Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Neb

Strony: [1] 2
1
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Sierpień 03, 2016, 15:16:15 »
Jakże to tak oceniacie Albion Online?

Jeszcze niedawno wszyscy zachwalali jaka to mega fajna, sandboxowa i rozbudowana gra, a teraz się zmieniło? Pytam bo chciałbym zagrać.

Pewnie w koncu w to zagrali ;).

2
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Sierpień 03, 2016, 12:50:28 »
Albion to shit jakich malo, nadajacy sie do popykania na kiblu. Brak dynamiki, cholernie nudny swiat oraz gra sprowadzajaca sie do zdobywania co raz to lepszego gearu. Jednym slowem nuda.

Z gier z gatunku mmorpg-pvp z tego co wiem jest jeszcze Mortal Online - gra wzorowana w pewien sposob na Ultimie, ktora zawsze miala problem z silnikiem gry oraz za wolnym developmentem. Wczesniej byl jeszcze Darkfall Unholy Wars, dobry silnik, bardzo kiepski developer - pracowali falami, ale przez kiepska komunikacje i rzadkie updaty gra upadla. Obecnie chyba najlepszym wyborem jest Darkfall: New Dawn - gra rozwijana na licencji "Darkfall Online - pierwsza wersja Darkfalla), kupiona przez francuskiego developera - serwer w fazie InDev ruszyl miesiac temu. Sam silnik chodzi rewelacyjnie, graficznie niestety nie wyglada to juz tak rewelacyjnie.

Gra posiada
- jeden w pelni otwarty swiat - zupelny brak instancji, podzialu na strefy, serwery, kanaly etc. W grze oczywiscie sa dungeony, ale bez podzialu na instancje, moze sie tam znalezc nawet i 300 osob - poniewaz nadal sa czescia swiata.

- FULL LOOT PVP - full loot obowiazuje na calej mapie, nie ma rowniez tutaj podzialu na zadne strefy, safezony, nub areny etc. teoretycznie tak jak w EVE mozna zabijac wszedzie, ale w miastach kontrolowanych przez NPC sa wieze obronne.

- Aligment/Race wars system - w grze jest 6 klasycznych ras: ludzie, orki, elfy, krasnoludy, wilki oraz mroczne elfy - rasy podzielone sa na 3 sojusze (ludzie, elfy, krasnoludy),  (orki, wilki) i jako ostatni przeciw wszystkim mroczne elfy. W grze jest system red/blue i tak decydujac sie na zostanie blue, mozna zabijac tylko przeciwnikow danego sojuszu. Mozna zdecydowac sie tez na granie jako red, mordujac i grabiac co pod miecz podejdzie...

- Skillowanie - w grze nie ma lvl'i, wszystkie umiejetnosci skilluje sie poprzez ich wykonywanie, jesli ktos walczy toporami czy halabardami, to z mieczem czy lukiem sobie nie poradzi najlepiej.

- Magia - jeden z najbardziej rozbudowanych systemow magii jaki widzialem w grach MMORPG. Magia podzielona jest na kilkanascie szkol od klasycznych jak fire magic, air magic po takie jak spellchanting czy witchcraft. Kazda z tych szkol trzeba wytrenowac osobno, a do tego osobno trenuje sie pojedyncze zaklecia - w grze jest ich ponad 150. Oprocz tego wszystkie zaklecia moga zostac ulepszone, np. 3 rozne osoby z Fireballem, moga uzyskiwac z niego troche inny efekt. Do tego wiele umiejetnosci pobocznych wplywajacych na magie.

- Crafting i ekonomia - kolejny rozbudowany aspekt Darkfalla, crafting to klasyczne, wszedzie znane umiejetnosci jak Tailoring, Armorsmithing, Weaponsmithing itd. ale i bardziej nowatorskie jak Bloodcraft, Shadecraft, Animal Taming, Construction czy wreszcie Enchanting - najbardziej rozbudowany z galezi craftu, dajacy setki kombinacji pancerza i broni, ale przede wszystkim napedzajacy ekonomie gry skill.

- Skillbased pvp - Sama walka to w 70% skill, 20% skoxanie postaci i 10% gear. Zeby byc dobrym magiem czy lucznikiem trzeba miec niezla celnosc, zarowno z luku i jak z magii atakuje sie z widoku FPS. Walczac broniami bialymi, walczy sie w z widoku TPP. W grze oczywiscie jest 100% free target oraz firendly fire. Sama walka ma w sobie cos z Quake. Ogolnie combat jest uznawany w Darkfallu za najlepszy sposrod gier MMORPG.

Content:
- Siege warfare - w grze wystepuja miasta i osady w pelni kontrolowane i wybudowane przez graczy. O te najcenniejsze, o najlepszym polozeniu czy najbogatsze w zasoby toczy sie ciagla walka - w sumie o te gorsze tez ;). Mechanika zdobywania jest troche podobna do tej z EVE, najpierw deklaruje sie chec zdobycia miasta poprzez rzucenie siega, nastepnego dnia sam etap siega podzielony jest na dwa etapy: w pierwszej godzinie obecni posiadacze miasta moga zniszczyc kamienie, oznaczajace ze ich zamek jest pod oblezeniem, nastepnie przez dwie kolejne godziny to atakujacy maja swoja szanse na zdobycie miasta. Trzecia ewentualnosc to zaoranie miasta do zgliszczy. Sam proces odbudowy miasta to lekko miesiac grania dla 30-40 osobowej gildii. Dlatego raczej kazdy skupia sie na tym zeby dane miasto zabrac niz zniszczyc ;).
W siegach uzywa sie roznych machin oblezniczyc oraz czegos w rodzaju granatow ;).

- Podbijanie wiosek - w grze istnieje mozliwosc podbijania wiosek, w ktorych gracze moga miec swoje domy. Po podbiciu takiego miejsca klan otrzymuje podatki z takiego miejsca. Jest to idealna okazja do small scale pvp.

- Trade Routs - rodzaj minigry w ktorej jedna osoba stawia swoje zloto, na to ze doniesie pakunek do innego miejsca i nie zostanie zabita zgarniajac swoje zloto i nagrode, a inni moga taka osobe zabic i zgarnac to co niesie.

- Naval Combat - w grze wystepuja aktywne 2 razy w tygodniu morskie fortece, za ich zdobycie klan otrzymuje jakies nagrody. Jest cos okolo. 15 statkow, od malych ktorymi moga plynac 2 osobowe zalogi (jedna do obslugi steru, druga do obslugi dziala), do statku na ktorego pokladach moze walczyc i 150-200 osob. Statki przeciwnikow mozna zatapiac i przejmowac. Koszty najwiekszych statkow ida w chore sumy. Cos jak robienie tytana.

- PvE - najczestsza okazja do open world pvp, duzo, duzo ciekawsze od PvE w EVE. Oprocz lootu rozne moby bije sie tez dla rzeczy, ktore pozyskuje sie z ich skalopwania. Dosc rozbudowane, sa tez bossy typu smoki etc. Ktore bije sie w wiekszych grupach ludzi. Ogolnie moby maja dostep do tych samych czarow co gracze i tak lodowy smok potrafi spowodowac zamiec sniezna w ktorej nic nie widac etc.

W sumie moglbym pisac i pisac, ale musze zaczac pracowac ;).

EDIT:

Zapomnialbym, jest free do 16.08. Pozniej 10E miesiac, ale lada moment maja wprowadzic PLEXy.

EDIT 2:

Caly swiat zostal stworzony recznie, budynki etc. wszystkie posagi. Ogolnie sam swiat bardzo wciaga, czuje sie, ze 100, 200, 300 lat wczesniej zyli w nim ludzie.

Dwa filmiki pokazujace swiat:
Tereny ludzi:
https://www.youtube.com/watch?v=KUyAuA6Pln8
Tereny elfow:
https://www.youtube.com/watch?v=IMNQA1R8-bo

3
Wsparcie techniczne / Odp: TOSHIBA MQ01ABD050 - Potencjalny Pre-Failure
« dnia: Styczeń 22, 2015, 09:56:01 »
Co do temperatur, to w lapkach one potrafia mocno skoczyc, jest malo miejsca na rozpraszanie ciepla i przy wiekszym obciazeniu grzeje sie wszystko w srodku.

4
Wsparcie techniczne / Odp: TOSHIBA MQ01ABD050 - Potencjalny Pre-Failure
« dnia: Styczeń 22, 2015, 09:31:24 »
Sprawdz np. mhdd.

5
Wsparcie techniczne / Odp: Własny TS na zewnętrznym serwerze
« dnia: Grudzień 20, 2014, 22:55:33 »
Trzymaj sie z daleka od mintshost, taka dobra rada :). Od siebie moge polecic vmline.pl oraz hitme.net.pl, Tobie wystarczy wirtualizacja openvz. Z tego co kojarze ovh oferuje openvz w niezlej cenie, ale oni oferuja chyba tylko serwerownie za granica. Jesli bedziesz mial jakis problem z uruchomieniem ts na takim vps, moge Ci z tym za darmo pomoc.

6
Przedpokój / Odp: Czas się pożegnać
« dnia: Grudzień 06, 2014, 08:51:57 »
Powaznie myslisz, ze Cie zbanuja za opublikowanie rozmow z jakimis trollami ;)?

7
Dyskusje ogólne / Odp: Rhea - warto?
« dnia: Grudzień 04, 2014, 10:56:22 »
Ja wrocilem jakies 2-3 tyg. temu i zassalo ;).

8
Na poczatek tak, chociaz sam nigdy nie bylem to mimo wszystko pokaza Ci po trochu wszystkiego, a dalej sam zdecydujesz co Cie kreci ;).

10
NoobGarten / Odp: Kerbirka
« dnia: Listopad 26, 2014, 09:29:29 »
I nikt slotow nie zabiera ;).

11
Dyskusje ogólne / Odp: ISB banned
« dnia: Listopad 26, 2014, 09:23:37 »
Zawsze mozna skorzystac z niezablokowanych polsrodkow, typu AHK. Napisanie skryptu, ktory po wcisnieciu np. F1, bedzie targetowal cel z broadcastu i odpalal moduly to w sumie chwila zabawy. Nie bronie ISBoxera, ale tez daleki jestem od tego by jego zakazanie obwieszczac, jako triumf nad carebearami psujacymi rynek.

12
Dyskusje ogólne / Odp: ISB banned
« dnia: Listopad 26, 2014, 09:03:47 »
To zaden problem dopisac linijke ktora to zrandomuje. Z tego co widzialem tluczenie ratow odbywa sie na zasadzie broadcastow i klikniecia targetu na wszystich kontach w ten broadcast. Przy 3-4 kontach wydaje mi sie, ze nadal bedzie to w miare bezpieczne.

13
NoobGarten / Odp: Trening skilli na dwóch postaciach
« dnia: Listopad 20, 2014, 12:27:48 »
A kiedy stwierdzisz, że nie masz potrzeby skillować już tej postaci, zapłacisz 2 plexy za transfer. Skillowanie handlarza to kilka miesięcy, potem już go tylko eksploatujesz.

On chce pod handel i mining, jesli robisz postac pod handel nie majac na 2 plexy, to cos jest nie tak.

14
NoobGarten / Odp: Trening skilli na dwóch postaciach
« dnia: Listopad 20, 2014, 10:40:57 »
Zrob sobie drugie konto z buddy keya, zamiast doladowywac to pierwsze 30 dniami, doladuj to drugie, a w zamian na to pierwsze dostaniesz darmowego plexa. W ten sposob masz drugie konto na 51 dni wlasciwie za darmo.

15
NoobGarten / Odp: Trening skilli na dwóch postaciach
« dnia: Listopad 19, 2014, 19:30:05 »
Tak, bardziej oplaca sie placic za drugie konto.

16
Inne gry / Odp: "This War of Mine"
« dnia: Listopad 18, 2014, 09:38:36 »
To single?

17
Patche i dodatki / Odp: Rhea - patch notes'y etc.
« dnia: Listopad 17, 2014, 12:10:33 »
Niestety smutna prawda, że cena plexa rośnie w tak ekspresowym tempie.

Wczoraj kupowałem 4 plexy i wydałem tyle pienionszkuf, że dramaciks.
Jak to jest z plexami w eve?

cena GTC ciągle na stałej pozycji prawda? :D

Wynika to raczej z tego, ze jest pewnie co raz mniej chcacych te plexy produkowac za prawdziwa kase, a wiecej takich, ktorzy skupuja plexy by je pozniej pchac na allegro/ebay i takich ktorzy chca grac za darmo. Kiedys, kiedys nowa postac by polatac hurkiem musiala kupic kase/gtc/plexy, teraz pakuja WCSy i robia plexy milicyjne.

18
Patche i dodatki / Odp: Rhea - patch notes'y etc.
« dnia: Listopad 17, 2014, 10:25:16 »
W takim tempie do konca roku dobije 1.2b.

19
Background / Odp: One Man Crew
« dnia: Listopad 14, 2014, 07:55:56 »
Obejrzalem z przyjemnoscia, wiele fajnych akcji. Co do zdania, ze za dlugie, to sam ogladalem calosc na 3 razy.

20
Inne gry / Odp: Darkfall Unholy Wars
« dnia: Listopad 13, 2014, 11:57:16 »
Nie moze. Nie ma co prawda czegos takiego jak klasy, bo je buduje sie samemu.

Kazda osoba ma miejsce na 9 skilli - 8 zwyklych i 1 ultimate, w grze aktualnie jest 13 szkol umiejetnosci, kazda szkola dysponsuje 4 zwyklymi umiejetnosciami i 1 ultimate. Z tych umiejetnosci skladasz swoj zestaw, tych ktore Ci najbardziej pasuja - oczywiscie najpierw musisz je zdobyc i wyszkolic ;). Sa szkoly magiczne, leczace, wspomagajace, typowe dla wojownikow, dla klas nastawionych na skirmish i lucznikow. Mozesz je dowolnie mieszac, ale trzeba tez wziac poprawke na druga czesc posta, bo nie ma sensu grac z najlepszym mozliwym lukiem, a skillami pod maga, bo beda one niefektywne, chociaz tak jak popularne sa czyste klasy tak rowniez czesto mozna spotkac hybrydy roznych "klas" ;).


Druga strona, kazdy ma do rozdysponowania 4 boostery do statystyk postaci(wisdom, int, dex, str) - mozna dac np. +40 do dexa, ale mozna rowniez po +10 do kazdej statystyki (bazowe statystyki kazdy moze miec takie same), boostery determinuja to jakiej klasy luk+sztylety/laske/miecz 2-reczny/tarcze+miecz 1-reczny mozesz uzywac. Kazdy wiec moze miec ze soba wszystkie rodzaje broni, ale ich efektywnosc znacznie sie rozni. Aktualnie gram typowym lucznikiem i nie uzywam w ogole broni 2-h, aktualnie staram sie tez zrezygnowac z laski do czarowania, bo zmiana broni chwile trwa i to czesto stracone sekundy.

21
Inne gry / Odp: Darkfall Unholy Wars
« dnia: Listopad 13, 2014, 10:52:16 »
Darkfall Unholy Wars:

Aktualnie wrzucili promocje na steamie 3.75 za miesiac gry + gra, do 18 listopada, mozna grac za darmo bez koniecznosci kupowania. Abonament tak jak i w EVE mozna oplacac kasa z gry - dla nowych latwiej zarobic na miesieczny abonament niz w EVE.

Od ostatniego posta, gra doczekala sie wielu dodatkow.

https://www.youtube.com/watch?v=BChYU1R0LNQ&feature=youtu.be - kilka small scale walk naszego klanu.

22
Sprawdziłem na zboardzie wszystkie 3 postaci o nicku Virien w grze, łącznie tego jest może z 15 killi.
)))
Szybko, trzeba trollować na całego dopóki DOOM w rozjazdach.

Gdybys byl jeszcze sprytniejszy to sprawdzilbys ta jedyna, ktora ma 0 killi.

Nie wiem czy Wy tak na powaznie, zaden ze mnie mega PvPer w EVE, ale swoje sie zestrzelilo...

Co do mojego doswiadczenia w PvP to tak jak pisalem opiera sie ono na low-sec PvP, konkretnie w Kozie i Zabijakach jeszcze przed milicja, w 0.0 latalem glownie w Covenie, troche CBC, troche nawet w Goonsach, ale to wlasciwie epizod. W milicji gralem w Kozie i AKademii Rainbowa.
Nie wiem co jest nie tak z tym doswiadczeniem z PvP i czemu mialbym go nie porownac do innej gry. Btw. Nadal szukam corpa kopiacego dla tej postaci :).

Z mojej strony to nie był troll :(
To na Darkfallu zjadles zeby? ;)

23
Czyli dobrze oceniłem doświadczenie w pvp :P Podziękuję :)

Trollowanie na centrali ciagle w modzie ;)

24
A co to takiego? Chociaż po opisanym przez Ciebie doświadczeniu z pvp w EvE może to być nawet wot :P

WoT? Twoim zdaniem z PvP w EVE jest az tak zle? Czasy gdzie trzesly sie rece podczas PvP bezpowrotnie minely, ale porownywanie do czolgow, przy ktorych mozna zasnac? ;) Gram w Darkfall Unholy Wars - platna, ale ma swoj system ala plex.

25
Zaktualizowalem API, jesli ktos ma ochote kontatkowac sie w grze, zapraszam.

Nigdy nie słyszałem o kims, kto po kilku miesiącach takiego kopanie nie rzuciłby tej gry w cholerę.

Rzucalem ta gre w cholere juz po piratce w low, pobycie w 0.0, misjach w hi i low, dosc dlugim epizodzie w milicji, dorzucenie do tego kopania, nie bedzie jakims wielkim wyczynem ;). Moge kopac z pracy, a zawsze lepiej robic to z jakims bonusem z Orci. Jesli EvE mnie wciagnie tak jak to bylo te kilka dlugich lat temu, to pewnie te pieniadze zaczne wydawac na PvP - jak dlugo gram, tak jeszcze nigdy na PvP nie zarobilem. Takie semi-afk kopanie to zawsze fajna opcja ;). Na ten moment gram tez w gre, ktora ma ciekawsze PvP od EvE, a zapewnia porownywalny, o ile nie wyzszy poziom adrenaliny - jesli wiec EvE znowu znudzi mnie jako calosc, to pewnie znowu rzuce je w cholere ;).


26
Szukam corpa kopiacego w hi.

27
kinoman.tv ma dedykowana strone dla urzadzen mobilnych m.kinoman.tv

Na ipadzie uzywam puffin web browser i dziala rewelacyjnie.

28
Inne gry / Odp: Darkfall Unholy Wars
« dnia: Kwiecień 07, 2014, 14:06:46 »
Filmik na którym można zobaczyć jeden z dunegonów, jednak gość opowiada o całej grze. Wiec dla zaintersowanych i tych, ktorzy szukaja innego MMORPG niz WoW etc. https://www.youtube.com/watch?v=Ffxf3Kthy7c

29
Inne gry / Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« dnia: Marzec 27, 2014, 11:27:11 »
może jestem za stary  :-[
ale dla mnie to chaos taki że aż oczy bolą 
skill w podskakiwaniu ? ::)

Jestes za stary ;). Dobry movement to tez umiejetnosc, z tych czysto zrecznosciowych doloz jeszcze celowanie, unikanie. Z tych bardziej taktycznych, dobor umiejetnosci, dobor pola walki, trzymanie statystyk na rownym poziomie, znajomosc tego czym moze zaatakowac przeciwnik. Okiem kogoś kto nie gra może to być kompletny chaos, ale to tak jak z EvE, kiedy oglądasz pvp z EvE, w najlepszym razie widzisz dwa statki, ktore strzelaja do siebie laserami i rakietami, w najgorszym widzisz mase krzyzykow, co bardziej przypomina gre planszowa w ktorej nie wiadomo o co chodzi ;). Mowiac o grze bazujacej na skillu, mam na mysli rowniez to, ze dobry gosc po tygodniu moze wygrac z gosciem, ktory gra rok czy dwa lata. Sprzet do dyspozycji wszyscy maja podobny, bo jest dosc tani (moze poza czyms co jest odpowiednikiem officerskiego fit'u z Eve) ktory spotyka sie niezwykle rzadko. Jest w tym troche z Quakea, troche z Ultimy i pewnie troche z WoWa ;). Gra jest ciagle rozwijana, nowe szkoly (4 klasy i kazda ma miec docelowo 4 rozne szkoly, na ten moment maja po 3), nowe featursy czy rozbudowa kwestii estetycznych i graficznych jak np. to: https://www.youtube.com/watch?v=dKgigkJ6YSk&feature=youtu.be czyli warunki pogodowe oddzialujace na otoczenie, to w sumie dla mnie w MMO cos nowego. Darkfall nie jest dla wszystkich, ale moim zdaniem grzech nie sprawdzic tej gry. Czesto sa tez promocje na zakup gry i bodaj za 10$ mozna kupic gre z miesiecznym abo. Zrobienie postaci gotowej do PvP trwa mniej wiecej tydzien, przy 2-3h gry dziennie, mozna tez rozwijac postac semi-afk.

Dla porownania film w ktorym mozna zobaczyc prawdopodobnie dwoch najlepszych warriorow w grze, bez skakania ;): https://www.youtube.com/watch?v=Jt-ao-x58pA dla takiego jednego pieciu takich jak ja to fraszka ;). Wygrywaja nie dlatego, ze maja wiekszy lvl czy lepszy sprzet, tak jak to jest np. w WoWie, w EvE czesto zreszta tez, sa poprostu lepsi od innych...

30
Inne gry / Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« dnia: Marzec 27, 2014, 09:56:48 »
Dam Wam ciekawą alternatywę do tego crappu ;).
Darkfall - najlepszy combat w MMORPG na rynku, polegający przede wszystkim na skillu, ja dla tej gry zostawiłem EvE ;).
Smallscale PvP https://www.youtube.com/watch?v=5ke1kcRleBA w wykonaniu najlepszego skirmishera, gość gra na najniższych detalach.
Tutaj pierwsze z brzegu nieco większe PvP, siege na osadę: https://www.youtube.com/watch?v=wfjU0ltLdaU

Więcej o grze pisałem tutaj: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12362.0

Gra nie ma triala, jest dość droga, ale jeśli ktoś jest zainteresowany to PM do mnie i coś się uda skołować, żeby wypróbować grę.

Polecam, szczególnie fanom PvP.

31
Inne gry / Odp: Darkfall Unholy Wars
« dnia: Grudzień 11, 2013, 18:04:35 »
Male nekro, ale uwierzcie mi, ze warto :).

kilka najwazniejszych punktow:
- jeden wielki otwarty swiat nie instancjonowany,
- Skillbased gameplay czyli nie ma tab-targetowania sam musisz celowac, wybierac skille, trafiac w przeciwnika, podobnie jak w FPSie. Teamplay i zgranie teamu jest najwazniejsze! Chociaz umiejetnosci indywidualne, sa rowniez wazne. Podobnie jak w EvE, chociaz tutaj nie ma ludzi, ktorzy odpowiedzialni sa tylko za wciskanie F1 ;D.
- Open Mass PVP z Full Lootem, prawie na calej mapie mozesz atakowac lub zostac zatakowanym przez innego gracza.
- Siege o miasta graczy, walki 50vs50 lub 200vs200 ! W grze oprocz kilku miast NPC, sa miasta gdzie od poczatku do konca rzadza gracze, buduja miasta, mury i ich bronia :).
- player driving economy - czyli itemy pochodza z craftingu etc. w mobach można znaleźć tylko słabe bronie/zbroje plus matsy do craftu.
- zaawansowany system polityczny czyli mozesz tworzyc pakty, duze lub male aliansy i wspolnie walczyc o terrytoria na mapie.
- Player Housing System - mozliwosc posiadania domku i ustawiania jakis smieci w nim, lozka, krzesla etc.
- Village System - pod miasta podpiete sa wioski, ktore mozna przejmowac i czerpac zyski z podatkow
- Walki na morzu, statkach - w grze jest kilka/kilkanascie roznych statkow, od malych tratew po wielkie liniowce. Nawet na takich statkach nie gra jedna osoba, ale kazde dzialo jest obslugiwane przez inna osobe.

