Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - [BU FU] Karas

Strony: [1] 2 3 ... 37
1
Background / Odp: Nasze Filmy z EvE Online
« dnia: Sierpień 14, 2018, 11:25:25 »
 : ]

2
Centrum Rekrutacyjne / Odp: WATAHA. - Polska korporacja PvP.
« dnia: Sierpień 14, 2018, 09:57:35 »
Ja mam juz fuche, samomianowalem sie "dyrektorem do spraw kerbirskich".


3
Centrum Rekrutacyjne / Odp: WATAHA. - Polska korporacja PvP.
« dnia: Sierpień 14, 2018, 07:29:53 »
Nie znam ani jednego autorytetu w grze wokol ktorego mozna by choc myslec o probie budowy coffina 2 czy 3.
Moze gdyby Vurio chcial grac i sie bawic w takie brednie. Ale jemu dupa sie rozpekla od igraszek z kolegami i raczej nie ma szans.

4
Centrum Rekrutacyjne / Odp: WATAHA. - Polska korporacja PvP.
« dnia: Sierpień 08, 2018, 13:14:03 »
cos bym se napisal, ale podobno nie wypada mowic zle o... zdechnietych: ]

5
Przedpokój / Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« dnia: Sierpień 03, 2018, 20:32:09 »
Nie umiem Ci pomoc, ale moge popilnowac Twoje assety, co by sie nie zmarnowaly.

6
Dyskusje ogólne / Odp: EVE Ciekawostki
« dnia: Sierpień 02, 2018, 07:11:41 »
To co, chyba mozna juz oglosic nowy rekord o najwiekszym blobfescie dla F1 pusherow? mocno nie wnikalem, ale wystarczy mi, ze jest cala strona 5b+ zaciapana killami z pure.

7
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament XVI
« dnia: Lipiec 31, 2018, 08:30:19 »
Templisy jak narazie prowadza w ciekawych meczach. Najpierw ten bombrun, potem ten jeden z nielicznych fajnych wyrownanych meczykow. Az zkoda ze wdupili.
Reszta jak narazie.... nudy. Ale moglem cos przegapic, bo w niedziele moze tylko polowe dalem rade obejzec.

8
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament XVI
« dnia: Lipiec 28, 2018, 15:33:22 »
na wszelki wypadek, za mocno sie nei interesowalem tym w tym roku, wiec meta bedzie dla mnie zagadka.
zamierzam cos tam poogladac 1 okiem: ]

9
Dyskusje ogólne / Odp: EVE Ciekawostki
« dnia: Lipiec 25, 2018, 15:11:13 »
trzeba przyznac, ze to nowe podejscei do tematu filmikow, ale nie zachwyca.
This is eve, nadal jest najlepszym promo o eve. NAJLEPSZYM

11
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [CBC] CBC Interstellar rekrutuje
« dnia: Lipiec 23, 2018, 17:41:32 »
baaa, nawet mozna tlumaczyc wydawaloby sie rzeczy oczywiste. bo mozna.

12
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [CBC] CBC Interstellar rekrutuje
« dnia: Lipiec 23, 2018, 17:28:59 »
obje racje, maja swoja racje.
Jesli to co robia im pasuje, spoko fajnie ze sie dobrze bawia, a brak stylu to tez styl.
Jedni chodza do teatru maja wyszukane ciekawe hobby, a inni swietnie sie bawia ogladajac "dlaczego ja" z puszka tarty w reku.
mozna miec rozne zainteresowania co tu wlasnie obserujemy. hehehe

13
Przedpokój / Odp: Kempa wita i pozdrawia :D
« dnia: Lipiec 23, 2018, 07:39:28 »
Z takim nickiem to polecam zapoznac sie co to jest SEBO i zapraszam do tamy: ]

14
Taki mały bump.

Zyjemy, latamy, SZLIFUJEMY skilla, a jakze...
Ostatnio nawet rozbilismy flote goonow, a co... mamy SE żałować. Jak sie ogarnia to sie wygrywa, a jak nie, to nie. proste.
https://br.inyour.space/?s=2444&b=8171675&e=5&t=e

Chwilowo wszystkie wolne sloty dla lamusow, noobow i turbonieogarow sa pozajmowane, wiec jesli ktos chce polatac to zostaly miejsca tylko dla tych co potrafia to i owo. np nie zgubic sie w systemie i takie tam skanowanie w 360, wywarp w fleet warpie i inne trudne rzeczy. brak skillow na rurke bedzie dodatkowym atutem: ]

pozdr
o7

15
Wsparcie techniczne / Odp: Cienie za znacznikami w widoku ogólnym
« dnia: Lipiec 14, 2018, 18:45:31 »

Co jeszcze zrobisz za 2b? Kolega pytał :D

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
dubluje iski.

