Eve-Centrala

Forum Gry => World of Tanks => Wątek zaczęty przez: Straszny w Wrzesień 24, 2010, 12:02:41

Tytuł: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 24, 2010, 12:02:41
topic na informacje dla graczy o zmianach w grze

Panowie - właśnie nadchodzi seria zmian:

http://world-of-tanks.pl/forum/viewtopic.php?f=25&t=367

- New tech-tree - US tanks. 21 researchable tanks + 4 premium tanks.
- American tank crews added.
- Companies / team mode (15 vs 15 battles). (Probability of the appearance - high)
- Clan wars more. Test version. (Probability of the appearance - medium)
- From 2 to 4 new maps ("Cliff", "Komarin", and 2 more).
- Removed "teleports" of tanks at great distances when aiming at them.
- Introduced advanced graphics settings.
- Now for the first battle of the day (24h) player receives doubled amount of experience.
- Reworked interface of the platoon creation.
- Adjusted speed of burning of all tanks during the fire. Now the tank will burn at about 5% of durability per second.
- Multiple fixes and adjustment to match-making system.
- Fixed several places where tank can get stuck on the maps "Himmelsdorf", "Prokhorovka", "Lakeville", and "Hills".
- Changed destruction models and collisions of some objects.
- Removed dog squeals when driving over dog booth.
- Fixed collision-model of tank "Tiger I"
- Fixed repair time of tracks for some tanks.
- Redesign of screens “Barracks”, “Depot”, “Store” to match the general style.
- Some other minor fixes.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Gizmo79 w Wrzesień 24, 2010, 12:15:22
- Removed dog squeals when driving over dog booth.
Najpierw Tip99, teraz psie budy. Ta gra schodzi na... psy. :P
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Wrzesień 24, 2010, 13:08:53
Najpierw Tip99, teraz psie budy. Ta gra schodzi na... psy. :P

Idę o zakład, że właśnie ta zmiana wywoła większą dyskusje niż jakiś tam clan warfare ;D.

A tak serio, to super zmiany nadchodzą, szkoda tylko, ze pewnie z miesiąc, czy dwa trzeba będzie na to wszystko czekać... No nic, wypada uzbroić się w cierpliwość i liczyć, na to, że z clan warfare jednak się wyrobią.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Gizmo79 w Wrzesień 24, 2010, 14:00:54
http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/11163-who-let-the-dogs-out/
Głosujcie :)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Hellbright w Wrzesień 24, 2010, 18:28:37
No i koniec. Dev powiedział, sprawa skończona...
Mi tam najbardziej podoba się naprawione warpowanie.
A co do wojen klanów, to może jakiś centralowy klanik pancerny?
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: JimmyBrownie w Wrzesień 27, 2010, 15:52:05
http://game.worldoftanks.com/news/general_news/localizations_patch o lol, WOT spolszczony /o\
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 27, 2010, 16:29:51
Ale o co chodzi? Jak ktoś stwierdził polskie comunity w tej grze jest bardzo wysoko na liście pod względem ilości graczy. Dowód na to że wydawca to dostrzegł i chce wyjść naprzeciw graczom. Aż taki fail to tłumaczenie?
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Wrzesień 27, 2010, 16:33:14
Polacy jesli sie nie myle scigaja sie z niemcami o 3 miejsce pod wzgledem ilosci graczy. Pierwsze nalezalo do amerykanow a drugie ..... a moze to o drugie walczyli polacy?  ???
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Gizmo79 w Wrzesień 27, 2010, 19:15:17
Lokalizacja jest, ale tak marna jakby ją student robił albo co gorsza google translator. Masakra. Będą to poprawiać oczywiście, ale poskąpili kasy na tłumacza, oj poskąpili :)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 27, 2010, 19:33:57
wstrzymałość zamiast hit points - w statach pojazdów (co to wogóle jest? russian-polish?)
unicestwiony zamiast Knocked Out, Top Gun - żołnierz, itd... jestem poligrafem wyczulonym na to - to jest dla mnie żałosne ;)

juz wróciłem do angielskiej wersji - UFFF
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Wrzesień 27, 2010, 19:48:10
Świetnie podobny problem rozwiązali developerzy "Supremacy 1914", gdzie za tłumaczenie tekstu dawali ingame gold po prostu. Gdyby tak było też w WoT, gdzie gold zostałby dodany po wydaniu gry, oraz może także jakiś lepsiejszy premium coś bym im skrobnął :D.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Wrzesień 27, 2010, 19:55:37
Tlumaczenie fakt jest dosc przecietne, czasem niektore formy przypominaja mi "Kali jesc, Kali pic" :D
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: lastverb w Wrzesień 27, 2010, 21:53:58
Top Gun - żołnierz
Akurat to nie jest AZ takie zle, bo tlumaczenie bylo chyba z wersji pierwotnej/nadal obecnej w niektorych plikach, gdzie zamiast top gun jest warrior.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Hellbright w Wrzesień 27, 2010, 22:43:42
Miły gest devsow, pewnie jeszcze poprawią i się dzieci ucieszą :) (88 got better penetracja kurva!)
Niech wprowadzą tego patcha co warpowanie naprawia, bo wyjątkowo irytujące to się staje powoli.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Trefnis w Wrzesień 28, 2010, 09:30:52
ktos cos wczoraj pisal ze "czolg mu mowi po polsku"
powaznie wavy sa tez zmienione ?? czy tylko tak gadal
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Gizmo79 w Wrzesień 28, 2010, 09:50:44
Tak tylko gadał, dźwięki są takie jakie były.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Październik 01, 2010, 12:38:10
a wiadomo coś o poprawieniu laga?
wkurza mnie granie kiedy przy pingu 170+ strzelam w miejsce gdzie przeciwnik był 2 sekundy temu  :'(
chyba ze jest jakiś patent , jak np. w CS:S, gdzie wystarczy obniżyć priorytet procesu w managerze urządzeń i pingi kształtują się wtedy w granicach 10-30.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 01, 2010, 12:52:47
Ping jest taki bo teraz grasz na serwerze w USA, który jest testowany. Docelowo ma być jeden w europie, jeden w USA i chyba jeden dla rosjan (albo oni bedą na tym EU). Jesli sie mylę proszę o sprostowanie
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Październik 01, 2010, 12:54:46
Ping jest taki bo teraz grasz na serwerze w USA, który jest testowany. Docelowo ma być jeden w europie, jeden w USA i chyba jeden dla rosjan (albo oni bedą na tym EU). Jesli sie mylę proszę o sprostowanie


ok to trzeba bedzie zacisnąć zęby i grać dalej  ;)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Listopad 10, 2010, 15:07:36
za polskim forum WoT

http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/16392-patch-0615/page__pid__218493#entry218493


w skrócie, jutro dostaniemy w swoje łapki amerykańskie drzewko technologiczne i 2 nowe mapki  :) :)

edit: sorki, link chyba stracił ważność, w każdym bądź razie na oficjalnym forum WoT można już w tej chwili ( 22:18 ) pobrać plik torrent z aktualizacją :)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 15, 2010, 09:17:27
Hmm i jak tam testy amerykańskiej mysli technicznej?
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Listopad 15, 2010, 09:28:55
Hmm i jak tam testy amerykańskiej mysli technicznej?

hmm... lekkie czołgi z drzewka USA takie sobie, chociaż M2 z armatką p-lot ( hispano-siuza ) jest całkiem przyjemny, ze średnich to Sherman jest naprawdę udany, do ciężkich jeszcze się nie doczłapałem ;)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Listopad 15, 2010, 11:23:03
moje wrażenia


US-heavy tanks powyżej T1, also known as "ku...a znowu lodówa na mapie" są doskonałe. M6 z 90mm gunem to już zadżebista zabawka, przysolowałem KT i JT zdjałem 50% ....  doskonały tier 6, chyba najlepszy ze wszystkich w grze. Powyżej jest już tylko lepiej - wielkie bardzo mocno opancerzone wieże (T32 z 300 mm z przodu to rekord gry (upgradowana jego wieża ma tyle), bije Jagdtigera armorem a to ledwo tier 8 )

to takie glass canonny troche - bardzo mocne wieże, wyjechane w kosmos armaty (zobaczcie sobie 155mm gun), dość szybkie i zwrotne ale hull niestety prawie jak mediumy
mi tam pasi bardzo

z medium jeżdze M7, nie jest to medium sensu stricte jak niemieckie, raczej przypomina lighta jak Leopard... ale jako recon sprawdza sie doskonale, bo armata lepsza niz Leo, zwrotnosc też dużo lepsza, hp i armor podobne. Naprawde przyjemna zabawka jak ktoś nie uzywa go jako stacjonarnego tanka supportera (wymaksowane M5 z tą smieszna szybkostrzelną haubicą też mi sie podobał, zdychał jak mucha ale potrafił ubić sporo)


Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Listopad 15, 2010, 12:29:42
Za punkt honoru postawiłem sobie zdobyć Shermana. Dobiłem do niego i wymaksowałem, po czym stwierdzam, że gra się nim bardzo podobnie do PzIV. Może powinienem raczej powiedzieć, że bliżej mu do Pz IV, niż do T-34, jako iż jest kilka różnic. Sherman jest sporo szybszy od swojego niemieckiego odpowiednika, co zostało okupione cieńszym opancerzeniem. Co do działa jest ono mniej celne, marginalnie mniejsza jest też penetracja i obrażenia, natomiast nadrabia to szybkostrzelnością. Na chwilę obecną na tym poprzestaję, gdyż znacznie bardziej podoba mi się zabawa w T-34 i to radzieckie mediumy mam zamiar teraz podciągnąć.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 15, 2010, 12:59:33
A moje wrazenia z bitew poniżej tierów które podajecie: "ameryikanski shit" :P przy czym zaznaczam że spotkalem przeciwnikow swojego poziomu (shermana nie widziałem jeszcze ani razu), za to jadąc pzIII/a spotkałem 3 lee, jak konczyłem drugiego dostałem plombe z ich artyleri więc nie wiem czy bym utłukł do konca czy nie :P
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Listopad 15, 2010, 13:30:13
ja tymczasem jestem poniekąd zadowolony ze zmian w arty. Wiem, że jestem marnym artylerzystą, ale przed patchem nie było tego tak widać jak teraz - i dobrze, bo wiem, że inni słabi gracze też już tak nie "ownują" na polu bitwy.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Listopad 15, 2010, 13:58:00
ja tymczasem jestem poniekąd zadowolony ze zmian w arty. Wiem, że jestem marnym artylerzystą, ale przed patchem nie było tego tak widać jak teraz - i dobrze, bo wiem, że inni słabi gracze też już tak nie "ownują" na polu bitwy.

fakt, artka została z deka znerfiona, i fakt, gra się teraz przyjemniej ;)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 15, 2010, 14:07:51
Oj tak. Zmiana w arcie widoczna dla mnie bardzo. Dizś zagryzłem już którąś kolejną, a zwykle dostawalem idealnie wymierzoną centralną plombe w trakcie szarzy i tyle było rumakowania.

Przy okazji te dwie nowe mapki bardzo fajne są :)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Listopad 15, 2010, 14:12:07
Oj tak. Zmiana w arcie widoczna dla mnie bardzo. Dizś zagryzłem już którąś kolejną, a zwykle dostawalem idealnie wymierzoną centralną plombe w trakcie szarzy i tyle było rumakowania.

Przy okazji te dwie nowe mapki bardzo fajne są :)


z nowych mapek, do gustu najbardziej mi przypadła ta pustynna  ;)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Listopad 15, 2010, 15:14:08
A cod okladnie zostalo zmienione? bo jak do tej pory to gralem tlyko hummelem i jak wkurwial tak wkurwia dalej , zwlaszcza tym ze ja mam celownik na pol ekranu a su-8 obok laduje kolesiowi pociski prosto w lufe, jak juz wyczekalem swoje to w  moim celowniku zmiescily by sie ze 2 KT i pewnie t-44 by sie wcisnal . Wczoraj wsiadlem w amerykanska artke ,fakt m37 czyli mala o krotkim zasiegu mzoe dlatego wynika to co dalej i teraz zastanawaim sie czy temu epdzacemy tygrysowi zapakowac kulke w lufe czy rure wydechowa ...... ominal mnie nerf cyz po prosut hummel byl tak do dupy ze go nie zauwazylem nawet ?  8)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 15, 2010, 15:25:09
Raczej częściej pilotują go ci co wiedzą jak go użyc :P
Nie wiem co dokładnie zmienili ale artki jakies taki mniej psychiczne są teraz i jakby mniej ich dzisiaj widziałem (chociaz w jednej bitwie jak zobaczyłem po 5 na team...
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Listopad 15, 2010, 15:39:59
IIRC pociski latają 25% wolniej, więc trzeba lepiej mierzyć
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Gizmo79 w Listopad 15, 2010, 17:18:31
O parę procent zmniejszyli prędkość pocisków HE (wszystkich, czołgowych też) oraz o parę procent zwiększyli rozrzut u artylerii, dobrym graczom nie robi to większej różnicy. Głowna wada, czyli widzenie wszystkiego i wszędzie została.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: mehnlo w Listopad 15, 2010, 19:29:09
O parę procent zmniejszyli prędkość pocisków HE (wszystkich, czołgowych też) oraz o parę procent zwiększyli rozrzut u artylerii, dobrym graczom nie robi to większej różnicy. Głowna wada, czyli widzenie wszystkiego i wszędzie została.

Jeśli dobrze pamiętam patchnotes to prędkość wszystkich pocisków [ap/he/premium] została zmniejszona.

Cytat: patchnotes
- shell velocity decreased by 20% for all vehicles, including SPGs’ shells
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 16, 2010, 11:21:52
A w sumie jak rozwiązali fakt że Lee ma dwa działa? Jak w t28 czyli wali glowne, a reszta to ozdoba? Jesli tak to ktore jest główne (uzywane w grze)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Listopad 16, 2010, 11:31:20
Lee w WoT to taki mały yankee-TD, only armata w hullu.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 16, 2010, 13:34:13
Maly powiadasz? ;) :P ;)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Listopad 16, 2010, 13:44:41
Maly powiadasz? ;) :P ;)


j.w

jeśli to ma być jankeski odpowiednik TD, to ja nim nie będę jeździł.
Brzydka, wielka pucha o sygnaturze stodoły  :D
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 16, 2010, 14:14:14
W roli td jest wedle mojej opini znacznie groźniejsze cos co konstrukcja przypomina wolverina (otwarta wieża [m2?]) no i ponoć jednak mają dodać amerykańcom jakieś ich wynalazki z tej dziedziny soon [tm]
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Listopad 16, 2010, 14:17:56
W roli td jest wedle mojej opini znacznie groźniejsze cos co konstrukcja przypomina wolverina (otwarta wieża [m2?]) no i ponoć jednak mają dodać amerykańcom jakieś ich wynalazki z tej dziedziny soon [tm]

/me
zaciera łapki,
oby tylko te " wynalazki " nie okazały się tak udane jak M3 Lee :P
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: ThakRa w Listopad 16, 2010, 16:51:15
M3 Lee w dobrych rękach potrafi być bardzo groźny. Oczywiście przeciwko w miarę niskim tierom. Bardzo dobra armata, a i pancerz przedni całkiem niezły. Zdarzyło mi się że 2 lub 3 pociski z mojego PzIV się od niego odbiły. Ale dorwanie go z boku kończy jego żywot bardzo szybko - strasznie wolno się obraca. Porównałbym go w tym względzie do niemieckiego Hetzera. A to że ma armatkę z prawej strony daje fajne możliwości przykampienia wystawiając tylko kawałek czołgu zza budynku.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 16, 2010, 17:06:35
Jak już pisałem absolutnie nie czuję respektu akurat przed m3 (chyba że moga wezwać wsparcie jakiegoś dziada w moździerzu). Jeśli nawet ja jestem w stanie takiemu podpalić dupe, w sytuacji innej niż pierwszym strzałem z zasadzki popsuje mi gąsienice to albo w ciągu 5 dni gry dramatycznie poprawiły mi się skile, albo trafiam na debili którzy nie wiedzą czym grają.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: ThakRa w Listopad 16, 2010, 17:23:02
Tak jak pisałem z boku i z tyłu to tylko wolny i już prawie martwy cel. Ale jeśli to on wygarnie jako pierwszy to można się zdziwić. A co do artki. Przed patchem tylko kilka razy grałem Wespą i uznałem że gra artką jest nudna i beee, ale nie raz wkurzało mnie jak w pełnym biegu robiąc zakosy dostawałem dzwona od artki i padałem na strzał. Dzień lub dwa po patchu wyskillowałem sobie hummela i jako kompletny świeżak w grze artylerią uważam że nadal jest baaardzo przegięta. Na 9 pierwszych bitew w prawie każdej miałem po 2 kille i przynajmniej 5-6 uszkodzonych wrogich czołgów. Mimo że celownik ma jakiś tam rozrzut to 80-90 proc. pocisków i tak leci dokładnie tam gdzie się ustawia kursor. A trafianie czołgów w ruchu jest nadal zbyt łatwe. Amerykańska artyleria ma do tego jeszcze jeden plus - jest bardzo niska i cięzka do trafienia (przez zwykły czołg nie artkę) jak się ustawi za jakimś kamulecem albo górką.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Listopad 16, 2010, 17:24:16
Jak już pisałem absolutnie nie czuję respektu akurat przed m3 (chyba że moga wezwać wsparcie jakiegoś dziada w moździerzu). Jeśli nawet ja jestem w stanie takiemu podpalić dupe, w sytuacji innej niż pierwszym strzałem z zasadzki popsuje mi gąsienice to albo w ciągu 5 dni gry dramatycznie poprawiły mi się skile, albo trafiam na debili którzy nie wiedzą czym grają.

z rozmów to 70% graczy traktuje M3 Lee jako smutną konieczność przed linią heavy i shermanem, grają na odwal żeby szybko przyexpic i przeskoczyć dalej, sporo z nich gra na stokowej wersji i jej nawet nei upograduje

stąd to Twoje wrażenie

M3 Lee w niczym nie odstaje od tanków swojego tiera innych nacji. Armate jak na ten tier ma doskonałą
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Listopad 16, 2010, 17:50:07
z rozmów to 70% graczy traktuje M3 Lee jako smutną konieczność przed linią heavy i shermanem, grają na odwal żeby szybko przyexpic i przeskoczyć dalej, sporo z nich gra na stokowej wersji i jej nawet nei upograduje

stąd to Twoje wrażenie

M3 Lee w niczym nie odstaje od tanków swojego tiera innych nacji. Armate jak na ten tier ma doskonałą

This. Ponadto M3>Hetzer i to w tej kategorii należy na niego patrzeć.

Dowód na to, że M3 też da się grać:

(http://img242.imageshack.us/img242/7299/shot060.jpg) (http://img242.imageshack.us/i/shot060.jpg/)

(http://img593.imageshack.us/img593/4909/shot059.jpg) (http://img593.imageshack.us/i/shot059.jpg/)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Listopad 17, 2010, 14:03:29
To trzeba przyznac ze armatke m3 ma dobra jak na swoj tier. Szybki reload i dobry damage. Pancerz z przodu tez jest nienajgorszy. Do lodowek jeszcze troche mi brakuje.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Terion w Listopad 18, 2010, 15:20:03
hmm m3 schodzi w sumie zawsze na 2 hity ... czy to wale w niego Syugiem III czy KT, jak je widze w celowniku to widze, ze darmowy frag jedzie.

Ciezkie amerykance to mnie do szalu potrafia doprowadzic, z kilkunastu potyczek z nimi w DB to rece mi opadaja ... na 9 trafien raz zadalem dmg walilem po bokach, gasienicach, wiezy etc ... Chyba, ze mam takiego farta ... w KT to juz wchodza o niebo lepiej, w najgorszym przypadku 50% trafien zada obrazenia. O ile mediumy amerykanskie to pikus, to ciezkie sa problematyczne.

A arty w sumie nie wiem, moze faktycznie trafia nieco rzadziej ale zwykle i tak to wlanie one sa przyczyna mojego zgonu.

Moze po soft wipe bede testowal te galaz, na razie chce kilka niemcow jesczez podokanczac i moze uda sie doczlapac do t44 (ktory jak mi sie wydaje jest najlepsza maszynka w grze)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Listopad 18, 2010, 15:36:34
a ten, mityczny niemalże soft-wipe to wogóle będzie? ;)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Terion w Listopad 18, 2010, 15:56:35
Miejmy taka nadzieje  ;D Chcialbym potestowac jeszcze inne zabawki zanim trza sie bedzie zdecydowac na jakas sciezke
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: amra w Listopad 18, 2010, 17:11:43
a on przypadkiem juz nie mial miejsca ? jakis nowy jest planowany ?
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Listopad 18, 2010, 18:07:22
tak jeszcze jeden soft planowany w okolicach przejscia na open bete
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Listopad 29, 2010, 15:42:32
kilka chwil temu próbowałem wbić się na oficjalne forum WoT, dostałem info, że zalogowanie się jest niemożliwe z powodu update`u softu, czyżby wprowadzali jakiś nowy patch?, a może to już czas soft wipe`u ? ;)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 29, 2010, 16:19:13
Raczej updejtują silnik strony / forum. Soft ma być chyba 14 grudnia (podonie jak kolejny kawałek Incrusion; co ja kurna w pracy bede cały dzień robił... :P )
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Grudzień 14, 2010, 11:42:55
czy " francuziki " to dziś wchodzą?? :)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Grudzień 20, 2010, 14:35:19
za oficjalną stroną WoT   http://game.worldoftanks.com/news/general_news/holiday_gifts_world_tanks   

w skrócie 500 Golda zamiast 150 w dniach 20 grudnia- 02 stycznia 2011  8)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: ThakRa w Grudzień 20, 2010, 15:22:52
500 golda to bardzo fajny prezent.
A co z samym patchem? Słyszałem, że miał być 20-24 grudnia - aktualne to?
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Grudzień 20, 2010, 15:25:43
(...) A co z samym patchem? Słyszałem, że miał być 20-24 grudnia - aktualne to?

nie szperałem na forum WoT w tej kwestii, ale i mnie o uszy obiła sie data 20-24 grudnia  :)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Grudzień 23, 2010, 11:14:50
za oficjalną strona WoT


http://game.worldoftanks.com/news/general_news/release-v0627-update-scheduled-december-23rd


9 nowych czołgów,  oraz masa innych, nie zawsze ciekawych zmian ( to moja subiektywna opinia nt. zmian przewidzianych dla niemieckiego drzewka, imo nerf )
resztę zmian możecie podejrzeć po kliknięciu w link powyżej

 ;)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 23, 2010, 12:14:14
Kurde jeszcze nie dobiłem do zwykłej kocicy a ci już mi na wabia dają t2 wersje...
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Grudzień 23, 2010, 12:20:21
Kurde jeszcze nie dobiłem do zwykłej kocicy a ci już mi na wabia dają t2 wersje...

z opisów na forum WoT to najbardziej chwalą T-54, kocicę 2 już mniej, a, że wolna, a, że toporna i takie tam...
nie mówiąc już o tych uber artach, pocieszam się tym, że prawdopodobnie będą miały nie więcej niz 10 pocisków na stanie i będą koszmarnie długo ładować po strzale :)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 23, 2010, 12:27:01
Bład w rozumowaniu. Co z tego że tylko 10 pocisków jak już teraz autobus potrzebuje jednego zeby zdjąć prawie każdy cel? A te nowe maja byc przecież lepsze nie? I tak dobrze że nie dali tego potwora na bazie KT co strzelał bombami głębinowymi (premierowym strzałem w warunkach polowych zdmuchną chyba 3 czy 4 shermany)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: ThakRa w Grudzień 23, 2010, 12:40:46
A gdzie tam widzisz nerf niemieckich czołgów? Ja się jakoś nie mogę doszukać
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Grudzień 23, 2010, 12:43:01
ale autobus laduje szybciej niż G-Tiger czy jak mu tam, a wracając do zdmuchiwania jedną salwą kilku celów to wczoraj wieczorem na Lakeville widziałem jak autobus przylutował centralnie międy 2 TD-ki przyczajone na tej malej górce po stronie bazy z tymi zbiornikami za murkiem, oba efektownie pufneły ;), a miałem się tam swoją Jagdkicią na trzeciego wbić  ;D
dobrze że posłuchałem głosu rozsądku i zająłem pozycję na prawo od nich  8)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Grudzień 23, 2010, 12:44:24
A gdzie tam widzisz nerf niemieckich czołgów? Ja się jakoś nie mogę doszukać

nie wszystkich, głównie scouty dostaną nerfa do zasięgu widoczności podczas ruchu
a te symboliczne zwiększenie celności armat to po prostu śmiech na sali :P
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: ThakRa w Grudzień 23, 2010, 12:49:07
PzII Luchs: reduced visibility during movement.
VK 1602: reduced visibility during movement.

O to chodzi? Ja to zrozumiałem w ten sposób że scouty będą mniej widoczne a nie że on będą mniej widzieć.
Tak jak to:
- Increased visibility for tier 8-10 heavy tanks by 25% during movement and at rest
- Increased visibility for all guns after firing by 20%.
Oznacza dla mnie że tier 8-10 będą bardziej widoczne a nie że będą lepiej widzieć, oraz że po strzale będziesz o 20 proc bardziej widoczny.

Jeżeli źle to rozumiem to proszę o poprawienie
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Grudzień 23, 2010, 13:05:32
PzII Luchs: reduced visibility during movement.
VK 1602: reduced visibility during movement.

O to chodzi? Ja to zrozumiałem w ten sposób że scouty będą mniej widoczne a nie że on będą mniej widzieć.
Tak jak to:
- Increased visibility for tier 8-10 heavy tanks by 25% during movement and at rest
- Increased visibility for all guns after firing by 20%.
Oznacza dla mnie że tier 8-10 będą bardziej widoczne a nie że będą lepiej widzieć, oraz że po strzale będziesz o 20 proc bardziej widoczny.




Jeżeli źle to rozumiem to proszę o poprawienie


możliwe, że Ty masz rację a ja się mylę, okaże się po załadowaniu pacza i odpaleniu gry  ;)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 23, 2010, 13:33:44
ale autobus laduje szybciej niż G-Tiger czy jak mu tam, a wracając do zdmuchiwania jedną salwą kilku celów to wczoraj wieczorem na Lakeville widziałem jak autobus przylutował centralnie międy 2 TD-ki przyczajone na tej malej górce po stronie bazy z tymi zbiornikami za murkiem, oba efektownie pufneły ;), a miałem się tam swoją Jagdkicią na trzeciego wbić  ;D
dobrze że posłuchałem głosu rozsądku i zająłem pozycję na prawo od nich  8)
W pólowie bitew jakie grałem na lakevile przeciwnik na slepo pakował po dwa / trzy strzały w te krzaki i jeszcze drugie tyle na ta mała grań za nimi, jak widze w rozpisce przeciwnika cos ciższego niz gril / su5 to poprostu wole grzać srodkiem niż siedzieć w tamtych krzakach :P
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Dux w Grudzień 23, 2010, 15:46:00
Znaczy się, że ja tyle sie namęczyłem, by właśnie doczłapać sie do T44, a tu okazuje się, że to nie koniec, bo wprowadzają jeszcze lepszy ruski medium tank?
I miej tu człowieku cierpliwość :P
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Grudzień 23, 2010, 17:45:23
jest malutki, zwrotny, ma bardzo pochyłe opancerzenie i prawdopobnie będzie zarąbiscie groźny - T54 będzie  często królował w walkach

Panthera II to taki mniejszy ale szybszy KT - nic zaskakującego choć jest postęp, armata 105tka z JagdPanthery, sprzęt przewidywalny do bólu ;)

Na Pershinga ludzie psioczą że nieporozumienie i przypomina za bardzo T29/T32 i reszte
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 24, 2010, 11:27:42
A tu akurat wezme devów w obronę bo z tego co słyszałem o tym człogu to klasyfikowałem go jako Heavy nie meda

źródło takie se http://pl.wikipedia.org/wiki/M26_Pershing ale potwierdza moją wiedzę (przy okazji jak znam życie to to w WoT bedzie super pershing a nie podstawowa wersja)

EDIT
Dobra klient spachowany, tyle ze zrobił sie 'troche' niestabilny - 2 razy wywaliło mnie do windy, do tego uporczywie traci polaczenie z serwerem jak głupi. Ktoś jeszcze tak ma?
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Grudzień 24, 2010, 13:43:43
Nie miałem jak dotąd podobnych problemów Doom. Natomiast pojawienie się (w końcu!) Pantery II to najlepszy prezent jaki ekipa z Wargaming mogła mi sprawić. Po dojściu do KT stwierdziłem, że nie mam zamiaru dalej grindować niemieckich czołgów ciężkich, a Panterke I od dawna mam wymaksowaną i generalnie używałem jej jako maszynkę do robienia expa dla innych czołgów.

Mam nadzieję, że nano-KT spełni moje oczekiwania, choć "na papierze" przynajmniej ten pomysł wygląda tak, jakby nie mógł się nie udać. Działo-morderca, speed T-44, z silnikiem 980 koni, przy jedynie o 2t większej masie i zawracanie w miejscu neutralizujące z gruntu stosunkowo niską prędkość obrotu wieżyczki = <3. Nareszcie mam co grindować z uśmiechem na twarzy :D.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 24, 2010, 14:19:01
PII już jest zdeklasowny przez t54 - wrazenia po walkach z nim: sukinkot nie do ubicia
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Dux w Grudzień 24, 2010, 15:02:19
I tak nowy narrator dla polskiej wersji wymiata. Mówi tak energicznie jakby go do tego gadania wyciągnięto wprost z radzieckiego gułagu i karmiono miską kaszy na dzień :P
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 24, 2010, 15:14:59
małą miską kaszy. ma ktos patent na przywrocenie starego lektora"?
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Grudzień 24, 2010, 16:13:17
http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/22470-polski-lektor-on-to-robil-za-kare/page__pid__312645#entry312645

Cytuj
Dobra mam już. Te dwa pliczki które są w podanym linku wrzucić do folderu X:\World_of_Tanks_closed_Beta\res\audio i podmienić. Mamy polską wersję językową z amerykańskim lektorem. To tyle.

W poście autor zamieścił tez link do plików. A ja po raz kolejny cieszę się, że nie zmieniłem wersji językowej z angielskiej na polską ;).
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Blutbart w Grudzień 24, 2010, 18:25:06
Odkad gram w różne gry na kompie, jestem wrogiem polskiej lokalizacji - zawsze coś z nią nie tak. Więc nawet nie próbowałem zieniać wersji :)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Grudzień 24, 2010, 18:44:31
Odkad gram w różne gry na kompie, jestem wrogiem polskiej lokalizacji - zawsze coś z nią nie tak. Więc nawet nie próbowałem zieniać wersji :)

this  :)

ale z ciekawości chyba sprawdzę lektora anemika-depresanta :P
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 24, 2010, 20:03:10
Kopara szkoda nerwów, w porównaniu z nim ivona jest bardzo dobrym syntetazorem mowy
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Grudzień 24, 2010, 21:28:39
Kopara szkoda nerwów, w porównaniu z nim ivona jest bardzo dobrym syntetazorem mowy

to ten paralityk jest gorszy od Ivonki? no to faktycznie szkoda nerwów, dzieki za radę Doom ;)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Blutbart w Grudzień 28, 2010, 12:26:48
Ostatni patch sporo namieszał w uszkodzeniach modułów.
Pisałem o tym na forum WoT ale powtórzę i tutaj.
Przykład 1
Jadę panterą sobie wesoło, dostaję strzał w prawy bok. Zniszcenie działa i uszkodzenia ammo racka. Ale to nie wszystko, bo ten sprytny pocisk wyleciał z powrotem i uszkodził mi prawą gąsienicę i zerwał lewą.
Przykład 2
Panterą zajechałem od tyłu minimausa. Celuję w korpus, poniżej wiezy. Walę. Odpadła gąsienica i przestała się chłopu wieża obracać.

Definitywnie jest coś nie tak z modelem uszkodzeń.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Grudzień 28, 2010, 12:56:35
Tak nei tylkot y to zauwazyles, wielu ludziom jeden pocisk pol cozlgu rozwala. Druga sprawa ze uszkadzane so moduly ktore przewaznie nie byly uszkadzane przy ostrzale z tej strony, np trafienie z przodu podpala silnik ktory jest z tylu a walniecie w silnik urywa gasienice.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Grudzień 28, 2010, 14:54:45
Tak nei tylkot y to zauwazyles, wielu ludziom jeden pocisk pol cozlgu rozwala. Druga sprawa ze uszkadzane so moduly ktore przewaznie nie byly uszkadzane przy ostrzale z tej strony, np trafienie z przodu podpala silnik ktory jest z tylu a walniecie w silnik urywa gasienice.


ooooo to, to, to

wczoraj wieczorem grając Jagdkicią dostałem postrzał tuż pod armatę  ( obejrzałem sobie pojazd zanim spłonął ) od frontu a padłem bo mi się silnik spalił  :o
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Blutbart w Grudzień 29, 2010, 19:28:12
Mamy choinkę...
(http://img258.imageshack.us/img258/9774/shot001c.jpg)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Grudzień 30, 2010, 08:37:29
a ten padający w garażu śnieg sprawia, że mam wrażenie, jakoby ktoś dach mi podpie...lił >:(
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Dux w Grudzień 30, 2010, 10:58:17
"Konto premium to nie tylko więcej kredytów i doświadczenia, ale także piękny i zadbany garaż"

Zapomnieli dopisać, że gwarancja nie obejmuje szczelności dachu :P
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 30, 2010, 11:04:45
Raczej odporności na ekipy dekoracyjne :P
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Grudzień 30, 2010, 11:30:00
a właśnie - wie ktoś może na kiedy jest przewidywana pełna wersja?
Próbowałem się przebić przez linki na google po wpisaniu powyższego ale to droga przez mękę.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Grudzień 30, 2010, 11:46:45
soon

Jeszcze faza open bety wiec imo jak wyjdzie na jesieni 2011 to bedzie super
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Styczeń 27, 2011, 16:54:35
soon

Jeszcze faza open bety wiec imo jak wyjdzie na jesieni 2011 to bedzie super

Open Beta już dziś, czy juz ktoś miał z nią styczność?, co nowego Wargaming dodał do juz istniejącego contentu?
muszę dziś do 18 trolować w robocie....grrrr >:(
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Styczeń 27, 2011, 17:33:08
Ja niestety zobacze ewentualne nowości jakoś tak [pojutrze najwcześniej - urzad marszałkowski wysłał kontrolerów w teren i ci wybrali nas jako cel hot dropa... "troche" mało czasu przez to w pracy na coś innego niż zabawe dokumentami >:(
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Styczeń 27, 2011, 17:44:29
Ja niestety zobacze ewentualne nowości jakoś tak [pojutrze najwcześniej - urzad marszałkowski wysłał kontrolerów w teren i ci wybrali nas jako cel hot dropa... "troche" mało czasu przez to w pracy na coś innego niż zabawe dokumentami >:(


oni są chyba gorsi od Sanshowej floty w Inkursjach :P

wspólczuję Mando :)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Blutbart w Styczeń 27, 2011, 17:46:03
Żadnego nowego contentu. Po prostu przesiadka z closed na open beta. Nowy kontent wkrótce - najpierw TD amerykańskie, potem drzewko francuskie.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Styczeń 27, 2011, 17:47:31
dzieki Blubart, to nie będę gnał do domu jak oparzony, tylko statecznie, jak Maus pod górkę na campinovce  ;D
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Styczeń 27, 2011, 20:26:08
Jednak pojawiło sie coś nowego z okazji open bety
http://www.youtube.com/watch?v=sr0rMAjX5g0
nowy filmik promujący giere ;D
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Styczeń 27, 2011, 21:10:55
Jednak pojawiło sie coś nowego z okazji open bety
http://www.youtube.com/watch?v=sr0rMAjX5g0
nowy filmik promujący giere ;D

W którym to złośliwcy chwalą się niezaimplementoanym jak dotąd clan warfare. Ja chcieć :(.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Styczeń 27, 2011, 22:55:06
Strategia jaką widać też u CCP - reklamują te epickie bitki gdzie wszystko śmiga przy full detalach, a jak to wygląda w rzezywistości wiemy wszyscy prawda? :P
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Styczeń 28, 2011, 07:48:18
Strategia jaką widać też u CCP - reklamują te epickie bitki gdzie wszystko śmiga przy full detalach, a jak to wygląda w rzezywistości wiemy wszyscy prawda? :P


15 vs 15 to epicka bitka??  :P :P :P, chyba, że w clan warfare nie będzie takich ograniczeń co do składu drużyn
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Styczeń 28, 2011, 09:47:02

15 vs 15 to epicka bitka??  :P :P :P, chyba, że w clan warfare nie będzie takich ograniczeń co do składu drużyn

Bardziej się boję możliwości, żę CW polegać będzie na walce samych tier X. Dla mnie przynajmniej oznaczało by to niegrywalną monotonię. Inny "feature" na jaki oczekuję to walki na mapach 5x5km ze zwiększonym limitem uczestników.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Styczeń 28, 2011, 10:08:20
Ograniczenia takie jak zasięg broni, zasięg widocznosci (i tak spieprzony) wielkośc map itp to podobno ograniczenia wynikajace z silnika gry na zakup którego zdecydował się wargaming. Nie wiem jak w tym kontekscie traktowany jest limit uczestników potyczki.

I zdaje się ze Twoje obawy na temat typu walk mogą być uzasadnione, na razie przewidywania to t10 jako kor plus wsparcie top arti może jeden - dwa jakieś zwiadowcze potworki np t54 w tej roli
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Marzec 01, 2011, 09:40:45
Dziś  wchodzi nowy patch ;)

Za oficjalną stroną WoT:

World of Tanks Open Beta v.0.6.2.8 - v.0.6.3.8 patch notes:

- Added new map Westfield.
- Added interface for clan battles ("Special battles" under "Battle!" button).
- Removed New Year attributes from maps and hangars.
- Added premium tanks (box and pre-order): PzII J (German tier 3 light tank), BT-SV (Soviet tier 3 light tank), M6A2E1 (American tier 8 heavy tank).
These vehicles won’t be available in Store, and can be obtained in box version and/or pre-order packages.

- Recalculated static lights on some maps.
- Fixed certain cases of shells flying outside the aim circle.
- Fixed certain cases of disappearing shells.
- Fixed certain cases of SPG aim getting outside the map in sniper mode
- Fixed bug of autoaim sticking to destroyed tank.
- Fixed too intense SPG aim shaking after being damaged in sniper mode.
- Fixed rare case of voice chat activation button failure.
- Fixed rare case of game crash during voice chat usage.
- Fixed wrong water simulation at high options on certain computer configurations.
- Hotkeys [ and ] are unbound from "fire" and "autoaim" commands.
- Fixed mistiming of "the battle starts in" counter for different players.
- Map loading mechanism reworked to fix rare case of game crash in training battles.
- Fixed problem with missing textures of wrecked T-28 model.

- Fixed long names of HE shells in Service window.
- Fixed wrong representation of hotkeys bindings in Options.
- Fixed possibility of entering game menu during map loading.
- Fixed client freezing during Company Search.
- Fixed discrepancy of turret traverse speed between turret specs window and the corresponding tech tree.
- Fixed bug in searching for a contact with less than 4 symbols in its name.
- Clarified conditions getting certain awards.
- Fixed condition for getting Billotte’s award.
- Fixed copyright year at intro screen and EULA.
- Removed turret for GW-Panther, M12, M40/M43, and Object 704 from the store.
- Removed unupgradable modules of top tier tanks from the store.
- Removed test gun "128mm_testgun" from shells description.
- Recompiled sounds output library.
- Fixed map pictures and team lists during map loading.
- Fixed hill climbing at Sand River map.
- Fixed water submersing at Malinovka map.
- "Special battle" choice is blocked if player does not have any events planned.
- Changed certain graphics options that could lead to increased performance on certain PC configurations.

Balance and tank parameters changes:

- Chance of fire for diesel engines set to 15%, for gasoline engines - to 20%. If the initial value for -certain models was lower than the values above, it remains as it is.
- Rebalanced premium vehicles: Valentine and Matilda.
- Adjusted match-making parameters for Valentine and Matilda.
- Added extra battle tier between the existing tiers 3 and 4.

- V-2-44, V-2-54, V-55U, and V-2-54IS engines: chance of fire on impact increased by 2%.
- Т-26, T-46: increased reverse speed, durability increased by 10 Hit Points.
- Т-28: increased reverse speed, increased rate of fire for 57mm ZiS-4 gun.
- Т-34: increased rate of fire for 57mm ZiS-4 gun.
- BТ-2, BТ-7: increased reverse speed.
- T-43: increased rate of fire for 100mm D10T gun.
- T-54: repair cost increased by 15%, hull height increased by 10 cm, increased chance of being spotted after firing 100 mm D-54 cannon, decreased tracks armor by 5 mm, track repair time increased by 10%.
- KV-3: slightly increased passability.
- KV-1S: slightly increased passability.
- IS-7: repair cost increased by 5%.
- ISU-152: repair cost increased by 8%, increased weight limit for top suspension.
- Shell 203 mm F-625D: increased cost by 4%.
- Shell 203 mm G-620: increased cost by 4%.
- SU-14: dispersion increased during movement and turret traverse, rate of fire decreased by 5% for 152mm gun, rate of fire decreased by 3% for 203mm.
- Object 212: doubled repair cost, reduced guns armor.

- LTraktor: durability increased by 10 Hit Points.
- PzII: increased reverse speed, durability increased by 5 Hit Points.
- PzII Luchs: increased reverse speed, durability increased by 10 Hit Points.
- Pz35(t), Pz38(t): increased reverse speed, durability increased by 10 Hit Points.
- PzIII/IV: increased reverse speed, durability increased by 20 Hit Points.
- PzIII: durability increased by 10 Hit Points.
- PzIIIA: increased reverse speed, durability increased by 20 Hit Points.
- VK3001H: durability increased by 20 Hit Points.
- S35 739(f): tank tier decreased from 4 to 3, durability decreased by 20 Hit Points, decreased passability for normal terrain by 10%.
- 38H 735(f), Pz IV, and VK1602: increased reverse speed.
- Grille: fixed turret name.
- 15 cm sFH18 L/30 gun (top Hummel): range of fire decreased by 15%, increased trajectory curve.
- 15 cm sFH36 L/43 gun (top GW-Panther): increased shell velocity, increased trajectory curve.
- 17 cm K72Sf gun: rate of fire decreased by 20%, damage increased from 1100 to 1400.
- Hetzer: added new 220 HP engine, traverse speed decreased, decreased passability for normal and bad terrain by 15%.
- StuGIII: increased weight limit for second suspension, tier decreased by 1 for balancing in random battles.
- JagdPanther: increased armor for 88mm Pak 43 L/71 gun.
- Ferdinand: increased reloading time for 128mm Pak 44 L/55 gun by 0.29 s.
- Better durability for guns: 7.5 cm KwK42 L/70, 7.5 cm KwK45 L/100, 8.8 cm KwK43 L/71, 10.5 cm KwK45 L/52 Ausf. B.
- Ferdinand: increased reloading time for 128mm Pak 44 L/55 gun by 0.29 s.
- 12.8 cm Kwk44 L/55 (VK 4502 B, Maus): decreased reloading time by 0.21 s.

Panther II changes:
- Decreased size.
- 7.5 cm KwK42 L/70 gun dispersion radius decreased by 7%.
- 7.5 сmKwK42 L/100 gun dispersion radius decreased by 4%.
- 10.5 cm KwK45 L/52 Ausf B top gun: gun dispersion radius decreased by 7%, dispersion during turret movement decreased by 14%, shell velocity increased by 20%.
- top engine Maybach HL 234P50: reduced chance of fire by 5%, increased durability by 12.5%.
- increased weight limit for basic suspension in order to allow mounting second turret.
- ammo rack durability increased by 8%.
- repair cost reduced by 6%.

- T30: repair cost increased by 10%.
- T29 decreased rate of fire for 105 mm T5E1 gun.
- 90mm AT Gun M3 gun: price increased from 110550 to 127300 credits.
- 120mm Gun T53 gun: rate of fire increased by 5%.
- QF 6 pounder Mk III gun: decreased penetration by 5 and 10 mm for AP and APCR shells respectively.
- M3 Stuart, M5 Stuart, T2 lt: increased reverse speed, adjusted shaking effect after firing.
- T2 Med, M2 lt, M2 med, M3 Lee, M4 Sherman: increased reverse speed
- Ram2: engine changed to less powerful Wright Continental R-975C (440 HP), increased reverse speed, increased passability.
- M12: decreased horizontal aiming angle.
- T14: tier decreased by 1 for balancing in random battles, increased passability.
- T1 heavy: increased passability.
- Т23: repair costs increased by 30%.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 01, 2011, 12:20:55
A to gady mieli podniesc nalesnika o 15cm nie 10
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Marzec 01, 2011, 16:30:10
Mogli by pozmieniac troche mechanike i zrobic jak w Cs ze raz jeden team musi zdobyc baze w okreslonym czasie, raz inny team bo w tej chwili to jest kampa jak stad do Kanady  :D , wszyscy czekaja na cud
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 01, 2011, 16:44:06
jeden z trybów gry na po relace (soon [tm]) to jedna baza i kto pierwszy ja zdobedzie i utrzyma wygrywa
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Marzec 02, 2011, 08:37:18
Tych nowych trybów rozgrywki to będzie chyba kilka, nieprawdaż? :)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 02, 2011, 08:42:36
)&%^%^&(^*_ nowy pach. Pół spolszczony klient wkurza, przez wiekszość czasu bitwy ping pomiedzy 600 a 999 (na lol premiumie do kulania exp mi to wisi, ale przez to boje sie wyprowadzic z garazu ciezszy sprzet), nowa mapa cos nie chce sie losowac
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Marzec 02, 2011, 08:46:29
grałem wczoraj jedną bitwę na Westfeldzie, ale przez moje zapędy wycieczkowo-krajoznawcze spłonąłem ślicznie po jakiejś minucie gry.
Z tego co zdążyłem zaobserwować to mapa raczej szybka, plus kilka fajnych miejscówek dla wielbicieli krzaków i strzałów znikąd :)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: lastverb w Marzec 02, 2011, 19:14:57
Przy obecnym (czyt. zbugowanym) systemie spottingu niewidzialne td wladaja westfieldem, z drugiej strony artylerie zescoutowac moze nawet is7 (i nie mowie tutaj o randomach).
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Maj 31, 2011, 14:44:10
ehh ten nowy patch jest tragiczny magiczne gasienice poprostu rece opadaja jak sie przegrywa przez to mecze bo np. pz3 absorbuje gasienicami strzal z trollguna kv.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 31, 2011, 14:45:56
Ja miałem to samo ze pzII :P
A i tak gorsze moim zdaniem jest usunięcie trakerów arty i wysyp tego scierwa na wysokich tierach
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Kira Korpii w Maj 31, 2011, 15:38:43
ehh ten nowy patch jest tragiczny magiczne gasienice poprostu rece opadaja jak sie przegrywa przez to mecze bo np. pz3 absorbuje gasienicami strzal z trollguna kv.

Od kiedy z trollguna strzela sie AP.... HE nigdy nie jest pochloniete przez gasienice a oneshotujesz takie tanki.
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 31, 2011, 15:51:51
Kira, grałeś po pachu? Teraz środkowa cześć gasek nie powoduje detraka, co gorsza cokolwiek w nie trafi cały impet zuzywa w uszkodzenie niezniszczalnych gasek. Niezalerznie czy to ap czy he. Ostatnio dostalem hita z gw e-100 pocisk upadl może 5metrow od czolgu - przed pachem nie byloby co zbierać z mojego tygrysa, a tu tylko gaska pomaranczowa sie zrobila
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Kira Korpii w Maj 31, 2011, 16:05:41
gralem, mylisz sie
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 31, 2011, 16:34:45
Ja twierdzę co innego, bardzo wiele osób ma dokladnie ten sam problem co ja. Ewentualnie zamiast gąsek dostaje inny moduł który wchłania 100% obrażeń i sie robi pomarańczowy
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Kira Korpii w Maj 31, 2011, 18:38:47
tak bylo zawsze ale nie z ammo HE
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Maj 31, 2011, 21:19:39
bo teraz moi mili trzeba strzelać w przednią lub tylną sekcję układu przenoszącego napęd czyli gąsek 8)

trafienie tamże=detrack  :)
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 31, 2011, 21:25:41
Kopara nie chodzi o to jak detrakowac, chodzi o to że trafienie w srodkową część gąsek miało przkazywać dmg w czołg. Wprowadzili to bo gracze kurwili na zbyt częsty detrak bez dodatku dmg w hull. Zmiana udała sie częsciowo. Detrakuje tylko trafienie w przód lub tył, a srodek traków to pieprzone pole silowe które łyka kazde trafienie i absorbuje nie ważne czy tafia Cie tam lol traktor czy ta nowa amerykańska arta
Tytuł: Odp: Nadchodzące patche
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Maj 31, 2011, 21:37:55
spoko Mando, rozumiem :) Ja detrakuje tylko te czolgi których nie mogę Pz V zagryźć  ( tak, przesiadłem się na kicię z wieżyczką  :P ), ale nie zauważyłem, żeby strzał w środkową częćść układu napędowego nie zadawał żadnych obrażeń, może po prostu w ferworze bitwy nie widzę, że %hp wrażego czołgu nie spadły ( zazwyczaj kładę to na karb tzw. ghost shella ) :)