Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jakub Trokowski

Strony: 1 ... 17 18 [19] 20
631
Crucible / Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« dnia: Listopad 19, 2011, 11:31:16 »
http://i.imgur.com/z3WQf.jpg
Ale... jest taki... nie-caldaryjski! Taki... symetryczny! :(

Już zabrali mi scorpiona, teraz crowa...
No - zmiana ravena jest na +, tyle co widziałem przynajmniej.

632
Przedpokój / Odp: Składamy hołd w stronę półświatka EVE
« dnia: Październik 21, 2011, 15:51:02 »



Muszę częściej zaglądać na centralę - śmiesznie tu jest.

633
NoobGarten / Odp: Sensor Dampener - jak przeciwdziałać?
« dnia: Sierpień 08, 2011, 18:34:47 »
Conjunctive Gravimetric ECCM Scanning Array I to moduł zabezpieczający przed jammami, gaylente na misjach chyba nie jammują, więc szkoda slota - daj (jak już Mona napisał) sensor booster + skrypt na zasięg.

634
Dyskusje ogólne / Odp: A piece of history, czyli jak bylo kiedys
« dnia: Lipiec 05, 2011, 20:30:54 »
To ja też wlapię skrina - stary bilbord: http://screenshot.xfire.com/s/23144759-4.jpg :P

635
Incarna / Odp: Incarna, patchnoty.
« dnia: Czerwiec 22, 2011, 17:38:51 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=891 :D

Na VGHD za 80 dolków możesz mieć 80 striptizerek, a nie głupiego monokla. ;)
Nie zrozumieliśmy się: ja akwarium chcę! ;)

A u Was też jest tak ciemno w tej cholernej kajucie? Może jakiś włącznik światła  jest  ;D
U minimatarów?! :P

Natomiast cieżko sie wymienia karty graficzne w laptoku, przypuszczam że będzie wiele takich osób które już odczuły mega pain in ass.
A no - boil... narazie EVE działa, ale pytanie z "jak?" zmienia siępowoli w "do kiedy?" :/

636
Incarna / Odp: Incarna, patchnoty.
« dnia: Czerwiec 22, 2011, 14:55:26 »
ten post na eveo idealnie podsumowuje moje wrazenia
<cytat>
Dobrze ten cytowany koleś gada, quafe mu!

Obszedłem kwaterę, spodobało mi się że jest quafe na półce, ale 4-5 fpsa już się nie podobało. Więc efekt taki że wyłączyłem kwaterę i stacja po paczu zamiast lepiej, to wygląda gorzej. Brawo...
Inny minus - większy nawet - wolniej się teraz statki zmienia, nie działa przeciąganie z listy shipów na hangar. A że plusów nie widzę...
No i gdzieś czytałem, że miały być akwaria z rybkami i hologram striptizerki - a jakoś nie ma. :(

637
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Inne
« dnia: Czerwiec 16, 2011, 12:11:33 »
Ale czekaj; ja bym proponował Tobie zrobić tak:
 - aktualnego triala wykorzystaj na podjęcie decyzji czy chcesz grać czy nie, jeśli chcesz:
 - znajdź kogoś, kto planuje i tak kupić plexa,
 - niech on wyśle Ci zaproszenie, masz traiala 21 dni,
 - "ktoś od plexa" kupuje plexa i daje Ci go, Ty przedłużasz konto (o 30d plexem), przyjaciel dostaje 30d.

638
Dyskusje ogólne / Odp: Niespodziewane DT
« dnia: Czerwiec 15, 2011, 15:23:35 »
"4 teh lulz" to by nie DDoSowali, tylko np podmienili obrazek z głównej strony na pop tard cata lecącego obok jita 4-4.

Ale uwierz w co chcesz.

639
Patche i dodatki / Odp: Vanity Store
« dnia: Maj 27, 2011, 15:11:50 »
"logo placement on your ships or a fishtank/stripper pole for your Captain's Quarters"
Hmmm... już chciałem dać to jakiś rage, ale jednak nie. :P

640
NoobGarten / Odp: Niwelacja zakłóceń wrogiego okretu
« dnia: Maj 15, 2011, 16:10:16 »
A fakt, mój błąd. Coś musiałem źle zerknąć. (Albo pomylić z ECMami. :P )

641
NoobGarten / Odp: Niwelacja zakłóceń wrogiego okretu
« dnia: Maj 15, 2011, 13:36:57 »
Omni to są te moduły dające bonus na każdy rodzaj sensorów, ale za to mniej % - więc tego nie montuj.

Jeśli dla Amarów i na low slota dałbym to (jeden z tych):
- http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Warded_Radar_Backup_Cluster_I
- http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Surrogate_RADAR_Reserve_Array_I

Bo jak zgaduę nie masz skilla na t2. Jeśli jednak masz, to sprawdź wymagania (powergrida oraz cpu) wymienionych modułów i t2, i wybierz najtańszy mieszczący się w ficie.

Natomiast pytanie jest o cenę modułów, bo jak sprawdzam to t2 i best namedy (te wymienione) mają bonus 48%, a t1 40%. Więc być może nie warto przepłacać. Dla Twojego niszczyciela różnica siły sensorów wyjdzie 0,8 - nie dużo. Choć nie wiem z jaką siłą jammują te NPCe z którymi się klepiesz, więc nie odpowie ostatecznie czy brać byle co czy najlepsze.

642
NoobGarten / Odp: Niwelacja zakłóceń wrogiego okretu
« dnia: Maj 15, 2011, 11:24:43 »
Zastanawiam się teraz ile pisać o ECMach żeby wyjaśnić a nie zaciemnić...
Więc niech będzie że opowiem tylko o obronie przed jammowaniem.

Są do tego 3 rodzaje modułów:
1. backup array: http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Item_Database:Ship_Equipment:Electronic_Warfare:Sensor_Backup_Arrays
wchodzi na low slot, pasywny (nie używa prądu z capacitora),

2. ECCM: 1wszy link Dooma,
wchodzi na med slot, aktywny (używa prąd z capacitora),

3. Projected ECCM: 2gi link Dooma,
wchodzi na med slot, aktywny (używa prąd z capacitora) na CEL - tzn pomoże statkowi, który namierzysz i "strzelisz" w niego.


Teraz matma, żebyś wiedział co się dzieje:
jesli ktoś (lub NPC) próbuje Cię jammować liczy się jego siła jammu (np "Gravimetric Strength", w info o module) oraz Twoja siła sensorów ("sensor strength").
Szansa na udane zjammowanie liczy się ze wzoru:
szansa = min( jam_str / sensor_str , 1 )
(bo może być że ship ma słabe sensory a dostanie z mocnego jamma i z dzielenia wyjdzie >1).
Po obliczeniu szansy serwer losuje czy jamm się uda czy nie.

Podaję to żebyś mógł sobie sprawdzić który modół Ci lepiej podpasuje, bo nie wiem jak ze slotami w Twoim ficie i ile tych jammów wchodziło a ile nie. A z tymi informacjami powinieneś dać radę podjąć odpowiednią decyzję.

No i oczywiście wiesz że każda rasa ma inne sensory? Tzn zależnie od Twojego statku musisz dobrać odpowiedne moduły:
Caldari - gravimetric,
Minimatar - ladar,
Galente - magnetometric,
Amarr - radar.

643
Nie ma nikt kumpli grających w superamcy? Bo jedynych grających w to ludzi, to znam z centrali. :P

644
O, no to daje 5/10, a gra zrobiona wczoraj - to zaczynam widzieć tę grę. :)

645
Ok, jestem w grze. Jakoś nie wydaje mi się za szybko zacznimy. :P Może trzebabyło dać bez hasła i dopełnić grę ludźmi spoza centrali? (Tzn wiem że to nie byłaby centralowa gra, ale byłaby gra.)

646
To jak? Pomysł upadł?

647
Przedpokój / Odp: Ongaku
« dnia: Maj 01, 2011, 17:51:42 »
o7 Witam w Nowym Edenie.

Kiedyś byłem grzeczny, nawet medal dostałem za wykopanie gaylente z pewnego regionu...
A teraz płacą za moją kapsułę, a NPCe w hi mnie wyzywają...

Yarrr... pozdrawiam piratów! :P

648
Inne gry / Odp: Supremacy 1914 - back again, gra dla Centralowiczów
« dnia: Kwiecień 25, 2011, 13:49:38 »
No do wykrycia - wiem.
A o GG poprostu pytam, bo ostatnio jak grałem z centralą, to chyba tylko przez GG ludzie gadali i szpiedy mieli mniej do roboty. :P Więc pytam.

649
Inne gry / Odp: Supremacy 1914 - back again, gra dla Centralowiczów
« dnia: Kwiecień 25, 2011, 10:56:08 »
To trochę mało ludzi...

I mam pytania:
jak rozumiem zakaz używania GM to poprostu się tak umawiamy - tak?
a jak z komunikacją? Tzn wiadomości w grze da się przechwycić szpiegami, ale np tych z GG itp już nie. To będzie zakaz rozmów przez inne kanały niż przez grę?

650
Incarna / Odp: Captain's Quarters na Duality
« dnia: Kwiecień 22, 2011, 12:09:07 »
Więc ostatecznie jedyne czego nie będzie to możliwość spinowania statkiem. Będziemy spinować awatarem.
Ejj... Tak nie wolno: ship spining to b. ważny element EVE!

651
Inne gry / Odp: Supremacy 1914 - back again, gra dla Centralowiczów
« dnia: Kwiecień 21, 2011, 20:16:37 »
Pisałbym się. (Ksywa w S1914: Tichy.)

Ale mam pytanie:
+ Extra units
+ zakaz uzywania GM.

ktoś byłyby chętny?
Pewnie to ja czegoś nie czaję, ale to za "extra units" nie płaci się GoldMarkami?

652
Inne gry / Odp: Supremacy 1914 - back again, gra dla Centralowiczów
« dnia: Kwiecień 18, 2011, 20:21:42 »
Mehnlo, nie wyrywałem sobie rękawów szukając, ale nie widziałem czegoś takiego. (Choć zgodzę się, że było bo to b. przydatne.) Ostatecznie dałoby się takową mapkę zrobić - gdyby zabrało się za to parę osób i spisać jednej czasy przemarszu, to potem już tylko przeliczyć i opisać trasy. Nie wydaje mi się to warte roboty. :P (Choć gdyby pojawiła sięgrupka ludzi chcących zrobić coś takiego, byłbym gotów dołączyć.)

Natomiast ponawiam pytanie o grę: czy znalazłoby się na centrali jeszcze raz 10 (więcej?) osób chcących zagrać?

653
Inne gry / Odp: Starcraft 2
« dnia: Kwiecień 13, 2011, 13:01:33 »
Nick w grze: Tichy, można mnie czasem złapać wieczorami. Nie grywam dużo, z raczej słabymi wynikami. :P

654
Inne gry / Odp: Supremacy 1914 - back again, gra dla Centralowiczów
« dnia: Kwiecień 08, 2011, 20:43:28 »
Kiedy zaczynacie następną? :)

655
Inne gry / Odp: Supremacy 1914 - back again, gra dla Centralowiczów
« dnia: Kwiecień 02, 2011, 11:56:52 »
Bumpnę temat informacją, że w mojej grze - nr 123827 - zwolniły się dwa (z 6ciu) miejsca.
Gra jest idealna dla kogoś kto chce nauczyć się / przypomnieć sobie jak się w to gra. (A to z przyczyn małej ilości graczy i niskiego poziomu grających.)

656
Inne gry / Odp: Supremacy 1914 - back again, gra dla Centralowiczów
« dnia: Marzec 30, 2011, 10:30:06 »
Wygląda że już można grać.
Ale czas w grze jakoś dziwnie skacze. A nie widzę jakichś sensownych informacji na stronce.

657
Inne gry / Odp: Supremacy 1914 - back again, gra dla Centralowiczów
« dnia: Marzec 29, 2011, 13:38:51 »
Ja bawięsię w jakiejś grze w Króla Hiszpanii i ten downtime mi mało zaszkodził: musiałem nakupić dużo surowców energetycznych, ale poza tym nie ucierpiałem.

658
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2011
« dnia: Marzec 26, 2011, 19:06:01 »
jak jeden kapitan zarządza statkiem który ma kilka kilometrów :)
A co za problem? Ja poprostu nie robię tego ręcznie- jestem pod-pilotem. :)
A poważniej- jestem przeciwny: tzn ok, wg strony rolplejowej mam - np na takim - BSie załogę, ale co z tego wynika dla gracza? Nic i tak powinno być - ja tu dowodzę statkiem a nie bawię się w ogarnianie załogi. (Wypłaty? Zapewnienie żarcia?)

659
Inne gry / Odp: Supremacy 1914 - back again, gra dla Centralowiczów
« dnia: Marzec 23, 2011, 15:37:13 »
Tak sobie o Was przypomniałem.
Kiedy można dołączyć? :)

660
Events & Competitions / Odp: Nowe awatary - konkurs
« dnia: Luty 03, 2011, 01:30:53 »
Zagłosowałem tam gdzie było cos wartego uwagi i musze powiedziec że czasami wybór jest trudny bo sa grupu gdzie spotykaja sie 2 lub 3 bardzo ciekawe twarze, często trzeba wybierac pomiedzy urodziwymi kobietami, co bolesnie krzywdzi te niewybrane a równiez piekne.
Dokładnie, no ale trudno. Zwyciężyć tak możę tylko jedna (twarz).

661
Events & Competitions / Odp: Nowe awatary - konkurs
« dnia: Styczeń 27, 2011, 17:03:58 »
A też zgłoszę postać do konkursu na miss.
Od jakiegoś czasu miałem dorobić sobie alta, ale zwlekałem bo to bylo cośdo doskillowania, potem uznałem że poczekam na nowy edytor mordek... ale dziś powstała nowa postać- Antinua Nailo.
(Amarzy mają jakoś biedny wybór ciuchów.)

662
Incursions / Odp: Nowe avatary
« dnia: Styczeń 20, 2011, 15:18:45 »


Wzorowałem się na starej mordce i chyba fatalnie nie jest. Noey edytor jest fajny i przyjemnie się tym pobawić, ale szkoda że mało opcji jest: czarna, skórzana kurtka, albo czarna, skórzana kurtka z ćwiekami... i okulary- niby dużo, ale czym one się różnią?
Przeszkadza mi trochę właśnie taka "moda na brutora"- czarna, skórzana kurtka + okulary przeciwsłoneczne. :)
Nie mam pomysłu jak zrobić 2gą postać (caldaryjska biznesswoman) z takimi opcjami do wyboru.

663
Inne gry / Odp: Supremacy 1914 - back again, gra dla Centralowiczów
« dnia: Styczeń 07, 2011, 16:43:21 »
:( Chętnie, ale za 1,5-2 miesiące.
Bo jak teraz (w ciągu 1-2 tyg.) zaczniemy, to końcówka gry wypadnie w okolicy obrony inżynierki.

664
Gank Night PL / Odp: gang najt osiem - podsumowanie
« dnia: Styczeń 02, 2011, 15:42:53 »
Przeczytałem jak się logowałem do EVE dziś.
Uśmiałem się, ale pokręcone (przynajmniej dla mnie to inaczej wyglądało).

To jak? GN9 to będzie podowanie autora tego artykułu? (Stephan Lau)

665
Gank Night PL / Odp: gang najt osiem - podsumowanie
« dnia: Grudzień 27, 2010, 23:12:18 »
Na battleclinic.com:
Cytat: pondscum
Aww someones missing out on there ny party this year =(

Było fajnie i b. smiesznie.
Szkoda że skończyło się na lagu, bo leciałem z nastawieniem, że w coś postrzelam (czytaj "pojammuję"), a właśniwie to nie wiem dokładnie co się działo... no- taka gra. :)

Strony: 1 ... 17 18 [19] 20