Eve-Centrala

Eve Online => Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje => Wątek zaczęty przez: Ptysiu w Marzec 08, 2014, 17:24:09

Tytuł: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Marzec 08, 2014, 17:24:09
Wątek dyskusyjny topicu Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację.

Link: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12674.msg214069#msg214069
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: [DZ1CZ] Rebbel'o'Ammar w Kwiecień 18, 2014, 15:07:01
Witam!

Sojuz Yarrr & Co ma zaszczyt ogłosić Pierwszy Dziurowy Turniej Joust!

Pierwsze wydarzenie bedzie miało miejsce we wtorek 22.IV
Nagroda:
Póla wpisowego  (ok 80 kk ISK)

Wpisowe:
5 kk ISK (proszę przelać na konto Rebbel'o'Ammar, decyduje kolejność zgłoszeń)
-osoby które zapłacą i nie polecą (z braku miejsc lub z powodu nieobecności) dostają 100% refund.

Zasady:
1) Dowolna frytka t1
-jedna fregata t1 z dowolnym fitem. Jedna frytka z tym samym fitem ma być używana przez cały event. Zwycięzca turnieju musi opublikować fit by otrzymać nagrodę.
-nie trzeba zgłaszać frytki ani fitu. Pragnę uniknąć sytuacji by zawodnicy się na siebie metowali.
2) System pucharowy. Parujemy się wg. kolejności przelania wpisowego - pierwszy z ostatnim, drugi z przedostatnim, ect. Z tego powodu liczba miejsc będzie ograniczona: 2,4,8,16 albo 32 (jesli będzie wiecej niż 16 a mniej niż 32 osoby możliwe że zorganizujemy eliminacje do top 16)
-ewentualne eliminacje to tzw swiss. 3-4 rundy. 5pktów win, 4pkty modfied win, 2pkty modified loss, 1 pkt za draw. top16 to ludzie którzy po 3-4 rundach będa mieli najwiecej punktów.
3) Walczymy warpując na sędziego głównego - 8lindhunter - arena ma 50-100 KM dookoła niego(do ustalenia w dniu turnieju). Kto wyleci dyskwalifikacja.
4) Walczymy do zniszczenia, dyskwalifikacji albo do poddania się jednej ze stron. There can be only one!
5) Jeden mecz = 10 min. Po upływie czasu, mniej zniszczony statek wygrywa (decyzja sędziego)
- finał bez limitu czasu.
6) Wspomaganie się drugim kontem, pomoc zewnętrza = dyskwalifikacja.
7) W kwestiach spornych decyduje głos 8lindhunter'a

Początek i koniec:
22.IV - wtorek
Przewiduję frekwencje na ok 16 osób i 4 rundy.. czyli cały event zajmie ok 1-2h. Start ok 21:oo PL / 20:oo GB / 19:oo EVE

Miejsce:
Dziura domowa sojuzu YARRR & CO: J124028

Uczestnicy zarejestrowani:
1) Rebbel'o'Ammar
2) Sniped Hakomairos
3) Qintes
4) Jaszczombica Tailor
5) JaggernautSlam
6) ADI 26
7) Joker Josef
8) Papus Directorus

EOL


Z pi(j/r)ackim ARRR!
R
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Zygi O. w Kwiecień 18, 2014, 15:33:57
a wpisowe nie powinno byc 50kk zamiast 5? :-o toć nie warto nawet tego wh szukac:-P
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Kwiecień 18, 2014, 15:36:07
1. czy jako t1 rozumie się frakcyjne frytki? i czy można używać t2 moduły?
2. czy trzeba wapować na 0 na sędziego czy można odpowiednio większą odległość wybrać ?
3. czy jeśli podlece na umowną granicę 100km i osoba orbitująca mnie na 20km , lecąc po tejże orbicie oddali się od sędziego na 120km to zostaje zdyskwalifikowana?  >:D
4. czyli wystarczy tylko 1 ship , bo drugiej szansy nie będzie? :D
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: [DZ1CZ] Rebbel'o'Ammar w Kwiecień 18, 2014, 15:45:20
a wpisowe nie powinno byc 50kk zamiast 5? :-o toć nie warto nawet tego wh szukac:-P

Jak sie ograniemy z organizacją będzie truniej frytek frakcyjnych z wpisowym 50 kk.
W planach mamy też turniej cruisów t1, i turnieje 2 vs 2; 3 vs 3; i 4 vs 4;
Docelowo chcemy jeden mały event raz w tygodniu i jeden duży raz w miesiącu :)
Ale wszystko po kolei.. Tak jak pisałem to pierwszy mały event.

1. czy jako t1 rozumie się frakcyjne frytki? i czy można używać t2 moduły?
2. czy trzeba wapować na 0 na sędziego czy można odpowiednio większą odległość wybrać ?
3. czy jeśli podlece na umowną granicę 100km i osoba orbitująca mnie na 20km , lecąc po tejże orbicie oddali się od sędziego na 120km to zostaje zdyskwalifikowana?  >:D
4. czyli wystarczy tylko 1 ship , bo drugiej szansy nie będzie? :D

1) tak t1 bez frakcyjnych. można fitować co się chce.. meta, t2, frakcje...
2) sędzia będzie ustawiony pomiędzy dwoma celestialami, zawodnicy warpują najpierw na 'swojego celestiala' a potem na sędziego na dowolny dystans <100km
3) kto oddali się na 101 km od sędziego wypada.. możliwe ze zadecydujemy o mniejszej arenie (50km) zeby wymusić inną taktykę niż orbita 500m i F1:P
4) Tak :D jak się poddasz/zdyskwalifikujesz to nawet jej nie stracisz:)
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: [DZ1CZ] Jaszczombica Taylor w Kwiecień 18, 2014, 17:03:54
A co z lootem pozostawionym przez przegranych? Mozna go zebrac?

Mozesz mnie wpisac;)
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: [DZ1CZ] Rebbel'o'Ammar w Kwiecień 18, 2014, 17:15:38
A co z lootem pozostawionym przez przegranych? Mozna go zebrac?

Mozesz mnie wpisac;)

Loot należy do pokonanego.. to jest turniej a nie polowanie;)
Wpisuję dopiero po zaksięgowaniu opłaty rejestracyjnej 5 kk ;)

Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Kwiecień 19, 2014, 02:59:10
a wpisowe nie powinno byc 50kk zamiast 5? :-o toć nie warto nawet tego wh szukac:-P
Centralowe bragging rights > isk.
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 21, 2014, 15:10:39
Chetnie wzialbym udzial w waszym turnieju, jednak termin jest dla mnie srednio 'dziwny'
zrobcie jakis sondaz czy weekend nie jest lepszy.
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: [DZ1CZ] Rebbel'o'Ammar w Kwiecień 22, 2014, 07:41:59
Chetnie wzialbym udzial w waszym turnieju, jednak termin jest dla mnie srednio 'dziwny'
zrobcie jakis sondaz czy weekend nie jest lepszy.

Pierwsza edycja jest raczej dla Yarrrowców, jako że dotarcie do naszej dziury, dla każdego kto w niej nie mieszka, będzie bólem w du pie. Jak się otrzaskamy organizacyjnie to będziemy robili sondę w sprawie terminu, a miejscem pewnie będzie hi sec(z powodów logistycznych). Nie mniej wszystkie uwagi są dla mnie cenne i w domyśle regularne turnieje 1 na 1 i 4 na 4 (w różnych złomach) to jest to co mnie kręci i będę się za tym kręcił:)
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 22, 2014, 09:53:04
Nie mniej wszystkie uwagi są dla mnie cenne i w domyśle regularne turnieje 1 na 1 i 4 na 4 (w różnych złomach) to jest to co mnie kręci i będę się za tym kręcił:)

Pierwszy z brzegu lowsecowy dead end w hisecu:
http://evemaps.dotlan.net/map/Essence/Estaunitte#npc

Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Kwiecień 22, 2014, 10:35:13
Raczej stawiałbym na http://evemaps.dotlan.net/map/The_Citadel/Horkkisen#npc
8 skoków od Jita i system z 3 stacjami (możliwość wcześniejszego zwiezienia sprzętu i to lecąc po hi sec)
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 22, 2014, 11:01:54
Dotarcie do dziury nie jest problemem, przynajmniej nie dla mnie.
Zróbcie sonde na weekend i w tygodniu. Jak będzie po pare osób to można to rozdzielić.
W hajseku raczej nie dam rady bo przyleci po mnie dużo białych krzyzykow :]
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 22, 2014, 12:29:52
Raczej stawiałbym na http://evemaps.dotlan.net/map/The_Citadel/Horkkisen#npc
8 skoków od Jita i system z 3 stacjami (możliwość wcześniejszego zwiezienia sprzętu i to lecąc po hi sec)

O to to.. po cholerę robić to w WH. W takim deadendowym lowsecu, walcząc na safe spocie, macie pełną prywatność (sędzia może mieć otwarty skaner i patrzeć na probe'y). Dodatkowo, jest chyba mechanika duela, więc nawet nie trzeba się obawiać straty SS.
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 22, 2014, 12:51:28
Pierwsza edycja jest raczej dla Yarrrowców, jako że dotarcie do naszej dziury, dla każdego kto w niej nie mieszka, będzie bólem w du pie. Jak się otrzaskamy organizacyjnie to będziemy robili sondę w sprawie terminu, a miejscem pewnie będzie hi sec(z powodów logistycznych). Nie mniej wszystkie uwagi są dla mnie cenne i w domyśle regularne turnieje 1 na 1 i 4 na 4 (w różnych złomach) to jest to co mnie kręci i będę się za tym kręcił:)
Wiec po co jest temat na centrali? Rook zdaje sie zrobił wam forum
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: [DZ1CZ] Rebbel'o'Ammar w Kwiecień 22, 2014, 13:06:51
Wiec po co jest temat na centrali? Rook zdaje sie zrobił wam forum

