Eve-Centrala

Eve Online => Starsze dodatki => Patche i dodatki => Crucible => Wątek zaczęty przez: Biggy w Październik 01, 2011, 12:24:37

Tytuł: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Biggy w Październik 01, 2011, 12:24:37
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=2437
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Październik 01, 2011, 12:33:58
No właśnie..
http://www.evenews24.com/2011/09/30/discussion-bullet-time-hits-eve-online-as-ccp-shows-off-time-dilatation/

Może ktoś biegły w języku puddingowców zrobiłby jakiś skrót. Co tez CCP tam modzi i jakie są obecnie rezultaty tych działań.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Październik 01, 2011, 14:47:21
był już gdzieś temat o tym chyba.

W telegraficznym skrócie, podczas dużych bitek, zegary sterujące przetwarzaniem zdarzeń na wykorzystywanych przez bitki nodach będą dynamicznie spowalniane (będzie się zmieniać interwał między tyknięciami). Spowoduje to, że serwery nadążą z przetwarzaniem informacji, które nadeszły w danym kwancie czasu zanim będą musiały rozpocząć kolejny cykl przetwarzania. W rezultacie, np. ROF się bezwzględnie zwiększy dla lokalnego noda (bezwzględnie, wszyscy obecni na nodzie w danym momencie będą mieli te same warunki), ale będzie większa gwarancja, że to, co gracz kliknie na UI zostanie przyjęte i przetworzone przez serwer.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 01, 2011, 16:06:38
Tyle slów a wystarczyłoby: "przestaniecie ciskać kurwami, bo znowu lag dobrał się do waszysch modułów" :P
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: MrYogi w Styczeń 11, 2012, 20:39:36
Właśnie brałem udział w bitce gdzie CCP testowało TM ( testują już na głównym serwerze, nie tylko na Sisi )

Grid ok 600 osób, jak nie więcej ( nie sprawdzałem na bieżąco )

a co do TD = nie działa ( jeszcze, mam nadzieje )
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Luty 21, 2012, 01:15:21
zaliczylem swoja pierwsza bitke z time dilation - i powiem jedno walka w lagu nawet "ku...." jest 1000 razy bardziej dynamiczna i fajna do tego calego TD. TD SUX
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 21, 2012, 02:17:57
To był lag i tidi,

Tidi mieliśmy dopiero jak sobie polecieliście.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Rash'kan w Luty 21, 2012, 02:50:06
Różnica między tidi a lagiem jest taka:
W tidi lecisz w warpie 10min, lądujesz lockujesz, odpalasz moduły itp kolejne 10 min, 10 min czekasz aż spadnie cel, przy okazji broadcastujesz o shielda.

W lagu lecisz w warpie 10s, lądujesz ładujesz grid 30minut, lockujesz, odpalasz mo.... budzisz się na stacji.

No to ja w sumie wolę tidi, trwa tyle samo, a można poogladać efekty, coś poklikać no i działają chaty ;)

Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Luty 21, 2012, 09:47:10
A coscie wczoraj psocili? Bo TiDi odpalilo sie nam w Stain, w systemie w ktorym bylo 15 osob, i doszlo do 26%.... Ale dzieki temu dostrzegam sensownosc setupu TiDi Cats by Pandemik. :)

A juz znalazlem.

Jezusie, 270 Drejkow spadlo, ladnie...
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Luty 21, 2012, 12:57:15
Także byłem wtedy w stein i to sam w systemie a miałem TD, które rosło aż doszło do wartości max 94% i spadło do 0. Na ally było domniemanie, że serwer się zaraz wyłoży ];)
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Luty 21, 2012, 13:05:10
Także byłem wtedy w stein i to sam w systemie a miałem TD, które rosło aż doszło do wartości max 94% i spadło do 0. Na ally było domniemanie, że serwer się zaraz wyłoży ];)

Herezja, jesli time dilation jest na 94%, to znaczy ze jest minimalne, czyli czas w grze plynie z predkoscia o 6% wolniej, niz normalnie. Im nizsza wartosc TD, tym wiekszy jest jej wplyw. Kiedy mielismy 26%, to czas w grze plynal o 74% wolniej, niz normalnie. Kapewu?
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Luty 21, 2012, 13:14:52
To był lag i tidi,

Tidi mieliśmy dopiero jak sobie polecieliście.

aha no to nie zle to ja juz wole sam lag . wskaznik tidy iirc w szczycie byl na 6%

@Rash w lagu mozna bylo przynajmniej powalczyc a nie ogladac slooooooooooooooooooooooooooow mooooooooooooooooooooooooooootioooooooooon. jak mi sie drej zbieral do warpa 4+ min (!!!), to wymieklem kolejna akcja brimary bylem z dobre 10min nim spadlem i nie bynajmniej dlatego ze mnie tak logistyki pompowaly. wole laga, crashe nodow i to cale tidi ssie bo sie z dynamicznej gry zrobila strategia turowa.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Luty 21, 2012, 13:18:51
"dlaczego nie walczycie z lagiem, moduły się nie odpalają, gridy się nie ładują, rabble, rabble"

wchodzi tidi, moduły się odpalają, gridy się ładują

"tidi ssie bo wszystko trwa po 10 minut, fajniej było jak nie było i był lag i moduły się nie cyklowały i gridy też nie ładowały, rabble rabble"

Niektórym to się nie dogodzi.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Luty 21, 2012, 13:22:20
Ja tam zawsze lubilem strategie turowe, a przyjemnosc z dowiedzenia sie, ze moj statek zginal, chociaz teoretycznie gra pokazuje, ze jest w warpie, jest srednia.

I zasadnicza wiekszosc graczy chyba sie jednak z tym zgadza, z tego co czytam. ;)
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 21, 2012, 14:01:06
aha no to nie zle to ja juz wole sam lag . wskaznik tidy iirc w szczycie byl na 6%

Minimum to 10%.