W grze, graja raczej ludzie 25+, podobnie jak w EVE.

Filmik z walki o miasto
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rlwvI1s1SyI [/youtube]

32
NoobGarten / Odp: Czy jest sens grać w EvE solo?
« dnia: Grudzień 05, 2013, 14:01:05 »
Mozna jeszcze solo corpem wardecowac misjonarskie corpy w hubach. Probowalem kiedys, sie w to troche bawic, zlapalem raptem jednego dreja i ravena, pozniej polecialem w inne miejsce, ale misjonarze mieli lepszy intel niz te w 0.0, pozniej mi sie znudzilo :D.

33
NoobGarten / Odp: Czy jest sens grać w EvE solo?
« dnia: Grudzień 05, 2013, 12:46:37 »

EDIT:
o piractwie mialem napisac.. :)
obejrzalem sobie ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=ndie9pUNNiA i doszedlem do wniosku, po czytaniu chata, ze... nie mialbym serca zostac piratem :)
jak widze tych biednych kerbirow miesiacami klepiacych misje po to, zeby jakis Gisty-X se kupic za kupe milionow, a potem przylatuje Pirat Vader i im to zabiera...
mam zbyt rozwinieta empatie, ja bym ich wszystkich wypuszczal z pozdrowieniem :)

Z tymi misjonarzami juz sie tak nie da, z tego co kojarze to byl bug w okolicach roku 2006-2007. Co do piracenia w low, to tam najczesciej spotyka sie zablakane dusze i innych piratow oraz od ktorego patcha milicjantow. Dawniej duzo wiecej agentow z lepszym quality bylo w low, sporo kopaczy - Ci chyba sa nadal, ale reki sobie obciac nie dam. Tym bardziej, ze gornictwo w low to tylko jakies 20%-30% wiecej kasy, a wiecej problemow logistycznych i wieksze ryzyko straty.

Jak tak sobie mysle, to w sumie nie wiem czy jest jakis sens bycia piratem w low obecnie. Misjonarzy nie ma, tlustych frachtow nie ma, zadnych pimp raciarek bo raty z dupy... w tym low cos sie aktualnie dzieje oprocz milicji ?

34
NoobGarten / Odp: Czy jest sens grać w EvE solo?
« dnia: Grudzień 04, 2013, 12:47:48 »
Ech, Koza permakampiąca jeden gejt... to były czasy. Kiedyś Cat pięknie opisał tą historię jak korp chciał się przeprowadzić, ale okazało się że nie mogą tej bramy zabrać ze sobą :D


Ja pamietam kampy na kilku bramkach i roamy po low ;). Kazdy zabiera ze soba inne wspomnienia ;).

35
NoobGarten / Odp: Czy jest sens grać w EvE solo?
« dnia: Grudzień 04, 2013, 12:27:48 »
Piracenie dla kasy to cholernie ciezki kawalek chleba, nielicznym przypada to do gustu, sam szczerze przyznam, ze probowalem od pierwszych dni gry w eve, ale zupelnie nie wychodzilo ;). Zaczelo dopiero, kiedy dolaczylem do Kozy, wtedy corpa pirackiego, stacjonujacego w okolicach Boseny. Probowalem pozniej jeszcze pare razy, ale w sumie bez sukcesow, gdybym dzis mial zaczynac jako pirat, pewnie byloby znacznie latwiej, w koncu mozliwosci jakie daja WH w samym przemieszczaniu sie sa dla piratow idealne.
Proxima jednak bedac na Twoim miejscu, najpierw sprobowalbym czegos prostszego, aby w ogole ogarnac sie chociaz troche w PvP.

Btw. film ktory nakrecil mnie do zabawy w piracenie i pvp ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ndie9pUNNiA

Strony: [1] 2