Taaa.. zrobił... http://forum.yarrr.org/ i tak już drugi tydzień... zapraszam do postowania :D
i KB też jest! http://kb.yarrr.org/... jest na czym oko zawiesić ;)

Pomijając tę drobną niedogodność, turniejowanie się jest tym przyjemniejsze im liczniejsze grono uczestników.
Nie zabronimy nikomu udziału w dzisiejszym wydarzeniu, a za jakiś czas mam nadzieje ze bedzie to event dla całej polskiej komuny EvE, w jakimś ciepłym low-secu:P

A ze jestem n00bem to słucham starszych kolegów j/w!



Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Khurghan w Kwiecień 22, 2014, 15:06:17
Taaa.. zrobił... http://forum.yarrr.org/ i tak już drugi tydzień... zapraszam do postowania :D
i KB też jest! http://kb.yarrr.org/... jest na czym oko zawiesić ;)

Pomijając tę drobną niedogodność, turniejowanie się jest tym przyjemniejsze im liczniejsze grono uczestników.
Nie zabronimy nikomu udziału w dzisiejszym wydarzeniu, a za jakiś czas mam nadzieje ze bedzie to event dla całej polskiej komuny EvE, w jakimś ciepłym low-secu:P

A ze jestem n00bem to słucham starszych kolegów j/w!

No rzeczywiście, ładna modelka :)

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Jan Morgenstern w Kwiecień 22, 2014, 15:16:09
Jak będziecie szukać miejsca na nowy turniej to zapraszam do mnie do Mya lub Gerper. Ciche deadendy kilka jumpów od Dodixie. WH moze być kłopotliwa, w highsecu nie wszyscy chętni będą mogli brać udział. A przy okazji do dorzuciłbym coś do puli nagród coby było więcej chętnych z powodu smaczniejszej marchewki ;p
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Dux w Kwiecień 22, 2014, 16:12:34
Jak turniej ma być frejami, to nie powinno być problemów nawet dla tych co są outlaw, co by do takiego systemu dolecieć ;)
Swoją drogą, znowu nie tak trudno dolecieć nawet do takiego WH ze statykami, jak u Was. Nawet jak nie w dniu turnieju, to można dzień wcześniej się doczłapać jakimś dłuższym przelotem przez c5 i się wylogować na spocie. Dla chcącego nic trudnego. Wystarczy się dogadać z organizatorem :)
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Kwiecień 23, 2014, 12:35:11
Taaa.. zrobił... http://forum.yarrr.org/ i tak już drugi tydzień... zapraszam do postowania :D
i KB też jest! http://kb.yarrr.org/... jest na czym oko zawiesić ;)

Pomijając tę drobną niedogodność, turniejowanie się jest tym przyjemniejsze im liczniejsze grono uczestników.
Nie zabronimy nikomu udziału w dzisiejszym wydarzeniu, a za jakiś czas mam nadzieje ze bedzie to event dla całej polskiej komuny EvE, w jakimś ciepłym low-secu:P

A ze jestem n00bem to słucham starszych kolegów j/w!


(http://www.sadistic.pl/images/smiles/PDT_alc.gif) na urlop nawet nie pozwolą pojechać...
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Maj 26, 2014, 18:12:35
(http://www.sadistic.pl/images/smiles/PDT_alc.gif) na urlop nawet nie pozwolą pojechać...

Starczy tego urlopu, do kieratu :P

A przy okazji, bump
[youtube]http://youtu.be/VEFTbU8Zuio[/youtube]
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpp w Lipiec 04, 2014, 16:19:52
mikker to gra czy tylko dołączył deadcorp do soja ;]?
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Lipiec 04, 2014, 17:33:33
mikker to gra czy tylko dołączył deadcorp do soja ;]?

