Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zgudi

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 53
71
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Grudzień 02, 2019, 17:26:33 »
Zainstalowałem.

Samouczek każe mi lecieć do systemu 2j od jita.
Na stacji mam kupić condora.
Kup i dostarcz na stację nie działa, więc kupuję bez opcji odbioru w Jita.
Kilkam kup, kasę z walleta pobrało mi 5 razy.
Lecę do jity po odbiór. Na bramie wyjebało grę... nie mogę zalogować.

Kurtyna
Wszystkie wyżej problemy miałem. To lagi spowodowane niewydolnymi serwerami. Miejmy nadzieję, że naprawią.

72
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Grudzień 02, 2019, 15:30:04 »
Porównywanie EVE Online oraz EVE Echoes jest niepoważne. Przecież to dwa zupełnie odmienne produkty. Owszem, akcja rozgrywa się w bardzo podobnym świecie, zbudowanym w oparciu o doskonale znany New Eden, ale na tym podobieństwa kończą się. Natomiast różnic jest naprawdę mnóstwo. Gry różnią się modelem biznesowym, mechaniką i sposobem rozgrywki, grupą docelową...
Nie tylko nie jest niepoważne co jest sensowne. Gierka choć ma mnóstwo modyfikacji w stosunku do wersji desktopowej ma też dużo podobieństw które możnaby długo wymieniać, np. projekty statków, stacji, systemów to kopia, ten sam soundtrack. Teoretycznie target jest zupełnie inny, czyli garbate nastolatki z nosem w telefonie.

Cytuj
Niestety pisali również, że 1.0 zaczynają wszyscy od 0 i progres nie będzie przenoszony.
No cóż. Wolałbym być teraz na etapie grania którego progres nie pójdzie w kosz. Czyli dalej trzeba czekać.


Mam kilka pytań do znawców tematu:

1. Na markecie nie mogę nic kupić i mam komunikat: "Exceed maximum number of orders". Statki kupiłem na stacji Amarr VIII Orbis Moon 4 w której dokuję. Zakupione rzeczy dostarczane są po jakiś bliżej nieokreślonym czasie do mojego hangaru w czasie liczonym raczej w godzinach niż minutach. Gdzie sprawdzić ile mam czekać i dlaczego muszę czekać?

2. Market jest prawie pusty, potrzebne itemy do zafitowania statku są najczęściej zupełnie niedostępne albo jest ale ledwie kilka sztuk w kosmicznych cenach 15j dalej. Gdzie się udać i co zrobić aby kupić chociaż niektóre niezbędne podzespoły?

3. Na localu większość graczy napieprza krzaczkami po chińsku, koreańsku, japońsku, co więcej po angielku można rok prosić aby ktoś coś podpowiedział a i tak można się nie doczekać. Jest tam jakiś kanał dla ludzi piszących w europejskich języjach, kanał eng, pl, lub help?

73
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Grudzień 02, 2019, 10:34:38 »
Jak długo potrwa beta i kiedy wersja live? Podobno będzie można zachować progres z bety i kontynuować w wersji 1.0. W iOS uważam zrobili dobry patent na limit 10000 aby uniknąć patologii "wiecznej" Alphy/Bety.

Grać już można. Pierwsze wrażenia są takie, że gra jest a przynajmniej sprawia wrażenie, że jest klonem desktopowego EVE z mocno zmienionym i uproszczonym ale nadal excelowo-okienkowym interfejsem, a przynajmniej gra stara się usilnie pokazać, że to stara EVE choćby tym, że gracz budzi się goły i wesoły w hi w imairorze z cywilian laserem z 5000 ISK na wallecie w Kor-Azor Prime obok Amarr słysząc ten sam stary soundtrack. Samouczek jest krótki i pomaga przebrnąć przez nowy interfejs, za którym wydaje się, że skrywa się stara mechanika, takie same nazwy itemów w markecie, znajome statystyki, znajome nazwy skilli, znajome systemy, jest hi-sec, jest low-sec, mapa na pierwszy rzut oka wygląda inaczej, ale może dlatego że nie jest w pełni odkryta, nie wiem. W Kor-Azor na localu tylko 14 osób ale w Amarr już 230.