16
Wsparcie techniczne / Odp: Cienie za znacznikami w widoku ogólnym
« dnia: Lipiec 13, 2018, 12:35:25 »
Podejrzewam, że w tym momencie Proxima przypomniała sobie dlaczego przestała grać w EVE a przynajmniej udzielać się na centrali  ;D
Jesli wolisz za 2b miesiecznie moge przytakiwac, a nawet starac sie byc mily dla goowniakow i pisac sweetkmocie w rekrutacyjnym temacie cbc: ]
heh.

BTW, Ja rozumiem, ze ktos moze lubic trabanta, bo tak i juz. Ale jak ktos zaczyna wypisywac brednie wyzszosci owego nad nowoczesnymi konstrukcjami to juz wiadomo, ze logika tu nie ma nic do rzeczy: ] Przekonanego nie przekonacie.

17
Wsparcie techniczne / Odp: Cienie za znacznikami w widoku ogólnym
« dnia: Lipiec 12, 2018, 16:05:57 »
Edziu, z plaskouziemieniem tez mam. : ]

18
Wsparcie techniczne / Odp: Cienie za znacznikami w widoku ogólnym
« dnia: Lipiec 12, 2018, 13:17:13 »
oooo tak to my sie nie bedziemy bawic.
SOrry ale sama tego kolezanko chcialas.
NIE SLUCHAM NIC WIECEJ CO MASZ MI DO POWIEDZENIA111111!!!11111
pa

19
Wsparcie techniczne / Odp: Cienie za znacznikami w widoku ogólnym
« dnia: Lipiec 12, 2018, 11:44:30 »
zadna naviga nawet sie nie umywa do Gmapsow. chocby z samego faktu, ze gmaps ma ultra dokladne dane o natezeniu ruchu. Spoko, place informacja, google wie kiedy i gdzie jade. Taka cena. Ale ile minut mojego zycia zaoszczedzam kazdego dnia wybierajac optymala droge powrotu z pracy  do domu to moje i dla mnie duzo cenniejsze niz prywatnosc ktora w tym czasie place.

20
Wsparcie techniczne / Odp: Cienie za znacznikami w widoku ogólnym
« dnia: Lipiec 12, 2018, 09:52:41 »
Przyznam, że się zgubiłem.
Nic dziwnego, bo jestes "podatnym na manipulację lemingiem, z którego potężne korpo doją kasę a on się z tego jeszcze cieszy."
Ja sam sobie w swoim trabancie moge wszystko naprawic za pomoca 1 srubokreta i zestawem naprawczym do laminatow: ], a Ty i Twoj samochod za pierdyliard tysiecy musicie biegac do mechanika i on Cie dyma na chajsy. hehehehe.

SRY nie moglem sie powstrzymac: ]

21
Wsparcie techniczne / Odp: Cienie za znacznikami w widoku ogólnym
« dnia: Lipiec 11, 2018, 16:43:24 »
Tak, oczywiście. Całe szczęście, że są dostępne smartfony i telefony komórkowe. Dzięki temu każdy z nas może używać to co lubi.  :P
oczywiscie, ze tak i nie neguje tego, a jedynie z D. wyjeta argumentacje, tego stanowiska.
Milego dzwonienia zycze: ]
@Jakub, no jo jo jo... zgadza sie: ]

22
Wsparcie techniczne / Odp: Cienie za znacznikami w widoku ogólnym
« dnia: Lipiec 11, 2018, 12:13:51 »
...
A tu Cię zaskoczę, bo nie mam i nie chcę mieć. Mam telefon za 50 zł, który... UWAGA, służy do dzwonienia! Czyli spełnia zasadniczą funkcję telefonu.  ::) Do tego bateria starcza mi na tydzień a i smsa mogę napisać :D
Mam 37 lat i nie dam zrobić z siebie smartfonowego zombie :D
ohohohhoooo coz za mocne slowa jak na 8(z hakiem) latke... Rozumiem, ze samochod to tez tylko trabant. bo gdybys miala Bugatti Veyron to nic tyko zapier...c przy kazdej okazji 300+. Tak się sklada, ze miec mozliwosc robienia czegos, nie oznacza, ze od razu trzeba dostawac pierd...lca. To ze mozesz miec pod reka mini laptopa ktory w zasadzie moze wszystko, nie oznacza, ze masz pasc z glodu bo nic tylko fejsbuczek. Ja sam w zasadzie przesiadlem sie na smarta dopiero lekko ponad rok temu. Stary sony erixon chyba z 8 lat mi wystarczal jako telefon. Ale przyznam, ze milo jest miec dostep do wielu mozliwosci. google maps, wiele fajnych apek ktore niejednokrotnie mega ULATWIAJA zycie. To ze moge cos szybko sprawdzic, bez potrzeby szukania kompa z netem nie czyni mnie niewolnikiem smarta. W stanach wiekszosc wyksztalconych i inteligentnych ludzi jest szczupla, mimo iz na kazdym rogu jest KFC. Tylko od Ciebie zalezy czy umiesz sobie sama z soba radzic.
PS sa tez i takie smarty co trzymaja tydzien baterie... wiec nie popadajmy w skrajnosci: ]
pozdr

23
Inne gry / Odp: Diablo 2 - spotkanie po latach
« dnia: Lipiec 03, 2018, 12:27:57 »
Sprzedam oryginał pudełko Diablo 3 z kluczem oryginalnym niedziałającym bo nie mogę w żaden sposób zagrać/odzyskać konta :D - czemu? To był prezent i nie mam dowodu zakupu a helpdesk ma to głęboko  :P
To sam unikatowy klucz nie jest dowodem posiadania owego klucza i praw wlasnosci do konta skrywajacego sie pod nim?

