Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Anthar w Maj 19, 2014, 09:48:05

Tytuł: Sugestie dla CCP
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Maj 19, 2014, 09:48:05
Powitac!

Jest nas troche jesli chodzi o polskie community i moze bysmy to w jakis uzyteczny sposob wykorzystali.
Przy liczbie osob jakie mamy tutaj tak namietnie obrzucajacych sie g... blotem - mozna byloby sklecic grupe ktora jest w sensowny sposob zebrac jakis sensowny pomysl i lobbowac go na glownym forum.

Odrazu powiem, ze sie da.
Wystarczy w odpowiednim momencie uderzyc i trzymac topic doc dlugo w kregu zainteresowania, aby ktos z Dev'ow sie tym zainteresowal.

Przy ilosci spamu jaki umieszczam na forum CCP z mojej strony udalo sie przepchac 1 zmiane i 1 mocniej zainteresowac DEV'a.

Pierwsza to zwiekszenie ilosci klonow i skrocenie czasu ktory jest potrzebny na przeskok miedzy nimi.
*tak mozecie za to mnie nienawidzic , chociaz pomysl nie jest nowy  ani moj , wiem ze na mojej sugestii bazowali

Druga rzecz, ktora prawdopodobnie ujrzy swiatlo dzienne to zwiekszenie ilosci WH pomiedzy Null a Null przenaczonych dla malych gangow. Czyli bardzo duza calkowita nosnosc , ale zarazem mala masa maksymalna dla pojedynczego statku.

Tytuł: Odp: Sugestie dla CCP
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Maj 19, 2014, 09:50:14
Nie postujac wczesniejszych pomyslow :
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=460928
Tytuł: Odp: Sugestie dla CCP
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Maj 19, 2014, 10:37:55
Pierwsza to zwiekszenie ilosci klonow i skrocenie czasu ktory jest potrzebny na przeskok miedzy nimi.
(http://pl.memgenerator.pl/mem-image/apage-satana-pl-000000)

Druga rzecz, ktora prawdopodobnie ujrzy swiatlo dzienne to zwiekszenie ilosci WH pomiedzy Null a Null przenaczonych dla malych gangow. Czyli bardzo duza calkowita nosnosc , ale zarazem mala masa maksymalna dla pojedynczego statku.

Myślę że nie przemyślałeś pomysłu. Na papierze fajnie, tylko że o ile przewalanie statyka w dziurze w której mieszkasz w poszukiwaniu fajnego 0.0 jest uciążliwe, o tyle latanie po całym regionie żeby coś wyszukać będzie w najlepszym wypadku upierdliwe. Cała euforia skończy się po tygodniu gdy każdy będzie dostawał spazmów na widok ekranu skanowania.
Tytuł: Odp: Sugestie dla CCP
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Maj 19, 2014, 11:07:20


Myślę że nie przemyślałeś pomysłu. Na papierze fajnie, tylko że o ile przewalanie statyka w dziurze w której mieszkasz w poszukiwaniu fajnego 0.0 jest uciążliwe, o tyle latanie po całym regionie żeby coś wyszukać będzie w najlepszym wypadku upierdliwe. Cała euforia skończy się po tygodniu gdy każdy będzie dostawał spazmów na widok ekranu skanowania.
Istnieją grupy, które tak funkcjonują od miesięcy, jak np. Turn Left.
Tytuł: Odp: Sugestie dla CCP
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Maj 19, 2014, 11:30:51
Chyba nikt nie doczytal.
Post CCP :
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=344290&find=unread
Moj post:
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=4591638#post4591638
Tytuł: Odp: Sugestie dla CCP
Wiadomość wysłana przez: [NAUKE] Son of Rainbow w Maj 20, 2014, 00:44:21
Ponad miesiąc temu wszystkie FW się zjednoczyły pod jednym tematem nie mam go w linkach tutaj jedynie w grze ale chciałbym się wypowiedzieć na temat zmian w milicji. Pierwszy raz widziałem by milicje wrogie sobie zjednoczyły się pod jedną sprawą.

Chcieliśmy:
1) Powiększenia możliwości wlotu na plexy by bawić się większymi statkami,
2) By neuty po wleceniu na plexy milicyjne dostawali suspecta jak powinni, a nie że turysta fika a nam SS spada,
3) By w końcu WCS nie działały na plexach zmuszając farmerów do walki,
4) By cloak nie działał na plexie.