Pewnie im dalej w las tym więcej różnic i przeróbek można będzie zauważyć. Ciekawi mnie co jest tu inne, jak wyglądają misje, ile i na czym najlepiej można zarobić, czy są misje L1-L4 czy je wywalili, jak wygląda null, czy jest milicja, ile rzeczy pozmieniali i uprościli. I pytanie chyba najważniejsze: czy są instancje czy to nadal jeden wielki serwer???

Da się przenieść progres z kompa na EVE Echoes, albo chociaż dostać jakieś bonusy za opłacanie abonamentu przez kilka lat?  >:D :P

EDYTA: Pierwszy większy ZONK. Kupiłem Punishera i widzę, że ma on tylko 2 high sloty, 2 low sloty i 0 mid slotów przez co mam mega ograniczone możliwości fitowania, to tak ma być czy jak? Próbowałem zapytać na localu, ale tam chińczyki i ruskie napierdalają po chińsku i rusku jakimś spamem.

74
Inne gry / MechWarrior 5
« dnia: Listopad 30, 2019, 18:50:11 »
Mało prawdopodobne by ktoś z tego forum nie miał okazji kiedyś zagrać w którąś z gier z tej serii. Już za kilka dni premiera MechWarrior 5: Mercenaries. Pierwsze wrażenia wśród youtuberów z bety są bardzo pozytywne.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=havERWgW234[/youtube]

75
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Listopad 28, 2019, 13:00:15 »
Też czekam i na pewno przetestuję.

Z androidowymi grami jest jednak problem taki, że wydawcy nierzadko zamykają serwery bez żadnych ceregieli i przeprosin co w przypadku gier PC skończyłoby się dużą awanturą. Więc mam pewne obawy, że z czasem zabiorą grabki i zasypią piaskownicę gruzem tak samo szybko jak poprzednio. Gdyby ogłosili, że za miesiąc zamykają EVE na PC bo "czas na nowe super genialne Black Desert in Space z mieczami w kosmosie" to gracze spaliliby reddita na popiół. W andku i iOS takie rzeczy niestety przechodzą.

76
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [CBC] CBC Interstellar rekrutuje
« dnia: Listopad 24, 2019, 22:01:45 »
Bump
Napisanie "bump" w wątku zakopanym ponad 15 miesięcy temu to nekro-rzyg, napiszcie coś więcej.

77
Inne gry / Odp: Age of Empires 2 Definitive Edition
« dnia: Listopad 16, 2019, 09:19:54 »
Nie mam konsoli więc nigdy się takimi rzeczami jak Xbox game pass nie interesowałem. Misji nigdy nie robiłem. Zawsze grałem na dużych planszach z 7x NPC, ale może faktycznie warto się tym zainteresować dla nowych ras.
Ciekawi mnie natomiast czy mając tą nową wersję będę mógł zagrać z kimś kto ma wersję HD
Xbox game pass jest na windę 10 na PC. Nie mam konsoli i nie wiem czy tego typu hardkorowe strategie wymagające myszki i klawiatury można ogrywać na xboxie. Wydaje mi się, że nie zagrasz z ludźmi mającymi wersję HD bo tam było peer-to-peer a tu zrobili dedykowane serwery do prywatnej gry.

78
Inne gry / Odp: Age of Empires 2 Definitive Edition
« dnia: Listopad 15, 2019, 23:08:22 »
Grafika może wyższej jakości, ale jakoś wolę wersję HD.
Inna rzecz, że jak dla mnie poprawa grafiki z HD na nową nie jest warta tej ceny.
Jeśli nie korzystałeś jeszcze z xbox game pass to pierwszy miesiąc jest za darmo. Jak się nie spodoba to zawsze można wypierdzielić z dysku. Z resztą jest kilka nowych ras i kilka nowych kampanii, nie tylko pierdoły graficzne.

