Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Xeovar

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29
141
Dyskusje ogólne / Odp: Domena centrali
« dnia: Grudzień 23, 2015, 23:12:15 »
To spoko, chętnie podejmę się bycia holderem domeny. Nie narzucam się jednak jak to jakiś problem.

Moja oferta pozostaje aktualna.

142
Dyskusje ogólne / Odp: Domena centrali
« dnia: Grudzień 23, 2015, 16:10:53 »
Jak się nikt nie podejmie to ja to ogarnę.
Jak to się ma do utrzymania forum?

143
Powodzenia. Dołączenie do Unseen Academy może nie być złym pomysłem ;)

144
Po tym jak się stworzy postać gra zaoprasza Cię do seri misji tutorialowych, w trakcie ich wykonywania sdostajesz sporo sprzętu i książek ze skilami wiec generalnie stuf gra sama Ci daje i to jest ostatni niedobitek starego systemu rozwoju postaci. Bedziesz dostawał stuf pod rase którą wybrałeś. Kiedyś było fajnie wybór rasy miał kolosalne znacznie na starcie, ale też konsekwencje później, potem zaczeli równać w dół

Taaa i dlatego jest tak dużo Caldari Achura wśród postaci z 2010 i wcześniej :D

145
Dyskusje ogólne / Odp: EVE Ciekawostki
« dnia: Listopad 27, 2015, 14:50:36 »
http://gallery.saganexplorations.net/#

Pasuje to tutaj ?

Taa i to nawet jeszcze z opisem o co kaman http://blog.saganexplorations.net/?p=2243099

Gość się trochę nalatał...

146
Wsparcie techniczne / Odp: EVE Tools dla urządzeń mobilnych
« dnia: Listopad 27, 2015, 14:49:42 »
Też to widzę. No po prostu szkoda. A z innych apek to nawet Tapatalk dla WP jest w plecy, bo blogów nie obsługuje tak jak wersje na Andka i iOS'a :(

Tego nie wiedziałem :( Mało używam tapa

147
Jest gdzieś jakaś rozpiska tego ? :)

Gdzieś wyczytałem, że pierwsze wyposażenie też jest inne.

Xeovar cytat ze steam-a:

I don't have any of those problems, but I have purchased EVE on Steam before they made so that your Steam account is also your EVE account. Launching the game through Steam gives the same launcher that non-Steam users have, only with additional "Please use your EVE username / password" text on it. In fact, I can launch and play EVE without Steam even running (which I do most of the time). Removing the launcher for Steam users was a step backwards. And I wonder why CCP even did that - so that some lazy people don't have to type their username/password?

Można odpalić grę poza steam wpisując emaila i haslo z Twojego konta steam. Ale jeszcze to sprawdzę.

Edit:

https://support.eveonline.com/hc/en-us/articles/203523662-Setting-an-account-name-for-Accounts-created-through-STEAM

Informacje jak odłaczyć konto eve od steam-a.

Oo fajne info dziękuję bardzo :)
Co do wyposażenia i wyboru parametrów postaci, z tego co kojarzę te początkowe rzeczy są pomijalne. Znaczy na początku nawet nie robi to różnicy bo podstawowe skile i tak zrobisz w pierwszy miesiąc dwa. Różnica będzie taka że jedna konfiguracja będzie mieć gunnery na 5 a inna np power management. Początkowy implant i skilowanie podstaw bardzo szybko te różnice zniweluje. A przynajmniej tak to pamiętam, przyznaję że od dawna nie grałem świeżym charem.

148
Moim zdaniem ten pack wyglada sensownie. Dwa plexy, lub 60 dni grania to jest 2x20EUR, czasem taniej jak wezmiesz większa paczkę. 25 EUR za 30d grania, PLEXa, impla do skilowania oraz 4 content packi wyglada na dobry deal. Nie mam natomiast pojęcia jak dokładnie działa integracja steam z EVE, wiem że nie mogę ściągnąć EVE przez steama bo nie kupiłem na nim ani jednego konta, ale czy problemy są w drugą stronę to nie wiem.

