Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dormio

Strony: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 68
2206
NoobGarten / obliczanie DMG, czy dobrze?
« dnia: Styczeń 27, 2006, 09:06:08 »
Obawiam si?, ?e Ty nie zrozumia?e?...
Nie ma absolutniej odporno?ci, nie ma maksymalnej odporno?ci. Zak?adanie dodatkowych modu?ów powoduje jedynie, ?e odporno?? d??y do 100% nigdy ich nie osi?gaj?c. Teraz je?li bazowa odporno?? to 60% i zak?adasz modu? daj?cy 10% to odporno?? statku wzro?nie... tada... do 64%, a nie 70%... Czyli o 4% (bo tyle jest 1/10 z 40 jakie zosta?o), ale to chyba akurat do?? prosto zrozumie? i jak si? domy?lam wiedzia?e?, ?e tak jest obliczana sumaryczna odporno??.
Teraz maj?c te 64% odporno?ci otrzymujesz obra?enia... a niech b?dzie ?atwiej... rakiet? zadaj?c? obra?enia jedynie tylko w tym typie dmg. Rakieta nominalnie ma 100 dmg, wi?c otrzymasz 36 dmg - reszt? powstrzyma odporno??. I nie ma znaczenia, ?e pozosta?e odporno?ci s? 0%. Je?li zadajesz obra?enia jedynie tylko w jednym dmg to tylko ten rodzaj si? liczy. No, ale dla przyk?adu hybrid zadaje 2 rodzaje obra?e? (kinetic i thermal)...

2207
NoobGarten / Kilka pytan wprost od Nooba :P
« dnia: Styczeń 25, 2006, 16:18:50 »
PPM najwi?kszym przyjacielem, a potem prosto... form gang...

2208
Archiwum / EVE: recenzja
« dnia: Styczeń 25, 2006, 14:59:23 »
Ha... ale z czym si? nie zgodzisz ? Z tym, ?e kolejny lvl to 2, 3 lub 5% do jakiej? cechy ? A mo?e z tym, ?e Skills Gathering jest najtrudniejszy, bo co jaki? czas masz degradacj? ?
Bo to, ?e mi akurat zabawa si? zacz??a po przekroczeniu 10mln SP to oczywi?cie MSZ.  :twisted: No i masz racj? to nie topic na takie dysputy  :roll:

2209
Archiwum / EVE: recenzja
« dnia: Styczeń 25, 2006, 14:31:28 »
Farin - przecie? nie nazwa?em Ciebie leniwym - po prostu jest grupa ludzi (niestety wi?ksza) która... hmm je?li wolisz to u?yj? innego sformuowania - woli by? wygodna i poczeka? a? inni odpowiedz?.

Farin - uwierz mi, ?e nie ma znaczenia co ludzie o EVE mówi? - najwa?niejsze b?dzie to co sam odkryjesz. Jednych zachwyca elastyczno?? w wyborze celu gry, innych elastyczno?? w wyborze celu do którego strzelaj?. Zastanów si? czy zach?ci?bym Ci? rozpisuj?c si? o tym jak fajnie i superasko jest kopa? minera?y, a Ty akurat jeste? typem cz?owieka, który woli PVP ? Dlatego napisa?em - ?ci?gnij klienta i zainstaluj. Zrób sobie tutorial - on naprawd? w tej grze pomaga. Wtedy dopiero zrozumiesz, ?e wi?kszo?? odpowiedzi na pytania jakie masz, jakie b?dziesz mia? b?dzie si? pojawia? automatycznie w miar? jak b?dzie Ci przybywa? SP. No i chyba najwa?niejsze - uszanuj innych którzy po?wi?caj? swój czas by przeczyta? i wyszuka? informacje jakie dla nich s? wa?ne, to o co pyta?e? NAPRAWD? by?o ju? opisywane na tym forum.

Xart - dla mnie zabawa zacz??a si? tak naprawd? jak przekroczy?em 10mln SP, ale ju? wiem, ?e kolejne mln to ju? tylko "szlif" na obrazie ca?o?ci... to po prostu kolejne 2, 3 lub 5% do jakiej? cechy. I s?dz?, ?e posiadaj?c ponad 180 skilli na przy najmniej lvl1 wiem o czym mówi? (tiaaa... szkoda tylko, ?e wci?? nawet nie mam 2/3 wszystkich jakie s? w grze - nieoficjalny skill "Skills gathering" jest najtrudniejszy, bo co jaki? czas masz degradacj?  :wink:   :shock: ).