79
Inne gry / Odp: Age of Empires 2 Definitive Edition
« dnia: Listopad 15, 2019, 22:06:34 »
Jak oglądam ten filmik to stwierdzam, że jednak wolę edycję HD
Grafika jest znakomita (a jestem raczej wymagający) i pełna detali. Film wyżej wstawiłem losowy i to co tam widzę sprawia wrażenie średniaka i raczej nie umywa się do tego co widzę u siebie na ekranie, może koleś grał na gorszych ustawieniach grafiki bo jest ich całkiem sporo w opcjach jak na grę 2D... nie wiem.

Ustawienia graficzne max i losowe screeny z mojego monitora, potem może trzasnę trochę więcej bo jest na czym zawiesić oko:











Źródło: https://imgur.com/a/VLDdSPP

80
Inne gry / Age of Empires 2 Definitive Edition
« dnia: Listopad 15, 2019, 01:18:15 »
Age of Empires 2 Definitive Edition czyli po prostu odmalowana wersja tej samej już bardzo wiekowej gry.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YARUuimkcSA[/youtube]

Co mogę powiedzieć: To dokładnie to samo, nie zmieniło się niemal zupełnie nic poza jakością grafiki pod warunkiem, że pobierzecie Enhanced Graphics Pack. Podstawowa wersja zajmuje 12 GB i wygląda nie lepiej niż pierwowzór a rozszerzona po prostu zachwyca oczy ale zajmuje ponad 30 GB i zwie się to "Enhanced Graphics Pack".

81
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Listopad 04, 2019, 09:29:05 »
Raz na pół roku zaglądam aby dwie godzinki polatać i tyle. Byłoby fajnie gdyby nie masa bugów, których może nie widać na początku, ale im dalej w las tym częścięj irytują. W QD leci się 15 minut bo to ma być "realistyczne", tzn. nie możemy przekroczyć prędkości światła, więc V = C.

Jak chcesz się postrzelać w kosmosie to statek startowy w paczce podstawowej za 45 dolców mało może. Musisz mieć co najmniej Super Horneta i porządnie toto wyfitować w pukawki i boostery a wybór części jest bardzo duży. Kalkulator fitowania masz tu https://www.erkul.games/calculator

82
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Październik 27, 2019, 16:16:04 »
Na grudzień zapowiedziano otwarte testy EVE Echoes, wtedy każdy będzie mógł sprawdzić tytuł... Natomiast nie jest nowością publikowanie niemal identycznych gier na platformie mobilnej i PC. Jednym z takich przykładów jest Battle Chasers: Nightwar.

https://store.steampowered.com/app/451020/Battle_Chasers_Nightwar/
Wygląda zacnie, ma sporo pozytywnych opinii na Steam i zdaje się wybijać ponad wszechobecny mobilny crap: https://www.youtube.com/watch?v=1cBDubh7ayE&t=1909s Kupiłem za 30zł, mam nadzieję, że będzie dostosowana do wysokich rozdzielczości. 2 GB do pobrania.

Znasz jeszcze inne ciekawe, większe produkcje?

83
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Październik 27, 2019, 08:29:08 »
Gdyby jeszcze EVE Echoes było powiązane z EVE
Podobno nie tylko jest powiązany ale to wręcz copy-paste. Czyli albo się mylisz albo ludzie się nie znajo.

Cytuj
Grałem w Echoes (zaproszenie do closed testów) i niestety poszedł uninstall po 1 dniu. CCP zrobiło copy-paste wersji pc do mobilnej. Mamy tą samą grę tyle że na mobilce - nie tego oczekiwałem. EVE jeszcze da się ogarnąć na kompie, ale te same funkcje na mobilce spowodowały że się odbiłem od gry. Ja podziękuję.
https://mmorpg.org.pl/news/zobacz/juz-wiemy-kiedy-zagramy-w-minas-morgul-i-eve-echoes

Jak widać oczekiwania są różne, chcialbyć by eve na komórce był jak eve, ktoś inny chce by eve nie było jak eve.

