Autor Wątek: Zmiana nazw część 2  (Przeczytany 11583 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ranshe

  • Gość
Zmiana nazw część 2
« dnia: Luty 29, 2012, 17:33:19 »
Devblog: http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=9130
Tabelka ze wszystkimi zmianami: http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Module_changes

Wzór na bezsensownego flejma:

A - "bla bla bla, moduły będą się tak samo nazywać, upraszczają mi gre, bla bla bla"
B - <dowolny argument którego nikt nie przeczyta>
A - "bla bla bla, zaraz pozmieniają statki że będzie caldari frigate 1, caldari frigate 2, caldari frigate 3, bla bla bla"
B - <facepalm>

Marudzenie marudzeniem, a się wszyscy przyzwyczają i tak...

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 29, 2012, 18:01:02 »
Znow bedzie rzez na killboardach. :)


Nazwy drutow sa OK, w zyciu nie umialem sie polapac, moze wreszcie zaczne uzywac jakichs innych niz te do PG i CPU. :D

Czesc zmian dot. hardow i platingow sensowna, taki np. "Regenerative" wprowadza nubow (np. mnie na poczatku gry :D) w blad - dlaczego sie nie lecze pasywnie tak jak shieldy? :D Reszta nazw w sumie ok, i tak uzywam wylacznie hardenerow. :) Shieldowe hardenery mialy klimacik, troche szkoda... Ale coz, moze warto dla uproszczenia gry na poczatku, a potem to i tak nikt nie zwraca na to uwagi. :P

Ranshe

  • Gość
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 29, 2012, 18:27:09 »
No ale patrz, teraz już się nauczyłeś i będziesz się musiał uczyć od nowa, masakra na kółkach normalnie. ;)

Target paintery nie zostały zmienione z tego co widzę, tak samo reszta modułów ewarowych. Trochę szkoda, bo o ile dobrze pamiętam to była mowa o ecmach.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 29, 2012, 18:51:17 »
No ale patrz, teraz już się nauczyłeś i będziesz się musiał uczyć od nowa, masakra na kółkach normalnie. ;)

Target paintery nie zostały zmienione z tego co widzę, tak samo reszta modułów ewarowych. Trochę szkoda, bo o ile dobrze pamiętam to była mowa o ecmach.

Eee ale ja generalnie jestem za. :P

A napisali gdzies, ze to juz koniec zmian i wiecej nie bedzie?

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 29, 2012, 20:14:18 »
ja jestem przeciwny kolejnym zmianom nazw :(
Już jest zamieszanie jak zmienili rakietki :D
a teraz implanty, invule,
za dużo jak na moją głowe  :-X
pewpew

Jonas

  • Gość
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 01, 2012, 08:02:05 »
Ok. Można biadolić, ale większość zmian zrozumiała i możliwa do przetrawienia. Niektóre nawet wielce pożądane (implanty). Ale niech mi ktoś wyjaśni łopatologicznie o co chodzi z wyrzutniami assault, bo nie łapię, gdzie był w nich jakiś problem.

Cytuj
Heavy Assault Missile Launchers have become Assault Missile Launchers

Assault Missile Launchers have become Light Missile Arrays

???

Dlaczego heavy assaulty stają się nagle zwykłymi assaultami? Bo używa rakiet bez heavy w nazwie? No ok, to jeszcze zrozumiem. Ale jeki kurwa (przepraszam za słownictwo) debil doszedł do wniosku, że zmiana assault missile launcher na light missile ARRAY to coś dobrego i sensownego??? Od dawien dawna array to określenie dla elementów POSów, a nie launcherów do statków. Jak ta zmiana miałaby cokolwiek uprościć to ja nie łapię. Może mnie ktoś oświeci. Dlaczego nie Light Missila Launcher? Skąd ten kretyński array?

Ranshe

  • Gość
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 01, 2012, 08:43:24 »
O co chodzi z arrayem to też nie wiem. To mi się akurat też nie podoba.

Natomiast o same heavy assault to dość logiczne, heavy assault missile launcher strzela z "x assault missile", natomiast assault missile launcher strzela z "x light missile" zupełnie bez sensu.

Jonas

  • Gość
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 01, 2012, 09:13:07 »
Natomiast o same heavy assault to dość logiczne, heavy assault missile launcher strzela z "x assault missile", natomiast assault missile launcher strzela z "x light missile" zupełnie bez sensu.
No to mogli zmienić assault missle na heavy assault missle i nie było by problemu z wyrzutnią Heavy Assault Missile Launcher. A jedyna "nieścisłość" byłaby w tym, że nie byłoby rakiet dedykowanych do Assault Missile Launchera, który strzelał by z light missli. A teraz będą rakiety do assaulta odpowiednie, ale co to jest Light Missile Array to 99% osób nie będzie wiedziało bez przeklikiwania się przez show info.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 01, 2012, 09:36:54 »
O co chodzi z arrayem to też nie wiem. To mi się akurat też nie podoba.

