Autor Wątek: Brak autoryzacji  (Przeczytany 3102 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dapman

  • Gość
Brak autoryzacji
« dnia: Październik 28, 2007, 02:50:34 »
Sprawa przedstawia sie tak: po pewnym czasie przerwy w grze wchodze w opcje reaktywacja konta, podaje wszelkie niezbedne dane do platnosci karta kredytowa (debetowa tez sprawdzalem, visa i mastercard), a tu ku mojemu zaskoczeniu widze komunikat o braku autoryzacji. Wczesniej postapilem wedlug porady, aby wylaczyc maskowanie i filtry ip itd. Co dosc ciekawe zabralem sie za ponowna aktywacje konta na prawie czystym systemie, byl avast ale sie go pozbylem tak jak i wylaczylem systemowego firewalla i nadal mam to samo. Dodam jeszcze, ze mam zewnetrzne ip a do aktywacji staralem sie uzyc opery oraz ie. Jestem zdania iz jest to problem techniczny dlatego tez wybralem ten dzial. Moze ktos tez mial tego typu zmagania.

Goomich

  • Gość
Odp: Brak autoryzacji
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 28, 2007, 02:51:03 »
Tam gdzie wpisujesz dane karty wywak wszystko oprócz imienia i nazwiska.

dapman

  • Gość
Odp: Brak autoryzacji
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 28, 2007, 03:12:46 »
Nalega na podanie adresu i kodu pocztowego. Wspomne jeszcze, ze wczesniej placilem normalnie karta.

NeX

  • Gość
Odp: Brak autoryzacji
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 28, 2007, 08:15:09 »
  Twoje IP, filtry, maskowanie ani software nie mają nic do rzeczy. Systemowi transakcyjnemu po prostu jest obojętne jak i czym się z nim łączysz o ile samo łącze zapewnia prawidłową obsługę protokołów bezpieczeństwa (SSL). W praktyce odpada większość darmowych proxy i niektóre sieci firmowe. Skoro masz zewnętrzne IP, to problem nie tyczy się ani systemu, ani twojego sprzętu.

  Jeżeli podałeś prawidłowo kod karty kredytowej  i nadal nie możesz jej wpisać do systemu, to najprawdopodobniej dane, które wypełniasz na stronie nie są wystarczająco często odświeżane przez bazę danych, która korzysta z keszu serwera. Aby temu zaradzić zmień całkowicie opcję płatności na inną i wypełnij wszystkie dane. Zapisz i odczekaj jakiś czas. Potem ponownie się zaloguj i znowu zmień opcję płatności na kartę kredytową. Podaj wszystkie informacje. Przy takiej zmianie dane zostaną odczytane ponownie i system powinien zaakceptować nowe numery jako prawidłowe.

 Gdyby, to też nie pomogło, to problemów doszukuj się jedynie w typie karty. Niektóre starsze karty np różne Visy Internet nie mają nowych kodów wymaganych do operacji bankowych przez internet. Problemy zaczęły się jakiś rok temu po zmianie wymagań w systemach transakcyjnych.

dapman

  • Gość
Odp: Brak autoryzacji
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 28, 2007, 12:50:45 »
To co napisales ma sens, z tym ze visy juz uzywalem do placenia i to z pol roku temu. Natomiast nowa jest kredytowa mastercarda. Co do innego rodzaju platnosci to mysle, ze nic to nie da. Dane z karty weryfikowane sa na bierzaco tak czy siak cos jest nie tak z ich systemem weryfikacji, bo wczoraj sprawdzalem jeszcze inna karte (nie moja) i wyszlo to samo. Napisalem petycje, ale sie pewnie nie doczekam.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Brak autoryzacji
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 28, 2007, 13:11:08 »
Kup tc na shattered crystal czy podobnym (eve-timecodes.com np). Wyjdzie taniej i mniej problemów.
Przedwieczny.

dapman

  • Gość
Odp: Brak autoryzacji
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 30, 2007, 20:53:55 »
Zakupilem TC z evetimecodes.com i bez problemow zaplacilem karta kredytowa. Dzieki za zainteresowanie.