Eve-Centrala

Śmietnisko => Archiwum => Wątek zaczęty przez: Hall Underley w Luty 14, 2005, 13:42:56

Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Hall Underley w Luty 14, 2005, 13:42:56
Ok, dziewczynki i ch?opcy.
Skoro temat Freelancer vs EVE si? nam tak ?adnie rozkr?ci?, to ja mam popozycje - napiszcie jaki by?by dla Was idealny MMORPG w klimatach SF - jakie cechy, musia?by posiadac, na jakich p?aszczyznach mia?by si? rozgrywa?, w jakim ?wiecie itp itd.
A ?eby nie by?o offtopic - to której z tych cech brakuje Wam w EVE?
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Amos Sommers w Luty 14, 2005, 14:28:17
EVE z bezposrednim sterowaniem statkow (ala Freelancer style).
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Marquiz w Luty 14, 2005, 14:31:50
Cytat: "Amos Sommers"
EVE z bezposrednim sterowaniem statkow (ala Freelancer style).


bleh, nie lubie zrecznosciowek....
wolalbym inny system skillowania... a'la conventional rpg
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: nigel w Luty 14, 2005, 16:27:49
Mo?liwo?? latania statkiem przez wi?cej ni? jedego gracza... czyli za?oga ;)

Ja osobi?cie nie mia?bym nic przeciwko zatrudnieniu na jakim? BSie jako mechanik pok?adowy....

Fakt.. problemem by?by czas pozostania online poszczególnych za?ogantów.. ale piszemy o grze marze? prawda ?


A wracaj?c lekko na ziemi?, to mo?liwo?? grania w eve ze ?rodka kokiptu, niezale?nie od widoku taktycznego.

Nie chodzi mi o zr?czno?ciówk?, ale skoro stacje s? tak pi?knie renderowane.. to jaki musia?by by? mostek BSa z za?og? ? ;)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: cthsqd w Luty 14, 2005, 16:30:48
evka + rozmiary i mozliwosci frontiera wlacznie z ladowaniem na planetach rzeczywistych rozmiarow, wzglednie mala galaktyka i te planety to najwiekszy minus evki. Widok z oczu pilota tez by sie przydal, opcja dla joysticka do pilotowania statku mogla by byc, ale sposob walki bez zmian.
Bardziej rozbudowany tryb dla commandera we flotach (formacje, wskazywanie celow dla roznych grup), no i L A G poprawiony :)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: pticu w Luty 14, 2005, 16:51:13
Cytat: "cthsqd"
evka + rozmiary i mozliwosci frontiera wlacznie z ladowaniem na planetach rzeczywistych rozmiarow, wzglednie mala galaktyka i te planety to najwiekszy minus evki. Widok z oczu pilota tez by sie przydal, opcja dla joysticka do pilotowania statku mogla by byc, ale sposob walki bez zmian.
Bardziej rozbudowany tryb dla commandera we flotach (formacje, wskazywanie celow dla roznych grup), no i L A G poprawiony :)


napisz do CCP, pewnie bedzie SOON (tm) about 10 lat :]
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Amos Sommers w Luty 14, 2005, 17:31:19
Cytat: "Marquiz"
Cytat: "Amos Sommers"
EVE z bezposrednim sterowaniem statkow (ala Freelancer style).


bleh, nie lubie zrecznosciowek....
wolalbym inny system skillowania... a'la conventional rpg


Pojebalo cie, pozadnie :P

Gram w EVE tylko dlatego ze nie musze siedziec godzinami przed kompem zeby sie zlevelowac :P
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: marc_in w Luty 14, 2005, 18:50:28
Cytat: "Amos Sommers"

Gram w EVE tylko dlatego ze nie musze siedziec godzinami przed kompem zeby sie zlevelowac :P


Ta i dzieki temu byle maly ,gruby ,piegowaty ,czterooki 12letni gnojek z 20 godzinami czasu dziennie cie nie rozwala.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: LukAsh w Luty 14, 2005, 19:43:06
EVE, za caloksztalt (jedynie mogli by wkurzajace bugi poprawic), na razie zaden inny MMOG tak mi sie nie podobal. A pozatym jak by mi ktos 2 lata temu powiedzial ze bede w jedna gre gral ponad rok praktycznie codziennie to bym go wysmial.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: unique|tom w Luty 14, 2005, 22:08:40
Cytat: "LukAsh"
EVE, za caloksztalt (jedynie mogli by wkurzajace bugi poprawic), na razie zaden inny MMOG tak mi sie nie podobal. A pozatym jak by mi ktos 2 lata temu powiedzial ze bede w jedna gre gral ponad rok praktycznie codziennie to bym go wysmial.


Do tego bym jeszcze doda? ca?e zamieszanie poza EVE, czyli to ?e gra nie ko?czy si? po cklikni?ciu QUIT GAME, lecz ci?gnie si? dalej off-linowym torem (fora, Role-Playing, Inicjatywy oko?o EVEowe itp)/
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Luty 15, 2005, 00:52:10
Moge wam napisac esej z tym co bym chcial zeby bylo w EVE zeby byla debesciak bo inne mmorpg w SF mi sie jakos nie spodobaly.
To co chcecie?:D
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Luty 15, 2005, 06:37:11
Cytat: "unique|tom"
Role-Playing, Inicjatywy oko?o EVEowe itp)


RPG? Mozesz to troche sprecyzowac? Wiem co to RPG ale jak ma sie to do EVE?

A tak bardziej w temacie to chcialbym jedynie zwiekszenia wszechswiata i mozliwosci ladowania na planetach ksiezycach itp.
Moim zdaniem zmiana widoku na taki z kokpitu zupelnie splaszczyla by rozgrywke i jestem zupelnie przeciwny takiemu prymitywnemu podejsciu do tematu.  :roll: (pilot samodzielnie kierujacy pancernikiem z kokpitu za pomoca jednego drazka  :lol: )
System skillowania jest wprost genialny a pozatym zauwazcie jakie to ma znaczenia dla twórców gry - gracz który nie ma za bardzo czasu grac oplaca subskrypcje zeby tylko podnosic skille  8)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: unique|tom w Luty 15, 2005, 07:50:03
Cytat: "Blaster"

RPG? Mozesz to troche sprecyzowac? Wiem co to RPG ale jak ma sie to do EVE?

Wszystko dzi?ki bogatemu t?u historycznemu stworzonemu przez CCP (wszelkie opowiadania, artyku?y, baaardzo rozbudowane charakterystyki ras oraz siatka zale?no?ci pomi?dzy nimi). Ludzie, którzy czuj? niedosyt prawdziwego RolePlaying w EVE stworzyli go sobie na forach, na serwisach swoich korporacji, Najlepiej to wida? w przypadku korporacji Minmatar i Amarr bo w przypadku tych ras wiecznie zaogniony konflikt daje takie mo?liwo?ci.
Zreszt? w?a?nie te osoby "graj?ce" uci?nionych (Minmatar) i katów (Amarr) nieustannie zabiegaj? o wprowadzenie Consentual (czy jako? tak) Wars czyli nowych warunków wypowiadania i prowadzenia wojen pod k?tem konfliktów rasowych - to jakby nie by?o ju? jest RP. Ja obserwuje te ich potyczki s?owne na oficjalnych forach i musze powiedzie?, ?e jestem pod wra?eniem konsekwencji z jak? poszczególne osoby dramatu wcielaj? si? w swoje role. To ju? zakrawa na fanatyzm.:)

Cytat: "Blaster"
Moim zdaniem zmiana widoku na taki z kokpitu zupelnie splaszczyla by rozgrywke i jestem zupelnie przeciwny takiemu prymitywnemu podejsciu do tematu.  :roll: (pilot samodzielnie kierujacy pancernikiem z kokpitu za pomoca jednego drazka  :lol: ) 8)

Po pierwsze w kwestiach realizmu kokpitu ala EnB to ci?nienie by rozwali?o szybk? kokpitu :lol:. Batalia na oficjalnym forum na temat implementacji widoku zk okpitu trwa?a bardxzo d?ugo i by? to jeden z d?u?szych watków (kilkadziesi?t stron) ró?ne argumenty ludzie wytaczali, ale jeden kluczowy mówi? o tym ?e przecie? pilot leci w kapsule wiec nie mo?e siedzie? w kopicie, a poza tym na wi?kszo?ci jednostek s? mostki za?ogowe (podobnie? który? Peek of The Week o tym mówi?) bo raczej BSa nie ponawigowa?by jeden osobnik... brak kokpitu to zamierzony efekt a nie niedopatrzenie.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: dzikus w Luty 15, 2005, 10:47:28
EVE w bardzo wielu miejscach jest doskona?e. System skillowania, który nie wymaga sp?dzania czasu nad nudnymi i powtarzalnymi czynno?ciam, olbrzymi wszech?wiat, doskona?y rynek (mogli by go po??czy? w jeden), d?ugo by jeszcze wymienia?. Czego mi brak to:
- ?atwej mo?liwo?ci podru?owania (teleportacji mi?dzy stacjami) - aktualnie przeniesienie si? z jednej stacji do drugiej odleg?ej o 50 skoków to w sumie 2 godziny podró?y.
- ?atwej mo?liwo?ci przeniesienia sprzetu do innej bazy - przede wszystkim statków. Aktualnie je?eli chcesz si? gdzie? przenie??, to zabranie wszystkiego zajmuje za du?o czasu.

i przede wszystkim:
- wiekszej elastyczno?ci wszech?wiata. Tam gdzie du?o si? poluje na piratów, powinno ich by? mniej. Silnie wspierane korporacje powinny si? rozwija?, s?abo wspierane podupada?, imperia toczy? wojny w których wynik by?by uzale?niony od graczy itp. Aktualnie ?wiat nie jest dynamiczny - niezale?nie jak bardzo si? starasz.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Luty 15, 2005, 11:06:49
Mi zdecydowanie brakuje bonusu za walk?, wspó?prac?, handel, itd... IMHO powinno to by? w jaki? sposób "doceniane"... chyba, ?e jest a jeszcze tego nie odkry?em.
Co rozumiem pod poj?ciem doceniane:
- bonus za najcz?stsze u?ywanie jednego typu broni (dodatkowe % za np. stosunek rakiety: trfionych vs wystrzelonych itp.)
- bonus za handel (dodatkowe % za np. stosunek sprzeda?y do zakupu)
- itp.
Bonusy mog?yby by? np. w postaci wspomnianych % (u?amków ?) dodawanych do atrybutów (postaci/broni), do skilsów...

