Autor Wątek: Kronos - letni dodatek 2014  (Przeczytany 152317 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #245 dnia: Maj 06, 2014, 23:33:56 »
nie ma co zrzedzic, cyno stalo sie napedem dla ekonomii i dzis wszyscy sa bogaci...
jedyne co mozna tutaj zarzucic to kulawy "balans" bo jesli jest cyno to powinno ono miec wiecej opcji niz black ops...
a anty cyno powinno miec wiecej opcji niz cyno jamery ktore istnieja obecnie...

ccp regularnie jebie tą gre swoimi cudacznymi rebalansikami,
jesli wdrazaja cos, to nie powinno to byc usuwane, powinna natomiast powstawac anty zabawka na to cos i to w wielu opcjach.

...wyobraźni życzę :]
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 782
  • Meow
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #246 dnia: Maj 07, 2014, 00:17:03 »
A ja jestem w miarę nowym graczem i bardzo podobała by mi się wizja EvE bez cyna:) z tego co opowiadacie to był prawdziwy sandbox a nie to co teraz..
A co ma cyno lub jego brak do idei sandbox'a?

Cyna nie z EVE się nie da rady pozbyć, zapewne taki ruch spowodowałby znaczący spadek ilości subskrypcji, a nie wiem czy chętni do gry bez cyn pokryliby straty.
Trzeba za to zastanowić się nad ograniczeniem zasięgu capitali bojowych. Tak, aby przerzut floty z jednego końca EVE na drugi nie był dla przerzucającego opłacalny. W tym momencie istnienie wielkich bloków jest możliwe właśnie dzięki szybkiej i taniej możliwości przemieszczenia dużej floty kapsli i superów z Południa na Północ. W momencie gdy koszty znacząco by wzrosły nie byłoby możliwe latanie w tą i z powrotem blobem.
PvPerzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż sztachet

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #247 dnia: Maj 07, 2014, 08:26:21 »
A co ma cyno lub jego brak do idei sandbox'a?

Cyna nie z EVE się nie da rady pozbyć, zapewne taki ruch spowodowałby znaczący spadek ilości subskrypcji, a nie wiem czy chętni do gry bez cyn pokryliby straty.
Trzeba za to zastanowić się nad ograniczeniem zasięgu capitali bojowych. Tak, aby przerzut floty z jednego końca EVE na drugi nie był dla przerzucającego opłacalny. W tym momencie istnienie wielkich bloków jest możliwe właśnie dzięki szybkiej i taniej możliwości przemieszczenia dużej floty kapsli i superów z Południa na Północ. W momencie gdy koszty znacząco by wzrosły nie byłoby możliwe latanie w tą i z powrotem blobem.

Doszłoby do tego, że miałbyś w hangarach na północy i południu jump clone'y i ekstra super alty na standby :-). Mnie cyno nigdy nie przeszkadzało, miałol to swój urok jak w bitce brało udział 20 capsli... a nie 200 :-).

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #248 dnia: Maj 07, 2014, 08:30:29 »
a nie 200 :-).

Gdzies Ty byl przez ostatnie lata.
Teraz jak jakis alians robi regrup to kilka flot leci - kazda po 200 - 300 capsli.
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #249 dnia: Maj 07, 2014, 10:24:25 »
Gdzies Ty byl przez ostatnie lata.
Teraz jak jakis alians robi regrup to kilka flot leci - kazda po 200 - 300 capsli.

Ja czekam na koniec bety dusta na ps3 i w końcu jakaś poprawną gre na pc :-P.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #250 dnia: Maj 07, 2014, 11:35:39 »
Eee... Beta Dust skończyła sie ponad rok temu
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #251 dnia: Maj 07, 2014, 12:09:17 »
Eee... Beta Dust skończyła sie ponad rok temu

Zakończy się jak wyjdzie Project Legion na poprawną platformę.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #252 dnia: Maj 07, 2014, 12:23:26 »
CCP wzieło przykład z blizarda i zrobiło płatną bete właściwej gry na innej platformie dla niepoznaki :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Komi

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Komi Solette
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #253 dnia: Maj 07, 2014, 21:10:35 »
bawił się już ktoś tymi nowymi dronami ??? Gecko pierwszy zestaw juz można odebrać bandwidth 50  ufff grubasy

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #254 dnia: Maj 09, 2014, 16:37:06 »
Tak pomijając dyskusję nad tym czy powinny w grze być cyna.

Wiemy już, że zamierzają zrewolucjonizować posy i w tym grzejącym dupki w wormholach zwiększając pojemność CHA, i innych pierdołek takich jak SMA ammo itd.

Zdenerwowałem się jak doszedłem do wniosku z produkcją.

http://evenews24.com/2014/05/07/predicted-winners-and-losers-from-the-kronos-changes/

Bardzo prawdopodobne, że faktycznie skirmish pvperzy i sojusze bez sova będa miały podniesione ceny zasranych statków. Really CCP ? Najpierw podnosicie ceny plexów poźniej ceny statków dodatkowo? To czemu do cholery nie podnosi się jakość farmy.

W takim tempie to nie będzie sie opłacało farmic skoro można wszystko kupic $$$$$$

Mam rację czy płacze bo płace iskami?
pewpew

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #255 dnia: Maj 09, 2014, 16:41:15 »
Płaczesz.

Wysłane przy użyciu Tapatalk

Kolejne niusy jakie ma przynieść Kronos tym razem FW:
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=4571016#post4571016
« Ostatnia zmiana: Maj 09, 2014, 19:59:42 wysłana przez Pol Kent »

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #256 dnia: Maj 09, 2014, 22:03:24 »
Dobrze wiedzieć.
@Doom: Czy jest szansa na zmianę topika na "Kronos"?


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #257 dnia: Maj 11, 2014, 09:44:43 »
@GlassCutter
Jak czytam Twoją odpowiedź to dochodzę do wniosku, że chciałbym móc usiąść z Tobą  przy pifku i pogadać dłużej o wizji EVE.
Z mojego punktu widzenia likwidacja cyno będzie mieć tylko 1 efekt. Zwiększy się liczba bezpiecznych systemów.
Piszesz też o transporcie zaopatrzenia indykami i frachtami. Jak już mówiłem kerbirem jestem i nie znam się na pvp, ale ciekawi mnie jak wyobrażasz sobie przeprowadzenie frachta przez zabańkowaną z obu stron bramę na której stoją przeważające siły wroga czekające na Twój przelot (w końcu mówimy o bronieniu się przed dużym sojuszem na jego terenie).
Poza tym nawet jeżeli te frachty jednak przelecą to skąd brać kasę na uzupełnianie zapasów skoro w bronionym systemie nie możesz zarabiać. Tu być może wychodzą braki w mojej wiedzy, ale w końcu miałem dłuższa przerwę w grze więc mogłem to i owo zapomnieć. W każdym razie imo w takiej sytuacji jedyne co pozostaje to mieć alty gdzie indziej którymi będzie można zarabiać. Tyle że imo nie o to chodzi by 0.0 było dostępne tylko dla tych co mają ileś tam altów.
Inna możliwość to taka, że zamiast robić konwoje frachtów osoby mające braki w sprzęcie będą korzystać z klonowni w hi secu i wtedy jak spadną to zakupią sobie w hi secu to czym chcą latać i na własną rękę, pojedynczo lub w grupie będą się przebijać do bronionego systemu. Tyle tylko, że wtedy powrót do walki po utracie statku nie zajmie kilku chwil a kilka(naście godzin), co dla mnie osobiście byłoby mocno niefajne i to pomijając kwestię, że powrót do walki w swoim systemie może się nie udać gdyż spadnie się gdzieś po drodze.

Co do mojego latania przez kampy to wbrew Twoim sugestią latałem też przez nie jako red. Wprawdzie parę razy przy tym mało nie zszedłem na zawał, ale w końcu kerbir jestem więc miałem prawo.

Piszesz też o zabieraniu systemu sąsiadowi przez sąsiada. IMO przy braku cyna to czysta fikcja. Po pierwsze nie wierzę żeby przy obecnej mechanice sova i braku cyno mały corp mógł zabrać system dużemu aliasowi, podobnie jak nie widzę możliwości by przy braku sova duży sojusz zabrał innemu sojuszowi system leżący w głębi terytorium. Po drugie nie widzę powodu dla którego mały sojusz mający już swój system gdzieśtam miałby ryzykować wojnę z większym sąsiadem by zabierać mu nawet niebroniony system.
Jak w połowie 2008 roku po jakichś 3. miesiącach gry trafiłem do 0.0 (tak BTW to wtedy chyba jeszcze nie było JFów) mając wyskillowaną tylko koparkę dostałem dwa polecenia.
1. Jak na pasku pojawią się raty spiep#%^^j z paska i czekaj aż ktoś przyleci i je ubije
2. Jak w systemie pojawi się ktoś kto nie jest blue spiep#%^^j z paska i czekaj aż odleci bo jak cie złapie i ubije częściej będzie wracać
Z perspektywy swojego stażu w EVE uważam, że problemem EVE nie jest to, że jest cyno czy JB, ale to, że wciąż bardziej opłacalne jest przeczekanie hosta niż podjęcie z nim walki. Z mojego punktu widzenia życie w 0.0 powinno wyglądać tak, że jak pojawia się host to dla osoby żyjącej w danym miejscu bardziej opłacalne jest zaryzykowanie utraty statku bojowego niż pozwolenie hostowi na działanie w systemie.
Kolejnym moim wnioskiem jest to, że EVE za często zmusza do podejmowania niechcianej aktywności.
Oczywiście wiem, że nigdy EVE nie będzie takie jakbym chciał żeby było, bo po pierwsze wymagałoby to drastycznej zmiany modelu zarabiania, co spowodowałoby wielką dramę. Poza tym co ważniejsze zwiększyłoby się prawdopodobieństwo utraty statku, bo w końcu kerbir w statku przygotowanym do walki ma większą szansę na zrobienie kuku niż ten sam kerbir w raciarce czy koparce. No a wtedy KB mógłby się zaczerwienić i efektywność by spadła.
Zgroza.
Kto by się na coś takiego zgodził  >:D  ;)
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

teatime

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Korporacja: chcę pozostać anonimowy
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #258 dnia: Maj 11, 2014, 13:18:12 »
Czy znana już jest data wprowadzenia tego dodatku?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #259 dnia: Maj 11, 2014, 13:56:05 »
3.06


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #260 dnia: Maj 11, 2014, 14:21:38 »
@Tloluvin Ty chyba po prostu masz problem z wyobrażeniem sobie EVE w którym pierwsze skrzypce gra małe nieduże pvp, także na poziomie sova. Dla Ciebie jedyna słuszna droga EVE to stare NC bff i reszta crapu. Chyba nie chce mi się rozmawiać ze ścianą.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #261 dnia: Maj 12, 2014, 06:59:52 »
@Tloluvin Ty chyba po prostu masz problem z wyobrażeniem sobie EVE w którym pierwsze skrzypce gra małe nieduże pvp, także na poziomie sova. Dla Ciebie jedyna słuszna droga EVE to stare NC bff i reszta crapu.
Powiedziabym odwrotnie.
Dla mnie marzeniem jest EVE w ktorym pierwsze skrzypce gra male pvp i w ktorym walki tocza sie caly czas w calym 0.0, a nie tylko w kilku systemach. W 'moim' EVE blobow by nie bylo gdyz nie mialyby racji bytu.
Natomiast Twoja odpowiedz swiadczy o tym, ze jeden z nas ma problem. Albo ja z przedstawianiem swoich pogladow, albo Ty z czytaniem ze zrozumieniem.
No i znow zaluje, ze nie ma darmowych serwerow EVE, bo wtedy mozna by latwo przetestowac rozne pomysly i przekonac sie jak sie sprawdzaja w praktyce.
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #262 dnia: Maj 12, 2014, 08:41:10 »
Piszesz też o transporcie zaopatrzenia indykami i frachtami. Jak już mówiłem kerbirem jestem i nie znam się na pvp, ale ciekawi mnie jak wyobrażasz sobie przeprowadzenie frachta przez zabańkowaną z obu stron bramę na której stoją przeważające siły wroga czekające na Twój przelot (w końcu mówimy o bronieniu się przed dużym sojuszem na jego terenie).
Nie muszę sobie wyobrażać, bo brałem udział w wyprowadzaniu majątku SHCK i mieliśmy sytuację taka jak przez Ciebie wyobrażona.
Różnica była taka, że na majątek SHCK nikt nie próbował zapolować, mieliśmy do wyprowadzenia raptem 1 fracht, ale z drugiej strony to właśnie wtedy rozegrała się decydująca bitwa LV.
Trasa naszego przelotu wiodła przez lub sąsiedni system, w którym był budowany tytek LV. Albo nam brakło wyobraźni, albo po prostu mieliśmy taką fantazję, że wybraliśmy moment kiedy spodziewaliśmy się walki w regionie (dostaliśmy info od LV, że nie gwarantują nam wsparcia w razie ataku i sugerują jak najszybszą wyprowadzkę kilka dni wcześniej). W efekcie powstał prosty plan:
1. scouci scoutują
2. pilot frachta zakłada pieluchę i leci na pałę

Nasz FC wybrał godzinę, ekipę, pilota frachta (jakby miał duży wybór - raptem mieliśmy 1 char w całym korpie) i polecieliśmy. Dolecieliśmy w okolice stoczni (zdziwieni, że coś mało hostów w porównaniu do kilku ostatnich dni) i scout zdążył zaraportować, że ma lag i obudził się w klonowni. Posłaliśmy następnego, fracht zaparkował na orbicie jakiegoś gazowego, reszta poszła na fajkę. Drugi scout miał więcej szczęścia, bo zdążył zaraportować, że w następnym systemie jest regularna bitwa na kilkaset osób i spadł. FC zadecydował - fracht robi logoffsky, a reszta kombinuje. Zostało nam około 10j, więc po przeczytaniu następnego dnia raportu o bitwie zrezygnowany FC zdecydował się na kamikadze i w 3 osoby (on na frachcie, 2 scoutów) doprowadził fracht do hisecu przez nikogo nie będąc niepokojonym.

Myślę, że powyższa jakże urzekająca historia jest jednym z niezliczonej ilości przykładów, że da się jak się ma jaja, prosty plan i wolę wykonania go za wszelką cenę.

Poza tym nawet jeżeli te frachty jednak przelecą to skąd brać kasę na uzupełnianie zapasów skoro w bronionym systemie nie możesz zarabiać. Tu być może wychodzą braki w mojej wiedzy, ale w końcu miałem dłuższa przerwę w grze więc mogłem to i owo zapomnieć. W każdym razie imo w takiej sytuacji jedyne co pozostaje to mieć alty gdzie indziej którymi będzie można zarabiać. Tyle że imo nie o to chodzi by 0.0 było dostępne tylko dla tych co mają ileś tam altów.
Przecież frachty nie lecą puste, więc wiozą zapasy - jakie uzupełnianie zapasów masz zatem na myśli ? A co do "mieć alty gdzie indziej" - nie wiem jak się uchowałeś, ale 99% propvp ma właśnie alty do zarabiania gdzie indziej, ale to wielka tajemnica, bo im wstyd się przyznać, że kerbirzą jak w portfelu pustki.

Inna możliwość to taka, że zamiast robić konwoje frachtów osoby mające braki w sprzęcie będą korzystać z klonowni w hi secu i wtedy jak spadną to zakupią sobie w hi secu to czym chcą latać i na własną rękę, pojedynczo lub w grupie będą się przebijać do bronionego systemu. Tyle tylko, że wtedy powrót do walki po utracie statku nie zajmie kilku chwil a kilka(naście godzin), co dla mnie osobiście byłoby mocno niefajne i to pomijając kwestię, że powrót do walki w swoim systemie może się nie udać gdyż spadnie się gdzieś po drodze.
Stacjonując w Stain w grę wchodził transport lotniskowcem i samodzielne przedzieranie się przez 2 najbardziej wówczas kampione systemy. Dało się przelecieć samodzielnie i sporo osób ryzykowało.

Co do mojego latania przez kampy to wbrew Twoim sugestią latałem też przez nie jako red. Wprawdzie parę razy przy tym mało nie zszedłem na zawał, ale w końcu kerbir jestem więc miałem prawo.
A propvp nie ma serca ?

Przyglądam się Waszej dyskusji niejako z boku, ale i z zaciekawieniem czytając opinię niektórych wypowiadających się osób. Sam zaczynałem EVE zanim pojawiły się capsy i cyno, JB i bridge, a przy okazji spędziłem trochę swojego czasu na tułaczce po 0.0 (np. ze zdziwieniem odkryłem w zeszłym tygodniu, że wciąż mam JClone w Omist).

Osobiście uważam, że nie ma sensu likwidować nic z tego co mamy obecnie (bo w pewien sposób jest unikalne), ale na pewno przydałyby się pewne modyfikacje np. uważam, że capsy nie powinny mieć możliwości używania bridge (po to mają własne silniki skokowe), tytex powinien móc ledwie przelecieć do sąsiedniego systemu, matka niewiele dalej, a za to powinno się wydłużyć zasięg dredom. Jestem przeciwny ograniczaniu ilości fighterów, bo nerf ich można zrobić na wiele sposobów (rozumiem, że stanowią zbyt wielkie obciążenie dla serwera, ale nie znaczy to, że uważam za właściwe ograniczanie ich ilości - tak grałem w czasie kiedy Dominix mógł wystawiać do 15 dronek). Niemniej jednak cokolwiek by CCP nie zrobiło z obecnym systemem, to naturą ludzką jest wyszukiwanie słabych stron nowego i ich nadmierne eksploatowanie.
Kiedyś (znów własne doświadczenie) by uniemożliwić skuteczną walkę capsowi wystarczyło mieć w gangu 1-2 recony (niekoniecznie ECM). Dzisiaj by mieć walkę solo albo w małej skali potrzeba indyka, ale i sporo umiejętności:
The Paradox
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CxsS3GlA2Ws[/youtube]
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #263 dnia: Maj 12, 2014, 09:45:13 »
Jak czytam Twoją odpowiedź to dochodzę do wniosku, że chciałbym móc usiąść z Tobą  przy pifku i pogadać dłużej o wizji EVE.
Spoko.

Z mojego punktu widzenia likwidacja cyno będzie mieć tylko 1 efekt. Zwiększy się liczba bezpiecznych systemów.
A wg mnie drastycznie zwiększy się ilość systemów do przejęcia, bo:
1. będzie za daleko by w sensownym czasie duża flota mogła dolecieć.
2. Będzie za daleko by ryzykować wyprowadzenie dużej floty bez wzbudzenia zainteresowania sąsiada który w tym czasie będzie mógł coś zabrać dla siebie.

Piszesz też o transporcie zaopatrzenia indykami i frachtami. Jak już mówiłem kerbirem jestem i nie znam się na pvp, ale ciekawi mnie jak wyobrażasz sobie przeprowadzenie frachta przez zabańkowaną z obu stron bramę na której stoją przeważające siły wroga czekające na Twój przelot (w końcu mówimy o bronieniu się przed dużym sojuszem na jego terenie).
Wyobrażam sobie t tak że lecę inną drogą, mam scouta, lecę przez wh, kumple rozwalają tyle baniek żebym mógł swobodnie wywarpić, cep mnie webuje więc lecę insta, itd itd itp. Serio, nie wiem w czym widzisz problem.

Poza tym nawet jeżeli te frachty jednak przelecą to skąd brać kasę na uzupełnianie zapasów skoro w bronionym systemie nie możesz zarabiać. Tu być może wychodzą braki w mojej wiedzy, ale w końcu miałem dłuższa przerwę w grze więc mogłem to i owo zapomnieć. W każdym razie imo w takiej sytuacji jedyne co pozostaje to mieć alty gdzie indziej którymi będzie można zarabiać. Tyle że imo nie o to chodzi by 0.0 było dostępne tylko dla tych co mają ileś tam altów.
Można mieć alty, ale to easy mode. Nie wiem czy jesteś w stanie sobie to wyobrazić ale ludzie w npc 0.0 zarabiają mając hosty na localu 24h/7dni w tygodniu.

Inna możliwość to taka, że zamiast robić konwoje frachtów osoby mające braki w sprzęcie będą korzystać z klonowni w hi secu i wtedy jak spadną to zakupią sobie w hi secu to czym chcą latać i na własną rękę, pojedynczo lub w grupie będą się przebijać do bronionego systemu. Tyle tylko, że wtedy powrót do walki po utracie statku nie zajmie kilku chwil a kilka(naście godzin), co dla mnie osobiście byłoby mocno niefajne i to pomijając kwestię, że powrót do walki w swoim systemie może się nie udać gdyż spadnie się gdzieś po drodze.
Eureka! Tyle tylko że zakładasz że każdy ma jeden statek do pvp :D Może dla Ciebie to norma, nie wiem ja staram się mieć przynajmniej 20 żeby pokryć każdy możliwy setup jakim latamy + mieć jakieś eksperymentalne fity które wymagają przetarcia bojowego.

Co do mojego latania przez kampy to wbrew Twoim sugestią latałem też przez nie jako red. Wprawdzie parę razy przy tym mało nie zszedłem na zawał, ale w końcu kerbir jestem więc miałem prawo.
Eve to wbrew pozorom gra gdzie psychologia ma ogromne znaczenie. Gdy poznasz typowe zachowanie gości którzy stoją na kampie (umówmy się, żaden dobry gracz pvp nie kampi bo umrze z nudów), ogranie ich jest proste jak tegoroczna matura z matmy. Dlatego też pvper który wleciał na teren gdzie jest 50 kerbirów, najczęściej robi coś na alt-tabie. Zna paniczne zachowanie tego stadka i wie że jak już to wyskoczy na niego 3, może 5 kozaków którzy nie myślą.

Piszesz też o zabieraniu systemu sąsiadowi przez sąsiada. IMO przy braku cyna to czysta fikcja. Po pierwsze nie wierzę żeby przy obecnej mechanice sova i braku cyno mały corp mógł zabrać system dużemu aliasowi, podobnie jak nie widzę możliwości by przy braku sova duży sojusz zabrał innemu sojuszowi system leżący w głębi terytorium. Po drugie nie widzę powodu dla którego mały sojusz mający już swój system gdzieśtam miałby ryzykować wojnę z większym sąsiadem by zabierać mu nawet niebroniony system.
Nie ma cyna i jb, nie zapominaj. Odległości nagle zrobiły się cholernie duże. Byłbyś w stanie lecieć przez całe empire bo gdzieś tam ktoś zaatakował posa? Codziennie? Tak czy nie? Mały sojusz nie potrzebuje sova, oni nie postawią stacji. Potrzebują posa, a żyć mogą w twoim sovie na twój koszt. Ja bym zaryzykował wojnę z kimkolwiek, byłoby fajnie ;) Przemyśl to na spokojnie, cyno powoduje że NC., goonsy czy ktoś tam może dostać się do mnie w ciągu godziny, bez tego ficzeru zajmie mu to cały dzień. Pomyśl ile małych rup wsiądzie w bombery żeby zaatakować taką flotę na bramie.

Jak w połowie 2008 roku po jakichś 3. miesiącach gry trafiłem do 0.0 (tak BTW to wtedy chyba jeszcze nie było JFów) mając wyskillowaną tylko koparkę dostałem dwa polecenia.
1. Jak na pasku pojawią się raty spiep#%^^j z paska i czekaj aż ktoś przyleci i je ubije
2. Jak w systemie pojawi się ktoś kto nie jest blue spiep#%^^j z paska i czekaj aż odleci bo jak cie złapie i ubije częściej będzie wracać
Cóż mogę Ci powiedzieć, przykro mi że tak zaczynałeś.

Z perspektywy swojego stażu w EVE uważam, że problemem EVE nie jest to, że jest cyno czy JB, ale to, że wciąż bardziej opłacalne jest przeczekanie hosta niż podjęcie z nim walki. Z mojego punktu widzenia życie w 0.0 powinno wyglądać tak, że jak pojawia się host to dla osoby żyjącej w danym miejscu bardziej opłacalne jest zaryzykowanie utraty statku bojowego niż pozwolenie hostowi na działanie w systemie.
Żyłeś kiedyś w npc 0.0? Bez cyna sov mógłby wyglądać podobnie.

Podsumowując: odrobina samozaparcia, chęci, doświadczenia i zgranej ekipy i wsio można.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #264 dnia: Maj 12, 2014, 09:51:35 »
Tloluvin mniej gadania więcej pvp by Ciebie może uratowało.

A jak tak sie skupiasz nad wszystkim co przeszkadza Tobie w grze to jak masz czerpać przyjemnosc z eve?
pewpew

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #265 dnia: Maj 12, 2014, 13:02:54 »
@GlassCutter jest jeden mały problem z brakiem cyna itd.
W obecnym kształcie walki o przejmowanie terenów w 0,0 musisz stawiać się na odpowiedni czas w danym systemie i starać się rozwalić np takiego HUB-a, który ma nie dość że sporo hp to jeszcze wchodzi w reinforced mode.
Ale myślę, że i to można byłoby obejść. Choćby rozstawiane moduły, których działanie polegałoby na wyłączaniu lev sov-a. Rezydent systemu musiałby je niszczyć co zwiększyłoby szanse na jakąś małą bitkę. Kerbir przestałby mieć jeden statek pvp w systemie i nauczył się podstaw walki z graczem a i gracze lubiący strzelać do ludzi nie musieliby mieć altów typowo pod pve tworzonych w innych kerbirskich  sojuszach.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #266 dnia: Maj 12, 2014, 13:13:50 »
@GlassCutter jest jeden mały problem z brakiem cyna itd.
W obecnym kształcie walki o przejmowanie terenów w 0,0 musisz stawiać się na odpowiedni czas w danym systemie i starać się rozwalić np takiego HUB-a, który ma nie dość że sporo hp to jeszcze wchodzi w reinforced mode.
Ale myślę, że i to można byłoby obejść. Choćby rozstawiane moduły, których działanie polegałoby na wyłączaniu lev sov-a. Rezydent systemu musiałby je niszczyć co zwiększyłoby szanse na jakąś małą bitkę. Kerbir przestałby mieć jeden statek pvp w systemie i nauczył się podstaw walki z graczem a i gracze lubiący strzelać do ludzi nie musieliby mieć altów typowo pod pve tworzonych w innych kerbirskich  sojuszach.

Dawno dawno temu, ally w którym byłem własnoręcznie walczył o sova w pewnym pockecie (na obecnych zasadach). Nigdy nie mieliśmy 100 osób we flocie, co najwyżej kilka dredów jako support dps'u.. I wiesz co? Dało się. Nie było wtedy pierdyliarda tytków i matek jak teraz.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #267 dnia: Maj 12, 2014, 15:39:26 »
Luźno związane z tematem.
Jak widać pogardzani minerzy wykopali swoje i +2 Gecko będzie.
Ciekawe natomiast że zarówno PvPerzy jak i carebeer'zy zdecydowanie się nie popisali  :P
http://www.eveonline.com/11?utm_source=character%20selection%20screen&utm_medium=banner&utm_content=11th%20anniversary&utm_campaign=11th%20anniversary

Nadzieja jeszcze w naukowcach, może coś wymyśla do jutra do DT.  ;)

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #268 dnia: Maj 12, 2014, 15:43:56 »
Myślę, że powyższa jakże urzekająca historia jest jednym z niezliczonej ilości przykładów, że da się jak się ma jaja, prosty plan i wolę wykonania go za wszelką cenę.
Jak to mowil jeden z moich przyjaciol. Nie ma rzeczy niemozliwych, sa tylko nieoplacalne.
Przyklad fajny na to, ze bez cyno da sie wozic rzeczy po 0.0 czego nie kwestionowalem. Rozwazana sytuacja byla jednak taka, ze bronisz systemu w srodku wrogiego terytorium, czyli nie ma tam bandy ludzi tlukacych sie miedzy soba, tylko czekajacych na Ciebie, a kurs musisz zrobic w obie strony i to wielokrotnie.
Inna rzecz, ze nie jestem pewien czy dazenie do tego by calymi godzinami obserwowac statek w warpie to na pewno dobry kierunek.

Przecież frachty nie lecą puste, więc wiozą zapasy - jakie uzupełnianie zapasów masz zatem na myśli ?
Jako, ze byla mowa o obronie systemu to w tym przypadku statki do walki z fitem + ammo do nich + dronki + to o czym nie pomyslalem, a co jest potrzebne do obrony systemu

nie wiem jak się uchowałeś, ale 99% propvp ma właśnie alty do zarabiania gdzie indziej, ale to wielka tajemnica, bo im wstyd się przyznać, że kerbirzą jak w portfelu pustki.
Alez ja o tym wiem  >:D

Stacjonując w Stain w grę wchodził transport lotniskowcem i samodzielne przedzieranie się przez 2 najbardziej wówczas kampione systemy. Dało się przelecieć samodzielnie i sporo osób ryzykowało.
Powiedzialbym, ze tu mamy pewne nieporozumienie, ktore nie bardzo wiem jak opisac.

A propvp nie ma serca ?
Tego to ja nie wiem, a obawiam sie, ze proba sprawdzenia tego moze zostac zle odebrana  ;) Nawet jezeli jednak ma, to takie zdarzenia powinny byc dla niego czyms normalnym, a nie jak dla mnie czyms wyjatkowym

Osobiście uważam, że nie ma sensu likwidować nic z tego co mamy obecnie
Ja tam bym jednak zlikwidowal troche zakazow, ktore sa wg mnie bez sensu.

wg mnie drastycznie zwiększy się ilość systemów do przejęcia, bo:
1. będzie za daleko by w sensownym czasie duża flota mogła dolecieć.
2. Będzie za daleko by ryzykować wyprowadzenie dużej floty bez wzbudzenia zainteresowania sąsiada który w tym czasie będzie mógł coś zabrać dla siebie.
Mysle, ze te 2 punkty, a w szczegolnosci punkt 2. jest powodem naszej roznicy. Jezeli dobrze Cie rozumiem, to Ty uwazasz, ze sasiedzi beda ze soba walczyc. Ja natomiast uwazam, ze nie beda, bo nie beda miec o co.
IMO jakby teraz CCP wywalilo cyno z gry to powerbloki zostalyby takie jak sa na zawsze, a duze walki toczylyby sie tylko na granicach, bo nikt nie odwazylby sie wyslac duzej floty w glab wrogiego terytorium wiedzac, ze nie bedzie mogl sprowadzic posilkow. Zreszta pewnie i do duzych bitew nie bedzie dochodzic, bo jak ktos zaatakuje system to przy nastepnym timerze bedzie w nim tyle luda, ze kolejny atak nie bedzie mial szans sie powiesc, bo nod sie wywali.
Oczywiscie male gangi beda mogly latac tak jak teraz. Z tym, ze pewnie jak gdzies trafia to kerbiry beda przeciw nim wystawiac lotniska, bo nie bedzie ryzyka hot dropa. No chyba, ze o to chodzi
Wyobrażam sobie t tak że lecę inną drogą, mam scouta, lecę przez wh, kumple rozwalają tyle baniek żebym mógł swobodnie wywarpić, cep mnie webuje więc lecę insta, itd itd itp. Serio, nie wiem w czym widzisz problem.
Swego czasu latalem troche JFem i webowalem go by szybciej wszedl w warpa wiec ta metoda nie jest mi obca. Rozwazalismy jednak (a przynajmniej ja o to pytalem) sytuacje gdy maly corp/sojusz broni swojego systemu znajdujacego sie w srodku wrogiego duzego sojuszu, czyli sytuacje gdy te frachy musza wielokrotnie latac w obie strony

Eureka! Tyle tylko że zakładasz że każdy ma jeden statek do pvp :D
Niezly zarcik z tym jednym statkiem do pvp.Wniosek jednak calkowicie bledny. Ja po prostu zakladam, ze zasoby sa ograniczone wiec ile tych statkow ktos nie ma, to w koncu mu sie one skoncza jak nie bedzie mogl dostarczac nowych na miejsce zniszczonych.

Eve to wbrew pozorom gra gdzie psychologia ma ogromne znaczenie. Gdy poznasz typowe zachowanie gości którzy stoją na kampie (umówmy się, żaden dobry gracz pvp nie kampi bo umrze z nudów), ogranie ich jest proste jak tegoroczna matura z matmy. Dlatego też pvper który wleciał na teren gdzie jest 50 kerbirów, najczęściej robi coś na alt-tabie. Zna paniczne zachowanie tego stadka i wie że jak już to wyskoczy na niego 3, może 5 kozaków którzy nie myślą.
To juz jest kolejny przypadek niezalezny od poprzedniego. Slowo klucz to jezeli, czy zeby uzyc Twojego tekstu "jak już".
Znow moze wyjdzie tu moja niewiedza, ale imo przewaznie nikt nie wyskoczy bo po co? Host chce mi zepsuc zabawe w kerbirke to ja mu zepsuje zabawe i przeczekam go na POSie. Tak wiec jezeli chodzi o to, zeby pvperzy mogli sobie spokojnie polatac po regionach i patrzyc jak ludzie zwiewaja na stacje/POSy i liczyc, ze moze uda im sie upolowac jakas koparke czy racierke to ok. Ja tam jednak bym wolal zeby male bitki wybuchaly wszedzie i co chwile

Nie ma cyna i jb, nie zapominaj. Odległości nagle zrobiły się cholernie duże. Byłbyś w stanie lecieć przez całe empire bo gdzieś tam ktoś zaatakował posa? Codziennie? Tak czy nie? Mały sojusz nie potrzebuje sova, oni nie postawią stacji. Potrzebują posa, a żyć mogą w twoim sovie na twój koszt.
Wydawalo mi sie, ze mowimy o 0.0, a nie hi secu.
IMO by bylo mniej wiecej tak. Maly corp stawia sobie gdzies POSa. Jakis przelatujacy przez system czlonek sojuszu z okolicy raportuje go na intelu. Do systemu zlatuja sie z okolicy czlonkowie sojuszu szukajacy okazji do bitki i konczy sie zycie na POSie

Cóż mogę Ci powiedzieć, przykro mi że tak zaczynałeś.
Mi nie. Dzieki temu nie zostalem seryjnym morderca

Żyłeś kiedyś w npc 0.0? Bez cyna sov mógłby wyglądać podobnie.
Milicja sie kwalifikuje?

Tak czy inaczej imo wywalenie cyno to zly krok. Jak juz mialbym cos wywalac to tytany ;)
A tak wogle to zamiast wywalac cos to wolabym, zeby pojawilo sie wiecej wyzwalaczy walki (nie pamietam jakie to jest to ladne angielskie slowko). Bo obecnie takim jest chyba tylko walka o najlepsze ksiezyce.


Tloluvin mniej gadania więcej pvp by Ciebie może uratowało.
Dziekuje, ale nie trzeba mnie ratowac

A jak tak sie skupiasz nad wszystkim co przeszkadza Tobie w grze to jak masz czerpać przyjemnosc z eve?
Robie w EVE to co akurat sprawia mi frajde. Jak mam ochote pokopac to kopie, jak poracic to race, jak powalczyc to walcze. I to wlasnie daje mi przyjemnosc z gry. Nie rozumiem jednak dlaczego to ma zabraniac mi chciec by EVE byla lepsza gra



"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #269 dnia: Maj 12, 2014, 16:13:54 »
Cytuj
Jak to mowil jeden z moich przyjaciol. Nie ma rzeczy niemozliwych, sa tylko nieoplacalne.
Jedni grają dla przyjemności, inni by im się opłacało, co kto lubi.

Cytuj
Rozwazana sytuacja byla jednak taka, ze bronisz systemu w srodku wrogiego terytorium, czyli nie ma tam bandy ludzi tlukacych sie miedzy soba, tylko czekajacych na Ciebie, a kurs musisz zrobic w obie strony i to wielokrotnie.
Wybierając system trzeba myśleć.. Jak nie masz sił żeby coś utrzymać to może trzeba wybrać inny?

Cytuj
Inna rzecz, ze nie jestem pewien czy dazenie do tego by calymi godzinami obserwowac statek w warpie to na pewno dobry kierunek.
Kopiąc, npc'ując.. Co robisz? Machinalne czynności sprowadzające się do oglądania statku. Tobie to się podoba, więc gdzie problem?

Cytuj
Jezeli dobrze Cie rozumiem, to Ty uwazasz, ze sasiedzi beda ze soba walczyc. Ja natomiast uwazam, ze nie beda, bo nie beda miec o co.
Pisałem już wcześniej, jedni grają dla zabawy inni żeby się opłacało. Rozważ historyczne różnice pomiędzy północą a południem w EvE.

Cytuj
IMO jakby teraz CCP wywalilo cyno z gry to powerbloki zostalyby takie jak sa na zawsze, a duze walki toczylyby sie tylko na granicach, bo nikt nie odwazylby sie wyslac duzej floty w glab wrogiego terytorium wiedzac, ze nie bedzie mogl sprowadzic posilkow
A obrońca wyśle flotę 50j po teoretycznie swoim terenie?

Cytuj
Ja po prostu zakladam, ze zasoby sa ograniczone wiec ile tych statkow ktos nie ma, to w koncu mu sie one skoncza jak nie bedzie mogl dostarczac nowych na miejsce zniszczonych.
Dlaczego nie będzie mógł? Kto mu zabroni?

Cytuj
Wydawalo mi sie, ze mowimy o 0.0, a nie hi secu.
Użyłem przykładu hi seca żeby zobrazować Ci jak duże są teraz sojusze w 0.0. Obecnie wsiadasz na jb i w 10, 20 skoków jesteś na drugim końcu. Serio twierdzisz że południowy goon leciałby do Branch bronić sova?

Cytuj
IMO by bylo mniej wiecej tak. Maly corp stawia sobie gdzies POSa. Jakis przelatujacy przez system czlonek sojuszu z okolicy raportuje go na intelu. Do systemu zlatuja sie z okolicy czlonkowie sojuszu szukajacy okazji do bitki i konczy sie zycie na POSie
Idealnie. Tego samego dnia stawiam kolejnego posa 2 systemy dalej. Zakładasz że sov 0.0 jest obecnie gęsto zaludnione.. Ilu by tych okolicznych mieszkańców było? I z jak dużego obszaru musieliby się zlatywać?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Komi

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Komi Solette
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #270 dnia: Maj 12, 2014, 19:36:48 »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #271 dnia: Maj 12, 2014, 19:39:56 »
Znaczy jak widzę taclerzy z bardzo szybkimi pociskami... Tylko czemu bs z tak słabym bonusem :/

http://www.evemanufacturing.co.uk/eve-online-kronos-patch-notes/ skrótowe podsumowanie, zawiera chyba wszystkie zmiany poza parametrami mordusów, jakby komusi nie chciało sie topicka przetrząsać

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[BWTF] Xapitan Bomba

  • BWC
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 291
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xapitan Bomba
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #272 dnia: Maj 12, 2014, 19:55:14 »
Znaczy jak widzę taclerzy z bardzo szybkimi pociskami... Tylko czemu bs z tak słabym bonusem :/
Bo w teorii można go zrobić na armorze i mieć mniejszy dps kosztem ee... tych rzeczy co sie wsadza wtedy w mid poza painterem i mjd. I wtedy jest totalnie z dupy.

Komi

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Komi Solette
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #273 dnia: Maj 12, 2014, 19:59:28 »
może to wszystko to przymiarka do pirackich ewarowych shipów, a na święta każda piracka "ekipa"dostanie druga linię statków :P

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #274 dnia: Maj 12, 2014, 20:49:01 »
A nie ma żadnych przecieków czy te cholerne tekstury HD do których istnienia już się na Fanfeście przyznali w Kronosie wprowadzą ?

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #275 dnia: Maj 12, 2014, 22:44:41 »
Znaczy jak widzę taclerzy z bardzo szybkimi pociskami... Tylko czemu bs z tak słabym bonusem :/

http://www.evemanufacturing.co.uk/eve-online-kronos-patch-notes/ skrótowe podsumowanie, zawiera chyba wszystkie zmiany poza parametrami mordusów, jakby komusi nie chciało sie topicka przetrząsać
Bonus w porządku, 8,75 efektywnych wyrzutni. Szybsze niż Phoon, wolniejsze od Macha. Punkt na 50km. Dla mnie spoko.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #276 dnia: Maj 13, 2014, 09:00:23 »


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #277 dnia: Maj 13, 2014, 09:57:01 »
Mangan przeczytaj post Komiego na tej stronie tematu...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #278 dnia: Maj 13, 2014, 10:16:35 »
Mangan przeczytaj post Komiego na tej stronie tematu...
Jasny gwint, coś jest chyba ze mną już nie tak...  :o


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #279 dnia: Maj 13, 2014, 11:02:01 »
Jasny gwint, coś jest chyba ze mną już nie tak...  :o
Nie grasz w grę.