2210
Archiwum / EVE: recenzja
« dnia: Styczeń 25, 2006, 13:58:11 »
Blaster - co si? dziwisz - ludzie s? leniwi... a my niestety za dobrzy i za du?o tu informacji udzielamy.

Farin - jak Blaster napisa?, wi?kszo?? odpowiedzi znajdziesz na stronach tego forum. Co do gry to powiem Ci jedynie, ?e nie mo?esz porównywa? jej z ?adn? inn?, a zw?aszcza z WoW. ?ci?gnij sobie klienta i zagraj - masz 14 dniowy trial. Gra jest warta po?wi?canego jej czasu, bo po prostu nudzi? si? zaczyna jak masz pod 20mln SP. A niedowiarkom odpowiem, ?e mimo wszystko dlatego, ?e jest to gra maj?ca wiele elementów niedopracowanych, a jeszcze wi?cej innowacyjnych.

2211
NoobGarten / Jeszcze jedno pytanko o skille.
« dnia: Styczeń 16, 2006, 15:55:29 »
No wg mnie to jest b??d - przynajmniej w przypadku BC i D...

W przeciwnym razie jest to nie tworzenie nowej klasy a specjalizacja. No bo skoro BC jest zaliczany do Cruiser (bo to podstawowy skill), to specjalizuj?c si? mo?na jedynie uzyska? dost?p do BC. Wszyscy jednak wiemy, ?e to jednak jest nowa klasa okr?tów, bo specjalizacje s? wprowadzane jako Tech2 (interceptor, interdictor, recon, command, HAC, AF) bazowych klas...

Tu w?a?nie dobrym przyk?adem jest AF - jest to specjalizacja w kierunku szturmowym, w zwi?zku z czym naturalnie jest, ?e jako elitarny pilot fregat z najlepszymi umiej?tno?ciami (lvl5) dostajesz do dyspozycji fregat? dostosowan? do Twoich rosn?cych umiej?tno?ci (szturmow?).

A poza tym to absolutnie nie ma znaczenia jak to zdefiniujemy... i tak bez skilla BattleCruiser nie b?dziemy mie? mo?liwo?ci polatania Feroxem.

2212
NoobGarten / Jeszcze jedno pytanko o skille.
« dnia: Styczeń 16, 2006, 15:36:54 »
Jest to ewidentny b??d opisu - do?? cz?sty w przypadku CCP...
Udowodni?e?, ?e czytasz uwa?nie, a teraz poka?, ?e potrafisz my?le? zdroworozs?dkowo... Skill cruiser lvl3 jest tu mówi?c matematycznie - warunkiem koniecznym niewystarczaj?cym do prowadzenia BC.

2213
Wsparcie techniczne / Problem z logowaniem
« dnia: Styczeń 13, 2006, 16:47:48 »
Zassij patch "r?cznie" i zaaplikuj. Potem mo?esz odpali? klienta i próbowa? si? zalogowa?, ja jednak od pewnego czasu zawsze restartuj? komputer po takim patchowaniu. Nie zaszkodzi na pewno, a pomo?e usun?? z pami?ci systemu wiele niepotrzebnych ?mieci.

2214
Archiwum / Czesc Wam!
« dnia: Styczeń 13, 2006, 10:13:27 »
A np. o hak mi chodzi?o :D

2215
Archiwum / Czesc Wam!
« dnia: Styczeń 12, 2006, 21:59:05 »
Witaj w EVE :D

Jak chcesz znale?? kogokolwiek polskoj?zycznego to masz do wyboru 3 kana?y: POLISH, POLSKA i CENTRALA.
Na kanale CENTRALA znajdziesz najcz??ciej osoby z wi?kszym do?wiadczeniem w grze. Generalnie jednak proponuj? ?eby? na pocz?tku zapozna? si? z tre?ci? tego forum oraz z polskimi korporacjami (dzia? Ewidencja, w?tek pierwszy od góry - przyklejony). Najszybciej si? nauczysz korzystaj?c z do?wiadczenia kolegów w korpie.

