Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dormio

Strony: 1 ... 63 64 [65] 66 67 68
2241
Archiwum / Character Manager - zablokowany update !
« dnia: Wrzesień 23, 2005, 17:17:11 »
Kilka s?ów wyja?nienia :

What does this mean in the interim? The server staff are going to be monitoring Tranquility very closely. Node deaths and CPU overloads will occur, some load balancing will have to be done on the fly, hotfixes will be applied as needed. The forums should stabilize with the character manager service temporarily shut down, but the occasional 'Forums Temporarily Disabled' page will show up.

2242
Archiwum / Czy warto ?
« dnia: Wrzesień 23, 2005, 12:34:05 »
A ja powiem tak... rób to co Ci si? podoba najbardziej.
Na pocz?tku to zrób tutorial i rób misje dla szko?y w Twojej okolicy. Pó?niej jak ju? b?dziesz mia? jaki? transportowiec zacznij handel. To w sumie pozwoli pozna? Ci okolic? i zapozna? si? z tym co w grze najwa?niejsze: gra ma sprawia? przyjemno??.
Dobrym pomys?em jest regularnie robi? skille z grupy learning, pami?taj jednak ?eby si? do nich nie ogranicza?, bo stracisz ca?? przyjemno??.
No i nie zapomnij, ?e jest mnóstwo ludzi którzy z ch?ci? Ci pomog?, tylko musisz ich o to poprosi?.

Specjalizacja pozwoli Ci zmniejszy? stres. Tak tu równie? mo?esz si? zestresowa? i s?dz?, ?e nawet cz??ciej ni? normalnie. Pozostaj?c jednak wszechstronnie przygotowanym (robi?c ró?ne skille) b?dziesz mia? szans? czerpa? przyjemno?? z ka?dego elementu gry...

2243
Archiwum / Character Manager - zablokowany update !
« dnia: Wrzesień 23, 2005, 11:13:00 »
Niestety chwilowo nie b?dzie mo?liwym korzystanie z tego rewelacyjnego narz?dzie.
Tu mo?na znale?? informacj? o przyczynie tego stanu rzeczy.

2244
Przedpokój / Error Denve
« dnia: Wrzesień 22, 2005, 10:38:52 »
No jak mamy pozwolenie :D

2245
NoobGarten / Co to jest quality u agenta?
« dnia: Wrzesień 21, 2005, 14:05:53 »
Od jako?ci klienta s? uzale?nione p?atno?ci i bonusy jakie mo?na otrzyma?. Uzale?niona jest równie? pr?dko?? z jak? b?dziesz zdobywa? ich przychylno?? ku sobie (standing).
Potocznie mówi si?, ?e agent lvl1 z najwy?sz? quality jest oko?o 2x gorszy od agenta lvl2 z najni?sz? quality.

2246
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Wrzesień 20, 2005, 15:52:01 »
Tym bardziej, ?e poda?em link do tej informacji :)

2247
Przedpokój / Error Denve
« dnia: Wrzesień 20, 2005, 12:52:17 »
Jak dla mnie ok - dzi?kuj? za korekt? chocia? napisa?em, ?e g?ównie, a nie jedynie...

2248
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Wrzesień 20, 2005, 12:41:59 »
Podobno maj? by? mobile refining ships ... Czy kto? wie mo?e co? wi?cej (np. planowane przy Kali) ?
Czy mo?e tu chodzi? o T2 barki ?

Ciekawie si? zaczyna zapowiada? zw?aszcza bior?c pod uwag?, ?e maj? równie? wprowadzi? skill w leadership dla górników...

2249
Przedpokój / Error Denve
« dnia: Wrzesień 20, 2005, 12:13:52 »
Bardzo fajny pomys? na biografi? i jak sheep zasugerowa? na pierwszy rzut oka wskazuj?cy, ?e zamierzasz by? "cynglem".
Id?c jednak tropem biografii i jej stylem, ?e w?a?nie przykrywka jako górnika jest tym co nadaje realno?ci...

Je?li chcesz wybra? corp, który b?dzie w stanie "kontynuowa?" obran? w biografi drog? to skup si? na tych zrzeszaj?cych freelancerów. Wymieni? inne o których Ireul zda? si? zapomnie?: -RAV-, Eversi, La Famigilia Torino...

Je?li szukasz tych zajmuj?cych si? g?ównie walk? to polecam PTF i... FUCO (mi?dzynarodowy, ale du?y udzia? rodaków).

2250
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Wrzesień 17, 2005, 01:07:04 »
Zmniejsz? mu drone bay do 100m3

2251
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Wrzesień 16, 2005, 21:19:44 »
No ?adnie... zepsuli Thoraxa  :evil:

2252
NoobGarten / Towary luxusowe nieslusznie zakazane przez zlych buu... ludz
« dnia: Wrzesień 16, 2005, 18:44:03 »
O ile wiem to jeszcze nie, a to o czym piszesz to zosta?o wzmiankowane w tym miejscu...

Combat Boosters

Boost to various abilites for a certain amount of time. Combat Boosters do not give attribute boosts but would for example give +15% to Large Minmatar Projectile turrets for 60 minutes. Mostly illegal stuff too.

2253
NoobGarten / Poczatkowe skille i statsy
« dnia: Wrzesień 16, 2005, 15:01:40 »
Dowództwo by?o przyk?adem, ale rzeczywi?cie jest jak piszesz - dla pocz?tkuj?cego gracza nie ma sensu rusza? charyzmy, baaa... powiem wi?cej - sam dopiero wczoraj zrobi?em na lvl5 bazow? charyzm? (Empathy) i teraz robi? lvl3 Presence.

Wszystko dlatego, ?e ju? mog? robi? misje lvl4, a wole je robi? ?atwo i przyjemnie (czytaj z kolegami) ni? m?czy? si? samemu...

Jak wida? mog?em si? dotychczas obej?? bez tych kilku/kilkunastu umiej?tno?ci przy których si? przydaje...

2254
NoobGarten / Poczatkowe skille i statsy
« dnia: Wrzesień 16, 2005, 11:59:23 »
Dobre rady dajesz Arleonenis... ale ja swoim zwyczajem wsadz? kij w mrowisko w kwestii charyzmy :D

Rzeczywi?cie dla wi?kszo?ci graczy jest charyzma zb?dna. Je?li kto? zamierza robi? tylko pvp i nie ma ambicji by dowodzi? gangiem to nie ma sensu by robi? cokolwiek zwi?zanego z charyzm?. Podobnie z tymi którzy nie chc? zajmowa? si? zarz?dzanie korporacj?, czy nie specjalizuj? si? w robieniu misji (wszelkie connections) lub w handlu.
W zasadzie wida?, ?e praktycznie wi?kszo?? profesji (formalnie uznawanych w grze) nie wymaga charyzmy (górnik/producent/wojownik/eksplorator/naukowiec). Co wi?kszo?? zdaje si? jednak nie zauwa?a? pozosta?ym (dowódcy/agent runnerzy/handlowcy) daj? ca?kiem sporo.

Jako przyk?ad niech pos?u?? dowódcy.

Ostatnio CCP postanowi?o "aktywnie" powspiera? dowódców daj?c im dodatkowe umiej?tno?ci z grupy leadership oraz modu?y - gang assist module. Zapewne wszyscy z ciekawo?ci sprawdzili jak wygl?daj? ich statystyki i czy s? przydatne, lecz zapewne wi?kszo?? uzna?a, ?e im si? nie op?aca ich ?wiczy?... Co IMHO jest zgodne z prawd?, bo naprawd? nie ma sensu ?wiczy? czego? co mo?na u?y? w grupie, a jest si? ewidentnie samotnikiem (albo czeka na kumpla a? on z nudów to zrobi).
A co z tymi, którzy graj? g?ównie w grupach (misje/pvp/ochrona) ? Có? oni z pewno?ci? doceni? bonus w postaci dodatkowych 2%/lvl do szybko?ci statku, czy bonus w postaci dodatkowych 2%/lvl do odporno?ci tarcz. Co ciekawsze dowódcy soonTM powinni otrzyma? nowe narz?dzia (np. chodz? s?uchy, ?e pancerniki T2 b?d? pe?ni? rol? statków dowodzenia, jak? obecnie przydzielono kr??ownikom liniowym).

Ja jestem w stanie obecnie sobie wyobrazi? sytuacj? gdy gang pilnuj?cy bramy ma w swoim sk?adzie w?a?nie takiego dowódc? z podci?gni?tymi umiej?tno?ciami (dodatkowe 8% na szybko?ci statków, namierzaniu, rozmiarze tarcz i zasi?gu)...

Na szcz??cie dla wi?kszo?ci z nas obecnie cz??? z tych umiej?tno?ci nie dzia?a w?a?ciwie, wci?? cz??? z modu?ów jest zupe?nie niedost?pna, a ludzi posiadaj?cych odpowiednie wyszkolenie jest ledwie garstka. Patrz?c jednak na plany wprowadzenia odpowiednich implantów, kolejnych umiej?tno?ci (w tym równie? i dla górników !) i modu?ów, to IMHO wida?, ?e soonTM walki b?d? si? toczy? równie? w innym wymiarze  - w pierwszym rz?dzie znale?? tego, który dowodzi...

Wi?cej o szczegó?ach testów i mo?liwo?ciach jakie daj? nowe narz?dzia dowódcom znajdziecie tutaj . Pami?tajcie, ?e dowódca dowodzi u?ywaj?c charyzmy  :twisted:

2255
Archiwum / Turniej
« dnia: Wrzesień 16, 2005, 11:21:08 »
Cytat: "Arleonenis"
jasne ale za duzo konkurencji sprowadzi za duze zamieszanie na poczatku, moim zdaniem zacznijmy normalnie a te konkurencje mozna przeprowadzic w empire kiedy sie chce (no moze poza jammowaniem, ale to w 0.4 chyba by nie bylo problemu, nie tracisz chyba ss za samo zjammowanie jak nie bedzie killa?

moim zdaniem zobaczmy jak to sie ulozy a potem mozna rozwinac turniej i zorganizowac kolejny za miesiac (nawet caly juz w 0.0)

a  co do punktacji za kazde zadanie to spowoduje mniejsze zainteresowanie zwlaszcza tych których inne dyscypliny nie interesuja, ile druzyn by sie na to wszystko pisalo? ja jestem pewien ze nie ta któr? ewentualnie sklece, bo np ja nie moge latac covertami ani uzywac sond (nigdy nie potrzebowalem to i nie skillowalem) tak samo z ew, a co do samej triangulacji za duzo zabawy z ciaglymi cwiczeniami aby jakos to wychodzilo, zwlaszcza ze pewnie druzyna by miala 1-2 dni na cwiczenia bo ludzie w 0.0 siedza i walcza w tej zakichanej wojnie domowej w stain


Trening triangulacji spokojnie mo?na przeprowadzi? w empire - tu nie ma potrzeby lockowania kogokolwiek spoza korporacji. Do treningu wystarczy "zostawi?" gdzie? w?asny kontener i potem wspólnie z kolegami go namierzy?.

Jak znajd? czas w weekend to testowo przygotuj? takie minizawody nawigatorów dla ch?tnych w empire. Je?li kto? chcia?by wzi?? udzia? prosz? o PM to ustalimy szczegó?y.

2256
Archiwum / Turniej
« dnia: Wrzesień 15, 2005, 18:06:53 »
Czyli co... chcesz wprowadzi? punktacj? za poszczególne konkurencje ?
Swoj? drog? konkurencja nawigacyjna te? mo?e by? dru?ynowa - u?ywaj?c skanerów kolegów mo?na bardzo szybko dokona? triangulacji i nie trzeba wówczas u?ywa? scanprobe (mo?na zakaza? ich u?ywania !)...

Oczywi?cie wymaga to od kapitana dru?yny przynajmniej podstawowej znajomo?ci zasad triangulacji, wcze?niejszego prze?wiczenia manewru i przygotowania sobie odpowiednich narz?dzi (kartka papieru/arkusz kalkulacyjny/etc.).

2257
Market / Ja, DRONA...
« dnia: Wrzesień 15, 2005, 18:01:14 »
A jednak wbrew pozorom bardziej op?acalna jest produkcja i sprzeda?...
Oczywi?cie BPC zawsze mog? sprzeda? jak b?dzie ch?tny kupiec.

2258
Archiwum / Turniej
« dnia: Wrzesień 15, 2005, 17:56:59 »
Nooo... to mo?e jeszcze konkurencja nawigacyjna ?
Odnajd? ukryte znaczniki i dole? do mety w jak najkrótszym czasie :D
Oczywi?cie to konkurencja dla interceptorków...

2259
Market / Ja, DRONA...
« dnia: Wrzesień 15, 2005, 15:47:31 »
Jak wa?ne potrafi? by? drony wiedz? zw?aszcza Ci którzy ich u?ywaj?, lecz ka?dy z nas mo?e si? o tym przekona? gdy otrzymuje od agenta propozycj? pod tytu?em I,The Drone ...

Wszystkim ceni?cym u?ycie dron Shocky Industries Ltd. proponuje zakup dron w dowolnej ilo?ci, rozmiarze i kolorze. Je?li lubisz konkretny typ dron, je?li potrzebujesz wi?ksz? ich ilo??, sprawd? czy nasza oferta spe?ni Twe wymagania.

Obecnie w ci?g?ej sprzeda?y s? dost?pne:

 - Scout Drone -

Acolyte
Hammerhead
Hobgoblin
Hornet
Warrior
Valkyrie


 - Heavy Attack Drone -

Berserker

Praetor

Wasp


Skontaktuj si? z naszym przedstawicielem handlowym, a otrzymasz wycen?. Je?li podasz has?o* otrzymasz 5% rabatu !

*Has?em jest wyra?enie u?yte w powy?szym og?oszeniu.

2260
NoobGarten / Towary luxusowe nieslusznie zakazane przez zlych buu... ludz
« dnia: Wrzesień 15, 2005, 15:07:22 »
Prosz? bardzo oto odpowiedzi...
* Nie ma gwarantowanego rynku zbytu jako takiego. Obecnie popyt jest g?ównie uzale?niony od propozycji agentów.
* Je?li w wyniku wykonywanej misji w pryzowym znajdziesz jakie? nielegalne dobra (niewolnicy/narkotyki/etc) wówczas bez wi?kszych obaw mo?esz zadokowa? na stacji w tym systemie. Ani sentry ani statki ko?o stacji nie b?d? strzela?.
* Szmuglowanie nielegalnych dóbr przez wrota mo?e oznacza? spotkanie z celnikami (CUSTOMS), celnicy bardzo szybko mog? wykry? posiadane dobra i najpierw dostajesz ostrze?enie (pojawia si? okno z tre?ci? ostrze?enia) i zostaje nadana kara (pieni??na i/lub utrata standingu). Oczywi?cie ostrze?enie wymaga ?eby? towar wyrzuci?, je?li jednak tego nie zrobisz i nie uciekniesz to celnicy zaatakuj? Ci? i zniszcz? Twój statek.
* Obecnie pomoc w szmuglowaniu powinny zapenia? 2 elementy gry: piracki implant z grupy SNAKE ( FAQ ) oraz umiej?tno?? BLACK MARKET TRADING (dost?pna jedynie przy tworzeniu postaci).
* Na forum Centrali wci?? powinen by? dost?pny .pdf z pe?n? list? nielegalnych dóbr, ale nie wiem czy podawane warto?ci wci?? s? aktualne.

2261
Archiwum / Turniej
« dnia: Wrzesień 14, 2005, 22:55:59 »
Sheep na razie wykluczy? tylko T2 i BSy...
Ja si? pisz?... jakby co mog? s?u?y? po kosztach produkcji Tristanami, Kestrelami i Celestis wszystkim ch?tnym...

2262
Archiwum / Turniej
« dnia: Wrzesień 14, 2005, 16:00:33 »
No czy ja wiem... jakby ograniczy? do noobshipa  :lol:
Sheep podaj przynajmniej gar?? danych o turnieju (np. nawalanka - 5 etapów, albo ogólnosprawno?ciowy -> przele?/sprz?tnij/pozamiataj)...

2263
Market / Obelisk
« dnia: Wrzesień 14, 2005, 10:48:43 »
W arkuszu b?dziesz mia? mo?liwo?? zobaczenia dok?adnej ilo?ci potrzebnych minera?ów dla ka?dego frachtowca, nie tylko Obeliska. Nie b?d? leniem i ?ci?gnij sobie arkusz kalkulacyjny... ja jestem leniem i nie chce mi si? przepisywa? ile ich JA osobi?cie potrzebuj? do produkcji...

2264
Market / Obelisk
« dnia: Wrzesień 13, 2005, 17:30:36 »
Leniuszek  :roll:
http://www.eve-online.com/itemdatabase/ships/freighters/gallente/20187.asp

A co do dok?adnej ilo?ci minera?ów jak si? nie chce liczy? (wiem, wiem, wej?? w ka?dy komponent, potem przemno?y?, a otrzymany wynik doda?...) polecam skorzystanie z gotowego arkusza kalkulacyjnego. Dost?pny pod nast?pujacym linkiem:
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=125137

2265
Market / Dominix
« dnia: Wrzesień 13, 2005, 11:14:00 »
Ch?tnie kupi? w celach produkcyjnych BPC na Dominixa.
Je?li mo?liwe to nawi??? sta?? wspó?prac?...

2266
NoobGarten / Mr. Cormorant
« dnia: Wrzesień 13, 2005, 10:37:51 »
No to si? zgadzamy w jednym przynajmniej - niszczyciel to statek dla gracza, który ju? umie wykorzysta? jego mo?liwo?ci.

Natomiast co do kosztów... có?... ka?dy ma inne podej?cie je?li policzy? koszta tylko samych statków to mo?e i masz racj? (u Gallente stosunek jak 1:3,5 na korzy??... niszczyciela - spokojnie mo?na kupi? za 700k), ale jak ju? idzie do wyposa?enia... no có?... chyba lepiej nie komentowa? kolejnych niezb?dnych umiej?tno?ci (np. medium hybrid/missile etc) by móc korzysta? z pe?ni mo?liwo?ci kr??ownika.

Osobi?cie coraz cz??ciej dochodz? do wniosku, ?e wielko?? (klasa) statku ma znacznie mniejsze znaczenie ni? si? na pocz?tku wydaje. Najwi?ksze znaczenie maj? wszystkie dodatkowe bonusy wynikaj?ce z posiadanych umiej?tno?ci...
Pewnie si? tu ze mn? zgodzisz :)

2267
NoobGarten / Mr. Cormorant
« dnia: Wrzesień 12, 2005, 16:57:12 »
Kirh... sam piszesz, ?e Cormorant to dobry statek ale dla go?cia który umie go wykorzysta? i ma kilka mln SP.
Dla nooba to jest po prostu tania alternatywa do kopania, a do walki to niech lepiej idzie w stron? cruiserka, tym bardziej, ?e Gallente i Amarr nie maj? bonusów do kopania cruiserkami. Im d?u?ej si? jest w grze tym trudniej zrozumie? noobies i ich problemy z kas?. Ka?dy z nich w pierwszym rz?dzie inwestuje kas? w skille...

Swoj? drog? ja równie? zacz??em docenia? destroyer dopiero ostatnio...

2268
NoobGarten / Mr. Cormorant
« dnia: Wrzesień 12, 2005, 13:49:37 »
Tak... ale i swoje wymaga w skilach...

2269
NoobGarten / Mr. Cormorant
« dnia: Wrzesień 12, 2005, 11:32:38 »
Destroyer to dobry statek do kopania... do?? szybko mo?na zamontowa? 4 wiertarki i... ma ca?kiem stosown? ?adowni?. W zwi?zku z tym, ?e przy okazji jest znacznie ta?szy od cruiserka to i strata jakby mniejsza jakby co.

2270
Archiwum / EVE: recenzja
« dnia: Wrzesień 09, 2005, 18:25:52 »
Cytat: "Sambor"
Kochani mniejsza o to:

Dron to Dron
Fregata to fregata

%#&!@ dupa nie ma my?liwców i koniec temu :D


Sambor, ewidentnie nie czyta?e? shortstories z EVE...
Polecam Twojej uwadze: The War Drones On
http://www.eve-online.com/background/potw/aug04.asp
a szczególnie fragment:
"(...) first drones were little more than mines with proximity detonators and some limited moving capabilities, but soon they had advanced to the level that a single drone almost rivaled a solo-fighter’s capabilities."
oraz nast?pny:
"(...) simply upgraded their fighters a bit, added some shields and extra weapons and called the new vessels frigates."

2271
Market / Ale o so chozi?
« dnia: Wrzesień 01, 2005, 09:36:44 »
Co jaki? czas podejmowane s? próby uruchomienia kooperacji pomi?dzy polskoj?zycznymi korporacjami. Ka?da z nich specjalizuje si? w nieco innej dziedzinie...
Osobi?cie uwa?am, ?e pomimo i? market istnia? to nie by? wykorzystywany intensywnie. Te forum jest obecnie otwarte, lecz kto powiedzia?, ?e tak b?dzie jak zostan? wybrani moderatorzy ?

2272
Archiwum / 700.000$/rocznie z grania w MMO i po co si? m?czy? w RL-u?
« dnia: Sierpień 31, 2005, 23:17:24 »
Hehe... kolejny, który odpowiada nie czytaj?c tego na co odpowiada. Nie gra?em dotychczas w EVE nawet 20h jednym ci?giem. W ?yciu poza EVE s? inne rzeczy - cz???, co pewnie niektórych mo?e zdziwi? s? wa?niejsze od przyjemno?ci.

2273
NoobGarten / Agenci a typy misji
« dnia: Sierpień 31, 2005, 19:31:48 »
Polecam Twojej uwadze forum:
http://www.eve-i.com/forum/postlist.php?Cat=&Board=prof9
Generalnie to jest (by?o ?) tak, ?e co 16 misja powinna by? important/storyline. Oczywi?cie chodzi o licznik misji u jednego agenta. Zrezygnowanie z misji lub jej nie wykonanie powoduje, ?e musisz na jej miejsce zrobi? 2 nast?pne.
Misje SL op?aca si? robi? z dwóch powodów:
- cz?sto maj? dobre nagrody (loot/bonus/p?atno??)
- znacz?co podwy?szaj? standing wobec frakcji

Poza tym wszystkie misje podnosz? security status oraz standing wobec korporacji dla której s? wykonywane.

2274
Archiwum / MMORPG Idealny
« dnia: Sierpień 31, 2005, 19:11:38 »
Cytat: "Arleonenis"

a co do npców, fakt ?ywi gracze to jedno, ale bez npców swiat wydaje sie strasznie pusty w wiekszosci terenów (nie mówie tu o slawnym rens z agentami lvl4), a juz okolice wiekszosci stacji to juz calkowite pustkowie, gracze maja to do siebie ze sie koncentruja w najbardziej zaludnionych rejonach, bo jest tam rozwiniety market oraz wszystkie koncerny produkcyjne wlasnie z tego powodu sa tam lokalizowane, oraz w miejscach gdzie sa dobrzy agenci... a inne regiony... leza odlogiem, od czasu do czasu przypalentaja sie jakies korpiki minujace i nic poza tym bo nic tam nie ma, aby zapelnic taki swiat jak eve trza by bylo z 10x tyle luda... ale wtedy huby jak rens, yulai itp. musialy by miec cala farme serwerów tylko dla siebie, bo by bylo z pol tysiaca na lokalu, wiec npc by spowodowaly ze swiat wydawal by sie bardziej zywy w tych nie obleganych sektorach...


Ale w?a?nie takie "zadupia" s? bardziej naturalne...
Nie bardzo chwytam co chcia?by? w ten sposób osi?gn?? - równomierne rozmieszczenie statków ? Jak gdzie? brakuje graczy to pojawiaj? si? ich odpowiedniki NPC ? Obecnie jest ca?kiem dobrze - ciche systemy których g?ównym przeznaczeniem jest wydobycie lub np. obs?uga laboratorium i "gor?ce" systemy, gdzie nie tylko towar zmienia w?a?ciciela...
Razi tylko, ?e tego samego nie wida? w 0.0. IMHO jednak to wynik tego, ?e brak kilku kluczowych elementów w EVE, tak jakby to by?a wci?? beta. Ju? gracze zaczynaj? stawia? w?asne stacje (Outpost) do, których mo?na b?dzie dokowa? (o ile zostanie to udost?pnione przez w?a?ciciela). Szkoda, ?e jak na razie wszyscy tak usilnie broni? dost?pu do 0.0 - to strasznie ogranicza ilo?? graczy.

2275
Market / Obelisk FREIGHT'er
« dnia: Sierpień 30, 2005, 16:09:25 »
Cytat: "StellarSheep"
Po za tym powinien byc sklepik gdzie za punkty od R&D moge sobie qpic BPC.


Ciekawy pomys?...

Strony: 1 ... 63 64 [65] 66 67 68