O0
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Porzeczka w Grudzień 09, 2009, 00:58:40
ja 3  pewnie retri bo zasieg a jest szansa ze bede w stanie grac :) w swieta out jestem...
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Grudzień 12, 2009, 05:42:34
pilnujcie tematu  O0
glosujcie w ankiecie  O0
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Grudzień 13, 2009, 11:31:24
+1 albo crusader albo bańkolot
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Grudzień 13, 2009, 12:10:35
w sumie to duża różnica, czy będą bombkoloty, czy cała reszta...

Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Grudzień 13, 2009, 12:33:55
moze Azbu mial na mysli Interdictora...
a tez sie przydadza...jak zawsze
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Grudzień 13, 2009, 12:46:31
chodzi mi o bombery i niekoniecznie w nawiązaniu do posta Azbugi ;)))
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Malag Maradan w Grudzień 13, 2009, 13:23:01
Nie no, Greg ma rację. Ja na SB nie używam bombek, ale jeśli ktoś odpali kapsułkę w BS'a wokół którego na 10km krąży 20 AFek, to skończy się to 20ma jajkami  :P
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 13, 2009, 13:53:49
Nie skończy się jesli MWD będą off
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Malag Maradan w Grudzień 13, 2009, 15:00:23
 nigdy nie sprawdzalem ;P

Moj tok rozumowania byl nastepujacy, correct me if im wrnog:

Oprimal+fallof AFy ~11km
Zasieg dzialania bombki=15km

Effective hp AFki~1100-1500(mooocne usrednienie)
Dmg bomby-wiadomy :diabeł:

Ale jak mowie, popraw, jesli sie myle.

Chodzi mi o to, ze jesli juz ktos bedzie bral SB, to niech uzywa tylko torped i oszczedzi reszcie braci przykrej niespodzianki ;p
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Myziot w Grudzień 13, 2009, 17:16:25

szansa na obecność 27.12: >0%.
3 stycznia - 0%.

Jednak nie zabieram ze sobą lapka do Polski :/ Robie sobie odpoczynek od monitora w te Święta!
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: JimmyBrownie w Grudzień 13, 2009, 17:22:42
Jak sie nie zapije w swieta na smerc ;) to +1 retri :)
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 13, 2009, 19:22:29
nigdy nie sprawdzalem ;P

Moj tok rozumowania byl nastepujacy, correct me if im wrnog:

Oprimal+fallof AFy ~11km
Zasieg dzialania bombki=15km

Effective hp AFki~1100-1500(mooocne usrednienie)
Dmg bomby-wiadomy :diabeł:

Ale jak mowie, popraw, jesli sie myle.

Chodzi mi o to, ze jesli juz ktos bedzie bral SB, to niech uzywa tylko torped i oszczedzi reszcie braci przykrej niespodzianki ;p
Kumpel regularnie bombarduje ludków w nul seku, afki jesli ich piloci zdazą mwd wyłaczyc potrafią ponoć przetrwać kilka bomb, wszystko przez to ze damag rozliczany jest w oparciu o sygnature celu, a w przypadku frejek jest na tyle mała że nawet cep z wyłączonym mwd to wytrzyma
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Grudzień 13, 2009, 20:24:48
co nie znaczy, że nie może zadać dmg.

Po drugie wystarczy lag, delay na vencie, cokolwiek.

Jeśli mają być bomby, to ja nie lecę afką, tylko też bomberem. Bo inaczej może być tak, że bez sensu puffnę od friendly bomb.

Po drugie.. nawet jak sygnatura będzie mała a wyleci np. 10 bomb, to wtedy może być niefajnie.. (albo jak ktoś wpadnie na pomysł bomby void etc.).

Imo to wypadałoby jakoś sprecyzować (freje t2)
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Crux w Grudzień 13, 2009, 21:20:37
Wiem, że to funop bez spinania się itp, ale co wy na to żeby upchać na frejkach(tych z ilością med slotów 2+) maksymalną ilość EWARu (o ile tylko pozwoli na to cpu)?
 Imo dodatkowe hp lub resy z shield exendera czy invu niewiele zmienią w przypadku fregat, ale tracking disruptor, jammer czy coś podobnego już tak.
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Grudzień 14, 2009, 09:13:59

Jeśli mają być bomby, to ja nie lecę afką, tylko też bomberem. Bo inaczej może być tak, że bez sensu puffnę od friendly bomb.

