Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dormio

Strony: 1 ... 64 65 [66] 67 68
2276
Market / Obelisk FREIGHT'er
« dnia: Sierpień 30, 2005, 13:42:21 »
Cytat: ireul
.

Eee... tam 50% to malutko... 300% no to rozumi?, sam z tak? sprzedawa?em :D

2277
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 30, 2005, 13:40:40 »
Cytat: ireul
.

Aaaa... widzisz... ja zawsze wcze?niej robi? rekonesans i przygotowuj? sobie bmki, wi?c nie wiem czy taka lama ze mnie. Ostatnio jak trac? statek to jedynie dzi?ki w?asnemu gapiostwu...

2278
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 30, 2005, 13:14:14 »
Wódki mu da?... Sheep dobrze mówi  :!:
Mnie równie? m?czy to, ?e wchodz? do systemu i od razu na dzie? dobry po 1s mam zdj?te shield i armor, bo 160km od bramy siedzi BS...
Jakby by?o tak jak Sheep mówi to musia?by mie? 3ch kolesi w Logistic Cruiser wspieraj?cych go w walce (1 do szybkiego namierzania, 1 do dalekiego namierzania i 1 do dmg)...
Tylko czy im op?aca?oby si? snajperowa? ?

2279
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 30, 2005, 11:28:55 »
A patrzy?e? jakie maj? wymagania ? W chwili obecnej nie s? warte inwestowania - 1 osoba zbyt du?o czasu straci?aby na skille, które mo?e u?ywa? jedynie b?d?c w grupie.

Chocia? swoj? drog? to je?li spojrze? na ca?o??... we?my za przyk?ad: siege warfare link - shield harmonizing (bonus: Boosts all shield resistances for the gang's ships, command bonus -2 %.) wymaga: Leadership 5 (bonus: 2% bonus to Gang targeting Speed), Siege Warfare Specialist 1 (bonus: 100% bonus to effectiveness of siege warfare link modules per leve), Siege Warfare 5 (bonus: 2% bonus to gang members' shield capacity), wi?c ca?kiem poka?ne bonusy wychodz?. W sumie mog?oby si? to op?aca? je?li ca?y korp by si? na te "bonusy" sk?ada?, a corp g?ównie walczy?by grupowo.

Niestety koszty zdobycia skilla i jego wyszkolenia s? niesamowicie wysokie (np. 100mln za skill, zaj?ty slot w BC i wymóg latania BC) i pojedyncza osoba zupe?nie nie korzysta z tych bonusów.
 :twisted: Jak sobie wyobra?? gang piracki z tego typu bonusami to a? mnie ciarki przechodz?, a je?li doda? do tego implanty pirackie... :roll:

2280
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 30, 2005, 11:03:05 »
Cytat: ireul
.

Od pewnego czasu przesta?em zwraca? uwag? jakie bounty ma to co rozwalam na misji... ale zapewniam Ci?, ?e równie? i sam walczy?em z webuj?cymi Tristanami co zapier...aj? po 1,7km/s i powoduj? zredukowanie mojej pr?dko?ci (Thorax) z 400m/s do 40m/s (kilka razy cudem uciek?em na 30% struktury). Od pewnego jednak czasu w takiej sytuacji zabieram ze sob? koleg?, który ma mo?liwo?? u?ycia light missile (np. w Kestrelu)...

Sam zauwa?asz braki w swoim wyposa?eniu do walki z fregatami... a zatem jak mia?by? koleg? np. w czym? fitni?tym do walki z frejami (destroyer/assault frigate) to nie mia?by? problemów.

2281
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 30, 2005, 10:55:04 »
Cytat: "ireul"

mysle ze jak stworzy sie w eve koniecznosc gangowania ludzie sie naucza.


Czyli co... g?osujesz za np. obni?eniem dmg ? A mo?e wolisz ?eby obni?yli resisty i ilo?? punktów w shield/armor/structure ?
Ja jakbym mia? za czymkolwiek g?osowa?, to za zwi?kszeniem bonusów do logistic cruisers i wynikaj?cych z grupy leadership oraz podniesieniem wytrzyma?o?ci na... fregatach.
To czego si? obecnie wszyscy obawiaj? to nie kolejny BS do rozwalenia czy cruiser, a w?a?nie fregata. Dlatego IMHO zwi?kszenie ilo?ci fregat (zw?aszcza webuj?cych i scrambluj?cych) spowoduje konieczno?? urozmaicenia grup bojowych.