Poza tym jak masz w?tpliwo?ci lub pytania - pisz, pytaj na kana?ach... zawsze si? znajdzie kto? kto udzieli Ci pomocy.

PS
Dobrze nawet Ci idzie z j.polskim... a co do pytania - nie zawsze h si? pisze przez ch... :)

2216
Wsparcie techniczne / Eve si? wiesza
« dnia: Styczeń 08, 2006, 01:42:29 »
Co? chyba ostatnio ch?opaki zmienili bo mi dzi? wyskoczy? komunikat o za ma?ej ilo?ci pami?ci wirtualnej (sic !)... gdzie na dysku mam 20GB wolnego... a swap startuje z rozmiarem 1,5GB (756MB RAM)...

2217
NoobGarten / Re: Co jest z tymi Badgerami MK2?
« dnia: Styczeń 05, 2006, 18:55:17 »
Cytat: "Goomich"
Kupi?em sobie tego z?oma w nadzieji, ?e wstawi? na niego dwa laserki górnicze, a tu d**** wejdzie tylko jeden. Wyrzutnia rakiet? A fig?.
Co mozna wtykn?? w ten drugi slot?


Laserki zajmuj? turret hardpoint, a ten masz 1.

Zdrowy rozs?dek i troszk? in?ynierii oraz troszk? znajomo?ci SF i mo?na sobie wyobrazi?... highslot oznacza przy??cze wysokoenergetyczne (tj pozwala na pod??czenie modu?u o wysokim zapotrzebowaniu na pr?d i CPU), a hardpoint (launcher czy te? turret) oznacza tak przygotowane miejsce w kad?ubie gdzie mo?na zamontowa? dzia?o lub wyrzutni? wraz z magazynkiem. Medslot to oczywi?cie miejsce o mniejszym zapotrzebowaniu na CPU i pr?d, a low o znikomym.

2218
NoobGarten / poczatki najgorsze??? wcale nie....
« dnia: Styczeń 05, 2006, 13:03:37 »
Cytat: "Pynio"
zle sie wyrazilem...  poniewaz jak pisalem w pierwszym poscie, nie mam na tyle czasu i kasy zeby cos dzialac w korpowych relacjach... chociaz...

inaczej.... narazie nastawilem sie na dorobienie kasy, samemu. Korp w tym momencie gry jest dla mnie na drugim planie, poniewaz zalozylem sobie, ze dojde do czegos, a nie bede komus gitary zawracal :) tyle....

z tym connections to niezly pomysl, tyle ze jak spojrzalem ile to tego ksiazki kosztuja to wymieklem... no chyba ze byl akurat taki region


Troszk? ?le do tego podchodzisz. Po to w?a?nie corp istnieje ?eby mie? pieni??ki na je?li nie zakup "podstawowych" ksi??ek, to przynajmniej na po?yczk?. Czasem (u nas np.) jest tak, ?e ludzie z misji dostaj? ksi??ki podstawowe, które ju? maj?, a poniewa? si? ich nie op?aca sprzedawa? to udost?pniaj? innym pocz?tkuj?cym.

Dodatkowo rozwa? to co Raan ju? napisa? - dzia?anie w grupie przynosi dodatkowe korzy?ci. Je?li jeste? za s?aby w kopaniu (niskie skille, s?abo si? nadaj?cy do tego statek) to zajmij si? transportem (tu zawsze jest zapotrzebowanie) i umów si? na jak?? zap?at? za latanie, albo jak zrobi? Raan - przebran?owienie te? daje du?o korzy?ci. Barka jest praktycznie bezbronna (nie licz?c dron) i wówczas nawet fregata jest znacz?c? pomoc?.

Poza tym - chyba masz doczynienia z rozs?dnymi lud?mi - je?eli rzeczywi?cie im b?dziesz zawraca? gitar? to Ci o tym powiedz?, a je?li nie to i im b?dzie przyjemniej z kim? "polata?".