Dormio
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Aenyeweddien w Luty 15, 2005, 11:18:51
Ja bym jedn? rzecz zmieni?a... A mianowicie je?eli kto? wybra? zawód pirata to nie powinien mie? ochrony w systemach > 0,5...
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Luty 15, 2005, 11:37:31
"?atwej mo?liwo?ci podru?owania (teleportacji mi?dzy stacjami) - aktualnie przeniesienie si? z jednej stacji do drugiej odleg?ej o 50 skoków to w sumie 2 godziny podró?y."

I przez takich ludzi bez obrazy odechciewa mi sie grac w eve. Powinno byc odwrotnie. Powinno byc wiecej przestrzeni zero insta i wydluzyc loty. W tej chwili to jest zart po przez 2h to ja przelece  z dalekiej polnocy na dalekie poludnie ... ZART.


" ?atwej mo?liwo?ci przeniesienia sprzetu do innej bazy - przede wszystkim statków. Aktualnie je?eli chcesz si? gdzie? przenie??, to zabranie wszystkiego zajmuje za du?o czasu. "

I powtarzam sie. Dokladnie to samo. Highway`e nie tylko zabily handel i ekonomie w tej grze jak rowniez i PVP. A dlaczego PVP? Pomyslec trzeba troszke to sie zrozumie.


Bez obrazy dzikus ;)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Konrad w Luty 15, 2005, 11:53:29
przemieszczanie pomi?dzy stacjami, niewa?ne jak odleg?ymi w moim przypadku trwa dok?adnie 120 sek.

to chyba by by?o na tyle  8)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Luty 15, 2005, 11:53:47
Cytat: "StellarSheep"

I przez takich ludzi bez obrazy odechciewa mi sie grac w eve. Powinno byc odwrotnie. Powinno byc wiecej przestrzeni zero insta i wydluzyc loty. W tej chwili to jest zart po przez 2h to ja przelece  z dalekiej polnocy na dalekie poludnie ... ZART.


Popieram w 100 %.
Zbyt szybkie przemieszczanie sie zmniejsza znaczaco rozmiar wszechswiata, który moim zdaniem i tak jest nieco maly.
Miedzy innymi na tym polega RPG - dlugie podróze do ciekawych miejsc z mnóstwem przygód po drodze  :D
Moim zdaniem wprowadzenie jump drive takiego jaki jest w X2 (skok do dowolnego systemu przy odpowiedniej ilosci paliwa) zabiloby ta gre.  :?

Pomysl Dzikusa z teleportacja bylby do przyjecia gdyby odbywala sie ona miedzy stacjami znajdujacymi sie w tym samym systemie. Ale bez mozliwosci teleportowania sprzetu.  :roll:
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Luty 15, 2005, 12:10:25
Dobra to powiem co ja bym chcial. Bedzie czasem niepokolei ale to pewnie dlatego ze w miedzyczasie cos mi sie przypomni etc ;)

Swiat.

Po pierwsze imperia powinny byc wg mnie bardziej oddalone od siebie. Atm jest poprostu empire i 0.0. Tak naprawde nic pomiedzy. Caldari/Amarr/Gallente/Minmatarr powinny byc od siebie w jakis widoczny sposob oddalone/oddzielone. Nie w sensie ze sie nie da przeleciec ale dla mnie bylo zartem jak byly 1 highwaye ze z Amarr do Pator ( rotfl odwieczne rasy w wojnie ) bylo 2j. Spoko. Zajebiscie. Wypas. Teraz jest troszke dalej bogu dzieki ale to i tak nie to samo.

Balans w regionach 0.0. O co mi chodzi? O to ze stacje w 0.0 sa porozmieszczane zupelnie bez sensu. Tak samo ilosc regionow. Smieszne jest to ze za curse jest 5 ogromych regionow i z curse do kazdego z nich jest po okolo 20j i kazdy ma po 3 POS`y. Zart. Gdzie dorzucaja nowe 0.0? Obok curse. Dobre dobre. Generalnie caly balans tutaj jest ZALOSNY. Stacje npc to raz a POS to 2. Zobaczcie jak sa rozlokowane POS`y w Cloud Ring. 3 stacje obok siebie system w system. Co za debil to wymyslil. W Cache czy Wicked Creek nie pamietam dokladnie masz arkonor 2j od stacji z refine. Wypas. Moglbym tak dlugo. Generalnie wg mnie totalny imbalans w 0.0 jest.

Wieksze odleglosci. Tak jak mowilem cytujac dzikusa. ZA BLISKO jest wszedzie. Bylo fajnie jak bylo 3-4k graczy max online. W tej chwili jest totalnie do dupy. Wywalic insta. Safespoty powinny byc o wiele szybciej znajdywane i po logowaniu sie statek znika po 15 minutach a jak cie ktos zlapie scramblem to zostaje statek. Przy odpowiednim rozlozeniu regionow 0.0 i takich zasadach atak takiego BoB`a nie bylby juz taki straszny. Nie mogliby tak latwo wszystkiego unikac gdyby nie bylo im na reke.

Low security empire. W tej chwili to jest zart. Nie mam dokladnego zdania jak powinni to zmienic ale napewno powinno/nie powinno: powinny byc lepsze mineraly. Takie np dark ochre w 0.0 empire, albo ta ruda co ma samego zyd w low empire ( nie pamietam jak sie teraz nazywa ;p ) zdecydowanie wiecej hemomorphite (? tak sie pisze?) i hedbergerite, niech sobie bedzie criminal flagged ale do cholery jasnej niech bedzie to widac raz, dwa za dlugo to trwa ( bylem pare razy prawie godzine na flagged wypas nie? godzinka w plecy ), sentry to przegiecie. Tak tak i teraz sie zacznie jeczenie ze sentry sa ok. Wypas. Nawet nei bede odpisywac.
Kolejny wiekli mankament. Pieprzony auto insurance to raz. Dwa insurance za tani i za dlugo trwa. Albo drozszy i to duuuuuuuuuuuuzo albo krotszy. Byly 3 tygodnie i bylo spoko. Moze by piractwo wrocilo do lask jakby lapali leszczy w low empire wtedy a leszcze mogliby ryzykowac bo by im sie oplacalo. Tak insurance ...
To jak jestem na pvp to jedziemy dalej. Lepszy widok dla dowodcy jak powiedzial Koval. Oczywiscie pozbycie sie laga byloby boskie. Mozliwosc wlasnego ustawiania np odleglosci orbitowania. Nie tylko z listy ale np wpisze 350m to na 350 bedzie zasuwac i tyle bo akurat tak mam optimal i juz. Generalnie uwazam ze zyjac w 0.0 ludzi powinni byc w pewien sposob "zmuszani" do pvp. Albo powinni miec stala ochrone. W low empire tez ;d High security jest przeludnione. Zrobic cos z tym bo to zart jest.

Ok co dalej. Ekonomia.

Rynek. Teraz to jeden wielki zart. Pamietam jak bylo przed highway`ami. Bylo o wiele fajniej i ciekawej. Market byl TOTALNIE regionalny i bylo zajebiscie. Pamietam jak z tash murkon lecialem do new caldari zeby sobie taniej caldari statek qpic i naprawde bylo warto leciec te 20pare jumpow. Ale nie teraz mamy pokolenie za przeproszeniem lamek ktore najchetniej to by kupowaly wszystko w jednym systemie. No coz. Osobiscie uwazam ze w ogole nie powinno byc highway`ow.

BPO. T2 BPO. To jest poprostu jedna wielka kpina i nie chce mi sie na ten temat poprostu pisac. Zart, parodia i naprawde dobry kabaret. Ceny t2 to kolejny zart. Mialo nie byc tak po minerach t2 ( starsi to zapewne pamietaja co sie dzialo jak techell mial bpo na m2 ) ale niestety glupie dupki z ccp pozwalaja dalej to robic. No nic.

Piracenie, bounty hounting.
Nie ma jak piracic a co dopiero mowic o polowaniu na pirata hehe. Gdyby byly takie zmiany piratow byloby o wiele wiele wiecej i przewaznie siedzieliby w jednym miejscu bo bym im sie nie oplacalo ruszac tylkow gdzie indziej. Cale to security status to jedna wielka pomylka. Nie ma zadnych plusow za to ze masz duzy a masz tylko minusy za maly. Glupota.

Itemy. Powinno byc o wiele wiecej rarowych naprawde rarowych itemow i w ogole powinny byc totalnie unikalne przedmioty. Cos ala Diablo. Moze nie w jakichs chorych ilosciach ale generalnie powinny byc. Tak samo ze statkami. Skoro juz tutaj jestesmy w momencie kiedy niszczysz wrogi statek w 99% rozwlaja sie najlepsze itemy. Za przeproszeniem co za kurwa kutas to wymyslil ...
To co proponuje dormio tez jest calkiem ciekawym pomyslem naprawde sympatycznie to wyglada.

System skillowania de best. Jak to ktos ladnie okresil zaden 12 letni gowniarz nie bedzie ode mnie lepszy tylko dlatego ze ma 20h dziennie na to zeby siedziec przed kompem. TO JEST NAJLEPSZY plus tej gry. Gdyby bylo tak jak w zwyklych rpg`ach to nawet 1 miesiaca bym w to nie gral.
Jedyne czego tutaj brakuje to mozliwosc ustawiania kolejki co wg mnie jest powaznym bledem z drugiej strony rozumiem ich bo ktos to nie chce grac a chce skillowac musi dalej oplacac abonament bo nei moze sobie kolejki ustawic ;D Wiec wiecie heh ;d

RPG.

Tak to miala byc gra rpg hehe dobry zart. Wg mnie za malo elementow RPG jest w tej grze juz nie mowiac o tym ze w ogole bylem swiecie przekonany ze bedac amarrianka bede mogl poleciec do metropolis czy np molden heat i lac minmatarczykow ile wlezie albo cos w ten desen. Zaloba. Dlaczego nie ma mozliwosci chodzenia po tej obsranej stacji? Za duzo roboty? BULLSHIT. Mogli to zrobic. Nie bylby to taki straszny problem. Nawet w pieprzonym 2d do jasnej cholery. Mozliwosc spotkania sie  na stacji z innymi ludzmi. Zupelnie inne podejscie do gry by bylo.

Co do wieloosobowej zalogi... to jest pomylka. Nie ma sensu leciec we 2-3. Ja to myslalem sobie kiedys innaczej. W koncu taki bs ma 1,5-2km dlugosci i srednio ponad 5 tysiecy zalogi. Czemu do jasnej cholery ja jej nie moge zrekrutowac i miec z tego jakies bonusy? Minusy? Dbac o ich morale/umiejetnosci? Nie mowie zebym mial rekrutowac odrazu 5k ludzi ale np moglbym zrekrutowac wypas kucharza ktory by podnosil morale zalogi dzieki temu hehe ;) etc etc. To mogloby dodac smaczku do gry.
Kolejna rzecz apropo statkow to ich wielkosci w stosunku do siebie i stacji. Mogliby to naprawde zrobic porzadniej.

Narazie mysle ze to tyle jak mi cos jeszcze przyjdzie do glowy to powiem ;)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Ace w Luty 15, 2005, 12:25:50
O w mordeczke, zmeczylem sie jak to czytalem. Normalnie jak praca domowa pisana na kolanie :lol: Wiecej, dluzej, dalej, mniej, ciszej, grozniej i oczywiscie NUDNIEJ!!!

Jakbym mial leciec po minerka II ze 30skokow w tej grze to chyba zygalbym przy kazdym odpaleniu programu. Powiem tak... Highway podobaja mi sie tylko dlatego ze skonczylo sie latanie za jakims gownianym sprzetem. Teraz kupujesz i spieprzasz zeby sie rozerwac, a nie bawic w mula. Ta gra i tak za duzo czasu pochlania na zbyteczne zabiegi. A to skakanie przez 50bram zeby gdzies tam sie dostac po jedna zecz to poprostu paranoja. Juz nawet telewizja nie starcza na zabicie tego czasu bo sie film potrafi 3 razy szybciej skonczyc :(
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Luty 15, 2005, 12:32:03
Ace nigdy nie musiales skakac 50j po cos. Mogles skoczyc 20 pare jumpow zeby miec cos taniej a nie zeby miec. Zwlaszcza teraz przy takiej ilosci producentow nie byloby ZADNEGO problemu bez highway`i. I taka jest smutna prawda niestety. Dobra ide bo musze pojechac zalatwic jedna sprawe ale jeszcze bym pare rzeczy dopisal.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Hall Underley w Luty 15, 2005, 12:33:28
Cytat: "StellarSheep"

Mozliwosc wlasnego ustawiania np odleglosci orbitowania. Nie tylko z listy ale np wpisze 350m to na 350 bedzie zasuwac i tyle bo akurat tak mam optimal i juz.


Ale to akurat jest. Dla orbitowania i dla trzymania dystansu - ustawia sie to w overview. Mo?na wpisa? z dok?adono?ci do metra.
Zaznaczasz sobie jaki? obiekt, potem w tym panelu u góry OV, nie pami?tam jak on si? nazywa, kilkasz prawym przyciskiem myszy na ikonce orbitowania/keepa i pokazuje ci sie mo?liwo?? ustawienia domy?lnej odleg?o?ci.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: dzikus w Luty 15, 2005, 12:40:24
Dok?adnie Ace :-)
Uwa?am, ?e za du?o trzeba w tej grze po?wieca na ca?kowicie nudne i ca?kiem niepotrzebne zaj?cia - a to ma by? gra a nie symulacja wo?enia sprz?tu 50 skoków. Jak wchodz? do gry to powinienem móc zacz?? dzia?a? w miar? od razu a nie po wykonaniu 30 skoków (bez instajumpów BSem na AB to b?dzie jakies 1:30). Zmieni?bym gr? na cokolwiek innego, gdyby wprowadzili górn? po?ow? twoich pomys?ów Sheep. I mia?bys 3-4k graczy na serwerze pewnie 8)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Luty 15, 2005, 14:58:46
Gry bys dzikus nie zmienil tylko bys siedzial na tylku w 1 regionie max 2 a nie tak jak teraz w ciagu 2h moge obleciec cale empire + z 2/3 0.0 regionow. Sorry taka gra to pomylka ze wzgledu na pvp/handel/ekonomie i polityke. Jak tego nie widzisz to sorry.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Aenyeweddien w Luty 15, 2005, 15:55:10
A jeszcze jedno bym wprowadzi?a - mo?liwo?? zabrania si? z kim?... A nie ?eby nprzewie?? 2 statek za ka?dym razem Schutla trzeba nabywa?...
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Luty 15, 2005, 16:25:39
Najfaniej to by bylo jakby sie dalo ze soba stacje kosmiczna zabrac zeby sie teleportowala sama gdzie chcemy nawet na belta i zeby byla niezniszczalna i zeby miala z 10000 sentry w okol siebie. Gra ideal.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Piotr111 w Luty 15, 2005, 17:54:01
Macie niezle pomysly:)
Ja bym doda? paliwo do statków latanie na powergrid jest ?mieszne i mozliwosc wymiany silników
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Luty 15, 2005, 18:12:19
To jeszcze ograniczenie predkosci i concord z suszarkami ...
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: kosto w Luty 15, 2005, 19:57:38
fajne by bylo srodowisko stacji... nie takie jak teraz.. ze tylko stateczek widac... ale ludzi... idziesz sobie do biura agenta... chodzisz po corpowych hangarach i szukasz 1 sensorboostera:] i takie tam :]
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Luty 17, 2005, 08:09:36
A mi przysz?a jeszcze jedna rzecz, której mi brakuje: rasy obcych :)
Tak, tak...  bo wsz?dzie tylko ludzie :)

Dormio
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: kosto w Luty 17, 2005, 11:57:35
jove sa obcy ;] wyalienowani totalnie ;]
kiedys moze ich zobaczymy ;]
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Luty 17, 2005, 12:10:49
Eee... no chodzi?o mi o takich bardziej robali/zwierzaki przypomniaj?cych... To, ?e mo?na by? obcym wygl?daj?c jak cz?owiek mnie nie zadowala :D

Dormio
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Pelias w Kwiecień 05, 2005, 21:26:54
Ok, to jedziem.
Skupilbym sie na nastepujacych punktach:
1. Przepisac kod rozkladania obciazenia miedzy serwerami na dynamiczny. Znaczy - jak do YZ-LQL wlaci 200 luda z CA, system zostaje automatycznie przezucony z z cel400 na ktorym byl wczesniej na node z 8xP4EE. Wbrew pozorom to jest wykonalne i nawet istnieje.

2. Gate PvP:
Mamy caly wielki kosmos, to czemu do rwy nedzy wszystkie bitwy maja rozgrywac sie na gate? Zamiast jednej 100 vs 100 nad gate, lepiej miec    10x(10vs10) porozrzucane w 2-3 gridach.
(Hint: niech MWD robi to co nazwa wskazuje;-)    

3. Grafika.
Poprawic bugi (amarskie stacje, znikajace smugi silnikow, itp.)
Przerobic kompletnie, system animacji. Niech kazdy strzal zostawia unikalny slad na wrogu, w zaleznosci od rodzaju armora i uzbrojenia. Tak by stan statku mozna bylo poznac patrzac nan, a nie z jakis paskow.
Laga to nie wygeneruje, bo wszystkie obliczenia sa client side - to ze kilka dziur bedzie inaczej rozlozone na roznych klientach nie ma zadnego znaczenia. (W zaleznosci od skilli, ostrzal moglby byc bardziej skupiony i skuteczny).
Bedzie w Age of Empires 3 (late 2005)

4. Taktyka.
Skupianie tarcz i ognia na poszczegolnych punktach statku. Niech manewrowanie i ustawienie taktyczne floty nabierze w koncu jakiegos znaczenia. Oczywiscie wymagany bedzie jakis sensowny widok taktyczny.
4.1 Widok.
Niech kamera/ui bedzie inteligentna i pokazuje najciekawsze fragmenty, chce sie czuc jak podczas ogladania SW, a nie patrzec z 1 punktu na kwadraty i kreski. No i replaje.
 

5. Gameplay, czyli RPG-oriented PvP in 30 seconds.
Niech imperia zaczna ze soba walczyc. Na serio. Non-stop.
Oto wielka idea:
Kazdy korp pracuje dla ktoregos imperium i moze zmienic swoimi akcjami wyglad swiata.
NPC AI steruje polem bitwy ciagnacej sie na terenie calego systemu, na biezaco generujac misje dla graczy i npcow, uwzgledniajac statek, skille i osiagniecia graczy oraz calych korporacji, by walka byla wyrownana (choc czasem zdazy sie pomylka i jak w zyciu wysla cie z frejem na 10 BSow atuka:D). Gracze sa dostarczani na miejsce akcji w NPC-tytanach. Takie PvP moze byc baaaardzo dynamiczne.    
Np: Stellar z kumplami(Caldari) wlecial do Zheru, do lokalnej amarrskiej stacji, rozwalil sentry i radosnei zaczal strzal stacji i brutalnie wybijajac co do nogi wszystkie statki z uciekinierami(bo to krwawy brutal:P).
Amarr npc  general wysyla najpierw patrol npcow (z jakimis graczami jak sa pod reka), ktorzy jednak wylecieli w powietrze. Wiec ogloszono alarm, zebrano tytanami chetnych z calego rejonu, przydzielajac kazdej grupie inne zadania (atak, zwiad, zabezpieczenie gateow, etc.) i ew. wsparcie npcow. No, ale Caldari tez nei sa dluzni, w koncu skoro stellar tak sie wykazal, to wypadlao by podrzucic mu troche wsparcia, co nie?
I w 30 minut w calym systemie w dziesiatkach bitew moze sie tluc 200 luda. Od ich umiejetnosci i poswiecenia zalezy, czy Zheru zostanie dolaczone do Caldari State, czy pozostanie perla w Amarskiej koronie.
Uwagi:
-zrobic sie da. Dalo sie stworzyc google, to i cos takiego moze powstac.
-krytyczna czescia jest teleportacja graczy do miejsca akcji.
-strategia musi sterowac npc, bo gracze ciekawa kampanie doprowadzili by do standardowego 100 vs. 100 na jednym gate.
-trzeba zrobic system rejstracji statkow i grup bojowych. Gracz trzyma kilka gotowych statkow w npc-hangarze, npc tytan autromatycznie wezmie z soba odpowiedni do danego zadania, tak aby mozna bylo wyrownac sily i wyelminowac czas na naprawe, dozbrajnaie i szukanie statkow.
Jak ktos chce PvP to powinien ja dostac od razu.

6. Logon-traps - wyelminowac, brutalnie. Gdzie sie wylogowales tam zostajesz, i po problemie. W koncu na cos jest to ubezpieczenie:P

 Do Stellara:
7. Swiat. Bez zmian. Placz o CA to lamerstwo najwyzszej klasy. CA bylo bogate, ale walczylo z calym swiatem. A w takim syndicate jest crockite i ark w systemach z npc stacja 50% refine. W 4 systemach!

Na temat oddalenia imperiow sie nie wypowiadam, wg mnie za sowita oplata powinno byc mozliwe wynajecie npc-tytana ktory przerzuci nas gdziekolwiek.

8. Rynek jest ok. Pobaw sie w producenta to zrozumiesz. chcialbtym jednak aby npc zaopatrywali w podstawowe produkty, albo wprowadozno narzedzia do automatycznej dystrybucji dl agraczy. Bo pieprzyc sie z wystawianiem i produkcja gunow za 2k sie nei oplaca - za duzo kilkania, za malo zysku.

9. Tech2 bpo sa perfekt.
Loteria i szansa dla kazdego do zdobycia fortuny. Jakikolwiek inny system sprawilby ze bpo dostawlay by 12 z pryszczami garajcy po 20 godzin dziennie lub jakies ruskie-makro-mafie.

10. Piracenie i bount6y hunting.
Poprawic, w zasadzie wszystko, bo ta czesc gry w zasadzie nei istnieje.

11. Itemy sa ok. Produkcja custom items jest ok.
Jak sobie wyobrazasz unikaty? 1 unikat na 50,000 graczy? J.w. - albo totalna loteria albo laduja w lapskach pryszczatych.
 
12. RPG
Hmm....
Atm rpg w eve jest na sile. Mozna grac i iec 100% z eve nie zawracajac sobie nim glowy.
RPG powinno sie gwaltownie rozwijac, po 1-5 wiadoosci dziennie. I te wiadomosci maja byc zrodlami waznych informacji, w zasadzie powinny zastapic patch-notes. Tak by uwazne studiowanie i wiedza o eve stala sie przydatna.

That's all.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: wolverine5pl w Maj 12, 2005, 12:34:53
Dla mnie Eve bylby idealny gdyby sterowanie wygladalo by jak w X2 The Threat.
Eve w wersji symulacyjnej. TO bylo by cos.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Amon w Maj 13, 2005, 08:10:28
Tak niektore pomysly sa naprawde fajne.
Niestety niektorzy gracze (chyba jednak wiekszosc) jest nastawiona na robienie w tej grze niezlej mamony. Nie robi im roznicy czy to jest npc , kopanie.
Nie tak jak Sheep pvp , wola spokojniejsze czynnosci.

Ja sie tylko ciagle zastanawiam po co jest w misja rozdzielenie na ochrone , senat . Dlaczego nie moge zostac senatorem Minmatarskim i np. im wyzsze stanowisko to wiekszy wplyw na rase , zarobki , osobista ochrone na podleglym mi terenie , od mojego glosu zalezaloby czy atakujemy Amarianski region czy nie , wtedy ktos z Floty Republiki moglby dowodzic taka flota (bo w koncu po cos robi dla niej misje - niestety nie ma nawet rangi - robi misje , takie same jak inni).
W polaczeni z tym co napisal Pelias czulbys sie czescia tej akcji.

Senat - wplyw na polityke (wojny , czy oplaca sie atakowac ten region ? , czy odpowiedziec na atak ?)
Wojsko - akcje zaczepne i wewnetrzne pezpieczenstwo (walka w wiekszej grupie , ochrona konwoi, ochrona przed najazdem)
Naukowcy - im wyzej tym wiekszy wplyw na technologie (nad czym teraz beda pracowac)

Oczywiscie fajnie by bylo gdyby nagrody byly wspolmierne do osiagniec.
Zajebisty dowodca - jakis named statek (nie dlatego ze masz LP bo sie nastukalo , tu by decydowal czynnik ludzki - nie zawsze misje bys zrobil , przedewszystkim o wieeeeele trudniejsze by byly bo walczys z drugim czlowiekiem).

Narazie tyle.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Maj 13, 2005, 09:38:28
Niestety w tej grze pelno jest dupkow wlasnie ktorzy lubia kopac i robic misje. Wszystko co latwe. Bo z drugim czlowiekiem to juz latwo nie jest i juz jest do dupy.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Maj 13, 2005, 10:19:24
Cytat: "StellarSheep"
Niestety w tej grze pelno jest dupkow wlasnie ktorzy lubia kopac i robic misje. Wszystko co latwe. Bo z drugim czlowiekiem to juz latwo nie jest i juz jest do dupy.


I kto to mówi ...
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: partridge w Maj 13, 2005, 10:19:59
Nie bede Pil wodki!
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Maj 13, 2005, 13:36:55
Cytat: "Ezachiel"
Cytat: "StellarSheep"
Niestety w tej grze pelno jest dupkow wlasnie ktorzy lubia kopac i robic misje. Wszystko co latwe. Bo z drugim czlowiekiem to juz latwo nie jest i juz jest do dupy.


I kto to mówi ...