Pewnie sytuacja b?dzie podobna je?li chodzi o PVP....

2282
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 29, 2005, 11:26:21 »
Cytat: "rafaello"
Cytat: "Dormio"
Je?li chodzi o kopanie lodu to dodaj sobie kolejny miesi?c.
A teraz poprosz? o wyliczenie ile zajmie wymaksowanie skilli pod pvp...  :twisted:


ok - gornik to nie tylko samo rycie - to rowniez tank i drony zeby sie obronic w 0.0 , jak dodasz do tego gornika zapalonego ktory ma rafinacje i operuje modulated stripami tech II to roznica brutalnie sie zmiejsza !


Racja. Tylko znów wracamy do pocz?tku - nie da si? by? czystej i jednej profesji charakterem. Drony w ko?cu s? równie? u?ywane bojowo :D

2283
Archiwum / MMORPG Idealny
« dnia: Sierpień 29, 2005, 11:08:06 »
Gra?e? w Darkspace ?

2284
Archiwum / 700.000$/rocznie z grania w MMO i po co si? m?czy? w RL-u?
« dnia: Sierpień 29, 2005, 11:05:56 »
Cytat: "ireul"
damian, jestes zboczeniec :P za kiepska jest ta gra ;) zeby tyle czasu zarywac  :twisted:


Ej... a kiedy ja powiedzia?em, ?e tyle czasu po?wi?ci?em EVE ? Nie ma innych gier ?
Hehe... tak, tak... dla Ciebie za kiepska... a dla zbocze?ców wystarczaj?ca :D

2285
Archiwum / 700.000$/rocznie z grania w MMO i po co si? m?czy? w RL-u?
« dnia: Sierpień 26, 2005, 16:24:01 »
Cytat: "rbialo"
Nie b?d? si? upiera? - w sumie to sam uk?adam sobie obowi?zki tak, ?e gram od 1 do 5 godzin w jednym ci?gu. Ale wyobra?am sobie, ze istnieje jaka? górna granica czasu jaki mo?na sp?dzi? przed komputerem, powy?ej której ka?dy cz?owiek zaczyna si? m?czy?. Je?li nie 3 to mo?e 6 albo 8 godzin?
Pomys? wzbuda kontrowersje, ale IMHO nie jest taki do ko?ca z?y i warto sie nad tym d?u?ej zastanowi?...


Taaak... co jaki? czas mo?na przeczyta? jakie to gry s? z?e, bo znów gracz z wyczerpania umar? po 40/50/itd... paru godzinach gry ciurkiem...

Granic? jest wg mnie to ile jeste? w stanie wytrzyma? bez snu i sensownie wci?? dzia?a?... bo dzia?ania polegaj?ce na zastanawianiu si? gdzie klikn?? ?eby da? warp... no có?... do sensownych chyba nie nale??. Z do?wiadczenia wiem, ?e nie ma sensu ?ebym (JA - jak inni nie wiem) nad EVE siedzia? wi?cej jak 18-20h... potem ju? przestaj? powoli kuma? ossoooochodzi  :twisted:

2286
NoobGarten / Ceny Klonow po Klonowym skoku
« dnia: Sierpień 25, 2005, 14:21:45 »
No ja ju? niestety musia?em zap?aci? 2mln za klona...

2287
NoobGarten / Kontener....hmmmm?
« dnia: Sierpień 25, 2005, 14:18:29 »
Cytat: "marc_in"
kurcze ile ja mam kontenerow pozostawianych w empire :P ciekawe czy cos sie z nimi dzieje jesli sa naprzyklad nie uzywane dluzszy czas ,czy tak beda wisiec w nieskonczonosc....


Mój wisi w Oursulaert ju? dobre 6 miesi?cy... oczywi?cie nie jest zakotwiczony  :twisted:

Cytat: "Mr.Jack"
Niech kto? mi powie, w jakim celu zostawia sie gdziekolwiek kontenery? Bo nie umiem tego zrozumiec... Przeciez kontenery sa po to, zeby zabrac wiecej towaru do bazy i zeby wiecej sprzedac?


Ja np. wykorzystuj? je równie? do magazynowania amunicji na SS, oraz ?eby przechowywa? rud? na pasach w low sec. Z kolei w bazie ?eby segregowa? "?mieci"...