BTW następnym razem, jak będziecie mieć więcej niż 3 flotki, to daj znać, polecę na 2 konta i sobie chociaż postrzelam. :)
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Rash'kan w Luty 21, 2012, 15:55:49

@Rash w lagu mozna bylo przynajmniej powalczyc

(http://img.zryte.pl/bitch_please_91109.jpg)
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Nitefish w Luty 21, 2012, 16:45:38
Teraz po prostu podjęcie złej decyzji sprawia, że jesteś w dupie. Miałem okazję polecieć raz na taką bitkę 1600+ luda w scimku i podobało mi się. Jak na taki spęd to dało się strzelać, repować, uciekać. Obie strony  mają równe szanse a nie, że przegrywa ta która wskakuje.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Luty 22, 2012, 10:11:11
Herezja, jesli time dilation jest na 94%, to znaczy ze jest minimalne, czyli czas w grze plynie z predkoscia o 6% wolniej, niz normalnie. Im nizsza wartosc TD, tym wiekszy jest jej wplyw. Kiedy mielismy 26%, to czas w grze plynal o 74% wolniej, niz normalnie. Kapewu?

KPW maj mastach ];p

Rash'kan dobra graficzka bo Dark-owi znów się obwody przegrzewają ];) ja bym dodał pukanie się w głowę ale znaleźć nie mogę ];)
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Chupacabra w Luty 22, 2012, 11:26:01
Lag był fajny :) szczęśliwcy wracali do domu w statkach za które dostali już insurance :)


Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Luty 22, 2012, 17:35:50
Tidi is shit.

A to ze ieden z drugim nie umieli ustawic klienta, aby przy odrobinie szczescia walczyc efektywnie w lagu to juz nie moja wina, trzeba bylo czytac SHC. A jak bede chcial pograc w szachy to sobie na kurnik wejde. Tidi na papierze brzmi wspaniale sam sie cieszylem na mysl o jego wprowadzeniu, ale jak zobaczylem jak to wyglada w praktyce to sorry ale latanie frachtem bez ap w porownaniu do walki w tidi jest dynamicznym, emocjonujacym i pelnym doznan przezyciem. Warpowalem drejkiem 4+ minuty, primary calej floty wroga bylem przez grubo ponad 10+ min i to nie bynajmniej z powodu tego ze mielismy zajebistych logistykOw, 628 osob bilo jednego carriera 40+ (slownie: czterdziesci) minut - dziekuje za taka dynamike gry. Tidi is shit.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Jrkan w Luty 22, 2012, 17:46:59
Dark możesz mi wytłumaczyć w jaki sposób ustawienie klienta mają pomóc w problemach serwera z obsługa nadmiernego obciążenia generowanego przez 1600 klientów? Bez urazy ale bredzisz, albo zwyczajnie nie brałeś nigdy udziału w autentycznie zalagowanej bitwie, czyli takiej gdzie lag jest po stronie serwera.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Luty 22, 2012, 18:12:28
"nie wiesz w czym ja i moje alty braliśmy udział to się nie wypowiadaj" ;D

Brał brał, tylko już zapomniał jak to jest jak strona wskakująca do systemu automatycznie na przykład ginie, bo grid się nie ładuje.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Luty 22, 2012, 20:35:11
Dark możesz mi wytłumaczyć w jaki sposób ustawienie klienta mają pomóc w problemach serwera z obsługa nadmiernego obciążenia generowanego przez 1600 klientów? Bez urazy ale bredzisz, albo zwyczajnie nie brałeś nigdy udziału w autentycznie zalagowanej bitwie, czyli takiej gdzie lag jest po stronie serwera.
[irony mode=on]
Tak tak nie bralem i tej wersji sie trzymajmy 900 killi w czasie mojego pobytu w DC/CFC to same solo kille. Chyba do genosow zloze app w koncu 900 solo killi przy isk eff 97% to musi ze mnie robic propvpera
[/irony mode=off]

Ja nie twierdze ze lag byl boski i zawsze dawalo sie walczyc. Ja twierdze ze 9 na 10 przypadkow laga mialy tylko barany ktore graly w 1920x1280 w high detalach, 16xantialiasin,i overview zrobionym jak choinka i na maksymalnym przyblizeniu statku. Jak byl server-side lag owszem ciezko sie gralo, ale na tidi sie poprostu nie da grac. Jak bede chcial pograc w szachy to sobie na kurnik pojde. Lag byl zly, a tidi jest jeszcze gorsze. Tidi is shit.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Luty 22, 2012, 22:08:20
[irony mode=on]
Ja twierdze ze 9 na 10 przypadkow laga mialy tylko barany ktore graly w 1920x1280 w high detalach, 16xantialiasin,i overview zrobionym jak choinka i na maksymalnym przyblizeniu statku.

Lolll.... to jak tam teraz czujecie stado PvP baranów zaglądających na Centralę ?  ;D Tak pojechałeś Dark że teraz nikt się nie przyzna że w ogóle miał kiedykolwiek jakiegoś laga we fleet-battle  ;D
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 23, 2012, 09:57:35
Cytuj
A to ze ieden z drugim nie umieli ustawic klienta, aby przy obrzymim szczęściu odpalić chociaż jeden moduł efektywnie w lagu to juz nie moja wina,
FYP
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Luty 23, 2012, 11:01:01
Dark o co ten foch? O to że obu stronom działała gra? Ja tam ekspertem od blobów nie jestem, tylko raz miałem okazję w czymś takim "powalczyć". Jak już po 15min załadował się grid i po następnych 10 zalockowałem primary to po 2 salwach w piździet wszystko się zacięło. Dobrze że się grid ładował więc mogłem resetować klienta, strzelić 2 razy i znowu zresetować. Koniec końców po 4 godzinach ubiliśmy 3 abbadony i wszyscy wkurwieni wrócili do domu. Jeżeli nazywasz to dynamizmem to sorry.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Chupacabra w Luty 23, 2012, 11:56:31
a pamiętacie te wszystkie zabiegi w lagu, odpowiednie wyłącznie działek, z ikonki koło celu, rozgrupowywanie działek, strzelanie pojedynczymi salwami i wyłącznie, reload to była prawdziwa loteria, i czasami działko się zacinało i było do końca walki wyjęte z użytku :)

Jak zobaczyłeś że więcej niż 3 osoby zaczynają cię namierzać to juz walczyłeś z alajnem, i warp out, bo tylko wtedy mogło Ci się udać uciec :) Czasami przez całą walkę nikt nie mógł Ciebie namierzyć, i byłeś bezkarny.

Nie widziałem jak działa ten Time dilation, ale jak to faktycznie trwa tak długo i nic nie da się poklikać w między czasie to lipa.

