Eve-Centrala
Eve Online => NoobGarten => Total Noob Questions => Wątek zaczęty przez: Filip Bonn w Grudzień 20, 2013, 20:45:07
-
A jak się to ma do silnika EVE ? Przecież w EVE teoretycznie można lecieć setki tysiący kilometrów stateczkiem a tu się okazuje że Cry Engine 3 ma ograniczenie do 20km. W EVE też na pewno zastosowali jakiś trick.
-
W Eve robi się bąbelek (grid) o promieniu 200-250 km. Jeśli lecisz sobie prosto przed siebie przez kilka tysięcy km, to gra na bieżąco tworzy i niszczy gridy.
-
W Eve robi się bąbelek (grid) o promieniu 200-250 km. Jeśli lecisz sobie prosto przed siebie przez kilka tysięcy km, to gra na bieżąco tworzy i niszczy gridy.
200-250km? hmmm. To czemu wiedzę inne statki na bramie stojąc trochę dalej np. 250-300km? Ok. nw. Mogło Ci się pomylić. Najważniejsze jest to by Chrisowi udało się jakoś do kur.....y nędzy rozwiązać ten problem 20km.
-
200-250km? hmmm. To czemu wiedzę inne statki na bramie stojąc trochę dalej np. 250-300km? Ok. nw. Mogło Ci się omylić.
Bo grid można rozciągnąć, zresztą zachowuje się on dziwnie w niektórych sytuacjach, miałem sytuację, że nie widziałem statków ~120km ode mnie. :-\
-
200-250km? hmmm. To czemu wiedzę inne statki na bramie stojąc trochę dalej np. 250-300km? Ok. nw. Mogło Ci się pomylić.
Nie
Po pierwsze promień 200-250km, a po drugie, jak pisał White Cat, można je rozciągać.
To dosyć stary manual i pewnie już nieaktualny: http://go-dl.eve-files.com/media/0912/gridfumanual2.pdf