2288
NoobGarten / Ceny Klonow po Klonowym skoku
« dnia: Sierpień 25, 2005, 13:53:21 »
Mo?e zak?adaj?, ?e jak ju? masz >19mln SP to nic Ci nie grozi...

2289
NoobGarten / Zanim zostan? NEWBIE - Jak EVE ma si? do innych symulatorów?
« dnia: Sierpień 19, 2005, 14:24:51 »
?ci?gnij instalk? i zobacz na trialu - to zupe?nie inny typ rozgrywki. EVE to nie symulator lotu w kosmosie !

Chyba wakacje si? ko?cz?, albo jaki? weekend si? zbli?a, bo wysyp newbies...  :twisted:

2290
NoobGarten / Corpy i Sojusze
« dnia: Sierpień 19, 2005, 13:59:16 »
Ma?e uzupe?nienie do wypowiedzi Aen...
Ad 1)
Nale?y doda? trzeci typ korporacji: producenckie - zajmuj? si? wy??cznie produkcj?.
Ad 5)
Sens jest dla kilkuosobowych je?eli zajmuj? si? jedynie produkcj?/wydobyciem. Oczywi?cie sens jest znikomy je?li celem ma by? pvp (chyba, ?e pvp w sensie piracenia), a nie planuj? intensywnej rekrutacji.

2291
Archiwum / Film / Ksi??ka ? :)
« dnia: Sierpień 19, 2005, 11:30:32 »
Cytat: "mc-maxim"
Racja ... pr?dzej znajde dobra ksi?zke ... :) Ktos jaka? zna ?  :wink:


Sporo ostatnio takich... zacznij od serii Honor Harrington.

2292
NoobGarten / co dla nowego?
« dnia: Sierpień 17, 2005, 17:20:22 »
Cytat: "Sambor"
Ok spokojnie jestem w EVE: NoobGarten chyba moge miec kilka pyta? ?
Nie wiedzia?em ?e 1/10, 2/10 to mowa o kompleksach a jedyny kompleks jaki znam to Deadspece training complex
Nie wiedzialem ?e 0.1, 0.2 itp to ss systemu.

Przepraszam ju? nie bede pyta? :cry:


Spokojnie.
Przy okazji - staraj si? nie wierzy? do ko?ca tym, którzy b?d? Ci wmawia?, ?e systemy z sec >0.4 s? bezpieczne  :twisted:
Nigdzie nie mo?na si? czu? bezpiecznym cho?by z tej przyczyny, ?e i w highsec mo?na oberwa? SB (smartbomb?) przypadkowo, mo?na napatoczy? si? przypadkiem na jakiego? b?cwa?a który nie wie, ?e w sec >0,4 jest co? takiego jak CONCORD (policja mi?dzygalaktyczna), albo po prostu mo?na trafi? na zwyk?ego pirata (chocia? najcz??ciej w sec: 0.0->0.4).
A drugie przy okazji to jak zdecydujesz si? robi? misje/zwalcza? raty/odwiedza? complex/"kopa? scord" (Ci co chc? to wiedz? dlaczego akurat scord), to uwa?aj na z?odziejstwo... na nich niestety nie ma jednej rady.

2293
NoobGarten / Poczatkowe skille i statsy
« dnia: Sierpień 17, 2005, 17:13:49 »
Cytat: "Sambor"
PS. Nie jestem niedzielnym graczem, wiec odpowiedzi bede pami?ta?, mo?e kiedy? ja wam na jakies pytania odpowiem ;)


Niedzielnym graczem zostaniesz jak b?dziesz mia? kilka-kilkana?cie mln SP... ;)

2294
NoobGarten / Poczatkowe skille i statsy
« dnia: Sierpień 17, 2005, 15:43:31 »
To chyba jeste? bardzo zapracowany odpisuj?c tutaj ;)
A tak nawiasem... udzielaj?c odpowiedzi wyja?niamy jedn? kwesti?, natomiast kiedy pytaj?cy szuka odpowiedzi wówczas ma okazj? zapozna? si? z odpowiedziami na ró?ne pytania, które pó?niej równie? mog? si? mu objawi? :D