I nie wiem o co ci w tym momencie chodzi?
O to ze na poczatku kopalem? Nie wstydze sie tego. Zreszta nie mam nic przeciwko kopaniu generalnie. Nadal uwazam ze dobre kopanko w 0.0 to dobry sposob na kase ;)
Co do misji to nigdy ich jakos specjalnie nie robilem i nie przepadalem. I tez nie mam nic przeciw nim GENERALNIE.
Problemem jest to ze baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo duzo zmian jest wprowadzanych wlasnie pod takich graczy. I tyle.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Maj 15, 2005, 06:51:25
Aha, spoko sheep.
 Mialem na mysli fakt ze kiedys ciagnikiem nie mozna bylo was zaciagnac do PvP ... albo odciagnac od fedrowania do robienia czegos innego  :roll:
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Maj 15, 2005, 17:08:32
Nas byl problem odciagnac od kopania? Sorry Ed ale jakos ni cholery sobie nie przypominam opow PVP w QPA ;)
Oprocz tych ktore sami robilismy sobie z q, lukomem, peliasem i zordem ;) Tak jakos nie przypominam sobie jakichs opow qpy ... oprocz tych ktore dotyczyly kopania albo strzelania do npc ;)) A to sorry nie jest to samo co PVP ;)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: rafaello w Maj 15, 2005, 17:49:57
jak tak was slucham to odnosze wrazenie ze punktem pierwszym powinno byc rozdzielenie graczy pvp od tych co pvp  nie graja...
smutne ale prawdziwe
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Maj 16, 2005, 09:08:15
Jak mogly by? opy PvP jak w dniu kiedy mia?o sie co? dzia? bylo 90% absencji w QpA ?

A potem to ju? nie wiem co sie dzia?o bo wytrzymalem do czasu jak Quarek sobie kupi? Apoka .... a w tym czasie ty z zordem uskutecznieles mining i trenowales skille produkcyjne ...

Edit :
I jeszcze dopisze za pamieci, jak na korpie padlo pytanie kto chce walczyc to sie okazalo ?e sami kopacze sa. By?o to przed pojawieniem sie quarka w Eve, za czasów swietno?ci QpA [ swietnosci dogorywajacej ]

Sheep PvP nie jest trudne, jest kosztowne. Przy moim obecnym przeliczniku isk/h moge zapomniec o PvP. Bez 100 + mil wogóle nie mam co szuka? okazji do PvP bo kazdy newbie mnie zownuje z prostej przyczyny - > bedzie mia? lepszy sprzet. Ci??ko si? bawi? w PvP kiedy ca?y twój majatek w Eve to raven, ciezko to ryzykowa? ... bo poza paroma chwilkami adrenalinki nie ma sie nic, a co najwyzej potrzebe wydania 11 mil na klona. Nie neguje twojego obecnego stylu grania, ani innych zaangarzowanych w PvP, poprostu albo sie ma czas na farm isk na kolejny statek albo nie. Wiec wez poprawke ze sa tez tacy gracze ktorzy wybieraja mining/factoring/agent runing poniewaz ich srodki tylko na to im pozawalaja [ kasa, czas itp ].

Inna sprawa, znasz mnie troche, albo i nie znasz juz, wiesz ze nie znosze piratów, ale nie bede tez chowal jak mnie ktos atakuje.
Nie lubie gier gdzie jest full PvP bo jest razem z tym kupa gnojstwa i hamstwa, ludzie uzywaja modów, dopalaczy, edytorow itp a potem sie z ciebie smieja ... akurat wiem jak wyglada gra od strony Pro PvP, chociaz sam nigdy nie gralem jakos bardzo mocno w PvP to mialem wielu znajomych ktorzy to robili i robia nadal w roznych grach ... i dosc czasto moje pvp ograniczalo sie do ochrony samego siebie, nie szukalem zwady ani okazji do bitki.

Rafaello:
- Nie, po co. Bledem Eve jest to ze mozna miec dowolna ilosc skills, w innych grach na potrzeby PvP sa budowane inne postacie, lub kupuje sie sprzet od innych graczy, tu mozna sobie samemu wszystko zrobi?.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Maj 16, 2005, 10:30:11
Heh wtedy to za duzo jeszcze nie gralem Ed ;) Po za tym wtedy stawialem pierwsze kroczki w ogole w strzelaniu do npc ;) Dlatego wtedy sie tak nie rzucalem na pvp ;)

Wtedy to jeszcze zord chyba nie gral nawet ;) Mozliwe ze Tass`a juz wtedy sciagnalem ale tez nie jestem pewien ;)

Co do samego pvp. No tak jest to dosc kosztowne, jesli mowimy o biciu sie w bs`ie, hac lub ceptorze. Bicie sie we fregatach i cruisach nie jest drogie. Sorry jesli kogos nie stac na strate ubezpieczonego cruisa ze sprzetem nawet jakims named to sorry :P To znaczy ze rzeczywiscie niech sobie zostanie przy robieniu misji i kopaniu ...
Duzo rzeczy jest skopsanych. Nie powinno byc zmuszania do pvp w eve. Powinien byc lepszy balans pomiedzy 0.0, low empire i empire. Mowie o balansie zysk>ryzyko. Ubezpieczenia w ogole nie powinno byc a sam sprzet powinnien byc troszke tanszy. Przynajmniej do 0.0 nie powinno byc ubezpieczenia ;) I samo pvp nie powinno odbywac sie na gate`ach ... W koncu mamy caly wielki system do jasnej ciasnej ;)
Ale gdybac mozna by dlugo ;)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Hall Underley w Maj 16, 2005, 10:35:24
Cytat: "Ezachiel"
Bledem Eve jest to ze mozna miec dowolna ilosc skills, w innych grach na potrzeby PvP sa budowane inne postacie, lub kupuje sie sprzet od innych graczy, tu mozna sobie samemu wszystko zrobi?.


nieprawda. fizycznie nie jeste? w stanie. nauka skilli trwa, niektórych bardzo d?ugo.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 16, 2005, 10:42:23
Moim skromnym zdaniem to low sec empire jest nieproporcjonalnie ma?e... Jak to jest, ?e pogranicze to ledwie 2-3 systemy ? Tyle to powinno mie? pogranicze pomi?dzy terytoriami poszczególnych frakcji: Amar, Minmatar, Caldari, Gallente. Nie ?eby od razu tam by?y systemy z sec 0.1-0.4... ale wystarczy?y by systemy w?z?owe z sec 0.4-0.5
Problem z walkami na gate istnieje dlatego, ?e jest za ma?o przej?? z empire do 0.0... taka ilo?? to powinna by? na pograniczu, bo przecie? one jest buforem...
Jak dla mnie to systemy w?z?owe powinny by? praktycznie tylko w sec. 0.1-0.4, przecie? ka?da flota b?dzie walczy? (i walczy jak wida?) zw?aszcza o te systemy. W tej sytuacji pogranicze to by?yby tylko systemy 2-3j od w?z?a... a potem "dzikie pola"
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Maj 16, 2005, 12:49:51
Heh. Generalnie duzo rzeczy mozna by zmienic. Zawsze wyobrazalem sobie ze wlasnie pomiedzy empire beda jakies granice wlasnie w postaci low security empire ... Oczywiscie wszystko mamy w jednym kotle ... Badziewie ... Ale oczywiscie dla "handlarzy", "producentow" i innych jest to super rozwiazanie bo nie musza sie bac ze ktos ich zdejmie i nie musza latac po 20 pare jumpow. No bo po co tracic czas nie? W koncu placa za granie i wymagaja.
Tak wiec w ogole nie ma co tutaj na ten temat gadac. A low security jest duzo. Tyle ze nie wszystkie sa 0.0, 0.1 ;) A roznicy pomiedzy 0.1 a 0.4 nie ma zadnej oprocz ilosci sentry ;)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Maj 16, 2005, 13:51:23
W?asnie ostanio polecia?em zapolowa? fregata .. w zasadzie to nawet nie zapolowac... chcia?em go?cia tylko przytrzyma? .. dobrze ze mam reflex i uda?o mi si? jajem warp out bo ta srednia przyjemnosc kosztowala by mnie 4 mil na nowego klona, a za chwile wchodze na klony kosztujace 11 mil ...  czyli lekko liczac
crus + sprzet + klon = 25 mil.
BS + sprzet + klon = 200 mil.
ceptor + sprzet + klon = 55 mil.
fregata + sprzet + klon = 12 mil.

Ceny klonów powinny by? duuuuuuuuzo nizsze, w chwili obecnej bardziej boje sie klonowania niz wtopy crusa lub freja, ot i ca?a finansowa przekladanka.

Sheep kurdens, wtedy to ty ju? z rok gra?e? w Eve .. rany po co ta dyskusja, zmieni? ci sie swiatopoglad i tyle.
Ja to nazywam zespo?em Rodzica - jak sie ma nascie lat to czlowiek sobie obiecuje ze bedzie ?y? tak, ?e bedzie inny, ?e zapami?ta jaki sam by? jak mia? te nascie lat, potem przychodz? na ?wiat ma?e i zapomina sie jak to jest mie? nascie lat .... a nasza latorosl traktuje nas jak kosmitów bo nie rozumiemy go ... ot nie pamietamy, albo nie chcemy pamieta? jak to jest mie? nascie lat.
Tak samo tu, jak kopie, robie laske agentom itp ... to jest ok, jak sie biore za pvp to ju? jestem mastah, a reszta to chiken i newb.
Takie moje ma?e zdanie, jesli komu? ubli?y?em lub cos takiego to przepraszam, nie taki by? zamys? tego posta.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Maj 16, 2005, 13:57:56
Cytat: "Ezachiel"


Ceny klonów powinny by? duuuuuuuuzo nizsze, w chwili obecnej bardziej boje sie klonowania niz wtopy crusa lub freja, ot i ca?a finansowa przekladanka.