Co otrzymaliśmy:

Punkt 4 zapewniony i to uszanowali w sumie bez punktu 3 to dużo nie zmieni ale w końcu coś ... ale tak naprawdę nam zrobili bardzo niemiłą rzecz - mianowicie:

1) w trakcie walki powiedzmy, że wlatuje na novice (tam może wlecieć tylko fryta t1 i frakcyjna) i chce ubić noobka - jeśli to wrogi system to jeśli będę go bił to zespawnują się wrogie raty (tego teraz nie ma) - czasem walka 1na1 u nas nawet dość częsta może spotkać się z przegraną lepszego bo raty go delikatnie ale jednak klepały no k.....
2) raty będą miały większe hp mniej będą biły może być ich więcej - a może tak w końcu wrócić do FW jako miejsca gdzie można posmagać się czymś większym ale bez odzewu z CCP
3) najgorsze będzie dodatkowy plex dający kilkanaście procent do systemu, w którym będzie zrobiony niby rzadki .. ale przejmowanie systemów przez randomów może być częstsze a ja np tam gdzie żyje nie mam obsadzonego całego TZ. I co mam alliance ze stosunkowo dużym online, pójdziemy spać i rano co ... dobrze jeśli dopiero nas zaczęli bić a nie kończą. Co całe FW ma się przenieść do nie FW low czy do hi gdzie ci, którzy latają dla FW a nie dla farmy nie mają większego dostępu?


Zatem prosząc się o zmiany dostaliśmy tak naprawdę prztyczka w nos. Jestem jak najbardziej za mobilizacją tutaj dla celów uprawnienia gry, by sprawiała nam więcej przyjemności tylko bez takich numerów jakie np nam odwinęli.

I na koniec meritum. Nie piszę na forum ogólnym głównie przez masę osób skandującą każdą nawet najbardziej ch..... zmianę. Jeśli będziecie zaczynać jakiś temat i będziecie potrzebować wsparcia w zmianach w null, WH, hi etc to mam dużo aktywnych i z chęcią wesprę sprawę.
Tytuł: Odp: Sugestie dla CCP
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Maj 20, 2014, 19:16:12
Wyjebać LP z plexów, podnieść za ubicie WT.

FW fixed.
Tytuł: Odp: Sugestie dla CCP
Wiadomość wysłana przez: Jakub Trokowski w Maj 20, 2014, 20:52:59
(http://s22.postimg.org/kyh428qyp/awesome_post.png)

I was there, więc wiem, że Theronth ma rację.
Tytuł: Odp: Sugestie dla CCP
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 21, 2014, 00:22:21
A może po prostu pies ganiał FW i zajmiemy się sovem w 0.0? Ile od 2010 zrobiono dla FW, a ile dla 0.0?
Tytuł: Odp: Sugestie dla CCP
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 21, 2014, 00:30:03
Odpowiedź obu stron bedzie ta sam a różniąca się jedynie mniej lub bardziej cenzuralną formą: "za mało"
Tytuł: Odp: Sugestie dla CCP
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Maj 21, 2014, 08:39:26
Ja jakis czas temu proponowalem takie cos.
Ogolne zalozenie FW dla nadej nacji odbywa sie w 3-4 systemach , a nie wszystkich.
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&find=unread&t=344994

Cytuj
Goal is simple: Promote more PVP in FW rather than safe plex farming.

How: Make FW offensive work like the Sansha incursions, except it is initiated by a players.

Create something similar to the SBU in SOV warfare.
In order to start FW offensive you need to place this structure near system Ihub and guard it until it becomes online.
(area around this structure became the first complex in the system, and LP gains can be achieved there)
Defending NPC faction ships will try to destroy it , and of course other FW capsulers

After this structure becomes online , for next 5 days system spawns FW complexes.
Players from both factions have to defend or attack them in order to get LP points.

System is being won by a side that will get more of those complexes won.
Still timer on each complex will be at least 30min until some objective can be achieved.

LP gains are only when you are inside this complex.
You get them from killing Defending NPC and players , and for sitting (uncloaked) in this complex.