2295
NoobGarten / Poczatkowe skille i statsy
« dnia: Sierpień 17, 2005, 14:55:40 »
Brakuje Ci jednego podstawowego skilla - umiej?tno?ci szukania potrzebnych informacji  :twisted:
Tym bardziej, ?e tu masz po polsku odpowiedzi na 99% pyta? jakie si? pojawiaj? na poczatku...
Je?li natomiast ich tu nie znajdziesz to szukaj w kolejno?ci:
http://www.eve-i.com/forum/ubbthreads.php
oraz
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp

2296
Wsparcie techniczne / Neo512 i limit do 32kbs
« dnia: Sierpień 17, 2005, 12:54:37 »
EVE korzysta tylko z portu 26000 ?
Je?li tak to mo?na go zablokowa?, a gracz musia?by robi? obej?cia... a zatem si? zna? troszk?, a wówczas wiedzie?, ?e wszystko jest monitorowane   :roll:
No chyba, ?e on sam monitoruje  :twisted:

2297
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 11, 2005, 14:00:25 »
Czyli wida?, ?e KALI mimo gro?nej nazwy ma raczej za zadanie "usprawni?" gr? (przyspieszy? ?) raczej ni? zrewolucjonizowa?. Swoj? drog? szkoda... swoj? drog? szkoda, ?e na powa?nie nie zabior? si? za doko?czenie tego co ju? rozpocz?li. Rozumiem, ?e optymalizacja kodu jest wa?na (bo do tego sprowadza si? pisanie od nowa modu?ów), ale mo?e niech w ko?cu sko?cz? porz?dnie chocia? 1 element (np. POSy).

Tylko jak tu sko?czy? jak si? wszystko ci?gle zmienia...

PS
Przelecia?em sobie po planach - szukaj? zastosowania dla destroyer T2... a w ogóle poza pierwszym w miar? wydajnym statkiem do kopania to T1 ma jakie? porz?dne zastosowanie ? Nawet na kompleks jest s?abowaty (za s?aby pancerz).

2298
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 11, 2005, 11:01:16 »
No prosz? jak na ?yczenie komentarz do naszej rozmowy tutaj:
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=263

Dwa cytaty:
"We are constantly fixing bugs. It's not long ago I was reading forum threads about where is all the new stuff, why aren't you guys doing something new. This was because we were devoting so many programmers to analysis, bugfixing and minor rewrites. "

Czasem daje si? to zauwa?y? jak nagle serwer ma czkawk? (np. wczoraj)  :twisted:

"Much of what we did during the first parts of this month are still to be unleashed by a number of other overhauls and rewrites in Kali.

Well, like what are you fixing?

As an example, the Turrets and the Effects systems (the *bang*bang* and the *bigbadaboom*) are rewritten in Kali. These are one of the biggest framerate killers in the EVE client - because it is over 3 years old. It's major surgery to rewrite those and we need the thorough testing and development time which only a full expansion gets. "


Faktycznie lag jest niemi?osierny jak co? p?knie...

Inna wiadomo?ci? jest to, ?e wci?? nie b?dzie komet i paru innych obiecanych efektów ?rodowiska...

2299
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 10, 2005, 15:21:17 »
Hehe nie musz?... wiem, ?e jest to co najmniej 3x wi?cej czasu.

W ka?dym razie dysproporcj? wida? - zgodzisz si? ?

2300
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 10, 2005, 15:09:14 »
Je?li chodzi o kopanie lodu to dodaj sobie kolejny miesi?c.
A teraz poprosz? o wyliczenie ile zajmie wymaksowanie skilli pod pvp...  :twisted:

2301
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 10, 2005, 14:19:29 »
"Troszk?" wi?cej zajmuje wyrobienie sobie profesji producenckiej, bo skilli znacznie wi?cej je?li chodzi o hutnictwo i produkcj? i dodatkowo warto dba? o standing wzgl?dem korporacji gdzie dokonuje si? produkcji...
Zak?adam, ?e górnik tylko zajmuje si? kopaniem, a nie oczyszczaniem rudy... chocia? pewnie sporo ludzi si? mo?e obrazi?, ?e rozdzielam te dwie czynno?ci.