Jeszcze ciekawsza sytuacja jest jak ma sie impy - wtedy mozna latajac freja, teoretycznie i kilkaset mil wtopic  8)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Maj 16, 2005, 14:03:44
Cytat: "Blaster"


Jeszcze ciekawsza sytuacja jest jak ma sie impy - wtedy mozna latajac freja, teoretycznie i kilkaset mil wtopic  8)


Chcesz o tym pogada? ? W?asnie mnie co? podobnego spotka?o, ale to ju? inna bajka.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: pticu w Maj 16, 2005, 14:16:24
khe khe, to dlatego ja sie nie skalam impami, mam tylko hardwiry  :twisted:
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: partridge w Maj 16, 2005, 17:38:55
E tam ja mam 2 implanty ktore najbardziej potrzebuje i nie narzekam ...
ale fakt faktem cena implantow jest okrutna. Co do ceny klonow to jak na moj gust jest OK... jak przekreczy sie tego za 4 mil to juz nie chce sie tracic kasy na Clone Jumpy i to mi sie podoba... nie lubie kolesi ktorych spotykam w Yuali lece na FreeSpeed do Hop a koles juz czeka na mnie... bo mial tam wszystko...
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Maj 18, 2005, 08:21:29
Hehe Ed po roku mojego grania to ja juz nie bylem w qpie ;) Albo wlasnie z niej odchodzilem ;) A ostatnie 3-4 miechy w qpie spedzilem stricto pvp lub pve razem z q, lukomem, peliasem i zordem ;)
Ceny klonow jak najbardziej ok. Moglyby byc nizsze jakby nie dalo sie clone jumpowac ale to juz nie wiem co by sie musialo stworzyc zeby tego nie exploitowac ;)
Ceny statkow troszke za duze. Powinny byc nizsze tak mysle ze z 1/3 spokojnie. Nie mowie juz o statkach t2 bo to juz jest zalosciwe ...
Zero insurance w 0.0 w low empire tylko. I na krotszy okres.
Generalnie mozna by gdybac duzo ;)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: WolfSimon w Maj 18, 2005, 09:55:41
Clone jumpy przesta?y by by? tak atrakcyjne gdyby transport clona trwa? kilka godzin.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Maj 18, 2005, 10:14:28
To tez sposob ;) Im drozszy klon albo dalsza odleglosc to dluzszy czas przerzutu ;)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 18, 2005, 10:15:37
I to nawet chyba jest eleganckie rozwi?zanie :)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Maj 18, 2005, 10:16:37
No to rozwiazanie mi sie podoba ;)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 18, 2005, 10:20:23
Tylko co w miedzyczasie robili by gracze ?
Bo gdyby uda?o si? zrobi? tak, ?e skille si? "?aduj?" do nowego clona, a mo?na go u?ywa? od razu... to mogliby sobie polata? rookieshipem/shutlem...
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: pticu w Maj 18, 2005, 10:25:02
ta, i jakby transporty czasem byly napadane :D
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Maj 18, 2005, 10:53:01
Transport klona trwa iles godzin i tyle. Napasc sie tego nie da. Odrazu jest na tyle skillpointow ile trzeba i tyle. Nie ma zadnego wgrywania skilli. Fizycznie twoj klon jest przerzucany do innej stacji i tyle. I trwac to powinno odpowiednio dlugo i duzo dluzej niz lot statkiem dana ilosc jumpow.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 18, 2005, 10:55:43
Tylko powiedz co gracz wówczas ma robi? ? Wad? takiego rozwi?zania niew?tpliwie jest to, ?e gracz si? b?dzie nudzi?...
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: WolfSimon w Maj 18, 2005, 11:26:04
Gracz powinien by? ?wiadomy ?e transport klona trwa jaki? czas i ?e je?li zginie w tym czsie to b?dzie móg? wróci? do gry dopiero po osi?gni?ciu stacji docelowej przez klona. W trakcie tej operacji mia?by ?adny obrazek z odliczaj?cym zegarem :)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 18, 2005, 11:30:33
Ciekawe dla ilu osób gra po 2-3 klonowaniach wci?? b?dzie pozostawa?a atrakcyjn?... :D
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: WolfSimon w Maj 18, 2005, 11:33:43
Jak b?dziesz ostro?ny to transferu klona nawet nie zauwa?ysz. Samo klonowanie pozosta?oby bez zmian. Giniesz i jak klon jest w stacji to budzisz si? od razu.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Maj 18, 2005, 11:38:23
Cytat: "Dormio"
Ciekawe dla ilu osób gra po 2-3 klonowaniach wci?? b?dzie pozostawa?a atrakcyjn?... :D


Przeciez nie codziennie przenosi sie klona z jednej stcji do drugiej  8)
A jezeli ktos wlasnie tak robi, czyli uprawia clonejumpy to niech czeka. Sam sobie jest wtedy winny.  :twisted:
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Maj 18, 2005, 13:38:13
W klonie budzisz sie normalnie tak jak teraz. Jedyna roznica jest to ze jesli giniesz w trakcie przewozu klona to masz prosty wybor. Albo budzisz sie w stacji w ktorej byles ostatnio, albo czekasz az doleci klon do miejsca docelowego. Osobiscie uwazam ze powinno byc ze sie czeka i tyle. Byles nieuwazny i zginales w trakcie transportu... twoj problem.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: partridge w Maj 18, 2005, 15:45:14
Jak na moj gust powinny byc w przestrzeni kosmicze linie lotnicze, po co tyle latac w ta i spowrotem...
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: surt w Maj 18, 2005, 19:44:08
no ale skoro mialo by byc jakies transportowanie klonow to musialy by latac statki z klonem po tej trasie i np. mogly by byc atakowane i gdyby niedolecial taki klon do celu informacje o tym by dostawal gracz na evemaila + firma transportowa zalatwiala by mu za free tego samego klopna co transportowala    na stacje z ktorej wylecial transport ;D takie zycie czasami paczka niedotrze do adresata ;D a zostanie przechwycona przez piratow ;D

+ mogly by byc dodane firmy transportowe ;D ktore przewozily by towary z punktu A do punktu B za okreslona stawke z mozliwoscia ubezpieczenia ;D ktore tez mogly by byc atakowane ;D a cena przewozu zeczy zalezala by od odleglosci i ss systemu ;D to by bylo cos ;D koniec z lataniem haulerkiem przewozac  (notabene to rozwiazanie istnieje lecz nie NPC-e a gracze moga podjac sie takiego zadania na misji lecz niejest to dopracowane niewiem np. jak sprawdzic co dana osoba chce by bylo przewiezione mam tylko info ile zajmuje caly transport,  tak mi sie jakos wydaje ze to takie misje mozna zlecic i robic.)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: rafaello w Maj 30, 2005, 07:24:15
ja widze calkiem faajne rozwiazanie na firmy transportowe - mogli by to byc joviaanie swiadczacy uslugi blyskawicznego przenoszenia ze stacji na stacje

przynajmiej w systemach 0.1 do 1.0 - w systemach 0.0 mogby byc wiekszy problem bo terytorializm w eve by podupadl....
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Arleonenis w Sierpień 27, 2005, 15:55:36
eve plus:
-formacje i wykonywanie manewrów cala formacja
-shield podzielony na strefy np (rufa, dziób, góra, dól, burty)
-armor to samo co shield, pozwoli to np na takie taktyki jak "baczek" statkiem aby równomiernie wystawiac oslony w kierunku wroga
-dziala umieszczane na hard pointach maja tylko ograniczone pole ostrzalu wiec ustawienie sie np burta w kierunku wroga daje o wiele wiekszy efekt niz wystawienie w jego kierunku rufy (dupy strony)
-celowanie w podzespoly przez mniejsze statki (mysliwce npc z pilotami npc zamiast dron, czlowiek nie chce tracic pilota asa i taka strata boli a nie jak dronka które sa miesem armatnim)
-element fpp/tpp w postaci: lazenie po stacjach i pokladach statków, niekoniecznie walka w tym trybie, mi starczy wersja roleplay
-zaloga npc na statku i wynajmowanie zalogi
-"zywy" wszechswiat z duza iloscia npc statków robiacych wlasne interesy (np handlarze kupujacy tanio sprzedajacy drogo)
-gracz majacy wplyw na polityke (np ubij duzo npców w jednym systemie a np: bedzie sie pojawiac tam o wiele mniej npców a te które sie beda pojawiac beda o wiele bardziej (bojowe)
-ai wroga która wie kiedy walczyc a kiedy zwiewac, 3 fregaty atakujace bsa... hmmm kamikaze?
-npc nie spawnuja sie tylko np wylatuja z baz na patrole itd, npc który rozwali gracza lub wrogiego npca dostaje bonusy (skille/ranga) i po wykonaniu zadania wraca do bazy z której pózniej wylatuje na inne zadanie, baza najpierw stara sie wysylac weteranów a dopiero jak ich brakuje nowe miesko armatnie, weteran ma wieksza szanse na lepszy loot
-walka trwajaca wiecej niz 10 sekund
-zamiast jump gate cos jak interstellar warp (nie mylic ze stellarem, a zwlaszcza owcem)
-dynamiczne "imperia" npc które walcza/handluja ze soba, tak ze dany system (lub nawet konstelacja) moze przechodzic pare razy w miesiacu "z rak do rak" w wyniku dzialan wojennych
-dynamiczne misje polegajace na czyms wiecej niz: lec dostarcz lub lec rozwal, cos jak patrol (niekoniecznie musi byc walka podczas patrolu, moze byc nudny, lub nagle moze sie stac "sciezka przez pieklo")
-npc trudne do ubicia, lecz reward za ubicie znaczacy
-trenowanie skilli 5x szybciej
-mozliwosc dokonania warpa na "recznie wpisane" koordynaty lub po wybraniu punktu na mapie ukladu
-kolizje
-intelgentne warpy które cie nie "wpiep#$a" na planete lub gwiazde na autopilocie
-blokada aby gracz nie mógl recznie skoczyc "przez planete/gwiazde/stacje/statek"
-statki posiadajace rózne hardpointy na rózna bron, nie jak w eve ze masz 7 dzial, a jak chcesz male to papa duze
-oczywiscie martwe strefy ostrzalu dla dzial na wiekszych statkach do wykozystanie przez mniejsze (np fregata atakujaca bsa)
-npc kozystajace z powyzszego

no i to mi by styknelo na pare(nascie) lat
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 29, 2005, 11:08:06
Gra?e? w Darkspace ?
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: partridge w Sierpień 29, 2005, 13:26:02
Cytuj
eve plus:


Fajne plusy powiedzial bym wypasione w sumie nawet do zrobienia tylko naogladales sie za duzo filmow SF .... Gdyby dodali takie rzeczy to luz walka wygladalla by tak: Wlatuje - LAG - Wypuszczam moje male stateczeki - LAG - 3.5 moich dzialek nie strzela bo nie ma pozycji manewruje - LAG - o gdzie ja jestem - AAAA OK przezucam 34% mocy z AFT shield do generatora mocy - LAG - Robie manwr Alfa Tango 7 - LAG - oooo Wycofuje sie na recznie wpisane koordynaty 892349822938 234239847 239847329 - o nie zdazylem LAG.....

Wlaka 1VS 1 i reszta by nie mogla grac bo wykorzystal bys cala moc NOD'a.... na obliczenie wszytkich parametrow....
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: rbialo w Sierpień 29, 2005, 18:49:37
Cytat: "Arleonenis"
-trenowanie skilli 5x szybciej

Nie, nie, nie! D?ugie czasy treningu to w?a?nie jest jedna z zalet EVE :!:
Przyk?adowa sytuacja: za tydzie? jad? na 3 tygodniowy urlop. Wrzucam sobie 34 dniowe trenowanie sklia i mog? odpoczywa? nie denerwuj?c si?, ze czas mi ucieka.  8)

Cytat: "Arleonenis"
-"zywy" wszechswiat z duza iloscia npc statków robiacych wlasne interesy (np handlarze kupujacy tanio sprzedajacy drogo)

Hmm... ale po co? Przecie? w grach typu MMOG od tego s? inni gracze! Cho? musze przyzna?, ?e nie próbowa?em handlu wi?c nie wiem jakie sa mo?lwo?ci by tanio kupi? i drogo sprzeda?.  :?


A tak poza tym to reszta jest w miar? fajna (warpa na "recznie wpisane" koordynaty, kolizje). Cho? niektóre brzmi? nierealnie (lazenie po stacjach i pokladach statków - zmiana silnika gry?), a inne tak jakbys gra? w gre single player ("gracz majacy wplyw na polityke (np ubij duzo npców...", "ai wroga która wie kiedy walczyc a kiedy zwiewac", "npc nie spawnuja sie...", "dynamiczne imperia npc ...", "npc trudne do ubicia" - to wszytko dostaniesz grej?c z ?ywmi lud?mi, zamiast npc'ów :!: )
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Arleonenis w Sierpień 30, 2005, 22:06:23
jak topic idzie mmo idealny, a nie realny
co do lazenia po pokladzie np statku jest to w swg naprzyklad, tak dwa silniki

co do laga tak pewnie by byl straszny... od strony klienta i serwera, w koncu to nie az tak wiele danych do przeslania aby nowoczesne lacze to nie pociagnelo, zobacz sobie po sesji gry w eve ile danych wyslales i odebrales ale fakt to jest spiewka przyszlosci... ale nie az tak dalekiej, moze 5 lat?

a co do npców, fakt ?ywi gracze to jedno, ale bez npców swiat wydaje sie strasznie pusty w wiekszosci terenów (nie mówie tu o slawnym rens z agentami lvl4), a juz okolice wiekszosci stacji to juz calkowite pustkowie, gracze maja to do siebie ze sie koncentruja w najbardziej zaludnionych rejonach, bo jest tam rozwiniety market oraz wszystkie koncerny produkcyjne wlasnie z tego powodu sa tam lokalizowane, oraz w miejscach gdzie sa dobrzy agenci... a inne regiony... leza odlogiem, od czasu do czasu przypalentaja sie jakies korpiki minujace i nic poza tym bo nic tam nie ma, aby zapelnic taki swiat jak eve trza by bylo z 10x tyle luda... ale wtedy huby jak rens, yulai itp. musialy by miec cala farme serwerów tylko dla siebie, bo by bylo z pol tysiaca na lokalu, wiec npc by spowodowaly ze swiat wydawal by sie bardziej zywy w tych nie obleganych sektorach...

ale moorpg dla jednego idealny nie musi byc taki sam dla innych, kazdy ma rozny gust w koncu
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 31, 2005, 19:11:38
Cytat: "Arleonenis"

a co do npców, fakt ?ywi gracze to jedno, ale bez npców swiat wydaje sie strasznie pusty w wiekszosci terenów (nie mówie tu o slawnym rens z agentami lvl4), a juz okolice wiekszosci stacji to juz calkowite pustkowie, gracze maja to do siebie ze sie koncentruja w najbardziej zaludnionych rejonach, bo jest tam rozwiniety market oraz wszystkie koncerny produkcyjne wlasnie z tego powodu sa tam lokalizowane, oraz w miejscach gdzie sa dobrzy agenci... a inne regiony... leza odlogiem, od czasu do czasu przypalentaja sie jakies korpiki minujace i nic poza tym bo nic tam nie ma, aby zapelnic taki swiat jak eve trza by bylo z 10x tyle luda... ale wtedy huby jak rens, yulai itp. musialy by miec cala farme serwerów tylko dla siebie, bo by bylo z pol tysiaca na lokalu, wiec npc by spowodowaly ze swiat wydawal by sie bardziej zywy w tych nie obleganych sektorach...


Ale w?a?nie takie "zadupia" s? bardziej naturalne...
Nie bardzo chwytam co chcia?by? w ten sposób osi?gn?? - równomierne rozmieszczenie statków ? Jak gdzie? brakuje graczy to pojawiaj? si? ich odpowiedniki NPC ? Obecnie jest ca?kiem dobrze - ciche systemy których g?ównym przeznaczeniem jest wydobycie lub np. obs?uga laboratorium i "gor?ce" systemy, gdzie nie tylko towar zmienia w?a?ciciela...
Razi tylko, ?e tego samego nie wida? w 0.0. IMHO jednak to wynik tego, ?e brak kilku kluczowych elementów w EVE, tak jakby to by?a wci?? beta. Ju? gracze zaczynaj? stawia? w?asne stacje (Outpost) do, których mo?na b?dzie dokowa? (o ile zostanie to udost?pnione przez w?a?ciciela). Szkoda, ?e jak na razie wszyscy tak usilnie broni? dost?pu do 0.0 - to strasznie ogranicza ilo?? graczy.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Arleonenis w Wrzesień 07, 2005, 21:50:35
oczywiscie ze sojusze bronia dostepu na tereny ktore uwazaja za wlasne, wiesz co by banda noob minerow zrobila np z beltami? zpopowala asteroidy ochre i w góre a te sie powoli respawnuja, do tego wlazlo by jeszcze wiecej piratow niz zwykle sie dostaje a to by bylo juz gorzej niz hardcore, jesli ktos potrafi obronic dane systemy to raczej sa jego nie uwazasz? jesli nie potrafi to ktos predzej czy pozniej mu je odbierze, stain w ktorym siedze nie trzyma sie za dobrze narazie, na razie sie toczy sila bezwladu, bo sily obrone sa pozal sie boze a dowodcy jeszcze gorzej, piraci robia co chca, jesli cos sie nie stanie w tym aspekcie to szlak je trafi i wtedy inne sojusze sie rzuca aby dzielic sie padlina i zaczna zabezpieczac terytorium aby czerpac z niego zyski oraz zwiekszyc bezpieczenstwo wlasnych operacji, z drugiej strony korpy moga sie latwo do sojuszu wkrecic, lub gracz moze dolaczyc do korpa ktory juz jest w sojuszu wiec 0.0 tak naprawde jest otwarte dla kazdego, trza tylko chciec
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Sambor w Wrzesień 08, 2005, 09:40:09
Idealny mmorpg/crpg

Wk?adamy sobie chip do g?owy i gramy, czy w kiblu na stacji u fryzjera - gramy. Crpg, zapodajemy sobie na noc pragram i zasypiamy, we ?nie gramy tak jak si? sen potoczy :) Pami?? absolutna
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: pc5 w Wrzesień 08, 2005, 11:00:20
No to i ja co? dodam, mo?e kto? to przeczyta :P To apropo EVE.