Główna różnica między większością MMO a EVE jest taka że w poza EVE często masz sztuczne ograniczenia - limit statków/slotów/itp. W EVE wszystko to sprawa logistyki, a świat jest dość duży. Ergo, kupisz statki w jednym miejscu, przenosisz się w drugie no i wszystkie te statki trzeba fizycznie przewieźć - nie ma maila przesyłającego itemy, itp itd. Albo robisz tyle kółek ile masz statków na piechotę, albo kombinujesz inaczej...

Co do skilowania to ciężko zrobić konkretny plan, to naprawdę zależy od tego co chcesz robić. Moja sugestia jest taka, wybierz sobie:
jedną rasę pod kątem statków
rodzaj tanka (armor / shield) tak żeby pasował do rasy
typ broni (missile/drone lub z gunów hybrydy/projectile/lasery) tak by pasowało do rasy
i skiluj te 3 obszary, do tego inwestuj dużo w skile poboczne - np energy czy electronics.

Moim zdaniem najważniejsze jest przeczytanie opisów skili i zrozumienie jak mniej więcej działa mechanika. Pamiętaj że podstawowe skile z reguły mają niski Rank (1) więc nie dość że łatwo je rozróżnić to jeszcze szybko się skilują.

Pisząc że amarzy ci się podobają przykładowo można zrobić tak:
wybierasz amarrów, więc armor tank bo tego używają i lasery bo to tez ich broń.
Lasery zużywają dużą prądu, więc od razu trzeba skilować capacitor.

Przykładowe skile na pierwszy miesiąc:
Gunnery
Amarr Frigate
Small Energy Turret
CPU Management
Power Grid Management
Capacitor Management
Navigation
Afterburner
Fuel Conservation
Evasive Maneuvering
Amarr Destroyer
Warp Drive Operation
Amarr Cruiser
Amarr Battlecruiser
High Speed Maneuvering
Acceleration Control
Mechanics
Repair Systems
Hull Upgrades
Controlled Bursts
Medium Energy Turret
Motion Prediction
Rapid Firing
Sharpshooter
Surgical Strike
Target Management
Astrometrics
Jury Rigging
Capacitor Systems Operation
Weapon Upgrades

Wszystkie te skile chcesz mieć na level 3. Statki po kolej, najpierw frytki, potem deski, crusy i bcki (frigate, destroyer, cruiser, battle cruiser).
Bron tez analogicznie, small energy turret dla frytek i desek a potem lepiej juz wsadzic medium.
kilka skilli z tej listy o rank 1 warto pociagnac na 4-5 od razu, np Mechanics, Gunnery, Navigation, CPU management, Power grid management, capacitor management (bardzo ważny dla amarrów, dla innych mniej). Pierwsza piątka nie rank 1 to albo evasive manouvering (interceptor, frytki t2, bardzo wygodne do transportu i latwe do uciekniecia, czesto pierwszy statek t2) albo hull upgrades (armorowe hardenery t2).

149
Wsparcie techniczne / Odp: EVE Tools dla urządzeń mobilnych
« dnia: Listopad 27, 2015, 11:23:52 »

Tak. I wkurza mnie to. EVE-Tracker moze nawet jako tako dziala, ale jest wolny i powiadomienia dzialaja kiedy chca.
Na androidach sa fajniejsze programy.

Taa, niestety WP nie wymiata jak chodzi o apki bo nadal mały rynek, po EVE to bardzo widać :( Były ze 3 apki, w tym ze 2 fajne które zdechły :(

150
Ad 1. Rasa nie ma znaczenia, kompletnie. Tylko to co skilujesz. Postać stwórz sobie na wygląd i ubranie (bo de facto to jedynie zmienia wybór rasy) a potem możesz spokojnie robić statki amarskie które są zasadniczo bardzo twarde. Pamiętaj tylko że EVE mocno się różni od innych MMO i tank w sensie takim jak w gdzie indziej nie działa - nawet w PVE nie ma aggro management, nie mówiąc o PvP. Dodatkowo amarzy tankują armorem (w eve są dwa rodzaje tanka, shield i armor) docelowo będziesz chciał mieć wyskilowane i statki tankujące armorem jak i shieldem.

Ad.2. Na początek najprostsze są misje. Rozdają je agencji wielu frakcji i korporacji. Pamiętaj jedynie o tym że robienie misji dla kogoś powoduję że ich przyjaciele Cię lubią coraz bardziej a wrogowie coraz mniej - a żeby mieć dostęp do dobrych misji potrzebujesz żeby Cię lubili - ergo w praktyce wybiera się jedną frakcję dla której robi się misje.
Druga opcja to milicja (factional warfare), ponoć lepsza kasa ale wymaga pvp albo przynajmniej jest większe ryzyko pvp niż normalnie misje (w hisecu).

Ad.3. Generalnie konwersja triala w pelne konto nie kosztuje duzo, bez problemu da się to zrobić po prostu płacąc za pierwszy miesiąc. Pakiety startowe dają trochę itemów dla początkujących nie jestem w stanie powiedzieć jak przydatnych w praktyce. Dla nowego gracza możliwe że tak.

Ad.4. Tak. W account management mozna kupic plex za RL kase, nastepnie w grze uzyc redeem items i wyciagnac sobie plexa (dostaniesz item), wystawić go na market i sprzedać. Uwaga - NIE LATA SIĘ Z PLEXAMI w cargo. Dolatujesz do stacji z duzym ruchem (np Jita 4-4 caldari navy assembly plant), tam robisz redeem i wystawiasz go na market. Imho warto jak możesz, ułatwi Ci start. Analogicznie, nie warto próbować płacić kasą z gry za plexy przez pierwsze poł roku, bo się zarżniesz (zanim się odpowiednio oskilujesz i nauczysz gry)

Ad.5. Są, da się je kupić od graczy, zdobywa się je różnie, generalnie BPC (blueprint copy) wypadają na nie z NPCy, no i można kupić je za punkty lojalności za misje tych frakcji (tak da się robić misje dla piratów, ale w low-secu i null-secu czyli bardziej groźnie). Kupno bez problemu w większości hubów handlowych

Ad.6. Na poczatek bym rozdał równo (może poza charisma, chyba ze chcesz sie skilowac pod bonusy z misji), bo będziesz robił różniste skile żeby je mieć tak na level 3-4. Generalnie najlepiej na początku skilować dużo różnych rzeczy do 3, potem do 4 a potem się dobrze zastanowić które 5 w jakiej kolejności robić. Optymalnie robi się tak że planuesz skilowanie na lata i remapy skilli co rok żeby maksować tempo skilowania...

Ad.7. Nie jesteś ślepy, tak jest.

151
Wsparcie techniczne / Odp: EVE Tools dla urządzeń mobilnych
« dnia: Listopad 27, 2015, 11:07:24 »
Na WP jedyne aktualnie działające narzędzie to EVE-Tracker reszta przestała być updatowana i raczej nie działa.

152
Inne gry / Odp: Gildia Role Play - Guild Wars 2
« dnia: Listopad 26, 2015, 14:57:41 »
a nie lepiej to postować na forum gw2?

Tam nikt nie czyta. A tu, jak widać, nawet odpisują :D :D :D

153
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Listopad 22, 2015, 22:25:25 »
Jesteśmy terytorialnym ally trzymającym sov.
Tak, celem jest pvp, bo nie da się trzymać sova holding bez siły militarnej, a bez ciśnienia na wojsko, przeciętny mieszkaniec 0.0 będzie średnio zainteresowany. Taka natura ludzka.
Sov holding coraz bardziej wymaga (i celowo, do tego dazy CCP) zrównoważonych umiejętności, zarówno pve/indy jak i militarnej (pvp). Bardzo dużą szkodą dla C0venu jest odejście minionkow, bo utraciliśmy wpizdu siły militarnej którą będziemy musieli mozolnie odbudowywać. A do tego cześć ludzi którzy chcą latać tylko pvp (a chcąc grać w tym modelu najlepiej mieszkać w therze, taka prawda) pewnie będzie nas opuszczać, bo 0.0 nie jest takie fajne z tej perspektywy.
Ot, c'est la vie :) A my nadal do przodu, bo C0ven będzie kiedyś zamykał tranquility ;)

154
Dyskusje ogólne / Odp: Paradox odkupuje White Wolf od CCP
« dnia: Listopad 13, 2015, 10:02:44 »
Nie tylko z Valkyrią...

https://www.facebook.com/evegunjack/photos/a.516143318535311.1073741830.509429169206726/548479291968380/?type=3&theater

Dobrze im życzę, ale na razie niespecjalnie ogarniają jak rozwijać i różnicować świat...

155
Xeo +1

dyplomatyczny wymyk: ]

Może i dyplomatyczny, ale moja personalna opinia jest taka że szkoda że rodzaj stylu gry nas poróżnił z Minionkami. Z mojej perspektywy można, ba wręcz powinno, dać się to ogarnąć pod jedną banderą. Wiesz, odwieczne marzenia o wszechpolskim sojuszu ;) jednocześnie zdając sobie sprawę z kwestii socjologicznych jak i tego że typ stylu gry wymusza choćby miejsce siedzenia, nie mogę powiedzieć że jestem zdziwiony - raczej rozczarowany rozwojem wypadków.

Zawsze jestem otwarty na współprace ;)

156
Ehh, chyba czas przywrócić zakaz pisania na centrali  :-[

Sorry, mkx nie reprezentuje opinii większości sojuszu podobnie jak Anthar :P

157
Off Topic / Odp: SPACE - kosmos, future, astronomia i pochodne....
« dnia: Listopad 05, 2015, 11:30:44 »
wierzcie sobie w co chcecie...

Właśnie, same to you :)

Cytuj
I do goscia co widzial kurwature z samolotu.... nastepnym razem wyjrzyj przez dolna czesc okna.... nagle okaze ci sie, ze ziemia wygieta jest w gore...

Ja wiem co widziałem, a ty byłeś kiedyś w samolocie? Najlepiej lecącym? Najlepiej na trasie transatlantyckiej?

Swoją drogą w dzisiejszych czasach to mega łatwo udowodnić - rakieta+kamera a może nawet dobry dron da radę, lecisz pionowo do góry i wszystko jasne...

Swoją drogą o tak podstawową wiedzę fizyczną jeszcze się w internecie nie kłóciłem. Ciekawe kiedy zaczną się pojawiać ludzie twierdzący że nie potrzeba powietrza do oddychania.

158
Dyskusje ogólne / Odp: Co by tu dalej
« dnia: Listopad 04, 2015, 18:55:19 »
A poważnie to poprosimy moda o pocięcie wątku bo to faktycznie tutaj się nie powinno znaleźć :)

159
Off Topic / Odp: SPACE - kosmos, future, astronomia i pochodne....
« dnia: Listopad 04, 2015, 17:03:18 »
No i co Xeo? Widziałeś tą "zlekką wypukłość". Łyso?  ;D

Nie bardzo, nie chciałem się chwalić ale byłem ciut dalej samolotem niż w ramach kontynentu i widziałem kurwaturę z wielu perspektyw - i z żadnej z nich nie było widać słoni ani żółwia ;)

160
Dyskusje ogólne / Odp: Co by tu dalej
« dnia: Listopad 04, 2015, 17:00:43 »
to nie jest tajemnica, że mamy plusa do vergów i volty, z którymi zresztą czasem latamy. Ja poprostu bardzo, ale to bardzo nie lubie Anthara

Mnie to gila z kim macie plusa, i zupełnie Was rozumiem bo Thera i sposób latania powoduje że to ma dla Was sens.
Ja mam tylko prośbę żebyście z definicji nie zwalali wszystkiego na nas, bo naprawdę kupę rzeczy ludzie sami udostępniają a potem się dziwią że inni to przeczytali (vide ten pastebin, nie jedyny z resztą).
A choć Anthar się Was czepia z zapałem godnym lepszej sprawy (może Cię nie lubi z wzajemnością ;) ) to C0ven != Anthar ;)

Swoją drogą Anthar, jak masz zamiar robić nam PR poprzez przykurwianie się do innych bo ich nie lubisz, to przestań, bardziej nam pomożesz. Wolałbym nie przywracać zakazu pisania na centrali - inna sprawa że pewnie nikogo poza Tobą nie będzie to dotyczyć. Piszę po chamsku i publicznie, bo jak cię personalnie prosiłem to mnie zignorowałeś - jak widać na przykładzie tego wątku.

161
Dyskusje ogólne / Odp: Co by tu dalej
« dnia: Listopad 04, 2015, 16:09:06 »
Pewni masz kogoś kto był ptfie, a jest u nas, na jakiejś meilingliscie. Wsadz szpiega będzie insta reset. Mimo, że u nas nie ma czego szpiegowac.

Zanim zaczniecie kogokolwiek resetować, sprawdźcie czy Wasz OpSec jest ok, bo pewne rzeczy można na pastebinie wyczytać - jak np to co anthar pisze o standach.
http://pastebin.com/4FTgUeWH


162
Off Topic / Odp: SPACE - kosmos, future, astronomia i pochodne....
« dnia: Listopad 04, 2015, 16:04:20 »
Ależ proszę.

Bierzesz teleskop i dokonujesz obserwacji najbliższych planet (w sumie zacznij od księżyca, najbliżej masz). Podejrzane jak cholera, ale wygląda na to, że wszystkie odpowiednio duże i gęste obiekty w kosmosie mają kształt zbliżony do kuli. TADAAAAM!

Można i tak, ja ostatnio widziałem rzeczoną kurwaturę z okna samolotu rejsowego, bardzo dobrze ją widać i ładnie wygląda z 8km npm...

163
NoobGarten / Odp: korporacje npc - problem
« dnia: Październik 26, 2015, 12:40:38 »
Zawsze była mowa o 5%, chyba dalej tak jest.

Nie jest. Jedną z podstawowych zmian przy oraniu agentów i działów dla których pracują, było poza zmniejszeniem ilości tych działów, ich ujednolicenie. Teraz konkretny agent daje misje konkretnego typu, bez wyjątków (no, poza storyline, ale w nich raczej nie ma transportów)

164
NoobGarten / Odp: korporacje npc - problem
« dnia: Październik 26, 2015, 10:15:16 »
Jedna uwaga Doom - już nie ma agentów dających mieszanki misji, teraz jasno wiesz jaką misję dostaniesz, także mieszanki bojowej z transportem już się nie da mieć od jednego agenta. Natomiast czasem i tak warto odrzucić co mniej lubianą/opłacalną misję.

165
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Październik 19, 2015, 16:28:03 »
To już znam. :) Jednak jestem ciekaw czy znacie jakieś inne mocno sandboxowe i dobre tytuły. Może być fantasy, sc-fi lub militarne, mniejsza o to.

Kiedys byl Darkfall Online, ale nie wiem czy nadal żyje

166
Dyskusje ogólne / Odp: EVE Ciekawostki
« dnia: Październik 16, 2015, 14:25:08 »
Najpierw pomysł mi się podobał potem poczytał troche i pomyślałem i mam mieszane uczucia.

Z jednej strony nie do końca zgadzam się z osobami mówiącymi "P2W end of EVE", z drugiej strony jest to duża zmiana która znowu ułatwi życie ludziom płacącym i będzie na granicy gold ammo a gold ubranka. I przez tę granicę jest chryja, bo temat jest dyskusyjny.

Dobre jest to że CCP to pokazało jako pomysł, i patrzą na reakcję community. Wydaje mi się że nie docenili jej siły, mimo że co najmniej 2 CSMów też było przeciw temu pomysłowi. Spodziewam się też, że nauczyli się już tyle żeby nie próbować na siłę wdrażać czegoś co kończy się dużym oporem graczy, zwłaszcza jak chodzi o rzeczy związane z mikrotransakcjami.

Osobiście wolałbym żeby zautomatyzowali mechanizm sprzedaży postaci i ewentualnie dodali opcję robienia Rename/Change look w momencie zakupu.
No, w ostateczności pakowanie nie SPków w paczki tylko konkretnych skilli i ich odsprzedawanie - to zdecydowanie zmniejszy efekt postrzegany jako p2w, bo nie będzie się dało skilować czegokolwiek za kasę, tylko trzeba będzie kupić konkretnego, gotowego skila.

Zobaczymy jak to się skończy.

167
Patche i dodatki / Odp: Nowy launcher
« dnia: Październik 12, 2015, 11:01:57 »
Hm. Zaciekawił mnie ten "drugi monitor". Wiesz jak to działa dokładnie? Bardziej myślałem o ustawieniach poszczególnych okien w Eve, czcionce itp. Jednak możliwość zdefiniowania w launcherze, na którym monitorze, który klient ma się odpalać to już w ogóle perfekcja. Po kliknięciu ikonki "play" nadal muszę przenosić klienta na drugi monitor. Po zamknięciu go także z poziomu launchera i ponownym włączeniu pojawia się nadal na monitorze "1". Jeśli masz dokładniejsze info będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam.