84
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Październik 20, 2019, 19:40:28 »
Cóż. Sprawdzać kolejnych gierek mi się nie chce, nie mam ochoty tracić mnóstwo czasu na testowanie. Wolę leniwie poczekać na gotowe, np. na EVE Echoes o którym mało kto pisał, że jest zły.

85
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Październik 18, 2019, 19:38:51 »
Last Day on Earth: Survival... Posiadam w swojej kolekcji i całkiem daleko zaszedłem. Częściowo zgadzam się z Twoim zdaniem, ten tytuł to absurdalne grindowanie wszystkiego, bez końca. Przedmioty użytkowe są wyjątkowo nietrwałe i dopiero zdobycie stacji naprawczej nieco łagodzi konieczność nieustannego craftowania nowego ekwipunku. Jednak zdobycie żywności jest banalnie proste i często posiadałem więcej, niż mogłem zmagazynować - Może coś źle robisz? Z podobnych tytułów można wypróbować Stormfall: Saga of Survival oraz Grim Soul: Dark Fantasy Survival. W mojej ocenie, lepiej zapłacić za Don't Starve i bawić się tytułem pozbawionym wszelkich mikrotransakcji.
Jak byś porównał Last Day on Earth: Survival z Stormfall: Saga of Survival oraz Grim Soul: Dark Fantasy Survival pod kątem:

1. Rozwiązań przymuszających do korzystania z płatnych itemów - (im mniej P2W tym lepiej)?
2. Sandboxowości świata gry i swobody w robieniu tego co się chce - (im większy świat tym lepiej)?
3. Systemu kraftowania przedmiotów i budowania budowli (im bardziej rozbudowane tym lepiej)?

Jak na razie Durango jest jedyną grą, która zadowala mnie wystarczająco w powyższych trzech punktach, niestety wyłączają, więc może coś innego się trafi.

86
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Październik 18, 2019, 16:50:43 »
Don't Starve mam na peceta chyba wszystkie dodatki prócz ostatniego. Jedzenie w Last Day on Earth: Survival dużo zużywam na leczenie się, może dlatego tak bardzo mi go brakuje. Zdarza się, że na trudniejszą lokację zużywam 10 kotletów a zbiorę 2-3. Nasiona można produkować? Znalazłem ich tylko kilka.

87
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Październik 18, 2019, 16:01:58 »
Pograłem też trochę w niezwykle popularnego i "podobno dobrego" Last Day on Earth: Survival w którego gra 50 milionów graczy. I przyznam, że nie jest to coś, czego szukałem. Ta gra to ostry P2W posiadający mnóstwo denerwujących sztucznie wymyślonych ograniczeń zmuszających do płacenia, np. kiedy wyruszamy w podróż musimy czekać ok. 30 minut aż pasek podróży się przewinie, przy czym nie możemy jej przerwać a jedyne co możemy zrobić to przyspieszyć ją za opłatą w złotówkach. Porzucony motocykl nie można ukraść "bo nie" (przycisk zablokowany), ale gra proponuje nam paczki o łącznej wartości kilkuset złotych z materiałami na wykraftowanie swojego. Jedzenie tak trudno zdobyć, że czasem trzeba kupować za kasę bo nasza postać zdechnie. Znaleźne lub wytworzone ubrania i sprzęt są kiepskie i w małych ilościach ale możemy za setki złotych uzbroić się lepiej niż Terminator i Rambo razem wzięci i ruszyć na podbój baz innych graczy, którzy nie kupili sprzętu. Komunikaty, że ta kilka godzin potwory rozwalą twoją bazę dlatego musisz ją ulepszyć, ale nie zdążysz zabrać nawet 20% materiałów więc leć do sklepu i kupuj paczki. P2W o jakim Ubisoft, Electronic Arts i Activision nawet nie marzyli. Jedyna zaleta jest taka, że gra jest bardzo rozbudowana.

88
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Październik 17, 2019, 08:18:37 »
Kurwa ja to mam pier****one szczęście. Przegrałem w to jakieś 18 godzi, zdążyłem kupić pakiet za 40zł i pół godziny później przeczytałem, że Nexon, producent tej gry zamyka swoje biznesy w Google Play, między innymi wyłączając także serwery Durango: Wild Lands. Podobno gra zarabia mniej niż 50 centów na gracza. To jest cholernie rozbudowana gra wyróżniająca się mocno z pośród androidowego crapu i jak widać tylko crap się ostanie.

89
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Październik 16, 2019, 15:41:22 »
Jak będzie dostępny w Google Play to sprawdzę bo na razie wiadomo tyle, że chwilowo wyleciał. O propo, ManganMan dalej grasz w mobilnego Star Treka? Da się całkiem fajnie pograć bez mikrotranzakcji?


Z gierek mobilnych poleciłbym Durango: Wild Lands dlatego, że moim zdaniem różni się od 99% szajsu w jaki ludzie grają na Androidzie.

Recenzja:
Cytuj
Śmiem stwierdzić, że gra jest pionierem jeśli miałoby chodzić o otwarty świat MMO rodem z PCtowych tytułów.
https://androidgames.pl/durango-wild-lands-wielkie-rzeczy-w-malym-opakowaniu/

Gra jest wzorowana na ARK Survival Evovled. Po ograniu ok. 15 godzin w tę gierkę stwierdzam, że jest bardzo mocno rozbudowana i może wystarczyć na dziesiątki godzin. Mamy kilkadziesiąt dużych wysp do eksploracji, niektóre są ogromne i sporo czasu zajmie ich zbadanie. Jest wiele stref klimatycznych, których nawet RUST bardzo mógłby pozazdrościć, jest tundra, sawanna, tajga, dżungla, pustynia, arktyka i inne, a w każdej z nich żyją inne stwory. Do tego jest rozbudowany market dla graczy w którym gracze sprzedają wszystko co zdołają wyprodukować. Skilli jest ponad 600 podzielonych na 65 drzewek umiejętności. Jest bardzo rozbudowany crafting pozwalający na tworzenie niemal wszystkiego od przeróżnych broni, pancerzy, narzędzi po zagrody, farmy, osady. Do tego jest ponad 100 gatunków różnych bestii, głównie dinozaurów. Mikrotranzakcje istnieją, ale są moim zdaniem zbędne. Jakie są wady? Jest jedna duża wada: market z milionem itemów dostępny jest w menu a nie konkretnych miejscach do których trzeba by się udać.




90
raczej to że jesteście całkowicie pojebani i trzeba się od was trzymać z daleka - skoro nie rozumiesz grzecznej formy z posta wcześniej.
Należy zlikwidować nie tylko F1, ale wszystkie ułatwienia powodujące, że member floty nie musi myśleć!

W tedy fajnie by się grało.

91
Już dawno temu pisałem: ZLIKWIDOWAĆ F1. Niech każdy sam targetuje i puszcza drony. FC co najwyżej powinien móc podświetlać cel.

92
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Październik 09, 2019, 21:23:55 »
Na Discordzie projektu nie ma żadnej informacji na temat daty open bety.
Kilka miesięcy temu pisali, że pod koniec 2019 (ale kiedy dokładnie? Nie wiadomo) roku ma być premiera wersji 1.0. Mamy Październik i mam nadzieję, że do Grudnia będzie po premierze.

93
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Październik 09, 2019, 20:59:40 »
ta gra zrobiła na mnie naprawdę dobre wrażenie.

Skoro wszystkim tutaj się podobało to mimo, że nie przepadam za graniem na urządzeniach mobilnych też postaram się przetestować gdy będzie open beta dla wszystkich urządzeń. Na małym 6 calowym ekranie telefonu gra mi się na tyle nieprzyjemnie, że nie mam ochoty w nic grać. Zamówiłem więc Galaxy Tab S6 LTE. Niestety tablety w ogóle nie są na liście obecnej bety, więc przyjdzie mi trochę poczekać.

Kiedy open beta dla wszystkich i premiera?

94
komisyjnie odpierdolimy Cię jako przykład dla reszty. (...) Po prostu ktoś coś z tym zaczął robić.
Chce by mniej statków spadało w goonowie, ale tym samym daje też jasny sygnał innym graczom, że jednostka się kompletnie nie liczy. To z czasem może odbić się na ilości nowych członków myślących "Po co mam włazić do goonsów, skoro wszyscy tam będą mieli na mnie wyjebane".

