Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Filip Bonn

Strony: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 60
1926
Dyskusje ogólne / Odp: [EVENT] Hot Drop #1 + ewentualne szkolenie
« dnia: Grudzień 11, 2013, 15:06:36 »
KoMic przecież post był z tygodniowym wyprzedzeniem.

A jeśli chodzi o "świeżą krew" to niestety na tym forum uświadczysz jej ledwie kilka kropli. Z własnego doświadczenia podejrzewam ,że chodzi o to że każdy 'świeżak' na tym forum gdzieś w połowie pierwszego swojego posta dostaje odpowiedź "W dupie byłeś i gówno widziałeś noobie"  , a jeśli próbuje nawiązać jakąkolwiek dyskusję to już ma przejebane i od każdego kolejnego usera dowiaduje się jaki to jest ch**owy.
 Dosyć skutecznie zniechęca to nowych do zaglądania na to forum, że nie wspomnę o braniu udziału w "dyskusjach",niestety.
Było w tym roku z kilka(naście) osób początkujących które przestały się tu wypowiadać po takich właśnie "odezwach" forumowiczów.


1927
NoobGarten / Odp: Czy jest sens grać w EvE solo?
« dnia: Grudzień 04, 2013, 14:45:42 »
Proxima chyba sama musisz sobie narzucić jakieś cele i 'ramy' bycia piratem. Jak ktoś zauważył sama gra nie bardzo wspiera bycie piratem, zresztą wynika to po część z mechaniki/założeń gry.

Każdemu na samym początku pirat kojarzy się z człowiekiem z opaską na oku i szablą w dłoni (ew. protezą rąki lub nogi ;) )
który to napada spokojnie sobie płynące nieuzbrojone (uzbrojonych unikali jak ognia, gdyż przeważnie były to okręty wojenne z którymi rzadko kiedy piraci mieli szanse wygrać a ewentualny 'skarby' nikłe) statki z ładowniami wypchanymi po brzegi towarem i krzyczącym "Yarrr!" Miało to rację bytu dawnoo temu  ponieważ transport morski był w rozkwicie i po wodach pływało mnóstwo przeróżnych 'transportowców'

Jeśli popatrzysz na EVE to przecież 98% statków które tam lata jest uzbrojona po zęby a walka z nimi niesie duże ryzyko wtopy przy ewentualnym małym zysku - nie  mają ogromnych ładowni wypełnionych 'skarbami' co najwyżej frakcyjną lub t2 amunicją ;) owszem zdarzają się wypimpowane shipy czy raciarki z których może wypaść oficer za grubą kasę ale tu trzeba mieć plan i szczęście oraz bardzo często drogi statek (w który sami pilotujemy) którego cena nierzadko po 10-100x przewyższa wartość ewentualnego loot'u więc nawet jeśli uda Ci się 5 razy pod rząd a za 6 tracisz statek to i tak jesteś w plecy. Teoretycznie da się znaleźć tani ship do tego typu akcji ale to temat na kolejne kilka stron dyskusji ;P

Kwintesencją piracenia w EVE było by napadanie na statki transportowe i zbieranie zawartości ich cargo - ale po pierwsze trzeba mieć samemu statek z odpowiedni dużą ładownością  (co z tego że wydropi lut za 300m jak nawet 1/10 nie zmieści się w naszym cargo) po drugie i najważniejsze takich statków po eve lata baaardzoooo małooooo (i przeważnie latają po HS).
Da się je bić w HS - jeden alt skanuje cargo, drugi kamikaze z mega dps rozwala przeskanowany ship i zaczyna wiać przed concordem lub spada, wtedy ten pierwszy podlatuje i zbiera loot z wypełnionego po brzegi transportowca ale podejrzewam że nie o takie bycie piratem Ci chodzi.

Więc idea piracenia w EVE jako takiego znacząco odbiega od popularnego wyobrażenia o byciu piratem.

(takie luźne rozważania, zaraz pewnie zostanę poprawiony przez wszelkiej maści historyków i pvperów że pełno błędów.)

1928
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Listopad 27, 2013, 19:33:40 »

1929
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Listopad 25, 2013, 06:36:42 »
http://www.dziennikgracza.pl/2013/11/ile-kosztuje-stworzenie-gry.html#.UpI7XMRLPK0

To jest lista gier AAA, tylko nieliczne MMO powstają jako AAA np. SWTOR a i tak nie uratowało go to przed klapą.

1930
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Listopad 24, 2013, 18:33:40 »
Tak semi offtop:

Mamy sobie tą grę, która przyniosła twórcom 30 milionów dolarów całkowitego przychodu (jak dotąd)

Mamy takie GTA V i CoD, które w ciągu kilku dni przyniosły po 1000 milionów dolarów przychodu (i kwota rośnie).

OK, powiedzmy, że wydawcy GTA i CoD musieli oddać 35% pośrednikom i sklepom. Dość solidny margines, prawda? W takim razie nadal mają w kieszeni 650 mil dolarów (i rośnie) minus koszty. Załóżmy, że zysk netto w przypadku wszystkich 3 gier stanowi taki sam procent.

Zatem najważniejsze pytanie - czy zrobienie strzelanki lub gry fabularnej faktycznie kosztuje 20x tyle, co MMO?

Dobre pytanie , choć zainwestowana kasa nie zawsze się przekłada na późniejsze zyski.
Patrząc na inne projekty MMO na Kickstarter wystarczy już kilkaset tysięcy dolarów.
Jeśli chodzi o GTA V to podawali że kosztowało 800m dolarów z czego 200-300m co najmniej poszło na kampanię reklamową, ot gra żeby zarobić musi się sprzedać.

1931
Inne gry / Odp: After Reset
« dnia: Listopad 20, 2013, 16:47:52 »
No tak ale tutaj bardziej mówisz o speed runie, podobne rzeczy uświadczysz w każdej grze.

1932
Inne gry / Odp: After Reset
« dnia: Listopad 20, 2013, 13:58:27 »
Pewnie tak. Psuje. Ale sprawiedliwie jest powiedzieć, że F1i2 też miały takie kwiatki.

Jakieś przykłady?

1933
Inne gry / Odp: After Reset
« dnia: Listopad 20, 2013, 08:17:19 »
oby nie było takich kwiatków jak w F3-F:NV - idziesz przez pustynię zero wody, wchodzisz do szałasu a tam woda w kranie !  :o w każdym domu w F3 i New Vegas który miał kran była woda. Cud! zero korozji,zero pękających rur po kilkuset latach;
albo - zaglądasz do kontenera w samym centrum osady a tam 'niechciany' karabin plazmowy, który 50 metrów dalej sprzedają za niemałą fortunę
albo - chodzisz niby po świece kilkaset lat po wojnie atomowej gdzie ludzkość niby ledwo wstaje z kolan włazisz do jakiegoś większego budynku a tam dywany/wykładziny jak nowe  ;D pewnie była gdzieś za rogiem szwalnia którą musiałem przeoczyć :P

Nie wiem jak wam ale mnie osobiście to i wiele innych podobnych kwiatków psuło klimat "post-apokaliptycznego świata"

1934
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Listopad 20, 2013, 08:10:44 »
Żeby to jeden, wczoraj widziałem killa Stratios za ponad 800m w Jita  :D

1935
Inne gry / Odp: Fallout 4
« dnia: Listopad 19, 2013, 08:02:48 »
To Fallout 3 miał "ścieżkę fabularną" ?  ??? Mówimy o tej banalnej historyjce przez którą cały czas byliśmy prowadzeni za rączkę? Co z tego że gra miała 2-3 dobre momenty skoro całość leżała i kwiczała? Co do poziomu trudności to nie będę komentował czegoś czego nie było.

1936
Inne gry / Odp: Fallout 4
« dnia: Listopad 18, 2013, 16:42:25 »
Historia lubi zataczać koło. I to jest jedyna nadzieja.

Fakt jest trend od kilku(nastu?) lat na robienie coraz łatwiejszych gier. Niemniej patrząc na ostatni wysyp gier indie w których nierzadko trafiają się te z trybami perma death czy mega wyśrubowanymi poziomami trudności jest jakieś światełko w tunelu.. że jednak powoli okazuje się że nie tylko 'dinozaury' mają dość łatwych gier. Tylko nie piszcie mi że te 'trudne' gry kupują tylko ludzie 30+ lat bo i tak nie uwierzę :P

Jednak i tak mam złe przeczucie jak większość co do F4 :/

1937
Flamewar / Odp: Czy słowianki mogłby grać w eve
« dnia: Listopad 18, 2013, 16:32:46 »
Spodziewał byś się wtedy jakiejś schedy po rodzinie w tym wojsku?

Mógłby w wieku 45lat pójść na wojskową emeryturę (niemałą) + nadal być czynny zawodowo jeśli chciałby gdzieś się zaczepić.

ps. zanim ktoś mnie zacznie bluzgać ,że wcale te emerytury nie są takie wysokie to niech sobie porówna do emerytur naszych dziadków

1938
NoobGarten / Odp: Czy jest sens grać w EvE solo?
« dnia: Listopad 11, 2013, 11:47:30 »
jeśli masz ochotę spróbować solo pvp i sprawia ci to frajdę to najłatwiej znaleźć je na terenach milicyjnych (przy czym wcale nie musisz wstępować do milicji). Dużo osób szukających solo tam lata - początkujących jak i doświadczonych, więc sens jak najbardziej jest :)

1939
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Listopad 10, 2013, 14:11:51 »
naprawdę aż tak dużo small gangowych bitek trwa dłużej niż 50 sekund, żeby miało to znaczenie ?

1940
Off Topic / Odp: O muzyce rozmowy rozne:
« dnia: Listopad 08, 2013, 17:54:19 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cch0wrwg4tg#t=32[/youtube]

1941
PVP / Ishkur - PVP czy tym się jeszcze lata ?
« dnia: Listopad 02, 2013, 19:58:30 »
Pytam poważnie, z fregat t2 gallente to wszędzie widać Enyo które pewnie jest po prostu lepsze/bardziej uniwersalne. Natomiast Ishkur'a to ze świecą szukać. Czy tym się jeszcze lata czy raczej omijać ten statek? Nie chodzi mi o to ,że w zajebiście specyficznej sytuacji Ishkur jest mega dobry i strąca bsa/dreda/tytana, tylko o to czy 'na codzień' opłaca się tym latać ? Czy poprostu lepiej wsiąść w Enyo i nie zawracać sobie głowy. :)

1942
Market / Odp: WTS, char 73kk skillpkt
« dnia: Listopad 01, 2013, 12:23:32 »
Wystaw go lepiej na oficjalnym forum EVE. Bo tu co najwyżej zostaniesz strollowany tak jak teraz.
Ci co najwięcej gadają albo w ogóle się nie logują do EVE albo i tak nie kupią.

1943
Inne gry / Odp: Red Baron
« dnia: Październik 27, 2013, 06:46:26 »
ha,
odkryłem tą grę dobrych kilka/ może kilkanaście? lat temu gdy już nie była pierwszej młodości ale zagrywałem się dobrych kilkadziesiąt godzin.

1945
NoobGarten / Odp: Garść Pytań
« dnia: Październik 23, 2013, 14:06:17 »
żeby namieszać Tobie trochę dodam że SS możesz mieć dobry ale jeśli masz ujemny standing do danej frakcji to też Ciebie będzie ganiać folta danej nacji w HS. Jak tak mam z Amarrami (stand ok -9) po zabawie w Minmatarskiej milicji. Aczkolwiek ostatnio bez większych problemów przeleciałem battlecruiserem przez amarrskie imperium skacząc od gejta do gejta.

1946
NoobGarten / Odp: High Speed Traveling
« dnia: Październik 16, 2013, 15:36:44 »
Jeśli chce latać na autopilocie to właśnie overdrive injector jest bardzo dobrym pomysłem. Natomiast nie bardzo rozumiem po co wogóle tobie MWD? autopilot i tak z niego nie będzie korzystał a przecież jak Ty będziesz przy kompie to nie będziesz go włączać autopilotowi na dolot do gate tylko sama będziesz warpować od gate do gate na zero :) co do rigow to myślę że ok.

1947
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 16, 2013, 15:16:28 »
A przedtem wszędzie były Drejki, Batony, chuj wie co jeszcze. Taka gra ...

Mi się to podoba, nowe shipy, nowe fryty, nowe bańki super dodatek.

Tak trzymać CCP !!!

Jak zaczynałem grę (jakiś rok temu) to cały czas słyszałem 'skillujcie do Dreja! super statek na pve na pvp i wszyscy nim latają' albo 'matarzy to najlepsza rasa pod pvp'.   

1948
NoobGarten / Odp: High Speed Traveling
« dnia: Październik 16, 2013, 15:06:26 »
polecam gallentyjską fregatę Atron - jedna z szybszych t1 w grze, do tego dokładasz Nanofiber w low slot i może być jeden slot z overdrive injectro (czy jakos tak) daje duży bonus do speed ale kosztem miejsca w cargo) dokładasz także rigi z grupy astronautic - Small Low Friction Nozzle Joints I i Small Polycarbon Engine Housing I.

Dostajesz superszybką frytę w którą możesz wsiąść od razu (a nie po miesiącach skillowania) i która składa siędo warp'a praktycznie z miejsca. Jedyne na co musisz zwrócić uwagę to to że frytki mają mało miejsca w ładowni.

1949
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Październik 14, 2013, 13:52:24 »
Zgudi ma rację, za bardzo mały rozumek.


Nie dość ,że zdawkowo to nie gramatycznie.

To ,że ktoś sobie zrobi tabelkę z wykresami nic nie znaczy, pokaż mi lepiej kosztorys stworzenia shuttla i rozkładu jazdy.
Kwoty wzięte zupełnie z d...

1950
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Październik 13, 2013, 15:04:01 »
ostatni achivment dawali przy 21m ? czy 22?
a transport publiczny dodadzą przy 24m... lol?
naprawdę potrzeba AŻ 2-3m $ żeby zaimplementować shutle do gry i rozkład jazdy?  ;D
Kolesie mają 'fantazję' nie ma co  :P

@Down

Minusa za to że ośmielam się krytykować system zbiórki pieniędzy ?

1951
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 10, 2013, 21:53:07 »
Uwierzcie są ludzie którzy za to będą gotowi zapłacić $$. Patrząc na co po niektóre Avatary w EVE mam wrażenie że nawet proteza nosa schodziłaby jak 'ciepłe bułeczki'.

1952
fakt, grats.

z drugiej strony nigdy nie widzialem żeby ktokolwiek (poza Azbuga) odlecial dalej niż na 2 jumpy od Aset  ;)

1953
Inne gry / Odp: Zamiennik Dust 514 na PC (dwie gry)
« dnia: Październik 03, 2013, 06:48:08 »
PlanetSide 2 czy MechWarrior Online?

Z tych dwóch gier oglądałem jedynie streamy, jeśli miałbym się opierać na tym to poleciłbym Tobie Planet Side 2. PS2 ma więcej podobieństw do DUST i nawet troszkę ten 'klimacik' czuć . Natomiast MW to wg mnie zupełnie nie to, niby również rozwinięty system customizacji postaci (mecha) ale cała gra jest mega woooolna. Spotkałem się z opinią że MW jest grą bardzo taktyczną ale nie jestem pewien czy 'wolna =  taktyczna'

1954
PVE / Odp: Gnosis - PVE Exploration, T2 fitting
« dnia: Październik 02, 2013, 12:54:57 »
myślałem bardziej jako o statku do skanowania i od razu robienia plexów/eskalacji.

poza tym trochę wprawy w instawarp spod gejta przy uzyciu cloak i kampy da się ominąć

1955
PVE / Odp: Gnosis - PVE Exploration, T2 fitting
« dnia: Październik 02, 2013, 12:10:04 »
Uściślając Puszka, może toto używać covert klouka i ma bonusy do skanowania. Dlatego są cenione przy eksploracji radarów i magneto (poza WH).

Gnosis tez ma bonusy do siły skanowania dlatego jest świetnym statkiem typu "All-inOne" dla wszystkich którzy nie mogą używać Tengu.

1956
PVE / Odp: Gnosis - PVE Exploration, T2 fitting
« dnia: Październik 01, 2013, 17:47:52 »
Ja bym dał wyrzutnie rakiet + dronki (i nie żadne jammujace jak kolega wyżej bo w PVE są chyba bezużyteczne?, tylko gallentyjskie light+medium) w low slotach bonusy do rakiet i dronek i resisty specjalnie pod misje, w med slotach dajesz AB 10 (lub 100 jak dasz radę upchnąć) i itemki z bonusami do eksploracji, w hi slotach wyrzutnie rakiet i jeden slot do wyrzutni scanner probe.

Wyrzutnie rakiet są o tyle dobre że mają spory zasię tak jak dronki, więc będzieszm mogła walczyć ze sporego dystansu unikając większych obrażeń.

1957
Jest jeden problem , na terenach FW nikt nie kopie  ;)

1958
NoobGarten / Odp: Overview
« dnia: Wrzesień 27, 2013, 20:42:30 »
Ustawienia nie  mieszaja się, używam na jednym koncie dwóch postaci, na każdej kompletnie inne ustawienia, zmiany na jednej postaci nie wskakuja na drugą.

Odgrzeję temat..

Więc u mnie ustawienia się mieszają, używam na jednym koncie trzech postaci i jeśli u jednej z nich zacznę coś zmieniać w Overview to u pozostałych także się zmienia  >:(

Jest to przyszłościowo bardzo problematyczne.

Czy to możliwe że mam jakąś opcję włączoną która mi tak miesza?

1959
NoobGarten / Odp: Problem z plexem
« dnia: Wrzesień 24, 2013, 06:37:54 »
Napisać do CCP ?

1960
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Wrzesień 21, 2013, 23:00:26 »
nie wyrabiał z trackingiem?

Strony: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 60