Po drugie.. nawet jak sygnatura będzie mała a wyleci np. 10 bomb, to wtedy może być niefajnie.. (albo jak ktoś wpadnie na pomysł bomby void etc.).


A czy nie jest tak ze jedna bomba jest w stanie wytrzymac explo czterech innych tylko pod warunkiem ze sa tego samego rodzaju? czyli ze 5 bomb na gridzie bo 6ta sie rozpufnie nie zadajac damagu? Wydaje mi sie ze wlasnie tak jest

A lecac bomberem nie mozesz pufnac od friendly bombek? lec afka na semi-long to na pewno nie pufniesz, zreszta...
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Malag Maradan w Grudzień 14, 2009, 11:07:04
Słusznie zauważyłeś: jeśli już większa ilość ludzi ma brać bomby, umówcie się jakie, inaczej nic z tego nie wyjdzie.

A pufnąć od swoich kapsułek można, oj można  :'(
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Grudzień 14, 2009, 11:49:23
a po co brać akurat bomby na bomberach? przy średniej frekwencji na gank night ok 30 osób bomberki na torpach wystarczą - zwłaszcza że część ludzi będzie w cepach i afach. poza tym panowie - juz 10 bomberów na torpach robi z bsa mielonkę, bcka ma na salwę... po co na siłę brać bomby nie wiem.
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 14, 2009, 11:55:29
Nie na siłę, jako prezent pożegnalny dla bloba który w końcu na nas spadnie :P ;)
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Malag Maradan w Grudzień 14, 2009, 21:11:48
No i...bomba  ^^

Takie użycie jak najbardziej wskazane  :D
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: ramdeon w Grudzień 16, 2009, 09:57:39
Bomby tak, ale offlinowane i na bocznym slocie - w razie spotkania większego bloba wystarczy minuta na włączenie. Ryzyko zabicia swoich mniejsze i mozna walic 3 torpedami.

Oczywiście miło widziani początkujący gracze w frejkach/zwrotnych cruzach.
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Drakkainnen w Grudzień 16, 2009, 12:05:03
Jeśli bombery to bez bomb. Jeśli będzie ich sporo, to i tak dps będzie straszny na większe shipy.
Ale na pewno nie uda się ich skoordynować tak, by waliły bombami jak trzeba. Zaraz ktoś pufnie od friendly... pewnie nawet nie jeden.
Osobiście wolałbym aby nikt z potencjalnych pilotów bomberkow nie brał bomb (bo go będą tylko palce świerzbić), tylko wyrzutnie T2 i jazda.
Współczuję tacklerom jeśli trafi się ktoś z bomb launcherem, bo mimo małej sygnatury będą obrywać.
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Grudzień 20, 2009, 01:26:03
bump
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Grudzień 20, 2009, 08:06:45
Dzieki Egnos  O0

w bomberach raczej prosilbym o launchery do bomb offline a uzycie ich nastapi tylko na wyrazny "rozkaz" inaczej moze dojsc do niekonrolowanego buum i czesc floty nie ubawi sie tak jakby chciala :)
raczej preferowalbym montaz probe launcherow na wolnym slocie...

po co launchery?

zeby sobie nieco urozmaicic trase, chcialbym prosic wszystkich wczesniej przybylych o rozpoczecie skanowania okolicznych systemow w celu wykrycia WH do przestrzeni 0.0
zobaczymy co ciekawego znajdziemy i polecimy
znaleziska prosze meldowac do mnie "eve mailem" w formie - ...znalazlem wh z systemu "Agoze do regionu Curse" ( to przyklad  ^^ ) ta forma jest wazna...z jakiego systemu do jakiego regionu...jesli znalezisk przytrafi sie kilka to cos wybierzemy...

szykowac statki  :knuppel2:


=======
Edith Piaf
=======

tydzien do akcji wiec czas podsteplowac termin:

27.12 Niedziela - godzina 19.00 eve time

jesli beda wciaz chetni to lecimy rowniez w drugim terminie

Jest tez nowa ankieta dotyczaca godziny startu
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Marlon Zaipher w Grudzień 20, 2009, 08:24:46
Do 27 pewnie zdaze wyskilowac afke wiec albo Wolf albo Vengance +1