W ustawieniach grafiki klienta EVE masz opcje wybory który monitor - jak jest podłączony więcej niż jeden, to pojawia się dwa razy karta graficzna z numerem monitora na końcu. W ten sposób da się wymusić aby klient używał konkretnego monitora. I to jest pamiętane w settingsach których można mieć dwa zestawienia.

168
Patche i dodatki / Odp: Nowy launcher
« dnia: Październik 11, 2015, 12:16:49 »
Edit: ciekawi mnie natomiast opcja Setting. O co chodzi z tymi ustawieniami? Zakładam, że chodzi o to, że PO logowaniu można mieć kilka ustawień UI itp? Jeśli tak to jak dla mnie już naddto ;)

Tak, można mieć wiele katalogów settings, każdy z innymi ustawieniami i w ten sposób np niektóre konta mogą się otwierać na jednym monitorze inne na drugim itp

169
Książki to jedna z lepszych metod nauczenia się języka i ze słownikiem szybko będziesz brykał, sam się nauczyłem bardzo dużo na Police Quest 1 (320x200 4color CGA jak ktoś wie co to znaczy) :D

A safehold warty przeczytania, dobrze się czyta, ale realnie nie spodziewam się żeby storyline kiedyś doszedł do spuszczania wpierdolu obcym, po 5ciu tomach ledwo zaczynali "wyjaśniać sprawy" sobie nawzajem na planecie ;)

170
O dobrze wiedzieć że Safehold się rozwija :)
Neal Asher też pisze nowe rzeczy, wydaje teraz Dark Intelligence - nowa historia, w tym samym świecie.

171
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Październik 03, 2015, 11:04:46 »
Dredy wrzuciliście żeby zabić posa czy walnąć carriera?
PL zostały wynajęte czy wpadły przy okazji?
Jak wygląda sytuacja SW w Stain?

Pos należy do United Warriors (znany dość altkorp pl), był zrefiony dzień wcześniej przez nas + 30 carrierów SW. Jaki ze timer wyszedł dość późno, to reszta SW nie przyleciała (dla nich była to druga w nocy). Dobijaliśmy go walcząc z United Warriors, po 40 min jak już się ogarneliśmy i POS by spadł i było już oczywiste że więcej kapsów na grid nie przyleci, PL "z przykrością" dropnęły na nas flotkę przygotowaną na dużo więcej carrierów.
A sytuacja wygląda tak, że to są dalekie tyły SW i mamy dalej z naszego stagingu w catch, niż PL z ich stagingu w delve

172
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Wrzesień 18, 2015, 19:42:52 »
To ja powiem jak to wyglądało z mojej perspektywy.
Jak mnie gdzieś nie chcą, to wychodzę. Szczere, ale prawdziwe. Wiesz Xeo ile sił kosztowało nas zbudowanie naszego korpa ? To się nie stało samo z siebie. Nie odchodzi się z korpa z którego jest się zadowolonym. Ludzie po pewnym czasie, przychodzili do nas sami, ze względu na atmosferę (kto z nami siedział ten wie) i to, że non stop coś się u nas działo (wtf, 5 osobowy korp, który zabija więcej niż stare, kilkukrotnie większe korporacje). Widocznie chcięli do tego należeć.
Dlaczego wyszliśmy ? Bo nasz styl gry nie pasował do stylu gry reszty. Były przez to dramy o wszystko, o to, że nie ogłaszamy roamów oficjalnie, najlepiej mailowo, na forum i z podanymi fitami, o to, że nie ganiamy troll cepów tylko siedzimy w koalicyjnym regrupie (to wkońcu pvp czy okopywanie się na farmie ?), o to, że ktoś napisze fit z dupy na kb, mimo, że fit był z dupy, a właściciel gra już zdecydowanie za długo, żeby tego nie wiedzieć. Ja nie lubie jak ktoś na mnie pluje, a później przychodzi do mnie na kanał i jakby nigdy nic, chce razem latać bo mu brakuje kili do normy. Ja jestem szczery i prawdziwy do bólu. Albo się lubimy i gramy razem, albo sie nie lubimy i nie wchodzimy sobie w drogę. Szkoda, bo w c0venie nadal jest kilka osób, które bardzo lubię, np część BWC.
Nie było też tak, że wyszliśmy bo pewnego dnia uznaliśmy, że jest chujowo i nie chcemy sova. To była kumulacja pewnych wydarzeń i całej atmosfery w sojuszu. Myślę, że nasze wyjście ulżyło wielu osobom, tak jak i dla nas ulżyło gdy wyszliśmy. Nikogo siłą nie zabierałem, wszyscy poszli z korporacją, bo widocznie uznali to za najlepsze dla siebie.
Co do bezcelowości to co ja poradzę, my się poprostu lubimy bić. Nie przeszkadza to nam w posiadaniu iluśtam r64, sova (nie mamy go na siebie bo jesteśmy za leniwymi chujami żeby go zentosisować) i braniu udziału w działaniach stain wagonu do którego też należymy. Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia.