24
Przedpokój / Odp: Dzień dobry
« dnia: Lipiec 02, 2018, 11:04:39 »
Oto moje passy:
L: CHYBASOBIE
H: JAJAROBISZ 

;)

Mam wrazenie, ze nie jestes ze mna szczery. juz na starcie tak wspanialej znajomosci. ehhh.
No nic, jestem strasznie zawiedziony, tzn zawiedziona : [
To moze chociaz iski Ci zdubluje?, albo sprzedam oficera w atrakcyjnej cenie?

25
Przedpokój / Odp: Dzień dobry
« dnia: Lipiec 02, 2018, 09:52:33 »
Czesc Tomek ja jestem Ania, podaj pasy do konta sprzawdze czy masz mocne hasło: ]

26
Off Topic / Odp: Znaleziony portfel.
« dnia: Lipiec 02, 2018, 09:49:34 »
Dobra robota Xeyo.
Sam kiedys zgubilem portfel w houston zostawiajac go w samochodzie z rentala, jak sie polapalem i wrocilem na miejsce to samochodu juz nie bylo: ] ogolnie pojebana historia i chyba moje najbardziej pojebane 48h w zyciu. Na moje szczescie wszystko skonczylo sie dobrze, tez dzieki czyjejs uprzejmosci.

27
Inne gry / Odp: Diablo 2 - spotkanie po latach
« dnia: Czerwiec 29, 2018, 10:01:06 »
za bardzo sie nie znam, H&S nie moja bajka, ale raz po raz przez steam przewija mi sie, ze sporo osob pyka w PoE.

28
Off Topic / Odp: Szaruga
« dnia: Czerwiec 25, 2018, 12:05:43 »
may i have your stuff bro?

29
Przedpokój / Odp: Witam wszystkich
« dnia: Czerwiec 18, 2018, 00:19:01 »
uuu nowy


30
Inne gry / Odp: Project Aurora
« dnia: Czerwiec 15, 2018, 13:16:49 »
aaahhhh czyli to ma byc zwykly Ogej!!11
to ja podziekuje na starcie... tzn przed startem.

31
Dyskusje ogólne / Odp: Obcy w EVE
« dnia: Czerwiec 13, 2018, 07:10:57 »
zgadza sie, rynek drenowany jest z statkow/modulow, ale nie z gownoiskow. Stad takiche pojebane ceny.

32
Inne gry / Odp: Gildia Role Play - Guild Wars 2
« dnia: Czerwiec 08, 2018, 08:00:05 »
To moze sie spotkamy, bo tez sciagam klienta gw2. : ]

33
Inne gry / Odp: Gildia Role Play - Guild Wars 2
« dnia: Czerwiec 07, 2018, 23:58:46 »
O ja jebie, a ja zainstalowałem dziś klienta GW2. PRZYPADEK ?
wbijasz sie w swoj lsniacy trykocik i na parade?
https://masculo.pl/environment/cache/images/0_0_productGfx_c05d9bdc1546374b579d8c79f751fe44.jpg

34
Inne gry / Odp: Gildia Role Play - Guild Wars 2
« dnia: Czerwiec 07, 2018, 20:09:32 »
Skoro juz ten gowno temat zostal rozgrzebany jak zaschniete lajno na polanie, to wypadalo by pogratulowac Zgudi ktoremu to, udalo sie definitywnie rozwiazac kwestie tego syfu. bo kolega poszedl se stad: ]

35
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Czerwiec 06, 2018, 09:01:44 »
generalnie black rise jesli nie przeszkadza security
Fade okolice ccp
Pure okolice roir/kly i stala kampa w ewok.
geminate o-vw i caly ten pocket az do GW
catch ge-8 i okolice w strone curse.

Ta sa pierwsze lepsze pewniaki. jest jeszcze kilka innych pomniejszych miejscowek, ale okazjonalnych. nie rozumiem za bardzo okreslenia uczciwej? czyli bez cyna na ryj? jesli tak. to moja lista wpasowuje sie idealnie.

Jest tylko jedna podstawowa sprawa, trzeba chciec i ruszyc dupe, a nie plakac ze stacji, ze nikt Ci nie chce dac zabawy.

Strony: [1] 2 3 ... 37


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal