Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Skaza

Strony: [1]
1
Inne gry / EVE: Aether Wars
« dnia: Marzec 08, 2019, 10:29:50 »

EVE: Aether Wars

https://www.aetherengine.io/aetherwars


EVE: Aether Wars is a 10,000 player deathmatch. It will be a series of timed matches where all players get dropped into battle. The aim is to kill as many players as possible within the time limit, with a leaderboard showing the final ranking. If you are destroyed, you respawn and have 10 seconds of invulnerability to establish position before you can start fighting again.

EVE: Aether Wars is free to download and play. It won't contain any microtransactions or loot boxes.

The EVE: Aether Wars tech demo will be conducted during GDC 2019.



2
Inne gry / The Powder Toy
« dnia: Październik 27, 2013, 18:37:36 »

Początkowo może kojarzyć się z Minecraftem, jednak jest to produkt znacznie bardziej złożony. Przypomina nieco Little Inferno, ale to zdecydowanie bardziej rozbudowana produkcja. Słowem, jest to zestaw młodego chemika, w którym możemy wykazać się pomysłowością i kreatywnością w zakresie konstruowania oraz niszczenia.

http://powdertoy.co.uk/


3
Off Topic / Dzika matematyka (było: Odp: Śmieszne rzeczy)
« dnia: Październik 26, 2013, 12:09:41 »

Często powtarzam, że społeczeństwo powoli głupieje... Pod każdym możliwym względem.

http://vader.joemonster.org/upload/qgm/111404083f27304comment_tZprJT14oycH.jpg


 ;)

4
NoobGarten / Obrona POSa - Amunicja i działa.
« dnia: Październik 14, 2013, 19:11:53 »

Odnośnie obrony POSa...

1. Czy bonusy amunicji wpływają na POSowe działa ?

2. Jakie działa będą optymalne dla średniego POSa Caldari umieszczonego w C2 ?

Zastanawiam się nad Medium Artillery Battery oraz Medium AutoCannon Battery. W związku z brakiem wiedzy odnośnie punktu pierwszego, jaką amunicję wybrać, jeżeli ów wybór będzie odpowiedni.


5
NoobGarten / Uruchamianie uszkodzonej obrony POSa.
« dnia: Wrzesień 20, 2013, 16:46:20 »

Posiadamy POSa w WH. Niedawno ostrzelano kilka naszych struktur obronnych, jednak sam POS nie został zaatakowany. Uszkodzone moduły przeszły do stanu "Incapacitated". Po naprawieniu armora nadal nie można uruchomić struktur, mimo że poziom Shield/Armor/Hull wynosi 100 %. Ktoś wie jak odpalić naprawione systemy ?

 :)

6
NoobGarten / Problem z wydajnością w Planetary Interaction.
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 16:13:45 »

Niedawno postanowiłem zorganizować linię produkcyjną przy wykorzystaniu Planetary Interaction. Na czterech planetach zbudowałem identycznie skonfigurowany zestaw :

- Command Center
- Launchpad
- 6x Basic Industry Facility
- Extractor Control Unit

Problem w tym, że na trzech planetach produkuję 1100-1200 jednostek (np. Silicon) w danym okresie czasu, natomiast czwarta planeta w tym samym czasie wytwarza jedynie 400 jednostek (konkretnie Biomass). Mimo, iż poziom wydobycia jest porównywalny, a czasami nawet wyższy w porównaniu z pozostałymi planetami.

Zauważyłem również, że statystyki Extractora dla Biomass są znacznie niższe, choć przewidywane wydobycie jest porównywalne z innymi planetami.

Current Cycle Output : 3679 (dla Biomass) / 13582 (np. Noble Gas)
Routes : 6901 (dla Biomass) / 18412 (np. Noble Gas)


Ktoś może podpowiedzieć dlaczego tak się dzieje ?


7
Off Topic / CISPA przegłosowane.
« dnia: Kwiecień 23, 2013, 10:38:36 »

Cyber Intelligence Sharing and Protection Act, czyli CISPA, to propozycja prawa w Stanach Zjednoczonych, która pozwoliłaby między innymi na udostępnianie informacji o ruchu w Internecie między niektórymi prywatnymi firmami i organizacjami rządowymi.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cyber_Intelligence_Sharing_and_Protection_Act


Kilka dni temu projekt ten został przyjęty przez Amerykańską Izbę Reprezentantów. Co ciekawe, media nie poświęciły tematowi wiele uwagi, ponieważ na pierwszym planie były informacje przekazywane z Bostonu.


8
PVP / Serwis Massively prezentuje fity PVP.
« dnia: Styczeń 14, 2013, 12:40:03 »

Serwis Massively zaproponował kilka fitów PVP dla krążowników Caldarii :

http://massively.joystiq.com/2013/01/13/eve-evolved-fitting-caldari-cruisers-for-pvp-in-retribution/

Natomiast nieco wcześniej przygotowano podobny artykuł dotyczący cruiserów Minmatar :

http://massively.joystiq.com/2013/01/06/eve-evolved-fitting-minmatar-cruisers-for-pvp-in-retribution/


9
Inne gry / Hawken
« dnia: Wrzesień 26, 2012, 21:13:07 »

Nareszcie dostałem zaproszenie do Hawken...


Zgłoszenia do Alpha i Bety należy zgłaszać tutaj : http://www.playhawken.com/home/


Muszę powiedzieć, że MechWarrior i Hawken to zupełnie dwa różne światy. W tym pierwszym położono większy nacisk na symulację ogromnej maszyny oraz jej podsystemów. To również więcej taktyki i planowania konfiguracji własnego mecha. To także bardzo dobry silnik CryEngine3.

Natomiast Hawken to zdecydowanie bardziej dynamiczny i zręcznościowy model gry. Możliwości konfiguracji własnej maszyny również są skromniejsze, ale już teraz dodano opcję malowania i wyboru wyglądu poszczególnych elementów mecha. To także znacznie bardziej rozbudowany system "umiejętności", w porównaniu do MechWarrior.

Jeśli chodzi o samą rozgrywkę, to jest równie wciagająca. Lekkie maszynki są szalenie zwrotne i delikatne, natomiast ciężkie molochy pilotuje się zupełnie inaczej. Dodano możliwość naprawy bezpośrednio na polu walki, z początku pomyślałem - przegięcie. Ale okazuje się, że choć to przydatna opcja, to jednak nie tak łatwo z niej skorzystać.

Obecnie dostępne są dwa tryby : Deathmatch oraz Team Deathmatch. Ikonka z trybem Assault jest nieaktywna, a właściwie otwiera formularz zbierania opinii. Natomiast jeśli chodzi o grafikę, Hawken prezentuje się świetnie.

Moim zdaniem, tytuł wart uwagi.


10
Inne gry / Black Prophecy Tactics: Nexus Conflict
« dnia: Lipiec 19, 2012, 18:14:37 »

Obecnie trwa Closed Beta produkcji opartej na silniku Unity. Gra tytułem nawiązuje do Black Prophecy, jednak w odróżnieniu od PH, tutaj dowodzimy większymi okrętami - Od fregaty do lotniskowca. Graficznie wygląda to dość skromnie, przynajmniej na filmikach, które miałem okazję obejrzeć, ale nie samą grafiką człowiek żyje.


Strona gry : http://nexusconflict.gamigo.com/en/news/


Strony: [1]