Okazuje się ze frejki t2 miał nie będę,wiec z pzrykrością stwierdzma ,że udziału nie wezme chyba że jest opcja polecenia t1.
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Grudzień 20, 2009, 08:34:58
temat - frejki t2
nie masz? a chcesz leciec?
przydatny bylby:

interdictor...
covetor...
industrial...
 
licze na inicjatywe  O0
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Grudzień 26, 2009, 02:58:07
bump kurna
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Grudzień 26, 2009, 03:43:04
Dzieki Egnos

Zbiorka w systemie Stacmon (high sec)
Piloci z niskim sec statusem zbiorka w systemie Ostingele (low sec)
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Grudzień 26, 2009, 12:47:21
Dzieki Egnos

Zbiorka w systemie Stacmon (high sec)
Piloci z niskim sec statusem zbiorka w systemie Ostingele (low sec)

bumpne wczesniejszy wpis...

mam tez pewna sugestie, po paczu niektorzy ludzie maja problem z audio in game,
proponuje wszystkim zaciagnac specjalnie na te okazje ventrilo w wersji 2.1.4
wiem, wiem to stare jest...
ale na takim latamy i jestesmy w stanie uzyczyc na okazje GN :)
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 26, 2009, 12:50:58
Hmmm...
Vent jest kompatybilny wstecz?
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Grudzień 26, 2009, 14:34:16
Nie, sciagnij sobie ventrilo mix to od razu bedziesz mial wszystkie wersje :)
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Grudzień 27, 2009, 02:39:36
bamp, szykujcie sie, to juz dzisiaj :)
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Grudzień 27, 2009, 13:32:22
Zbiorka pilotow z High sec status w systemie Stacmon
Zbiorka pilotow z low sec status w systemie Ostingele

Wszyscy ktorzy przybeda na miejsce, komunikacja na kanale voodoo_com
Komunikacja glosowa na serwerze ventrilo, polecam znalesc ventrilo mix, uzywamy starej wersji 2.1.4
dostep do serwera ventrilo bedzie podany na voodoo_com

Uzupelnien w fitach mozna dokonywac w systemie Stacmon - regionalny hub handlowy

Jesli ktos znajdzie czas to rozpocznijcie skanowanie wh, byloby swietnie gdyby ktos znalazl wh prowadzacy do jakiegos 0.0
tym razem postaramy sie poleciec w inne regiony

wylot 19.15 eve time
zapraszam
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Grudzień 28, 2009, 05:12:13
Duze podziekowania dla Egnostosa za pomoc w organizacji,
szczegolnie za udostepnienie TSa, niestety nasze ventrilo ma za malo slotow jak sie okazalo

Podziekowania dla wszystkich ktorzy pojawili sie w tej edycji
Kolejny raz pewien niedosyt...tubylcze intele pracowaly i wszystko chowalo sie po norach...
nie bylo zadnej fajnej walki, kilka egzekucji i tragiczne w skutkach starcie z kilkoma bomberami...

nastepna edycja male statki ale zaczynamy od przelotu przez wh do dowolnego odleglego regionu
w naszej okolicy takie imprezy sa juz zbytnio rozpoznawalne...

probowalem znalesc jakas WH w okolicznych systemach ale niestety bez rezultatow...
nastepnym razem przyda mi sie pomoc w poszukiwaniach, bierzcie w cargo probe launcher :)

ogolnie byla to najbardziej wyluzowana edycja...
scout w myrmidonie, ktory chyba nigdy wczesniej nie scoutowal i nie nadawal na audio :)
pokrzykujaca na Teesie Dziecina jednego z uczestnikow :)
i friendly fire podczas starcia z wrogimi bomberami ... :D

klimat tego co wczoraj sie dzialo oddaje to zestawienie na kb :)
friendly fire http://vu-du.org.pl/chmara/?a=kill_related&kll_id=153


Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Grudzień 29, 2009, 12:08:14
Mnie tam sie podobalo :)
Jesli tylko czas bedzie pozwalal to na pewno zjawie sie na kolejnym GN :)
I brawa dla Cola za swietne prowadzenie flotki O0
Tytuł: Odp: Gank Night 6.0 - Fregaty t2
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Grudzień 29, 2009, 12:23:05
Muszę przyznać że ten GN udał mi się wyjątkowo dobrze. Zanim skończył mi się czas na granie na miesiąc grudzień, zapisałem się do floty, doleciałem do Amarr i do połowy wifitowałem Wolfa :)