Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Tooten

Strony: [1] 2 3 ... 21
1
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 29, 2015, 12:04:17 »
Tak macie rację, to spiseg twórców gier żeby robić z ludzi debili. Przecież nikt nie liczył, nie badał rynku. Oni nie robią tego z pobudek ekonomicznych, robią to po to żeby robić z ludzi debili dla własnej satysfakcji. A to że dzięki temu sprzedają kilkukrotnie więcej wyszło tak po prostu przypadkiem.

Robienie zysku i robienie z ludzi debili się nie wykluczają. Spójrz na papierosy- śmierdzą, są kurewsko drogie, powodują raka. A ludzie mimo to kupują. Czy to znaczy, że papierosy są lepsze od każdej jednej alternatywy? Czy po prostu ludzie rzeczywiście biorą co jest?

2
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 29, 2015, 11:17:59 »
Tu nie chodzi o to ile czasu w niej spędzasz, a ile czasu i wysiłku trzeba żeby wygenerować akcję i content. W LOL i WOT to w zasadzie insta.

Dokładnie. Spierdolisz coś w wocie- nie ma sprawy, za parę minut możesz robić to samo. I jeszcze raz. I jeszcze, w kółko, póki nie padniesz na pysk albo nie zmienisz się w warzywo. Pojadę w prawo, lewo, środkiem. Takie są opcje. W Evce nie ma znaczenia ile lat grasz, nie zobaczysz nigdy dwóch takich samych bitek. Zamiast powtarzania w nieskończoność jednej z kilku aren masz ciągłość, konsekwencję, budowanie czegoś, na co możesz spojrzeć 10 lat później i mieć z tego satysfakcję. W lolu albo wocie możesz mieć tylko statsy.

Edit: Problemem nie jest brak insta-contentu w evce. Insta content jest jak czytanie książki od ostatniej strony. Gdzie tu radość z czytania? Film też oglądasz od początku. Z pornosa też nikt nie ogląda ostatnich 10 sekund. Więc czemu wszystkie gry komputerowe muszą robić z ludzi idiotów którym zależy tylko na instant gratification?

3
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 29, 2015, 09:57:55 »
Czytam tych Rycerzy Highseca i przecieram oczy ze zdumienia :] Moim zdaniem każdy pilot highseca powinien mieć plexa z urzędu i dodatkowo następnego za każde następne konto...
 
Ukrócić zarobek z high, wyczyścić paski itp., eve umiera - jeżeli to można stwierdzić w okresie wakacyjnym - przez highsec, jest masa przestrzeni we wh, null czy low. To nie jest problem że Eve jest grą trudną, problemem są nowi gracze którzy nie potrafią się zorganizować, poświęcić czas na naukę, pójść do corpów szkolących itd. Starzy gracze mieli "pasję" żeby coś zbudować, corp czy sojusz, a teraz pokolenie LOLa chce przyjść na gotowe, dostać unallocated sp i ritera doomsday edition :/

To nie kwestia pasji, to kwiestia streamliningu, idiotoodporności. Każdy kto parę lat temu grał w sovie z posami pamięta, że w weekendowe wieczory można było spędzić 6, 7, 8 godzin na jednej bitce, po czym szło się spać zmęczonym, ale z wielkim bananem na ustach. Dzisiaj ktoś kto uważa się za gracza MMO gra w lola i poświęci na grę 45 minut. Albo WT, i poświęci pół godziny. Albo w WOTa, gdzie wejdzie w 15 minutową rundę, z której wyjdzie po 5ciu. Nawet single playery poszły w tą stronę. W pierwszym RTW z 2004 (?) roku trzeba było wyłączać opcję "battle time limit" bo 60 minut bywało niewystarczające na ustawienie się, manewrowanie, wykonanie planu taktycznego. W Rome II bitwę trwającą kwadrans można nazwać "epicką". Zakładając, że w ogóle będzie się chciało ją rozgrywać...

To nie problem z pasją. To developerzy przyzwyczajają ludzi do łykania kału, a ludzie nie mają wyboru. A potem przychodzi nowa generacja graczy którzy nie znają nic lepszego, więc myślą, że to ok.