Walka z lagiem miała jednak ten smaczek, przynajmniej było co robić w wielkim blobie i nikt nie mógł powiedzieć że to tylko F1

kto by pomyślał, że będziemy płakać za lagiem :)

no może jednak ten TD ma swoje plusy, z Bio nie będzie problemu:) książkę sobie można poczytać, wyskoczyć po piwo do sklepu...
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: MrYogi w Luty 23, 2012, 12:08:13
Murudzicie jak stare baby.


Jak był lag, to było źle, jest TD też jest źle.

Tylko z tą różnicą że jeszcze mi się nic nie zacięło, statek robi co mu się karze ( czy to alin czy warp ) tylko że wolniej. Tylko raz mi się zdarzyło że TD było przez cały okres walki, przeważnie po kilku minutach albo wraca do normy albo do 80-90%.

Jak ktoś lata w 0.0 w większych blobach to musi ten fakt zaakceptować, albo przenieść się gdzieś gdzie są małe grupy, gdzie nie występuje TD ( lub minimalny )

Definitywnie wole że coś się dzieje powoli, aniżeli wszystko się ma pozacinać i po 30 minutach pierdzenia w stołek, budzę się w klonowni.

Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Nitefish w Luty 23, 2012, 12:11:54
TD działa ok, więc jeśli ktoś nie miał okazji przetestować niech nie miauczy.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Jrkan w Luty 23, 2012, 12:17:34
Żeby krytykować TiDi i wychwalać laga trzeba być chyba masochistą. Nie podoba się składanie do warpa przez 3min? Może lepiej było jak klikałeś warp i zastanawiałeś się czy tym razem zaskoczy za minute czy może masz pecha i trafiłeś na koniec kolejki i trzeba będzie czekać 15 albo 30min? Tak się podobały zacinające się guny i moduły i zastanawianie się czy to lag i moduł się odblokuje za 15min czy może jednak nie i do końca bitwy zostaniemy z 2 gunami z 6 dostępnych?

Trzeba sobie też uświadomić, że TiDi wskakuje na 10% w ekstremalnych przypadkach. Czyli gdy do niezreinforcowanego systemu wskakuje 1600 osób, w takich przypadkach wcześniej node albo by się wywalił albo były by mega lagi przy których 3 minutowe warpowanie jest niczym.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Luty 23, 2012, 13:28:59
Ja nie twierdze ze lag byl boski i zawsze dawalo sie walczyc. Ja twierdze ze 9 na 10 przypadkow laga mialy tylko barany ktore graly w 1920x1280 w high detalach, 16xantialiasin,i overview zrobionym jak choinka i na maksymalnym przyblizeniu statku. Jak byl server-side lag owszem ciezko sie gralo, ale na tidi sie poprostu nie da grac. Jak bede chcial pograc w szachy to sobie na kurnik pojde. Lag byl zly, a tidi jest jeszcze gorsze. Tidi is shit.
Czy możesz mnie, który też jak ty nigdy w blobie nie walczył, wytłumaczyć, co mają do server laga ustawienia mojej rozdzielczości, AA i kolorki na overview? Rozumiem, że uważasz, że gra, która zaczyna "dobrze" działać po wyłączeniu detali, zmniejszeniu rozdziałki do 640x480, schowaniu OV i najlepiej przejściu na widok mapy systemu, to dobra gra? To ja współczuję. Ja tam wolę, żeby wszystko działo się wolniej, ale działo się w ogóle niż widzieć blackscreena przez półgodziny, a na drugi dzień po zalogowaniu dostać maila od concordu o aktywacji nowego klona.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 23, 2012, 13:42:56
Cytuj
Żeby krytykować TiDi i wychwalać laga trzeba być chyba masochistą.
Flame mode on
Albo kimś kto tylko w takich warunkach potrafi coś zestrzelić ;D
Flame mode off
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 23, 2012, 13:43:35
Czy możesz mnie, który też jak ty nigdy w blobie nie walczył, wytłumaczyć, co mają do server laga ustawienia mojej rozdzielczości, AA i kolorki na overview?

W starym poradniku boba było napisane, żeby over wyświetlał jak najmniej informacji. Wnoszę, że obcykali, że klient informuje serwer ile chce informacji i im więcej informacji, tym większą paczkę serw musi przygotować, więcej czasu mu to zajmuje, więcej danych musi przepchać - generalnie większy lag.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Luty 23, 2012, 13:50:17
W starym poradniku boba było napisane, żeby over wyświetlał jak najmniej informacji. Wnoszę, że obcykali, że klient informuje serwer ile chce informacji i im więcej informacji, tym większą paczkę serw musi przygotować, więcej czasu mu to zajmuje, więcej danych musi przepchać - generalnie większy lag.
W porządku, to można wytłumaczyć, choć nie jest to nigdzie oficjalnie potwierdzone, ale co w takim razie z rozdzielczością, czy włączonym AA. Serwer mi tekstur w wyższej rozdzielczości wysłać nie musi, więc ten element może mieć jedynie wpływ na laga klienta wynikającego ze słabości sprzętu. Więc osoba grająca na mocnym sprzęcie nie będzie widziała różnicy w poziomie laga grając na full detalach i na low.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Jrkan w Luty 23, 2012, 14:07:25
W starym poradniku boba było napisane, żeby over wyświetlał jak najmniej informacji. Wnoszę, że obcykali, że klient informuje serwer ile chce informacji i im więcej informacji, tym większą paczkę serw musi przygotować, więcej czasu mu to zajmuje, więcej danych musi przepchać - generalnie większy lag.
To ma raczej związek z niską wydajnością overview, którą to w ostatnim patchu podobno poprawili. Pamiętam, że na starym lapku najgorszą rzeczą jaką można było zrobić w większej bitce to zmiana sortowania over. Przy 300-400 pozycjach gwarantowany freeze na minutę albo więcej, a bardzo wątpię aby w celu przesortowania over klient kontaktował się z serwerem.
To też przypuszczenie ale oparte na obserwacji, mianowicie klient ma zawsze komplet danych o wszystkich obiektach znajdujących się na gridzie. W końcu musi te wszystkie statki wyświetlić, a wyświetla je nawet jeżeli maksymalnie oddalimy widok oraz wywalimy wszystko z over i bracketów. Od serwera przychodzą tylko komunikaty o nowych zdarzeniach, czyli gdy ktoś włączył lub wyłączył jakiś moduł, zmienił kierunek lub prędkość lotu, zainicjował warp.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Luty 23, 2012, 16:55:15
Dark o co ten foch? O to że obu stronom działała gra?
Oto, ze spaceship online/supercaps online zrobily sie szachy dla ubogich


no może jednak ten TD ma swoje plusy, z Bio nie będzie problemu:) książkę sobie można poczytać, wyskoczyć po piwo do sklepu...

Tia, ja od momentu wcisniecia na primary (archon w triage) F1 (jak i 627 innych osob) do zmiany primary zdarzylem:
- isc na bio break
- przygotowac obiad
- zjesc obiad
- poczytac jeszcze internet

Jak był lag, to było źle, jest TD też jest źle.
Wedlug przyslowia "adapt or die" to: Jak był lag, to wybralem "adapt", jest TD to wybralem "die".

Cytuj
Jak ktoś lata w 0.0 w większych blobach to musi ten fakt zaakceptować, albo przenieść się gdzieś gdzie są małe grupy, gdzie nie występuje TD ( lub minimalny )
this, check my corp

Cytuj
Definitywnie wole że coś się dzieje powoli, aniżeli wszystko się ma pozacinać i po 30 minutach pierdzenia w stołek, budzę się w klonowni.
pfff no popatrz a mi nigdy nie zacielo, owszem kilka razy grid sie nie zaladowal, ale na to pomogly porada z SHC, szybki reset klienta - jestes w bance to i tak nie odlecisz a reset klienta to na moim sprzecie gora 20sec.

TD działa ok, więc jeśli ktoś nie miał okazji przetestować niech nie miauczy.
I was there - proof http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=12512573 i uwazam, ze TiDi is shit.

Żeby krytykować TiDi i wychwalać laga trzeba być chyba masochistą. Nie podoba się składanie do warpa przez 3min? Może lepiej było jak klikałeś warp i zastanawiałeś się czy tym razem zaskoczy za minute czy może masz pecha i trafiłeś na koniec kolejki i trzeba będzie czekać 15 albo 30min?
otoz to bylo lepiej,a rozkaz zawsze trafia na koniec kolejki - servery eve dzialaja na kolejce FIFO bez priorytetow.

Cytuj
Tak się podobały zacinające się guny i moduły i zastanawianie się czy to lag i moduł się odblokuje za 15min czy może jednak nie i do końca bitwy zostaniemy z 2 gunami z 6 dostępnych?
nigdy mi sie guny nie zaciely
Cytuj
Trzeba sobie też uświadomić, że TiDi wskakuje na 10% w ekstremalnych przypadkach. Czyli gdy do niezreinforcowanego systemu wskakuje 1600 osób, w takich przypadkach wcześniej node albo by się wywalił albo były by mega lagi przy których 3 minutowe warpowanie jest niczym.
rotfl to jest ekstremalny przypadek? hahahaha to zwykla bitka duzych power blockow dla przypomnienia rok temu w lxq bylo 3,2k ludzi w czasie walk w tribute jak istnialo nc 2k ludzi bylo norma. Pozniej po rozpadzie NC jak supery PL byly w rapecage w VFK i PL z kolegami postanowili je odbic to liczby tez podchodzily pod 2k

W porządku, to można wytłumaczyć, choć nie jest to nigdzie oficjalnie potwierdzone,
tak jak nigdy nie zostalo oficjalnie potwierdzone miliard innych rzeczy, a empirycznie zostaly udowodnione

W starym poradniku boba było napisane, żeby over wyświetlał jak najmniej informacji. Wnoszę, że obcykali, że klient informuje serwer ile chce informacji i im więcej informacji, tym większą paczkę serw musi przygotować, więcej czasu mu to zajmuje, więcej danych musi przepchać - generalnie większy lag.
this, dodatkowo klient eve ma k.... z aktualizacja grida a jak ma kolorki a najlepiej z "blinkiem" to juz umiera wszystko.

Cytuj
ale co w takim razie z rozdzielczością, czy włączonym AA. Serwer mi tekstur w wyższej rozdzielczości wysłać nie musi, więc ten element może mieć jedynie wpływ na laga klienta wynikającego ze słabości sprzętu. Więc osoba grająca na mocnym sprzęcie nie będzie widziała różnicy w poziomie laga grając na full detalach i na low.
teoretycznie tak, ale "mocny sprzet" ma tez swoje granice i jak zapewne wiesz kazda "stracona" milisec procesora (pomimo ze glownie robi to karta graficzna) na wyswietlenie hi-resowych tekstur 1,5k statkow przeklada sie na milisec aktualizacji czy tez zaladowania grida etc. chodzi oto ze na doznania subiektywne laga sklada sie zarowno server-lag jak i client-lag. np. wylaczenie bracketow bardzo zwieksza dynamike gry w blobie. zreszta nie mnie Ciebie ewangelizowac, latajac w blobie grasz w full hd, AA 16x, all detale na hi, ov jak choinka, brackety wlaczone i czerpiesz z tego przyjemnosc - good for you.

TiDi is shit.

PS.
Flame mode on
Albo kimś kto tylko w takich warunkach potrafi coś zestrzelić ;D
Flame mode off
U wrong sir! http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=12529368 bez laga, bez TiDi za to z duza porcja funu!
Anyway WTB Cynabal/Vagabond najlepiej sfitowany w syndicate.

Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Trefnis w Luty 23, 2012, 17:06:44
jak mnie smiesza te "propvp poradniki" do walki w lagu,

i tak tez probowalem z nich kozystac, czasem to dzialalo, czasem nie, ruletka (rownie dobrze mozna bylo nie uzywac)

guny nigdy ci sie nie zaciely ? gratz, miales fart a nie jakies ustawienie czegos tam,

reloadujesz klienta 20 sek ? super, tylko jak jest pozadny lag to najczesciej sie nie zalogujesz do bitki przez nastepne 30min albo lepiej i tez zadne ustawienia overview tego nie zmienia,
pamietam bitki gdzie system byl noelogowalny do kolejnego dt a ty mi piszesz ze relog to 20 sek
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Luty 23, 2012, 17:27:38
Ciekawe kiedy Darek strzeli focha na npc 0.0 :D bo nie ma anomalek/jb/bo market ubogi
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Jrkan w Luty 23, 2012, 17:43:09
Cytat: Dark Flonoe
rotfl to jest ekstremalny przypadek? hahahaha to zwykla bitka duzych power blockow dla przypomnienia rok temu w lxq bylo 3,2k ludzi w czasie walk w tribute jak istnialo nc 2k ludzi bylo norma. Pozniej po rozpadzie NC jak supery PL byly w rapecage w VFK i PL z kolegami postanowili je odbic to liczby tez podchodzily pod 2k

Rozumiesz czym jest reinforced node? Oba przypadki które podajesz odbywały się na takich właśnie nodach, mocniejszych i obsługujących mniejszą liczbę systemów. Bitwę w lxq opowiadano - może w żartach może serio -, że obsługiwał node który normalnie obsługuje Jite. Ja z kolei piszę o przypadku w którym do normalnego systemu od tak bez zapowiedzi i powiadamiania CCP wpada 1300-1600 osób, w takim przypadku przed wprowadzeniem TiDi node się wywalał albo wszystko działało w opóźnieniem 30min.

Tutaj http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=3412 masz przykład jak wyglądają bitwy o podobnej wielkości rozgrywających się na reinforced node i na normal node.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Luty 23, 2012, 17:49:23
dla przypomnienia rok temu w lxq bylo 3,2k ludzi
http://www.youtube.com/watch?v=Y6LNumoNkK8 (http://www.youtube.com/watch?v=Y6LNumoNkK8) ah ten dynamizm \o/
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Luty 23, 2012, 17:56:38
Ciekawe kiedy Darek strzeli focha na npc 0.0 :D bo nie ma anomalek/jb/bo market ubogi

Bo w systemie są neuty i strach wydokować?

Btw miałem lepsze zdanie o korpie Sokoła ;D
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: CATfrcomCheshire w Luty 23, 2012, 18:38:08
Bo w systemie są neuty i strach wydokować?

Btw miałem lepsze zdanie o korpie Sokoła ;D

+1  :D
Widze ze niektorzy nadal probuja rozmawiac z Darkiem na powaznie  ;D
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Luty 23, 2012, 19:00:29
Bo w systemie są neuty i strach wydokować?

Btw miałem lepsze zdanie o korpie Sokoła ;D

Panoooooowie.

1) Każdy może u mnie dostać szansę i ma miesiąc na udowodnienie mi, że da sobie radę. Dark podjął wyzwanie i szansę dostał. W dodatku, jeśli wytrzyma w NPC 0.0 - wszystkim Wam będzie łyso :P

2) Po drugie mój korp ma się nijak do dyskusji tutaj.

Sam wyniosłem się do DWISH, bo miałem dość dużych bitek - czy lag, czy TD - jeden pilot gówno znaczy. I to mnie odrzuca.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Luty 23, 2012, 19:32:57
Sokół ja rozumie że każdy dred/carrier w tak małym sojuszu się liczy, dobrze też mieć matkę no ale kurde są granice ;)
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Villq w Luty 23, 2012, 20:09:43
Widze że większośc osób wypowiada sie tutaj o TD a nie było ich na bitce na której był dark. I was there! Bitwa była beznadziejna. Zero dynamizmu. Nie dość że był TD to był jeszcze lag. Strzelanie misajlami w takiej bitce mija się z celem. Moduły aktywowały się z gigantycznym opóźnieniem. Przed TD byłem na kilku bitkach o podobnej liczbie osób i walka była dynamiczniejsza i ciekawsza wystarczyło wyłączyć autorepeat na modułach i grało się znośnie. Tutaj zdecydowanie nie było znośnie. Trzeba wspomnieć tez o tym że poruszanie się flotą 200 osób z TD jest w zasadzie niemożliwe.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Luty 23, 2012, 20:20:36
Sokół ja rozumie że każdy dred/carrier w tak małym sojuszu się liczy, dobrze też mieć matkę no ale kurde są granice ;)

No dokładnie, trzeba się trochę szanować ;)
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Rash'kan w Luty 23, 2012, 20:58:16
Fakt podrozowanie z tidi jest straszne, wszystko trwa 5-10 razy dluzej a na bramie i tak lag jak kiedys.
Z modulkami no coz ja nie mialem problemu w huginnie, logistki tez dawaly transfer na czas no i mozna kontrolowac co robi ship, nastepnym razem biore jakiegos cep/dictor killera.
Nie wiem jak dreje i maele, ale supportowi na pewno gra sie lepiej.
Imo wciskanie f1 i blob fajty to zawsze byl tylko obowiazek no i moze okazja do nabicia 60 killi z eff 100%.
Lag czy tidi funu nigdy za wiele nie byl

A reset klienta?
Dla mnie to zawsze to oznaczalo koniec gry, bo nie dawalo sie juz zalogowac.
Ah a freeze albo dc FC to bylo cos.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 23, 2012, 21:23:49
No dokładnie, trzeba się trochę szanować ;)
Zwłaszcza że to nie jest char capsowy Darka :P

Sokole wylatujesz z mojej listy szanowanych pvperów :P
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Luty 23, 2012, 23:50:13
Ciekawe kiedy Darek strzeli focha na npc 0.0 :D bo nie ma anomalek/jb/bo market ubogi
Jak mi wallet wyschnie :P a mu to nie grozi chyba,ze...matkom pozwola dokowac :P

@Ranshe
Ciekawe jest to ze ja w ciagu dwoch dni (czyli kiedy zmienilem corpa) zamordowalem wiecej niz Ty przez ostatnie dwa tygodnie...a to przeciez ja jestem carebear :]


2) Po drugie mój korp ma się nijak do dyskusji tutaj.
this

Sokół ja rozumie że każdy dred/carrier w tak małym sojuszu się liczy, dobrze też mieć matkę no ale kurde są granice ;)
fyi Shiny dopiero sie bedzie uczyc latac capsem, ale to za jakies....1,5-2 lata jak skonczy wszystko inne wliczajac galenciaki

Widze że większośc osób wypowiada sie tutaj o TD a nie było ich na bitce na której był dark. I was there! Bitwa była beznadziejna. Zero dynamizmu. Nie dość że był TD to był jeszcze lag. Strzelanie misajlami w takiej bitce mija się z celem. Moduły aktywowały się z gigantycznym opóźnieniem. Przed TD byłem na kilku bitkach o podobnej liczbie osób i walka była dynamiczniejsza i ciekawsza wystarczyło wyłączyć autorepeat na modułach i grało się znośnie. Tutaj zdecydowanie nie było znośnie. Trzeba wspomnieć tez o tym że poruszanie się flotą 200 osób z TD jest w zasadzie niemożliwe.
Nic dodac, nic ujac.

Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Luty 24, 2012, 00:10:37
No dokładnie, trzeba się trochę szanować ;)

...a nie siedzieć w ORMO... e... znaczy w milicji :P

Anyway, kto pierwszy rzuci kamieniem? Niezbyt kocham Darka za jego trolle tutaj, ale jak na razie lata kompetentnie.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 24, 2012, 00:54:13
/me podrzuca na dłoni kamulec wielkości piłeczki tenisowej...
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Jrkan w Luty 24, 2012, 00:55:04
Widze że większośc osób wypowiada sie tutaj o TD a nie było ich na bitce na której był dark. I was there! Bitwa była beznadziejna. Zero dynamizmu. Nie dość że był TD to był jeszcze lag. Strzelanie misajlami w takiej bitce mija się z celem. Moduły aktywowały się z gigantycznym opóźnieniem. Przed TD byłem na kilku bitkach o podobnej liczbie osób i walka była dynamiczniejsza i ciekawsza wystarczyło wyłączyć autorepeat na modułach i grało się znośnie. Tutaj zdecydowanie nie było znośnie. Trzeba wspomnieć tez o tym że poruszanie się flotą 200 osób z TD jest w zasadzie niemożliwe.

Powtórzę jeszcze raz. Gdyby nie TiDi ta bitwa w ogóle by się nie odbyła. Niezreinforcowany node który oprócz tego jednego systemu ma do obsługi jeszcze 80 innych zwyczajnie by się wywalił gdyby w jednym z systemów nagle zaczęło do siebie strzelać 1600 osób.
Nie było dobrze bo TiDi ma ograniczenie do 10% normalnej szybkości, a przy takim obciążeniu nawet to jest za mało i pojawiły się lagi. Gdyby ktoś pomyślał i powiadomił CCP, że w takim i takim systemie trzeba wzmocnić sprzęt to nie było by lagów, a TiDi pewnie by nie przekraczało 20% przy największych spikach obciążenia.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Luty 24, 2012, 01:03:11
Powtórzę jeszcze raz. Gdyby nie TiDi ta bitwa w ogóle by się nie odbyła. Niezreinforcowany node który oprócz tego jednego systemu ma do obsługi jeszcze 80 innych zwyczajnie by się wywalił gdyby w jednym z systemów nagle zaczęło do siebie strzelać 1600 osób.
Nie było dobrze bo TiDi ma ograniczenie do 10% normalnej szybkości, a przy takim obciążeniu nawet to jest za mało i pojawiły się lagi. Gdyby ktoś pomyślał i powiadomił CCP, że w takim i takim systemie trzeba wzmocnić sprzęt to nie było by lagów, a TiDi pewnie by nie przekraczało 20% przy największych spikach obciążenia.

Fyi System byl rfniety
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Rash'kan w Luty 24, 2012, 02:56:19
Fyi System byl rfniety

True nawet gm usiadl na widowni.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Jrkan w Luty 24, 2012, 03:02:21
Przyznaję rację, node był zreinforcowany. Pomyliły mi się bitki.
Oglądam sobie filmik http://www.youtube.com/watch?v=rm7hD8krcaE i co widzę. Guny cyklują normalnie, czyli wyłączają się od razu po skończeniu cyklu ,a nie 15 minut później, cele lokują się normalnie, ba, nawet szkła zmieniły się natychmiast. Zresztą opinie tez są raczej pozytywne.  Piękna bitka, aż chce się wracać do 0.0, ale rozumiem, że osobom które były po stronie iście zmasakrowanej mogło się nie spodobać.. Stąd http://www.evenews24.com/2012/02/23/recording-tidi-so-unfair-ccp-hates-goons/ możemy się dowiedzieć, że TiDi jest złe, a CCP nienawidzi goonów. Trochę rozumiem goonów, do tej pory całą swoją taktykę opierali na wrzucaniu do systemu wszystkiego co mieli i liczeniu na wywalenie noda, albo przynajmniej takim przeciążeniu, że i tak wszystko przestawało działać.  Teraz spotkała ich niespodzianka, bo wszystko działało, a pszczółki spadały z taką prędkością, że osoba na filmie nie nadążała lockować. Będą się musieli przystosować, albo zginął.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Luty 24, 2012, 10:07:47
Przyznaję rację, node był zreinforcowany. Pomyliły mi się bitki.
Oglądam sobie filmik http://www.youtube.com/watch?v=rm7hD8krcaE i co widzę. Guny cyklują normalnie, czyli wyłączają się od razu po skończeniu cyklu ,a nie 15 minut później, cele lokują się normalnie, ba, nawet szkła zmieniły się natychmiast
...z tym ze moja percepcja jest tak Uposledzona ze nie widze iz jest on uprzyspieszony conajmniej 40 razy. 
FYP
Odnosnie reszty posta Rozumiem, ze fakt to TwOja gazeta codzienna, fyi riveni czy jak on sie tam nazywa jest mekberem brick squadu ktory dostal exmisje z delve Kilka miechow temu i od wtedy robi black pr goonow, ale ludki takie jak ty ktore walki powerblockow ogladaja na yt lykaja wsio jak pelikany sprawia ci to fun - good for u
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Villq w Luty 24, 2012, 10:24:40
Gdyby ktoś pomyślał i powiadomił CCP, że w takim i takim systemie trzeba wzmocnić sprzęt to nie było by lagów, a TiDi pewnie by nie przekraczało 20% przy największych spikach obciążenia.
CCP było w systemie a system był refnięty. A to że dostaniemy wpierdol i wszyscy zginiemy było wiadomo od samego początku ;D
BTw to ciekawe że na eve news od razu pojawiło się strzeczenie bitwy na której goonsi dostali wpierdol a nie pojawiło się w ogóle strzeszczenie bitwy z poprzedniego dnia na której oni stacili połowe floty t3 i prawie całą flote bsów. Tak tylko mówię.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Luty 24, 2012, 10:26:52
Momencik.. Odpaliłem eve-kill i co widzę? Pierwsze statki zaczęły spadać o 23, ostatnie o 1 dnia następnego. W 2 godziny zaorali Wam grubo ponad 700 statków, więc przepraszam bardzo wynik jak na standardy blobfestów rewelacyjny. Nie śledzę wyników takich starć, ale wydaje mi się że do tej pory standardem walk przy takim gridzie było zabicie 100 statków (sumując obie strony) i rozlecenie się w swoje strony bo lag uniemożliwiał zrobienie czegokolwiek. Wygrywała zazwyczaj ta strona która się broniła, no chyba że to strona broniąca się dostawała masowe dc..
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Luty 24, 2012, 10:29:53
Masz racje wydaje Ci sie.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Luty 24, 2012, 10:32:51
Masz racje wydaje Ci sie.