LP gains from being in complex are bonused by 25% if the complex is won.
So for example you where for 5 minutes on this complex - you get 500lp , but the complex is won so you get extra 25% LP

Pirates - this is lowsec after all.

Un-associated players in the complex that will take ANY action against FW player will be attacked by a local militia ships that will scram/neut/web and deal much grater DPS to this player , this response will be instant if a player with negative security status will land on complex.
Tytuł: Odp: Sugestie dla CCP
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Maj 21, 2014, 10:17:13
Zamiast niepotrzebnie komplikować i udziwniać, może po prostu zostawić to co mamy ze stacjami niewpuszczającymi WT, a resztę farmerskiego gówna wyjebać?

Kiedyś ludzie też przejmowali systemy, pomimo że nie dostawali z tego tytułu nic poza zmianą kilku pikseli na mapie, a i o pvp nie było trudno. Ja rozumiem, że FW to miał być taki 'stepping stone' dla 0.0, ale dlaczego do cholery musieli wrzucić farmerską marchew na lowsecową pvp pizzę?
Tytuł: Odp: Sugestie dla CCP
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Maj 21, 2014, 10:23:51
Zamiast niepotrzebnie komplikować i udziwniać, może po prostu zostawić to co mamy ze stacjami niewpuszczającymi WT, a resztę farmerskiego gówna wyjebać?

Kiedyś ludzie też przejmowali systemy, pomimo że nie dostawali z tego tytułu nic poza zmianą kilku pikseli na mapie, a i o pvp nie było trudno. Ja rozumiem, że FW to miał być taki 'stepping stone' dla 0.0, ale dlaczego do cholery musieli wrzucić farmerską marchew na lowsecową pvp pizzę?

Bo to sciagnelo im dodatkowych graczy.
CCP nie zalezy na Tobie , serio.
Jesli mieliby pewni, ze za kazdego zbanowanego pirata mieliby 2x tyle samo kont PVE, ktore beda placic za subskrypcje to bez wachania zrobili by z EVE : Plex Mining Online.

Nie chodzi mi teraz o zrobienie z FW wstepu do Sova, lecz o to aby skupic graczy FW w malej liczbie systemu.
Jesli pilot z danej frakcji bedzie mogl zarobic LP w 3-4 systemach ... w ktorych gracz z przeciwnej frakcji moze rowniez tylko moze je zarobic - to najzwyczajniej w swiecie musieliby sie bic.

Teraz z tego co widze to FW polega na 95% osob z jednej milicji i 5% neutow.
Tytuł: Odp: Sugestie dla CCP
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Maj 21, 2014, 16:42:28
O sovie w 0.0 nic nie powiem. Szczerze czekam na zmianę w mechanice, która zmusi tę całą rzeszę niedzielnych płochliwych farmerów do wiązania się walką.

Wyjebać LP z plexów, podnieść za ubicie WT.

FW fixed.
Good choice. "podnieść za ubicie WT" znacznie. Przydał by się odpowiednik ISK-owej wartości zniszczonej maszyny przeliczony na LP-ki, podzielony po równo na agresorów biorących udział w akcji. Czyli ile wart był statek, tyle reward. Dla przeciwdziałania zarabianiu na niszczeniu stastku swojego alta można nieco obniżyć przelicznik na LP-ki.

Suspect dla neutów, niedziałający WCS i inne (post Rainbow-a) to też dążenie do tego, żeby było więcej łatwego PVP. Ale o to w tym wszystkim chodzi i tego bym oczekiwał.
Tytuł: Odp: Sugestie dla CCP
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Maj 22, 2014, 10:18:25
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=346395&find=unread

Powiazanie zuzycia paliwa z wielkoscia statku.

Prosze o wsparcie.
Podoba sie pomysl - like , oraz post, aby utrzymac topik w gorze.
Nie podoba sie pomysl - informacja dlaczego.
Tytuł: Odp: Sugestie dla CCP
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Maj 22, 2014, 22:29:24
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=346395&find=unread

Powiazanie zuzycia paliwa z wielkoscia statku.

Prosze o wsparcie.
Podoba sie pomysl - like , oraz post, aby utrzymac topik w gorze.
Nie podoba sie pomysl - informacja dlaczego.
Trzym ten topik, akurat ten ficzer poprawia realizm :D