4
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 28, 2015, 18:57:00 »
Na tym polega przestępczość zorganizowana, i w Polsce, mimo że to hajsek, ma się całkiem nieźle. Zabieranie contentu, bo gank krezusow z hi to content, nie jest rozwiązaniem. Jest nerfem. Jesteś tak chętny w zabieraniu graczom zabawek i nerfieniu wszystkiego, ze zaczynam podejrzewać Cię o współpracę z ccp

Ja nie uważam tego za nerf. High powinno być nie tyle bezpieczne, co bardzo wysoce uregulowane. I wszystko powinno mieć swoje konsekwencje. Napierdalanie do ludzi w high, bo tak, nie ma żadnego sensu z punktu widzenia gry. To nie jakaś posrana moba. To ciągle MMORPG.

5
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 28, 2015, 18:34:25 »
To jest selekcja naturalna. Jeśli ktoś przewozi bez ochrony w ciężarówce 40 ton złota przez cały kraj, to nie ma co liczyć że dojedzie do celu w jednym kawałku. Nie ma też co liczyć na złapanie i ukaranie kogokolwiek.

Różnica jest taka, że CONCORD zawsze wie kto w co strzela. Więc mogą karać od razu.

Cytuj
Chcesz zrobić z eve sielankową utopię magicznie zabierając graczom ich assetsy.

Nie. Jeśli ktoś wyskakuje z karabinem na taką samą ciężarówkę ze złotem trzeci raz w roku w tym samym miejscu na tej samej autostradzie, to rzucam hasło "shoot on sight" i na wszelki wypadek zabieram mu dostępu do broni.

6
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 28, 2015, 18:06:04 »
Ale c'mon, kończysz w plastikowym worku, tylko niestety w USA ani we Francji jeszcze nie wymyślono klonowania i przenoszenia świadomości do innych ciał. :D BTW problem, o którym piszesz, świetnie (IMHO) poruszono w powieści "Altered Carbon", z której zresztą autorzy Evki zerżnęli cały pomysł przenoszenia jaźni. :) Jak ukarać kogoś, kto w zasadzie nie może umrzeć?

A czy (z punktu widzenia rp) wyrzucenie ze społeczeństwa i zesłanie na niebezpieczne obrzeża cywilizacji (low) albo w otchłań nieznanego (null i wh) to nie odpowiednia kara?

7
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 28, 2015, 17:50:40 »
Ostatnimi czasy jak ktoś w cywilizowanym kraju strzela do ludzi w biały dzień (np. we Francji, Stanach) to tak czy inaczej kończy w czarnym worku, nawet nie dożywa procesu. Evkowym odpowiednikiem byłoby co? Reprocessowanie postaci? TO byłby dopiero overkill  :)


Edit
Najpierw chcesz znerfić wszystko co mniejsze od tytana, a teraz wyrzucić z gry wszystkich, którzy wprowadzają do hi seca selekcję naturalną.

To nie jest selekcja naturalna. Rzeczy w evce musisz przewieźć. Duże rzeczy musisz przewieźć frachtem. Jak strzelanie dla zarobku w kogoś kto robi co musi ma się do selekcji naturalnej?

8
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 28, 2015, 17:40:47 »
Aha, do tego ccp powinno namierzyć takiego gościa i wysłać do niego wielkiego murzyna z półmetrową pałą w celu dokonania gwałtu. A później pokazowy proces i powieszenie na stronie fortepianowej. Miej umiar.

Wydaje mi się, że to całkiem rozsądna kara. Jesteś w grupie kilkunastu/kilkudziesięciu ludzi którzy zebrali się by odstrzeliwać bezbronnych cywilów a potem okradać ich zwłoki. Zarekwirowanie assetsów i wydanie listu gończego brzmi jak najniższy wymiar kary. Ewentualnie ludzie mogliby po standach mieć dostęp do assetsów u npc corpów do których mają np. >+5 czy coś, żeby móc zadokować.

9
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 28, 2015, 17:06:54 »
To pierwsze zdanie z którym się mogę zgodzić. Ale zamiast wywracać mechanikę dział i pancerzy do góry nogami proponowałbym zaostrzenie przepisów CONCORDU. Teraz przy ujemnych SS gania cię policja, jakby do tego dodać brak możliwości zadokowania i zablokowanie wykupu sec statusu za tagi, problem by zniknął.

Prościej. 3-strikes system. Dziabnąłeś kogoś 3 razy w ciągu np. roku i system wywala wszystkie clony ze stacji w empire, blokuje assetsy (najlepiej jeszcze licytuje i przekazuje zebrane fundusze na rzecz ofiary lol) i daje perma aggro po wlocie do empire póki się nie spłacisz. Tyle, że jakikolwiek system nie byłby wprowadzony, nie będzie miał on żadnego znaczenia tak długo, jak do gankowania wystarczy dwutygodniowy alt.