2219
Archiwum / ?mierdz?ca sprawa :P
« dnia: Listopad 22, 2005, 15:47:08 »
No to jeszcze powiedz jak chcesz to wykrywa? ? Macro mo?e by? zarejestrowanym wykonywaniem czynno?ci na klawiaturze -> np ma?piego stukania na klawiaturze i... wystarczy, ?e co 4 minuty b?dzie wpisywa? kropk? na kanale otwartym pomi?dzy dwoma MMsami...

2220
Archiwum / ?mierdz?ca sprawa :P
« dnia: Listopad 22, 2005, 15:07:46 »
No niestety - ?atwo nie jest...
Sposoby jakie widz? na MMsów:
1. Zabieranie rudy z ich jetcan (sko?czy si? z patchem).
2. Podrzucenie rudy w jetcan (zacznie si? z patchem, ale szybko zostanie jak s?dz? znalezione nowe macro zabezpieczaj?ce przed oflagowaniem).

2221
Archiwum / ?mierdz?ca sprawa :P
« dnia: Listopad 22, 2005, 11:56:31 »
Tak przy okazji ?mierdz?cej sprawy... co zrobi? z macrominerami ?
Poni?ej jeden z pomys?ów:
http://www.eve-files.com/media/11/MACRO.jpg
Even though to some people stealing ore is a plauge that the ore theif should be hung by their testicals until they turn green.. sometimes, the risk free ore theif comes in handy.

Easy solution...

Step 1: petition them..
Step 2: Grab an indy
Step 3: Pop out to the belt where the macro miners are.
Step 4: Take what ever they are mining.. As long as you have petitioned them.. the last standing was that you would be ok.
Step 5: go to step 3.

2222
Sheep czy?by? by? rozgoryczony ?
Swoj? drog? z wieloma Twoimi "spostrze?eniami" si? zgadzam. Gra jest niesamowicie elastyczna i ma ogromny potencja?. Niestety ma mnóstwo b??dów czy to w mechanice (jak skutecznie zjamujesz jakiego? NPCa to sobie postanawia lecie? w sin? dal, a Ty go potem musisz dogoni? ?eby rozwali? - przydarzy?o mi si? to 5x z BSem w ostatni weekend), czy w samej organizacji (kupa stacji, na stacjach ludzie - czym si? ?ywi?, gdzie te transporty ?)

Jednak obecnie to najbardziej mnie dziwi jedno... wci?? posiadanie w?asnego systemu niewiele daje (zmniejszenie o 25% zapotrzebowania na paliwko to niewiele, a i tak wprowadzone niedawno)...TO PO JAKIEGO GRZYBA og?asza? suwerenno?? ? Tu powinna pój?? g?ównie para. Tu jest potencja? - forty broni?ce wej?cia do systemu, misje zlecane przez corp i sojusz, bonusy za posiadanie okre?lonego potencja?u surowcowego.

Poza tym po co dodawa? nowe statki jak ze starymi jest wci?? sporo problemów (nooo... mi drony - tylko praetor blokuj? si? jedynie na dominixie), lepiej zbalansowa? T1 - wci?? maj? du?y potencja?. Dodatkowo s?dz?, ?e obecnie bardziej przyda?oby si? wprowadzi? jako tre?? wi?cej nowych modu?ów ni? same statki - chc? zró?nicowa? ludzi, da? im szanse prze?ycia - dajcie wi?cej modu?ów. Tylko nie na zasadzie wymagania takie jak T1, a moc jak 1.5x T2. Chcesz mie? wi?ksz? si?? ognia ni? T2 ? Prosz? bardzo - wi?cej PG musisz zap?aci?, ale CPU na poziomie T1. Bardzo dobrym przyk?adem tego s? cargo expandery.

Pewnie mo?na napisa? bardzo du?o co mo?na i nale?a?oby zmieni?. Cieszy mnie, ?e ch?opaki z CCP staraj? si? co? zmieni?... szkoda, ?e nie wida? jednak jaki jest ogólny kierunek... bo poza coraz wi?kszymi statkami to nie wida? gdzie EVE zmierza.