Uwielbiam takie argumenty :D
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Villq w Luty 24, 2012, 10:32:56
Momencik.. Odpaliłem eve-kill i co widzę? Pierwsze statki zaczęły spadać o 23, ostatnie o 1 dnia następnego. W 2 godziny zaorali Wam grubo ponad 700 statków, więc przepraszam bardzo wynik jak na standardy blobfestów rewelacyjny. Nie śledzę wyników takich starć, ale wydaje mi się że do tej pory standardem walk przy takim gridzie było zabicie 100 statków (sumując obie strony) i rozlecenie się w swoje strony bo lag uniemożliwiał zrobienie czegokolwiek. Wygrywała zazwyczaj ta strona która się broniła, no chyba że to strona broniąca się dostawała masowe dc..

Tak ale my z racji tego że byliśmy w taniej flocie postanowiliśmy zrobić zbiorowe samobójstwo i ubić co się da bo to że nie mamy szans na wygraną było raczej oczywiste. Mogliśmy w zasadzie w ogóle nie lecieć bo po co walczyć z 40 tytanami i hgw iloma matkami. Nigdy nie było tak że lag uniemożliwiał walki. Było tak że któraś strona się od razu wycofywała jak widziała że nie ma szans na wygraną
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Luty 24, 2012, 10:51:57
Roznica jest dokladnie taka, ze kiedys Drake byl (wsrod subcapitali) statkiem najbardziej lago-odpornym. Ba, flota drejkow sama slicznie generowala laga spamujac missle, podczas gdy sama byla wzgldenie bezpieczna, majac stosunkowo wysoki tank (nawet z randomowo dzialajacymi modulami) i bedac w stanie dostarczac dps z missli tak naprawde nie do konca wiedzac, gdzie sie znajduje. Floty statkow turretowych mialy w takich warunkach znacznie wiekszy problem, musza manewrowac, trzymac optimal, bla bla.

TiDi odwrocilo sytuacje do gory nogami, to w miare zwrotne i szybkie statki strzelajace z wiezyczek z duzej odleglosci (Tachyon Oracle Pandemikow, Nagi) maja przewage, bo ich bron zadaje dmg natychmiast, podczas gdy missle drejkow jeszcze do nich nie dolecialy, i ogarniety FC jest w stanie wyprowadzic flote spod missli zanim wpadnie np. w banie.

Nie wiem czemu CFC przesiadlo sie na drejki akurat po wejsciu w zycie TiDi, ale wydaje sie to slabym pomyslem. Czy welp-hurki nie bylyby lepsze?

Titans being Titans do not give a fuck.  >:D

Ale miejmy nadzieje juz nie dlugo: http://www.evenews24.com/2012/02/23/balancing-meets-the-tracking-titan/
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Villq w Luty 24, 2012, 11:00:21
Roznica jest dokladnie taka, ze kiedys Drake byl (wsrod subcapitali) statkiem najbardziej lago-odpornym. Ba, flota drejkow sama slicznie generowala laga spamujac missle, podczas gdy sama byla wzgldenie bezpieczna, majac stosunkowo wysoki tank (nawet z randomowo dzialajacymi modulami) i bedac w stanie dostarczac dps z missli tak naprawde nie do konca wiedzac, gdzie sie znajduje. Floty statkow turretowych mialy w takich warunkach znacznie wiekszy problem, musza manewrowac, trzymac optimal, bla bla.

TiDi odwrocilo sytuacje do gory nogami, to w miare zwrotne i szybkie statki strzelajace z wiezyczek z duzej odleglosci (Tachyon Oracle Pandemikow, Nagi) maja przewage, bo ich bron zadaje dmg natychmiast, podczas gdy missle drejkow jeszcze do nich nie dolecialy, i ogarniety FC jest w stanie wyprowadzic flote spod missli zanim wpadnie np. w banie.

Nie wiem czemu CFC przesiadlo sie na drejki akurat po wejsciu w zycie TiDi, ale wydaje sie to slabym pomyslem. Czy welp-hurki nie bylyby lepsze?

Titans being Titans do not give a fuck.  >:D

Ale miejmy nadzieje juz nie dlugo: http://www.evenews24.com/2012/02/23/balancing-meets-the-tracking-titan/

Kompletnie wszystko nie tak. Nano drejki nie tankują speedem. Nano drejki sa dobre do rozwalania t3 na afterburnerach. Tytany bezproblemowo trafiają w drejki na mwd. Nano drejki sa też dobre na tier 3 bc bo mogą bardzo szybko do nich podlecieć. Ogólnie bardzo łatwo prowadzi się flote nano drejków i fc ma dużo możliwości podczas prowadzenia walki. Ogólnie to sprawdzają się w miare dobrze jeśli TD nie jest na 10%. Welp hurki nie mają kompletnie tanka. Tank jak u fregaty. Lepsze już tier 3 bc ale te z kolei jest trudno prowadzić i nie zawsze się sprawdzają
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Luty 24, 2012, 11:09:52
Pisalem o drejkach w ogolnosci, nie nano. :) Tak czy inaczej, statki na misslach w TiDi maja gorzej niz w lagu, tu sie chyba zgodzimy?

Tytany sa w stanie trafic jajko, wiec powiedzmy, ze wylaczamy je na razie z dyskusji. Sa niezbalansowane, dzialaja i w lagu, i w TiDi, wiec czekamy na infernalnego nerfa. :)

O hurki pytalem tylko, czy nie lepsze - wiem ze to nie ma tanka, ale czy celem takiej zabawki nie jest dac sie zabic, ciagnac za soba supera?

Co do Tier 3 BCkow, to wymagaja zarowno dobrego FC, jak i ogarnietej floty - domyslam sie, ze przy 700 osobach ich prowadzenie moze byc trudne. :)
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Jrkan w Luty 24, 2012, 11:40:45
Cytuj
...z tym ze moja percepcja jest tak Uposledzona ze nie widze iz jest on uprzyspieszony conajmniej 40 razy.
Owszem percepcja może zawodzić dlatego lepiej na niej nie polegać w 100%. Cykl Mega Pulsów na filmie trwa między 4 a 5 sekund. Czyli tyle ile trwał by gdyby w ogóle nie było TiDi. Na tej podstawie wnioskuję, że film został przyśpieszony 10 razy.  Gdyby film został przyśpieszony 40 razy to cykl dział trwał by na filmie ok. 1.25 sekundy. Więc jeżeli czyjaś percepcja jest upośledzona to twoja. Jeszcze jedna wskazówka na którą warto zwrócić uwagę, to guny i jak ładnie wyłączają się po skończeniu cyklu, mówi nam to, że lag na modułach prawie nie istnieje.

Cytat: Dark Flonoe
Odnosnie reszty posta Rozumiem, ze fakt to TwOja gazeta codzienna, fyi riveni czy jak on sie tam nazywa jest mekberem brick squadu ktory dostal exmisje z delve Kilka miechow temu i od wtedy robi black pr goonow, ale ludki takie jak ty ktore walki powerblockow ogladaja na yt lykaja wsio jak pelikany sprawia ci to fun - good for u
Gdybym mógł sobie pozwolić obecnie na bardziej aktywną grę to bardzo chętnie bym brał w tym udział. W swojej karierze kilka bitek z solidnym lagiem przeżyłem i bardzo mi się to nie podobało więc wszystko co by mi tego oszczędziło witam z otwartymi rękami.
Dobrze, że powinformowałeś mnie kim jest riverini bo nawet nie zwróciłem na to uwagi. W tej wojnie kibicuję goonom, a w zasadzie każdemu kto jest przeciwko Reidenom, PLkom i reszcie tego towarzystwa. Nie przeszkadza mi to jednak nabijać się z Goonów którym wrzucenie do systemu gówna w ilości ogromnej nie wyszło tak jak wychodziło wcześniej i narzekają, że TiDi jest złe.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Luty 24, 2012, 11:51:12
Owszem percepcja może zawodzić dlatego lepiej na niej nie polegać w 100%. Cykl Mega Pulsów na filmie trwa między 4 a 5 sekund. Czyli tyle ile trwał by gdyby w ogóle nie było TiDi. Na tej podstawie wnioskuję, że film został przyśpieszony 10 razy.  Gdyby film został przyśpieszony 40 razy to cykl dział trwał by na filmie ok. 1.25 sekundy. Więc jeżeli czyjaś percepcja jest upośledzona to twoja. Jeszcze jedna wskazówka na którą warto zwrócić uwagę, to guny i jak ładnie wyłączają się po skończeniu cyklu, mówi nam to, że lag na modułach prawie nie istnieje.
Filmika nie ogladalem, ale chcialbym zapytac o logike.
Najpierw mowisz, ze film zostal przyspieszony 10x, czyli wiesz, ze nie przedstawia on wydarzen tak jak faktycznie wygladaly.
Nastepnie wskazujesz na to, ze dziala ladnie sie wylaczaja i wnioskujesz na tej podstawie, ze lag na modulach praktycznie nie istnieje.
Ciekawi mnie skad Twoja pewnosc, ze to wylaczenie sie dzial zaraz po zakonczeniu cyklu nie jest efektem podobnej ingerencji do tej, ktorej ofiara padl Ojciec Czas?
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 24, 2012, 12:01:53
Welp hurki nie mają kompletnie tanka. Tank jak u fregaty. Lepsze już tier 3 bc ale te z kolei jest trudno prowadzić i nie zawsze się sprawdzają

Dlaczego nie mają tanka? Tam jest miejsce na 3 rigi i 3 moduły. Mnóstwo tanka.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Villq w Luty 24, 2012, 12:07:40
Dlaczego nie mają tanka? Tam jest miejsce na 3 rigi i 3 moduły. Mnóstwo tanka.
Jeden moduł - MWD. Zostają 2 moduły i niezależnie co tam włożysz + rigi które włożysz to będzie miało tank jak drejk bez żadnego fitu i z pewnością nie będzie miało stabilnego capa.
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Coldim w Luty 24, 2012, 12:14:09
FYP
eee tam niektorzy beda narzekac, bo teraz w bitkach przy lokalu 1600osob faktycznie obie strony strzelaja i sa potraktowane tak samo, nie to co "i win" jaki byl kiedys... no i teraz trzeba kombinowac jak tu wygrac, kiedy wszyscy rowno sa zaladowani...
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Luty 24, 2012, 12:49:24
eee tam niektorzy beda narzekac, bo teraz w bitkach przy lokalu 1600osob faktycznie obie strony strzelaja i sa potraktowane tak samo, nie to co "i win" jaki byl kiedys... no i teraz trzeba kombinowac jak tu wygrac, kiedy wszyscy rowno sa zaladowani...
Dokładnie, teraz trzeba mieć jako takiego skilla, nie wystarczy wpierdzielić 1000+ drejków by lagiem załatwiły zwycięstwo :(
Tytuł: Odp: Time Dilation
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 24, 2012, 16:06:49
(http://eve-centrala.mzone-net.co.uk/forum/Themes/default/images/gmod_tag.gif) Global Moderator Comment Flejmowanie Darka i failwelpcane poleciały do flejma http://eve-centrala.com.pl/forum/index.php/topic,10298.msg174445.html#new (http://eve-centrala.com.pl/forum/index.php/topic,10298.msg174445.html#new)