Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Khobba

Strony: 1 ... 29 30 [31]
1051
Dyskusje ogólne / Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« dnia: Grudzień 04, 2008, 12:08:36 »
A teraz da sie to zrobić? Ja widziałem to na filmie, ale z 2004, czy 2005 roku :) A to może jeszcze thoraxa z 5 ogrami lub crowa z platką i za dużym mwd? :D

1052
Jak w ogóle nie chcesz nic instalować, to polecam http://www.eve-commander.com/

1053
Total Noob Questions / Odp: Total Noob Questions po raz czwarty
« dnia: Grudzień 02, 2008, 14:15:29 »
ad 1) powinny wystarczyć, zwłaszcza jeśli chcesz porządny tank mieć
ad 2) patrz na wielkość krzyżyków, takie naprawdę małe to frejki i deski. większe cruzy i bc, największe BS. Wydaje mi się jednak, że w 0.5 nie spotkasz nic większego od cruza, ale moge się mylić, bo specem nie jestem.

ad 3)  moim zdaniem dobra kolejność na początek to po kolei: drones V (koniecznie), drone interfacing IV, różne dodatkowe typu combat drone op i drone nav i (im wcześniej, tym lepiej) scout drone op V, a potem specjalizacje. Wszystkie te skille mają dość niski rank, więc powinno pójść szybko

ad 4) Motion pred to przydatny skill, wymagany do blasterów t2, ale dość długo radziłem sobie bez niego ;-)

Co do buga, to nie mam pojęcia, jeśli raty lecą prosto na Ciebie, a Ty prosto na nie, to nie powinno być problemu, nawet na railach.

Co do sygnatur - tak, ma wpływ ;-) jak pogooglasz to znajdziesz odpowiednią "turret damage formula" :D

1054
Total Noob Questions / Odp: Total Noob Questions po raz czwarty
« dnia: Grudzień 02, 2008, 07:31:56 »
(...)

Nie odpowiem na samo pytanie o guny, bo Ivil napisał całkiem sensownie, ale zastanów się na sensem wkladania med działek na vexora. Statek jest bardzo uniwersalny, nadaje się zarówno do PVE jak i PVP, ale do żadnego z tych zastosowań nie widziałem sensownych fitów z med działkami. Wiem, że
Mniejsza o to, czy to optymalny fit, czy nie, powiedzmy, że mi pasuje: zdarzają się salwy po 180 dmg.
ale przemyśl to jeszcze ;-)

Co do samego PVE da się nim robić bez żadnego problemu misje lvl3 jak tylko masz dronki t2. Do czego dążę? Skup się na podciągnięciu skilli dronowych (dronki med t2, drone interfacing na IV na początek wystarczy, a DUŻO daje), wsadź przyzwoity tank (standardem jest EANM, 1600RT, damage control, small reperka) i małe hybrydy lub nawet lasery, które mają tę przewagę, że nie zużywają amunicji (t1), a posłużą Ci wyłącznie do tego, żeby raty biły w Ciebie, a nie w Twoje drony (hammerki II na początku i w porównaniu z ilością kasy z pierwszych misji są całkiem drogie więc uważaj na nie)

1055
Dyskusje ogólne / Odp: programy na komorki
« dnia: Grudzień 01, 2008, 23:43:59 »
U mnie (HTC Artemis aka MDA Compact III - Windows Mobile 6) nie działa niestety, może to wina implementacji jre.

Kiedyś próbowałem przeportowac część funkcjonalności Evemona na .neta mobilnego (w koncu oryginał jest pisany na zwykły CLR .NET 2.0 bodajże), ale mi nie wychodziło więc w końcu się odechciało... ale zawsze mogę z przeglądarki odpalić eve-commandera i cośtam (aktualny skill, czas zakończenia, atrybuty, assety, ordery i parę innych rzeczy) mi się pokaże :)

1056
Wsparcie techniczne / Odp: Killboard
« dnia: Grudzień 01, 2008, 16:30:28 »
Nowy kb hosting, mozna dla solo pilotow. Darmowy o ile nie potrzebujesz bajerow. Tworzony miedzy innymi przez Karbowiaka, pilota TRI prowadzacego ich killboard. Polecam ;)

http://evsco.net/

AFAIK, sam Karbowiak bierze dość czynny udział w tworzeniu eve-dev kb (tylko występuje pod innym nickiem, którego w tej chwili nie pamiętam ;-) )

1057
Wsparcie techniczne / Odp: Killboard
« dnia: Grudzień 01, 2008, 14:37:45 »
Sam nie testowałem, ale podobno działa http://eve-id.net/forum/viewtopic.php?f=505&t=8006 Zresztą podejrzewam, że Greyer już to sam znalazł ;-)

1058
Dyskusje ogólne / Odp: Wszechświat EVE, Tony Halik - Tu byłem
« dnia: Listopad 28, 2008, 16:10:40 »
EVE Gate: Mi się nie chciało lecieć ileś tam jumpów mainem z mojej bazy wypadowej w obecnym czasie (Eglennaert czy jakoś tak ;-) ), więc założyłem pierwszego w życiu alta, żeby mieć bliżej, to Amarra, wsiadłem w shuttla i poleciałem. leciałem na miejsce nie niepokojony (kiedy tam grasowałeś Scary? to był gdzieś czerwiec zeszłego roku). Zbliżając się oglądałem fajne widoczki, ale jak z zapartym tchem wskoczyłem do ostatniego (pierwszego?) systemu, to niestety trochę się zawiodłem... Spodziewałem się sam nie wiem czego, może chociaż trochę EM damage'u od zabójczych fluktuacji popsutej bramy.... Ale za to dużo puszek z różnymi fajnymi napisami było :)

W ogóle, pierwsze dwa miesiące gry w EVE to był dla mnie ogromny estetyczny zachwyt wszystkim, od kolorów tła systemów odbijających się na statku, przez stacje i wchodzenie w warpa aż po kształty samych statków i widoczne na nich wieżyczki (!).

Szczerze mówiąc, jak zrobili Trinity i miało być wielkie "wow!", to już mniej mnie to ruszyło niż te pierwsze tygodnie...

1059
Dyskusje ogólne / Odp: CSM: Podejscie drugie
« dnia: Listopad 10, 2008, 13:31:57 »
Vril, a jesteś pewien, że to aktualne/pełne dane? kandydata, na którego zagłosowałem tu w ogóle nie ma :)

1060
Dyskusje ogólne / Odp: CSM: Podejscie drugie
« dnia: Listopad 10, 2008, 09:31:57 »
Jak na razie to widzę, że wybory do CSM mają bardzo dużo wspólnego z wyborami do parlamentu. Członkowie tej wspaniałej rady najwięcej robią zanim zostaną wybranie.
 
Chyba sobie brzydki wyraz jaja robią - w podforum features pojawiało się to tylko nieco rzadziej niż kolejkowanie skili.
Mogę też się załatwić na środku pokoju - zgodnie z taką argumentacją powinienem tak zrobić :P

Czepiasz się. Ja już zagłosowałem, bo mogę :D
jak to było w pewnej piosence:
"We do what we must because we can"

Daje mi to złudzenie jakiegokolwiek wpływu na grę i, mimo, że wiem, że ten cały CSM niewiele znaczy, jakaś część mnie czuje się trochę bardziej dopieszczona przez nasze kochane CCP

1061
Dyskusje ogólne / Odp: Wolny strzelec
« dnia: Listopad 08, 2008, 15:56:58 »
Głosowanie. Wprowadzam wniosek o zniesienie przez CCP instytucji korporacji i sojuszu celem reanimacji solo pvp.

Second?
Za późno, wybory do CSMu rozpoczęte, rejestracja kandydatów zamknięta  :P

1062
Dyskusje ogólne / Odp: Wolny strzelec
« dnia: Listopad 08, 2008, 12:44:00 »
(...)przeczesać, (...)wyłapać(...) wyciąć w pień(...)
Trochę się ciebie boję.... Skoro sam się tym wszystkim zajmiesz od razu po trialu... No, ale w końcu to tylko 5k systemów i kilkadziesiąt tysięcy graczy

I według ciebie kto to jest "bandyta"? Skąd się bierze prawo i legitymizacja władzy w fikcyjnym kosmosie? Pomyśl o tym...

1063
Dyskusje ogólne / Odp: Wolny strzelec
« dnia: Listopad 07, 2008, 16:47:38 »
Nie, sami się tym chwalicie na KB.
Primo: nie chwalimy. tylko dyskutujemy. Z tego wynika post Albiego, a naprawdę, komentarze na killboardzie nie są źródłem wiedzy wszelakiej
Secundo: jak już wchodzimy w argumenty typowo flejmowe (odwoływanie się do polityki lub błędów członków korpa/sojuszu jeśli ma się słabe argumenty), to dlaczego na killboard axe w dalszym ciągu nie wklejono straty factionowo fitowanego rapiera na dwóch naszych cruzach t1 i bc? Czy, skoro killboardy są takim wyznacznikiem stylu gry, to Axiom Empire jest zbieraniną nadzianych kasą noobów wstydzących się przy tym swoich wtop?

Przepraszam wszystkich za ten caodopodobny flejm

1064
NoobGarten / Odp: broń elektroniczna zagłuszanie
« dnia: Październik 10, 2008, 15:17:48 »
Prawdodpobienstwo ze ktorys jammer zadziala to
1-(prawdodpobienstwo ze zaden jammer nie zadziala)
czyli
1-((1-szansa zadzialania jammera nr 1)*(1-szansa zadzialania jammera nr 2)...)

Albi ma rację. A ja się kajam, moja praca jednak odmóżdża :(

1065
NoobGarten / Odp: broń elektroniczna zagłuszanie
« dnia: Październik 10, 2008, 13:11:57 »
Racja, jak wrócę z roboty, to zastanowię się na spokojnie :)

1066
NoobGarten / Odp: broń elektroniczna zagłuszanie
« dnia: Październik 10, 2008, 12:31:28 »
Jammery (ECM) działają na zasadzie prawdopodobieństwa i dla każdego liczone jest osobno. Czy  zatem będzie lepiej użyć więcej ?
No cóż na zdrowy chłopski rozum (który w większości i tak nie działa, bo jest przymroczony wypitym piwskiem), to jak kupisz 2 losy na loterii, to masz większą szansę wygrania. O ile większą, to już się nie podejmuję policzyć, ale na pewno nie jest to 2x jak w Twoim przykładzie.

Jak to nie 2x, chłopski rozum dobrze podpowiada. o ile pamiętam z rachunku prawdopodobieństwa z liceum i pierwszego roku studiów (już kawałek czasu minął, więc mogę się mylić) jednak powinno być dwukrotnie większe p-stwo, że target złapie jama (straci locka) jeśli odpalimy oba modułki jednocześnie.

Dlaczego? Zdarzenie losowe a ustalamy jako zadziałanie jednego jama na statku wroga, w danym przykładzie jego prawdopodobieństwo wynosi 3/16, skutkiem jest strata locka przez target (którą nazwiemy zdarzeniem b). Teraz odpalamy dwa jamy na raz, prawdopodobieństwo, że zadziała jeden z nich dalej jest 3/16, prawdopodobieństwo, ze oba naraz 9/256 IIRC, ale jest to nam niepotrzebne, ponieważ pożądanym skutkiem jest utrata locka, która wystąpi jeśli którykolwiek z jamów zadziała. zbiór zdarzeń związany z tym skutkiem (B) jest sumą, a nie częścią wspólną zbiorów zdarzeń A "zadziałenie jama" na przestrzeni zdarzeń losowych. Alternatywa, a nie koniunkcja.

De facto, skoro są to wszystko zdarzenie niezależne, to z dwóch jamów masz szansę 3/16+3/16=37,5% na utratę locka ;-)

Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że moja pamięć dotycząca prawdopodobieństwa już jest nieco przytłumiona, a mój wywód dość mętny, więc chętnie przyjmę poprawki bądź kontrargumenty.

1067
Dyskusje ogólne / Odp: Ostatni Live Dev Blog
« dnia: Październik 09, 2008, 10:34:11 »
A ustosunkowali się w jakikolwiek sposób do zarzutów z wątku dot. tego live dev bloga na eve-o?

Są/będą gdzieś w ogóle jakieś zapisy dostępne?

plotki, nie plotki, ale chyba zacznę rakiety skillować ;-)

1068
Wsparcie techniczne / Odp: Częste lost connection
« dnia: Wrzesień 03, 2008, 14:48:30 »
Nie wiem po co forwardowanie portów, to klient otwiera połączenie do serwera nie otwierając żadnych portow na połączenia przychodzące (przynajmniej z tego, co sam obserwowałem, jeśli się mylę, proszę o info)

Jeśli chodzi o sam problem (zakładam, że EVE to jedyna uruchomiona w danym momencie aplikacja sieciowa), to wygląda albo na kartę sieciową, albo na problem z routerem, albo na zakłócenia w kablach. Skoro mówisz, ze z laptopa wszystki działa dobrze, to uplink raczej jest w porządku. Na wszelki wypadek, ustaw sobie pingowanie routera na paredziesiąt minut i obadaj statystyki. Jak jesteś bardziej techniczny w zakresie telekomunikacji, odpal wiresharka np. podczas transferu ftp z pc do lapa i patrz na rozmiar okna TCP. Jeśli masz dużo utraconych pakietów/ rozmiar okna spada, to prawdopodobnie może być problem z medium (z kablem), jeśli masz dużą odległość od routera i kable idą w ścianie blisko kabli 220v, to przy nieekranowanej skrętce (UTP) będą się indukować zakłócenia podczas włączania i wyłączania urządzeń podłączonych do prądu.

Napisz coś więcej jak sprawdzisz to wszystko.

1069
Patche i dodatki / Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« dnia: Wrzesień 01, 2008, 13:20:04 »
No to jeden atak i stand na -10.0 ląduje i mamy kolegę na kilka-kilskanaście dni z głowy zanim na ratach stand nabije.

Ale dlaczego? czym uzasadnisz tak ostre sankcje? Procentowy system przyjęty w tej chwili jest moim zdaniem bardzo dobry. Rzeczywiście, współczynniki może i warto zmienić i uzależnić od SSu systemu, ale po co od razu -10? Zresztą wydobyć z -10.0 chyba już teoretycznie się nie da, bo wzrosty procentowe SSu pomnożone przez różnicę między -10.0, a -10.0 będą dokładnie zerowe, o ile się nie mylę :)

Strony: 1 ... 29 30 [31]