2223
Archiwum / Character Manager!
« dnia: Październik 27, 2005, 10:31:50 »
Poza tym wiesz jaki statek jeste? w stanie u?ywa?, bro?, jeste? w stanie sprawdzi? jakie s? wymagania na kolejny skill, jak zmieni sytuacj? kolejny implant itd...

2224
Archiwum / Character Manager!
« dnia: Październik 26, 2005, 10:38:06 »
Obecnie to szukaj na jego oficjalnej stronie:
http://www.eve-ffet.com/

2225
Archiwum / Character Manager - zablokowany update !
« dnia: Październik 25, 2005, 16:13:09 »
Ja mam ca?y czas ustawione na manual, a tylko do od?wie?ania zmieniam na smart... czasem jednak si? pojawi komunikat invalid login to wówczas wpisuj? raz jeszcze has?o i powtarzam.

2226
NoobGarten / Poczatkowe skille i statsy
« dnia: Październik 25, 2005, 15:50:55 »
Cytat: "dzikus"
Dormio - nie porównuj prosz? zarabiania w imperium do zarabiania w 0.0
Na polowaniach w 0.0 zarabia si? bardzo podobnie jak na kopaniu w 0.0 - naprawd? du?o (a jak latasz w Dominixie, to mo?esz oba po??czy? ;-) ).
Porównuj kopanie w 0.0 do strzelania do ratów w 0.0 (i tak samo w imperium).


Ej... ale ja nie twierdzi?em, ?e si? zarabia mniej na kopaniu w 0.0, ale IMHO jest to znacznie bardziej niebezpieczne ni? walka z ratami w 0.0...
A Dominix wystarcza ju? w zupe?no?ci na solowanie 90% misji lvl4... tylko w choler? to czasu zabiera.

2227
Archiwum / Character Manager - zablokowany update !
« dnia: Październik 25, 2005, 15:47:51 »
Smart Update te? dzia?a...

2228
NoobGarten / Poczatkowe skille i statsy
« dnia: Październik 25, 2005, 11:38:05 »
Masz racj? ?le sformuowa?em info o naukowcu - nie musi, ale jest wskazane (ka?da misja dla R&D to bonus w postaci 1 dniowej ilo?ci punktów R&D)...

A czy musi si? narobi? wcze?niej straszne ilo?ci misji ? Nie wiem, wg mnie znacz?co pomog? mu skille z grupy social (no ale tu panuje char/int). Na pewno misje powinien zrobi? by podnie?? standing, ale akurat jak si? dojdzie do lvl3 agentów to szybko idzie (z tym, ?e potrzebna b?dzie pomoc kolegów, bo nie b?dzie si? mia?o czym samemu ich robi? - mam w korpie naukowca mówi? z do?wiadczenia).

Je?li policzy? rangi jakie posiadaj? poszczególne skille które wskaza?e? to niestety wyjdzie, ?e znacznie wi?cej pkt potrzeba na te gdzie percepcja czy willpower ma znaczenie.

Ogólnie jednak masz racj? i moim skromnym zdaniem najlepiej mie? atrybuty mniej wi?cej wyrównane np. 7/10/8/7/7 (takie si? da osi?gn?? u gallente, sprawdzone empirycznie). W ten sposób tworzy si? posta? bardziej wszechstronn?, a maksowanie atrybutów ?atwiej uzyska? poprzez odpowiednie implanty.

Mo?e zostawmy t? akademick? dyskusj?, bo faktycznie ka?demu droga rozwoju postaci si? mo?e zmieni? w trakcie gry. Ja nie widz? niczego zdro?nego w kopaniu, handlu czy dowolnej innej profesji. Z do?wiadczenia wiem, ?e na kopaniu (w empire) nie da si? zarobi? tyle ile na misjach czy polowaniu na raty w 0.0. Nie sprowadza?bym tego jednak do prostego rachunku isk na koncie, a bardziej do tego na co si? ma w danym momencie czas i ochot?...

2229
NoobGarten / Poczatkowe skille i statsy
« dnia: Październik 25, 2005, 10:31:51 »
Ireul ma racj?... mem i int s? u?yteczne jedynie je?li planujesz gr? jako naukowiec... Skille z grupy learning robi si? oko?o 1 miesi?ca, a to czy zyskasz na nich tydzie? czy nie, nie ma znaczenia... wi?cej potem stracisz próbuj? zrobi? skill na wymarzony statek.

Dla informacji naukowiec musi wykona? misj? co oko?o 20h dla agenta R&D (o ile si? nie myl? to 99% tych misji jest typu transportowego). Agentów mo?esz mie? max 5.

Co z pozosta?ym czasem ? Pozostaje handel... ale tu akurat wi?ksze znaczenie ma charyzma i willpower, no i dodatkowo ?eby porz?dnie zarabia? na handlu to industrial ship lvl3 wskazany...

2230
NoobGarten / Polskie FAQ Eve-Online
« dnia: Październik 08, 2005, 13:26:00 »
Po prostu taki si? komunikat pojawia.
Jak niezr?czne to wymy?l zr?czniejsze :D
Jest obecnie kilka skilli które s? jedynie dost?pne przy tworzeniu postaci.

2231
NoobGarten / Re: Plan poradnika
« dnia: Październik 08, 2005, 12:33:56 »
Cytat: "MrJack"

Wybór rasy
- podzial na rasy
- podzial na szko?y
- poczatkowy wybor atrybutow
- zalety i wady statków ras, sposoby fitowania


Dodaj: - jakie skille s? dost?pne jedynie przy tworzeniu postaci (np. Black Market Trading)

Cytat: "MrJack"

Sektory, bezpiecze?stwo, concorde
- security status i security level
- bounty
- autopilot - kiedy mozna, a kiedy nie warto
- jak omijac niebezpieczne sektory i jak wybiera? tras? (omówienie filtrów i opcji w mapie)


Dodaj: - jak unikn?? 1000000 jumps system unreachable

Cytat: "MrJack"

Korporacje i Sojusze
- co to sa korporacje
- podzial korporacji ze wzgledu na specjalizacje
- podzial korporacji ze wzgledu na hierarchie i sposob zarzadzania
- hangary corpowe


Dodaj: - lista polskoj?zycznych korporacji

2232
Archiwum / UWAGA PHISHING!!!
« dnia: Październik 08, 2005, 12:26:20 »
Na stronie jest ju? info o tej akcji phishingu...

2233
Archiwum / UWAGA PHISHING!!!
« dnia: Październik 07, 2005, 14:09:45 »
Wczoraj nie dzia?a? serwer EVE (web) wi?c niektórzy mogli si? nabra?.

2234
Archiwum / Uzale?nienie od EVE... cdn
« dnia: Październik 06, 2005, 19:46:24 »
Cytat: "Sambor"
Od razu polecam zapisa? sie do corpka, nie trac czasu, nie mów ?e polecisz, jutro za kilka dni, jak co? kupie bla bla, le? od razu :D ja tak odwleka?em i sko??zylem na bruku.


To dlaczego nie wrócisz i si? nie zapiszesz do jakiego? ?

2235
NoobGarten / Blasterthron i gankingeddon
« dnia: Październik 06, 2005, 19:33:59 »
Cytat: "MrJack"
niektorzy mogliby uznac to za nagrode, a nie kar? ;)

A Ty oczywi?cie do nich nale?ysz ?  :twisted:

2236
Archiwum / UWAGA PHISHING!!!
« dnia: Październik 06, 2005, 19:30:34 »
A faktycznie mia?e? zablokowane konto ?

2237
Przedpokój / Raan Kern
« dnia: Październik 06, 2005, 14:27:00 »
Ale przyznasz, ?e nie?le zrobiony ?  :wink:

2238
Przedpokój / Ace McRaven
« dnia: Październik 03, 2005, 00:17:07 »
Bedziem t?skni?...  :oops:

2239
Archiwum / Stabilnosc serwerow
« dnia: Wrzesień 28, 2005, 10:56:03 »
W Verge Vendor ostatnio równie? jakby mniejsze lagi.

2240
NoobGarten / ECM vs ECCM
« dnia: Wrzesień 26, 2005, 10:44:07 »
Nie strzela?y do Ciebie bo musz? Ci? najpierw raz jeszcze namierzy?, a jak im to jamerem skutecznie utrudniasz, to nie dziwne, ?e nie daj? rady strzela?...

Strony: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 68