2302
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 10, 2005, 14:16:01 »
Liczy?em Mining+Astrogeology+Drony - oko?o 2 miesi?cy
Teraz je?li chodzi o statki - masz dwie metody albo BS, albo barka. W zale?no?ci co i gdzie chcesz kopa? to wybierasz. Barka si? nie nadaje na low sec - zbyt wra?liwa. Wi?c naturalnym jest, ?e lepiej ?wiczy? BSa - masz 3 tygodnie i masz BSa. W sumie 3 miesi?ce i mo?esz zacz?? kopa? w 0.1-0.4 bez zawracania sobie g?owy ratami, tylko uwa?a? na piratów. Do 0.0 potrzeba jeszcze dost?pu, bo tankowa? raty wg co poniektórych si? da...

2303
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 10, 2005, 13:58:50 »
Czu? gorycz w Twoim g?osie Sheep...
Rozumiem Twoje stanowisko, bo i mnie dobijaj? b??dy (a ju? szczególnie wywalanie bez powodu z gry i strasznie d?ugie ?adowanie wiadomo?ci - a? ci??ko mi uwierzy?, ?e kiedy? by?o szybko, to wr?cz nawet mnie teraz laguje !), te? chcia?bym ?eby ich nie by?o...
Dodatkami w postaci nowych statków sie nie przejmuj? - w sumie chcia?bym najpierw "nacieszy?" si? tymi co mam, pozna? dobrze ich mo?liwo?ci, a nie goni? za kolejnym superubershipem.
Co do piracenia - masz 100% racji, ?e producenci nie mieliby komu sprzedawa? swojego towaru, ale z drugiej strony to widz?, ?e w?a?nie dla pvp wi?cej si? nowych rzeczy pokazuje. Szumnie zapowiadane nowe miniprofesje (ca?e 2) s? praktycznie nie do u?ycia. Praktycznie nie ma obecnie zapotrzebowania na us?ugi eksploratora tym bardziej, ?e prawid?owo dzia?aj? jedynie 3AU scan probe... By wymaxowa? skille górnicze wystarczy 2-3 miesi?ce ! To ma by? balans ?

Masz du?o racji... ale i Dzikus ma racj?, ?e sporo rzeczy jest jednak robionych. Szkoda, ?e bardziej w duchu rewolucji ni? ewolucji.

2304
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 10, 2005, 11:04:43 »
Poza tym HAC wymaga Assaulta na lvl4 !

2305
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 09, 2005, 17:29:01 »
A co jest z dronami ?

2306
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 09, 2005, 16:44:16 »
Cytat: "StellarSheep"
Kiepsko obstawiasz. Bo wg mnie to pewnie z 6-7 skilli i wszystkie na lvl 5. Juz nie wspominajac o bs`ie na lvl 5 bo to bedzie mus.


Ej Sheep... ale to ju? s? do?? mocne skille:
- ASC = Spaceship Command 5 (dla mnie ponad 5 dni)
- Squad Command = Leadership 5 (dla mnie to oko?o 15 dni nauki)

Co do BSa - chyba nie ma potrzeby dawa? na lvl5 (lvl4 dla mnie to dodatkowe 8 dni)...
Czyli w sumie mniej wi?cej tyle ile na HAC'a

Z reszt? mo?emy gdyba?, a oni pewnie i tak dodadz? jaki? skill na flagship...  :twisted:

PS
Ty mi lepiej dorad? czy robi? skill na BSa czy HACa...  :roll:

2307
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 09, 2005, 16:15:20 »
Skoro flagship to obstawiam BS-4, leadership-4/squad command-4, ASC-1
 :twisted:

2308
Patche i dodatki / Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 09, 2005, 11:25:15 »
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=262

Nadchodzi KALI... ale jeszcze ma sporo do przej?cia.
Jednak ?eby by?o smaczniej czeka?...
"(...) we aim to put at least one Tech Level 2 Battleship in there."

Ciekawe czy pójd? w stron? szturmow? (dodatkowe PG/CPU/Sloty), czy taktyczn? (bonusy command)... ?
Chyba nasta?a pora na robienie BSa...

2309
Market / Oxygen Isotopes
« dnia: Lipiec 20, 2005, 17:04:14 »
Poprosz? o kontakt ingame celem uzgodnienia szczegó?ów.

2310
Market / Oxygen Isotopes
« dnia: Lipiec 20, 2005, 16:39:44 »
Przez przynajmniej najlbi?sze 4 tygodnie b?d? dysponowa? nadmiarem (oko?o 20k tygodniowo) oxygen isotopes.
Prosz? o PM-kontakt zainteresowanych (EVE lub forum centrali).

Strony: 1 ... 64 65 [66] 67 68