Tańcz jak ja dla dobra statystyk albo "kula w łeb i z wapnem do piachu" jak to kiedyś Doom stwierdził.

Zamiast odstrzeliwać racące supery graczy, którzy jeszcze nie dostosowali fitu można by mniej drastycznie obciąć delikwentom bonusy i benefity.

95
Także SpaceJockey zapisuj się na wykłady, bo Kamyk tyle jest winien wobec Karasia i BWTF, że nie wyrabia.

96
Po odbyciu szkolenia rekrut na to: "Ty h...ju Kamyk oszukałeś mnie, 3 dni siedziałem na tych jeb...nych wykładach i dalej nie mogę produkować tego statku!!!"

Kamyk na to: "Ale ja przecież obiecałem ci, że będę cię uczył produkować ten statek, a nie, że cię nauczę"  ;)

97
Myślałem że ta gra jest bardziej rozbudowana, zawiodłem się.
To kasuj konto w grze i nara. Ta gra ma mnóstwo wad, ale zarzucanie jej małego contentu na podstawie niemożliwości produkowania jakiegoś statku jest tak samo sensowne jak mówienie, że wszyscy politycy w naszym kraju są prawdomównymi filantropami.

98
Inne gry / Odp: Microsoft Flight Simulator 2020
« dnia: Październik 05, 2019, 22:18:53 »
Osoby ze słabym netem niestety nie pograją. Powierzchnia lądów to 149 000 000 km². Powierzchnia Polski to 313 000 km². Jak sobie policzymy ile trzeba ściągać aby mieć całą Polskę na dysku to wychodzi na to, że musimy mieć 4.2017 TB czyli 4201.7 GB miejsca na dysku. Da się zrobić ale to wymaga drogiego dysku i super dobrego internetu.

Microsoft zapewnia, że będzie można bezproblemowo grać offline pod warunkiem, że ściągniemy sobie wybrany obszar lądów na całej trasie lotu. Jak chciałbym offline lecieć z Moskwy do Madrytu to ile terabajtów miałbym ściągnąć biorąc po uwagę jak ogromny obszar widać z lotu ptaka?

99
Inne gry / Odp: Microsoft Flight Simulator 2020
« dnia: Październik 02, 2019, 17:52:24 »
Bardzo fajne review ze spora ilością świeżych fragmentów rozgrywki:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Fj8h6yibHHc[/youtube]

Gra będzie dostępna w Xbox Game Pass na PC i Xbox One, więc będzie można za parę złociszy wypróbować. Bez porządnego joysticka raczej się nie obejdzie.

100
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: The minions - dyskusja
« dnia: Październik 02, 2019, 16:53:47 »
Ja w Armę przestałem grać jak rok temu straciłem postać z 60 levelem w KOTH na którą robiłem 2 lata. Są tam teraz jakieś nowe dobre i dopracowane mody w które ludzie chętnie grają czy stara bieda?

101
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: The minions - dyskusja
« dnia: Październik 02, 2019, 16:14:45 »
Cytuj
jak tylko pojawi się lepsza gra to trzeba opuścić statek zanim zatonie 
Szybko się nie pojawi.

Elite Dangerous ma duży, złożony świat i naprawdę sporo contentu, ale nikt tam nie dba o balans statków przez co ledwie kilka z nich nadaje się do PVP. Co gorsza silnik źle radzi sobie z liczbą graczy w jednym miejscu większą niż 5 i do dziś tego nie raczyli naprawić. Star Citizen ma potencjał i wiele ciekawych mechanik, ale po 7 latach produkcji dalej brakuje mu 99% obiecanych światów, w dodatku to wciąż tylko hyde park do zabawy lubiący się od czasu do czasy wyłożyć na pulpit a nie pełnokrwiste mmo. Infinity: Battlescape daje trochę nadziei z racji, że ma znakomity silnik zdolny obsłużyć większe bitwy ale to gra indie robiona przez mały spłukany zespół od 15 lat nie mogący znaleźć ani kasy ani sponsorów aby pchnąć temat do przodu. No Man's Sky, Dual Universe, Space Engineers? To gry nastawione głównie na zbieranie surowców i budowanie, PVP jakoś szczególnie nie wspierają a przynajmniej nie w takim zakresie jak EVE.

Jest coś innego jeszcze?

102
Już sprawdziłem.

Zalety:
1. Świetna grafika, statki są szczegółowe, wybuchy ładne, a planety wręcz powalają ilością detali.
2. Świetna optymalizacja, na ustawieniach graficznych "extreme" mam 50-100 FPS i całe 0 lagów.
3. Statkiem lata się bardzo przyjemnie, a przeżycie na polu bitwy wymaga pomyślunku i zręczności.
4. Brak instancji i bardzo płynne podróżowanie pomiędzy lokacjami w których bije się wielu graczy.

Podsumowując od strony technicznej gra jest na 4+/5

Wady:
1. Mało statków do wyboru, ściślej mówiąc jest ich tylko 6 lub 7, przez co gra może szybko nudzić.
2. Skromna ilość misji do wyboru, a właściwie tylko dwie: broń posterunku albo przejmij posterunek.
3. Tylko jeden system słoneczny, podobno ma być ich dużo, ale jak narezie wygląda to jak demo.
4. Żadnej produkcji, handlu, czy fitowania statków czyli albo lecisz się strzelać albo nuuuuuuudaaa...

Podsumowując pod względem ilości contentu to tylko 2/5

Całość to demo w early access a nie pełnoprawna gra. Podobno pracowali nad tym bardzo długo ale jak widać contentu jest mało. Gdyby ta gierka posiadała chociaż te skromne 100 systemów, 30 różnych statków, oraz inne mechaniki jak produkcja czy handel to pewnie osiągnęłaby spory sukces. To jest taki Elite Dangerous z lepszą grafiką i tym czego Elitce zawsze brakowało czyli pełnokrwista nawalanka wielu graczy jednocześnie w systemie w skali 1:1 bez żadnych instancji. Ale niestety trochę mało contentu. Może kiedyś coś z tego się urodzi...

Tu kilka screenów które sam zrobiłem dziś w trakcie latania w poszukiwaniu guza. Rozdzielczość 2560×1440p:

















Gra ma ogromny potencjał i silnik najwyższa klasa, więc mam nadzieję, że nie odpuszczą sobie tej gierki w takim stanie jak teraz tylko będą dodawać nowe rzeczy.

103
Inne gry / Infinity Battlescape - po 15 latach zapowiedzi można już grać
« dnia: Wrzesień 28, 2019, 12:28:27 »
27.09.2019 czyli wczoraj zadebiutowała na Steam zapowiadana od 2004 roku gra "Infinity: Battlescape". Pierwsze opinie są dobre, jest 79% pozytywnych komentarzy.

Jest to gra MMO podobno oferująca bitwy w kosmosie na dużą skalę z udziałem setek graczy. Do dyspozycji graczy oddano wiele typów statków kosmocznych od małych myśliwców po ogromne krążowniki.

Trailer:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uZpWUzJ3USA[/youtube]

Ciekawi mnie ta produkcja. Ktoś grał, warto?

104
Inne gry / Odp: Second Galaxy (mobilny klon EVE Made in China)
« dnia: Wrzesień 25, 2019, 14:49:31 »
Nigdy nie zaglądałem co siedzi pod maską EVE, ale żeby móc sklonować tak dużą aplikację to trzeba mieć dostęp do kodu źródłowego w postaci nieskompilowanej i tu raczej żaden dekompilator nie pomoże.

105
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Wrzesień 24, 2019, 18:41:02 »
A jak wygląda tam PVP? Ludzie bez ograniczeń tłuką się w każdym systemie czy jak w wielu innych grach są safe zone sztucznie blokowane opcje targetowania i PVP areny w wyznaczonych miejscach?

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 53