Mikker to z YARRR nie wiele ma wspólnego AFAIK.
Chyba o Różowe Króliki Ci chodziło :P
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Lipiec 04, 2014, 20:00:44
Mikker pojawia się rzadko, ale Visionaire jest non stop obecny.
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Lipiec 04, 2014, 22:37:53
Pogłoski chodzą że 'ma grać w gre' :P

[youtube]http://youtu.be/ggyC0FOzqHM[/youtube]
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Lipiec 05, 2014, 11:03:58
ehhh sorrki za offa, ale Alestrom kojazy mi sie jednoznacznie.
Z najlepsza gra skirmishowa jaka powstala ever...

https://www.youtube.com/watch?v=e4RSBtoZryg
DLS najsilniejsza grupa 6v6, raz nam sie udalo ich pokonac i to tylko jak byli w 5: ], szczury tez mialy niezlych ogarow i udawalo im sie lac od czsu do czasu.
evka jest dobrym zamiennikiem, ale niestety nigdy nie bedzie lepsza: [
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Lipiec 05, 2014, 11:06:54
ehhh sorrki za offa, ale Alestrom kojazy mi sie jednoznacznie.

Nadal jest sens w to grać? Czy ta gra też już zwowiała?
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Lipiec 05, 2014, 11:15:05
no wlasnie, nie. o ile ze skillem to nie siadlo tak jak w wowie.
Za to wyraznie czuc ze chlopaki nie maja kasy i przez ostatnie 2 lata to jest agornia. wyjebali ich z platformy SONY, pozniej rozlamy w firmie. Prawa wykupilo 2 debili ktorzy zenujaco probowali wycisnac z tego troche kasy wprowadzajac najprawde kretynskie pomysly(mikrotranzakcje), ku uciesze kerbirow. obecnie populacja jest tak mala, ze ciezko jest czerpac z tego fan. ostaly sie 2 typy graczy. niereformowalne z wypalonym mozgiem kerbiry, ktore poza flotami swiata nie wida i wyjadaczy, ktorzy sa uzaleznieni od zabijania. Przy czym pierwszych nie spotkasz w pvp zone, a z tymi 2 ciezko jest podjac jaka kolwiek rowna walke. No i wszechobecna gankerka.

mimo to zdarza mi sie logowac raz na jakis czas. ale tylko po to aby przypomniec sobie dlaczego porzucilem ta skad inad bardzo udana gre.

Obecnie wszyscy czekaja na NavalAction. jako niezaleznego nastepce. Ale pozyjemy zobaczymy.
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Lipiec 07, 2014, 09:41:26
Szukam waszego aktualnego KB, proszę o linka ;)
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Lipiec 07, 2014, 09:48:18
Szukam waszego aktualnego KB, proszę o linka ;)

http://www.yarrr.killmail.org/ <---bodajże ten jest aktualny
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Lipiec 13, 2014, 22:42:06
bump

Zaczęło się od zalfowania cepa (http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24375043):
(http://www.kiepy.pl/uploads/2012_04/13/29921_3481_500_Alf-I-Kot.jpg)
Nikt nie wie jak gnosis tego dokonał. Potem cynko i wszystko eskalowało :o

http://dog-net.org/brdoc/?brid=25567 (http://dog-net.org/brdoc/?brid=25567)

Coś się spieprzył dog-net więc wklejam zapasowy link: http://hq.c0ven.pl/kb/?a=kill_related&kll_id=267494 (http://hq.c0ven.pl/kb/?a=kill_related&kll_id=267494)
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: TTesla w Lipiec 14, 2014, 06:54:34
Słabe,  tyle powiem
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Lipiec 14, 2014, 07:30:42
Brakowało nam Ciebie Tesla. Zebraliśmy co cenniejszy loot i polecieliśmy dalej, nie było nas może 30min. Gdy wróciliśmy to już nawet wraki było zsalvagowane. Scena jak z Pan życia i śmierci.
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: TTesla w Lipiec 14, 2014, 08:20:47
Miałem cały tydzień pełen roboty,  ogólnie mnie jakaś niemoc wzięła. Zalogowałem raz ale spadłem z jajem chcąc dolecieć przez provi ;D
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Lipiec 14, 2014, 21:09:42
Regulacja pogłowia ciąg dalszy:
http://hq.c0ven.pl/kb/?a=kill_related&kll_id=267624 (http://hq.c0ven.pl/kb/?a=kill_related&kll_id=267624)
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: [BWTF] Xapitan Bomba w Lipiec 14, 2014, 22:14:20
Errrm. Nawet dykty nie ubili, wow. Oh wow.
Dobra robota :D
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: nugatar w Lipiec 15, 2014, 04:17:18
Az chailbym jakos skomentowac ale nic madrego nie umiem napisac to obrazek wrzuce.

(http://www.dominickevans.com/wp-content/uploads/2013/12/AlcoholicMiracleDisability.jpg)
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Sierpień 26, 2014, 16:10:39
Roam 'spłyf' zakończony sukcesem, (chyba) wszyscy wrócili cało >:D

(http://clip2net.com/clip/m0/40d91-_mg_1915-379kb.jpg?nocache=1)
Tytuł: Odp: Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Wrzesień 23, 2014, 10:49:21
[youtube]http://youtu.be/d5P5Tz3VH94[/youtube]