Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Pol Kent w Październik 01, 2014, 20:01:05

Tytuł: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Październik 01, 2014, 20:01:05
CCP zaczyna mieszać  :P
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/long-distance-travel-changes-inbound/
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Październik 01, 2014, 20:14:13
Już widzę te kolejki podczas przelotów z jednego huba do drugiego z powodu tego całego zmęczenia... Kutang Klan zapewne już się cieszy  >:D ;D
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Październik 01, 2014, 20:38:01
Kutang Klan w ogóle żyje?

@OP: Wiesz że zmiany są dobre, gdy w godzinę po wypuszczeniu devbloga masz 75 stron płaczu od CFC, n3 i PL.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Październik 01, 2014, 21:10:17
widać światełko w tunelu
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Październik 01, 2014, 21:52:20
A mnie się ta propozycja średnio podoba, głównie ze względu na to:
Cytuj
Almost all jump-capable ships will have their range reduced to 5 LY after skills

Czyli będę miał bezużytecznego thannego. Carrier zamiast służyć za narzędzie do transportowania mniejszych jednostek będzie robił za pomnik przyrody. Fajnie, że kombinują nad zmniejszeniem roli capsów w bitwach, tylko czemu redukują do 1/3 zasięg wszystkiego co lata skokami.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: xanowron w Październik 01, 2014, 22:01:25
A mnie się ta propozycja średnio podoba, głównie ze względu na to:
Czyli będę miał bezużytecznego thannego. Carrier zamiast służyć za narzędzie do transportowania mniejszych jednostek będzie robił za pomnik przyrody. Fajnie, że kombinują nad zmniejszeniem roli capsów w bitwach, tylko czemu redukują do 1/3 zasięg wszystkiego co lata skokami.

Przecież zmniejszenie zasięgu skoku carriera to bardzo ważny element zmniejszania roli capsów w bitkach. Carrier nadal będzie służył jako taksówka tylko nie będzie tak wygodny jak kiedyś. Dla mnie mała cena za 50 stron płaczu CFC/NC/PL na forum eve :)
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Październik 01, 2014, 22:03:46
niech ktoś sprawdzi czy przypadkiem cała mapa low/null EVE nie zapłoneła od cyno po tym poście CCP...
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Dux w Październik 01, 2014, 22:05:52
Kutang Klan w ogóle żyje?

Niet. Z końcem czerwca poszedł w pizdu, ciul wie czemu. Kasa na walecie na opłaty za sojusz była , ale i tak dziada skasowało.  :-*
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Październik 01, 2014, 22:22:31
Ja bym te kary jeszcze podkręcił żeby dało się zrobić 2, góra 3 skoki dziennie. Ogólnie bardzo ładne i eleganckie rozwiązanie wymyślili.

Cytuj
Can supers use gates after this change?
Yes.

A to dobre :o
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Październik 01, 2014, 22:32:36
Przecież zmniejszenie zasięgu skoku carriera to bardzo ważny element zmniejszania roli capsów w bitkach. Carrier nadal będzie służył jako taksówka tylko nie będzie tak wygodny jak kiedyś. Dla mnie mała cena za 50 stron płaczu CFC/NC/PL na forum eve :)

IMO to w ogóle jest błędny kierunek. W zasadzie nie rozwiązuje to problemu.

CCP na początku, jak w każdym innym MMO stworzyło system pvp na zasadzie papier-nożyce-kamień (upraszczając oczywiście mocno temat). Tak więc, flotę fregat zabijesz flotą desek, flotę desek zabijesz cruzami, flotę cruzów.... i tak dalej. Problem się robi przy flocie capsów, którą da się zwalczyć w zasadzie tylko większą flotą capsów. To może by tak zamknąć koło i dać np. bomberom bonusy do strzelania do capitali?

To tylko sugestia, równie dobrze może to być każdy inny statek. Chodzi tylko o to, by dużo tanich i delikatnych jednostek było w stanie zestrzelić szybko duży i drogi statek. Z jednej strony angażujesz dużo pilotów, z drugiej dużo isków, sprawiedliwie.

Do czego to prowadzi? FC nie wystawi tak lekko do bitwy X00 carrierów, jeśli zmiecie mu to z łatwością flota fregat, nawet przy stosunku zestrzeleń 20 do 1. Zaczyna się kombinowanie. Potrzebna będzie bardziej zróżnicowana kompozycja floty, osłona cruzów, desek itp. Flota zaczyna się rozdrabniać z powodu ograniczonego zasobu pilotów, więcej skilla mniej omg call friends WIN button

To co proponuje ccp nie sprawia, że capsy będą robić mniejszą rzeźnię, tylko że nieco trudniej będzie je zgromadzić w konkretnym miejscu na czas. Alty do skoków i zapasowe capsy rozlokowane w odpowiednich miejscach rozwiążą i ten problem. W końcu pokusa użycia jest zbyt duża, żeby się tak po prostu poddać.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Październik 01, 2014, 22:41:22
IMO to w ogóle jest błędny kierunek. W zasadzie nie rozwiązuje to problemu.

Pamiętaj że to jest pierwsza propozycja i będą kolejne. Problemem jest łatwość przerzucania ścier.. pilotów z jednego końca mapy na drugą. To prowadzi do cholernego zmniejszenia tej gry i wyrzucenia każdego małego ally z mapy sova.

W tym momencie to się w zasadzie kończy. Potrzeba będzie jeszcze cudu w postaci kilku ogarniętych gruch chcących zająć jakieś tereny dla siebie. Kilka timerów w kilku regionach powoduje że to zwyczajnie nie jest do obronienia. Supery? Będą stacjonować w deklein jebiąc sanctumy, z całą pewnością nie będą tak często dropowane na bitwy jak to ma miejsce dziś.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: WhiteCat w Październik 01, 2014, 23:12:34
Cytuj
We are going to allow capital ships to use gates in lowsec/nullsec

Skończy się na tym, że floty kapsli będą skakać w obrębie regionu, a dalsze skoki między regionami będą po bramach.

No i nie będzie już takich "geograficznych" przeszkód w inwazjach
http://evemaps.dotlan.net/jump/Thanatos,555/TCAG-3:G-M4GK
http://evemaps.dotlan.net/jump/Thanatos,555/SF-XJS:HB-5L3

Tylko do tego potrzeba sensowego rozwiązania jeżeli chodzi o null i kwestie podbijania sova, bo małe grupy nadal będą mięć problem z połową, albo nawet ćwiartką siły kapitalowej dużego bloku broniącego kilku timerów naraz. Do tego dochodzi jeszcze możliwość posiadania kapsli w kilku miejscach i szybkiego skakania między nimi dzięki JC (do skilowania czego będzie zapewne przywiązywana teraz większa waga)
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Październik 02, 2014, 00:21:14
jeśli to przejdzie to zabili nullsec całkiem,
zgoda że to jedna ze zmian które wprowadzą,
ale teraz floty capsli będą stacjonowały wg. skutecznej granicy zasięgu skoku przeciwnika z lowseca który jest w zasięgu,
żeby pokryć wszystkie trzeba być może flotę podzielić, super, ale PO CO?
po co bronić timerów jeśli można 5 dni później wskoczyć tam całą siłą i wszystko wyprostować?

R.I.P. Nullsec EVE

problemem nie jest mobilność capsli/superów tylko ich ilość albo jak kto woli balans subcaps vs caps, jeśli carrier może zabrać (nie pamiętam ile, 7?) bsów na pokład to ta ilość powinna być w stanie go zabić, i to dość szybko szybko, jeśli super bierze na pokład 70 bsów to niech te 70 bsów zabija go tak samo szybko, itd... proste jak budowa cepa.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Nosum Hseebnrido w Październik 02, 2014, 01:08:53
Turówke robią z tej evki, no chyba że ludzie będą używać altów żeby oszukać timery na jump.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 02, 2014, 02:49:27
Cytuj
problemem nie jest mobilność capsli/superów tylko ich ilość albo jak kto woli balans subcaps vs caps, jeśli carrier może zabrać (nie pamiętam ile, 7?) bsów na pokład to ta ilość powinna być w stanie go zabić, i to dość szybko szybko, jeśli super bierze na pokład 70 bsów to niech te 70 bsów zabija go tak samo szybko, itd... proste jak budowa cepa.
Nie wiem jak supery, ale zwykłe lotnisko bierze na pokład 2 bs (jeśli bierze macha to jednego bs i jakąś drobnicę)
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Gaunt w Październik 02, 2014, 03:15:47
Panowie, wiadomo, że to nie daje wam od razu fixa gry oraz nullseca.

To są początki :small steps:, od czegoś trzeba zacząć, swoją drogą ile razy wałkowaliśmy ograniczenie jumpa superom i capslom, nawet na centrali
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Centurion w Październik 02, 2014, 07:25:48
Cytuj
50 stron płaczu CFC/NC/PL na forum eve

Ta zmiana musi być dobra ;D
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Październik 02, 2014, 07:42:57
po co bronić timerów jeśli można 5 dni później wskoczyć tam całą siłą i wszystko wyprostować?

I jak będziesz prostował sprawy gdzieś tam to w domku będziesz miał kolejne timery :P
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: sneer w Październik 02, 2014, 08:40:50
przyznam że az jestem ciekaw zmian
i jestem zdania ze to ten etap ze trzeba aplikowac lekarstwa i nieprzetestowane i i drastyczne i niekoniecznie łagodne
jest duza szansa ze im wieksza organizacja tym wieksza szansa na niedopilnowanie czesci terenu i prawdopodobienstwo rozpadu organizacji
a to akurat dobre by było
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Październik 02, 2014, 09:13:17
Biorąc pod uwagę, że aktualny stan uważam za etap "gorzej być nie może", to te zmiany są naprawdę krokiem w dobrym kierunku. Jasne, że wymagają dopracowania i niektóre z nich są z dupy (patrz nerf BO), ale myślę, że CCP już dało znać, że cześć z nich jest w stanie przemyśleć (właśnie BO na przykład). I tak, dla tego posta warto:
Cytuj
Makalu Zarya
Habitual Euthanasia
Pandemic Legion

o7 eve and thanks for all the fish, it's been fun.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Październik 02, 2014, 09:43:04
Biorąc pod uwagę, że aktualny stan uważam za etap "gorzej być nie może", to te zmiany są naprawdę krokiem w dobrym kierunku. Jasne, że wymagają dopracowania i niektóre z nich są z dupy (patrz nerf BO), ale myślę, że CCP już dało znać, że cześć z nich jest w stanie przemyśleć (właśnie BO na przykład). I tak, dla tego posta warto:

Aż mi się ten utwór przypomniał :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-4VtiSdpAqI[/youtube]
A tak poza tym: cieszę się, że coś się w końcu dzieje jeśli chodzi o skucie tego całego null-betonu. :)
Czemu tak nie może być w polskiej polityce?...
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Październik 02, 2014, 10:18:14
Rozwiązanie problemu fatigue do transportu pilotów są dwa: proste i skomplikowane:
Proste - jak Ciebie stać to kupujesz capsa/capsy i trzymasz w interesujących Ciebie regionach, a pomiędzy nimi przemieszczasz się tradycyjnie (lecąc subcapsem albo JC). Capsy są obecnie relatywnie tanie.
Skomplikowane - jak Ciebie nie stać na posiadanie własnej floty kilku-kilkunastu capsów - bierzesz pilota (albo 2-3) capsów, który służy TYLKO do podróżowania po mapie i rozmieszczasz je w strategicznych miejscach na mapie. Twój main czeka aż sprzęt dotrze na miejsce po czym robi JC i odbiera sprzęt.

CCP wymyśliło sposób na zwiększenie ilości subskrypcji jednocześnie dając to o co prosili gracze od dłuższego czasu - zmniejszenia mobilności flot capsów i supercapsów. Możecie zacząć odliczanie do kolejnego wzrostu cen PLEXów.  8)
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Październik 02, 2014, 12:01:43
Jak capsy będą skakać przez bramy to ich mobilność zostanie delikatnie z nerfiona, ale ma szanse generować killmejle.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Październik 02, 2014, 12:03:46
Rozwiązanie problemu fatigue do transportu pilotów są dwa: proste i skomplikowane:
Proste - jak Ciebie stać to kupujesz capsa/capsy i trzymasz w interesujących Ciebie regionach, a pomiędzy nimi przemieszczasz się tradycyjnie (lecąc subcapsem albo JC). Capsy są obecnie relatywnie tanie.
Skomplikowane - jak Ciebie nie stać na posiadanie własnej floty kilku-kilkunastu capsów - bierzesz pilota (albo 2-3) capsów, który służy TYLKO do podróżowania po mapie i rozmieszczasz je w strategicznych miejscach na mapie. Twój main czeka aż sprzęt dotrze na miejsce po czym robi JC i odbiera sprzęt.

CCP wymyśliło sposób na zwiększenie ilości subskrypcji jednocześnie dając to o co prosili gracze od dłuższego czasu - zmniejszenia mobilności flot capsów i supercapsów. Możecie zacząć odliczanie do kolejnego wzrostu cen PLEXów.  8)

A jak dokładnie zamierzasz trzymać capsy w regionach z hostile sovem? Oczywiście zakładamy że nie wprowadzą jeszcze wkrótce tego pomysłu w z NPC systemami w każdym null regionie.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Październik 02, 2014, 12:22:12
A jak dokładnie zamierzasz trzymać capsy w regionach z hostile sovem? Oczywiście zakładamy że nie wprowadzą jeszcze wkrótce tego pomysłu w z NPC systemami w każdym null regionie.
Logoffsky ? Nie wiem jak teraz ale kiedyś podróżowało się głównie używając systemów ze stacjami i raczej przelot z jednego krańca EVE na drugi nie odbywał się z wykorzystaniem null, a raczej low, gdzie stacji NPC jest zatrzęsienie. Zauważ, że problem dokowania w najgorszym razie wydłuża trasę (i potencjalnie fatigue), ale nie powoduje, że nie jest to możliwe do przeprowadzenia.
Ponadto trzymając capsa w pobliskim low jedynie niewielka ilość systemów pozostaje poza zasięgiem sensowego timera fatigue, a od atakującego w zasadzie wymaga tylko zaplanowania akcji z odpowiednim wyprzedzeniem.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Październik 02, 2014, 13:04:34
Dormio niby to proste ale im więcej zmiennych tym większe pole do popisu ma prawo Murphiego.
Poza tym, w teorii wszystko jest proste, 3/4 eve to świetni stratedzy i pvperzy... na papierze ;)
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Październik 02, 2014, 13:36:25
Tyle lat potrzebowali żeby dojść do tego, że taki system skakania capitali jest do zadka ...
Gdzie te czasy gdzie nie było cyno, jb i latało się 200j dziennie bez warpa na 0 :)
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Październik 02, 2014, 15:26:18
Tyle lat potrzebowali żeby dojść do tego, że taki system skakania capitali jest do zadka ...
Gdzie te czasy gdzie nie było cyno, jb i latało się 200j dziennie bez warpa na 0 :)

I było to zajebiście emocjonujące prawda? (nie bardzo).
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Październik 03, 2014, 08:04:17
I było to zajebiście emocjonujące prawda? (nie bardzo).

A emocjonująco jest jak Ci w ciągu godziny na łeb zwala się każdy caps po tej stronie galaktyki? Brałeś Ty kiedyś udział w bitkach bez hotdropowania blobów i capsów? Zapomniałeś już jak fajnie się walczy na bramach?

Btw 250 stron płaczu.. Najlepszy dev blog ever.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Xeovar w Październik 03, 2014, 08:24:58
Btw 250 stron płaczu.. Najlepszy dev blog ever.

+1. Pure awesomeness, 5k postów i leci. Zdecydowanie dobry ruch :)
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Dux w Październik 03, 2014, 08:33:02
No wątek już ma przeszło 5 tys. postów. Pewnie nawet Onet im zazdrości ;D
Szkoda, że przy okazji nie uwalili tych capsów dodatkowo w sposób, którego rezultat wskazał Lt Rook, plus dżampklony. Toć byłby totalny emo rage już  8)

BTW. Czy te zmiany, które przecież uderzą w logistykę, nie są wreszcie jakąś realną szansą na "odjitowanie" rynku EVE? Skoro teraz trzeba będzie sobie dobrze liczyć, czy opłaca się skakać aż tak daleko, to czy ludziska nie zaczną częściej szukać drogi do najbliższego huba, a nie koniecznie Jita? Skoro skakać będzie trudno, ale JFem łatwiej, to czy nie znajdą się tacy, którzy spróbują w ten sposób tworzyć (lub też bardziej rozwinąć) rynek na miejscu, bo więcej ludzików będzie wolało zapłacić trochę więcej (sprzedać za trochę mniej) niż wyrabiać kilometry do hajseka?
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Centurion w Październik 03, 2014, 08:35:01
Miejmy nadzieję, że nie wymiękną pod wpływem hejtu na forum i się nie wycofają ze zmian.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Październik 03, 2014, 10:19:54
Wracasz Centurion, bo robię miejsce dla nowych i nie wiem co z Tobą począć  :-*
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Centurion w Październik 03, 2014, 10:39:44
Być może, weź mi wyślij PM gdzie cię mogę złapać na tsie jakimś ogólnodostępnym to pagadi jak sytuacja wygląda ;)
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Xeovar w Październik 03, 2014, 10:55:44
Być może, weź mi wyślij PM gdzie cię mogę złapać na tsie jakimś ogólnodostępnym to pagadi jak sytuacja wygląda ;)

/me przeciera oczy ze zdumienia...
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Centurion w Październik 03, 2014, 11:02:56
Nie przecieraj oczu tylko tyle 'łychy' nie chlej to może będziesz lepiej widzieć :P
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Xeovar w Październik 03, 2014, 12:10:36
Nie przecieraj oczu tylko tyle 'łychy' nie chlej to może będziesz lepiej widzieć :P

Ej, pije łychę nie metanol, widzę dobrze, tylko nie wierzę własnym oczom :P
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Zwami w Październik 03, 2014, 12:22:41
"Does a titan providing a bridge gain fatigue when people jump through it?
No. Only if the titan itself jumps."

co te ich zmiany właściwie wnoszą do rozgrywki pvp poza nerfem eko dla najmnijeszych?
ostatni fun w grze zabijają - polatanie sobie po tym skostniałym świecie eve capslem...
najpierw zajebali solo pvp, teraz zajebują tych co solo trzepią iski - tyle ich mądrych zmian :).
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Październik 03, 2014, 12:30:06
"Does a titan providing a bridge gain fatigue when people jump through it?
No. Only if the titan itself jumps."

co te ich zmiany właściwie wnoszą do rozgrywki pvp poza nerfem eko dla najmnijeszych?
ostatni fun w grze zabijają - polatanie sobie po tym skostniałym świecie eve capslem...
najpierw zajebali solo pvp, teraz zajebują tych co solo trzepią iski - tyle ich mądrych zmian :).

(http://m.memegen.com/z22e8t.jpg)
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Październik 03, 2014, 13:10:52
"Does a titan providing a bridge gain fatigue when people jump through it?
No. Only if the titan itself jumps."

co te ich zmiany właściwie wnoszą do rozgrywki pvp poza nerfem eko dla najmnijeszych?
ostatni fun w grze zabijają - polatanie sobie po tym skostniałym świecie eve capslem...
najpierw zajebali solo pvp, teraz zajebują tych co solo trzepią iski - tyle ich mądrych zmian :).

(http://img.hopaj.pl/images/6/d/6d7d1028b0d661de28821d21bc3ce717.jpg)
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Październik 03, 2014, 13:54:20
"Does a titan providing a bridge gain fatigue when people jump through it?
No. Only if the titan itself jumps."

co te ich zmiany właściwie wnoszą do rozgrywki pvp poza nerfem eko dla najmnijeszych?
ostatni fun w grze zabijają - polatanie sobie po tym skostniałym świecie eve capslem...
najpierw zajebali solo pvp, teraz zajebują tych co solo trzepią iski - tyle ich mądrych zmian :).
Wrecz przeciwnie teraz wszystko odzyje.
Pogralbys troche to zobaczyl bys cuda w stylu 30 matek hotdropujacych T1 Cruza w lowsecu.
Tudziez Tidi 10% ktore i tak nic nie daje.
Wskakujesz dredem do systemu i nic nie mozesz zrobic , nawet wyskoczyc majac capa itd itd.
Tudziez bitki po 2-3 tys osob podczas ktorych bedac caly czas na gridzie oraz bez przerwy strzelajac w cele  ... gdzie zuzyles 30 sztuk amunicji w kazdym dzialku, czasem nawet nie musiales przeladowac.

Lub moment gdy NC lub PL ( cfc rownierz ) wrzuca na grida tyle slowcatow, ze aby moc przebic sie przez ich tanka potrzebujesz 700+ alfa maelstormow ... gdyz dzieki temu mozesz te capsle zalfowac.

Teraz jest szansa na zmiane, szczegolnie ze jest to jedna z wielu zmian.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Październik 03, 2014, 14:12:15
I było to zajebiście emocjonujące prawda? (nie bardzo).

Nawet nie masz pojęcia jak bardzo. Nie napisałem przecież ile mieliśmy po drodze walk z przeciwnikami. Ale najlepiej jest potrollować co? Goon forever hehe.
Już nie będę wspominał jak wyglądała ekonomia/huby/produkcja i przerzut rzeczy w 0.0 przed wprowadzeniem cudownego cyno :D
Tak samo wprowadzenie jump clonów.
o/
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Październik 03, 2014, 20:37:03
Ok, ktoś to podesłał na FB, tak żeby łatwiej zrozumieć o co kaman z tym zmęczeniem ;)
(https://i.imgur.com/y1hE054.jpg)
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Jakub Trokowski w Październik 03, 2014, 21:58:10
A weź idź!
Człowiek po latach namów zaczyna skillować kapsle, a tu taki numer!
To ile tych cyno-altów trzeba teraz robić?!
Chromolę takie granie!

IB4: it is my stuff, you can't has it


(Dżołk, ofc, gram dalej.)
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Październik 04, 2014, 09:26:58
Nawet nie masz pojęcia jak bardzo. Nie napisałem przecież ile mieliśmy po drodze walk z przeciwnikami. Ale najlepiej jest potrollować co? Goon forever hehe.
Już nie będę wspominał jak wyglądała ekonomia/huby/produkcja i przerzut rzeczy w 0.0 przed wprowadzeniem cudownego cyno :D
Tak samo wprowadzenie jump clonów.
o/

Robiles logistyke na masowa skale ? Idzie sie pochlastac. Pomysl nie jest zly.  Doszlifowac pomysl i bedzie dobrze. To nie eve z 2003 roku gdzie wszystko bylo nowe.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Październik 04, 2014, 09:36:57
Robiles logistyke na masowa skale ? Idzie sie pochlastac. Pomysl nie jest zly.  Doszlifowac pomysl i bedzie dobrze. To nie eve z 2003 roku gdzie wszystko bylo nowe.

Zdechną Ci którzy muszą robić logistykę na masową skalę, ja w tym widzę same profity.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Październik 04, 2014, 09:56:18
Robiles logistyke na masowa skale ? Idzie sie pochlastac. Pomysl nie jest zly.  Doszlifowac pomysl i bedzie dobrze. To nie eve z 2003 roku gdzie wszystko bylo nowe.
(http://olive-drab.com/gallery/photos/ledoroadconvoy_sm.jpg)

Kierunek : EC-P8R
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 04, 2014, 11:00:09
Ile stron płaczu jest juz na oficjalnej stronie?
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Dux w Październik 04, 2014, 11:03:09
Ile stron płaczu jest juz na oficjalnej stronie?

620 stron i blisko 6.400 postów >:D
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Październik 04, 2014, 16:01:12
Go Go NEXT NEXT ];)

Może jeśli wprowadzą te zmiany to będzie warto powrócić do świata EVE Online?
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Październik 04, 2014, 16:22:25
Przecież oddałeś postać :P
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Październik 04, 2014, 21:27:51
Przecież oddałeś postać :P

Kto, komu i za co?
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Październik 08, 2014, 10:34:26
Śledzi ktoś ten wątek na oficjalnej stronie i mógłby powiedzieć jak się rozwija?
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Październik 08, 2014, 11:50:23
Śledzi ktoś ten wątek na oficjalnej stronie i mógłby powiedzieć jak się rozwija?

Po prawie 400 stronach płaczu zaczyna się uspokajać, pojawiają się nawet posty takie jak ten:
Cytuj
They call it the blue doughnut for a reason. PL, CFC, N3 own what, 98% of it, they all have treaties with each other. A major part of the game is locked down into what, R E N T A L. Yea, that's a real game isn't it.

If any of you have a problem with the changes, talk to N3, PL, and CFC. They are the ones that caused this.

90% of the complaints are about the changes interrupting their sheep activities, routines. To bad.

And renters, yea, that's epic gaming there.

Wygląda jakby większość płaczków popełniła samobójstwo czy coś w tym stylu.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Październik 08, 2014, 12:27:43
Oby tylko rzesze płaczków nie utopiły zarząd CCP w galonach łez, które już wyprodukowali. :(
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Październik 08, 2014, 12:39:53
Jak im spada liczba subskrybentów to płacze wiele nie zmienią.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Październik 08, 2014, 13:05:05
@GlassCutter
Skoro najwyraźniej śledzisz wątek to jeszcze 3 szybkie pytanka

1. Wypowiadał się tam ktoś z CCP czy to tylko płacze i kłótnie graczy?
2. Czy CCP planuje może oddać SP za JFy?
3. Czy była informacja o JDC? W sensie czy nowa odległość skoku to dla JDC 1 czy 5?
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Październik 08, 2014, 13:33:51
@GlassCutter
Skoro najwyraźniej śledzisz wątek to jeszcze 3 szybkie pytanka

1. Wypowiadał się tam ktoś z CCP czy to tylko płacze i kłótnie graczy?
2. Czy CCP planuje może oddać SP za JFy?
3. Czy była informacja o JDC? W sensie czy nowa odległość skoku to dla JDC 1 czy 5?

Nie sledze :) Raz dziennie sprawdzam jakie nastroje tam panują.. Kto by to czytał..
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Październik 08, 2014, 13:35:24
Czemu by mieli oddać sp za jfy? :)
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Jabolex w Październik 08, 2014, 13:38:46
Czemu by mieli oddać sp za jfy? :)

Aby je zainwestować w skanowanie i transportowce T2.  :P
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Xeovar w Październik 08, 2014, 13:53:46
@GlassCutter
Skoro najwyraźniej śledzisz wątek to jeszcze 3 szybkie pytanka

1. Wypowiadał się tam ktoś z CCP czy to tylko płacze i kłótnie graczy?
2. Czy CCP planuje może oddać SP za JFy?
3. Czy była informacja o JDC? W sensie czy nowa odległość skoku to dla JDC 1 czy 5?

1. Tydzień temu był duży ruch devów w tym temacie. W tym tygodniu nie było żadnego devposta.
Rekacja devów była sensowna i jak ktoś miał dobre pytanie/zagadnienie o którym ccp nie pomyślało to reagowali dobrze, mówili że będą nad tym pracować.
2. Nie było dyskusji o oddawaniu SP, temat nie był ruszony przez nikogo, będę bardzo, bardzo, bardzo zdziwiony jak coś takiego zrobią.
3. Nowa odległość skoku dotyczy maxa ze wszystkim. 5LY i nie ma bata by było dalej. Devowie byli bardzo stanowczy że 5LY było CELOWO wybrane, bo właśnie tak krótki skok faktycznie pasuje do geografii - i celowo dobrali aby nie dało się pokonywać pewnych dystansów w ten sposób, plus żeby capsy były naprawdę używane głównie lokalnie. Będę bardzo zdziwiony jak to zwiększą, choć wydłużenie zasięgu tylko dla JFów jest najmniej nieprawdopodobne.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Dux w Październik 08, 2014, 14:32:33
A czy w tym blogu o zmianach nie było przypadkiem mowy o tym, że JFy (razem z rurką) dostana jakieś bonusy, przez co będą mogły skakać dalej niż pozostałe kapitale?
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Xeovar w Październik 08, 2014, 14:41:11
A czy w tym blogu o zmianach nie było przypadkiem mowy o tym, że JFy (razem z rurką) dostana jakieś bonusy, przez co będą mogły skakać dalej niż pozostałe kapitale?

Nie. Dostaną bonusy do fatigue (na poziomie -90%) co w praktyce oznacza że będą w stanie zrobić 2-3x więcej skoków w analogicznym czasie przez mniejsze cooldowny. Zasięg mają mieć taki sam jak wszystkie capsy, czyli 5LY
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Październik 08, 2014, 15:19:25
Czemu by mieli oddać sp za jfy? :)
A czemu nie? ;)
IMO przy takich zmianach powinni. Chociaż może nie tyle za JFy co za wszystko co skacze.
Inna rzecz, że nie wiem co bym zrobił z wolnymi 3,5m SP z JFa  :P

2. Nie było dyskusji o oddawaniu SP, temat nie był ruszony przez nikogo, będę bardzo, bardzo, bardzo zdziwiony jak coś takiego zrobią.
Pogodziłem się już z tymi milionami SP straconymi na JFa więc tak szczerze to też się zdziwię jak oddadzą SP. No ale jak to mówią - nadzieja umiera ostatnia

3. Nowa odległość skoku dotyczy maxa ze wszystkim. 5LY i nie ma bata by było dalej.
Czyli kolejne 2m SP w plecy :/

No nic. Mówi się trudno i żyje się dalej.
Dzięki za info

Korzystając z okazji zapytam czy jest coś w plotce jaką niedawno usłyszałem, że właściciel stacji będzie mógł z niej wywalić obce JC i o niszczenie stacji.
Zastanawiam się też czy nie skorzystać z tego, że jak mówisz devsi odpowiadają na sensowne pytania i nie zapytać o dostęp do datacorów w 0.0. Chociaż z moim koślawym angielskim to chyba nie ma sensu ;)
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Dux w Październik 08, 2014, 15:42:56
A czemu nie? ;)
IMO przy takich zmianach powinni. Chociaż może nie tyle za JFy co za wszystko co skacze.

Tak, a mi powinni oddać SP z cynabala, za ujebanie mu agiliti w niedawnym paczu. Powinni też oddać SP właścicielom drejków za zmiany w misslach, co były robione trochę wcześniej. W ogóle powinni oddać SP wszystkim posiadaczom t2 medium i small shipów po boście t1 huli, a już na pewno logistykom. I jeszcze powinni oddać wszystkim wszystko i jeszcze więcej, ale to i tak za mało.
 :-*

Do tej pory, przynajmniej w czasie, w którym ja gram, zwrot SP (poza przydługimi, przymusowymi DT) był tylko ca coś, co przestawało istnieć (jak lerningi). Nigdy nie było zwrotu za jakieś nerfy czegokolwiek. I nie ma kompletnie żadnego powodu, by to zmieniać.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Październik 08, 2014, 15:55:26
Ale Ty jesteś złym pvperem, takich jak Ty powinno się tępić, co innego kerbiry.. Nie wolno im od tak psuć zabawek którymi spier... tą grę.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Xeovar w Październik 08, 2014, 16:36:12
Korzystając z okazji zapytam czy jest coś w plotce jaką niedawno usłyszałem, że właściciel stacji będzie mógł z niej wywalić obce JC i o niszczenie stacji.

Niszczenie stacji jest rozważane. Co z tego będzie pewnie przyszły rok pokaże jak zaczną w końcu grzebać w sovie

Cytuj
Zastanawiam się też czy nie skorzystać z tego, że jak mówisz devsi odpowiadają na sensowne pytania i nie zapytać o dostęp do datacorów w 0.0. Chociaż z moim koślawym angielskim to chyba nie ma sensu ;)

Jak pisałem - odpowiadali. Większość postów to był jeden dzień, przez kilka h - greyscale siedział i kampił wątek chyba z 4h i napisał dużo postów. Ostatni post deva w tym wątku był przed weekendem.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Październik 08, 2014, 17:03:53
 >:D

#!/usr/bin/perl

use LWP::UserAgent;
use Data::Dumper;
use HTML::TreeBuilder 5 - weak;

my %array;
my $ua = LWP::UserAgent->new(ssl_opts => { verify_hostname =>0 } );

my $max_page = 388; # zamienić na ilość stron w wątku

for ($page = 1; $page <= $max_page; $page++)
  {
    print "parsing page... $page\n";
    my $c = $ua->get ('https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=376666&p='.$page)
        or die 'Unable to get page';

    my $html = $c->decoded_content;

    my $tree = HTML::TreeBuilder->new;
    $tree->parse ($html);

    my @ items = $tree->look_down (class =>'alliance');
    for my $item (@items) {
        $array{$item->as_trimmed_text}++;
    }

  }

foreach $key (sort {$array{$b}<=>$array{$a}} keys %array){
   print "$array{$key} $key\n";
}

skrypt leci, trochę to potrwa ;)
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Październik 08, 2014, 17:09:15

Niszczenie stacji jest rozważane. Co z tego będzie pewnie przyszły rok pokaże jak zaczną w końcu grzebać w sovie

Didn't wanted go back to eve anyway.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Październik 08, 2014, 17:16:00
and the w(h)inner is...

http://pastebin.com/7UwQ0V9V (http://pastebin.com/7UwQ0V9V)
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Skaza w Październik 08, 2014, 17:35:34
Cytuj
Do tej pory, przynajmniej w czasie, w którym ja gram, zwrot SP (poza przydługimi, przymusowymi DT) był tylko ca coś, co przestawało istnieć (jak lerningi). Nigdy nie było zwrotu za jakieś nerfy czegokolwiek. I nie ma kompletnie żadnego powodu, by to zmieniać.


Podobnie jest w innych grach MMO... Jedno jest osłabiane, inne wzmacniane, jednak gracze najczęściej nie dostają żadnej rekompensaty nawet za czas poświęcony na rozwijanie tego, co właśnie zostało znerfione. Tak więc EVE tutaj nie jest wyjątkiem.

Pozatym nie jestem pewien, czy domaganie się rekompensaty jest dobrym pomysłem...

Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Październik 08, 2014, 17:54:43
A kto mi odda czas i kasę za to że przez ostatnie lata zmianami robionymi pod bloby i kerbirów zjebali mi grę? Pomyśl czasem Tloluvin zanim coś napiszesz :P
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Październik 08, 2014, 23:09:29
Oddajcie mi SP za wszystkie statki, które nie są Ishtarem.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Październik 09, 2014, 08:17:49
Oddajcie mi SP za wszystkie statki, które nie są Ishtarem.

Wpadłem kiedyś Zealotem na Ishtara (to było lat temu pierdyliard), ale koleś nie był zbyt ogarnięty i przysmażyłem mu dupsko 3 volleyami. Nie wiem czemu nigdy sam nie byłem fanem drone boatów :(.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Październik 09, 2014, 11:55:08
Podobnie jest w innych grach MMO... Jedno jest osłabiane, inne wzmacniane, jednak gracze najczęściej nie dostają żadnej rekompensaty nawet za czas poświęcony na rozwijanie tego, co właśnie zostało znerfione. Tak więc EVE tutaj nie jest wyjątkiem.
Nie neguje tego, że różne rzeczy są zmieniane i że sama zmiana nie jest podstawą do czegoś takiego. Jednak IMO zakres zmian w długości skoków wraz z wprowadzeniem zmęczenia po skoku jest zmianą tego samego kalibru co usunięcie learningów. Jak CCP usunęło te skille oddali SP, a przecież mogli uznać, że nie ma uzasadnienia do czegoś takiego. W końcu na skasowaniu tych skilli nikt nic nie stracił. Bez nich nie dość, że każdy może robić dokładnie to samo co z nimi, to jeszcze usunięcie ich spowodowało w wielu przypadkach wzrost szybkości skillowania

Pozatym nie jestem pewien, czy domaganie się rekompensaty jest dobrym pomysłem...
A to niby dlaczego? Walka o swoje jest zawsze dobrym pomysłem.

Pomyśl czasem Tloluvin zanim coś napiszesz :P
Skoro już robimy offtopa to odpowiem tak:
Zawsze myślę zanim coś napiszę. A że myślę samodzielnie i wychodzę przy tym poza schematy, to moje przemyślenia często nie są zgodne z powszechnie obowiązującą doktryną.
Na moje szczęście póki co samodzielne myślenie nie jest karane śmiercią więc nie zamierzam tego zmieniać. Poza tym imo jakby wszyscy myśleli tak samo to byłoby strasznie nudno. No i co te wszystkie trolle by robiły. A tak mają okazje żeby się powyżywać na mniejszości. Inna rzecz, że mam później niezłą radochę jak te trolle odwracają kota ogonem, gdy okazuje się, że ta mniejszość miała jednak rację. Zresztą obserwowanie jak się wiją by tylko nie podjąć merytorycznej dyskusji także sprawia mi sporo radości >:D

Wracając do SP to jak już wcześniej mówiłem dawno pogodziłem się z tym, że są one stracone. Jednak bez względu na stanowisko CCP za rok zamierzam pisać petycje o refund tych SP i zrobię to nawet w przypadku gdym zdecydował się jednak na dalsze latanie JFem. Jak się zgodzą to będzie mój zysk, a jak nie to nic nie stracę. Od razu powiem, że zakładam, że się nie zgodzą, ale jak widać w dzisiejszym EVE to kerbiry, a nie pvperzy rozumieją, że jedynym sposobem na przegranie walki, którą można albo wygrać albo nie przegrać jest jej nie podjęcie, co prawdę mówiąc bardzo mnie bawi. Prawie jak to, że to kerbir, a nie pvperzy uważa, że walka o swoje jest czymś co należy robić ;) :P
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Październik 09, 2014, 12:09:05
kerbirze łzy
Best part:
IMO zakres zmian w długości skoków wraz z wprowadzeniem zmęczenia po skoku jest zmianą tego samego kalibru co usunięcie learningów.
Przestały nagle istnieć czy co? Usuwają skakaczki z gry? Nie? To jaki refund? Jakie zmarnowane SP?
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Tooten w Październik 09, 2014, 12:15:06
CCP why you so cruel, force me to :effort:
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Październik 09, 2014, 12:55:11
Zdajesz sobie sprawę, że bez JDC to JF będzie skakał 2,5 AU?
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 09, 2014, 13:17:25
Cytuj
Nie neguje tego, że różne rzeczy są zmieniane i że sama zmiana nie jest podstawą do czegoś takiego. Jednak IMO zakres zmian w długości skoków wraz z wprowadzeniem zmęczenia po skoku jest zmianą tego samego kalibru co usunięcie learningów. Jak CCP usunęło te skille oddali SP, a przecież mogli uznać, że nie ma uzasadnienia do czegoś takiego. W końcu na skasowaniu tych skilli nikt nic nie stracił. Bez nich nie dość, że każdy może robić dokładnie to samo co z nimi, to jeszcze usunięcie ich spowodowało w wielu przypadkach wzrost szybkości skillowania
Zmiana z lerningami polegała na usunięciu skili które gracze robili stosunkowo długo, a punkty do atrybutów dostali i oni i ludziki które dopiero stworzyły postać. Ze skilami nawigacyjnymi sprawa ma się tak że one zostają, a jak było zaznaczane w temacie zasięg skoku ten śmiesznie mały ustawiony na 5 LY będzie po nich, bez tych skili będziesz miał mniej więc nie ma czego oddawać
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Criss w Październik 09, 2014, 13:22:11
Ja jestem ciekaw kto bardziej płacze.
Piloci JF czy BlackOpow

Dla przykładu :
Obecni pilot BlackOpa na lvl V
Z systemu np. FAT-6P ma zasięg do 114 systemów, natomiast po zmianach będzie to ok 30.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 09, 2014, 13:24:35
Starzy piloci BO raczej nie płaczą. Stary zasięg BO był chyba nawet mniejszy, duzy zasięg skoku jest relatywnie świeżą sprawą, ja np miałem skile i widow w garażu przed tamtą zmianą
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Październik 09, 2014, 13:34:07
BO tez musza uwalic.
Za przeproszeniem.
Ustawiam sobie linie z BO , na posach przy hangarach pelnych paliwa.
Nastepnie przez ta linie przerzucam 2 floty za flota Tech 3 cruzow z covert cloakiem.
Na "ostatnim" covert cynie , te 2 floty tech 3 przefitowuja sie na dps i tank ( subsystemy w cargo , lub w pojedynczym carrierze czekajacym w docelowym systemie.

Bez tego mamy naprawde spora dziure.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Tooten w Październik 09, 2014, 13:35:09
Tak z innej beczki.

Zastanawia mnie jedna rzecz. Czy te 5 au to maksymalny zasięg dla wszystkich shipów, czy też pod tym limitem poszczególne klasy też będą poskalowane tak, jak jest to zrobione teraz? (lotnisko = zasięg prawie 2x taki co tytex) Gdyby tak było, i maksimum (5 au) byłoby osiągalne dla shipów z największym zasięgiem (lotniska), to analogicznie tytany miałyby zasięg około 3 au?

Teoretyczny tytex z cali 0 ma obecnie 3,5 au zasięgu, więc...

http://evemaps.dotlan.net/jump/Avatar,044/C-PEWN:3-QYVE

DO WANT
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Październik 09, 2014, 14:03:02
Tez byl bym za tym, ale chyba niestety wszystko z kalibracja wbita na V bedzie mialo te 5 AU.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Centurion w Październik 09, 2014, 14:05:49
Ja tam jestem za wywaleniem z gry wszystkiego większego od BSa i wszystkie problemy rozwiązane jak w bajce :P
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Tooten w Październik 09, 2014, 14:14:36
Akurat w takiej sytuacji zaopatrzenie się np. w tytka przez pojedynczych pilotów i małe ally miałoby sens. Praktyczne zdegradowanie z roli strategicznej do taktycznej (poza naprawdę wytrwałymi walcami- PL, NC.) mogłoby zaowocować większą zachętą dla pilotów. W końcu nie będą potrzebować bloba żeby podjąć rękawicę, zrobić coś pożytecznego i nie umrzeć. W rzeczywistości nie nerf, a przeorientowanie.
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Październik 09, 2014, 14:44:13
Ja tam jestem za wywaleniem z gry wszystkiego większego od BSa i wszystkie problemy rozwiązane jak w bajce :P

to niech jeszze t3 znerfiują
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Dux w Październik 09, 2014, 16:09:48
to niech jeszze t3 znerfiują

T3 by robiły eskalacje (czy jak to się nazywa) sleepersowych BSów, zamiast kapitali z C5 i C6. A jak nie chcesz eskalacji to lecisz w drejkach :P
Tytuł: Odp: Jump fatigue
Wiadomość wysłana przez: Criss w Październik 09, 2014, 20:41:38
aż takiego nerfa jednak nie będzie dla JF i BO

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=378426