Ja to wszystko rozumiem i nie żywię do Was urazy. Wyszło jak wyszło, to tylko gra, jak przyjdzie co do czego to i tak sobie pomożemy :) I życzę udanych łowów z Thery, a jak ktoś się do Eso zapląta to zapraszamy na tsa :)

173
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament XIII
« dnia: Wrzesień 18, 2015, 15:15:12 »
Będzie, jeśli by go nie zrobili to było by nie do odrobienia jeśli chodzi o PR

Wiesz, mogą zacząc promować New Eden Open, bardziej pod esport pasuje niż AT

174
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Wrzesień 18, 2015, 15:12:59 »
Mi się bardzo spodobały sformułowania o wyciąganiu ludzi i bezcelowym PvP :) szczególnie te drugie sobie zapamietam :)

I żeby nie było nieporozumień, bo ja nie mam do Was pretensji ani żalu, tylko zwracam uwagę, że dla postronnej osoby to może tak wyglądać:
W C0venie powstał korp który zebrał osoby lubiące PvP w jednym miejscu, po czym ten korp pomimo ofert zajęcia wiodącej i decydującej pozycji w sojuszu, stwierdził że zasadniczo nie interesuje go sojusz w którym powstał bo jest chujowy, w końcu wszyscy istotni doświadczeni piloci są już w tym korpie, więc czas po 10 miesiącach wyjść z sojuszu i zająć się siedzeniem w dziurze.

Czy mam do Was pretensje? Nie. Czy uważam to za głupi pomysł? Nie, z punktu widzenia spawnowania bitek to dobry pomysł. Czy mi się to podobało? Nie, celowo czy nie (zakładam że nie celowo, bo moim zdaniem nie było w tym ani złej woli ani celowości, po prostu tak się sytuacja rozwinęła), pozbawiliście nas dużej ilości dobrych pilotów.

Jak chodzi o "bezcelowe PvP" to znowu żeby nie było nieporozumień, bo odnoszę wrażenie że to źle odebrałeś:
C0ven oparty jest o bycie sojuszem PvP (jakkolwiek możecie się z tego teraz nabijać) gdyż jest to NIEZBĘDNE do bycia niezależnym sovholderem. PvP jest narzędziem prowadzącym do celu którym jest end-game, sovholding itp.
Sojusz w którym teraz jesteście nie ma celu poza PvP. Stąd stwierdzenie o bezcelowym PvP, jako o PvP pozbawionym celu poza samą walką i to w konkretnych warunkach small scale pvp, bez niczego na szali, bez ryzyka, bez wygranej poza zielonym KB.
Samo w sobie PvP może być celem, na pewno jest też drogą do wielu celów jest jakiekolwiek PvP bo buduje umiejętności.

A najbardziej mi przykro, że jak zwykle tak to się skończyło - wystarczy więcej Polaków w jednym miejscu i zaraz znajdzie się powód do wzajemnej nienawiści i napierdalania. To tak jakby ktoś nadal miał marzenia o jednym polskim ally...

175
Przedpokój / Odp: Cześć!
« dnia: Wrzesień 18, 2015, 09:38:53 »
O wb Oketa :)

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29