Natomiast o same heavy assault to dość logiczne, heavy assault missile launcher strzela z "x assault missile", natomiast assault missile launcher strzela z "x light missile" zupełnie bez sensu.
A tak ich chwaliłeś:
To żadne czyszczenie, tylko zmiana nazewnictwa z zamieszanego na konsekwentne.
Chociaż jakieś tam wątpliwości miałeś:
No i niech się przyglądają. Ale przecież np. wyrzutnie są ponazywane właśnie konsekwentnie, to po co je zmieniać?
A starsi koledzy mówili: "to nie jest koniec"  ;) 8)

No to mogli zmienić assault missle na heavy assault missle i nie było by problemu z wyrzutnią Heavy Assault Missile Launcher. A jedyna "nieścisłość" byłaby w tym, że nie byłoby rakiet dedykowanych do Assault Missile Launchera, który strzelał by z light missli. A teraz będą rakiety do assaulta odpowiednie, ale co to jest Light Missile Array to 99% osób nie będzie wiedziało bez przeklikiwania się przez show info.
Mogę Cię zacytować ?
I przestańcie już z tymi teoriami spiskowymi. Jednym się podoba innym nie, o gustach się nie dyskutuje.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 01, 2012, 09:49:44 »
A może się po prostu "literówka" z assaultami zrobiła...


JM

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 01, 2012, 09:54:45 »
Podejrzewam, że problem był raczej taki, że te launcherki się im wyłamywały z szeregu... a nie chcieli ich "kasować".
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Jonas

  • Gość
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 01, 2012, 10:01:53 »
Podejrzewam, że problem był raczej taki, że te launcherki się im wyłamywały z szeregu... a nie chcieli ich "kasować".

No ale jaki byłby problem nazwać je Light Missile Launcher (zamiast jakiś z dupy Array) - strzela rakietami light i ma takie a takie atrybuty, w odróżnieniu do Standard Missile Launcher (zauważcie, że nie ma missli typu standard - niekonsekwencja?), który też strzela rakietami light, ale ma inne atrybuty.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 01, 2012, 10:03:39 »
Jonas - ale dotychczasowy "standard" missle launcher nazywa sie "light missle launcher" teraz. ;)

Jonas

  • Gość
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 01, 2012, 10:17:26 »
Jonas - ale dotychczasowy "standard" missle launcher nazywa sie "light missle launcher" teraz. ;)
Ups... to przeoczyłem.  ;) To niech to będzie Light Assault Missile Launcher - lepsze niż jakiś array z dupy.  ;D

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 01, 2012, 10:20:27 »
Ups... to przeoczyłem.  ;) To niech to będzie Light Assault Missile Launcher - lepsze niż jakiś array z dupy.  ;D
Czyli mamy pierwszy wyjątek w nowej nomenklaturze...  ;)
... to może lepiej nic nie zmieniać i zostawić po staremu ?  :P 8)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Ranshe

  • Gość
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 01, 2012, 10:35:34 »
A tak ich chwaliłeś:

I dalej chwalę, jeden moduł z listy kilkuset mi się nie podoba.

Cytuj
Chociaż jakieś tam wątpliwości miałeś:A starsi koledzy mówili: "to nie jest koniec"  ;) 8)

Jak tak dobrze przyszłość przewidujesz to podaj jakieś numery na totka ;)

Czyli mamy pierwszy wyjątek w nowej nomenklaturze...  ;)
... to może lepiej nic nie zmieniać i zostawić po staremu ?  :P 8)

No jak na razie jedynym wyjątkiem jest to, że teraz skilla powinni też zmienić na light missile zamiast standard missile (edit: i assault z heavy na assault). A podejrzewam że jest array, bo nie mieli lepszego pomysłu jak sobie poradzić z modułem który jest modułem cruiserowym a strzela amunicją niecruiserową. :) Sam ten moduł już jest wyjątkiem.

Light Assault ML jest zupełnie bez sensu. Array ma taki sens, że po prostu to złożone kilka(naście) launcherów z fregat w jeden moduł, dlatego już na fregatę nie zamontujesz.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 01, 2012, 10:42:57 »
I dalej chwalę, jeden moduł z listy kilkuset mi się nie podoba.
Jak tak dobrze przyszłość przewidujesz to podaj jakieś numery na totka ;)
Po co - przecież jesteś zadowolony z życia. Zaledwie jeden moduł z listy kilkuset - to mniej jak 1%, ot błąd statystyczny.

A podejrzewam że jest array, bo nie mieli lepszego pomysłu jak sobie poradzić z modułem który jest modułem cruiserowym a strzela amunicją niecruiserową. :) Sam ten moduł już jest wyjątkiem.
Też tak uważam.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Ranshe

  • Gość
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 01, 2012, 10:59:39 »
Po co - przecież jesteś zadowolony z życia. Zaledwie jeden moduł z listy kilkuset - to mniej jak 1%, ot błąd statystyczny.

Nie wiem co nazwy modułów w grze mają wspólnego z moim zadowoleniem z życia...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 01, 2012, 11:11:42 »
Nie wiem co nazwy modułów w grze mają wspólnego z moim zadowoleniem z życia...
No ja też nie wiem co nazwy modułów w grze mają wspólnego z totkiem.  :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Ranshe

  • Gość
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 01, 2012, 11:13:50 »
Ej, Dormio, weź idź po kawę albo coś i się obudź ;D

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 02, 2012, 11:58:01 »
Ej, Dormio, weź idź po kawę albo coś i się obudź ;D
No co... sam pierwszy robisz ostatni zajazd na Litwie:
Jak tak dobrze przyszłość przewidujesz to podaj jakieś numery na totka ;)
A potem się dziwujesz, że nie wiadomo o co chodzi  ;) :-*

Wniosek, że będą zmieniać inne nazwy to elementarnie logiczne jest jak się zna CCP, przecież Ci ludzie za coś biorą kasę, a ileż można czasu wymyślać nowe story - szybciej jest zaproponować nowe nazwy pod przykrywką ułatwienia graczom.

Do tego nie trzeba szklanej kuli (a swoją drogą swoją muszę wypolerować, bo mi Mrówkacz zaślinił), jedynie odrobiny doświadczenia w zakresie sposobu funkcjonowania CCP.

PS
Widzę, że albo czytujesz/czytywałeś Szekspira, albo łacinę miałeś  :P
A obudzić się ciężko, bo nazwisko odpowiednio przeciwdziała.  8)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Ranshe

  • Gość
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 11, 2012, 12:22:47 »
Nowe informacje o owych zmianach:

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=878665#post878665 oraz https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=903490#post903490

w skrócie:

- Trauma -> Scourge ;)
- Assault Launcher -> Rapid Light Missile Launcher zamiast wcześniejszego Array
- Heavy Assault Launchery zostają, amunicja zostaje zmieniona ze Scourge Assault Missile na Scourge Heavy Assault Missile
- zmiany hardwire i hardow zostają jak były wcześniej powiedziane

sc0rp

  • Gość
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 11, 2012, 15:32:25 »
- Trauma -> Scourge ;)

jeszcze tylko mjo..cos tam na thunderbolt bedziemy w domu :]

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 11, 2012, 16:11:26 »
jeszcze tylko mjo..cos tam na thunderbolt bedziemy w domu :]

lol
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Jonas

  • Gość
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 12, 2012, 10:55:30 »
Zapomniałeś Ranshe wspomnieć, że rozważają zmianę kretyńskich oznaczeń meta lvl (Experimental, Limited itd.) po feedbacku od graczy. Pytanie dlaczego nie słuchali tego feedbacku (kilkadziesiąt stron na forum) przed ich wprowadzeniem na TQ.

Ranshe

  • Gość
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 12, 2012, 11:07:05 »
No nie wspomniałem, bo nie było żadnych konkretów podanych, rozważać to sobie mogą ;) Jak coś konkretnego napiszą to wspomnę wtedy ;p

Jonas

  • Gość
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 12, 2012, 11:31:02 »
Trzymam za słowo.  ;D

Ranshe

  • Gość
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 20, 2012, 15:40:44 »
Kontynuując z mniejszym lub większym sukcesem (zależy kto patrzy) zadanie wykoszenia kretynizmów z nazewnictwa, mamy kolejny devpost.

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=962847#post962847

Tym razem lasery. W końcu small lasery nie będą się nazywać medium. :) Liczę też na to, że w następnym devpoście okaże się, że 800mm ac nie będą się nazywać "artillery". :)

Jonas

  • Gość
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 20, 2012, 15:51:36 »
Zmieniajcie zmieniajcie, idea szczytna, ale jak już postują propozycje to mógłby się ktoś zastanowić nad ich sensownością. Przykład:

Cytuj
MEDIUM BEAM LASERS:
Heavy becomes Solid-State Medium

MEDIUM PULSE LASERS:
Heavy becomes Medium

Teraz kto mi wyjaśni, dlaczego medium pulsy z heavy zmieniają się w medium (ok) a medium beamy z heavy stają się jakimś solid state???

Goomich

  • Gość
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 20, 2012, 16:01:19 »
Dyski solid state są fajne, więc jakby chcieli mi wymienić, to ja chętnie. :P

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiana nazw część 2
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 20, 2012, 16:58:52 »
Komu znowu przeszkadzają "heavy pulse"? Skończy się jak ze Scourge że wrócą do poprzedniej nazwy.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...