10
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 28, 2015, 16:33:30 »
Co do mechanizmów ochronnych w hisecu, to jak najbardziej się zgadzam, ale nie powinny być uzależniane od wielkości gunów. Zresztą serio, gankerom oczywiście łatwiej wtapiać po 40 Catalystów niż 15 Talosów, ale w razie potrzeby używają tych ostatnich bez wahania.

A z pewnością, tyle, że to kosztuje nie tylko iski, ale i czas. Nie byłoby Ci szkoda miesiąca skillowania tylko po to, żeby zrobić 2-3 ganki i wylecieć z empire na pysk, bo wszystko na czerwono?

11
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 28, 2015, 16:27:41 »
Cytuj
Tja, jedyny skutek to taki, że wszyscy lataliby jak największymi statkami. W końcu jak postawisz na gridzie 100 tytanów to nic mniejszego ich nie zabije.
Nie w tym rzecz. Gankowanie dużych rzeczy (frachtów, jfów, otankowanych w chu transportów) powinno być możliwe, ale powinna być logika w relacji atakujący---cel. Inaczej kończy się tak jak teraz. Na tytka nikt nie wyskoczy z rifterami i cruzami, bo szybko zostaną skarceni, ale w empire ludziom się upiecze. Żeby chronić ludzi w empire nie używając magii (np. Concord zabrania strzelania do innych w empire, deal with it) trzeba sprawić, że gankowanie będzie ekonomicznie ryzykowne.

Jakiś ECCM na cargo scannery, realna szansa przeżycia dla celu (strzelasz w kilkumetrowy armor z 70 milimetrowych gunów? Glance, glance, hit, glance, glance), poważne kary za gankowanie, wilczy bilet i konfiskata assetsów w empire za recydywę. I magiczny concord nie będzie potrzebny. Nie trzeba od razu wprowadzać wszystkich aspektów fizyki, ale jeśli trzeba coś załatać, a ta oferuje jakieś rozwiązanie, to czemu z niego nie skorzystać?

Cytuj
jak porównujesz działa strzelające antymaterią do działa abramsa to widzę, że kumasz fizykę  8)

Tak, a w evce 70.000 lat po opuszczeniu Ziemi wszyscy mówią po angielsku. Gdzieś musi być jakaś granica. Ja tylko sugeruję, żeby naginać tą granicę ku ochronie gameplayu i grupy haulerów w high.

12
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 28, 2015, 15:33:14 »
Ale jesteś w 100% pewny, że wiesz o co prosisz? Bo fizyka to nie tylko dmg z działek...
Well, na ScamCitizena raczej nie ma co liczyć...

13
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 28, 2015, 15:23:40 »
Wiem.

Ale powinna być...

14
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 28, 2015, 15:17:42 »
Tak uważam. HP to jedno, ale 1 dps z frytki nie powinien być równy 1 dps z cruza, bsa czy dreda. HPki, jasne, fajnie, ale z jakiej racji te hpki na tytku reagują w ten sam sposób na ostrzał ammo S,M,L, XL i ddka? Jak zobaczysz Abramsa który dostał ze 152 mm nie powiesz, że magazynek z kałasznikowa odniósłby taki sam efekt. Adekwatnie w evce, JF widzący 20 catalystów powinien bać się tak samo jak Ty boisz się 20 komarów.

15
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 28, 2015, 14:41:43 »
Możemy tylko spekulować jak wyglądałyby dzisiaj liczby gdyby zmian nie było a na mapie zostałyby NC z petami i Goonsi z petami. Śmiem zaspekulować, że wyglądałyby bardziej chujowo niż wyglądają. Zmiany były reakcją na liczby z ub. października i listopada, gdzie CCP czekało na klasyczne jesienne i zimowe resuby, a tu chuj, nikt nie przyszedł.

Jeśli idzie o fix dla high, moim zdaniem powinien on opierać się o gruntowne zmiany których gra domaga się od dekady. Jeśli idzie o gankowanie, "wystarczyłoby" zmienić (a raczej wprowadzić) jakąś realną mechanikę dla efektu który broń różnych rozmiarów ma na armorze różnych rozmiarów. Rozumiem, że puredmg catalyst strzelający do innego nieotankowanego catalysta może mieć 500 dpsa, ale dlaczego te same 500 dpsa ma robić nieoresowanemu erebusowi? W hipotetycznej sytuacji strzelania do "nagiego" tytka, pure dmg vindicator zrobi MOŻE dmg 4 catalystów. To trochę tak jakby czterech gości okładających piątego porem robiło mu taką samą krzywdę co jeden gość wpierdalający drugiemu siekierę w łeb. Bezsens.