1. Brakuje mi miejsca które nazwa?bym domem. ?wietn? spraw? by?aby opcja wyposa?ania takiego domu, czasami w unikalne nagrody, znaleziska itd. Nie co? w stylu simsów, ale po prostu dom i to ze skarbcem! Cz?owiek by si? cieszy? tym co ma i móg?by si? chwali?. A do tego jaki? gara?yk na statki :) Mo?e ?mieszne to brzmi, ale mo?na by zrobi? w ko?cu u?ytek z planek i na to je przeznaczy?.

2. Wi?cej dynamiki. Piraci od czasu do czasu atakuj? stacj?, jakie? wojny pomi?dzy NPC, ruchy wielkich flot w kosmosie, bonusy dla osób bior?cych w nich udzia? itd itp. Wyobra?cie sobie ?e nagle wybucha wojna mi?dzy Caldari a Gallante, lecice sobie gdzie? a tu flota 30 statków pomyka sobie w danym kierunku. Oczywi?cie NPC. Brakuje wielkich bitew!

3. USUN?C BUGI

4. Doda? mo?liwo?? budowania stacji gdziekolwiek i kiedykolwiek. Je?eli co? jest w grze to powinno da? si? to zbudowa?... i zniszczy?!

5. Doda? wi?ksze statki typu TITAN, DOOMSTAR... ale by?aby jazda jakby kto? mia? DOOMSTARA, trzeba by mobilizacji by takie co? zniszczy?, wielu graczy musia?oby si? ??czy?, o to chodzi w takich grach!

6. A gdzie wormhole? Co? a la freelancer. Nagle jeste?my w obcym miejscu, od razu wiadomo ?e cos ciekawego mo?e tam by?.

7. Poprawi? troszk? grafik?, tzn. efekt tarczy, DODA? WIDOCZNE USZKODZENIA STATKÓW, kawa?ki statku mog? si? odrywa?, silniki mog? si? uszkodzi?, który? zga?nie reszta idzie itd.

8. Bardziej realistyczna walka. Kto? trafi nas w silnik, a b?dzie mia? mo?liwo?? wybrania cz??ci statku do której celuje (co? a la x-wing alliance i wcze?niejsze), to statek zacznie traci? swoj? stabilno??,ale nie do ko?ca, s? te? inne silniki. Na krytyczne cz??ci statku powinna by? dodatkowa os?ona, mogliby?my wybra? co bardziej zabezpieczy?, silniki, bro?, kokpit, reaktor (wiadomo o co chodzi) czy mo?e co? innego. Doda?o by to DU?O taktyki. Wpierw po silnikach, albo w kokpit. Jak go?? si? zabezpieczy? dodatkowymi os?onami to trzeba szybko zmienia? taktyk? a nie wali? ile si? da, chocia? mo?na i tak.

9. Powinno by? wi?cej ?ycia, nie tylko stacje. Na ksi??ycach te? mo?na by co? pomy?le?, o planetach nie wspominaj?c.

10. Dlaczego s?o?ce nie powoduje uszkodze? termicznych?

11. Doda? system kolzji i poprawi? nawigacj?. Jako? freelancer radzi? sobie z tym dobrze, a tutaj jedziemy równo przez planety, asteroidy, wszystko inne. Duszki kacperki?


Wi?cej g?upot nie pami?tam. Mo?e komu? si? to chcia?o czyta?.

Je?eli mia?bym tylko umiej?tno?ci programistyczne troszk? wi?ksze sam zaczo?bym tak? gr? pisa?. Jest tyle pomys?ów ciekawych. Moim zdaniem to nie problem aby je zrealizowa?. Je?eli 10000 graczy to zysk od ka?dego 10euro, to za 100k euro na miesi?c mo?na zatrudni? paru programistów wi?cej i zrobic xx rzeczy w grze, a przez to pozyska? kolejne 20000 graczy? Wszystko si? da, trzeba na to czasu i umiej?tno?ci.
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Konrad w Wrzesień 08, 2005, 14:47:09
garazyk na statki masz w kazdej stacji

posa mozna przerobic na doomstara tylko pozniej jest problem zeby go ruszyc z miejsca :lol:
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Wrzesień 08, 2005, 15:47:29
:lol:  @ zeo post
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: jarecki w Wrzesień 08, 2005, 19:53:23
Moff Tarkin by byl zazdrosny, a on moze oj moze, wiec Death Star niech pozostanie jeden (i death)  - Long live the Emperor (chyba nie myslicie, ze Cybernetyczne Bronchitis i wiesniak ?ukasz Niebochod mogli go rozwalic ? )
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: shaitis w Wrzesień 15, 2005, 14:44:19
Jestem jeszcze i dlugo bede noobem, ale w EVE brakuje mi jaknarazie jednego.... strefy zniszczen przy wymianie ognia... chcialbym zeby statki w miare ostrzalu mogly ulec uszkodzeniom np... oslabienie wydajnosci CAPA, spadek lub zniszczenie napedu, odstrzelenie ktorejs z bronii pokladowej np wiezyczki itd itp. To wprowadzalo by wiecej atmosfery do bitw... ktore teraz w pewnej tylko czesci polegaja na doswiadczeniu i umiejetnosciach.... a w duzej na tym kto ma wiekszy lub lepiej przygotowany do danego sposobu walki statek.

Shaitis
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: nastradi w Wrzesień 15, 2005, 15:57:54
bylo by ciekawie aczkolwiek bitwy trwaly by o wiele dluzej choc i teraz niektore traja po kilka godzin :D
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Draughnor w Wrzesień 18, 2005, 14:45:42
Dla mnie mmog idealnym byla Tibia doploki nie zrobili tiguanda update ktory zniszczyl gre doszczetnie. Ta gra przewyzszala eve :)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Wrzesień 19, 2005, 10:42:51
Cokolwiek to jest :P
Mozesz nas oswiecic jak wygladala tibia i czy od poczatku byla taka zajefajna.
Aha i pamietaj za sa gusta i gusciki :P
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Konrad w Wrzesień 19, 2005, 15:38:48
Cytat: "Draughnor"
Dla mnie mmog idealnym byla Tibia doploki nie zrobili tiguanda update ktory zniszczyl gre doszczetnie. Ta gra przewyzszala eve :)


najmlodsi uzytkownicy mojej kafejki w to graja

nie powiem zebym mial najlepsze zdanie o tej grze i nie mam pojecia w czym ona przewyzsza eve,
nie gralem nigdy w UO ale wydaje mi sie ze to ten sam gatunek (klon?)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Wrzesień 19, 2005, 15:46:46
To jezeli gra tam gowniarstwo to automatycznie mocno odrzuca mnie od tej gry ;)
Mimo wszystko najwiekszymi plusami eve dla mnie jest to jak jest rozwiazanie skillowania, i to ze nie gra tutaj az tak duzo dzieciarni ;)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Wrzesień 19, 2005, 18:04:24
Cytat: "StellarSheep"
i to ze nie gra tutaj az tak duzo dzieciarni ;)


E tam Ofca co ty pleciez przeciez dzieci sa fajne  :wink:
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Wrzesień 20, 2005, 10:22:26
Moglbym zagonic 10 dzieciakow do kopania dla mnie hehe.
Baby Mining Slaves  :lol:
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: nastradi w Wrzesień 20, 2005, 11:24:18
baby ibis terrorists :D
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Wrzesień 20, 2005, 11:34:57
Cytat: "StellarSheep"
Baby Mining Slaves  :lol:


Heh, to jest my?l :)
Chyba siostr? zagoni? do roboty :lol: :lol: :lol:
A jakbym tak pozbiera? wszystkich siostrze?ców/bratanków/cioteczne rodze?stwo to bym niez?? brygad? górnicz? zebra? :lol: :lol: :lol:
Dwa bsy tygodniowo niewyj?te  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :D  :D  :D  :D  :D
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Wrzesień 20, 2005, 13:21:49
To jest opcja tylko dla piratow.
Tak wiec przykro mi ale sie nie nadajesz huehue  :P
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Wrzesień 20, 2005, 13:53:56
E tam zaraz dla piratów...
A co to ju? zwyczajnym poganiaczem niewolników nie mo?na by?? :lol:  :lol:  :lol:
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Wrzesień 20, 2005, 14:08:23
Nie  :lol:
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Wrzesień 20, 2005, 14:52:45
Buuu  :(  :(  :( ;(

;)
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Wrzesień 20, 2005, 16:05:57
Na litosc mnie nie wezmiesz.
Po za tym beczenie jest dozwolone tylko dla owiec.
Wiec uwazaj  :wink:
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Wrzesień 20, 2005, 16:40:38
To by?o buu a nie beee :P :P :P :P :P, a jak jest dozwolone tylko dla owiec to powinno by? Beee(tm) :)

A teraz tak dla zmy?ki maluj? jolly rogera na swoim stateczku :P
i b?d? udawa? pirata :D :D :D  i powstanie nowa wersja macrominning: m?odsze rodze?stwo :P :P :P :P
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Wrzesień 20, 2005, 17:25:58
Mi ostatnio zostalo piracenie tylko na polskich drogach  :cry:
Kiepski substytut :P
Tytuł: MMORPG Idealny
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Wrzesień 20, 2005, 17:28:52
Cytat: "StellarSheep"
Mi ostatnio zostalo piracenie tylko na polskich drogach  :cry:
Kiepski substytut :P


Szczegolnie, ze klony w Polsce to raczej kiepskie sa...  :P  :shock: