Eve-Centrala
Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Xarthias w Marzec 20, 2007, 17:47:51
-
Dostałem dzisiaj takiego oto maila:
Witam,
ClientLogic jako nasza nadrzedna firma "matka" poszukuje osob na stanowisko GameMaster w E.V.E. - sądzę że powinno Was to zainteresować. Wszelkie szczegóły znajdują się w załączniku. Miałbym prośbę o wrzucenie tego na główną stronę.
w razie dodatkowych pytań służę pomocą.
Alex Lapinski
DSO / DPO
Sitel Polska
Ul. Domaniewska 41,
Building Mars - Entry D - 6th Floor
02-672 Warsaw - POLAND
www.sitel.com
I dalej w załączniku:
Chciałbyś stać się częścią zaawansowanej, bez przerwy rosnącej gry MMORPG?
Do Twoich podstawowych obowiązków należałoby:
Pomoc online poprzez chat lub email dla jednego z najpopularniejszych producentów gier MMO
Pomoc w tworzeniu i zajmowaniu się społecznością graczy
Reagowanie na incydenty przy użyciu wewnętrznych narzędzi gry
Kontrolowanie przestrzegania zasad zarówno samej gry jak i jej oficjalnego forum
Śledzenie oficjalnych i nieoficjalnych wiadomości, posiadanie zawsze świeżych informacji na temat gry i zgromadzonej dookoła niej społeczności
Eskalacja problemów związanych z działaniem gry do swoich bezpośrednich przełożonych
Praca drużynowa, mająca na celu uzyskanie najwyższego poziomu usług
Szybkie reagowanie na prośby klientów
Odpowiednie odnoszenie się do klientów, zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych
Bycie poinformowanym na temat najopularniejszych problemów i ich możliwych rozwiązań
Świadomość wszelkich zmian znajdujących się w zakresie obowiązków
Wymagania:
Fascynacja grami MMOG
Profesjonalne, kompetentne podejście do kontaktów z innymi graczami/klientami
Silna motywacja i chęć do poświęceń
Dobra znajomość języka
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność przyjmowania zarówno pozytywnej i negatywnej krytyki oraz wykorzystywania jej do ulepszania swojej pracy
Punktualność i odpowiedzialność są kluczowe
Umiejętność zachowania spokoju i pewności siebie w sytuacjach stresowych
Kontaktowość
Doświadczenie:
1-2 lata grania w Eve Online
Umiejętności:
Dobre umiejętności komunikacyjne
Wymagane języki (najlepiej native speaker): rosyjski, niemiecki lub francuski
Angielski na wysokim poziomie
Dobra znajomość komputera (hardware i software)
Wiedza:
Dziedzina obsługi klienta i umiejętności językowe
Wykorzystanie dostępnych zasobów
Systemy operacyjne
Hardware i Software
Wiedza o produkcie
Myślisz, że jesteś osobą, której szukamy?
Użyj naszego formularza online, aby wysłać nam swoje zgłoszenie!
http://www.jobs-clientlogic.de/EVE2007/?lang=en
Gdyby nie ten native speaker :P
Publikuję, chociaż nie wiem na ile to rzetelna informacja.
-
jajca sobie robia, customer fulfilment Jove ich mac
-
Ciekawe jeszcze ile placa :D
-
hmm ja mam takie delikatne wrazenie, ze oni szukaja gma ale na inny rynek niz polski.. :)
-
No tak, ciezko byc Polakiem i jednoczesniej niemieckim native speakerem. Ale co to za roznica, dla fajnej pracy mozna sie przeniesc :)
-
xarthias , zloz aplikakcje, damy ci rekomendacje jak bedzie trzeba :D
-
Wymagane języki (najlepiej native speaker): rosyjski, niemiecki lub francuski
Sorry no bonus :P
Po niemiecku to ja znam tylko verfluchten banditen glaufen po lesie, oraz eine kleine cielątko glaufen po polu :P
Z francuskiego to merde i angarde (czy jak to tam się pisze), a z rosyjskiego to same niecenzuralne słowa :P
-
ten zakres obowiazkow jest dosc spory, wyglada ze trzeba siedziec prawie na okraglo online...czyli jest to oferta skierowana raczej do osob, ktore po prostu maja czas ...
-
konkretnie 40 godzin tygodniowo bo taki jest standardowy czas pracy poza Francja ;)