16
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 16, 2014, 20:10:15 »
nie wiem co ty taki czuły nigdzie nei napisałem że nic nie robicie tylko jak na moje standardy za mało.

Jak się wam nudzi, to coś z tym zróbcie. We're not here to give you content.

17
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 10, 2014, 13:03:04 »
Skoro ludzie chcą tak grac i uważają, że to ich wizja grania to będziesz ich sztucznie ograniczał ?

Jeżeli w ten sposób ograniczają innych? Tak. W piaskownicy wszystko jest dozwolone. Ale jak jeden większy dzieciak wyrzuci wszystkie inne z placu zabaw to przychodzą rodzice (CCP) i stawiają go tam, gdzie jego miejsce.

Cytuj
Zmiany nie sa wprowadzane by uderzyc w GS, sa wprowadzane by rozbic rentierke z poludnia. CFC zobaczylo zmiany i sie zaadaptowalo. Znow jest polnoc + fountain, Proponuje spojrzec na mapie co jest od dronkowa po delve.

Nikt nie kwestionuje, że N3 też jest problemem. Ale jeśli sugerujesz, że są między CFC a N3 jakieś fundamentalne różnice, to chyba się mylisz.

Cytuj
Ty dalej nie rozumiesz. To nie jest być, a nie być to po prostu każdy gra jak lubi i skoro GS i spółka chcą tak grać jak grają to środkowy palec każdemu kto się z tą wizją nie zgadza. To, że CFC umie wystawić 4 tysiące pilotów w strategicznym opie to hm tylko pochwalić.

Inni najwyraźniej się z tym nie zgadzają. I CCP też nie. Środkowy palec nie na wiele się zda, jak devsi utną GS ręce siekierą.

18
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 10, 2014, 11:49:01 »
TCF rozpadło sie same, korpy które poszły na wędrówkę po swoich bojach w curse wróciły do ludzi z RSF, dziwne nie ? Razor po upadku północy otrzymał kanapę na odbudowę i jakoś dziwne, że chca być razem dalej z przyjaciółmi. Jest to jeden z sojuszy ze starego NC z którymi łączy nac coś więcej niż polityka. Historii WI do końca nie ogarniam, ale też mieli problem z memberami. Wypełnili lukę po Battlestarach. MM wypieło się i zaczęło obwiniać GS za własny beton który powstał i robiło GRRR GOONS bardzo długo. Masz wybiórczą pamieć.

Chyba mnie nie zrozumiałeś. Nie rzecz w tym, że GS z kimś się kumpluje. Rzecz w tym, że GS wchłania wszystko dookoła w jedną, szarą masę. Przez lata RSF i NC mieli blue standy, ludzie się wkurzali, ale dało się jakoś żyć, bo jednak każde prowadziło swoją politykę. MM farmiło w Tribute, Razor roamił w Curse, Iron, Pure, Hydra, WI, milion innych robiło swoje. Teraz mittani ściągnął wszystkich pod jeden sztandar i po prostu nie dało się tego skontrować. Tworzenie superbloba do pokonania "jednego złego" ma sens w RL. W MMO jest po prostu nudne.

Cytuj
Jak uważasz, że nerfy które idą to nerf GS to jesteś w błędzie. Nie raz GS udowodnił, że umie się adaptować i rozwijać w nowych realiach. Nerf należy się imperiom rentierskim i to im wypowiedziało wojnę CCP.
Nerf należy się blobom które tych imperiów rentierskich broniły. Jak ostatnie wydarzenia pokazują, małe, ale aktywne sojusze, są w stanie bez problemu rozprawić się z rentierami. To wielotysięczne, risk-averse sojusze dropujące 10 tytków, 50 matek, 100 arhconów i 400 bsów były problemem.

Cytuj
On zrobił co mógł by obronić swój obóz przed osobami które rozkręciły na południu biznes i superami potrafiły wciągu doby wyczyścić region z wież.

GS robi dokładnie to samo. Zamiast 100 matek jest po prostu 1000 dominixów. Pomijam fakt, że CFC ma teraz chyba większego bloba superów niż NC.

Cytuj
Jak GS podbijał północ to robił to w większości subcapsami i każdy się śmiał, że orają wieże i TCU bomberami zamiast użyć superów. Sojusze takie jak PL, NC, ex DRF powinny być obwinianie za sytuacje to, że balans w końcu jest po stronie GS i spółki.

Ciągle patrzysz na tą grę z punktu widzenia GS vs [tu wstaw sojusz którego Mittani nie lubi]. Jest mnóstwo ludzi których gówno obchodzi co robi ten czy tamten blob. Chcą po prostu ciągnąć do siebie, mieć własne opcje bez opowiadania się po jednej czy drugiej stronie. Po to są te zmiany.

Cytuj
To co masz teraz to wyłącznie efekty ciężkiej pracy całego bloku by zapewnić członkom dostateczny rozwój i miejsce do mieszkania w normalnych warunkach.

To jest evka, nie simsy. Naprawdę być albo nie być GS zależy od trzymania sova i siedzenia w ciepłym zadupiu?

19
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 10, 2014, 10:45:12 »
Spadek liczby graczy jest wyłącznie winą CCP, a nie sojuszu w grze , który ma najlepszą logistykę, przywódcę z charyzmą o to, że nie jest kolosem na glinianych nogach i umie dbać o swoje.

Ten za-isty przywódca sprawił, że GS zjadło całe Wildly Inappropriate, prawie cały TCF i sporą część Razora i MM. To przez jego politykę tworzenia jednego super-blob-ally świetne sojusze szlag trafił. Od zarania dziejów jak coś było OP bo dawało jednej stronie masywną przewagę nad drugą, jak dd przez cyno gdy robił to BoB, multi-DD które zatłukły capsa, gdy zrobiło to PL, nerf R64 gdy Delve zajęło IT etc., CCP wyciągało nerf bata. Teraz przyszedł czas na nerf GS/N3. Goonsi na płacz BoBa zawsze reagowali salwami śmiechu i postami "u mad?". Teraz nasza kolej.

20
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 10, 2014, 09:30:50 »
Tu nie chodzi o wygodnictwo, ale o pewną logikę. Nie po to inwestuje się w infrastrukturę by z niej nie korzystać. Jest problem z blobem, ale kto gra z blobem i jak gra to jest jego wyłączny wybór.

Nikt nikomu nie broni korzystać. Jump bridge/portale działają jak działały. Jedyną zmianą było ograniczenie power projection. A wiesz czemu zmiany wprowadzono? Bo przez lata CCP bało się stanąć goonom na drodze- przecież mnóstwo graczy, jak się wkurzą, to pójdą sobie grać w wowa, za co będą żyć. Nagle okazało się (http://eve-offline.net/?server=tranquility), że graczy nie-goonów jest dużo więcej, i idą sobie w pizdu. Rekordowa tygodniowa średnia z 2011 to 36.400. Od maja tego roku wisi w granicach 26.000.

Goonswarm dla porównania był w 2011 o połowę mniejszy niż teraz. Tylko tak dla porównania jaki procent fajnych, zróżnicowanych sojuszy i corpów poszedł do piachu dzięki podejściu "Hej, przecież wolno skakać portalem na drugi koniec mapy w 5 minut". CCP najwyraźniej chce postawić na innego konia, zwłaszcza, że DUST wyszedł jak wyszedł. Chcą ściągnąć starą populację- i fajnie. Ale jeśli CCP się zatrzyma i znowu będzie srało przed GS, bo "omg subs", to nie zawaham się znowu iść grać w FMa.

P.S. Bitterveci nie płaczą, tylko reagują.

21
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 10, 2014, 01:08:06 »
Połowa szczoty w dupę bo na capsach i supercapsach to jest spoko.

Power projection było generalnie spieprzone. Jak dobrze pamiętasz, jak ktoś chciał w Delve prać BoBa, to przenosił się z całym zapleczem, ryzykując w tym samym czasie swój dom. Wtedy opcja przeskakiwania na jedną "bitkę" a potem wracania, żeby nikt czasem nie skasował highenda, nie wchodziła w rachubę i jakoś nikt nie płakał z tego powodu. Do Detorid tłuc capsy Atlasowi lecieliśmy 40j na pieszo za co dostaliśmy świetną walkę. I nikomu korona z głowy nie spadła.

A ci, którzy tak rageowali na nerf jump bridgy to głównie nowi i wygodniccy, przysłowiowi "W dupie byli, gówno widzieli". Przyzwyczaili się, że wszystko mieli podstawione pod nos, to teraz płaczą.

22
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 09, 2014, 23:19:57 »
Mhm próbował naprawić? Kiedy ?

Phoebe

This. Pewnie nie wszystkie poprawki były jego pomysłem, pewnie nie był jedynym devem który je wprowadzał. Ale zorientować się gdzie walnęło się byka i próbować go naprawić- jakiś szacunek mu się należy.

23
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 09, 2014, 16:57:13 »
Edit: nvm, pomyliłem Dominion i Apocryphe. Still, przynajmniej próbował coś naprawić. A ludzie na them Ittani zaczęli się czochrać, że znowu ich uberblob będzie mógł skakać do Delve.

24
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 09, 2014, 14:18:28 »
Czego się spodziewasz po serwisie gdzie większość ludzi pod newsem o odejściu CCP Greyscale'a pisała "O, CCP odda nam jump range" albo "Koniec z jump fatigue" :]

25
Przedpokój / Odp: Czas się pożegnać
« dnia: Grudzień 06, 2014, 10:31:07 »
Imo trzeba było na samym początku po odmownej odpowiedzi złożyć drugą petycję, na przykład w innej kategorii. A nuż trafiłaby na kogoś poważniejszego. A rzeczowych GMów jest naprawdę sporo.

26
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 05, 2014, 09:55:42 »
Bitwa o HED właśnie się skończyła. Jest ktoś z zaangażowanych stron kto poczęstuje AARem?

27
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 04, 2014, 14:02:50 »
Ta, wojna miała być w cudzysłowiu. Chociaż  jedna stacja na dwa dni to całkiem niezły wynik biorąc pod uwagę fakt, że nie mają do dyspozycji dwustu matek i tytków do orania.

28
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 04, 2014, 13:40:21 »
Jest jeszcze wojna na wschodzie, gdzie Rosjanie z The Gorgon Empire, RA i Dream Fleet przejęli już 17 stacji odpowiednio w Scalding Pass, Insmother i Detorid.

29
Dyskusje ogólne / Odp: Rhea - warto?
« dnia: Grudzień 03, 2014, 22:48:00 »
Najlepiej podsumował to ktoś na EN24 https://www.youtube.com/watch?v=UPw-3e_pzqU


Osoby mające solidne kalkulatory mogą się nieźle bawić.

30
Dyskusje ogólne / Odp: 10 dni grania za free od CCP :)
« dnia: Październik 22, 2014, 15:23:14 »
Hah ludzie rebellowali i unsubowali konta gdy CCP wprowadzało aurum shop z bezużytecznymi itemami, przy wprowadzeniu F2P pewnie skończyłoby się zamachami bombowymi w Reykjaviku.

31
Inne gry / Odp: Hatred - odrobinka nienawiści?
« dnia: Październik 18, 2014, 12:44:13 »
Ja najbardziej czekam na:
DLC - Boston Maraton
DLC - American Army Base


European Advanture: Trip to Norway

32
Patche i dodatki / Odp: Phoebe
« dnia: Październik 15, 2014, 11:39:35 »
In before T3 cloaky interdiction nullified +5 warp strength indyki.

33
Dyskusje ogólne / Odp: Jump fatigue
« dnia: Październik 09, 2014, 14:14:36 »
Akurat w takiej sytuacji zaopatrzenie się np. w tytka przez pojedynczych pilotów i małe ally miałoby sens. Praktyczne zdegradowanie z roli strategicznej do taktycznej (poza naprawdę wytrwałymi walcami- PL, NC.) mogłoby zaowocować większą zachętą dla pilotów. W końcu nie będą potrzebować bloba żeby podjąć rękawicę, zrobić coś pożytecznego i nie umrzeć. W rzeczywistości nie nerf, a przeorientowanie.

34
Dyskusje ogólne / Odp: Jump fatigue
« dnia: Październik 09, 2014, 13:35:09 »
Tak z innej beczki.

Zastanawia mnie jedna rzecz. Czy te 5 au to maksymalny zasięg dla wszystkich shipów, czy też pod tym limitem poszczególne klasy też będą poskalowane tak, jak jest to zrobione teraz? (lotnisko = zasięg prawie 2x taki co tytex) Gdyby tak było, i maksimum (5 au) byłoby osiągalne dla shipów z największym zasięgiem (lotniska), to analogicznie tytany miałyby zasięg około 3 au?

Teoretyczny tytex z cali 0 ma obecnie 3,5 au zasięgu, więc...

http://evemaps.dotlan.net/jump/Avatar,044/C-PEWN:3-QYVE

DO WANT

35
Dyskusje ogólne / Odp: Jump fatigue
« dnia: Październik 09, 2014, 12:15:06 »
CCP why you so cruel, force me to :effort:

Strony: [1] 2 3 ... 21