Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Xeovar

Strony: [1] 2 3 ... 29
1
Ogłoszenia na stronę główną / Odp: ZLOT 2023 Zaczynamy
« dnia: Marzec 03, 2024, 14:02:18 »
Zlot się udał i chyba nawet będzie edycja 2024 😉

2
Dyskusje ogólne / Odp: EVE: Vanguard
« dnia: Grudzień 03, 2023, 18:00:18 »
Public Stress test 7-11 grudnia. Wymaga Omegi.

3
Dyskusje ogólne / Fanfest 2022
« dnia: Listopad 04, 2021, 16:52:18 »

4
Zloty i zlociki / Odp: Zlot 2022
« dnia: Listopad 04, 2021, 16:49:34 »
+1 jak zawsze :)

5
Łezka się w oku kręci...  8) 8)

Ale w pełni zgoda to se ne wrati

6
NoobGarten / Odp: Historia i analiza gry?
« dnia: Styczeń 06, 2021, 20:35:22 »
Hmmm, nie sądzę, nie widziałem nic takiego. Najbliżej będą pewnie raporty ekonomiczne np.
https://forums.eveonline.com/t/monthly-economic-report-october-2020/280727
https://www.eveonline.com/article/qcig37/Q1%20Economy%20Review

Jak poszukasz jest tego więcej, i jak dobrze pamiętam to robili takie raporty od bodajże 2008 albo coś, więc w teorii dużo historii do wygrzebania.

7
NoobGarten / Odp: Historia i analiza gry?
« dnia: Styczeń 02, 2021, 22:01:12 »
Cześć.

Szukam odpowiedzi na kilak pytań związanych z grą:

1. Ile czasu gry zajmie zapoznanie się z mechaniką i "o co w tym wszystkim biega", czyli wyskoczenie ponad poziom nuba/rookie, by nikt nie musiał mi tłumaczyć "do czego to, służy i jak tego się używa", zakładając ok 4-5h dziennie gry

Ciężko oszacować, dużo niuansów i to czego się nauczysz będzie zależeć od tego gdzie latasz i co robisz - zakładając aktywne robienie wielu rzeczy około 6 miesięcy żeby nie być ogólnym noobem + 3mies/per zajęcie/miejsce mieeszkania (np. 3m mining, 3m pve, 3m wh, 3m null ..etc). Może trochę przesadzam, i część z tych czasów będzie się pokrywać ale 3 lata to taki moment kiedy czujesz się pro i może ci się nudzić.

Cytuj
2. Jak wygląda ekonomia gry

Bardzo rozbudowany model zbliżony do rzeczywistości - lokalizacja towaru ma znaczenie, handel jest w modelu giełdowym plus inne możliwości bezpośrednie, w miarę wysokie bezpieczeństwo z dziurami i obszarem na legalne oszustwa, na eve można się nauczyć teorii logistyki i łańcucha dostaw.

Cytuj
3. Jak wygląda endgame gry

Ciężko powiedzieć, bo głównym problemem dla graczy jest ustalanie sobie celów, natomiat w większości przypadków przełoży się to na ilość zgromadzonych dóbr. Za kasę można kupić wszystko w tej grze (no poza przyjaciółmi, bo kumpli do strzelania się da kupić).
Patrząc na to w ten sposób to endgame na dziś to majątek liczony w t isk (po polsku biliardach) i to nie jednocyfrowych. Oraz pewnie roczy przychód także w t.

Mając odpowiednią kasę można finansować działania wojenne, wpływać na sytuacje rynkową itp itd.

Oczywiście można grać w innych celach, np wyników na kb, czy dla przyjemności oglądania laserów górniczych (j/k :D)

Cytuj
2. Historia zmian samej gry od jej początku aż do dzisiaj, chodzi mi o zmiany w relacji producent - grywalność dla gracza - kolejne updaty - model biznesowy-  ilość graczy online - popularność gry, najlepiej oczami gracza z długim stażem

Ło panie to temat na godziny gadania, gra ma w końcu 18 lat prawie. Generalnie peak popularności był dawno temu (maj 2013 https://eve-offline.net/)
Wynika to z wielu czynników, populacja graczy (jak i całego świata) generalnie głupieje i staje się mało samodzielna i to widać w eve, które jest wymagające i daje wiele możliwości.
Trend rozwojowy aktualnie jest całkiem ok (czytaj było gorzej) choć sytuacja jest daleka od idealnej (14 lat temu wszyscy mówili ccp że zjebali supery, a od 4-5 lat end game dla organizacji graczy to supercapitals online)
Ekonomia w 100% w rękach gracza, więc dla prodcenta/handlarza/logistyka raj. Interfejsowo i grywalnościowo dużo lepiej niż kiedyś (choćby  UI)

Cytuj
3. Sprawa botów i ogólnej nieleganlej automatyzacji gry, jak do tego podchodzi producent, jak toleruje takie zachowania, jak gracze sobie z tym radzą

Automatyzacja jest nielegalna. CCP bardzo stara się walczyć z botami. Linią graniczną tego na co jest pozwalane jest tzw input  multiplexing - można miec wiele klientow/overlaye/multiplikacje ui itp ale kazdy klient ma być ręcznie kilkany. Oczywiście są boty, jest rmt i duże farmy charów regularnie wymienianych które bocą. Kiedyś było to dużo większym problemem i dużo łatwiejsze do zorganizowania.
To co jest spoko to bardzo dobre API które pozwala na stworzenie wielu narzędzi IT do obsługi organizacji, handlu, produkcji itp co pozwala na zarządzanie na prawdę dużymi kombinatami.

8
Dyskusje ogólne / Odp: Niarja w NS-owym ogniu Kosmicznych Słowian
« dnia: Październik 17, 2020, 17:19:59 »
Znajomy który trochę tam pozwiedział mówi że są wielkie floty npc które się leją między sobą, npce są jeszcze twardsze i łatwo dostać wpierdol.

9
Przedpokój / Odp: Cześć!
« dnia: Wrzesień 21, 2020, 01:08:32 »
Nie narzekam ;)

10
Zloty i zlociki / Odp: Zlot 2020 Aktualizacja
« dnia: Styczeń 11, 2020, 18:45:01 »
Zagram w RPG chętnie :) Nie grałem w żaden z tych systemów, ale ogarnę jakby co...

11
Zloty i zlociki / Odp: Zlot 2020
« dnia: Grudzień 30, 2019, 12:54:30 »
Xeo przywieź to co wtedy poszło z kilka sekund jak otworzyłeś ...mać to była nalewka albo jakiś bimber

Ni ma panie, nie wiem czy to będzie do odtworzenia :D :D :D


Najt ale ciężko zrobić bimber z sałaty :))

Buhhehehehe

12
Zloty i zlociki / Odp: Zlot 2020
« dnia: Grudzień 30, 2019, 12:22:10 »
A przyjadę ;-) dobrze wspominam poprzednie edycje ;-)

13
Dyskusje ogólne / Odp: Stare dziady, są jacys jeszcze?
« dnia: Listopad 22, 2019, 10:32:08 »
Uomatko Maxi :D :D :D udanego latania :D

14
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: The minions - dyskusja
« dnia: Październik 17, 2019, 11:24:09 »
Widze że niestety padło :( 4 miesiące, ja pierdolę, wszystko na tym świecie retardzieje...

15
Flamewar / Odp: To nieprawda, ze c0ven nie pozostawil dziedzictwa.
« dnia: Lipiec 04, 2019, 13:28:35 »
Młody dynamicznie rozwijający się sojusz, szuka sponsora który pomoże zatankować 2 astrahusy i posa.
Ewentualnie możemy wynając moony w naszym SOV space: ] hehe, jak to qfa komicznie brzmi :]

Win Karaś :)

16
Flamewar / Odp: To nieprawda, ze c0ven nie pozostawil dziedzictwa.
« dnia: Lipiec 04, 2019, 12:48:28 »
A co tam w C0venie słychać? Z tego co pamiętam to zostaliście... na stołkach.

Owszem, ingame sojusz C0VEN istnieje, sa tam holder chary moje, Karamby oraz Roberto. Są tam też assety z czasów po Eso (w razie w na jakąś małą inwazję nadal starczy). Tytki są nadal pod kontrolą - tymczasowo wypożyczone wraz z pilotami do BWTF.
Natomiast nikt z nas nie gra już dużo, to wszystko jest po prostu zamrożone, a nuż kiedyś się przyda...

17
Flamewar / Odp: To nieprawda, ze c0ven nie pozostawil dziedzictwa.
« dnia: Lipiec 02, 2019, 12:01:11 »
No właśnie ja bym się chętnie dowiedział kto na C0venie zrobił iski...

Bo ja nie  :'( :'( :'( :'(

Vurion jedynie przykisił jednego moona, a Karamba niestety dorobił się na swoich altach... śrubki panie...

18
Przedpokój / Odp: Witam ponownie
« dnia: Maj 21, 2019, 13:38:18 »
Pół litra to jest nic jak zdefiniowali górale. Ale flaszki zawsze trzeba ;)

19
Przedpokój / Odp: Mona X
« dnia: Kwiecień 19, 2019, 13:00:08 »
Kurcze, to chyba pierwsza osoba z community którą znałem i z którą latałem która odeszła w realu :( Stara ta gra....

20
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: V0LTA - dyskusja
« dnia: Marzec 16, 2019, 13:40:25 »
Zmien se opis w profilu bo mam rozdwojenie jaźni :)

21
Przedpokój / Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« dnia: Sierpień 03, 2018, 16:38:19 »
Janek,

Moja sugestia jest taka, żeby cały czas gadać z CCP pisząc tylko jedno - proszę o eskalację ticketu do seniora, sprawa jest trudna i czekać aż sie gm zmieni. A jak Ci odpisze któryś że jest seniorem to poproś o mediację jego przełożonego.
W razie w piszesz na forum i naglaśniasz albo mailem. Kilka razy eskalacja do seniora pomogła.
Powodzenia i szkoda że taka bucówa - de facto ccp już straciło klienta przez chujową obsługę klienta

22
NoobGarten / Odp: Recurring Payment
« dnia: Marzec 09, 2018, 19:34:21 »
Ano, anuluj subskrycje od strony account managementu i tyle. Omega będzie nadal do końca zapłaconego okresu a następny raz samo nie zachargeuje.

23
Inne gry / Odp: Stellaris: Utopia
« dnia: Listopad 21, 2017, 15:09:45 »
Tu masz szczegóły: https://stellaris.paradoxwikis.com/Utopia
Utopia ma mieszany feedback, duzo ludzi mowi ze nie warto.
IMHO fajniej się grało i nie nudziło się tak bardzo na późniejszym etapie, zawsze można sobie zbudować megastrukturkę :) Plus te ascension perks też mi się podobały.


24
Inne gry / Odp: Stellaris: Utopia
« dnia: Listopad 20, 2017, 22:47:29 »
Owszem, z tego co pamiętam w momencie jak Ci wypowiadają wojnę masz możliwość określenia swoich celów w wojnie (to co możesz wybrać jest zależne od ustroju i sytuacji politycznej może być zależne od odkryć naukowych).

25
Off Topic / Odp: Piżama party next generatoion :P
« dnia: Październik 31, 2017, 14:35:20 »
Ty chyba nie powinieneś Star Treka oglądać, bo takie odcinki z fabulą z dupy i jakieś dziwne akcje to byly na porządku dziennym w TNG i Deep Space Nince (kwintesencja Treka?). A wojna, no będzie sobie i tyle :).

QFT, dla mnie ten odcinek byl klasycznym typem odcinka ktory bywal zawsze w ST, oderwanym od glownego watku (ktorego w pierwszych ST w ogole nie bylo). Stylistyka Mudda nawiazuje do klasyki tego typu akcji, sam bad guy tez. Generalnie na plus dla mnie, i jak na razie uwazam ze trend ST:D jest bardziej niz ok.

26
Off Topic / Odp: C0ven Vets
« dnia: Październik 25, 2017, 18:30:46 »
Hej Garon :) Jestem z agrestem :)

27
Off Topic / Odp: Piżama party next generatoion :P
« dnia: Wrzesień 26, 2017, 10:49:33 »
To mam trochę inne odczucia niż przedmówcy. Jedno zdanie wyjaśnienia. Star trek oglądam od wczesnych lat 90 , od Next Generation i kapitana Piccarda. Obejrzałem DS 9, obejrzałem i lubię tak często krytykowanego Voyagera. Nawet obejrzałem całkiem udaną według  mnie ( jako prequela) Star trek Enterprise. Dlatego to co stworzono obecnie w ogóle do mnie nie przemawia. Nie wiem dlaczego zdecydowano się się na kolejny prequel. Skoro dzieje się 10 lat przed Original Series to jakim cudem mostek wygląda nowocześniej niż w Next Generation? Dlaczego Klingoni wyglądają jak jaszczurki? Miała to być " prime timeline" a w ogóle się tego nie czuje. Ja rozumiem , że serial chciał mieć "mocne wejście" i stąd ta nawalanka w pierwszych dwóch odcinkach, ale o ile ja pamiętam to Star trek zawsze skupiał się na czymś innym. Zobaczymy jak będzie dalej, ale obecnie jestem na nie. Za dużo zmian jak na mój gust. Poza tym kolejny prequel. Ile można? Ciężko było popchnąć serial do przodu i pokazać Federację po powrocie Voyagera do domu? Dam serialowi szansę jeszcze, ale jeśli w kolejnych odcinkach dostanę więcej tego samego co w tych pierwszych to dziękuję. Postoje z boku i poczekam na "prawdziwego" Star treka.

Akurat twoje wątpliwości zostały podniesione przez wielu hardkorowych fanów i są odpowiedzi - wystarczy pogooglać. Może jeden temat nie jest przewałkowany - czemu to wygląda ładniej - tutaj niestety licentia poetica - w dzisiejszych czasach nikt nie będzie oglądał ST wyglądającego jak TOS... a reszta jest tłumaczona i obiecana że będzie się trzymało kupy przed TOS. Sam jestem ciekaw co dalej, ale raczej optymistycznie - choć nieścisłości i fakapów trochę jest.

28
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Wrzesień 19, 2017, 19:04:46 »
Karas pipa :) No ale 3dni zostały, dla niektórych 2, więc jedziem :)

29
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Wrzesień 19, 2017, 18:52:22 »
kb i forum zdechlo, bo free hosting by Kravek przez 10lat się niestety skończył. Dane zabezpieczone, ts działa (dzięki EvilBart! 11 rok leci :D ) jak będzie potrzeba a może i nie to się IT podniesie.

Co do matki to owszem, Roberto wjebał matkę bawiąc się z posem którego po pół roku wrecktickale w końcu odbiły od dwuosobowego C0venu (ja nie gram, jest pół Roberto i półtora Karamby), bo se warpnął na złą bmkę. Jak BWTF napisało wyżej Goonowe pastwiska dobre są.

Podsumowując. C0VEN jest w hibernacji. Wróci jak będzie taka chęć i potrzeba. Ja mam w końcu urlop od gry, chęć do evienia na razie niezbyt mocarna. Najbliższe zajęcie około EVE to zlocik, do zobaczenia :)

30
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Sierpień 12, 2017, 13:33:45 »
Ciekawe Dino to rok założenia postaci (tak plus - minus)?

2003-2007 choc to byly ze dwie generacje graczy
2003-2005 pierwsza i potem kroliki to byl 2006-2007

31
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Sierpień 12, 2017, 13:31:53 »

<- #fakenews!


;-)

No dobra :) Złapałeś mnie :)

32
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Sierpień 11, 2017, 11:49:45 »
Namawiam EvilBarta, ale on też pyta o dinozaury, a tych jakoś mało :(

33
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Czerwiec 10, 2017, 13:23:47 »
co sie dzieje że taki zdyscyplinowany czlowiek jak xeowar dal sie poniesc emocja ? http://i.imgur.com/2a8dMMY.png

jak juz sie tak bawimy to ja chetnie wroce do covenu 1 warunek open comenty na kb ;)

Lol to nie ja :D Ktos sie podpisuje mną z jakeigos z dupy konta... ja w tamtym serwisie nawet nie mam konta, jak ktos chce to moze zglosic te posty jako fejki :)

Pewnie nasz hejter :) go go wrotki gadżeta, czekam na następne genialne przekrety :) Tym razem jeden Ibanez się nabrał :)

34
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Czerwiec 06, 2017, 15:36:37 »
Wielkie plany odbudowy, zostana chyba tylko planami.
Bylo by fajnie, gdybym sie mylil.

Na razie się nie mylisz. Na ten moment nie mamy żadnych konkretnych planów a te co były poszły się paść.
Być może coś pokombinujemy po wakacjach.

Nasz hejter może teraz się uaktywnić i ponabijać, bo chyba faktycznie po 10 latach umarliśmy :)

35
Warto by dodać co nieco z nowszych rzeczy:

Seria The Expanse - 6 książek atm i serial. Serial mocno zmienia kolejność pokazywania tematów (choć na razie jestem na 5 tym odcinku więc do końća nie wiem). Książki super, serial sam nie wiem jeszcze, opinie raczej dobre.

Neal Stephenson - Seveneves - ciekawa książka o ziemii po ELE - Extinction Level Event. Czyta się trochę jak kronikę i nie każdy lubi Stephensona ale spoko.

Blake Crouch - Dark Matter - zeszłoroczny hit SF, całkiem spoko, mają to ponoć filmować.

Ian Douglas odgrzebał i ponownie wydał swój cykl Warstrider, wydając do niego ostatni tom: The Ten Billion Gods of Heaven
Zaczyna się od mechów, kończy na niezłych pomysłach wokół mocno odległej przyszłości i tego co może wyrosnąć ;)

No i na koniec, wrócę do polskich autorów: Michał Cholewa i jego cykl Algorytm Wojny. Aktualnie 5 tomów (Gambit, Punkt Cięcia, Forta, Invit i Echa), hard SF o nadal podzielonej ludzkości po wojnie z AI. Mi się bardzo podobało.

Strony: [1] 2 3 ... 29